[iOS en iPadOS 26] Ervaringen & Discussie

Pagina: 1 ... 10 ... 12 Laatste
Acties:

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• MainframeX
  • Registratie: September 2017
  • Nu online
Ok jullie hebben me overtuigd. Apple heeft het beste met ons voor en de EU is alleen maar met foute dingen bezig die innovatie en gebruiksgemak tegenwerkt. Ze snappen er helemaal niks van in Brussel.

Hoor ik nu wel bij de club?

Idempotent.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gr4mpyC3t
  • Registratie: Juni 2016
  • Nu online
MainframeX schreef op woensdag 2 juli 2025 @ 14:48:
Ok jullie hebben me overtuigd. Apple heeft het beste met ons voor en de EU is alleen maar met foute dingen bezig die innovatie en gebruiksgemak tegenwerkt. Ze snappen er helemaal niks van in Brussel.

Hoor ik nu wel bij de club?
Ja, nu wel. :+

Nee, even zonder gekkigheid: ik ga graag het gesprek met je aan, maar als je termen gebruikt als ‘Apple propaganda kletskoek’, er allerlei (irrelevante) zaken bijhaalt en vooral reageert vanuit onderbuikgevoelens, dan vind ik het lastig om daar echt op in te gaan. Wat verwacht je precies van mij? Dat ik de hooivork erbij pak en met je mee ga roepen?

[ Voor 3% gewijzigd door Gr4mpyC3t op 02-07-2025 14:58 ]

Have you tried turning it off and on again?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Dennisdn
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 19:29
MainframeX schreef op woensdag 2 juli 2025 @ 14:48:
Apple heeft het beste met ons voor
Ik denk dat ze vooral het beste voor hebben met hun aandeelhouders. Alleen wel met een filosofie waarvoor ik graag m’n geld naar hun aandeelhouders gooi :)

Uiteindelijk zitten we hier allemaal al in hetzelfde Tweakers-nerd-clubje toch :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GilbertvH
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 22:16
Hier een issue dat ik geen push melding meer krijg van mijn Ring video deurbel. Als ik de app handmatig open ziet hij wel activiteit.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Dennisweb
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 23:35
Vanmorgen was ik bij een vestibuloog. Ik heb hem voorgelegd dat ik de laatste tijd erg moe en duizelig ben, maar dat dit zich vooral voordoet als ik iOS 26 heb gebruikt. Ik heb hem de effecten ook laten zien.

Daarna heb ik gevraagd of ik daar ziek van kon worden. Zijn antwoord was dat hij zich dat met deze effecten heel goed voor kan stellen en dat het een enorm visueel geweld is.

Het is mij dus wel duidelijk: hopelijk gaat Apple de komende maanden nog het een en ander bijschaven. Maar ook zoals Liquid Glass wel bedoeld is, animeert alles nog steeds enorm mee.

Het enige wat je kan doen, is reduce transparency aanzetten. Maar dan ziet het notificatiescherm er echt spuuglelijk uit. Daar ga je natuurlijk niet zo'n flink bedrag voor neerleggen.

Voor nu gebruik ik de Pixel 9 Pro XL. Als Apple de komende maanden die overdaad aan animaties en doorzichtigheid niet flink bijstelt, is het na 15 jaar exit iPhone voor mij. Dat is dan pech, maar wel de meest verstandige keuze.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Tylen
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 22:34

Tylen

Dutch ProClass 1000 #56 ⭐⭐⭐⭐⭐

Dennisweb schreef op woensdag 2 juli 2025 @ 16:59:
Vanmorgen was ik bij een vestibuloog. Ik heb hem voorgelegd dat ik de laatste tijd erg moe en duizelig ben, maar dat dit zich vooral voordoet als ik iOS 26 heb gebruikt. Ik heb hem de effecten ook laten zien.

Daarna heb ik gevraagd of ik daar ziek van kon worden. Zijn antwoord was dat hij zich dat met deze effecten heel goed voor kan stellen en dat het een enorm visueel geweld is.

Het is mij dus wel duidelijk: hopelijk gaat Apple de komende maanden nog het een en ander bijschaven. Maar ook zoals Liquid Glass wel bedoeld is, animeert alles nog steeds enorm mee.

Het enige wat je kan doen, is reduce transparency aanzetten. Maar dan ziet het notificatiescherm er echt spuuglelijk uit. Daar ga je natuurlijk niet zo'n flink bedrag voor neerleggen.

Voor nu gebruik ik de Pixel 9 Pro XL. Als Apple de komende maanden die overdaad aan animaties en doorzichtigheid niet flink bijstelt, is het na 15 jaar exit iPhone voor mij. Dat is dan pech, maar wel de meest verstandige keuze.
Ik mag hopen dat apple het niet bijstelt vanwege een kleine hoeveelheid mensen met jou klachten. Een toggle om terug naar 2024 ofzo te gaan zou veel beter zijn.

“Choose a job you love, and you will never have to work a day in your life.”

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SgtElPotato
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 13:35
Helaas is er altijd een klein deel van de mensen die niet tegen iets kunnen of dat hun product niet aansluit bij de wensen / beperkingen van mensen.

Die toggle voor Reduce Transparacy is de enige oplossing gok ik zo

Zucht...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carlos0_0
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 23:33
SgtElPotato schreef op woensdag 2 juli 2025 @ 18:09:
Helaas is er altijd een klein deel van de mensen die niet tegen iets kunnen of dat hun product niet aansluit bij de wensen / beperkingen van mensen.

Die toggle voor Reduce Transparacy is de enige oplossing gok ik zo
Dat denk ik ook, en ik vind het er met die toggle aan prima uitzien :) (op mijn ipad tenminste).

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Dennisweb
Tylen schreef op woensdag 2 juli 2025 @ 17:40:
[...]

