• wmn79
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 00:51
Jelte schreef op dinsdag 7 april 2026 @ 07:49:
[...]

Ik heb de standaard Fairphone en ook met Open camera overstuurt de microfoon. Ding is gewoon slecht of slecht afgesteld

Enige issue waar ik echt last van heb bij de Fairphone. De rest is goed of goed genoeg om mee te dealen
Gisteren helaas ook weer ervaren bij een concert. Dit is wat mij betreft echt het grootste minpunt van de FP6.

• Hagdos
  • Registratie: April 2022
  • Laatst online: 08-05 16:54
arvidbeheerder schreef op vrijdag 8 mei 2026 @ 08:31:
[...]

Ervaar jij de wifi problemen op Android of op eos? Ik heb het op Android (wifi lage kwaliteit en dan wisselt hij naar 5g) de hele dag thuis. Ik heb van alles aan mijn wifi instellingen zitten knutselen, maar het wordt niet beter. Is het wachten op een patch of is er een workaround?
Dit probleem heb ik ook. De helft van de tijd zit mijn telefoon op 5G, en ik heb echt geen groot huis.

• WRX2.5
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 21:11
SInds deze week zijn mijn vrouw en ik overgestapt op de FP 6 met /e/OS, druk doende de noodzakelijke apps weer werkend te krijgen. Goed moment om van een hoop verzamelde apps af te komen en met dank aan dit topic meteen aangegrepen om FaireMail en Vivaldi een kans te geven. (y)

Ik loop wel tegen een raar probleem aan; hotspot inschakelen lukt niet, hij switched binnen 2 seconden vanzelf weer terug op uit. Bluetooth internet delen lukt wel.
Iemand hier bekend mee, user error of is dit een vraag voor het /e/OS topic?

Edit: Wil wel helpen als je wifi uitschakelt

[ Voor 4% gewijzigd door WRX2.5 op 08-05-2026 16:14 ]

• GerbenBK
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 00:57
wmn79 schreef op vrijdag 8 mei 2026 @ 10:57:
[...]

Gisteren helaas ook weer ervaren bij een concert. Dit is wat mij betreft echt het grootste minpunt van de FP6.
op android of e/os en met de nieuwste software nog steeds?

The tyres begin to write cheques that the geometry can’t quite cash.

• wmn79
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 00:51
GerbenBK schreef op vrijdag 8 mei 2026 @ 17:24:
[...]

op android of e/os en met de nieuwste software nog steeds?
Op Android met de nieuwste software en de standaard camera app.
Pagina: 1 ... 9 10 Laatste

Let op:
Voor /e/OS is een apart topic, [/e/OS] Ervaringen & Discussie