My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans
Haha, nee dat gebruik ik ook niet meer. Door de bèta’s heb ik ooit mijn voornaam kunnen registreren als eerste op de wereld, werd helemaal krankzinnig van de vriendschap verzoekenDennisdn schreef op maandag 7 juli 2025 @ 20:32:
[...]
Door het rondkijken in die Game app zat ik afgelopen 2 weken ineens opgescheept met een extra Game Center knop in de instellingen onder mijn iCloud naam. Vet irritant omdat ik verder toch nooit spelletjes speel. Die knop is na deze update gelukkig weer weg
En de wekker op het lockscreen is nu 24h.
[ Voor 18% gewijzigd door _Brake_ op 07-07-2025 20:47 ]
Dell Vostro 7620 / Intel Core i7 12700H / NVIDIA GeForce RTX 3050 Ti 4GB / 40GB DDR5RAM / Samsung 990 Pro 1TB / Dell WD22TB4 / 2x Dell G2724D / Dell Premier KM900 / Universal Audio Volt 1 / 2x KRK Rokit RP8 G4 / KRK S12.4
Damn wat staat daar allemaal in WA???
Zucht...
Dit is van een week of 2
Laat ik het zo zeggen, als je Nicolleke wil stuur even een PB
[ Voor 14% gewijzigd door Toppe op 07-07-2025 20:46 ]
Donstil: Je moet kopen wat je wilt hebben. Niet wat je nodig hebt!
Toppe schreef op maandag 7 juli 2025 @ 20:46:
[...]
Dit is van een week of 2

Zucht...
Ik heb steeds gezegd dat ik naar de Pixel zou overstappen als er niks veranderde. Het is nu duidelijk welke kant Apple opgaat: het terugdringen van overmatige effecten. Waarom ik zo zwaar aan beta 3 til: dit is de eerste public beta versie. Dit is wat het grote publiek krijgt te zien.SgtElPotato schreef op maandag 7 juli 2025 @ 20:36:
[...]
Alle boosheid en teleurstelling weer gezakt? Het zijn developer beta's he
En daarmee ben ik tevreden. Ik heb er nu wat meer vertrouwen in. Mijn punt blijft hetzelfde: ik gebruik geen telefoons die me ziek maken.
Hahahah, ze zocht nog een fan voor POV tochToppe schreef op maandag 7 juli 2025 @ 20:46:
[...]
Dit is van een week of 2
Mijn Apple Watch draait inderdaad overuren.Donstil schreef op maandag 7 juli 2025 @ 20:43:
[...]
Zo die notificaties voor alles joh, ik zou daar helemaal gek van worden
Haha Hold your horses, we komen nog wel een stuk of 6 bèta’s. Ook als de Publics mee draaien kan dat gewoon nog veranderen allemaal. Althans gebeurde voorgaande jaren wel gewoon.Dennisweb schreef op maandag 7 juli 2025 @ 20:46:
[...]
Ik heb steeds gezegd dat ik naar de Pixel zou overstappen als er niks veranderde. Het is nu duidelijk welke kant Apple opgaat: het terugdringen van overmatige effecten. Waarom ik zo zwaar aan beta 3 til: dit is de eerste public beta versie. Dit is wat het grote publiek krijgt te zien.
En daarmee ben ik tevreden. Ik heb er nu wat meer vertrouwen in. Mijn punt blijft hetzelfde: ik gebruik geen telefoons die me ziek maken.
Doe jij in NL echt Uber dan?Donstil schreef op maandag 7 juli 2025 @ 20:51:
[...]
Haha nice, watch is hier iMessage, mail en Bellen (van 09:00 tot 17:30). iPhone daaraan gelijk met als uitzondering dat ook Uber erbij zit omdat ik die veel moest gebruiken dit weekend.
Ik kan daar echt niet meer tegen.
Laten we hopen dat het zo blijft dan, er komen nog wat beta's aan namelijk!Dennisweb schreef op maandag 7 juli 2025 @ 20:46:
[...]