Ik mag hopen dat apple het niet bijstelt vanwege een kleine hoeveelheid mensen met jou klachten. Een toggle om terug naar 2024 ofzo te gaan zou veel beter zijn.
Ik ben het eens met het tweede deel van je post. Niet met het eerste deel van je post. Dat komt nogal egoïstisch over. Het is allemaal niet erg, totdat je zelf ziek bent.

Zal er verder niet op ingaan, want verder had ik geen leuke dag bij die KNO-arts en ik wil hier niet uit mijn slof schieten. Maar reken maar dat ik ervan baal dat je beperking ook echt een beperking wordt. Ik heb altijd een leven gewild zonder beperkingen, ondanks mijn ziekte. Maar die realiteit is verder weg dan ooit. Dat heeft niets met jou te maken, alles met de vastgeroeste KNO-artsen. Zal er niet te veel over uitwijden, maar ik mis mijn eigen arts wel.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Donstil
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
The first rule of Fight Club is: you do not talk about Fight Club

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tylen
  • Laatst online: 22:34

Tylen

Dutch ProClass 1000 #56 ⭐⭐⭐⭐⭐

Dennisweb schreef op woensdag 2 juli 2025 @ 18:19:
[...]

Ik ben het eens met het tweede deel van je post. Niet met het eerste deel van je post. Dat komt nogal egoïstisch over. Het is allemaal niet erg, totdat je zelf ziek bent.

Zal er verder niet op ingaan, want verder had ik geen leuke dag bij die KNO-arts en ik wil hier niet uit mijn slof schieten. Maar reken maar dat ik ervan baal dat je beperking ook echt een beperking wordt. Ik heb altijd een leven gewild zonder beperkingen, ondanks mijn ziekte. Maar die realiteit is verder weg dan ooit. Dat heeft niets met jou te maken, alles met de vastgeroeste KNO-artsen. Zal er niet te veel over uitwijden, maar ik mis mijn eigen arts wel.
O zeker niet egoïstisch bedoeld. (En dan had ik ook kunnen zeggen dat wat jij tikte egoïstisch overkomt) Maar als er een toggle is dan is het toch juist goed. Voor het meerendeel is het dan default goed.

“Choose a job you love, and you will never have to work a day in your life.”

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Dennisweb schreef op woensdag 2 juli 2025 @ 18:19:
[...]

Wij kennen je niet persoonlijk dus dan is het heel makkelijk om het ons ook niet persoonlijk aan te trekken natuurlijk, maar los van dat vind ik het wel vervelend voor iemand met een dusdanige aandoening/beperking.

Dat neemt niet weg dat ik de reactie van @Tylen ook wel begrijp, de een noemt dat egoïstisch de andere eerlijk en recht door zee. Natuurlijk is het voor jou vervelend maar het zal ook een niche zijn en daar alleen de aanpassing voor doorvoeren is voor een dergelijk bedrijf als Apple simpelweg niet te doen.

Als je reduce transparency echt te lelijk vind om te gebruiken (maar wel Android wilt accepteren :+ ) waarom ga je dan niet gewoon terug naar iOS 18.x? Dan heb je niet de nieuwe vormgeving maar die heb je op de pixel immers ook niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennisweb
Donstil schreef op woensdag 2 juli 2025 @ 18:50:
[...]

Wij kennen je niet persoonlijk dus dan is het heel makkelijk om het ons ook niet persoonlijk aan te trekken natuurlijk, maar los van dat vind ik het wel vervelend voor iemand met een dusdanige aandoening/beperking.

Dat neemt niet weg dat ik de reactie van @Tylen ook wel begrijp, de een noemt dat egoïstisch de andere eerlijk en recht door zee. Natuurlijk is het voor jou vervelend maar het zal ook een niche zijn en daar alleen de aanpassing voor doorvoeren is voor een dergelijk bedrijf als Apple simpelweg niet te doen.

Als je reduce transparency echt te lelijk vind om te gebruiken (maar wel Android wilt accepteren :+ ) waarom ga je dan niet gewoon terug naar iOS 18.x? Dan heb je niet de nieuwe vormgeving maar die heb je op de pixel immers ook niet.
Heel simpel: omdat ik wel gewoon de nieuwste functies wil. Dat is voor nu niet zo erg, maar in de toekomst natuurlijk wel. Eeuwig op iOS 18 blijven, is je kop in het zand steken. Apple gaat de komende tien jaar gewoon vasthouden aan liquid glass. We weten zelf hoe zeldzaam redesigns bij Apple zijn.

Snap overigens niet wat er zo slecht is aan Android. Laten we nou niet doen alsof er in 15 jaar niks veranderd is. Een flamewar tussen iPhone en Android doen, die tijd hebben we nu toch wel gehad? Kom op, je kunt beter dan dat.

Het een is niet veel slechter dan het ander. De apps voor sociale media zijn wat meer geoptimaliseerd voor iOS, maar verder kun je ook een hele hoop met Android. Zelfs tussen de Mac en Pixel tekst kopiëren of bestanden versturen, is met een simpele tool mogelijk.

Vind het alleen zo jammer dat Apple niet echt rekening houdt met zieke klanten. Dat voelt zo un-Apple. De presentatoren staan met rolstoel en al op het podium en toch vergeten ze die groep. Ik snap dat niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennisdn
Ik kan mij voorstellen dat als Apple maar genoeg meldingen krijgt ze er wel iets mee zullen doen. Op zich is het maar een klein stapje om in dit keuzescherm van “standaard” een non-glass versie te maken want die optie is nu al bijna zoals het altijd was en “helder” meer het nieuwerwetse is. Of ben ik al zo snel gewend geraakt aan de nieuwe omgeving?

