Ziezo, zojuist een nieuwe B10 besteld, Design Pro Max Starry Night Blue Shadow Grey Eco-Leather. Hij staat al op de boot, ik heb alleen geen track & trace gekregen
en geschatte levertijd is 20-02-2026. Nu afwachten en verheugen op de aankoop.
Ik had nog gevraagd of mijn dealer ook ervaring had met dat V2L verhaal en in zijn kring niet maar had wel de verhalen gehoord. Er is een spoed fix al uitgerold hiervoor die op de achtergrond geinstalleerd zou moeten zijn. Is via 4G geupdated waarbij een ja/nee bevestiging is geskipt. Het staat los van de grote update die er aan zit te komen.
Wat me ook leuk lijkt met deze auto is het instellen van conditionele routines zoals herken mijn telefoon en start dan radio 538 of iets dergelijks, ben benieuwd wat er zoal mogelijk is qua automation.
Ik had nog gevraagd of mijn dealer ook ervaring had met dat V2L verhaal en in zijn kring niet maar had wel de verhalen gehoord. Er is een spoed fix al uitgerold hiervoor die op de achtergrond geinstalleerd zou moeten zijn. Is via 4G geupdated waarbij een ja/nee bevestiging is geskipt. Het staat los van de grote update die er aan zit te komen.
Wat me ook leuk lijkt met deze auto is het instellen van conditionele routines zoals herken mijn telefoon en start dan radio 538 of iets dergelijks, ben benieuwd wat er zoal mogelijk is qua automation.
:strip_exif()/f/image/7s3OErmbsNvXKikxzdP00d7X.jpg?f=fotoalbum_large)
/f/image/0ySwxFzW8AHpHlDcMeo8q4cx.png?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/sFBCefU4JQOWERABRBz4OUHb.jpg?f=fotoalbum_large)
/f/image/utj4UZCDpipJEBKVetJZp6BA.png?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/0kGtVvtJmg5etKJBTphfhyQl.jpg?f=fotoalbum_large)