nickdekruijk.nl Websites & Fotografie
Merk je daar verschil in met de AirPods Pro 3? Ik dacht van niet?Ruben279 schreef op vrijdag 19 september 2025 @ 09:23:
Vandaag de APP3 uit gekomen, en plots was daar vanochtend ook Spotify met de vrijgave van FLAC audio
[Afbeelding]
Dat ligt er een beetje aan. Van het zijn van lossless merk je opzich niets op AirPods producten.Viresh87 schreef op vrijdag 19 september 2025 @ 10:15:
[...]
Merk je daar verschil in met de AirPods Pro 3? Ik dacht van niet?
Alleen wat ik persoonlijk al vaak gemerkt heb op Apple Music, en daarvoor Tidal is dat de bron/mix die ze gebruiken voor lossless beter is. Dus dan hoor je niet het zijn van lossless maar alsnog wel dat de ervaring beter is.
My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans
AirPods Max met USB-C biedt wel lossless aan, wel met een kabel https://www.apple.com/nl/...udio-come-to-airpods-max/Donstil schreef op vrijdag 19 september 2025 @ 10:21:
[...]
Dat ligt er een beetje aan. Van het zijn van lossless merk je opzich niets op AirPods producten.
Alleen wat ik persoonlijk al vaak gemerkt heb op Apple Music, en daarvoor Tidal is dat de bron/mix die ze gebruiken voor lossless beter is. Dus dan hoor je niet het zijn van lossless maar alsnog wel dat de ervaring beter is.
Jaren terug al helemaal klaar met Spotify. Wat een belabberde kwaliteit tov Apple Music. Was op verschillende audio apparaten echt wel goed merkbaar.Donstil schreef op vrijdag 19 september 2025 @ 10:21:
[...]
Dat ligt er een beetje aan. Van het zijn van lossless merk je opzich niets op AirPods producten.
Mijn boefje is liev!
I know, daarom zei ik ook “merk je opzich niets” en niet “wordt niet ondersteund”stefan.wouda schreef op vrijdag 19 september 2025 @ 10:34:
[...]
AirPods Max met USB-C biedt wel lossless aan, wel met een kabel https://www.apple.com/nl/...udio-come-to-airpods-max/
Ja eens, de bron bij Apple Music is überhaupt veel beter idd.JB schreef op vrijdag 19 september 2025 @ 10:47:
[...]
Jaren terug al helemaal klaar met Spotify. Wat een belabberde kwaliteit tov Apple Music. Was op verschillende audio apparaten echt wel goed merkbaar.
En er nog maar over te zwijgen dat Spotify een vreselijk bedrijf is, welke het minste per stream betaald
DHL moest ik gewoon tekenen vanochtend, zelfs terwijl ik de bezorger kende van vroeger(Was wel grappig).edebee schreef op vrijdag 19 september 2025 @ 10:46:
[Afbeelding]
net binnen , besteld bij Apple 9 sept en bezorgd door UPS ( moest geen handtekening zetten terwijl dat wel bij de T&T stond)
Dat is apart! Ik begin deze week daar besteld en levering pas woensdag.Streamert schreef op vrijdag 19 september 2025 @ 11:09:
Zojuist besteld bij Amazon, wordt morgen bezorgd.
Ze zitten een beetje anders in de oren, je ziet het ook als je in de spiegel kijkt bijvJailhouse schreef op vrijdag 19 september 2025 @ 11:13:
En nu wil ik natuurlijk de eerste indrukken lezen!
Noise canceling zo buiten in de pauze eens checken, dat lukt thuis wat minder goed uiteraard.
[ Voor 15% gewijzigd door Carlos0_0 op 19-09-2025 11:15 ]
Dank voor de tip. Vanochtend nog gecheckt, maar toen geen voorraadStreamert schreef op vrijdag 19 september 2025 @ 11:09:
Zojuist besteld bij Amazon, wordt morgen bezorgd.
Hier precies hetzelfde. Denk dat ik ze nog maar een keer bestel om te zien of ik dan wel in de delivery van morgen kom.Prophasis schreef op vrijdag 19 september 2025 @ 11:15:
[...]
Dat is apart! Ik begin deze week daar besteld en levering pas woensdag.
Ben wel benieuwd, want dit worden mijn eerste Apple oortjes. Heb 5 setjes soundcores liggen en die bevallen eigenlijk perfect, maar betere ANC heeft mij over de streep getrokken om deze eens te proberen.