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/beFoRLBup3aYqsCV15Hmsqn20-U=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/Mo1ZJP2LYFG92VMLHAIzrhhc.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Dennisweb schreef op woensdag 2 juli 2025 @ 18:57:
Snap overigens niet wat er zo slecht is aan Android. Laten we nou niet doen alsof er in 15 jaar niks veranderd is. Een flamewar tussen iPhone en Android doen, die tijd hebben we nu toch wel gehad? Kom op, je kunt beter dan dat.
Hahaha nee die tijd heb ik helemaal niet gehad, vind ik nog steeds wel leuk eigenlijk. Gewoon lekker ongefundeerd haten. Vooral omdat de Android gebruikers zo lekker happen altijd :+
Dennisweb schreef op woensdag 2 juli 2025 @ 18:57:
[...]

Heel simpel: omdat ik wel gewoon de nieuwste functies wil. Dat is voor nu niet zo erg, maar in de toekomst natuurlijk wel. Eeuwig op iOS 18 blijven, is je kop in het zand steken. Apple gaat de komende tien jaar gewoon vasthouden aan liquid glass. We weten zelf hoe zeldzaam redesigns bij Apple zijn.
Ja snap ik wel, vind ik zelf ook wel leuk hoor.
Je zag met de iOS versies na 7 wel dat er nog veel tweaks werden doorgevoerd aan het “nieuwe design”. Dat zal nu niet anders zijn.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Dennisdn
Donstil schreef op woensdag 2 juli 2025 @ 19:17:
[...]

Hahaha nee die tijd heb ik helemaal niet gehad, vind ik nog steeds wel leuk eigenlijk. Gewoon lekker ongefundeerd haten. Vooral omdat de Android gebruikers zo happen
Niks leukers dan stoken toch >:) M’n maatjes en ik doen niks anders dan elkaar hele tijd pesten om Android VS Apple, BMW VS Tesla, Arnhem VS Nijmegen. :+
Terwijl we allebei weten dat Samsung en Apple heus wel goed zijn….

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Dennisdn schreef op woensdag 2 juli 2025 @ 19:28:
[...]

Niks leukers dan stoken toch >:) M’n maatjes en ik doen niks anders dan elkaar hele tijd pesten om Android VS Apple, BMW VS Tesla, Arnhem VS Nijmegen. :+
Haha ja precies, reed laatst in een nieuwe S klasse mee, auto van €250.000 maar bij elke keer remmen deden we alsof we van de stoel gleden, “jeetje wat een goedkoop glij leer gebruikt Mercedes hè”. Vind ik als BMW rijder gewoon geinig.
Terwijl we allebei weten dat Samsung en Apple heus wel goed zijn….
Ja eens, Samsung hardware is echt wel cool. Alleen jammer dat er Android op draait…

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Toppe
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 14-07 19:30

Toppe

Oké ✅

Donstil schreef op woensdag 2 juli 2025 @ 19:42:
[...]

Haha ja precies, reed laatst in een nieuwe S klasse mee, auto van €250.000 maar bij elke keer remmen deden we alsof we van de stoel gleden, “jeetje wat een goedkoop glij leer gebruikt Mercedes hè”. Vind ik als BMW rijder gewoon geinig.

[...]

Ja eens, Samsung hardware is echt wel cool. Alleen jammer dat er Android op draait…
Daar gaat het al fout…

Klagen op Android en geen richtingaanwijzer kunnen betalen :+

[ Voor 6% gewijzigd door Toppe op 02-07-2025 19:46 ]

Donstil: Je moet kopen wat je wilt hebben. Niet wat je nodig hebt!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Dennisdn
Donstil schreef op woensdag 2 juli 2025 @ 19:42:
[...]

Haha ja precies, reed laatst in een nieuwe S klasse mee, auto van €250.000 maar bij elke keer remmen deden we alsof we van de stoel gleden, “jeetje wat een goedkoop glij leer gebruikt Mercedes hè”.
En een Tesla rammelt en kraakt. Moet je nagaan als je er dan óók nog eens Android-Car op moet gebruiken >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Dennisdn schreef op woensdag 2 juli 2025 @ 19:53:
[...]

En een Tesla rammelt en kraakt. Moet je nagaan als je er dan óók nog eens Android-Car op moet gebruiken >:)
Of Android Automotive zoals in mijn lease bak :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Toppe schreef op woensdag 2 juli 2025 @ 19:46:
[...]

Daar gaat het al fout…

Klagen op Android en geen richtingaanwijzer kunnen betalen :+
Hahaha. Richtingaanwijzer is voor the weak!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennisweb
Kinders, ik probeer een serieuze discussie te hebben over de problemen waar iemand als chronisch zieke tegenaan loopt en waar iOS 26 tekortschiet.

Komen we met een doodvermoeiende discussie over Apple vs. Android. Je bent niet minderwaardig als je Android gebruikt.

Ik laat mezelf wel uit. Echt nogal kinderachtig, dit. :/

[ Voor 22% gewijzigd door Dennisweb op 02-07-2025 20:18 ]

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• SgtElPotato
Dennisweb schreef op woensdag 2 juli 2025 @ 19:59:
Kinders, ik probeer een serieuze discussie te hebben over de problemen waar iemand als chronisch zieke tegenaan loopt en waar iOS 26 tekortschiet.

Komen we met een doodvermoeiende discussie over Apple vs. Android. Je bent niet minderwaardig als je Android gebruikt.

Ik laat mezelf wel uit. Echt nogal kinderachtig, dit. :/
Nou in een topic over de laatste iOS / iPadOS versie is Android wel minderwaardig :+

Zucht...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carlos0_0
SgtElPotato schreef op woensdag 2 juli 2025 @ 20:28:
[...]

