Acties:
  • +1 Henk 'm!

• La1974
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 09:42
Wel grappig dat iedereen zo valt over het voorlopig niet beschikbaar zijn van live translation in de EU. Lijkt me meer een leuke gimmick dan een must have.

Die verbeterde anc daarentegen is wel gaaf. Maar ik wacht eerst de onafhankelijke testen af.

2 x beter dan de AirPods Pro 2. Ik moet het nog zien. Ik vertrouw Apple niet op z’n blauwe ogen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cannondale
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 01-10 22:05
De eerste generatie pro’s heb ik ooit gehad en vrij snel weer weggedaan, omdat ze steeds uit m’n oren vielen. Heb toen zelfs nog foam tips van een ander merk geprobeerd, maar ook die vielen binnen een half uur uit. De non-pro’s blijven wel zitten. Bij elke nieuwe generatie pro’s, deze dus ook, denk ik weer: zal ik het nog eens proberen? Las dat de tips bij deze nieuwe versie zijn gewijzigd, weer reden tot twijfel!

"In the long run we are all dead" J.M. Keynes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SimD
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 23-09 22:10
Ik pik ze op in de winkel als ze er liggen. Mijn pro 1 waren geweldig. Denk dat ik weer vele jaren met de pro 3 zal doen. :9~

AMD Ryzen 5800x | Macbook Ai m4 | iPhone 16 Pro Max | Apple Watch Ultra 2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Magnolia
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 28-09 17:48
Knoezelbos schreef op vrijdag 12 september 2025 @ 21:41:
Zo. Hoesje is besteld. Het is een Spigen Urban Fit geworden. Keer wat anders als bruin leer.

[Afbeelding]
Werkt de nieuwe capatieve knop aan de voorkant wel met zo'n hoesje? Heb dat hoesje ook gehad voor mn Pro 2's maar werd snel vies en stoffig door dat mesh achtige materiaal. Kunstleren hoesje beviel me stuk beter.

[ Voor 12% gewijzigd door Magnolia op 14-09-2025 19:20 ]

Ontspan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TF
  • Registratie: Juni 2001
  • Nu online

TF

bla bla

Hier ook besteld. Levertijd is onderhand tussen 30-9 en eind eerste week Oktober. Kom zelf van de Pro 1 af waar ik nog erg tevreden over ben maar steeds vaker kwijt aan mijn zoon :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tim.w
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 09:19
Besloten om m'n Airpods Pro 2 te vervangen met de Airpods Pro 3.

Wat doen jullie eigenlijk met de oude Airpods Pro? Is het de moeite om deze ergens te verkopen of in te ruilen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ruud0012
  • Registratie: November 2017
  • Laatst online: 01-10 19:22
Ik denk dat een betere NC ook komt omdat ze nu dopjes met foam gaan gebruiken. Dat sluit je gehoorgang beter af. Sony (WF-1000XM5) heeft dat ook en werkt erg goed. Ik heb de Airpods Pro 3 besteld en ben erg benieuwd hoe ze zijn ten opzichte van de Pro 2 (lightning). Die schuiven door naar mijn vrouw... (met nieuwe dopjes).

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• JB
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 09:20

JB

Cédric roelt!

8K oorsmeer incoming!

Mijn boefje is liev!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xilantof
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 08:44

Xilantof

ik ga lopen tot de zon komt

Deze gaan m’n Pro1’s vervangen. Benieuwd naar de stap vooruit.
Ben al erg te spreken over m’n AirPod Max paar, maar de pro’s gaan altijd mee naar buiten.

Fotonerd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JB

JB

Cédric roelt!

Ik ga ze ook bestellen. De reviews zijn veelbelovend en aangezien ik de APP2 elke dag gebruik, ga ik hopelijk veel plezier beleven aan nog meer draagcomfort en betere geluidskwaliteit + ANC :)

Nu denk ik maar wachten tot vrijdag om te zien waar ze (wel) op voorraad zijn nadat de eerste pre-orders de deur uit zijn omdat ik ze graag voor 26 september in bezit heb ivm vlucht. Hopelijk lukt dat nog.

Mijn boefje is liev!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• La1974
JB schreef op maandag 15 september 2025 @ 22:54:
Ik ga ze ook bestellen. De reviews zijn veelbelovend en aangezien ik de APP2 elke dag gebruik, ga ik hopelijk veel plezier beleven aan nog meer draagcomfort en betere geluidskwaliteit + ANC :)

Nu denk ik maar wachten tot vrijdag om te zien waar ze (wel) op voorraad zijn nadat de eerste pre-orders de deur uit zijn omdat ik ze graag voor 26 september in bezit heb ivm vlucht. Hopelijk lukt dat nog.
Ik heb nog geen review gevonden die de claims van Apple onderschrijft. Ja, ze zijn iets beter (geen 2 x) maar dat komt voornamelijk door de nieuwe ear tips.