Edit : Opnieuw besteld en de nieuwe bestelling staat inderdaad op morgen en eerste bestelling nog steeds op woensdag. Geen idee hoe Amazon werkt af en toe, maar de logica is ver te zoeken

[ Voor 15% gewijzigd door Beakzz op 19-09-2025 11:23 ]
hier idem, maar dan met DHL.edebee schreef op vrijdag 19 september 2025 @ 10:46:
[Afbeelding]
net binnen , besteld bij Apple 9 sept en bezorgd door UPS ( moest geen handtekening zetten terwijl dat wel bij de T&T stond)
Ook geen handtekening gevraagd

Tenminste eentje die zijn werk serieus neemt. Hij heeft tenminste zijn rug vrij mocht achteraf toch discussie ontstaan.Carlos0_0 schreef op vrijdag 19 september 2025 @ 10:49:
[...]
DHL moest ik gewoon tekenen vanochtend, zelfs terwijl ik de bezorger kende van vroeger(Was wel grappig).
[ Voor 38% gewijzigd door Yucko op 19-09-2025 11:34 ]
iPhone 15 Pro Max Titanium Black 256GB - iPad Pro 2018 12.9" Space Gray 64GB - AirPods Pro 3 - Watch 5 Space Gray LTE - TV 4K 128GB - TV 4 64GB - Wireless CarPlay
Net contact gehad met Amazon, ik heb de oude ook gecancelled en nieuwe besteld met levering morgenBeakzz schreef op vrijdag 19 september 2025 @ 11:19:
[...]
Hier precies hetzelfde. Denk dat ik ze nog maar een keer bestel om te zien of ik dan wel in de delivery van morgen kom.
Ben wel benieuwd, want dit worden mijn eerste Apple oortjes. Heb 5 setjes soundcores liggen en die bevallen eigenlijk perfect, maar betere ANC heeft mij over de streep getrokken om deze eens te proberen.
Edit : Opnieuw besteld en de nieuwe bestelling staat inderdaad op morgen en eerste bestelling nog steeds op woensdag. Geen idee hoe Amazon werkt af en toe, maar de logica is ver te zoeken
iPhone 15 Pro Max Titanium Black 256GB - iPad Pro 2018 12.9" Space Gray 64GB - AirPods Pro 3 - Watch 5 Space Gray LTE - TV 4K 128GB - TV 4 64GB - Wireless CarPlay
Mijne net binnen, was een brievenbuspakketje dus geen t&tViresh87 schreef op vrijdag 19 september 2025 @ 09:33:
Meer mensen bij Amac besteld? Gisteren wel een mail gehad dat de bestelling is verzonden, maar tot nu toe geen track en trace gehad.
[Afbeelding]
Sinds 2019 met de Pro's, heel goed tijdens het fietsen vanwege blokkeren wind, daarna ook de Pro's 2 gebruikt die slecht tegen wind kunnen, maar wel beter geluid en betere ANC (fijn in een serverruimte en telefoneren) en nu de Pro 3 besteld in de hoop op beter (dan Pro 2) bestand tegen wind en andere (kleine) verbeteringen.tuxken schreef op vrijdag 19 september 2025 @ 11:36:
Ik hoop dat er deze middag iemand gaat wandelen met zijn nieuwe pro 3 die de pro 2 al heeft en zijn ervaring deelt. Ze liggen al in mijn winkelmandje maar heb nog niet op 'naar de kassa' geklikt
Hier ook érg benieuwd naar demping van windruis.Streamert schreef op vrijdag 19 september 2025 @ 12:15:
[...]
Sinds 2019 met de Pro's, heel goed tijdens het fietsen vanwege blokkeren wind, daarna ook de Pro's 2 gebruikt die slecht tegen wind kunnen, maar wel beter geluid en betere ANC (fijn in een serverruimte en telefoneren) en nu de Pro 3 besteld in de hoop op beter (dan Pro 2) bestand tegen wind en andere (kleine) verbeteringen.
:strip_exif()/f/image/1oEGTphVHGdcnCn0BSP4VHlH.jpg?f=fotoalbum_large)
Hoppa ik doe ook weer mee, nadat mijn Pro’2 gejat zijn en ik het een paar weekjes met EarPods moest doen ben ik eindelijk weer draadloos.
Geluid is weer goed, weet niet of het beter is dan op de pro2 maar in ieder geval weer lekker. Pasvorm is idd iets anders maar valt niet direct negatief of positief op, stokje zit hierdoor wel op een iets andere plek dus dat is misschien even wennen.
Verder weer blij mee dus.
Amazon verkoopt ze nog wel, maar dan kan ik er geen AppleCare bij selecteren.
[ Voor 28% gewijzigd door rvdlaar op 19-09-2025 12:54 ]
kun je toch achteraf alsnog afnemen via Apple zelf vanuit de interface van je iPhonervdlaar schreef op vrijdag 19 september 2025 @ 12:51:
Dit keer niet pre-ordered. Bij Apple Store en resellers in Den Haag echt 0,0 winkelvoorraad behalve voor pre-orders.
