My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans
Saai…. Had wat leven in de brouwerij gebracht…
Shit happens yk
Nou ja zeg, wie doet dat nou weert.w.e.a.k.e.r schreef op maandag 14 juli 2025 @ 19:49:
Ik ga nooit nog een beta installeren op mijn main phone
"Vaak bu-j te bang"t.w.e.a.k.e.r schreef op maandag 14 juli 2025 @ 19:49:
EINDELIJK Crelan werkt weer! Ik ga nooit nog een beta installeren op mijn main phone
“Choose a job you love, and you will never have to work a day in your life.”
Jij en ik
Shit happens yk
Ik. 😂
“Choose a job you love, and you will never have to work a day in your life.”
Waarschijnlijk gaat volgende week PB 1 komen op basis van DB 3. Waarbij dezelfde dag of de dag ervoor DB 4 komt. Die gaat dan een week of twee voor lopen. Zo kunnen ze de ergste fouten (vandaar developers) eruit halen voordat het bij de publieke versie komt.TheVivaldi schreef op maandag 14 juli 2025 @ 21:53:
Wat ik niet helemaal snap: iedereen zegt dat de public beta hetzelfde gaat zijn als DB3, maar als dat zo is, waarom wachten ze dan zo lang met uitbrengen? Als er 0,0 verschil is, hoeven ze toch ook niks te testen, of zie ik dat verkeerd?
iPad 12.9 Pro 2021 iPhone 15 Pro Natural Titanium Apple Watch Ultra 2 Black Apple TV 4K HDR & 4K & HD HomePods & HomePods Mini’s AirPods Max & Pro MagSafe HomeKit CarPlay
Dus ze halen er tóch fouten uit? Want op o.a. MacRumors en Reddit zegt men dat er geen enkel verschil gaat zijn. Vandaar mijn verbazing dat ze zolang wachten, maar er gaat dus wél verschil zijn, in de zin van foutoplossingen?TheKerremenke schreef op maandag 14 juli 2025 @ 21:57:
[...]
Waarschijnlijk gaat volgende week PB 1 komen op basis van DB 3. Waarbij dezelfde dag of de dag ervoor DB 4 komt. Die gaat dan een week of twee voor lopen. Zo kunnen ze de ergste fouten (vandaar developers) eruit halen voordat het bij de publieke versie komt.
In princiepen is het gewoon de DB van de week er voor maar mochten daar echt hele erge bugs in zitten die je telefoon eigenlijk onbereikbaar maken kunnen ze na een week altijd nog beslissen de PB niet te publiceren. Je wilt niet van de “gewone” gebruikers hun iPhone bricken.TheVivaldi schreef op maandag 14 juli 2025 @ 22:05:
[...]
Dus ze halen er tóch fouten uit? Want op o.a. MacRumors en Reddit zegt men dat er geen enkel verschil gaat zijn. Vandaar mijn verbazing dat ze zolang wachten, maar er gaat dus wél verschil zijn, in de zin van foutoplossingen?
Dat is nog nooit zo geweest voor zover ik weet. De PB is (tot nu toe) altijd de DB geweest maar dan een paar dagen (soms een week) later.TheKerremenke schreef op maandag 14 juli 2025 @ 21:57:
[...]
Waarschijnlijk gaat volgende week PB 1 komen op basis van DB 3. Waarbij dezelfde dag of de dag ervoor DB 4 komt. Die gaat dan een week of twee voor lopen. Zo kunnen ze de ergste fouten (vandaar developers) eruit halen voordat het bij de publieke versie komt.
Dit idd, hij komt later om een eventueel groot probleem buffer op te bouwen.Roy Tollenaar schreef op maandag 14 juli 2025 @ 22:09:
[...]
In princiepen is het gewoon de DB van de week er voor maar mochten daar echt hele erge bugs in zitten die je telefoon eigenlijk onbereikbaar maken kunnen ze na een week altijd nog beslissen de PB niet te publiceren. Je wilt niet van de “gewone” gebruikers hun iPhone bricken.
Meer is het (tot nu toe) eigenlijk niet.