Maar is dit een echt grote stap voorwaarts gaat worden. Ik betwijfel het.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• AMDLegion
  • Registratie: Maart 2024
  • Laatst online: 00:00
Carlos0_0 schreef op zaterdag 13 september 2025 @ 10:32:
[...]

Ligt er aan waar je fiets, Amsterdam ofzo kan mij nog iets bij voorstellen.
Maar verder wat ik ook gewoon vaak zie fout gaan, mensen kijken niet naar achteren als ze wille inhalen/oversteken etc. Ze douwen hen gewoon naar de zijkant en hup gaan.

Dit heeft al niks met muziek te maken, maar gewoon algemene verkeerd veiligheid regels.
Als je iemand wil inhalen kijk je eerst achterom, verder je muziek ook niet op standje voor doven en slecht horende zetten is ook handig.

Ik kan prima fietsen met noisecanceling aan, gewoon muziek niet voluit zetten(dan hoor je eventueel ook nog sirenes etc). En als je oversteekt inhaalt etc gewoon opletten om je heen kijken enzo.
Precies dit. Ik heb veel meer overzicht doordat ik fysiek om mij heen kijk dan dat ik moet luisteren naar geluid.

Fietsers zijn gewoon lui met kijken en dat is veel gevaarlijker.

Ik fiets heel veel per dag en ik kan niet zonder ANC anders sterf ik van de prikkel overkill ( Utrecht & Amsterdam stad )

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• AMDLegion
  • Registratie: Maart 2024
  • Laatst online: 00:00
sacaji schreef op zondag 14 september 2025 @ 08:19:
Ik wilde ze ook halen, maar ik wacht tot de AP3 in aanbieding komen omdat live translation niet werkt in EU. Me AP1 zijn zo goed als dood (1 oor is de bass stuk).
Ze zijn al 40€ goedkoper dan normaal.

En waarom laat je het van translation afhangen? Je huidige setje is defect zeg je.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boeryepes
  • Registratie: Januari 2016
  • Niet online
La1974 schreef op maandag 15 september 2025 @ 23:02:
[...]

Ik heb nog geen review gevonden die de claims van Apple onderschrijft. Ja, ze zijn iets beter (geen 2 x) maar dat komt voornamelijk door de nieuwe ear tips.

Maar is dit een echt grote stap voorwaarts gaat worden. Ik betwijfel het.
Hier eentje die de betere ANC bevestigt. Over de betere comfort geen opmerkingen maar het is natuurlijk iets persoonlijks.

https://gizmodo.com/airpo...re-it-has-been-2000658726

The biggest communication problem is we do not listen to understand. We listen to reply.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• La1974
Boeryepes schreef op dinsdag 16 september 2025 @ 06:55:
[...]

Hier eentje die de betere ANC bevestigt. Over de betere comfort geen opmerkingen maar het is natuurlijk iets persoonlijks.

https://gizmodo.com/airpo...re-it-has-been-2000658726
Dit zijn vaak allemaal van die influencers die hem voor de releasedatum al krijgen. Eens kijken naar recensies van testers die hem na vrijdag bekijken.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Donstil
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
JB schreef op maandag 15 september 2025 @ 22:54:
Ja reviews zijn wel goed hè, ze vermelden eigenlijk allemaal dat de NC beter is geworden maar de dopjes ook iets beter klinken. Althans de reviews die ik gezien heb.

Ben benieuwd vrijdag.

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Dennisdn
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 10:07
925mac is zelfs heel erg positief over de verbeterde ANC met wat gebruikerservaringen zoals je een compleet druk café inclusief harde muziek nu helemaal plat kan leggen :)
https://9to5mac.com/2025/09/15/airpods-pro-3-review/