Nou in een topic over de laatste iOS / iPadOS versie is Android wel minderwaardig :+
uiteraard kan het trollen een beetje grappig zijn(Over Android vanuit IOS), maar volgens mij vind @SgtElPotato jullie reacties niet echt leuk.
Dan is het ook niet leuk als je door blijft gaan, zeker niet je hem er persoonlijk mee raakt.

Hij kan door een ziekte niet goed tegen bepaalde dingen, dan moet je niet grapjes blijven maken.
Ook al zal het misschien niet persoonlijk bedoeld zijn, als je merkt hij je reactie niet leuk vind. moet je er gewoon over ophouden.

Mij staat die hele nieuwe interface ook niet aan, ik vind met verminder transparant er verder prima uit zien.
Maar goed dit wil niet zeggen dat dit voor andere wel werkt, ik hoop dat ze er nog wel wat aan tweaken aan de nieuwe interface(Want in dev beta2 vond ik het nog niet geweldig).

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Maar over dat glas gesproken, ik denk dus dat het straks met dit helemaal samen komt:

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• SgtElPotato
Carlos0_0 schreef op woensdag 2 juli 2025 @ 20:43:
[...]

uiteraard kan het trollen een beetje grappig zijn(Over Android vanuit IOS), maar volgens mij vind @SgtElPotato jullie reacties niet echt leuk.
Dan is het ook niet leuk als je door blijft gaan, zeker niet je hem er persoonlijk mee raakt.

Hij kan door een ziekte niet goed tegen bepaalde dingen, dan moet je niet grapjes blijven maken.
Ook al zal het misschien niet persoonlijk bedoeld zijn, als je merkt hij je reactie niet leuk vind. moet je er gewoon over ophouden.

Mij staat die hele nieuwe interface ook niet aan, ik vind met verminder transparant er verder prima uit zien.
Maar goed dit wil niet zeggen dat dit voor andere wel werkt, ik hoop dat ze er nog wel wat aan tweaken aan de nieuwe interface(Want in dev beta2 vond ik het nog niet geweldig).
Het is een draadje over iOS / iPadOS. Er is letterlijk niks persoonlijks aan, dus who cares. De eeuwenoude Android vs iOS is nog steeds van toepassing, zeker in een draadje wat specifiek over 1 os gaat.

Tuurlijk is het vervelend als het niet werkt voor je. Maar ik ken ook mensen die wagenziek worden zodra ze in een rijdende auto zitten als voorbeeld, kan een automaker ook niet veel aan doen. Apple heeft hier nog de mogelijkheid gegeven om 'Reduce Transparacy' aan te zetten :)

Zucht...

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Dennisweb
Carlos0_0 schreef op woensdag 2 juli 2025 @ 20:43:
[...]

Dank voor de support. Het enige wat mij tegenhoudt van Reduce Transparency gebruiken, is het notificatieoverzicht. Probeer maar eens een paarse blur of iets dergelijks op je wallpaper. Die paarse notificaties zien er niet uit. Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/0Kw9kSJ-K5yCa6lrRxpo-lpJhNw=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/CGdWK8X20lkSWb4t9gxr07kN.jpg?f=fotoalbum_large

Snap je? En dat is logisch, want het is gemaakt voor mensen met een visuele beperking. Niet voor mensen met een vestibulaire ziekte.

Dus hopelijk tweakt Apple nog het een en ander. Jammer voor de diehard Liquid Glass lovers, maar het is wel een mooie balans. En anders is het ‘niet voor mij’ en ga ik gewoon mijn Pixel gebruiken. Ik ben namelijk niet zo sektarisch ingesteld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gr4mpyC3t
  • Nu online
Dennisweb schreef op woensdag 2 juli 2025 @ 22:26:
[...]

Dank voor de support. Het enige wat mij tegenhoudt van Reduce Transparency gebruiken, is het notificatieoverzicht. Probeer maar eens een paarse blur of iets dergelijks op je wallpaper. Die paarse notificaties zien er niet uit. [Afbeelding]

Snap je? En dat is logisch, want het is gemaakt voor mensen met een visuele beperking. Niet voor mensen met een vestibulaire ziekte.

Dus hopelijk tweakt Apple nog het een en ander. Jammer voor de diehard Liquid Glass lovers, maar het is wel een mooie balans. En anders is het ‘niet voor mij’ en ga ik gewoon mijn Pixel gebruiken. Ik ben namelijk niet zo sektarisch ingesteld.
Eerlijk gezegd ziet het er ook weer niet zó lelijk uit? Komt misschien omdat ik slechts die enkele notificatie zie hoor. Wat vind je er zo lelijk aan?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Het enige wat mij tegenhoudt van Reduce Transparency gebruiken, is het notificatieoverzicht. Probeer maar eens een paarse blur of iets dergelijks op je wallpaper. Die paarse notificaties zien er niet uit. [Afbeelding]

Snap je?
Eigenlijk niet, zou dit screenshot bewijs moeten zijn dat het er “niet uitziet”? Sure glas is mooier maar dit is niet lelijk verder.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/fMJ51SELmDlOV5u2Nk0Cxh73liA=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/R7HxKAqsqr3LEORYKLligdpr.jpg?f=fotoalbum_large

[ Voor 21% gewijzigd door Donstil op 02-07-2025 22:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carlos0_0
[...]

Dank voor de support. Het enige wat mij tegenhoudt van Reduce Transparency gebruiken, is het notificatieoverzicht. Probeer maar eens een paarse blur of iets dergelijks op je wallpaper. Die paarse notificaties zien er niet uit. [Afbeelding]

Nee ik zie hier niet wat je bedoeld in het voorbeeld, ik vind dat er gewoon prima uit zien.
Maar goed wat voor mij er voor mij prima uit ziet,, hoeft natuurlijk niet voor een ander ook zo te zijn.