Daarom is het vaak aan het begin van de Public Beta periode een week en schuift dat op naar "een dag" later gedurende de DB richting de RC gaat.
[ Voor 12% gewijzigd door Donstil op 14-07-2025 22:14 ]
Dat bedoel ik eigenlijk. Alleen kloppen de versie nummers niet en de tijdlijn ertussen.Donstil schreef op maandag 14 juli 2025 @ 22:12:
[...]
Dat is nog nooit zo geweest voor zover ik weet. De PB is (tot nu toe) altijd de DB geweest maar dan een paar dagen (soms een week) later.
iPad 12.9 Pro 2021 iPhone 15 Pro Natural Titanium Apple Watch Ultra 2 Black Apple TV 4K HDR & 4K & HD HomePods & HomePods Mini’s AirPods Max & Pro MagSafe HomeKit CarPlay
Weggooien van de Apple Watch en alles vanuit de ING app doen.CarolV schreef op vrijdag 18 juli 2025 @ 22:03:
Oke wie weet raad?
Kan mijn ING betaalpas niet meer verifiëren met de ING app voor Apple Pay voor mijn Apple Watch s10?
Dus niet die stap waar je op Apple Watch toevoegt en dan naar de ING app gaat om te verifiëren.
Gewoon ing app openen --> service --> passen --> Apple Pay en dan toevoegen kiezen.
Thx! Het werkt! wel apart dat het via de ING App moet maar hey maakt niet uit!😎matthijst schreef op vrijdag 18 juli 2025 @ 22:08:
[...]
Weggooien van de Apple Watch en alles vanuit de ING app doen.
Dus niet die stap waar je op Apple Watch toevoegt en dan naar de ING app gaat om te verifiëren.
Gewoon ing app openen --> service --> passen --> Apple Pay en dan toevoegen kiezen.
Verder werkt de Auto-Cap functie voor geen meter meer.
Donstil: Je moet kopen wat je wilt hebben. Niet wat je nodig hebt!
Ik selecteer dan altijd de weg waar ik wel overheen wil als tussenpunt, gaat op voor iedere navigatie app.Toppe schreef op maandag 21 juli 2025 @ 13:18:
Zijn er hier Maps gebruikers? Ik wil een route doen van A naar B maar via C en niet stoppen in C… nu stuurt hij me met de caravan dwars door een centrum en dat willen we niet
nickdekruijk.nl Websites & Fotografie, Sony A7CII, 20-70, 85/1.8, 45/1.8, Fuji X-T3, 10-24, 18-55/2.8-4, 35/1.4, 50-230, DJI Mini 3 pro, 16" MacBook Pro M1 Max
You are driving wrong.Toppe schreef op maandag 21 juli 2025 @ 13:18:
Zijn er hier Maps gebruikers? Ik wil een route doen van A naar B maar via C en niet stoppen in C… nu stuurt hij me met de caravan dwars door een centrum en dat willen we niet
Glimlach niet onderdrukt.Toppe schreef op maandag 21 juli 2025 @ 13:18:
Adapt, Overcome, Improvise!
This is the way. Of via een parkeerplaats/tankstation net langs de snelweg. Maar het idee blijft hetzelfde. Kunt natuurlijk altijd het punt wissen als je er voorbij bent.amphora schreef op maandag 21 juli 2025 @ 13:24:
[...]
Ik selecteer dan altijd de weg waar ik wel overheen wil als tussenpunt, gaat op voor iedere navigatie app.
De weg selecteren waar je overheen wil, en verder niet stoppen bepaal je zelf(niet de navigatie app).Toppe schreef op maandag 21 juli 2025 @ 13:18:
Over algemeen krijg je meerdere adviezen.
Maar blijf erbij dat Apple maps nog een lange weg te gaan heeft, het is al beter dan het was. maar het is het nog steeds geen perfecte Waze/Google Maps etc vervanger.
Beta 3 gaat hier mee de dag slechter draaien vreemd genoeg. Dus hard nodig!