Ik heb steeds gezegd dat ik naar de Pixel zou overstappen als er niks veranderde. Het is nu duidelijk welke kant Apple opgaat: het terugdringen van overmatige effecten. Waarom ik zo zwaar aan beta 3 til: dit is de eerste public beta versie. Dit is wat het grote publiek krijgt te zien.
Zucht...
Moet een bug zijn want bij mij is het nog wel zichtbaar.Roy Tollenaar schreef op maandag 7 juli 2025 @ 21:00:
Is dit een bug of of gewoon een verandering? Als ik batterij percentage uit heb staan is deze ook niet meer in het controlecentrum te zien. Het is in ieder geval irritant. [Afbeelding]
:strip_exif()/f/image/sJItgtS6hLuzz0tKbBG9Ra8p.jpg?f=fotoalbum_large)
[ Voor 25% gewijzigd door Dennisdn op 07-07-2025 21:05 ]
Ja waren met wat vrienden in Amsterdam en dan is Uber Van wel lekker makkelijk.
Zucht...
nieuws: Apple maakt menu's minder transparant in derde bèta iOS 26Donstil schreef op maandag 7 juli 2025 @ 20:23:
[Afbeelding]
[Afbeelding]
Deze animatie is wat lelijker geworden wat mij betreft, was glas en lijkt nu meer “water” om het zo even uit te leggen.
Beetje zand achtig ofzo. Ik vind het minder mooi.
Zucht...
Ja ik ook, mag mij wel wat transparanter allemaal.SgtElPotato schreef op maandag 7 juli 2025 @ 21:27:
[...]
nieuws: Apple maakt menu's minder transparant in derde bèta iOS 26
Beetje zand achtig ofzo. Ik vind het minder mooi.
Donstil schreef op maandag 7 juli 2025 @ 21:02:
[...]
Ja waren met wat vrienden in Amsterdam en dan is Uber Van wel lekker makkelijk.
Uber is in een land als Roemenië een godsgeschenk. Voor drie tot vier euro per rit sjees de hele stad Boekarest door. Geen grappen met ‘monkeys’ om stiekem de teller te veranderen, want je betaalt van tevoren.
Er zijn heel veel chauffeurs die op deze manier een extra zakcentje verdienen. Heb een paar jaar geleden met de goedkoopste Uber in een Jaguar gezeten. Nette chauffeurs, vriendelijk. Bijna nooit problemen (één chauffeur reed me dwars door Ferentari, de gevaarlijkste wijk van de stad).
De normale ‘gele taxi’s’ lichten toeristen op en chauffeurs zijn extreem asociaal. Uber en Bolt zijn een dikke aanrader, als je in Oost-Europa reist.
Apple moet gewoon een slider inbouwen, hoe transparant / liquid je iOS wil hebben. Dan kun je het zelf bepalen. Volgens mij willen we allemaal wat anders.Donstil schreef op maandag 7 juli 2025 @ 21:28:
[...]
Ja ik ook, mag mij wel wat transparanter allemaal.
Wat ik wil maakt niet uitDennisweb schreef op maandag 7 juli 2025 @ 22:04:
[...]
Apple moet gewoon een slider inbouwen, hoe transparant / liquid je iOS wil hebben. Dan kun je het zelf bepalen. Volgens mij willen we allemaal wat anders.
als ik mijn vrouw moet geloven
Scheelt weer release notes door akkeren.
Dat motiveert om weer wat vaker te melden
PSN: Sluuz
Add me op Stadia: Gloogle
Je bedoelt dat hele grote vergrootglas knopje rechtsonder?Pukson schreef op dinsdag 8 juli 2025 @ 08:58:
Misschien valt het mij nu pas op. Maar als ik naar de telefoon app ga, en dan naar tab contacten. Mis ik nu een zoekbalk om een contact te zoeken.
Dat grote vergrootglas knopje is er alleen in de nieuwe view. Niet in de klassieke weergaveChrisM schreef op dinsdag 8 juli 2025 @ 09:20:
[...]
