Ah, hier is het topic van al 4 pagina's lang mbt de 'verdwenen' zoekbalk!
Vanmorgen wilde ik een product opzoeken in de Pricewatch, zoekbalk weg... Browser cache etc allemaal verwijderd, zoekbalk nog niet terug. Dacht wellicht een tijdelijk bugje, is men er vast mee bezig, komt ie vanzelf wel weer terug.
In de tussentijd het product even snel via een zoekopdracht in Google opgezocht om op de Pricewatch link uit te komen (leek me even de snelste optie ipv eerst opzoek te gaan naar de categorie en dan in de lijst het product op te zoeken).
Zojuist wilde ik op het forum wat opzoeken, ook geen zoekbalk te vinden.... Denk dan maar een topic aanmaken of kijken of er al een eentje bestaat (lastig zonder zoekfunctie), dus dan maar opzoek naar de 'stoute bugs' categorie. Dit topic gevonden en nu ik dat gelezen heb, blijkt dat er in de menubalk een zoek-icoontje staat.... Ja, nu zie ik het staan inderdaad....
Moet zeggen dat het mij totaal niet opviel, ik was opzoek naar de vertrouwde zoekbalk, als die er plots niet meer staat denk ik eerder aan een bugje dan een 'gewijzigde layout'....
Wat mij betreft geen verbetering, zeker in de Pricewatch kom ik daar om naar een specifiek product te zoeken. Dan is de zoekbalk direct in beeld hebben toch wel een must. Door dit topic weet ik nu waar de zoekfunctie 'verstopt' zit, maar of iedereen die snel weet te vinden....