Ik vind dat glas er juist minder goed uit zien, zeker in voorbeeld van @Donstil .
Je ziet verschillende kleuren effecten op de achtergrond(Waar de notificatie op staat), dit vind ik helemaal niet mooi overkomen.
Je ziet eigenlijk gewoon de hele foto, een beetje geblurd. en dan nog de notificatietekst erop.
Dan vind ik jou voorbeeld een stuk beter, gewoon 1 strakke kleur notificatie balk met de tekst erin.

[ Voor 3% gewijzigd door Carlos0_0 op 02-07-2025 22:58 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Dennisweb
@Carlos0_0 Ik kan me goed voorstellen dat Apple in het meldingsoverzicht nog wel wat blur gaat toevoegen. De situatie is vergelijkbaar met dat van het control center en die is ook vrij snel aangepast.

Vandaag zag ik een tweet van hoe Apple de GUI van de Media Controls bedoeld had. Dat leek totaal niet op die bellentoestand die er nu in zit.

Ik ben het wel met John Gruber eens dat het ontwerpen vast drie jaar heeft geduurd, maar er qua implementatie haastwerk aan te pas is gekomen. Gruber stelde ook dat ze een paar weken voor WWDC nog geen werkende implementatie hadden die toonbaar was.

Het is ook te zien in de consistentie. Liquid Glass ziet er op macOS Tahoe toch wel rustiger uit dan iOS, alsof de vervormingseffecten minder agressief zijn. Er is dus wel hoop. Tenzij ze juist macOS meer als iOS gaan maken.

Toch moet er - denk ik - wel iemand bij Apple zijn die de problemen met het ontwerp ziet. Kan me haast niet voorstellen dat ze er allemaal helemaal verliefd op zijn. Natuurlijk is het iets nieuws en moeten ze hun weg erin vinden. Maar @Carlos0_0 legt wel redelijk de vinger op de zere plek. Het is nu ‘too much’ en dan voorzie ik dat er voor september het een en ander moet veranderen. Ook omdat de nieuwe iPhone iOS 26 OOTB gaat draaien. Dus als het dan niet al te best werkt voor een grote doelgroep, voorspel ik dat lang niet iedereen een nieuw toestel zal kopen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Dennisdn
Ik denk wel dat wij hier heel erg goed zijn in dingen heel groot maken. Toen ik enthausiast de nieuwe iOS aan m'n maatje liet zien voor wie een iPhone niets meer is dan "gewoon een telefoon" was de reactie: "Jeuh....nieuwe icoontjes..... Dennis de Oppernerd"

Ik denk dat als ik niets zeg, mijn moeder het al helemaal niet doorheeft dat er straks iets is veranderd op het toestel....

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Dennisdn schreef op donderdag 3 juli 2025 @ 06:35:
Ik denk wel dat wij hier heel erg goed zijn in dingen heel groot maken. Toen ik enthausiast de nieuwe iOS aan m'n maatje liet zien voor wie een iPhone niets meer is dan "gewoon een telefoon" was de reactie: "Jeuh....nieuwe icoontjes..... Dennis de Oppernerd"

Ik denk dat als ik niets zeg, mijn moeder het al helemaal niet doorheeft dat er straks iets is veranderd op het toestel....
Moet zeggen dat de meningen hier wel positief zijn, toch wel wat vrienden en collega’s die even kwamen kijken “omdat jij draait hem zeker al”.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Bailey_
  • Registratie: Oktober 2012
  • Niet online
Het zal allemaal wel met iOS 28, maar de met groot tromgeroffel aangekondigde grote overhaul van iOS 18 naar 26 is voor mij toch wel echt een nothing-burger gebleken tot nu toe.

We zitten natuurlijk nog heel vroeg in het beta traject, maar mijn verwachtingen met iOS zijn gewoonweg niet meer zo hoog, dat zou onrealistisch zijn met Apple.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gr4mpyC3t
  • Nu online
_Bailey_ schreef op donderdag 3 juli 2025 @ 08:39:
Het zal allemaal wel met iOS 28, maar de met groot tromgeroffel aangekondigde grote overhaul van iOS 18 naar 26 is voor mij toch wel echt een nothing-burger gebleken tot nu toe.

We zitten natuurlijk nog heel vroeg in het beta traject, maar mijn verwachtingen met iOS zijn gewoonweg niet meer zo hoog, dat zou onrealistisch zijn met Apple.
Er moet toch iets zijn om tromgeroffel voor te maken? Deze productgroep is al een tijdje uitontwikkeld en vrees dat er nog weinig om naar uit te kijken is totdat er op hardwaregebied weer een paar doorbraken zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• t.w.e.a.k.e.r
  • Registratie: Januari 2025
  • Laatst online: 14-07 23:09

t.w.e.a.k.e.r

¯\_(ツ)_/¯

Crelan werkt nog steeds niet!

Shit happens yk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cardwizard
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 12:53
Ik denk dat een volgende iOS update dat ook niet gaat verhelpen maar dat de app geupdate moet worden voor iOS26. dus met een beetje pech kan dat nog best lang duren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheKerremenke
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 23:22
Al feedback naar de ontwikkelaar gestuurd? Klinkt alsof die wat moet gaan aanpassen.

iPad 12.9 Pro 2021  iPhone 15 Pro Natural Titanium  Apple Watch Ultra 2 Black  Apple TV 4K HDR & 4K & HD  HomePods & HomePods Mini’s  AirPods Max & Pro  MagSafe  HomeKit  CarPlay

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennisweb
Dat gaat ook niet veranderen, als de fix te maken heeft met een target voor iOS 26. Dan werkt het tot september niet.

Als de fix te maken heeft met iets wat je nu met iOS 18 kan oplossen, dan wel. Maar updates met frameworks van iOS 26 worden nog niet toegelaten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carlos0_0
Wist niet wat Crelan was, maar ziet eruit als een bank app.
Als je hiervan afhankelijk ben, of het veel nodig heb. Moet je geen bèta’s draaien op je main device.

