Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carlos0_0
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 18:01
Rivanov schreef op vrijdag 12 september 2025 @ 14:44:
[...]

eSIM only modellen zouden toch iets betere accu hebben? Of is dat alweer tegengesproken door Apple?
De gewone hebben al een grotere accu, de Esim only modellen nog groter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carlos0_0
DonRoger schreef op vrijdag 12 september 2025 @ 14:45:
Eindelijk om 14:26 kunnen bestellen bij Odido... Ben bang dat ik niet meer bij de eerste batch zit, maar goed. En ook nog eens in alle haast op Simkaart geklikt ipv eSim, hopelijk kan ik die in een eSim veranderen als ik 'm binnen heb |:(
Je simkaart kan je gewoon wisselen bij de provider.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FireStarter
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 15:32
DonRoger schreef op vrijdag 12 september 2025 @ 14:45:
Eindelijk om 14:26 kunnen bestellen bij Odido... Ben bang dat ik niet meer bij de eerste batch zit, maar goed. En ook nog eens in alle haast op Simkaart geklikt ipv eSim, hopelijk kan ik die in een eSim veranderen als ik 'm binnen heb |:(
Je kies hiermee niet een iphone 17 pro zonder sim tray. In de EU is alleen met sim tray beschikbaar.
En waarom de iphone air hier wordt uitgebracht?... I don't know..

Zou dan ook niet kunnen.

w00t

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rivanov
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 16:31
Carlos0_0 schreef op vrijdag 12 september 2025 @ 14:47:
[...]

De gewone hebben al een grotere accu, de Esim only modellen nog groter.
Dat bedoel ik dus. ;)

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DonRoger
  • Registratie: Juni 2014
  • Nu online
Redondo1982 schreef op vrijdag 12 september 2025 @ 14:46:
[...]

Ja, makkelijk. Beste is even snel naar de shop, kan ik je uit ervaring vertellen.
Top, ga ik doen!
Carlos0_0 schreef op vrijdag 12 september 2025 @ 14:48:
[...]

Je simkaart kan je gewoon wisselen bij de provider.
Aha, gelukkig niets aan de hand dan!
FireStarter schreef op vrijdag 12 september 2025 @ 14:51:
[...]

Je kies hiermee niet een iphone 17 pro zonder sim tray. In de EU is alleen met sim tray beschikbaar.

Zou dan ook niet kunnen.
ja klopt inderdaad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• renegrunn
  • Registratie: September 2006
  • Nu online
Oranje 256GB geworden. Zonder problemen via KPN kunnen bestellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchSapphire
  • Registratie: September 2016
  • Laatst online: 17:03
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/N4NNvn0B4XkDwWqgjrzlGymscmI=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/Cag5BQsWRIUPZehuDjy24ajE.jpg?f=fotoalbum_large

Ik wacht nog steeds 😅

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennisdn
  • Registratie: Februari 2010
  • Nu online
FireStarter schreef op vrijdag 12 september 2025 @ 14:51:
[...]
Omdat er klanten voor zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FireStarter
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 15:32
check in de apple store app je status.

w00t

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Help!!!!
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online

Help!!!!

Mr Majestic

mister9 schreef op vrijdag 12 september 2025 @ 13:09:
Zucht...

Mijn vrouw heeft nog een iPhone 13 die ernstig aan vervanging toe is (slechte batterij, lightning port werkt niet meer goed, loopt erg vaak echt vast).

Ikzelf heb een iPhone 16 Pro Max. Het idee was toen ik die kocht dat die naar mijn vrouw zou gaan en ik eentje uit de 17serie zou nemen.

Om zeker te zijn vraag ik aan mijn vrouw:

"Wil je inderdaad een groter scherm zoals deze Pro Max, of wil je toch liever ongeveer hetzelfde want dan koop ik de normale 17 voor jou en hou ik de 16 Pro max. "

Zij: "Maakt me niks uit"

Ik: Maar dat moet ik wel even weten want op basis daarvan kan ik beslissen.
Zij: Het maakt me gewoon niks uit

Ik: Ok, mis je nu iets in je iPhone 13 wat je graag beter wilt? Camera, betere batterij, groter scherm
Zij "Nee niks, dat ie weer normaal kan opladen en dat we van Lightning af zijn zou fijn zijn. Verder niks.