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Dennisdn schreef op dinsdag 16 september 2025 @ 08:10:
925mac is zelfs heel erg positief over de verbeterde ANC met wat gebruikerservaringen zoals je een compleet druk café inclusief harde muziek nu helemaal plat kan leggen :)
https://9to5mac.com/2025/09/15/airpods-pro-3-review/
Kick, ik gebruikte voor echt goeie NC altijd de Max maar als die wat vaker thuis zou kunnen blijven zou ik daar al heel blij mee zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• remmuz
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 07:44
Benieuwd of je de photoplethysmography sensor (hartslag) uit kan zetten zodat de batterij wat langer meegaat.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Dennisdn
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 10:07
Donstil schreef op dinsdag 16 september 2025 @ 08:13:
[...]
Kick, ik gebruikte voor echt goeie NC altijd de Max maar als die wat vaker thuis zou kunnen blijven zou ik daar al heel blij mee zijn.
Nou, die reviewer beschrijft het wel mooi denk ik: Als de APP2 90% van alles konden wegfilteren, dan is het nu 98% stil. Bij eerdere geruchten dat er niets zou veranderen aan de ANC dacht ik nog dat ik zou wachten tot de APP2's het zouden begeven, maar deze review was voor mij al genoeg om te gaan bestellen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ruud0012
  • Registratie: November 2017
  • Laatst online: 01-10 19:22
Ik gebruik Sony WF-1000XM5 in lawaaierige omgeving (lees, fabriek). Die sluiten goed af. Dat lukt de APP2 niet. Heb de APP3 besteld en ben erg benieuwd volgende week...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sacaji
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 10:10
AMDLegion schreef op dinsdag 16 september 2025 @ 05:18:
[...]

Ze zijn al 40€ goedkoper dan normaal.

En waarom laat je het van translation afhangen? Je huidige setje is defect zeg je.
Waar 40€ goedkoper? Is toch gewoon €249 overal nog? Ja idd, als ik nog langer doorga met 1 kant kapotte bas dan wordt ik nog gek.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rowyroald
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 09:51
remmuz schreef op dinsdag 16 september 2025 @ 08:21:
Benieuwd of je de photoplethysmography sensor (hartslag) uit kan zetten zodat de batterij wat langer meegaat.
Bij de Powerbeats Pro 2 kan je het uitschakelen in de instellingen dus ik verwacht/hoop dat dit ook een optie zal zijn voor AirPods Pro 3.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yucko
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 30-09 18:42

Yucko

One clown to rule them all !

sacaji schreef op dinsdag 16 september 2025 @ 09:06:
[...]

Waar 40€ goedkoper? Is toch gewoon €249 overal nog? Ja idd, als ik nog langer doorga met 1 kant kapotte bas dan wordt ik nog gek.
Het is zelfs € 50

alsin: de APP3 @ release zijn € 50 goedkoper dan de APP2 @ release (€ 249 <-> € 299)

 iPhone 15 Pro Max Titanium Black 256GB -  iPad Pro 2018 12.9" Space Gray 64GB -  AirPods Pro 3 -  Watch 5 Space Gray LTE -  TV 4K 128GB -  TV 4 64GB -  Wireless CarPlay

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Harrie-Handbak
  • Registratie: November 2020
  • Laatst online: 08:28
Hij had ze inderdaad mogen poetsen.

Dave2D geeft ook wel wat meer insights over het geluid en verschil tov AirPods Pro 2

YouTube: AirPods Pro 3 Review - Awesome

[ Voor 25% gewijzigd door Harrie-Handbak op 16-09-2025 10:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Guids
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 29-09 20:24
in de review van dcrainmaker is genoemd dat het maar een kleine verbetering is met wind noise op de fiets, helaas.

Ik was geïnteresseerd om te upgraden vanaf een APP2, maar alle verbeteringen, hoewel daar in elke dimensie, lijken me toch te marginaal om hiervoor het geld neer te leggen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Yucko

Yucko

woei! sms van DHL dat mijn pakket van APPLE onderweg is (vanuit Ha Noi Vietnam) *O*
Guids schreef op dinsdag 16 september 2025 @ 11:27:
in de review van dcrainmaker is genoemd dat het maar een kleine verbetering is met wind noise op de fiets, helaas.

Ik was geïnteresseerd om te upgraden vanaf een APP2, maar alle verbeteringen, hoewel daar in elke dimensie, lijken me toch te marginaal om hiervoor het geld neer te leggen.
apart, daar Erwin van Bright toch echt positief is .. ook wat betreft wind noise op de fiets.