Dan kan je er gewoon vanuit gaan dat apps niet werken, zeker tot de officiële release van 26.0 in dit geval in september.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nokie
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 12:52
Carlos0_0 schreef op donderdag 3 juli 2025 @ 16:58:
Wist niet wat Crelan was, maar ziet eruit als een bank app.
Als je hiervan afhankelijk ben, of het veel nodig heb. Moet je geen bèta’s draaien op je main device.

Dan kan je er gewoon vanuit gaan dat apps niet werken, zeker tot de officiële release van 26.0 in dit geval in september.
Klopt uiteraard, wat je zegt. Toch valt het me op dat het bij sommige apps (developers) schijnbaar elke keer prijs is, terwijl anderen gewoon netjes werken. Itsme is ook altijd een probleem, terwijl bij mijn weten de meeste bank apps gewoon werken. Dan denk ik toch stilletjes dat de developer ergens iets structureel verkeerd doet, en het iedere keer maar half fixt. Misschien oordeel ik te snel, maar zo komt het toch over.

Update: itsme doet het nu weer bij me (update 3 dagen geleden, maar toevallig nu ontdekt). Moet vaker klagen op internet }:O

[ Voor 7% gewijzigd door nokie op 05-07-2025 07:55 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• vbandr84
  • Registratie: April 2018
  • Laatst online: 16:53
Vandaag weer een beta update?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sluuz
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 16:26
Waarschijnlijk ja, vaststaand feit nee

PSN: Sluuz

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Ik hoop het, Beta2 voelde toch wel een beetje als overleven, terwijl de eerste prima liep.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• crypt0rr
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 16:34
Donstil schreef op maandag 7 juli 2025 @ 10:00:
[...]

Ik hoop het, Beta2 voelde toch wel een beetje als overleven, terwijl de eerste prima liep.
Los van wat gefixte bugs draait beta2 hier ook minder dan 1. Vooral terug te merken in batterijverbruik incl. bijbehorende temperaturen vergelijkbaar met de BBQ van afgelopen weekend :P

AdGuard Home

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuperVeloce
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 22:23
Merk vooral dat watch sneller leeg loopt. Dus hopelijk komende beta betere accuduur

Intel i5 13600K | ASUS ROG RTX 4080 | ASUS ROG Z790-E | Corsair DDR5 32GB 6000Mhz | WD SN850X 1TB | ASUS ROG Helios | 27" 4K 60Hz | 27" ROG QD-OLED 360Hz | ASUS ROG Scope Deluxe | ASUS ROG Delta S | ASUS ROG Chakram X | 16ProMax | WatchUltra 2 zw

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Carlos0_0
crypt0rr schreef op maandag 7 juli 2025 @ 10:10:
[...]

Los van wat gefixte bugs draait beta2 hier ook minder dan 1. Vooral terug te merken in batterijverbruik incl. bijbehorende temperaturen vergelijkbaar met de BBQ van afgelopen weekend :P
Mijn geval lijkt de batterij gebruik op de Ipad juist beter met beta 2, dus hopelijk is dat bij beta3 dan niet voor mij het omgedraaide :P.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
crypt0rr schreef op maandag 7 juli 2025 @ 10:10:
[...]

Ja hier ook idd, batterij verbruik is hoog. Springboard crash heb ik meermaals per dag.
Soms hangt hij helemaal, zondag bleek ik helemaal geen internet op 5G (op 2 simkaarten) te hebben, etc.

Ik snap beta, niet op main device, bla bla >:), maar los daarvan hoop dus op verbetering in Beta3 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennisdn
Grappig die uiteenlopende ervaringen. Bij mij zijn de iPhone én iPad zo stabiel dat ik helemaal geen beta-gevoel heb…

Alleen één hardnekkige bug, de grote klok op lockscreen is elke keer als ik hem van de nightstand haal weer klein en moet ik op bewerken drukken en dan heeft ie meteen weer het ingestelde formaat. Maar die heb ik bij de eerste beta al netjes aan Apple doorgegeven :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mprkooij
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 21:39
Hoop ook op wat bugfixes. Heb er aardig wat gemeld via de feedback app. De meest storende vind ik momenteel dat via AirPlay (naar Sonos) er een vreselijke hapering zit in de muziek. Zowel met die DJ mixer functie aan als uit.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Ooh en natuurlijk de crashende Herrineringen app, dat vergeet ik nu maar is ook echt super irritant in de supermarkt :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheKerremenke
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 23:22
Hopelijk nu ook een public beta ipv enkel developers.

iPad 12.9 Pro 2021  iPhone 15 Pro Natural Titanium  Apple Watch Ultra 2 Black  Apple TV 4K HDR & 4K & HD  HomePods & HomePods Mini’s  AirPods Max & Pro  MagSafe  HomeKit  CarPlay

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GilbertvH
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 22:16
Ben benieuwd naar Beta 3. Nu kan ik geen screenshot maken door te dubbeltikken. Ik krijg wel de melding bovenin beeld dat er een dubbeltik wordt gedetecteerd, maar er gebeurt niets

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pukson
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 22:28
Hoop ook snel op een update haha. Bèta 1 was mijn inziens stabieler dan Beta 2. Kom er ook achter hoe vaak ik wel niet de select knop gebruikte in de mail app. Nu ik het niet heb, mis ik het ontzettend

Add me op Stadia: Gloogle

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• _Brake_
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 14-07 22:04
As a result of your feedback, there are software changes in the latest update, build 23A5276f, that have resolved this issue.
You can see the software build your device is running and check for the latest update by tapping on Settings > General > Software Update.

Has this issue been resolved after installing the latest update?