@Donstil
ook niet via bluetooth en dan op (i) drukken achter je airpods ?
omdat ik ook daar (helemaal nog onder scrollend) pas de status van mijn AppleCare+ tegenkom van mijn AirPods
[ Voor 19% gewijzigd door Yucko op 19-09-2025 13:11 ]
Dacht ik ook maar zie het nergens terug.Yucko schreef op vrijdag 19 september 2025 @ 12:55:
[...]
kun je toch achteraf alsnog afnemen via Apple zelf vanuit de interface van je iPhone
Ik heb die van mij net opgehaald bij de MediaMarkt, zonder AppleCare. Daarna zonder problemen afgesloten via m'n iPhone. Inderdaad, op (i) drukken en dan op de garantieperiode. Of de Apple Support app downloaden.Yucko schreef op vrijdag 19 september 2025 @ 12:55:
[...]
kun je toch achteraf alsnog afnemen via Apple zelf vanuit de interface van je iPhone
@Donstil
Dank je wel voor de feedback en fijn dat het zo kan!Maycuz schreef op vrijdag 19 september 2025 @ 13:10:
[...]
Ik heb die van mij net opgehaald bij de MediaMarkt, zonder AppleCare. Daarna zonder problemen afgesloten via m'n iPhone. Inderdaad, op (i) drukken en dan op de garantieperiode. Of de Apple Support app downloaden.
Ik heb net de order via Apple geannuleerd omdat ik zag dankzij (mede-Tweakers hier) dat Amazon morgen kan leveren. Anders kreeg ik ze pas tussen 3 en 13 oktober en aangezien Apple Care toch achteraf kan, vond ik het prettiger. Als ik iets eenmaal wil, dan wil ik er ook niet meer op wachten.
Heerlijk luxe probleem, eigenlijk.
Haarlem = genoeg voorraad.
Uit de doos zitten ze nu al een uur zonder uitvallen! normaal 10 min max en dan moest ik gaan aanduwen. Meestal met eten/lopen/gapen vielen ze al uit. Ik kon alleen met stilzitten max een half uur zonder aanduwen doen. De pasvorm is voor mij uit de doos dus top! nog geen rubbertjes gewisseld.
Mijn ervaring: NC is nog stiller als de pro 2 al waren. Heb het idee dat ze een procent of 15-20 harder kunnen. Wellicht te maken met het feit dat ze nu bij mij dus echt goed zitten en sluiten. Ze gaan iets dieper in ear. Daarnaast is de bass voor mijn idee dieper/voller.
Ja geluid weet ik ook nog niet zeker het beter is, had thuis het idee wel iets voller klonk.Donstil schreef op vrijdag 19 september 2025 @ 12:47:
[Afbeelding]
Hoppa ik doe ook weer mee, nadat mijn Pro’2 gejat zijn en ik het een paar weekjes met EarPods moest doen ben ik eindelijk weer draadloos.
Geluid is weer goed, weet niet of het beter is dan op de pro2 maar in ieder geval weer lekker. Pasvorm is idd iets anders maar valt niet direct negatief of positief op, stokje zit hierdoor wel op een iets andere plek dus dat is misschien even wennen.
Verder weer blij mee dus.
Had nog de ANC geprobeerd in de supermarkt(Zonder muziek), om te kijken verschil merkte(Had zowel de 2 als 3 bij mij). Maar had niet het idee beter was.
Nope. Daar staat alleen de beperkte garantie.Yucko schreef op vrijdag 19 september 2025 @ 12:55:
[...]
@Donstil
omdat ik ook daar (helemaal nog onder scrollend) pas de status van mijn AppleCare+ tegenkom van mijn AirPods
:strip_exif()/f/image/fTMSF02Ip4Rv7xt5d3VlmkJy.jpg?f=fotoalbum_large)
en wat als je op "beperkte garantie" klikt? Er lijkt nl. een menu onder te zitten.Donstil schreef op vrijdag 19 september 2025 @ 13:30:
[...]
Nope. Daar staat alleen de beperkte garantie.
[Afbeelding]
Ik kan het helaas zelf niet testen daar ik meteen AC+ heb afgesloten bij mijn aankoop
ik merk ook niet echt veel verschilsderooij schreef op vrijdag 19 september 2025 @ 13:46:
nu net binnen, ga van de app2 naar de 3...waarom klinkt de ANC niet beter dan de 2's??? Bij beide setjes hetzelfde.
[ Voor 8% gewijzigd door thomas1750 op 19-09-2025 14:06 ]
Huh? Vanochtend besteld (2x) en opgehaald in Den Haag...rvdlaar schreef op vrijdag 19 september 2025 @ 12:51:
Dit keer niet pre-ordered. Bij Apple Store en resellers in Den Haag echt 0,0 winkelvoorraad behalve voor pre-orders.
AppleCare+ kan later gewoon?
Mijn boefje is liev!