[ Voor 78% gewijzigd door Yucko op 16-09-2025 13:03 ]

 iPhone 15 Pro Max Titanium Black 256GB -  iPad Pro 2018 12.9" Space Gray 64GB -  AirPods Pro 3 -  Watch 5 Space Gray LTE -  TV 4K 128GB -  TV 4 64GB -  Wireless CarPlay

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carlos0_0
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 09:44
Oei ik nog niet gekregen haha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kokorico
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 01-10 21:58
Ik heb de Airpods pro 2 USB-C. Hoeveel zouden deze nog waard zijn tweedehands? Tip om te verkopen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sheepdog
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 01-10 16:57
Benieuwd of dit de eerste Airpods zijn die niet uit mijn oren vallen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Intruder
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 01-10 15:32
kokorico schreef op dinsdag 16 september 2025 @ 13:03:
Ik heb de Airpods pro 2 USB-C. Hoeveel zouden deze nog waard zijn tweedehands? Tip om te verkopen?
Nieuwe ear tips zijn inderdaad misschien handig om erbij te doen :P. Verkoopt wel een stuk makkelijker, er is ook veel namaak in omloop volgens mij, dus als je het aankoopbewijs hebt, dat ook even vermelden. Geloof dat ik mijn oude pro 1 oortjes een paar jaar terug voor 80-100 heb verkocht.

-:iRacing profiel:- // LoL EUW = BatsAap //

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Yucko schreef op dinsdag 16 september 2025 @ 13:00:
woei! sms van DHL dat mijn pakket van APPLE onderweg is (vanuit Ha Noi Vietnam) *O*
Ja hier ook idd (vanmorgen), hebben ze toch even mooi mijn plaatje erop geprint in Ha Noi :P

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
sheepdog schreef op dinsdag 16 september 2025 @ 13:28:
Benieuwd of dit de eerste Airpods zijn die niet uit mijn oren vallen.
MKBHD haalde dat aan, alle vorige modellen vallen bij hem ook uit zijn oren maar deze niet.
Hij vermoed doordat het model net iets gekanteld is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Guids
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 29-09 20:24
kokorico schreef op dinsdag 16 september 2025 @ 13:03:
ik krijg mijn app2 lightning moeilijk verkocht, zoveel aanbod waarvan 9/10 namaak lijken. Lijkt moeilijk te worden om er een prijs naar waarde voor te krijgen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JB

JB

Cédric roelt!

Wat me wel steeds opvalt en daar begint die "Bright-dude" ook over... hoever die AirPods uitsteken bij iedereen... Alsof ze gewoonweg juist niet goed passen, terwijl de fit beter zou zijn. Oogt nogal raar, dat die "stokjes" zweven ipv aan je oor gehaakt zitten :?

Mijn boefje is liev!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yucko

Yucko

JB schreef op dinsdag 16 september 2025 @ 15:12:
Wat me wel steeds opvalt en daar begint die "Bright-dude" ook over... hoever die AirPods uitsteken bij iedereen... Alsof ze gewoonweg juist niet goed passen, terwijl de fit beter zou zijn. Oogt nogal raar, dat die "stokjes" zweven ipv aan je oor gehaakt zitten :?
Ik denk dat dit ook van persoon tot persoon kan verschillen.
Geen enkel oor is hetzelfde natuurlijk :)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• JB

JB

Cédric roelt!

Yucko schreef op dinsdag 16 september 2025 @ 15:22:
[...]

Ik denk dat dit ook van persoon tot persoon kan verschillen.
Geen enkel oor is hetzelfde natuurlijk :)
Dat heb ik bij meer reviews al gezien natuurlijk, dus al meerdere personen waarbij dit opvalt. Je kunt het ook goed zien aan de fit-verandering, dus daar lijkt het eerder te zitten...;

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/oCuyffozsx9RQtLncv2teoHkNgg=/fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():strip_exif()/f/image/s7A57AdN9Xw22AjNBabWLc5F.png?f=user_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/XQ9mtMIXnocyR2bKDII7u7LXmys=/fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():strip_exif()/f/image/drJjazmgMIME1nbFK45JGaxd.png?f=user_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/ZqIoqpNCM3Erv2IQ2A5yvlg6TWo=/fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():strip_exif()/f/image/VNpIL1C09t7I6xycMk2gE5cJ.png?f=user_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/HJ1C5DBk5hoKx9NyeP0Do5m9NmI=/800x/filters:strip_exif()/f/image/0xw7GhfLCSPIamvOcfp2LfQ6.png?f=fotoalbum_large

[ Voor 36% gewijzigd door JB op 16-09-2025 16:03 ]

Mijn boefje is liev!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• baco101
  • Laatst online: 09:34
heb ook nog geen mail gekregen maar staat nog steeds op de 19de, fingers crossed

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dimocash
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 08:08
Waar kan je de AirPods Pro 3 testen?
Doen winkels hier nog aan?
Kopen, testen en dan terugbrengen indien het niet bevalt is denk ik geen optie?