Feedback ID FB18312809, tijd wekker op lockscreen in am/pm ipv 24h

Do not reply to this email. Please login to Feedback Assistant and let us know if the problem is fixed for you.
Leuk dat je reactie krijgt op je feedback!

Dell Vostro 7620 / Intel Core i7 12700H / NVIDIA GeForce RTX 3050 Ti 4GB / 40GB DDR5RAM / Samsung 990 Pro 1TB / Dell WD22TB4 / 2x Dell G2724D / Dell Premier KM900 / Universal Audio Volt 1 / 2x KRK Rokit RP8 G4 / KRK S12.4

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roy Tollenaar
  • Registratie: Januari 2018
  • Laatst online: 22:11
Lijkt er op dat we nog even moeten wachten op DB3.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennisweb
Roy Tollenaar schreef op maandag 7 juli 2025 @ 19:07:
Lijkt er op dat we nog even moeten wachten op DB3.
Yep. Of morgen, of volgende week.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sluuz
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 16:26
Beta 3 is er!

Wtf, 10,46GB op mn 15PM

PSN: Sluuz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennisweb
Sluuz schreef op maandag 7 juli 2025 @ 19:11:
Beta 3 is er!

Wtf, 10,46GB op mn 15PM
6.78 GB voor iPhone 16 PM.

[ Voor 21% gewijzigd door Dennisweb op 07-07-2025 19:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennisdn
-

[ Voor 100% gewijzigd door Dennisdn op 07-07-2025 19:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roy Tollenaar
Ha toch wel!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roy Tollenaar
Beta 3 is er!

Wtf, 10,46GB op mn 15PM
Is dit stiekem ios 27 :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Bailey_
  • Registratie: Oktober 2012
  • Niet online
5,34Gb met een 16 Pro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Beta 3 is er!

Wtf, 10,46GB op mn 15PM
Dan pushen ze een nieuwe image ipv alleen updates.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• carpebios
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 15-07 08:56
Hoe is dat batterij van b3?

O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Dit vind ik altijd vreemd, of ik weet niet waardoor het komt, bedoel ik eigenlijk. Want ik heb ook een 16 Pro maar de update was 10,5 (full image dus waarschijnlijk)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Roy Tollenaar
Geweldig, gaat 4 dagen mee.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Dennisweb
Roy Tollenaar schreef op maandag 7 juli 2025 @ 19:20:
[...]

“I have been using the third beta for about a week now…”

:+

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Pukson
Donstil schreef op maandag 7 juli 2025 @ 19:19:
[...]

Dit vind ik altijd vreemd, of ik weet niet waardoor het komt, bedoel ik eigenlijk. Want ik heb ook een 16 Pro maar de update was 10,5 (full image dus waarschijnlijk)
Hier weer 9.81GB 16 ProAfbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/eHRSIVWIPT2mKnUbZaSctur5cTw=/x800/filters:strip_exif()/f/image/kJc5hIpKMEQTgoyK6mtRwHC2.png?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Redondo77
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 14-07 22:22
Donstil schreef op maandag 7 juli 2025 @ 19:19:
[...]

Bij mij 15,26GB op iPhone 16 Pro.
Wel geen eerdere beta's geïnstalleerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuperVeloce
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 22:23
Hier 16 Pro Max 9,49GB en maat van mij 16 Pro 4,07GB

Hoezo al die verschillen

Ben gewoon van 1ste naar 2e nu naar 3e update gegaan

Watch 2 Ultra 1,1GB, hopelijk betere accu duur nu (ondanks beta ;))

Intel i5 13600K | ASUS ROG RTX 4080 | ASUS ROG Z790-E | Corsair DDR5 32GB 6000Mhz | WD SN850X 1TB | ASUS ROG Helios | 27" 4K 60Hz | 27" ROG QD-OLED 360Hz | ASUS ROG Scope Deluxe | ASUS ROG Delta S | ASUS ROG Chakram X | 16ProMax | WatchUltra 2 zw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennisweb
Zucht. Beta paused. Net als de vorige keer.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
SuperVeloce schreef op maandag 7 juli 2025 @ 19:28:
Watch 2 Ultra 1,1GB, hopelijk betere accu duur nu (ondanks beta ;))
Iemand die zegt dat je bèta’s niet op je hoofd apparaat moet zetten in 3.2.1…

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Dennisweb
Donstil schreef op maandag 7 juli 2025 @ 19:38:
[...]

Iemand die zegt dat je bèta’s niet op je hoofd apparaat moet zetten in 3.2.1…
DEZE BETA IS ALLEEN VOOR DEVELOPERS!!111!!!1!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• mprkooij
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 21:39
Hier is die 9,5 :P 16 Pro Max

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Dennisweb schreef op maandag 7 juli 2025 @ 19:38:
[...]

DEZE BETA IS ALLEEN VOOR DEVELOPERS!!111!!!1!
Hahah ja sowieso!

Morgen/volgende week komt precies dezelfde build uit voor de publieke testers, voelt toch speciaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SgtElPotato
6,69GB. Batterij voelt goed tot nu toe

Zucht...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennisweb
Beta geannuleerd. Kan weer opnieuw beginnen met downloaden. :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• michelc85
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 23:11
Donstil schreef op maandag 7 juli 2025 @ 19:39:
[...]

Hahah ja sowieso!

Morgen/volgende week komt precies dezelfde build uit voor de publieke testers, voelt toch speciaal.
Ja dat merk je altijd al doordat je weer de voorwaarden moet accepteren😀

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roy Tollenaar
Hij krijgt het wel warm van de 10 gig downloaden, nu wifi maar even aangezet. Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/5CzFWrCPeNT6yN48u5erZg8E8ac=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/hu40HspTVTgiRlthPrCG0Msm.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carlos0_0
1,93gb maar op mijn ipad2022 :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carlos0_0
Roy Tollenaar schreef op maandag 7 juli 2025 @ 19:20:
[...]

