• boyette
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 23:50
Jelte schreef op donderdag 18 september 2025 @ 17:19:
[...]

Ik begrijp het niet. Waarom moet ik met instellingen gaan werken als een feature waarmee ze reclame maken niet werkt zoals geadverteerd?
Ik heb alleen de frequentie naar 120Hz gezet, verder ben ik niet aan die instellingen geweest
Is een test

kan ook een thema issue zijn
wat je hebt ingesteld

je hebt vanalles geconfigureerd wat niet standaard is

dus om te testen waar het in zit kun je dit soort dingen doen

[ Voor 19% gewijzigd door boyette op 18-09-2025 19:44 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• tom111
  • Registratie: Augustus 2025
  • Laatst online: 23-09 19:56
Vwb de framerate: ik had hetzelfde probleem.
Toen ergens gelezen dat als je de instelling van dat je scherm oplicht bij meldingen uitzet, het opgelost is.
En dat heeft het voor mij ook gedaan!
Instellingen - scherm - vergrendelscherm en dan de onderste optie uitschakelen.

• jaapzb
  • Registratie: Augustus 2013
  • Niet online
tom111 schreef op vrijdag 19 september 2025 @ 09:21:
Vwb de framerate: ik had hetzelfde probleem.
Toen ergens gelezen dat als je de instelling van dat je scherm oplicht bij meldingen uitzet, het opgelost is.
En dat heeft het voor mij ook gedaan!
Instellingen - scherm - vergrendelscherm en dan de onderste optie uitschakelen.
Bedankt dit lijkt het voor mij ook opgelost te hebben. Versterkt mijn vermoeden dat het te maken heeft met het verkeerd in of uit "sleep mode" halen van het scherm. Dat kort weergeven van notificaties telkens kost een hoop stroom dus zullen ze wel op een lagere framerate doen.

Bosch Compress 7400i 7kW (2023) - 16x 395Wp JASolar met SolarEdge SE8K omvormer (2022)

• Nisak69
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 06:26
Als de lage framerate issue na unlock de resterende kinderziekte is. Dat gelukkig te omzeilen is met een workaround (volgens mij always on display uitzetten). Dan begint het te lijken op een telefoon waarmee te leven is.

Alleen heel jammer van de USB 2.0 poort en de blijkbaar lage kwaliteit speaker. Ik hoop echt dat ze module upgrades daarvoor uitbrengen

Ik kijk nog even de kat uit de boom totdat mijn huidige Samsung geen security updates meer ontvangt plus één maand extra.

Fairphone gaat nog een update uitbrengen tegen kinderziekte(s). Updates zijn niet altijd een verbetering 😬

[ Voor 25% gewijzigd door Nisak69 op 20-09-2025 13:30 ]

• ewrz
  • Registratie: September 2025
  • Nu online
Heeft iemand een verklaring voor deze verbindingsproblemen met bepaalde providers/locaties in Engeland?

Ik had het volgende probleem tijdens mijn trip daar. Op een bepaalde locatie kon ik geen verbinding krijgen met de Tesla servers (authenticatie mislukte steeds, waardoor de Tesla app niet goed werkte en laders niet te zien en dus niet te gebruiken waren). Een uur later op een andere plaats werkte het allemaal wel normaal. Tijdelijke glitch bij Tesla zou je denken, maar 3 dagen later was ik weer op de eerste plaats en toen had ik weer precies hetzelfde probleem.

-Andere websites werkten wel gewoon via de browser
-5G teruggezet naar 4G maar dat hielp niet.
-Provider in NL is KPN

Iemand een idee? Frequentieband of zo?
Pagina: 1 2 3 4 5 Laatste

Let op:
Voor /e/OS is een apart topic, [/e/OS] Ervaringen & Discussie