Het grote Kia EV5 topic

Pagina: 1 ... 15 16 Laatste
Acties:

Onderwerpen

• theredone51
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 17-04 19:02
kw_nl schreef op vrijdag 17 april 2026 @ 12:53:
[...]

Bijzonder dat een dealer dat niet weet. Maar is inderdaad niet voor de Europese markt.
Ik wist tijdens een eerste bezoek meer over de auto dan de verkoper/dealer zelf, dus bijzonder zou ik het niet meteen noemen. Verrassend daarentegen, dat wel...😅

Goed, ik heb het maar geparkeerd onder dat de auto nog heel nieuw was toen en hij zich misschien nog niet had kunnen inlezen/nog geen dealeruitleg had gehad :)

• CyberHanz
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 21:28
Maandag gaat als het goed is de EV5 (GTBusinessline), Magma Red, besteld worden door mijn werkgever.
Hoe dan ook loopt het huidige contract tot oktober, dus zo rond augustus is levering pas gewenst.
Vandaag de privelease voor de EV2 (plus advanced) van mijn vrouw aangevraagd. Ook Magma Red.
Levertijd nog even onbekend, kan snel gaan.

• greenlizzard
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 22:05
theredone51 schreef op vrijdag 17 april 2026 @ 19:02:
[...]

Ik wist tijdens een eerste bezoek meer over de auto dan de verkoper/dealer zelf, dus bijzonder zou ik het niet meteen noemen. Verrassend daarentegen, dat wel...😅

Goed, ik heb het maar geparkeerd onder dat de auto nog heel nieuw was toen en hij zich misschien nog niet had kunnen inlezen/nog geen dealeruitleg had gehad :)
Voor de dealer waar ik proefgereden heb was het nieuwe informatie dat je het voorverwarmen van de accu, voor het laden, handmatig aan kon zetten, los van de navigatie. Dat zijn van die dingen waarvan je verwacht dat ze het wel weten 7(8)7

• FJP84
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 00:06
greenlizzard schreef op vrijdag 17 april 2026 @ 22:05:
[...]

Voor de dealer waar ik proefgereden heb was het nieuwe informatie dat je het voorverwarmen van de accu, voor het laden, handmatig aan kon zetten, los van de navigatie. Dat zijn van die dingen waarvan je verwacht dat ze het wel weten 7(8)7
Ik moest na mijn proefrit de dealer uitleggen dat ik aan het proefrijden was in de GT Plusline (want HUD en Vingerafdrukscanner) en dat er wel degelijk auto park assist op zat.
Pagina: 1 ... 15 16 Laatste