Ik doe het zelf altijd door de punten voor de rit op te zoeken en bij fav op te slaan. Ik geef ze ala naam 1 2 3 etc.Toppe schreef op maandag 21 juli 2025 @ 13:18:
Dan bij vertrek gewoon nav naar 1. By punt 1 nav starten naar 2 etc.
Lunch is bij mij altijd 10. Eindstation altijd 20. Kan je die makkelijk vinden in de lijst omdat ze dus iedere reis hetzelfde zijn.
Bij meerdere dagen heb ik punten 101 102 110 etc. En dag 2 201 202 210 etc.
Dit snapt zelfs de vrouw
iOS 18.4 beta als 18.5 al een tijdje uit is?Dennisweb schreef op maandag 21 juli 2025 @ 19:09:
Wel iOS 18.4 beta 4, geen iOS 26 beta 4 vandaag. Morgen dan?
Ah 18.6 beta 4 idd, dan zal iOS 26 morgen wel pas komen helaas.Dennisweb schreef op maandag 21 juli 2025 @ 19:09:
Wel iOS 18.4 beta 4, geen iOS 26 beta 4 vandaag. Morgen dan?
Al met al niet voor ons
Welke problemen ervaar je dan als ik vragen mag?Donstil schreef op maandag 21 juli 2025 @ 18:55:
Woensdag Pb1, dus ben benieuwd of wij dan zo beta4 krijgen of morgen.
Beta 3 gaat hier mee de dag slechter draaien vreemd genoeg. Dus hard nodig!
Apps bevriezen, websites waar niet op te scrollen is, springboard crash, batterij om 14:00 leeg.Redondo77 schreef op maandag 21 juli 2025 @ 21:17:
[...]
Welke problemen ervaar je dan als ik vragen mag?
Reboot lost het soms op, niet altijd.
iPhone 16 Pro hier.
Batterij is echt drama, vooral op de dagen dat het 25 graden of hoger was, kon er bijna een ei opbakken zo warm
Dell Vostro 7620 / Intel Core i7 12700H / NVIDIA GeForce RTX 3050 Ti 4GB / 40GB DDR5RAM / Samsung 990 Pro 1TB / Dell WD22TB4 / 2x Dell G2724D / Dell Premier KM900 / Universal Audio Volt 1 / 2x KRK Rokit RP8 G4 / KRK S12.4
In de telefoon app, of contacten app?_Brake_ schreef op dinsdag 22 juli 2025 @ 12:48:
Ik mis de zoekfunctie in m’n contactenlijst enorm. Of heb ik een setting verkeerd staan?
Telefoon is het gewoon de zoek icoon indrukken:
/f/image/LVePOMYGrfbKjUpU5ehpRFRQ.png?f=fotoalbum_large)
Contacten app zit die gewoon onderin:
/f/image/eQz4duxmMeFaQZA5VqxJBZHt.png?f=fotoalbum_large)
Of heb je een bugje te pakken?
Vind in de stand ‘Samengevoegd’ de favorieten heel storend.
Edit:
Dit is dus in de telefoon app. In de contacten app (die ik nooit gebruik) staat idd wel een zoekbalkje onderin.
[ Voor 16% gewijzigd door _Brake_ op 22-07-2025 13:38 ]
Dell Vostro 7620 / Intel Core i7 12700H / NVIDIA GeForce RTX 3050 Ti 4GB / 40GB DDR5RAM / Samsung 990 Pro 1TB / Dell WD22TB4 / 2x Dell G2724D / Dell Premier KM900 / Universal Audio Volt 1 / 2x KRK Rokit RP8 G4 / KRK S12.4
/f/image/wxjzJSWiF9cnjCHmQl8Op8rJ.png?f=fotoalbum_large)
Zo. Die is fors.
[ Voor 80% gewijzigd door Dennisweb op 22-07-2025 19:03 ]
Edit: 10.8GB op een 16 Pro, dus laat de fixes maar komen.
[ Voor 34% gewijzigd door Donstil op 22-07-2025 19:12 ]
Edit:
Heb niet echt het idee ik verschil zie in de glass interface deze keer.