Die optie had ik niet, afhalen bij Apple DH. Ben ook gewoon fysiek langsgegaan, maar de dude bij de deur zeiden dat ze geen losse voorraad hadden. Misschien waren er annuleringen en had jij gewoon meer geluk dan ik.JB schreef op vrijdag 19 september 2025 @ 14:10:
[...]
Huh? Vanochtend besteld (2x) en opgehaald in Den Haag...
AppleCare+ kan later gewoon?
Ik heb ook niet het idee dat het gelijk is, of soms zelfs niet eens beter is.sderooij schreef op vrijdag 19 september 2025 @ 13:46:
nu net binnen, ga van de app2 naar de 3...waarom klinkt de ANC niet beter dan de 2's??? Bij beide setjes hetzelfde.
Ik ston in de AH vanmiddag, en had idee met de 3 ietsepietsie meer te horen. dan dat ik met de 2 hasd(Ik had ze beide bij mij).
Expres met muziek uit gedaan, want met muziek aan hoor je toch al niks meer.
Idem.. Vanmorgen was er heel even winkelvoorraad in Den Haag (rond 08:00 besteld) Medewerkster van de Apple store vertelde mij dat ik geluk had want ze waren heel snel uitverkocht zei ze.JB schreef op vrijdag 19 september 2025 @ 14:10:
[...]
Huh? Vanochtend besteld (2x) en opgehaald in Den Haag...
Nu bij Amazon besteld, zoals het nu lijkt komt dat morgen binnen.
Nee. Ik heb mijn APP3 net binnen. Mijn eerste draadloze dopjes en ik ben niet onder de indruk van de geluidskwaliteit. Misschien te hoge verwachtingen maar het klinkt als radio vind ik.Viresh87 schreef op vrijdag 19 september 2025 @ 10:15:
[...]
Merk je daar verschil in met de AirPods Pro 3? Ik dacht van niet?
ANC is wel indrukwekkend
[ Voor 3% gewijzigd door glnk op 19-09-2025 14:30 ]
Kan je iets meer in detail treden? Welke muziek/genre/bron, wat is voor jou de definitie van "klinkt als radio"?
Mijn definitie van radio is dat het wat modderig klinkt met duidelijke boost in bass. Er zit ook een lichte statische ruis in bij stiltes. Ik gebruik Plexamp met 24bit flac van Qobuz. Ik denk dat mijn verwachtingen te hoog zijn voor draadloze dopjes.DoubleDot schreef op vrijdag 19 september 2025 @ 14:38:
[...]
Kan je iets meer in detail treden? Welke muziek/genre/bron, wat is voor jou de definitie van "klinkt als radio"?
De tips zijn overigens lastig te verwijderen. Ben nu gewisseld van M naar S. Even verder testen.
[ Voor 17% gewijzigd door glnk op 19-09-2025 14:54 ]
zou niet goed zijn als de tips er makkelijk vanaf komen, zit er straks eentje in je oorkanaal als je een airpod verwijderdglnk schreef op vrijdag 19 september 2025 @ 14:46:
[...]
Mijn definitie van radio is dat het wat modderig klinkt met duidelijke boost in bass. Er zit ook een lichte statische ruis in bij stiltes. Ik gebruik Plexamp met 24bit flac van Qobuz. Ik denk dat mijn verwachtingen te hoog zijn voor draadloze dopjes.
De tips zijn overigens lastig te verwijderen. Ben nu gewisseld van M naar S. Even verder testen.
Hier passen de mediums goed (pas test geeft OK als resultaat)
Via de dopjes zelf kan ik kan alleen het volume regelen. Geen modus veranderen of een volgend nummer kiezen.
Meer mensen hier last van? Anders moet ik ze maar omruilen/terugsturen.
Don't put your mouth into motion, before your brain is in gear!
Heb je de pasvormtest uitgevoerd? Gaat dat goed bij jou? Ik krijg bij alle ear tips een melding dat het niet goed is.glnk schreef op vrijdag 19 september 2025 @ 14:46:
[...]
Mijn definitie van radio is dat het wat modderig klinkt met duidelijke boost in bass. Er zit ook een lichte statische ruis in bij stiltes. Ik gebruik Plexamp met 24bit flac van Qobuz. Ik denk dat mijn verwachtingen te hoog zijn voor draadloze dopjes.
Die statische ruis hoor ik ook.glnk schreef op vrijdag 19 september 2025 @ 14:46:
[...]
Don't put your mouth into motion, before your brain is in gear!
ik heb ze via amazon gister besteld stonden op 20 september maar zijn uitgesteld naar 24 september helaasrvdlaar schreef op vrijdag 19 september 2025 @ 13:13:
[...]
Dank je wel voor de feedback en fijn dat het zo kan!
Ik heb net de order via Apple geannuleerd omdat ik zag dankzij (mede-Tweakers hier) dat Amazon morgen kan leveren. Anders kreeg ik ze pas tussen 3 en 13 oktober en aangezien Apple Care toch achteraf kan, vond ik het prettiger. Als ik iets eenmaal wil, dan wil ik er ook niet meer op wachten.