Je bedoelt dat hele grote vergrootglas knopje rechtsonder?
In de klassieke view staat de zoekbalk bovenaan?enzoronald schreef op dinsdag 8 juli 2025 @ 09:28:
[...]
Dat grote vergrootglas knopje is er alleen in de nieuwe view. Niet in de klassieke weergave
Same here. Voorheen had je bovenin een zoekbalk. Die is weg. Ik merk nu pas hoe vaak ik die gebruik.Pukson schreef op dinsdag 8 juli 2025 @ 08:58:
Misschien valt het mij nu pas op. Maar als ik naar de telefoon app ga, en dan naar tab contacten. Mis ik nu een zoekbalk om een contact te zoeken.
Of ik ben gek… of het komt omdat ik nog op beta 2 zit.. maar bij mij is die balk er gewoon._AN schreef op dinsdag 8 juli 2025 @ 11:01:
[...]
Same here. Voorheen had je bovenin een zoekbalk. Die is weg. Ik merk nu pas hoe vaak ik die gebruik.
_AN schreef op dinsdag 8 juli 2025 @ 11:01:
[...]
Same here. Voorheen had je bovenin een zoekbalk. Die is weg. Ik merk nu pas hoe vaak ik die gebruik.
:strip_exif()/f/image/jtCU7FDucZfjBv8Py9oP2csb.jpg?f=fotoalbum_large)
Switch 2? Voeg me toe: SW-7213-3040-4357
In de classic view komt het zoekveld tevoorschijn als je de lijst naar beneden swiped
Edit: oh alleen hij recents. Niet bij contacts idd
[ Voor 5% gewijzigd door AP3X op 08-07-2025 11:49 ]
:strip_exif()/f/image/yntNOTEoaQv4ry1P9LH8MFYD.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/iIBWoVqHOOpXh5oAmfU5tXHN.jpg?f=fotoalbum_large)
[ Voor 78% gewijzigd door JB op 08-07-2025 13:35 ]
Mijn boefje is liev!
Zucht...
bij mij is de naam van de 2de lijn ook niet meer zichtbaarJB schreef op dinsdag 8 juli 2025 @ 13:33:
Meer mensen die bij dual sim maar 1 provider zien als je eea naar beneden “trekt” rechtsbovenin?
[Afbeelding]
[Afbeelding]
Hoe kan je de view aanpassen dan?AP3X schreef op dinsdag 8 juli 2025 @ 11:48:
[...]
In de classic view komt het zoekveld tevoorschijn als je de lijst naar beneden swiped
Edit: oh alleen hij recents. Niet bij contacts idd
:strip_exif()/f/image/Q8m2JWcEtNef2LY23CwP7IlN.jpg?f=fotoalbum_large)
Tot ik dit zag:
:strip_exif()/f/image/HKxfEZrjHFturoSgy149aR7n.jpg?f=fotoalbum_large)
Blijkbaar kan je dit niet per sim aan/uit zetten. Gemiste kans
Best wel cool, alleen ik kan niet echt chocola maken van die melding, heeft iemand dat nou tegen de AI gezegd?Toppe schreef op dinsdag 8 juli 2025 @ 18:54:
Vanochtend aangezet en dacht al, wat is het lekker rustig…
[Afbeelding]
Tot ik dit zag:
[Afbeelding]
Dat is wel heel jammer dan want privé zet ik het graag aan, maar zakelijk wordt ik regelmatig door klanten gebeld en die ga ik echt niet allemaal opslaan….Toppe schreef op dinsdag 8 juli 2025 @ 18:54:
Dat denk ik. Volgens mij ook opgeslagen als voicemailDonstil schreef op dinsdag 8 juli 2025 @ 19:03:
[...]
Best wel cool, alleen ik kan niet echt chocola maken van die melding, heeft iemand dat nou tegen de AI gezegd?
Precies dit….Dennisdn schreef op dinsdag 8 juli 2025 @ 19:03:
[...]
