Ik heb vandaag nog gereden met AA en de laatste update. Ik gebruik de Google stub/placeholder apps dus niet de officiële Google apps die nodig zijn voor AA.
Ik had wat bluetooth problemen waardoor het twee keer uitviel/opnieuw ging verbinden. Dit heb ik wel eens eerder gehad. Ik ben na de tweede keer gestopt en heb in mijn AA unit de bluetooth koppeling verwijderd en op mijn telefoon ook. Daarna opnieuw gekoppeld en vanaf dat moment werkte het weer normaal. Dit heb ik overigens nog niet eerder gedaan/hoeven doen, maar vond het vandaag irritant.
Ik gebruik geen Sygic, maar Waze en die werkt (tegenwoordig) prima.
Het enige wat ik nog heb is dat ik in Spotify geen volledige playlist te zien krijg. Het is al beter dan enige tijd terug, want toen kon Spotify helemaal niet op full screen. Sinds kort kan dat wel, maar was de playlist op het scherm leeg en sinds deze laatste updates (Spotify had recent ook weer een update) zie ik wel een aantal nummers, maar het werkt nog niet zoals het hoort. Geen idee hoeveel updates ze hiervoor nog nodig hebben
Verder is Home Assistant de enige andere app die ik gebruik in AA en die doet het ook gewoon.
Ik heb ING en die app werkt gewoon (vandaag nog gebruikt). De DigID app gebruik ik niet, maar volgens mij heeft die nooit (helemaal goed) gewerkt icm een Fairphone6 en /e/OS.
Wat ik vaak doe als de telefoon "raar" doet is deze herstarten aangezien dat vrij vlot gaat. Vaak lost dat rare buggy dingen op als die niet permanent buggy zijn.
Android Auto had trouwens recent ook een update. Je moet wel wel in App Lounge zelf Android Auto opzoeken en deze ook echt aanklikken in App Lounge, want anders geeft het niet aan dat er een update is (zelfde geldt voor Spotify mocht je dat gebruiken). Alleen zoeken en naar de lijst met gevonden resultaten kijken is niet voldoende. Ook buggy.
[
Voor 20% gewijzigd door
Mit-46 op 19-04-2026 21:21
]