• KaEs
  • Registratie: April 2018
  • Laatst online: 22:36
geert1992 schreef op woensdag 3 december 2025 @ 16:23:
[...]

De howto is opgenomen in de TS, die kan je volgen.
Nou ziet het TS ervoor een Homey kenner misschien makkelijk uit maar dat is het voor mij (nog) niet. Als ik me er in verdiep gaat het misschien beter. Klopt het dat door de app van @ja3 het eerste stukje van de TS beschrijving komt te vervallen?

• geert1992
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 23:40
KaEs schreef op vrijdag 5 december 2025 @ 09:37:
[...]

Nou ziet het TS ervoor een Homey kenner misschien makkelijk uit maar dat is het voor mij (nog) niet. Als ik me er in verdiep gaat het misschien beter. Klopt het dat door de app van @ja3 het eerste stukje van de TS beschrijving komt te vervallen?
Ik heb hem een beetje geüpdatet. Moet er nog een keer door heen.
Inderdaad, het script is niet meer nodig.

Humans don’t need an opportunity to be wicked. They’ve been doing it for free since the beginning.

• Athome
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 03-01 13:33
Ik ben recent in bezit van de Homey Pro Mini. Dit is volledig nieuw voor mij. Het schrijven script is nog veel nieuwer. Nog nooit iets mee gedaan.
Voor nu Ik wil met de Zendure 2 dingen voor elkaar zien te krijgen.

1.
De Zendure laten laden bij een een bepaalde minimale stroomprijs. Dit zit ook in de Zendure app maar kan ik in de winter slecht testen omdat de spreiding in de electra prijzen niet echt groot zijn. Ik wil dus NIET handelen met de Zendure.

2.
Onze auto wordt ook thuis geladen.
Wat er nu gebeurt is dat tijdens het laden de accu leeg loopt en in de auto verdwijnt. Dat wil ik dus niet. Aangezien ik de auto al op de goedkoopste uren van de dag probeer te laden. De energie van de Zendure wil ik echt graag behouden voor het huis zelf.
Als ik het goed gezien heb, kan ik de output van de Zendure wel beperken als ik de auto ga laden maar als het laden gestopt is, hoe krijg ik de Zendure dan weer terug in zijn oude modus.

[ Voor 4% gewijzigd door Athome op 13-12-2025 00:09 ]

• koenie
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 29-12-2025
Ik heb recent een Zendure Solarflow 800 plus gekocht (dus niet de Pro). Mijn vraag is of deze ook in deze app word ondersteund?
Pagina: 1 2 3 Laatste