4 dagen maar, mijn iPad 2 weken :+ .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Carlos0_0 schreef op maandag 7 juli 2025 @ 19:47:
[...]

4 dagen maar, mijn iPad 2 weken :+ .
Gebruiken helpt wel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carlos0_0
Wordt elke dag even gebruikt, maar niet de hele dag door.
Enkel uurtje maar per dag ofzo nog in de avond(Even wat lezen of iets nog), meeste tijd van de dag ligt die niks te doen met scherm uit.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SambalBij
  • Laatst online: 18:50

SambalBij

We're all MAD here

1,3 zelfs maar op mijn Air 4. (Komende van beta 2)
Bizarre verschillen in grootte wel...

Sometimes you just have to sit back, relax, and let the train wreck itself

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pukson
Geïnstalleerd! Ben benieuwd. Keyboard lijkt al veel smoother nu ik deze reactie tik. Meer afgerond ook. Toetsenbord binnen whatsapp is bijv nog de oude.

Oh ja en heb weer een select knop in de mail app haha en de Dock is weer gecentreerd

[ Voor 19% gewijzigd door Pukson op 07-07-2025 19:59 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Carlos0_0 schreef op maandag 7 juli 2025 @ 19:52:
[...]

Wordt elke dag even gebruikt, maar niet de hele dag door.
Enkel uurtje maar per dag ofzo nog in de avond(Even wat lezen of iets nog), meeste tijd van de dag ligt die niks te doen met scherm uit.
Ja dat bedoel ik, dan gaat het logischerwijs niet zo hard natuurlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Pukson schreef op maandag 7 juli 2025 @ 19:55:
Geïnstalleerd! Ben benieuwd. Keyboard lijkt al veel smoother nu ik deze reactie tik. Meer afgerond ook. Toetsenbord binnen whatsapp is bijv nog de oude.

Oh ja en heb weer een select knop in de mail app haha
Wel verstopt achter een extra knop. Was dat al?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pukson
Donstil schreef op maandag 7 juli 2025 @ 19:59:
[...]

Wel verstopt achter een extra knop. Was dat al?
Vorige bèta miste ik die knop. Nu is die er.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Pukson schreef op maandag 7 juli 2025 @ 20:00:
[...]

Vorige bèta miste ik die knop. Nu is die er.
Ja ik weet dat hij weg was, maar ik bedoel ik moet nu op een knopje drukken en daaronder is de enige optie de selecteer knop. Was dat al?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sinan10
  • Registratie: November 2020
  • Laatst online: 14-07 17:32
Deze bèta werkt wel echt super snel pff

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennisdn
Notificaties lijken iets anders te zijn met een feller wit tellertje op de berichten.

[ Voor 4% gewijzigd door Dennisdn op 07-07-2025 20:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crypt0rr
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 16:34
Op de iPhone 13 Pro 3.75GB, installing!

AdGuard Home

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
De Voorvertoning en Game app zijn nu ook beschikbaar op iOS.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Dennisdn
Donstil schreef op maandag 7 juli 2025 @ 20:20:
De Voorvertoning en Game app zijn nu ook beschikbaar op iOS.
Die had ik beide al in de vorige ronde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Dennisdn schreef op maandag 7 juli 2025 @ 20:21:
[...]

Die had ik beide al in de vorige ronde
Ooh echt, Voorvertoning had ik wel op iPad maar iPhone niet.
Gaming nu überhaupt pas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/s4aLYLbHwbRQ24MtAcdFDt29W_E=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/Y9gqxpbnFaXz2lbw1xIWvQ4U.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/ycexKGKD0E7n9MpJTGUZz-boknE=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/9SE0r3WIcLo1kNOByf92EY9H.jpg?f=fotoalbum_large

Deze animatie is wat lelijker geworden wat mij betreft, was glas en lijkt nu meer “water” om het zo even uit te leggen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Dennisweb
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/X4_xV6O69nTNG_dh9hIytVAx1hA=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/bdiGKFYrMdvssDIYOP9Ou12S.jpg?f=fotoalbum_large

Whoo! Heel blij! Reduce Transparency is niet meer lelijk. Vanaf nu een donkere kleur die een lichte blur heeft als je door de notificaties scrollt. Apple is er dus wel echt mee bezig. We worden gehoord. O+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennisdn
Donstil schreef op maandag 7 juli 2025 @ 20:22:
[...]

Ooh echt, Voorvertoning had ik wel op iPad maar iPhone niet.
Gaming nu überhaupt pas.
Door het rondkijken in die Game app zat ik afgelopen 2 weken ineens opgescheept met een extra Game Center knop in de instellingen onder mijn iCloud naam. Vet irritant omdat ik verder toch nooit spelletjes speel. Die knop is na deze update gelukkig weer weg :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SgtElPotato
Dennisweb schreef op maandag 7 juli 2025 @ 20:31:
[Afbeelding]

Whoo! Heel blij! Reduce Transparency is niet meer lelijk. Vanaf nu een donkere kleur die een lichte blur heeft als je door de notificaties scrollt. Apple is er dus wel echt mee bezig. We worden gehoord. O+
Alle boosheid en teleurstelling weer gezakt? Het zijn developer beta's he :+

Zucht...

Pagina: 1 ... 10 ... 12 Laatste

Let op:
iOS/iPadOS betas zijn beschikbaar voor deelnemers aan het Apple Developer Program of het Apple Beta Sofware Program. Vragen om of helpen met het verkrijgen van de iOS/iPadOS betas op elke ander manier is dan ook niet toegestaan. Zie ook de huisregels.
Vergeet ook niet om feedback en bugs bij Apple te melden!