Versie 3.1.4 is onderweg en komt uit deze week.
Zijn er pre release notes te vinden ergens? Ik kan ze niet vinden.guzzigerard schreef op dinsdag 9 september 2025 @ 12:18:
Versie 3.1.4 is onderweg en komt uit deze week.
Probeer hier eens;Jk_W schreef op dinsdag 9 september 2025 @ 13:00:
[...]
Zijn er pre release notes te vinden ergens? Ik kan ze niet vinden.
https://community.e.found...-testing-updates/74688/38
Ik denk dat het een bug van NS is. In de 9292-app is de kaart wel wit. Ik zou het als bug rapporteren bij NS. Ik heb dat ook al gedaan, via de klantenservice. Ik dacht dat er vroeger een feedbackknop in de app zelf zat, maar nu word je doorgestuurd naar de klantenserviceTheDutchChief schreef op dinsdag 9 september 2025 @ 13:48:
Misschien wat off topic, maar ik verwacht hier de meeste kennis. Ik heb een FP6 met /e/os en via aurora de NS-app geïnstalleerd. Die doet het wel, maar als je een kaart opvraagd is die helemaal zwart. [Afbeelding] iemand een idee?
Security patches volgens het forum. Geen bug fix release zo lijkt het.guzzigerard schreef op dinsdag 9 september 2025 @ 14:23:
[...]
Probeer hier eens;
https://community.e.found...-testing-updates/74688/38
Niet stiekem de telefoon op darkmode, maar de NS-app op lightmode? Ik heb op LineageOS (op een Mi 9T) namelijk ook een extreem donkere weergave van de kaart in de app (app volgt systeem dat op darkmode staat).TheDutchChief schreef op dinsdag 9 september 2025 @ 13:48:
Misschien wat off topic, maar ik verwacht hier de meeste kennis. Ik heb een FP6 met /e/os en via aurora de NS-app geïnstalleerd. Die doet het wel, maar als je een kaart opvraagd is die helemaal zwart. [Afbeelding] iemand een idee?
Kalm aan! En rap een beetje!
Ik herken het probleem. Mijn app staat op 'volg toestel' en heeft hetzelfde, een zwarte kaart. Als ik aangeeft dat dr app in lichte modus moet blijft de kaart zwart.BdK9001 schreef op dinsdag 9 september 2025 @ 16:40:
[...]
Niet stiekem de telefoon op darkmode, maar de NS-app op lightmode? Ik heb op LineageOS (op een Mi 9T) namelijk ook een extreem donkere weergave van de kaart in de app (app volgt systeem dat op darkmode staat).
Lijkt dus een probleem in de app zelf.
Ik heb het nog nooit gedaan, dus ik denk dat ik het wel kan
Is het een probleem om hier vragen te stellen over LineageOS?
Ik ga d'r namelijk van uit dat veel dingen hetzelfde zijn, maar er lijkt geen dedicated LineageOS thread te zijn.
Mijn mails van outlook.com kan ik op Android al lezen via Thunderbird (ik denk ook schrijven).
Maar m'n agenda komt niet mee in Thunderbird.
Ik heb wel al ETAR gedownload, maar ook daar kan ik niet outlook.com in kwijt.
Ook via DAVx5 lijkt het niet mogelijk om outlook.com agenda's toe te voegen.
Na wat zoeken op het internet lijkt Outlook.com niet de optie te hebben om CalDAV format te gebruiken?
De agenda wil ik namelijk ook gesynchroniseerd (bidirectioneel) hebben met die van mijn vriendin, maar ik zie niet hoe ik de agenda zou moeten synchroniseren zonder gebruik te maken van e.e.a cloud?
Zijn d'r mensen die iets vergelijkbaars wel werkend hebben?
Ik ga d'r namelijk van uit dat veel dingen hetzelfde zijn, maar er lijkt geen dedicated LineageOS thread te zijn.
Mijn mails van outlook.com kan ik op Android al lezen via Thunderbird (ik denk ook schrijven).
Maar m'n agenda komt niet mee in Thunderbird.
Ik heb wel al ETAR gedownload, maar ook daar kan ik niet outlook.com in kwijt.
Ook via DAVx5 lijkt het niet mogelijk om outlook.com agenda's toe te voegen.
Na wat zoeken op het internet lijkt Outlook.com niet de optie te hebben om CalDAV format te gebruiken?
De agenda wil ik namelijk ook gesynchroniseerd (bidirectioneel) hebben met die van mijn vriendin, maar ik zie niet hoe ik de agenda zou moeten synchroniseren zonder gebruik te maken van e.e.a cloud?
Zijn d'r mensen die iets vergelijkbaars wel werkend hebben?