Heerlijk luxe probleem, eigenlijk.
Werkt hier allemaal perfecttjAb schreef op vrijdag 19 september 2025 @ 15:01:
Net ook mijn dopjes binnen gekregen. Geluid is redelijk, niet spectaculair.
Via de dopjes zelf kan ik kan alleen het volume regelen. Geen modus veranderen of een volgend nummer kiezen.
Bij de APP1 had je alleen play/pause en het wisselen tussen de verschillende modussen, dus ben wel blij met de extra opties (vorige nummer, volgende nummer, volume, en de adaptive modus) die ik nu heb.
modus veranderen: knijpen en vasthouden
zorg wel dat je "Luistermodus" en niet "Siri" geselecteerd hebt voor "Houd AirPods ingedrukt" in de instellingen
play/pause: 1x knijpen
volgende nummer: 2x knijpen
vorige nummer: 3x knijpen
je kunt onder de toegankelijkheids instellingen bij je AirPods de indruksnelheid en vasthoudduur aanpassen. Wellicht dat je daar even met de verschillende opties moet spelen zodat het voor jou goed werkt.
[ Voor 29% gewijzigd door Yucko op 19-09-2025 15:25 ]
Ik heb ze ook vanmiddag ontvangen. Geluid is prima, komende van APP1. Ik kan alleen het volume niet wijzigen via die slide-optie. Wisselen van modus en play/stop werkt wel via de AirPods. Heb al meerdere keren reset gedaan, iPhone herstart, opties aan en uit gezet… tot nu toe zonder resultaattjAb schreef op vrijdag 19 september 2025 @ 15:01:
Net ook mijn dopjes binnen gekregen. Geluid is redelijk, niet spectaculair.
…na het eenmalig volume wijzigen op mijn Applewatch werkt het ineens wel.
[ Voor 5% gewijzigd door Medic112 op 19-09-2025 15:52 ]
Nope helaas, misschien komt het nog.Yucko schreef op vrijdag 19 september 2025 @ 13:53:
[...]
en wat als je op "beperkte garantie" klikt? Er lijkt nl. een menu onder te zitten.
Ik kan het helaas zelf niet testen daar ik meteen AC+ heb afgesloten bij mijn aankoop
Anders zal ik volgende week even met Apple schakelen.
ok raar.Donstil schreef op vrijdag 19 september 2025 @ 15:52:
[...]
Nope helaas, misschien komt het nog.
Gelukkig heb je tot 60 dagen na aankoop de tijd om dit te regelen, dus gaat helemaal goedkomen
Ik kan het ook niet bij de AirPods zelf, maar wel via algemene settings:Donstil schreef op vrijdag 19 september 2025 @ 15:52:
[...]
Nope helaas, misschien komt het nog.
/f/image/RdxXPQ4GQPEkV1peIem8V7jC.png?f=fotoalbum_large)
Kun je dat ook niet beter met spullen van Gardena doen?Maycuz schreef op vrijdag 19 september 2025 @ 16:34:
Vanmiddag de tuin gedaan met de 3. Met de 2 lukte dat niet zonder het rechter oortje een paar keer van de grond te moeten rapen
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
Cool. Ik ga zoekenSvenVis schreef op vrijdag 19 september 2025 @ 16:50:
[...]
Ik kan het ook niet bij de AirPods zelf, maar wel via algemene settings:[Afbeelding]
Yucko schreef op vrijdag 19 september 2025 @ 15:01:
[...]
zou niet goed zijn als de tips er makkelijk vanaf komen, zit er straks eentje in je oorkanaal als je een airpod verwijderd![]()
Hier passen de mediums goed (pas test geeft OK als resultaat)
Pas test geeft OK bij maat S. Heb deze test bij maat M niet gedaan maar die voelen gewoon al te groot voor mijn oren. Hoewel dat ook gewoon douwen is en dan past uiteindelijk alles.
met name mijn klacht: als ik op straat loop met een YT video aan, dan hoor ik echt gewoon alles om me heen....
Ik kom van een APP2.
Heb je contact gehad dat je weet dat ze uitgesteld zijn? Ik had vorige week besteld en die staan nu op woensdag, maar die ik vandaag heb besteld staan nog steeds op morgen leveren.Wognummer schreef op vrijdag 19 september 2025 @ 15:11:
[...]
ik heb ze via amazon gister besteld stonden op 20 september maar zijn uitgesteld naar 24 september helaasalhoewel ze nog steeds op morgen leveren staan
Aan de andere kant nu ik toch vrij veel teleurstellende berichten zie over de "2x zo goed ANC" is het misschien maar beter als ze wat later komen. Dat is de enige reden dat ik deze oordopjes wil hebben. Voor de rest bevallen mijjn Soundcores perfect dus als dat geen firmware fout is gaan ze hoe dan ook terug.