Ik: Maar voel nou deze Pro Max even, vindt je deze te zwaar, is het prima...
Zij: "Maakt me niks uit, ik vind echt alles best. Zelfde camera als m'n 13 prima. Betere camera, ook prima.

Ik: Maar ik wil weten welke ik erbij moet bestellen!!!!!

Ik kan half wakker liggen van verschillende opties van de 17 series. Mijn vrouw zegt: als ik maar kan bellen en whatsappen....
Gewoon de 17 halen dus.

PC Specs
Asus ROG Strix B650E-E | AMD 7700X | G-Skill 32GB DDR5 6000C30 M-die | 4090 FE | LG 38GN950-B 3840*1600p 160Hz | Corsair RM1000x Shift | WD Black SN850X 1TB M.2

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• mksoftware
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 17:56
Daar gaan we dan maar. Ik kom vanaf een iPhone 13 Pro Max. Besteld rond 14:05. Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/ekEC-wqLIJWwsjPqW9N6uhUgpeY=/800x/filters:strip_exif()/f/image/4MZaRNtuNlWTFSXMG7HWypjf.png?f=fotoalbum_large

Gereserveerd voor een nog te verzinnen Signature

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uniciteit
  • Registratie: Maart 2010
  • Niet online

Uniciteit

1+1 is niet altijd 2

mister9 schreef op vrijdag 12 september 2025 @ 13:09:
Zucht...

Mijn vrouw heeft nog een iPhone 13 die ernstig aan vervanging toe is (slechte batterij, lightning port werkt niet meer goed, loopt erg vaak echt vast).

Ikzelf heb een iPhone 16 Pro Max. Het idee was toen ik die kocht dat die naar mijn vrouw zou gaan en ik eentje uit de 17serie zou nemen.

Om zeker te zijn vraag ik aan mijn vrouw:

"Wil je inderdaad een groter scherm zoals deze Pro Max, of wil je toch liever ongeveer hetzelfde want dan koop ik de normale 17 voor jou en hou ik de 16 Pro max. "

Zij: "Maakt me niks uit"

Ik: Maar dat moet ik wel even weten want op basis daarvan kan ik beslissen.
Zij: Het maakt me gewoon niks uit

Ik: Ok, mis je nu iets in je iPhone 13 wat je graag beter wilt? Camera, betere batterij, groter scherm
Zij "Nee niks, dat ie weer normaal kan opladen en dat we van Lightning af zijn zou fijn zijn. Verder niks.

Ik: Maar voel nou deze Pro Max even, vindt je deze te zwaar, is het prima...
Zij: "Maakt me niks uit, ik vind echt alles best. Zelfde camera als m'n 13 prima. Betere camera, ook prima.

Ik: Maar ik wil weten welke ik erbij moet bestellen!!!!!

Ik kan half wakker liggen van verschillende opties van de 17 series. Mijn vrouw zegt: als ik maar kan bellen en whatsappen....
Misschien kent ze je goed, weet ze dat jij een nieuwe iPhone leuk vindt en probeert ze hier wel subtiel aan te geven: ga voor het model dat jij wil hebben en dan ziet zij het wel wat zij krijgt ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchSapphire
FireStarter schreef op vrijdag 12 september 2025 @ 15:04:
[...]

check in de apple store app je status.
Dit is wat ik krijg:Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/iB6lqzciIEccE66tctpCHM4Tq4I=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/G0BhA3mPbc4ezSM6byW2zSSx.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ls789
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 15:30
Waa was te snel met bestellen 🤣 heb nu blauw ipv zilver.. kan alleen nergens m’n bestelling annuleren (Apple store), zou wel moeten kunnen aldus hun faq..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mister9
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 17:47
Uniciteit schreef op vrijdag 12 september 2025 @ 15:17:
[...]