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Nol_NL
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 22:59
JB schreef op dinsdag 16 september 2025 @ 15:12:
Mensen moeten natuurlijk wel een beetje kunnen zien, dat jij het nieuwste en beste model draagt. Als Apple vindt dat dit mooier en beter is, dan vinden wij dat natuurlijk ook 😉

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ronald
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 08:29
dimocash schreef op dinsdag 16 september 2025 @ 19:00:
Waar kan je de AirPods Pro 3 testen?
Doen winkels hier nog aan?
Kopen, testen en dan terugbrengen indien het niet bevalt is denk ik geen optie?
Apple’s eigen winkels doen het heb ik begrepen.

PV Output - Obdam; SolarEdge SE5K 'Voor korte strings'; 12x350Wp Oost-West 13°; 8x415Wp Zuid 10°; Totaal 7520Wp.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Volkan1984
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 07:29
Ronald schreef op dinsdag 16 september 2025 @ 19:30:
[...]

Apple’s eigen winkels doen het heb ik begrepen.
Online bij Apple is het hetzelfde.

• Rivanov
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 10:04
Vrijdag in Vancouver eens een Apple Store binnenwandelen. Kijken of ik ze daar direct kan oppikken.
Online is geen ISPU beschikbaar, maar we gaan het zien. :)

Anders zaterdag in Seattle als ik m’n iPhone 17 Pro ophaal.

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

• Ps3gamer91
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 01-10 11:39
Via Amac besteld, we zullen het zien.

''And maybe where the wind blows, Its all worth waiting for''

• 4acesNL
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 01-10 13:35
Mijn batterij van de pro 2 is niet heel goed meer. Maar ik merk dat ik die tips niet meer zo goed kan hebben. Krijg het snel te warm en zulks. Ik zit gewoon ipv de pro 3 de reguliere 4 met anc te overwegen. 😁

• WKV
  • Registratie: Mei 2014
  • Laatst online: 20-09 08:49

WKV

Werkt iemand in een winkel in noord holland of utrecht die ze evt morgen al kan verkopen? Ik vlieg morgen naar Australie en kan ze goed gebruiken..

• Captain Planet
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 23:42
Is er ook een topic om te discussiëren over diverse beschermhoezen voor de AirPods?

You and I have memories longer than the road ahead

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JB

JB

Cédric roelt!

WKV schreef op woensdag 17 september 2025 @ 20:57:
Werkt iemand in een winkel in noord holland of utrecht die ze evt morgen al kan verkopen? Ik vlieg morgen naar Australie en kan ze goed gebruiken..
Mag pas vanaf vrijdag :) Wellicht in Australie aanschaffen? Heb je ze in ieder geval voor de terugvlucht en wellicht ook nog een stuk goedkoper.

Mijn boefje is liev!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• mprkooij
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 01-10 19:59
Captain Planet schreef op woensdag 17 september 2025 @ 22:43:
Is er ook een topic om te discussiëren over diverse beschermhoezen voor de AirPods?
Kan opgezet worden, maar lijkt mij dat het dan handig is om een algemeen topic te maken voor de Airpods en Airpods Pro. Anders krijgen we 20 losse topics :)

• Djerro123
  • Laatst online: 21-09 11:55
JB schreef op woensdag 17 september 2025 @ 22:56:
[...]

Mag pas vanaf vrijdag :) Wellicht in Australie aanschaffen? Heb je ze in ieder geval voor de terugvlucht en wellicht ook nog een stuk goedkoper.
Ik hé hetzelfde probleem, vlieg zo naar Asie. Wilde ze daar dan maar gelijk kopen, zitten er verschillen tussen de Nederlandse en buitenlandse varianten? Kan ik hiermee problemen krijgen?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JB

JB

Cédric roelt!

Djerro123 schreef op donderdag 18 september 2025 @ 08:02:
[...]

Ik hé hetzelfde probleem, vlieg zo naar Asie. Wilde ze daar dan maar gelijk kopen, zitten er verschillen tussen de Nederlandse en buitenlandse varianten? Kan ik hiermee problemen krijgen?
Misschien werkt de vertaal optie dan wel :+

Mijn boefje is liev!

• nckyvd
  • Registratie: Maart 2020
  • Laatst online: 28-09 19:37
Ik krijg ze de 20ste binnen. Ben benieuwd

• MusicMaikel
  • Registratie: Maart 2016
  • Laatst online: 09:13
Vandaag toch besteld omdat mijn originele AirPods Pro hebben gezwommen in de wasmachine :+ Hoop ze eigenlijk morgen al op te kunnen halen bij de lokale Amac, maar betwijfel of dat ik niet te laat besteld heb en ze dus geen voorraad meer hebben.

Was sowieso al van plan om te upgraden, maar komt nu iets sneller dan verwacht.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JB

JB

Cédric roelt!