Deze review zegt mij eigenlijk al genoeg :
Bron : https://edition.cnn.com/c...red/reviews/airpods-pro-3Once I put the AirPods Pro 3, AirPods Pro 2 and our current ANC champs in the Bose QC Ultra 2 against my rackety air conditioner, it became immediately clear where the Pro 3 have stepped up — and where they’re still a bit behind the competition. The AirPods Pro 3 blocked out much more of my unit’s incessant buzzing and clacking than the Pro 2 did, but the QC Ultra 2 completely silenced it. It wasn’t even close.
A long train ride down from upstate New York was a similar story. The AirPods Pro 3 made the whir of the car a barely audible afterthought, but once a particularly chatty group of passengers decided to sit right by me, I could make out every word they were saying. That prompted me to bring out the heavy artillery in the Bose, which did a much better job drowning them out. That’s all to say the AirPods Pro 3 offer very good noise cancellation, and are certainly an upgrade from the Pro 2, but if you want true, downright-eerie noise blockage, Bose still rules this category.
Ik was al niet onder de indruk van de Airpod Pro 2 ANC tegenover de Soundcore Liberty 4 Pro/NC dus ik denk dat ik dat nu ook niet ga zijn.
[ Voor 46% gewijzigd door Beakzz op 19-09-2025 18:34 ]
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
Het word nog sufferBeakzz schreef op vrijdag 19 september 2025 @ 18:15:
[...]
Heb je contact gehad dat je weet dat ze uitgesteld zijn? Ik had vorige week besteld en die staan nu op woensdag, maar die ik vandaag heb besteld staan nog steeds op morgen leveren.
Ik heb een setje gister besteld die worden dus woensdag geleverd,
Mijn vrouw bestelde vanmiddag een setje die worden keurig morgen geleverd na contact met Amazon bevestigd
/f/image/GqGMyokDhGBCupBVkmHYNElD.png?f=fotoalbum_large)
/f/image/Wkn4wrImho4ivzWhwAI7934B.png?f=fotoalbum_large)
[ Voor 29% gewijzigd door Rivanov op 19-09-2025 19:26 ]
Een ding wat wel jammer is, ik zing vaak mee met muziek, maar conversation awareness kan dan niet aan. Beetje irritant dat hij bij muziek dan zachter gaat
Ik ben na de software-update van ergens vorig jaar ook niet meer tevreden met de ANC van de Airpods Pro. Zelfs de ANC van mijn Oneplus buds 2 is beter.Beakzz schreef op vrijdag 19 september 2025 @ 18:15:
[...]
Heb je contact gehad dat je weet dat ze uitgesteld zijn? Ik had vorige week besteld en die staan nu op woensdag, maar die ik vandaag heb besteld staan nog steeds op morgen leveren.
Aan de andere kant nu ik toch vrij veel teleurstellende berichten zie over de "2x zo goed ANC" is het misschien maar beter als ze wat later komen. Dat is de enige reden dat ik deze oordopjes wil hebben. Voor de rest bevallen mijjn Soundcores perfect dus als dat geen firmware fout is gaan ze hoe dan ook terug.
[...]
Bron : https://edition.cnn.com/c...red/reviews/airpods-pro-3
Ik was al niet onder de indruk van de Airpod Pro 2 ANC tegenover de Soundcore Liberty 4 Pro/NC dus ik denk dat ik dat nu ook niet ga zijn.
- Ik eet van twee walletjes: Android en IOS, Windows en MacOS
[ Voor 31% gewijzigd door schumi1986 op 19-09-2025 20:21 ]
3 in de rij, kassa erbij
Er lijkt (voor mij) meer bass te zijn maar niet in alle nummers. Toen ik naar Random Access Memories luisterde kwam de bass veel meer naar voren dan in andere genres. W.b.t. algemene geluidskwaliteit merk ik geen overduidelijke verbetering ten opzichte van de Pro 2, maar ik heb ook geen side-by-side comparison gedaan.MeesterBas schreef op vrijdag 19 september 2025 @ 20:34:
De Pro 3 valt mij ook wat tegen. Na de reviews had ik een flinke verbetering van de geluidskwaliteit verwacht. Qua bass merk ik geen verbetering, eerder wat minder bass dan de Pro 2. De hoogte tonen lijken wel iets helderder te zijn van de Pro 3. ANC heb ik nog niet goed kunnen testen. Ik heb al wel een ruis gehoord bij lage volumes. Dacht eerst dat ik gek was, totdat ik andere ervaringen hier las over de static noise. En qua draagcomfort geef ik de voorkeur aan de Pro 2, maar dat is heel persoonlijk natuurlijk. Al met al weet ik nog niet of ik pro 3 wil houden.