Dat is wel heel jammer dan want privé zet ik het graag aan, maar zakelijk wordt ik regelmatig door klanten gebeld en die ga ik echt niet allemaal opslaan….
Mm opzich wel tof, al heb ik geen iPhone voicemail (of hoe heet dat ook al weer).Toppe schreef op dinsdag 8 juli 2025 @ 19:11:
[...]
Dat denk ik. Volgens mij ook opgeslagen als voicemail
Voor mijn zakelijke sim lijkt mij dit ideaal, voor mijn privé sim juist weer niet want daar gaat de lijn toch alleen over als nummers bellen die ik heb ingesteld.
Waar vind ik dit? Want ik heb het splashscreen gezien net maar kan het nu niet meer vinden.
[ Voor 10% gewijzigd door Donstil op 08-07-2025 20:10 ]
Phone app onder instellingenDonstil schreef op dinsdag 8 juli 2025 @ 20:10:
[...]
Mm opzich wel tof, al heb ik geen iPhone voicemail (of hoe heet dat ook al weer).
Voor mijn zakelijke sim lijkt mij dit ideaal, voor mijn privé sim juist weer niet want daar gaat de lijn toch alleen over als nummers bellen die ik heb ingesteld.
Waar vind ik dit? Want ik heb het splashscreen gezien net maar kan het nu niet meer vinden.
Is dit in iOS18 ook al mogelijk? Dat vind ik voor de kroost wel een heel fijn idee…Donstil schreef op dinsdag 8 juli 2025 @ 20:10:
[...]
…voor mijn privé sim juist weer niet want daar gaat de lijn toch alleen over als nummers bellen die ik heb ingesteld.
Mijn boefje is liev!
Nee dit is een iOS 26 feature.JB schreef op dinsdag 8 juli 2025 @ 20:39:
[...]
Is dit in iOS18 ook al mogelijk? Dat vind ik voor de kroost wel een heel fijn idee…
Word vaak genoeg door spam bellers gebeld en vanmiddag nog iemand over thuis accu..
We'll see
Intel i5 13600K | ASUS ROG RTX 4080 | ASUS ROG Z790-E | Corsair DDR5 32GB 6000Mhz | WD SN850X 1TB | ASUS ROG Helios | 27" 4K 60Hz | 27" ROG QD-OLED 360Hz | ASUS ROG Scope Deluxe | ASUS ROG Delta S | ASUS ROG Chakram X | 16ProMax | WatchUltra 2 zw
Gaat niet over maar de beller wordt een “ai” bandje voorgeschoteld waar ze moeten inspreken wie ze zijn en waarom ze bellen. Als ze dat gedaan hebben krijg jij dat op je telefoon en kan je kiezen wat je er mee wilt doen.JB schreef op dinsdag 8 juli 2025 @ 20:48:
Maar hoe werkt dit dan? Wat doet de iPhone als een onbekend (06) nummer belt?
Dit is tegen alle robo calls. Een extreem groot probleem in de meeste landen. Met name usa. Daar kan je niet meer normaal bellen of een MOB nummer hebben. Frankrijk is het ook al erg groot aan het worden.
Nog niet verdiept in deze functie, maar dat betekent dus dat letterlijk iedereen eerst een bandje krijgt? Idealiter wil ik dat in kunnen stellen, bijvoorbeeld als er uit het buitenland gebeld wordt of zo.sjorsjuhmaniac schreef op dinsdag 8 juli 2025 @ 21:37:
[...]
Gaat niet over maar de beller wordt een “ai” bandje voorgeschoteld waar ze moeten inspreken wie ze zijn en waarom ze bellen. Als ze dat gedaan hebben krijg jij dat op je telefoon en kan je kiezen wat je er mee wilt doen.
Dit is tegen alle robo calls. Een extreem groot probleem in de meeste landen. Met name usa. Daar kan je niet meer normaal bellen of een MOB nummer hebben. Frankrijk is het ook al erg groot aan het worden.
Have you tried turning it off and on again?
Het gebeurt automatisch als je het nummer niet opgeslagen hebtGr4mpyC3t schreef op dinsdag 8 juli 2025 @ 21:39:
[...]