Misschien kent ze je goed, weet ze dat jij een nieuwe iPhone leuk vindt en probeert ze hier wel subtiel aan te geven: ga voor het model dat jij wil hebben en dan ziet zij het wel wat zij krijgt ;)
Dat is het dus ook precies. Het boeit haar echt oprecht helemaal niks. Maar ik wel dan alsnog iets kiezen waar ze blij van wordt.

Het verschil tussen mannen en vrouwen denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CHRlS
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 17:27
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/RbmF7xkvzjdXFqtH2s28Bct2ohc=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/3qJ4EFohDTESRf7zKG9EZO9c.jpg?f=fotoalbum_large

Zojuist mijn Siennabruine TechWoven hoes voor de Pro Max ontvangen. Ben van plan het toestel vooral zonder case te gebruiken. Maar vind het toch wel prettig om voor vakanties een hoesje te hebben omdat er dan altijd een stuk meer risico is op schade.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennisdn
  • Registratie: Februari 2010
  • Nu online
ls789 schreef op vrijdag 12 september 2025 @ 15:17:
Waa was te snel met bestellen 🤣 heb nu blauw ipv zilver.. kan alleen nergens m’n bestelling annuleren (Apple store), zou wel moeten kunnen aldus hun faq..
Kun je annuleren tot ze hem verzenden. Onder de leverdatum in het besteloverzicht.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/_wSzIrdiJVniaWzGuYW852Gi7FA=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/SrrpFrykB7jhxOW7BCwjnIXE.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Desperation
  • Registratie: Januari 2016
  • Laatst online: 15:48
Gery schreef op vrijdag 12 september 2025 @ 14:07:
Voor de Belgen onder ons: voor zover ik kan zien kan je bij bijv Coolblue / Vandenborre / ... ook ecocheques gebruiken (energie klasse A)
Kan misschien handig zijn voor sommigen ;-)
En voor de telenetklanten ook nog eens korting...

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Jghog5Fg14xeM1nx2rRVI4ff8HE=/fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():strip_exif()/f/image/bBBB2MN26jSqv6Eo9dCzz99F.png?f=user_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djeck
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 15:33
Toevallig maandag naar Australië scheelt toch weer €225.- volgende week ophalen
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/s20BtGoh0pTURyF4tJAxlz9DV2Y=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/2sOD71XEhLkDBvXiqEnoZm0X.jpg?f=fotoalbum_large

PVoutput

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iMode
  • Registratie: Maart 2016
  • Laatst online: 18:03
Ik heb de nieuwste iPhone in het zwart besteld.

Mijn iPhone 15 in het zwart gaat naar mijn dochter (het is dat ik dat al beloofd had, anders had ik geen nieuwe besteld). Ik was namelijk voornemens de nieuwe iPhone Pro te bestellen, tot dat ik zag wat ze met het designs hebben gedaan, vreselijk, wat een gedrocht, afschuwelijk, woorden schieten mij te kort…

Lang getwijfeld om dan toch geen 16 Pro te kopen in het rosé goud (Dessert Titanium). Doorslag was de 3000 nits, nieuwe selfie cam, Apple’s eigen N1-chip voor draad­loze netwerken, Nieuwe A19 chip, snelladen etc en het feit dat je anders een toestel koopt wat al 1 jaar op de markt is. Daarbij was de 17 ook nog eens 120,- goedkoper icm mijn abonnement. Ik vindt de 16 Pro in het rosé goud (dessert titanium) wel vele malen mooier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ls789
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 15:30
Dennisdn schreef op vrijdag 12 september 2025 @ 15:24:
[...]