[ Voor 58% gewijzigd door Carlos0_0 op 22-07-2025 19:30 ]
[ Voor 5% gewijzigd door Dennisdn op 22-07-2025 19:18 ]
Ik zie nauwelijks verschil wat betreft glas tov beta 3.Donstil schreef op dinsdag 22 juli 2025 @ 19:03:
Noice. Hopen op beter resultaat en meer glas dan in beta3.
Edit: 10.8GB op een 16 Pro, dus laat de fixes maar komen.
Denk dat ik maar even langs ga bij Carglass...
Jammer. Ik vond het glas in de eerste Beta’s beter dan in de derde._Bailey_ schreef op dinsdag 22 juli 2025 @ 19:33:
[...]
Ik zie nauwelijks verschil wat betreft glas tov beta 3.
Denk dat ik maar even langs ga bij Carglass...
Ja eens, ze hebben het met beta3 iets terug geschroefd en dat is niet zo fraai als in de eerste twee betas wat mij betreft, nou misschien krijgen we dat met ios27 weer_AN schreef op dinsdag 22 juli 2025 @ 19:34:
[...]
Jammer. Ik vond het glas in de eerste Beta’s beter dan in de derde.

Hier word ik niet blij van. Liquid Glass is gewoon niet voor mij.
:strip_exif()/f/image/5yyXBpHAZ9rAVvNnUCoLGwhe.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/4UXZf37jnrnXEEICXvCtcgbU.jpg?f=fotoalbum_large)
Mijn achtergrond met Hello eroverheen in een soort matglas is wel een mooie interface overigens.
Zo wil ik mijn lockscreen ook wel, maar dan ipv hello de tijd ofz.
[ Voor 9% gewijzigd door Donstil op 22-07-2025 19:41 ]
Ja in een net ander formaat ook, ook nooit begrepen.Dennisdn schreef op dinsdag 22 juli 2025 @ 19:17:
Van die vragen des levens: waarom moet ik na drukken op “nu updaten” weer mijn code intikken? Zijn ze bang dat ik in de tussentijd ben overvallen en niet wil dat de overvaller mijn phone gaat updaten? 🧐
Ging over summerize berichten met AI. Hopelijk werkt het dan nu ook eindelijk eens een keerDonstil schreef op dinsdag 22 juli 2025 @ 19:40:
Op de iPhone moest ik een splash screen door, met notificatie settings en Siri zaken. Op de iPad dan weer niets.
[Afbeelding]
[Afbeelding]
Mijn achtergrond met Hello eroverheen in een soort matglas is wel een mooie interface overigens.
Zo wil ik mijn lockscreen ook wel, maar dan ipv hello de tijd ofz.
https://9to5mac.com/2025/...-summaries-for-news-apps/
[ Voor 5% gewijzigd door Dennisdn op 22-07-2025 19:49 ]
Klopt. Vooral de foto’s app is een drama als je niet tegen die effecten kan. En Reduce Transparency biedt geen fijne ervaring. Tja, dan toch eens met Android gaan spelen._Bailey_ schreef op dinsdag 22 juli 2025 @ 19:37:
Even mezelf corrigeren;
de UI in de stock Apple apps zijn zeker meer glas dan vorige beta
Jullie mogen me dan keihard gaan shamen als je die behoefte voelt, maar dan hoop ik dat jullie nooit ziek zullen worden.
Verminder Transparency ziet er toch prima uit?, dan ziet het er ongeveer uit als nu in ios18.Dennisweb schreef op dinsdag 22 juli 2025 @ 19:45:
[...]
Klopt. Vooral de foto’s app is een drama als je niet tegen die effecten kan. En Reduce Transparency biedt geen fijne ervaring. Tja, dan toch eens met Android gaan spelen.
Jullie mogen me dan keihard gaan shamen als je die behoefte voelt, maar dan hoop ik dat jullie nooit ziek zullen worden.Ben ook niemand verantwoording schuldig.
Op mijn iPad niet, kan het zijn omdat hier geen Apple AI op staat ?(En jou device wel).Dennisdn schreef op dinsdag 22 juli 2025 @ 19:52:
Bij de eerste foto die je maakt moet je nu ook een heel instellingen scherm door….