Nog niet verdiept in deze functie, maar dat betekent dus dat letterlijk iedereen eerst een bandje krijgt? Idealiter wil ik dat in kunnen stellen, bijvoorbeeld als er uit het buitenland gebeld wordt of zo.
Interessant, is al beter dan alle inkomende oproepen.Toppe schreef op dinsdag 8 juli 2025 @ 21:54:
[...]
Het gebeurt automatisch als je het nummer niet opgeslagen hebt
Dit vangt ze af voor je telefoon überhaupt overgaat. Dus zou onbekende bellers afvangen voor de tel stil overgaat. Ik heb het niet getest.Donstil schreef op dinsdag 8 juli 2025 @ 22:08:
Hoe werkt dit dan samen met “Houd onbekende bellers stil” eigenlijk, want dat heb ik ook aanstaan.
Nog een paar iOS versies en dan verdwijnt de hele optie bellen gewoon, jaren ‘90 gedoeDonstil schreef op dinsdag 8 juli 2025 @ 22:08:
Hoe werkt dit dan samen met “Houd onbekende bellers stil” eigenlijk, want dat heb ik ook aanstaan.

die optie zit er al even in: simkaart uit of verwijderen.... wat een voorlopers zijn ze ook daar bij AppleDennisdn schreef op woensdag 9 juli 2025 @ 07:06:
[...]
Nog een paar iOS versies en dan verdwijnt de hele optie bellen gewoon, jaren ‘90 gedoe
Ahh een Gen-Z die te bang is om te bellenDennisdn schreef op woensdag 9 juli 2025 @ 07:06:
[...]
Nog een paar iOS versies en dan verdwijnt de hele optie bellen gewoon, jaren ‘90 gedoe
“Choose a job you love, and you will never have to work a day in your life.”
Geen Gen-Z hier, maar het is ook niet mijn favoriete sport hoor.
En die paar keer dat ik dan bel naar een bedrijf omdat het echt alleen maar zo kan, dan word ik alsnog verwezen naar de e-mail of website.

Haha precies, asociaal gedoe.Dennisdn schreef op woensdag 9 juli 2025 @ 07:06:
[...]
“Ik bel jou, dus jij maakt nu maar tijd voor mij”.
Haters everywhere but I don’t really care
Nou voor sommige werkt het wel al, want we zagen bij @Toppe hierboven dat het werkte.JB schreef op woensdag 9 juli 2025 @ 09:12:
Het doet overigens nog helemaal niks... Net getest met 06 nummer wat niet in mijn contactenlijst staat, alsmede onbekend gebeld (geen nummerherkenning). Komt meteen door.
[Afbeelding]
Jij hebt je toestel in NL staan, toppie in het Engels, misschien dat dit uitmaakt?
Ergens is dit vanzelf goedgekomen, de 2 simkaarten staan nu wel goed met benamingCardwizard schreef op dinsdag 8 juli 2025 @ 14:40:
[Afbeelding]
Het staat er toch wel alleen achter de naam van lijn 1, accu percentage is niet te zien (16 Pro Max)
:strip_exif()/f/image/9QttbGgyIeZoFN08tJ6Gv3gN.jpg?f=fotoalbum_large)
Overigens vind ik deze look van beta 3 minder dan het eerdere meer heldere
* Haptic feedbackmatthijst schreef op woensdag 9 juli 2025 @ 09:21:
Die tril die je krijgt als iemand opneemt, beste verbetering in iOS26 tot nu toe
Werkt helaas enkel in het engels icm AI... Even wachten tot die NL kan, en dan krijgen wij het misschien ook, mits apple het ook op DMA gaat gooien...JB schreef op woensdag 9 juli 2025 @ 09:12:
Het doet overigens nog helemaal niks... Net getest met 06 nummer wat niet in mijn contactenlijst staat, alsmede onbekend gebeld (geen nummerherkenning). Komt meteen door.
