Het grote Kia EV5 topic

Pagina: 1 ... 25 26 Laatste
Acties:

Onderwerpen

• FJP84
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 22:58
Grasmans schreef op zondag 9 augustus 2026 @ 20:18:
Hebben mensen al leuke add-on gevonden? Ik heb zelf via Ali zonneschermen aangeschaft. Kia / winparts hebben deze zelf nog niet. Op 1 zonnescherm na paste ze allemaal keurig; ik was positief verrast.
Ik heb ze ook via daar.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/x9vtdX2MI0imh7R9PmP7SoEFIXU=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/IT7oKMT2X3ay46XtaslyD2vc.jpg?f=fotoalbum_large

• EV5 Blackedout
  • Registratie: Maart 2026
  • Laatst online: 00:22
marcelcee schreef op donderdag 6 augustus 2026 @ 05:19:
[...]

… en de airco uitgezet met dit weer, want anders kwam je zeker net niet aan de 600km ;)
Heb de airco bijna nooit aan, raampjes en dak open, veel lekkerder. Airco is voor als het echt heel warm wordt en dat moet nog komen😁

• EV5 Blackedout
Giant87 schreef op donderdag 6 augustus 2026 @ 16:51:
[...]

De GT-(Plus)Line is wat anders dan een (AWD) GT 😉
Dat heb ik helder, maar een een GT Plusline blijft een GT met de extra's die bij Plusline komen dus is ook een GT alleen iets luxer (het enige verschil is dat jij nu een AWD benoemd wat ik nergens terug heb gezien in de vraag of "iemand die ene GT al had gespot".)

ik een Fwd en het enige verschil tussen de Fwd vs de Awd is de extra 200kg trekgewicht en dat alle wieltjes meewerken I.p.v. 2

[ Voor 28% gewijzigd door EV5 Blackedout op 10-08-2026 00:07 ]

• EV5 Blackedout
RadarWolf schreef op donderdag 16 juli 2026 @ 19:05:
[...]

Inderdaad zaken uitsluiten. Bij Wallbox zie je echt precies 0,0 waar het echt aan ligt. Zo heb ik bijvoorbeeld na uren uitzoeken en contact met de Servicedesk ontdekt dat bij warm weer het laden wordt gelimiteerd tot 4kW. Nergens in de app terug te zien.

Ook bij een storing aan hun “cloud” kant, kan dit impact hebben op laad gedrag helaas.

Het is dat Wallbox een voorgeschreven merk vanuit de werkgever is. Anders was het zo’n Peblar geworden, lekker lokaal met een web interface.
Hey dat merkte ik ook dat hij niet boven 4.8kw komt als het warm is. Dat slaat echt nergens op.
Pagina: 1 ... 25 26 Laatste