[ Voor 3% gewijzigd door Carlos0_0 op 22-07-2025 19:54 ]
Ooh ja idd, ziet er wel fraai uit weer, niet helemaal beta1 en 2 maar ze zijn er dus wel goed mee bezig._Bailey_ schreef op dinsdag 22 juli 2025 @ 19:37:
Even mezelf corrigeren;
de UI in de stock Apple apps zijn zeker meer glas dan vorige beta
Ooh ja idd. Alsof ze de configuratie daarvoor een reset gegeven hebben en de iPhone daarom de settings allemaal opnieuw vraagt.Dennisdn schreef op dinsdag 22 juli 2025 @ 19:52:
Bij de eerste foto die je maakt moet je nu ook een heel instellingen scherm door….
Nou de keuzes gaan niet over AI maar meer over je favoriete camera-instellingen in het algemeen.Carlos0_0 schreef op dinsdag 22 juli 2025 @ 19:54:
[...]
Op mijn iPad niet, kan het zijn omdat hier geen Apple AI op staat ?(En jou device wel).
Carlos0_0 schreef op dinsdag 22 juli 2025 @ 19:54:
[...]
Op mijn iPad niet, kan het zijn omdat hier geen Apple AI op staat ?(En jou device wel).
/f/image/H97iasTCllyFnz6fnPp8jyhX.png?f=fotoalbum_large)
/f/image/Zmvg0OHA7cXHLpiTCgiI47XM.png?f=fotoalbum_large)
Deze zijn het, maar dat ondersteunt je iPad niet dacht ik.
Dat kan uiteraard ook ipad2022 dit niet heeft, de update is steeds ook wel erg klein in vergelijking met de rest hierDonstil schreef op dinsdag 22 juli 2025 @ 19:59:
[...]
[Afbeelding]
[Afbeelding]
Deze zijn het, maar dat ondersteunt je iPad niet dacht ik.
Nu al 15 minuten een draaiend wieltje en geen mogelijkheid om te kiezen voor ‘continue/set up later’.
Heeft iemand anders dat ook? En zo ja, wat hebben jullie daar aan gedaan?
Ik heb een 13” m4, dus “beter” is er niet op het gebied van de iPad en die had het ook niet.Carlos0_0 schreef op dinsdag 22 juli 2025 @ 20:04:
[...]
Dat kan uiteraard ook ipad2022 dit niet heeft, de update is steeds ook wel erg klein in vergelijking met de rest hier.
Had ik met de vorige beta.CheopsChefren schreef op dinsdag 22 juli 2025 @ 20:04:
Op mijn ipad pro m4, het lijkt of na de installatie van ipados beta 4, hij blijft hangen op de Siri pagina en loopt niet verder.
Nu al 15 minuten een draaiend wieltje en geen mogelijkheid om te kiezen voor ‘continue/set up later’.
Heeft iemand anders dat ook? En zo ja, wat hebben jullie daar aan gedaan?
Volume omhoog > Volume omlaag > Powerknop ingedrukt houden tot Appeltje komt. Daarna liep hij door.
Heus wel…. De 11”Donstil schreef op dinsdag 22 juli 2025 @ 20:11:
[...]
Ik heb een 13” m4, dus “beter” is er niet op het gebied van de iPad
Bedoel je zoals in iOS 18 met reduce transparency aan? Ik zie bij blauwe en paarse achtergronden een enorme donkerpaarse tint en dat is gewoon echt niet mooi. Wat werkt voor de een, werkt niet voor de ander.Carlos0_0 schreef op dinsdag 22 juli 2025 @ 19:47:
[...]
Verminder Transparency ziet er toch prima uit?, dan ziet het er ongeveer uit als nu in ios18.
Haha, ja, heel bewust tussen aanhalingstekens.
Maar je hebt twee typen gebruikers: degenen die gelijk hebben, en de rest.
Nee ik vind reduce transparency op ios26, zowat het zelfde eruit zien als ios18 waar reduce transparency uit staat op mijn iPhone.Dennisweb schreef op dinsdag 22 juli 2025 @ 20:15:
[...]