[Afbeelding]
MBPr 13" 2017 128GB iPhone 16 Pro 128GB Apple Watch Ultra (1)
Hoop het wel. Nu is het alles of niks. Bij mijn zoontje op iOS18 toch maar aangezet. Beter dan regelmatig gebeld worden door vage 06 nummers.Nicj56 schreef op woensdag 9 juli 2025 @ 22:31:
[...]
Werkt helaas enkel in het engels icm AI... Even wachten tot die NL kan, en dan krijgen wij het misschien ook, mits apple het ook op DMA gaat gooien...
Mijn boefje is liev!
Voelt wel een stuk stabieler als Beta 2 wat mij betreft.Jopio schreef op donderdag 10 juli 2025 @ 15:28:
Ik ben even benieuwd na een paar dagen. Hoe bevalt beta 3 als daily? Stabiel? En batery life?
Battery life is niet zo best maar goed dat is met een beta ook niet zo erg, het is nu 15:37 en mijn 16 Pro hangt alweer aan de oplader
Mijn 16 Pro heeft op Beta 3 een uitstekende battery life. Veel gebruikt vandaag, veel games gespeeld (op vakantie) en nu nog 41%Donstil schreef op donderdag 10 juli 2025 @ 15:37:
[...]
Voelt wel een stuk stabieler als Beta 2 wat mij betreft.
Battery life is niet zo best maar goed dat is met een beta ook niet zo erg, het is nu 15:37 en mijn 16 Pro hangt alweer aan de oplader
En die games heb je op een Switch gespeeld? Dan snap ik het welGilbertvH schreef op donderdag 10 juli 2025 @ 16:32:
[...]
Mijn 16 Pro heeft op Beta 3 een uitstekende battery life. Veel gebruikt vandaag, veel games gespeeld (op vakantie) en nu nog 41%
Intel i5 13600K | ASUS ROG RTX 4080 | ASUS ROG Z790-E | Corsair DDR5 32GB 6000Mhz | WD SN850X 1TB | ASUS ROG Helios | 27" 4K 60Hz | 27" ROG QD-OLED 360Hz | ASUS ROG Scope Deluxe | ASUS ROG Delta S | ASUS ROG Chakram X | 16ProMax | WatchUltra 2 zw
De Watch Ultra gaat inderdaad met beta 3 weer net zolang mee als op de stabiele release. Dat is wel fijn, want met beta 1 en beta 2 was ‘ie heel snel leeg inderdaad.
Heb ook besloten voor nu maar even af te wachten wat er komen gaat. We zijn op beta 3 en moeten naar beta 6 of 7 of zo. Apple heeft de afgelopen twee weken wel een paar verbeteringen doorgevoerd waar ik wel blij mee ben. Maar als je kijkt hoeveel weergaveproblemen er nog zijn onder ‘reduce transparency’, dan zie je heel goed dat het nog niet af is en we nog bij lange na niet bij de general release zitten.
Het vervangen van sommige Apple spullen door bijvoorbeeld Samsung of Google is ook een kostbare zaak. Dan is even afwachten goedkoper.
Alhoewel op basis van gevoel en persoonlijke voorkeur, leert het mij wel dat Liquid Glass niet af is. Knoppen en menu's voelen met dit design bol en opgeblazen en dat haalt enigszins de charme van een besturingssysteem wel weg. Die charme zit 'm voor mij in het faciliteren van wat ik met zo'n apparaat wil doen. Een soort stille kracht dat er fijn, consistent en verfijnd uitziet.
Ongetwijfeld is het voor een deel gewenning en zal er de komende maanden/jaren hard gesleuteld worden aan dit ontwerp, maar voor nu was ik er wel even klaar mee.
Please, stenig mij nu niet.
Gr4mpyC3t schreef op vrijdag 11 juli 2025 @ 09:05:
Sinds gisteren ben ik weer terug naar iPadOS 18.5 en eerlijk gezegd is dat best een verademing. Het huidige design van iOS 18 is misschien gedateerd, maar direct merkte ik weer hoe uitgekauwd het is, en dat is in de positieve zin.