Kun je annuleren tot ze hem verzenden. Onder de leverdatum in het besteloverzicht.
[Afbeelding]
Thx! Die optie was er helaas niet toen ik hem net had besteld. Geannuleerd en een zilveren besteld :) wel pas 26sep-6okt levering zonde! 😁

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SL65
  • Registratie: December 2009
  • Nu online
Ja dit heb ik ook. Rond 14.20 kwam ik er doorheen bij Apple.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• dafmay
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 15:34
Hier de zwarte Air incoming ter vervanging van m'n 15 Pro. Ben zeer benieuwd...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Redondo1982
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 17:53
CHRlS schreef op vrijdag 12 september 2025 @ 15:23:
[Afbeelding]

Zojuist mijn Siennabruine TechWoven hoes voor de Pro Max ontvangen. Ben van plan het toestel vooral zonder case te gebruiken. Maar vind het toch wel prettig om voor vakanties een hoesje te hebben omdat er dan altijd een stuk meer risico is op schade.
Mooie kleur! Alleen die Apple hoezen zijn altijd zo bulky, om gek van te worden. Komt zowat een iPhone bij haha

I don't have dreams, I have goals!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uniciteit
  • Niet online

Uniciteit

1+1 is niet altijd 2

mister9 schreef op vrijdag 12 september 2025 @ 15:19:
[...]

Dat is het dus ook precies. Het boeit haar echt oprecht helemaal niks. Maar ik wel dan alsnog iets kiezen waar ze blij van wordt.

Heb je al wel een keuze gemaakt? :9

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Redondo1982
iMode schreef op vrijdag 12 september 2025 @ 15:29:

Mijn iPhone 15 in het zwart gaat naar mijn dochter (het is dat ik dat al beloofd had, anders had ik geen nieuwe besteld). Ik was namelijk voornemens de nieuwe iPhone Pro te bestellen, tot dat ik zag wat ze met het designs hebben gedaan, vreselijk, wat een gedrocht, afschuwelijk, woorden schieten mij te kort…

Lang getwijfeld om dan toch geen 16 Pro te kopen in het rosé goud (Dessert Titanium). Doorslag was de 3000 nits, nieuwe selfie cam, Apple’s eigen N1-chip voor draad­loze netwerken, Nieuwe A19 chip, snelladen etc en het feit dat je anders een toestel koopt wat al 1 jaar op de markt is. Daarbij was de 17 ook nog eens 120,- goedkoper icm mijn abonnement. Ik vindt de 16 Pro in het rosé goud (dessert titanium) wel vele malen mooier.
Woorden schieten tekort? Whahahaha, ik snik met je mee hoor. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Redondo1982
dafmay schreef op vrijdag 12 september 2025 @ 15:34:
Daar ben ik het meest benieuwd naar: de ervaringen van ex Pro gebruikers die flink gaan inleveren om een nieuw type te omarmen. Ik denk dat Apple daar ook veel info uit gaat halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchSapphire
SL65 schreef op vrijdag 12 september 2025 @ 15:31:
[...]

Ja dit heb ik ook. Rond 14.20 kwam ik er doorheen bij Apple.
Heb je die extra mail ook niet gehad?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Saven
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 16:02

Saven

Administrator

Mog schreef op vrijdag 12 september 2025 @ 12:38:
Voor de mensen die niet kunnen kiezen tussen een Air en een Pro, ik kwam deze decider tool tegen op Reddit: https://iphone17.trevorold.dev
Tja ik heb liever een mooie chique telefoon, dus dan kom je sowieso uit bij de Air ipv dat gedrocht van een Pro. 😅

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SL65
  • Nu online
DutchSapphire schreef op vrijdag 12 september 2025 @ 15:45:
[...]

Heb je die extra mail ook niet gehad?
Extra mail? Ik heb een mail met bedankt voor de bestelling en het geld is succesvol afgeschreven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheVMaster
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 16:26

TheVMaster

Moderator WOS
Rivanov schreef op vrijdag 12 september 2025 @ 14:44:
[...]

eSIM only modellen zouden toch iets betere accu hebben? Of is dat alweer tegengesproken door Apple?
Op de VS pagina staat inderdaad dat de batterij 2 uur langer zou zijn dan op de NL pagina.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/1gX4xUHszQ-EV9D3HbMvioK3sso=/232x232/filters:strip_exif()/f/image/ZS570OB54K6S5HvA91J3NX3y.png?f=fotoalbum_tileAfbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/zJKDs3wi6yFJRGxxdwp-6Si06QU=/232x232/filters:strip_exif()/f/image/7Cu3d6E0NtR5gLpIcCcY7l3P.png?f=fotoalbum_tile

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vantslot
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 16:40
iPhone 17 Pro bij/via KPN besteld en krijg zojuist deze email. Is dit een standaard e-mail omdat het om een pre-order gaat of moet ik nu langer wachten dan volgende week vrijdag? :(
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/lXv4n0S_bwGcY2asJ72itebZvNI=/800x/filters:strip_exif()/f/image/2ebnPM8TdqLr1piRGCnBnQmR.png?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• amphora
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 16:18

amphora

Websites & Fotografie

TheVMaster schreef op vrijdag 12 september 2025 @ 15:49:
[...]