MusicMaikel schreef op donderdag 18 september 2025 @ 09:48:
Vandaag toch besteld omdat mijn originele AirPods Pro hebben gezwommen in de wasmachine :+ Hoop ze eigenlijk morgen al op te kunnen halen bij de lokale Amac, maar betwijfel of dat ik niet te laat besteld heb en ze dus geen voorraad meer hebben.

Was sowieso al van plan om te upgraden, maar komt nu iets sneller dan verwacht.
Daarom wacht ik tot morgen. Hoop dat de voorraad dan zichtbaar is…

Mijn boefje is liev!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• mv1
  • Registratie: Januari 2023
  • Laatst online: 10:09

mv1

Djerro123 schreef op donderdag 18 september 2025 @ 08:02:
[...]

Geen verschil. Ga voor mezelf zaterdag een setje in Singapore ophalen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MusicMaikel
JB schreef op donderdag 18 september 2025 @ 09:58:
[...]

Daarom wacht ik tot morgen. Hoop dat de voorraad dan zichtbaar is…
Eerlijk gezegd: als het inderdaad zo is dat hij later geleverd wordt ga ik alsnog even naar de winkel om te kijken of ze nog een paar hebben liggen die je zonder bestelling op kan halen. Annuleer ik gewoon degene die ik online heb besteld.

• baco101
Net de mail binnen dat mijn AirPods zijn verzonden 😀

• Yucko

Yucko

baco101 schreef op donderdag 18 september 2025 @ 13:55:
ja hier ook, maar bericht van DHL is al van 16-9 (vertrokken vanuit Ha Noi en ze lagen vanmorgen ergens in China) 🤔

[ Voor 12% gewijzigd door Yucko op 18-09-2025 14:06 ]

• SuperCrisz
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 01-10 10:40
Heb bij Coolblue besteld 2 weken geleden . Hij geeft aan dat hij morgen wordt geleverd.. maar nog geen T&T melding

• Carlos0_0
baco101 schreef op donderdag 18 september 2025 @ 13:55:
Ik ook :)

• Donstil
  • Niet online
SuperCrisz schreef op donderdag 18 september 2025 @ 14:05:
Heb bij Coolblue besteld 2 weken geleden . Hij geeft aan dat hij morgen wordt geleverd.. maar nog geen T&T melding
Twee weken geleden?

• glnk
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 01:31
Hier ook verzonden. Met inscriptie 😍

• hugo92
  • Registratie: September 2016
  • Laatst online: 21-09 16:00
kan ik morgen de airpods pro 3 kopen in de apple store?

• Donstil
  • Niet online
hugo92 schreef op donderdag 18 september 2025 @ 15:42:
kan ik morgen de airpods pro 3 kopen in de apple store?
Ja hoor dat moet mogelijk zijn, ze zijn ook nu nog gewoon beschikbaar om morgen afgehaald te worden

• schumi1986
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 06:10
MusicMaikel schreef op donderdag 18 september 2025 @ 10:05:
[...]

Eerlijk gezegd: als het inderdaad zo is dat hij later geleverd wordt ga ik alsnog even naar de winkel om te kijken of ze nog een paar hebben liggen die je zonder bestelling op kan halen. Annuleer ik gewoon degene die ik online heb besteld.
Amac en op releasedatum uitleveren past niet samen in een zin

• SuperCrisz
uhm.. nee 10 september.. en er staat: je bestelling ligt klaar om ingepakt te worden..

• baco101
Yucko schreef op donderdag 18 september 2025 @ 14:04:
[...]

ja hier ook, maar bericht van DHL is al van 16-9 (vertrokken vanuit Ha Noi en ze lagen vanmorgen ergens in China) 🤔
Die van mij komen met ups , ik kan alleen zien dat label is aangemaakt in Nederland, ik zit in België voor mijn werk, maar ups heeft het pakket nog niet volgens T & T

• MusicMaikel
schumi1986 schreef op donderdag 18 september 2025 @ 16:02:
[...]

Amac en op releasedatum uitleveren past niet samen in een zin
Het kan verkeren ;)

• GnrlSchnavy
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 28-09 09:28
Donstil schreef op donderdag 18 september 2025 @ 15:48:
[...]

Ja hoor dat moet mogelijk zijn, ze zijn ook nu nog gewoon beschikbaar om morgen afgehaald te worden
Hm, als ik ze in de apple store van Haarlem wil bestellen lijkt dat niet te kunnen. Het ophalen in die store is uitgegrijsd en de andere opties bij niet apple winkels geven allemaal vanaf 3 oktober aan. Ik ga volgende week op vakantie dus hopelijk gaat he tme nog lukken om ze te scoren 🫣

• JB

JB

Cédric roelt!