Bedoel je zoals in iOS 18 met reduce transparency aan? Ik zie bij blauwe en paarse achtergronden een enorme donkerpaarse tint en dat is gewoon echt niet mooi. Wat werkt voor de een, werkt niet voor de ander.
Want eigenlijk is reduce transparency gewoon geen transparency, of te wel zoals ios18.
Ik merk wel iets verschil met dark modes uit, mijn iPad en iPhone staan de hele dag door in dark modes.
Ik merk dat het met dark modes net iets beter is.
[ Voor 12% gewijzigd door Carlos0_0 op 22-07-2025 20:27 ]
Minimaal verschil. Maar wat mij betreft wel beter.
[ Voor 22% gewijzigd door _AN op 22-07-2025 21:10 ]
Ik had dit ook en ook wat slowdowns in animaties. Tot nu toe zijn ze hier volledig weg!KeesPimelmees schreef op dinsdag 22 juli 2025 @ 20:44:
Afgelopen dagen was mijn iPhone echt bloed verziekend warm continue. Alleen het scherm aanzetten was al teveel gevraagd (eigenlijk wel het enige probleem in beta 3 voor mij), sinds update naar beta 4 voel ik mijn iPhone gewoon afkoelen! Nu eerste 1,5 uur niks meer aan de hand qua hitte! Zou het dan….
Zucht...
Lol, u vraagt (klaagt) wij draaien. In beta 4 opgelost!_Brake_ schreef op dinsdag 22 juli 2025 @ 13:34:
Als je op oproepen staat, en dan rechtsbovenin de 3 streepjes, en je kiest voor ‘Klassiek’ dan is er rechtsonderin geen zoek icoontje en je kan de contactenlijst niet naar beneden trekken. Ja kan wel, maar dan komt er geen zoekbalk.
Vind in de stand ‘Samengevoegd’ de favorieten heel storend.
Edit:
Dit is dus in de telefoon app. In de contacten app (die ik nooit gebruik) staat idd wel een zoekbalkje onderin.
iPhone 3G, Samsung Galaxy S2, HTC One M7, HTC One M8, Samsung Note 4, Samsung Galaxy S7 Edge, Oneplus 3T, iPhone X, Apple Watch Series 2, Apple Watch Series 6, iPhone 12 Pro, iPhone 14 Pro, iPhone 16 Pro, Apple Watch Series 10.
[ Voor 6% gewijzigd door mprkooij op 23-07-2025 02:55 ]
Boeiend, hoe is de batterij?mprkooij schreef op woensdag 23 juli 2025 @ 02:55:
26 beta 4 is hier 10.6GB op de iPhone 16 Pro Max 👀
O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel
Voor de 16 Pro Max is dat zo'n 4685 mAh.
Have you tried turning it off and on again?
Nog zo’n 90 % batterij capaciteit.
Mals, medium rare gebakken, kan er wel een dagje op teren.
Goed. Net aan 'm gevraagd.
[ Voor 6% gewijzigd door Nicj56 op 23-07-2025 08:54 ]
MBPr 13" 2017 128GB iPhone 16 Pro 128GB Apple Watch Ultra (1)
Die witte icoontjes in de mail app zijn bij mij zwart op een lichte achtergrond. Vreemd dat er verschillen zijn in dezelfde beta.Kanseleur schreef op woensdag 23 juli 2025 @ 13:30:
Apple is lekker aan het klussen. Na de eerste DB's was voor mij alles okay, bij deze 4e een wat onhandige transparency in de mailapp: de icoontjes voor forward/reply/trash zijn wit, met een mail met een witte achtergrond zie je dus precies niets. En de Kobo-app gaat volledig stroboscoop. Reset werkt vooralsnog niet.
Geen quote of mention @WhatsappHack? Dan niet raar opkijken als je geen reactie krijgt. ;)
Tja, geen idee. Ik heb eigenlijk liever helemaal geen mails met een witte achtergrond, gewoon zwart met witte letters. Appearance is ook gewoon Dark en sommige mails zijn wel zwart met wit (dan zie je de witte icoontjes natuurlijk wel), maar andere mails hebben een witte achtergrond.loeberce schreef op woensdag 23 juli 2025 @ 14:54:
[...]