Op de VS pagina staat inderdaad dat de batterij 2 uur langer zou zijn dan op de NL pagina.
[Afbeelding][Afbeelding]
Had dat ook niet (deels) te maken dat EU netwerken andere frequenties/sterktes gebruikten die meer stroom verbruiken?

nickdekruijk.nl Websites & Fotografie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Redondo1982
Saven schreef op vrijdag 12 september 2025 @ 15:47:
[...]

Tja ik heb liever een mooie chique telefoon, dus dan kom je sowieso uit bij de Air ipv dat gedrocht van een Pro. 😅
Zoveel mooier vind ik hem niet, hij lijkt me wel veel prettiger. Het is nog steeds een lang scherm, zij het een stuk dunner. Hij had af geweest als ie geen camerabult had gehad, nu vind ik het juist meer accentueren. Overigens heeft de zwarte variant de beste balans. Al die lichtere kleuren vind ik totaal uit balans.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheVMaster
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 16:26

TheVMaster

Moderator WOS
vantslot schreef op vrijdag 12 september 2025 @ 15:50:
iPhone 17 Pro bij/via KPN besteld en krijg zojuist deze email. Is dit een standaard e-mail omdat het om een pre-order gaat of moet ik nu langer wachten dan volgende week vrijdag? :(
[Afbeelding]
Het is volgens mij elk jaar hetzelfde liedje. Als je hem in 1x wilt betalen, dan zou ik hem echt gewoon bij Apple halen....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• T-Blizzard
  • Registratie: Juni 2001
  • Nu online
iMode schreef op vrijdag 12 september 2025 @ 15:29:

Ik heb momenteel een 14 Pro maar het nieuwe design is ook echt niet mijn ding. Ik heb pas mijn accu laten vervangen maar het is er niet beter op geworden… Uiteindelijk heb ik de normale 17 besteld, die vrijwel op alle vlakken een stap voorwaarts is. Ik ga er toch niet voor 360,- meer plezier uithalen 😂

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ed14n
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 17:30
mister9 schreef op vrijdag 12 september 2025 @ 15:19:
[...]

Off-topic, maar nee hoor, want andersom klinkt het ook heel herkenbaar. Mijn vriendin vindt kleding en interieur helemaal geweldig en daar kan zij dan weer uren over twijfelen. Moet het die roze of toch die blauwe kaars zijn? Dit design boek of dat design boek. En de kleur van de keukenkastjes? Overigens vindt ze het dan ook heel irritant als ik zo reageer zoals je vrouw doet ;). Onbegrijpelijk dat ik daar dan geen interesse in heb en helemaal prima vindt wat haar uiteindelijke beslissing is.

Terwijl ik dit schrijf denk ik dan tegelijk bij mijzelf: wat een lul ben ik dan toch soms. Als dit voor haar belangrijk is, kan ik dan niet even tijd vrij maken om enthousiast mee te doen met haar? |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchSapphire
SL65 schreef op vrijdag 12 september 2025 @ 15:48:
[...]

Extra mail? Ik heb een mail met bedankt voor de bestelling en het geld is succesvol afgeschreven.
Ik heb alleen deze mail gekregen:Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/iCTcmP_t-MB5-asAU-gyYzGLpB8=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/xQipJxi1RBpnyMEW1bSN9fGf.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hennie-M
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 16:58
Ik ga op 4 october een weekendje naar Dublin, zou het nog interessant zijn om hem daar te kopen? (als het uberhaupt op voorraad is)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchSapphire
Zie trouwens nu wel dat de bezorging op 19 september, dus zal wel goed zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SL65
  • Nu online
Ja dat heb ik ook. Al is dit mogelijk meer iets voor het levertijden topic dacht dat ik daar ook in zat. Geen leverdatum nog.