Alhoewel op basis van gevoel en persoonlijke voorkeur, leert het mij wel dat Liquid Glass niet af is. Knoppen en menu's voelen met dit design bol en opgeblazen en dat haalt enigszins de charme van een besturingssysteem wel weg. Die charme zit 'm voor mij in het faciliteren van wat ik met zo'n apparaat wil doen. Een soort stille kracht dat er fijn, consistent en verfijnd uitziet.
Ongetwijfeld is het voor een deel gewenning en zal er de komende maanden/jaren hard gesleuteld worden aan dit ontwerp, maar voor nu was ik er wel even klaar mee.

(Geintje natuurlijk)
Laat ons het testwerk maar weer doen..... Maar niet zeuren als het daadwerkelijke ontwerp nog steeds niet naar je zin is heGr4mpyC3t schreef op vrijdag 11 juli 2025 @ 09:05:
Sinds gisteren ben ik weer terug naar iPadOS 18.5 en eerlijk gezegd is dat best een verademing. Het huidige design van iOS 18 is misschien gedateerd, maar direct merkte ik weer hoe uitgekauwd het is, en dat is in de positieve zin.
“Choose a job you love, and you will never have to work a day in your life.”
Maak minder doorzichtig optie is niet nieuw, dit zit ook gewoon al in IOS18(En wellicht al veel langer).Dennisdn schreef op vrijdag 11 juli 2025 @ 11:22:
Het lijkt mij eigenlijk niet meer dan logisch dat ze nu gewoon wat verschillende levels van glass-intensiteit aan het testen zijn om reacties uit te lokken en dat er straks gewoon een slider komt om het in te stellen. Die slider zit 2 opties verder ook om de tinted-intensiteit in te stellen dus lijkt me vrij simpel ook voor glass door te voeren…
Haha, doe dat vooral en blijf de ervaringen delen, dan ben ik er toch nog een beetje bij!Tylen schreef op vrijdag 11 juli 2025 @ 11:16:
[...]
Laat ons het testwerk maar weer doen..... Maar niet zeuren als het daadwerkelijke ontwerp nog steeds niet naar je zin is he
Haha nou toch echt op de iPhone. Mij hoor je niet klagen over de battery lifeCardwizard schreef op donderdag 10 juli 2025 @ 16:42:
[...]
En die games heb je op een Switch gespeeld? Dan snap ik het wel
Nu in de nieuwe situatie werkt dat niet, daardoor kan je niet meer naar een contactpersoon en dus versneld naar bijvoorbeeld FaceTime.
Iemand daar een oplossing voor?
Ik doe altijd lang ingedrukt houden op een contactToppe schreef op zaterdag 12 juli 2025 @ 10:19:
Iemand enig idee? Voorheen had je die favorieten lijst, als je dan op het i’tje drukte kreeg je de details van dat contact.
Nu in de nieuwe situatie werkt dat niet, daardoor kan je niet meer naar een contactpersoon en dus versneld naar bijvoorbeeld FaceTime.
Iemand daar een oplossing voor?
Net 400 keer getest maar kreeg alleen optie voor bellen, niet voor FT, herstart en toen zichtbaar lolsjorsjuhmaniac schreef op zaterdag 12 juli 2025 @ 10:40:
[...]
Ik doe altijd lang ingedrukt houden op een contact
Vreemd genoeg kan ik het nu niet reproduceren dus het kwam gewoon op een zeer slechte timing.
Gaan ook geruchten dat die pas komt naar DB4 maar we gaan het zien.Dennisdn schreef op maandag 14 juli 2025 @ 18:11:
PB1 vanavond?
iOS/iPadOS betas zijn beschikbaar voor deelnemers aan het Apple Developer Program of het Apple Beta Sofware Program. Vragen om of helpen met het verkrijgen van de iOS/iPadOS betas op elke ander manier is dan ook niet toegestaan. Zie ook de huisregels.
Vergeet ook niet om feedback en bugs bij Apple te melden!