Denk dat we ondertussen allemaal wel weten dat jij in Vancouver rond looptRivanov schreef op vrijdag 19 september 2025 @ 20:57:
Zat net in een coffee shop in downtown Vancouver en ANC werkt prima hoor.
Ik zal dat nummer morgen ook eens proberen. Heb vanavond dezelfde nummers af en aan met de Pro 2 en 3 in geluisterd. Vind het erg jammer van de lage tonen.Maycuz schreef op vrijdag 19 september 2025 @ 20:53:
[...]
Er lijkt (voor mij) meer bass te zijn maar niet in alle nummers. Toen ik naar Random Access Memories luisterde kwam de bass veel meer naar voren dan in andere genres. W.b.t. algemene geluidskwaliteit merk ik geen overduidelijke verbetering ten opzichte van de Pro 2, maar ik heb ook geen side-by-side comparison gedaan.
3 in de rij, kassa erbij
Wil er enkel mee duidelijk maken dat het hier alles behalve “rustig” is en de ANC prima z’n werk doet.schumi1986 schreef op vrijdag 19 september 2025 @ 20:58:
[...]
Denk dat we ondertussen allemaal wel weten dat jij in Vancouver rond loopt
Maargoed. Enkel negatieve uitlatingen mogen gepost worden natuurlijk.
O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel
Nee hoor helemaal niet positieve ervaringen zijn meer dan welkom, maar het valt mij enorm op dat er in elke post van jou op een of andere manier ik ben in Vancouver in verwerkt is.Rivanov schreef op vrijdag 19 september 2025 @ 21:00:
[...]
Wil er enkel mee duidelijk maken dat het hier alles behalve “rustig” is en de ANC prima z’n werk doet.
Maargoed. Enkel negatieve uitlatingen mogen gepost worden natuurlijk.
Overigens weet niemand hier hoe luidruchtig het in die koffietent in down town Vancouver is, dus was luidruchtige koffietent voldoende geweest toch?
/sarcasm
dit is idd een voorwerp waar ze wat lastig over kunnen doen, maarSpicyRamen schreef op vrijdag 19 september 2025 @ 19:55:
weet iemand of je de pro 3 kan retourneren bij de mediamarkt als ze gebruikt zijn? ik weet dat ze daar bij sommige producten moeilijk over doen
Verzegelde producten die om reden van gezondheidsbescherming of hygiëne niet geschikt zijn om te worden teruggenomen en waarvan de verzegeling is verbroken.
Hygiëneproducten zoals tandenborstels en producten voor huisdieren kunnen niet geretourneerd worden als deze gebruikt zijn.
als het nog verzegeld is zou dat prima moeten lukken
Alleen zit met 1 issue, hij komt niet tevoorschijn in mijn Zoek Mijn app. Terwijl zoek mijn ingeschakeld is. wat kan ik hieraan doen?
Zit je op iOS 26?Soppyscroll schreef op vrijdag 19 september 2025 @ 21:56:
Vandaag m'n nieuwe airpods pro 3 ontvangen.
Alleen zit met 1 issue, hij komt niet tevoorschijn in mijn Zoek Mijn app. Terwijl zoek mijn ingeschakeld is. wat kan ik hieraan doen?
Heel raar. nu zie ik hem ineens wel. heel vreemd
[ Voor 33% gewijzigd door Soppyscroll op 19-09-2025 22:09 ]
Als de Soundcore voldoende zijn voor je, begrijpelijk - ik vind alleen een review die oordopjes en een koptelefoon vergelijkt altijd wat ‘oneerlijk’. Een koptelefoon heeft per definitie een betere NC door de over-ear cups. Dat is niet te vergelijken met oordopjes.Beakzz schreef op vrijdag 19 september 2025 @ 18:15:
[...]
[...]
Bron : https://edition.cnn.com/c...red/reviews/airpods-pro-3
per aspera ad astra
Ik heb er 13km mee hardgelopen. Transparency en Active Noise Cancellation modes getest. Vreemd dat jij de wind niet hoort, die hoor ik namelijk wel met hardlopen (ook met ANC). Daarnaast ook auto gereden. Transparency mode is net of je normale -niet inear- dopjes in hebt; opzich wel fijn bij autorijden zodat je de motor/toerental nog hoort. Met ANC aan hoor je niets van het motorgeluid en je kan ook een raam open zetten en 140 rijden zonder geklapper te horen.carpebios schreef op vrijdag 19 september 2025 @ 21:02:
Vandaag de fiets eens even gepakt en de nieuwe oortjes ingedaan. Ik heb echt de hele weg niets gehoord van mijn omgeving of de wind, alleen maar muziek. Heerlijk zeg! Ik moet de NC nog even in andere situaties uitproberen maar een stuk beter dan de 2. Ik moest ff kijken welke pasvorm het beste was, maar het bleek dat ik XS nodig had als man van 1.90m (JA JA!).