Wel benieuwd naar meer hands-on ervaringen op YouTube straks. Vooral de krasbestendigheid van de gekozen materialen.

[ Voor 12% gewijzigd door SL65 op 12-09-2025 16:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uniciteit
  • Niet online

Uniciteit

1+1 is niet altijd 2

Hennie-M schreef op vrijdag 12 september 2025 @ 15:56:
Ik ga op 4 october een weekendje naar Dublin, zou het nog interessant zijn om hem daar te kopen? (als het uberhaupt op voorraad is)
Daar zijn ze nog een tientje duurder dan in Nederland!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• renegrunn
  • Registratie: September 2006
  • Nu online
[Afbeelding]
Ik heb om 14.10 de bestelling geplaatst en ontving een klein uur later onderstaande mail.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/_6Ydne995ALVGpaHBzWUYcQz0EU=/800x/filters:strip_exif()/f/image/UcJLKr1Y8Zbu4IPldhSo35oC.png?f=fotoalbum_large

[ Voor 43% gewijzigd door renegrunn op 12-09-2025 16:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Of-Aaargh
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 17:35
BlacKstaR- schreef op vrijdag 12 september 2025 @ 13:09:
Weet iemand of apple trade in acties heeft bij de launch?
Ja, je kunt je oude device inruilen. Althans als het van Apple is. Als je je Samsung S25 Ultra wil inruilen wordt je vriendelijk gevraagd die naar de milieustraat te brengen. En ook Apple devices hebben ze liever niet. Als je kijkt naar wat je terug krijgt, heeft Apple weinig vertrouwen in de tweedehands-waarde van hun eigen producten.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• bincvburen
  • Registratie: Augustus 2020
  • Laatst online: 16:17
Of-Aaargh schreef op vrijdag 12 september 2025 @ 16:15:
[...]

Ja, je kunt je oude device inruilen. Althans als het van Apple is. Als je je Samsung S25 Ultra wil inruilen wordt je vriendelijk gevraagd die naar de milieustraat te brengen. En ook Apple devices hebben ze liever niet. Als je kijkt naar wat je terug krijgt, heeft Apple weinig vertrouwen in de tweedehands-waarde van hun eigen producten.
Ook samsung is in te ruilen bij Apple zelf. Trade in kan meestal direct na het ophalen van je nieuwe telefoon of zelfs tot 14 dagen achteraf. Had dit laatst zelf ook in de winkel gedaan, superhandig! Kan je alles rustig overzetten en daarna breng je 'm terug en krijg je je geld teruggestort. Hoef je niks voor aan te geven, gewoon binnenlopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchSapphire
SL65 schreef op vrijdag 12 september 2025 @ 15:59:
[...]

Ja dat heb ik ook. Al is dit mogelijk meer iets voor het levertijden topic dacht dat ik daar ook in zat. Geen leverdatum nog.

Wel benieuwd naar meer hands-on ervaringen op YouTube straks. Vooral de krasbestendigheid van de gekozen materialen.
Hij is inmiddels aangepast naar 19 september, dus dat komt wel goed.

Echt, mijn autistische kop soms, als Apple zegt er komt nog een mail, dan verwacht ik mail. 😅

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lennartb
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 17:18
[Afbeelding]
Deze heb ik ook gehad. Rond 14:50 besteld. Moest toch nog even een beetje nadenken ;-) 15:30 de mail met de screenshot van jou ontvangen.

Gezien het feit dat een ander een reserveringsmail had gehad, denk ik dat het even kan duren ja...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JB
  • Registratie: Mei 2002
  • Nu online

JB

Cédric roelt!

Daar is een apart topic voor :)

[iPhone] Levertijd & Beschikbaarheid – Deel 6

Wanneer komen de eerste hands-on reviews? Is dat embargo nu eraf omdat de preorders vandaag gestart zijn?

