Via de App gemeten of met een slimme stekker? Want ik heb nog nooit zo'n hoge RTE gezien en vermoed dan ook dat de App daarin niet alles meeneemt. Via een slimme stekker verwacht ik dat je zeker niet boven de 84% uit gaat komen en met NOM nog een stukje lager.Joost0342 schreef op donderdag 8 januari 2026 @ 11:48:
Hoewel ik heel tevreden ben over de RTE (die is 89,5% bij mij),
NE heeft er denk ik iets te makkelijk over gedacht. Een bestaand Fox product gepakt, in de App geïntegreerd en daarna pas aan de slag gegaan met de software (door)ontwikkelen terwijl het product al werd verkocht. Mensen maken hier nu gewoon verlies door, of in ieder geval lopen ze "winst" mis.herken ik de voorbeelden die Tshrr en Kevin1990 noemen. Ik begrijp dat ook niet.
1) Waarom niet volledig laden?
2) Waarom om 08:00 uur gaan ontladen als de stroom vanaf 14:00 uur wel 25% duurder is?
3) En soms laadt de batterij op dag 1 aan het einde van de avond (voor 24:00 uur) tegen een tarief dat hoger ligt dan dat op dag 2 vanaf 0:00 uur. Hoe dan?
4) NE heeft geen tijdlijn voor ontwikkelingen gecommuniceerd. Dat is best jammer.
Ik hoop dat NE hier actie op gaat ondernemen!
iotdomotica.nl | Replace fear of the unknown with curiosity | 64 kWh thuisaccu | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 11.460 Wp
:strip_exif()/f/image/Omt6JDI8MmWoAIcshoGT3F9A.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/3DBSQCut5UvYnhvQEj3iLCRm.jpg?f=fotoalbum_tile)
:strip_exif()/f/image/ysLr5EMH8d6VqWKGszqWBx8y.jpg?f=fotoalbum_tile)
:no_upscale():strip_icc():strip_exif()/f/image/35EBR5DbVMHcHgMxmGmjohVJ.jpg?f=user_large)
:strip_exif()/f/image/LmOY52SNl9zpE5vjNTxDk80k.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/HdLf1JPH3qrrK4krCQp2t0ZO.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/xzDgGZfFAOg0IfzHOK9fcayw.jpg?f=fotoalbum_large)
/f/image/Zr8CW5rKdyPjGpeUTlehG43H.png?f=fotoalbum_large)
/f/image/Tr683uhQiGxXmZRG5dlfcT2G.png?f=fotoalbum_large)
/f/image/WtuZpSVunmMN8nILHvYEqr2w.png?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/Ovttu5gGyKYqDthE0SPAWYko.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/uAnstnsep4OylPLS4Wd3aCq1.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/LNxPjuaPfUxRuoSP0h5MMQda.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/si1Fav8aqCJY4j9XRQRgiu2i.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/bgiHHmyascXkLyobHhpSTRbU.jpg?f=fotoalbum_large)