L23 schreef op maandag 8 december 2025 @ 00:51:
[...]
Herkenbaar. Bij mij is het ook naar boven afgerond en geeft het 100% aan. Hunter Journal bijna compleet. Je kan niet iets missen, maar er zijn wel optionele journal entries waardoor het totaal kan variëren van 234 tot 237. Als je van dat totaal maar 100% hebt. Locaties zoals Old Verdania die na afronden niet meer te bezoeken zijn daarvan zijn de Journal entries automatisch compleet.
Act 3 vond ik qua bosses het leukst. Nyleth was heel simpel. Hoe doe je dat in 15 seconden? Wat voor Crest en tools gebruik je bij Nyleth en in Coral Tower?
Het is niet naar boven afgerond, niet alles telt voor 100% completion. Van de momentos is niets vereist, ik heb er 4 van de 8, min of meer toevallig tegengekomen.
Wat telt voor 100% completion is blijkbaar:
spoiler:- Alle tools (51%)
- Alle pouch upgrades (4%)
- Alle crafting kits (4%)
- Alle needle upgrades (4%)
- Alle mask shards (5%)
- Alle spool fragmenst (9%)
- Alle silk skills (6%)
- Alle silk hearts (3%)
- Alle abilities (6%)
- Alle crests (6%)
- Bind Eva (1%)
- Obtain Everbloom (1%)
Ik vind ACT3 wel de beste van allemaal, was gezien de opgebouwde vaardigheden, tools en crests niet meer heel moeilijk.
Nyleth: poison curvesickle, gewoon alle 16 gooien bij de start en dan moet je ze nog maar enkele keren raken. Geen schijn van kans...
Coral Tower: ik had wat moeite met de gauntlets, maar daar met wat geduld wel doorgekomen, eens bij de boss is het easy. De boss zelf valt namelijk nietmeer aan. Ik gebruikte daar wanderer crest, met threefold pin en thread storm om de gauntlets door te komen. Samen met druides eyes bouw je genoeg silk op om te healen en je threadstorm te gebruiken
Lost Lace is gewoon geduldig vechten, alles proberen te ontwijken en als je kan 1-2 hits doen en terug afstand nemen.