Mijn boefje is liev!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ZiSE
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 17:58
JB schreef op vrijdag 12 september 2025 @ 16:44:
Daar is een apart topic voor :)

Wanneer komen de eerste hands-on reviews? Is dat embargo nu eraf omdat de preorders vandaag gestart zijn?
Dinsdag / woensdag volgende week normaliter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ed14n
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 17:30
Iets heel anders, ligt het aan mij of kan ik de dynamic power adapter with 60W max niet vinden? Hoe kunnen we optimaal gebruik maken van fastcharging in de EU?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pixels66
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 17:26
dafmay schreef op vrijdag 12 september 2025 @ 15:34:
Ik ben heel benieuwd wat je vind van de “achteruitgang” mbt camera, accuduur en de mono speaker. De air trekt mij wel omdat het eens echt wat anders is maar deze punten ten opzichte van m’n 15 pro houden me vooralsnog tegen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lynix
  • Registratie: Februari 2025
Oranje is besteld hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Of-Aaargh
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 17:35
bincvburen schreef op vrijdag 12 september 2025 @ 16:17:
[...]

Ook samsung is in te ruilen bij Apple zelf. Trade in kan meestal direct na het ophalen van je nieuwe telefoon of zelfs tot 14 dagen achteraf. Had dit laatst zelf ook in de winkel gedaan, superhandig! Kan je alles rustig overzetten en daarna breng je 'm terug en krijg je je geld teruggestort. Hoef je niks voor aan te geven, gewoon binnenlopen.
Oh dat wist ik niet. In de online Apple Store kun je in elk geval alleen Apple-producten inruilen. Nou ja, je kunt andere merken inruilen, maar daar krijg je niets voor, behalve dat ze die gratis voor je 'recyclen'.

[ Voor 9% gewijzigd door Of-Aaargh op 12-09-2025 17:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carlos0_0
ed14n schreef op vrijdag 12 september 2025 @ 17:24:
Iets heel anders, ligt het aan mij of kan ik de dynamic power adapter with 60W max niet vinden? Hoe kunnen we optimaal gebruik maken van fastcharging in de EU?
https://www.ifun.de/dynam...nicht-nach-europa-264811/

Of te wel na vertalen

Dynamic Power: Apple's new connector does not come to Europe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rammes
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 17:40

rammes

koekebakker 1e klas

Rivanov schreef op vrijdag 12 september 2025 @ 03:46:
[...]

Ultragroothoek usecase.
As we speak tijdens onze vakantie nu in USA & Canada.
Kan die lens niet meer missen.

[Afbeelding]

[Afbeelding]

[Afbeelding]

[Afbeelding]

[Afbeelding]
Die ultra groothoek zit toch ook op de 17. ?

Ik zou het doen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• retlaw
  • Registratie: December 2010
  • Nu online

retlaw

<GoT> RetLaw#2411

Ik twijfel nog over de 17 of 17 pro. Ik heb momenteel een base model 14. Ik denk dat ik ze toch eerst in het echt wil vergelijken, dus ik ben momenteel de verleiding voor een pre-order aan het temperen...

Battle.net || Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mister9
Waar?
Ik kon niet eerder maar kan m nu nergens meer bestellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uniciteit
  • Niet online

Uniciteit

1+1 is niet altijd 2

retlaw schreef op vrijdag 12 september 2025 @ 17:43:
Ik twijfel nog over de 17 of 17 pro. Ik heb momenteel een base model 14. Ik denk dat ik ze toch eerst in het echt wil vergelijken, dus ik ben momenteel de verleiding voor een pre-order aan het temperen...
Waarom twijfel je tussen die twee modellen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carlos0_0
mister9 schreef op vrijdag 12 september 2025 @ 17:44:
[...]

Waar?
https://www.apple.com/nl/shop/buy-iphone/iphone-17-pro

Gewoon bij Apple

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mister9
Sorry, mijn fout. Ik bedoelde met de leverdatum van de 19e.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lynix
  • Registratie: Februari 2025
mister9 schreef op vrijdag 12 september 2025 @ 17:44:
[...]