Op Amazon.de bestelling geplaatst… ben benieuwd of er wat verzonden gaat worden, anders annuleer ik het weer.

Apple Stores nog steeds niet helder of je daar kunt ophalen vanaf morgen?

Mijn boefje is liev!

• Donstil
  • Niet online
GnrlSchnavy schreef op donderdag 18 september 2025 @ 17:37:
[...]

Hm, als ik ze in de apple store van Haarlem wil bestellen lijkt dat niet te kunnen. Het ophalen in die store is uitgegrijsd en de andere opties bij niet apple winkels geven allemaal vanaf 3 oktober aan. Ik ga volgende week op vakantie dus hopelijk gaat he tme nog lukken om ze te scoren 🫣
Amsterdam had nog wel gewoon voorraad toen ik mijn bericht poste.

• hugo92
  • Registratie: September 2016
  • Laatst online: 21-09 16:00
Donstil schreef op donderdag 18 september 2025 @ 15:48:
[...]

oh ik zie niks op apple. mischien te laat. ik zal morgen kijken als ik mn iphone ophaal

• Ruben279
  • Registratie: Augustus 2018
  • Laatst online: 09:45
Zou Coolblue hem morgen in alle winkels hebben liggen? Twijfel om online te bestellen of morgen even langs te rijden.

• RigolleM
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 09:24
Ruben279 schreef op donderdag 18 september 2025 @ 19:57:
Zou Coolblue hem morgen in alle winkels hebben liggen? Twijfel om online te bestellen of morgen even langs te rijden.
Heb je al eens naar de prijs gekeken bij Coolblue? Viel mij op dat ze daar € 269 vragen ipv € 249 8)7

• Donstil
  • Niet online
RigolleM schreef op donderdag 18 september 2025 @ 20:16:
[...]

Heb je al eens naar de prijs gekeken bij Coolblue? Viel mij op dat ze daar € 269 vragen ipv € 249 8)7
Oei ik zie het, dat is ook vies.
Dat zullen ze wel doen om nog van wat voorraad Airpods 2 af te komen die ze voor €229 verkopen.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• baco101
je krijgt bij coolblue ook een waanzinnige hoge korting als je je airpods pro 2 inruilt ...........wel 10 euro

• MusicMaikel
Ruben279 schreef op donderdag 18 september 2025 @ 19:57:
Toevallig vanmiddag gebeld: in vrijwel alle vestigingen worden ze geleverd, maar zijn ze al wel allemaal geclaimed. Men gaf wel aan dat er bij verschillende vestigingen dit weekend nog naleveringen worden gedaan, dus ik zou lekker die melding aanzetten wanneer ze weer beschikbaar worden.

• schumi1986
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 06:10
Donstil schreef op donderdag 18 september 2025 @ 20:20:
[...]

Oei ik zie het, dat is ook vies.
Dat zullen ze wel doen om nog van wat voorraad Airpods 2 af te komen die ze voor €229 verkopen.
Dan is dit een betere plek om AirPods Pro 2 te kopen. 150,-

https://voordeelshop.ah.n...-pro-magsafe-2021/360030/

Edit Ah gaat om de AirPods Pro 1 denk ik?

[ Voor 4% gewijzigd door schumi1986 op 18-09-2025 21:08 ]

• Donstil
  • Niet online
schumi1986 schreef op donderdag 18 september 2025 @ 21:07:
[...]

Dan is dit een betere plek om AirPods Pro 2 te kopen. 150,-

https://voordeelshop.ah.n...-pro-magsafe-2021/360030/

Edit Ah gaat om de AirPods Pro 1 denk ik?
Ja dit zijn de eerste pro's idd.

• sderooij
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 08:21
net coolblue bevestiging dat de app3's (2 setjes) morgen worden geleverd!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SuperCrisz
sderooij schreef op donderdag 18 september 2025 @ 21:48:
Hier ook 👍👊

• La1974
sderooij schreef op donderdag 18 september 2025 @ 21:48:
En daar betaal je dan 40 euro meer voor? 8)7

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• baco101
morgen tussen 11.15 en 15.15 worden ze bij mij geleverd volgens UPS

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• sderooij
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 08:21
La1974 schreef op donderdag 18 september 2025 @ 22:55:
[...]

En daar betaal je dan 40 euro meer voor? 8)7
Had ze gewoon voor 249 p stuk hoor

• La1974
sderooij schreef op donderdag 18 september 2025 @ 23:01:
[...]

