[iOS en iPadOS 26] Ervaringen & Discussie

Pagina: 1 ... 40 41 Laatste
Acties:

• Tommie12
  • Registratie: Juni 2011
  • Nu online
Santee schreef op dinsdag 20 januari 2026 @ 15:22:
Mag ik even kort ranten? Gisteren mn 16pro naar 26.2 geupdated maar mijn god… gaan we 10 jaar terug in de tijd? Ook is die al een paar keer vastgelopen en lijkt de camera nu een soort lag te hebben als je deze beweegt. Mijn vriendin vindt het nu op een Samsung lijken zegt ze 😅
Ik heb ook een 16 pro, en herken dit niet.
Wel zag ik dat de eerste dagen er nogal wat liep in de achtergrond...
Hou die zo veel mogelijk aan de lader en in de buurt van een goed wifi accesspunt, dan wordt het wel beter.

Sony A7 iv en wat recycled glas

• SgtElPotato
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 16:38
Santee schreef op dinsdag 20 januari 2026 @ 15:22:
Mag ik even kort ranten? Gisteren mn 16pro naar 26.2 geupdated maar mijn god… gaan we 10 jaar terug in de tijd? Ook is die al een paar keer vastgelopen en lijkt de camera nu een soort lag te hebben als je deze beweegt. Mijn vriendin vindt het nu op een Samsung lijken zegt ze 😅
Check even in de instellingen onder het kopje batterij, daar staat of iOS nog bezig is met indexatie etc.

Zucht...

• breinonline
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 16:36

breinonline

Are you afraid to be known?

Milan1NL schreef op dinsdag 20 januari 2026 @ 07:44:
[...]

Bij je eigen iphone op IOS 18 beta opzetten. Dan doet die het niet automatisch 👍🏼
Heb automatische updates al uitgezet. Evengoed een popup: install now, install tonight of details… Met detail kom je uit dat scherm en kom je in settings welk venster je weer weg kan swipen. Ik ben echt zwaar ontstemd hoe Apple de slechte designupdate nu aan het pushen is.

WP: Mitsubishi Ecodan PUHZ-SHW112YAA, ERSC-VM2C, Procon ┃ PV: 4800Wp, SolarEdge SE5K, 15x JAM60S17/320, ZW 15º ┃ WTW: Zehnder Q600 ┃ SH: Home Assistant, Proxmox, Intel NUC 8i5 Mini

• swiebert
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 16:58
Heeeel raar.... sinds iOS 26 gebeurt het regelmatig dat als ik wakker word ik eerst mijn sim op mijn iPhone 14 Pro dien te unlokken voordat ik de telefoon weer volledig kan gebruiken. Ik kan wel inloggen met face-id m.a.w. er is geen sprake van een spontane reboot en het lijkt er net op alsof de fysieke sim (die er dus niet is) 's-nacht door de kabouters is verwijderd en ook weer teruggezet. Rarara... stomme feature van de fruitcompany.
Pagina: 1 ... 40 41 Laatste

Let op:
iOS/iPadOS betas zijn beschikbaar voor deelnemers aan het Apple Developer Program of het Apple Beta Sofware Program. Vragen om of helpen met het verkrijgen van de iOS/iPadOS betas op elke ander manier is dan ook niet toegestaan. Zie ook de huisregels.
Vergeet ook niet om feedback en bugs bij Apple te melden!