Waar?
Coolblue en amac eventueel. Bij Apple kan het ook gewoon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carlos0_0
mister9 schreef op vrijdag 12 september 2025 @ 17:47:
[...]

Sorry, mijn fout. Ik bedoelde met de leverdatum van de 19e.
Nog steeds gewoon bij Apple, alleen dan moet je hem wel ophalen.
Als je hem thuis wil die dag, dan gaat het lastig worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• retlaw
  • Registratie: December 2010
  • Nu online

retlaw

<GoT> RetLaw#2411

Uniciteit schreef op vrijdag 12 september 2025 @ 17:45:
[...]

Waarom twijfel je tussen die twee modellen?
De 14 heb ik jaren met plezier gebruikt en doet het in principe nog prima. Echter wil ik graag een 120hz scherm, dus wil ik een upgrade doen.

Aangezien ik er weer een jaar of 3 a 4 of misschien wel langer mee ga doen, wil ik wellicht wat meer uitgeven. Ik gebruik geen hoesje en enige wat ik soms vervelend vind aan de 14, is dat deze wiebelt als je de telefoon op tafel legt. Nu lijkt de pro een 'balk' te hebben, die er wellicht voor zorgt dat er geen wiebel meer in zit. Of dat echt zo is, weet ik niet. Daarom zie ik ze graag een keer in het echt of zie ik een uitgebreidere review :).

De features verder doen mij niet zoveel. Ik ben geen fotograaf en dataoverdracht doe ik niet.

En het ontwerp van de pro vind ik ook wel gaaf.

Battle.net || Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZiSE
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 17:58

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uniciteit
  • Niet online

Uniciteit

1+1 is niet altijd 2

retlaw schreef op vrijdag 12 september 2025 @ 17:50:
[...]

De 14 heb ik jaren met plezier gebruikt en doet het in principe nog prima. Echter wil ik graag een 120hz scherm, dus wil ik een upgrade doen.

Aangezien ik er weer een jaar of 3 a 4 of misschien wel langer mee ga doen, wil ik wellicht wat meer uitgeven. Ik gebruik geen hoesje en enige wat ik soms vervelend vind aan de 14, is dat deze wiebelt als je de telefoon op tafel legt. Nu lijkt de pro een 'balk' te hebben, die er wellicht voor zorgt dat er geen wiebel meer in zit. Of dat echt zo is, weet ik niet. Daarom zie ik ze graag een keer in het echt of zie ik een uitgebreidere review :).

De features verder doen mij niet zoveel. Ik ben geen fotograaf en dataoverdracht doe ik niet.

En het ontwerp van de pro vind ik ook wel gaaf.
Helaas hebben alle modellen nog een 'wiebel'. De lenzen steken namelijk verder uit dan het plateau/de balk.

Ik denk dat voor jouw eisen het basismodel genoeg is, aangezien het hele camerasysteem je eigenlijk toch niet echt veel uitmaakt.

Voor jouw gevoel geldt natuurlijk dat het ook gewoon 'leuk' kan zijn om voor het topmodel te gaan, ook al heb je het niet nodig. Je vindt het design van de Pro gaaf, dus dat kan al reden genoeg zijn om ervoor te gaan.

Ik zou zeggen: puur vanuit de functionaliteiten gezien, ga voor een basis iPhone 17. Als je vindt dat je jezelf met een leuk cadeau mag verwennen, zelfs al is dat niet helemaal rationeel, ga dan lekker voor de 17 Pro. :)
Pagina: 1 ... 6 7 Laatste

Let op:
Voor levertijden en beschikbaarheid is er:
Voor importeren en losse koop is er:
[iPhone] Importeren en / of losse koop - deel 6
Discussies over providers en abonnementen mogen in:
[iPhone] Provider(s) & Abonnementen - deel 11
En voor discussies en ervaringen met accessoires, hoesjes, wallets, screenprotectors, en andere beschermmiddelen is er:
[iPhone 17, 17 Pro (Max) & Air] Accessoires/hoesjes/wallets

Als je wilt babbelen, gezellig kletsen, of slowchatten kom dan naar #apple-talk op de officiële Tweakers Discord.