Had ze gewoon voor 249 p stuk hoor
Ok. Dan niets gezegd. Maar nu vragen ze 269 (niet leverbaar overigens). Snap niet dat je daar voor zou kiezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thomas1750
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 29-09 16:16
Refreshen website is begonnen, nog geen voorraad mediamarkt. (Daar een kortingsbon)😌

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carlos0_0
thomas1750 schreef op vrijdag 19 september 2025 @ 06:37:
Refreshen website is begonnen, nog geen voorraad mediamarkt. (Daar een kortingsbon)😌
Kon je ze niet gewoon PreOrderen daar dan al van tevoren ?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• GnrlSchnavy
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 28-09 09:28
Donstil schreef op donderdag 18 september 2025 @ 18:31:
[...]

Amsterdam had nog wel gewoon voorraad toen ik mijn bericht poste.
Vanochtend vroeg gaf de Apple site wel aan dat ik kon bestellen en vandaag ophalen bij de apple store Haarlem🙌🙌

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• thomas1750
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 29-09 16:16
Carlos0_0 schreef op vrijdag 19 september 2025 @ 07:20:
[...]

Toen in ging kijken vorige week niet (meer). Dus geen idee! Zo op de gok naar de winkel

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JB

JB

Cédric roelt!

GnrlSchnavy schreef op vrijdag 19 september 2025 @ 07:28:
[...]

Vanochtend vroeg gaf de Apple site wel aan dat ik kon bestellen en vandaag ophalen bij de apple store Haarlem🙌🙌
Hier Den Haag! Mooi, toch nog op tijd voor mijn vlucht volgende week 8)

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/2Dn-GXtK9mJ-QAyi9O1FLizLQE0=/fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():strip_exif()/f/image/bowA9w2vshXctQlhqCHeZmD5.png?f=user_large

Mijn boefje is liev!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SvenVis
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 06:42
Carlos0_0 schreef op vrijdag 19 september 2025 @ 07:20:
[...]

Ja, dat kon zeker. Worden vandaag bezorgd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shibby834
  • Registratie: November 2024
  • Laatst online: 24-09 22:09
SvenVis schreef op vrijdag 19 september 2025 @ 08:41:
[...]

Ja, dat kon zeker. Worden vandaag bezorgd.
Heb je daar al een track en trace mail van gehad dan? Ik heb zelf vorige vrijdag een preorder bij Mediamarkt geplaatst maar tot op vandaag nog niets rond levering mogen ontvangen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SvenVis
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 06:42
Shibby834 schreef op vrijdag 19 september 2025 @ 08:48:
[...]

Heb je daar al een track en trace mail van gehad dan? Ik heb zelf vorige vrijdag een preorder bij Mediamarkt geplaatst maar tot op vandaag nog niets rond levering mogen ontvangen..
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/QmyU-hCyJSwcF0bQNVqkzDt7bD4=/x800/filters:strip_exif()/f/image/6g5yTZdL1CvyMhVa32RZcY0t.png?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shibby834
  • Registratie: November 2024
  • Laatst online: 24-09 22:09
Klote 😄 wel België hier dus misschien volgt er nog iets. Alhoewel vrees ik ervoor

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ruben279
Vandaag de APP3 uit gekomen, en plots was daar vanochtend ook Spotify met de vrijgave van FLAC audio :D

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/-SzhStZDEayJukXIAHRQvcN735Y=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/lEvbEimCylv66QFwSb7I7UVZ.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yucko

Yucko

dat was vorige week toch al? Of was dat voor jou account toen nog niet het geval?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Viresh87
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 29-09 17:28
Meer mensen bij Amac besteld? Gisteren wel een mail gehad dat de bestelling is verzonden, maar tot nu toe geen track en trace gehad.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/jfd-oK-hAVry6WWWELyiSDp_J0E=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/bc0yrfrmAEIkDKZ5IIiyo6mn.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ruben279
Yucko schreef op vrijdag 19 september 2025 @ 09:32:
dat was vorige week toch al? Of was dat voor jou account toen nog niet het geval?
Ik had gisteren nog gekeken maar toen had ik het nog niet. Toen ik vanochtend in de auto stapte kwam er een pop-up om het te activeren. Dus bij mij was deze nog niet geactiveerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carlos0_0
Dhl Geplande levering

VANDAAG

Ja daar heb ik veel aan, mag hopen voor de lunch haha :+ .

Edit:

Daar zijn ze :).

[ Voor 15% gewijzigd door Carlos0_0 op 19-09-2025 09:59 ]

Pagina: 1 2 ... 6 Laatste