Met hardlopen blijven ze trouwens goed zitten. Door het zweten heeft het silicone weinig grip maar de pasvorm is verder zo goed dat het toch op zijn plaats blijft.
Tot dusver:
Pluspunten: connectiviteit, effectief noise cancelling, pasvorm, comfort
Minpunten: audio kwaliteit kleine tegenvaller na zeer positieve reviews (te hoge verwachtingen)
[ Voor 14% gewijzigd door glnk op 19-09-2025 22:28 ]
Nou het is meer dat de Soundcore 4 NC een 3e tot een 4e kost van deze dopjes en gewoon goed klinken. Misschien ben ik ouderwets, maar voor 249 euro verwacht ik iets dat beter klinkt en betere noisecanceling kan bieden dan iets wat 80-100 euro kost. Bij de Pro 2 kon ik dat verschil in prijs echt niet verklaren, maar ik heb serieus goud over voor een NC systeem dat schreeuwende kinderen volledig laat verdwijnen (ok het geluid dan).LAD93 schreef op vrijdag 19 september 2025 @ 22:12:
[...]
Als de Soundcore voldoende zijn voor je, begrijpelijk - ik vind alleen een review die oordopjes en een koptelefoon vergelijkt altijd wat ‘oneerlijk’. Een koptelefoon heeft per definitie een betere NC door de over-ear cups. Dat is niet te vergelijken met oordopjes.
En ik ga er van uit dat hij ze vergelijkt met deze in-ears van Bose. Anders moet hij stoppen met reviewen.
https://www.bose.nl/nl_nl...=QCUE2-HEADPHONEIN-BLK-WW
Edit :
https://edition.cnn.com/c...est-true-wireless-earbuds. Ja de reviewer heeft het over de in-ears.
[ Voor 9% gewijzigd door Beakzz op 19-09-2025 22:50 ]

maar de echte deal breaker voor mij, en dat is puur persoonlijk. is dat de pro 3 best snel pijn doen in mijn oren. in tegenstelling tot de pro 2 die ik heel comfortabel vindt.
Heb je het ook al getest met een kleinere maat van de ear tip? Het kwam in aantal reviews naar voren dat een kleinere ear tip (1 maat kleiner dan dat ze droegen voor de APP2) comfortabeler was en leidde tot betere prestaties.SpicyRamen schreef op zaterdag 20 september 2025 @ 00:10:
ik heb de anc in meerdere situaties getest, met stromend water, afzuigkap op het hardst, midden in utrecht centraal staan. ik heb zowel de pro 2 en 3 getest en merkte weinig verschil. ik heb zelfs in een oor de pro 2 en de andere de pro 3 en merkte geen verschil. het enige wat ik merkte is dat de 3 de hoge tonen een heel klein beetje beter wegwerkt als ik er echt goed op let. En ja het kan ook echt aan mij liggen dat ik niet het verschil goed merk.
maar de echte deal breaker voor mij, en dat is puur persoonlijk. is dat de pro 3 best snel pijn doen in mijn oren. in tegenstelling tot de pro 2 die ik heel comfortabel vindt.
Tot dusver nog niet heel veel positieve reacties…
[ Voor 57% gewijzigd door rowyroald op 20-09-2025 00:24 ]
yes dat heb ik geprobeerd, het is niet echt de eartip die pijn doet maar de plastic airpod zelf. geen idee waarom ik dat niet heb bij de pro 2's. misschien moet ik er gewoon aan wennen? ik deed net de pro 2's in en het voelde als een perfecte fit zonder irritatie aan mijn oor.rowyroald schreef op zaterdag 20 september 2025 @ 00:23:
Heb je het ook al getest met een kleinere maat van de ear tip? Het kwam in aantal reviews naar voren dat een kleinere ear tip (1 maat kleiner dan dat ze droegen voor de APP2) comfortabeler was en leidde tot betere prestaties.
Tot dusver nog niet heel veel positieve reacties…
betreft de niet positieve reacties... het kan ook zijn dat de mensen die het wel fijn vinden er lekker van te zitten genieten nu he, negatieve ervaringen worden eerder geplaatst
ja ik ben er bang voor dat het niet gaat lukken eerlijk gezegd. ik snap het ook wel, heb ze in mijn oren gehad, maar wel jammerWognummer schreef op vrijdag 19 september 2025 @ 21:51:
[...]
dit is idd een voorwerp waar ze wat lastig over kunnen doen, maar
Verzegelde producten die om reden van gezondheidsbescherming of hygiëne niet geschikt zijn om te worden teruggenomen en waarvan de verzegeling is verbroken.
Hygiëneproducten zoals tandenborstels en producten voor huisdieren kunnen niet geretourneerd worden als deze gebruikt zijn.
als het nog verzegeld is zou dat prima moeten lukken

[ Voor 6% gewijzigd door SpicyRamen op 20-09-2025 00:29 ]