Die witte icoontjes in de mail app zijn bij mij zwart op een lichte achtergrond. Vreemd dat er verschillen zijn in dezelfde beta.
Aha, in dark mode kan ik het ook reproduceren. De knoppen zelf zijn dan ook wit, dat ziet er sowieso niet uit als de rest wel zwart is.....Kanseleur schreef op woensdag 23 juli 2025 @ 20:14:
[...]
Tja, geen idee. Ik heb eigenlijk liever helemaal geen mails met een witte achtergrond, gewoon zwart met witte letters. Appearance is ook gewoon Dark en sommige mails zijn wel zwart met wit (dan zie je de witte icoontjes natuurlijk wel), maar andere mails hebben een witte achtergrond.
Aah dan trekken ze met die update de versie nummers gelijk waarschijnlijk, ben benieuwd wat ze dan nog gevonden hebben in die 2 dagen.
Beta 4Donstil schreef op donderdag 24 juli 2025 @ 20:08:
[...]
Aah dan trekken ze met die update de versie nummers gelijk waarschijnlijk, ben benieuwd wat ze dan nog gevonden hebben in die 2 dagen.
:strip_exif()/f/image/J3mlqQmmbiK2WSx3tzWdJuD2.jpg?f=fotoalbum_large)
Beta 4 re-release
/f/image/JWLRvr18AUhImJQnaK5Wq6zo.png?f=fotoalbum_large)
Jammer, toch weer de meer 'frosty' lookDennisweb schreef op donderdag 24 juli 2025 @ 20:40:
[...]
Beta 4
[Afbeelding]
Beta 4 re-release[Afbeelding]
Zucht...
Tja, ik ben er wel blij mee. Maar eerlijk is eerlijk: of je het nu mooi vindt of niet, Apple moet echt een kant gaan kiezen. Er is geen pijl op te trekken zo. Alsof ze zelf ook niet weten wat ze moeten doen.SgtElPotato schreef op donderdag 24 juli 2025 @ 21:02:
[...]
Jammer, toch weer de meer 'frosty' look
Tja, het is een beta, (versie nummer eindigt op 'm'), dus we zijn er nog lang nietDennisweb schreef op donderdag 24 juli 2025 @ 21:16:
[...]
Tja, ik ben er wel blij mee. Maar eerlijk is eerlijk: of je het nu mooi vindt of niet, Apple moet echt een kant gaan kiezen. Er is geen pijl op te trekken zo. Alsof ze zelf ook niet weten wat ze moeten doen.
Zucht...
Voor de leesbaarheid toch echt beter vind ik. Sommige achtergrond in Safari waren echt onleesbaar.SgtElPotato schreef op donderdag 24 juli 2025 @ 21:02:
[...]
nickdekruijk.nl Websites & Fotografie, Sony A7CII, 20-70, 85/1.8, 45/1.8, Fuji X-T3, 10-24, 18-55/2.8-4, 35/1.4, 50-230, DJI Mini 3 pro, 16" MacBook Pro M1 Max
Ah ja jammer idd. Vind beta 1,2,4 mooier dan 3 en re-release 4SgtElPotato schreef op donderdag 24 juli 2025 @ 21:02:
[...]
Welke weergave is dat nou? Bij mij ziet het er anders uit:Dennisweb schreef op donderdag 24 juli 2025 @ 20:40:
[...]
Beta 4
[Afbeelding]
Beta 4 re-release[Afbeelding]
/f/image/n18c1A2KX2FDoCWW5CigN4XX.png?f=fotoalbum_large)
iOS/iPadOS betas zijn beschikbaar voor deelnemers aan het Apple Developer Program of het Apple Beta Sofware Program. Vragen om of helpen met het verkrijgen van de iOS/iPadOS betas op elke ander manier is dan ook niet toegestaan. Zie ook de huisregels.
Vergeet ook niet om feedback en bugs bij Apple te melden!