Mooi zwart of rood?Dennisdn schreef op maandag 8 december 2025 @ 20:43:
Als ik google op Chantelle kom ik op iets wat ik niet in iOS verwacht…
Bedoelde changelogDennisdn schreef op maandag 8 december 2025 @ 20:43:
[...]
Als ik google op Chantelle kom ik op iets wat ik niet in iOS verwacht…
Hopelijk zijn de problemen met de afgedekte invulvelden en met knippen en plakken snel opgelost. Sommige websites zijn nu niet bruikbaar. Of is dit een voorbeeld dat Apple vind dat website bouwers maar volgens de regels moeten werken?
The choice is simple – do you do it in this life, or the next? In case of the former, why wait?
Is het niet zo dat die kosten er bij op komen? Ik heb ook Apple One. En als ik de 50GB optie kies voor 0,99 komt deze bij de 200GB op. en zo kan je je Apple One tot 200 + 12 TB uitbreiden. Toch?KorteGebruiker schreef op maandag 8 december 2025 @ 21:00:
[...]
Nee dat is iCloud+, ik heb het over de Apple one premier optie
Nou. Ben niet zo blij met ios 26. Gisteren in de sportschool een schema aan het volgen. Kreeg de software update pop-up. Drukte op 'later' en toch begon de telefoon te updaten en kon ik mn schema niet meer zien.
Nu zit er liquid glass op, wat voor mij onduidelijker is én flink meer hickups geeft op mijn iphone 11. Heb nu 'reduce transparancy' en 'reduce motion' aangezet, maar nog steeds is deze ios echt flink trager én nog steeds minder overzichtelijk. De tabbladen van de browser zit onder een extra klik en in z'n algemeen vind ik het geheel serieus onduidelijk en onoverzichtelijk. Wat kan ik doen om de telefoon zoveel mogelijk terug te krijgen naar het uiterlijk van ios 25?
Edit: De adresbalk heb ik weer kunnen wijzigen in opties>apps>safari> tabbladen op 'onder' ipv 'compact'.. Maar het is nog steeds allemaal een stuk ronder en onduidelijker qua vormgeving.
Nu zit er liquid glass op, wat voor mij onduidelijker is én flink meer hickups geeft op mijn iphone 11. Heb nu 'reduce transparancy' en 'reduce motion' aangezet, maar nog steeds is deze ios echt flink trager én nog steeds minder overzichtelijk. De tabbladen van de browser zit onder een extra klik en in z'n algemeen vind ik het geheel serieus onduidelijk en onoverzichtelijk. Wat kan ik doen om de telefoon zoveel mogelijk terug te krijgen naar het uiterlijk van ios 25?
Edit: De adresbalk heb ik weer kunnen wijzigen in opties>apps>safari> tabbladen op 'onder' ipv 'compact'.. Maar het is nog steeds allemaal een stuk ronder en onduidelijker qua vormgeving.
[ Voor 12% gewijzigd door aicaramba op 09-12-2025 08:13 ]
Ja dat kan. Apple one premier is 2 TB en dan heb je nieuws + fitness+ erbij dus ik vraag me af of deze er ook bij komt hier in Nederland. In de VS en dergelijke is deze optie beschikbaarSkywalker27 schreef op dinsdag 9 december 2025 @ 07:53:
[...]
Is het niet zo dat die kosten er bij op komen? Ik heb ook Apple One. En als ik de 50GB optie kies voor 0,99 komt deze bij de 200GB op. en zo kan je je Apple One tot 200 + 12 TB uitbreiden. Toch?
Ik weet niet of het met de telefoon dan wel IOS te maken heeft, maar vroeger had de compass toepassing een waterpasfunctie... en nu lijkt die weg te zijn..
Sony A7 iv en wat recycled glas
Meten app.Tommie12 schreef op dinsdag 9 december 2025 @ 11:05:
Ik weet niet of het met de telefoon dan wel IOS te maken heeft, maar vroeger had de compass toepassing een waterpasfunctie... en nu lijkt die weg te zijn..
Niet IOS25 bestaat nietaicaramba schreef op dinsdag 9 december 2025 @ 08:06:
Nou. Ben niet zo blij met ios 26. Gisteren in de sportschool een schema aan het volgen. Kreeg de software update pop-up. Drukte op 'later' en toch begon de telefoon te updaten en kon ik mn schema niet meer zien.
Wel kan het zijn jou telefoon nog druk aan het indexeren is, dit gebeurt altijd na een grote update. En verschilt per device hoe lang dat duurt(hoeveel erop staat etc).
Zou vanavond een kans kunen zijn voor de 26.2 final stable release ?
Dat lijkt me wat snel. Gisteren is er namelijk nog een nieuwe RC uitgekomen.
Ben benieuwd of iCulture gelijk heeft:
"De prijs voor Apple Fitness+ in Nederland wordt €9,99 per maand of €79,99 per jaar. Vermoedelijk kun je het ook gebruiken als je abonnee bent van Apple One Premium, dat tot op heden nog niet beschikbaar was in Nederland vanwege het ontbreken van Apple Fitness+ in Nederland. We verwachten dat dit ook beschikbaar komt nu Apple Fitness+ in Nederland komt."
^ bovenstaande komt rechtstreeks van iCulture (iknow, het leest niet zo lekker weg
)
"De prijs voor Apple Fitness+ in Nederland wordt €9,99 per maand of €79,99 per jaar. Vermoedelijk kun je het ook gebruiken als je abonnee bent van Apple One Premium, dat tot op heden nog niet beschikbaar was in Nederland vanwege het ontbreken van Apple Fitness+ in Nederland. We verwachten dat dit ook beschikbaar komt nu Apple Fitness+ in Nederland komt."
^ bovenstaande komt rechtstreeks van iCulture (iknow, het leest niet zo lekker weg
Joh, hier een 17pro en die stottert ook gewoon. Heb af en toe zelfs dat het scrollen in notification center stottert, je krijgt het gewoon niet verzonnen. 1500 fucking euros en een lijstje met notificaties wat niet vloeiend kan scrollenaicaramba schreef op dinsdag 9 december 2025 @ 08:06:
Ik kom van een ip14 af en hoopte dat het beter zou zijn en dat ik pech met mijn 14 had maar helaas.
Is gewoon de premium experience die je als user maar moet slikken.
Hier in huis draaien 3 base iPhone 13’s iOS 26 vloeiender dan mijn 15 pro. Misschien is het juist promotion wat de lagg veroorzaaktsjorsjuhmaniac schreef op woensdag 10 december 2025 @ 00:40:
[...]
Joh, hier een 17pro en die stottert ook gewoon. Heb af en toe zelfs dat het scrollen in notification center stottert, je krijgt het gewoon niet verzonnen. 1500 fucking euros en een lijstje met notificaties wat niet vloeiend kan scrollen![]()
Ik kom van een ip14 af en hoopte dat het beter zou zijn en dat ik pech met mijn 14 had maar helaas.
Maar het is Apple, dus dat hoort zo te zijn. /ssjorsjuhmaniac schreef op woensdag 10 december 2025 @ 00:40:
[...]
Joh, hier een 17pro en die stottert ook gewoon. Heb af en toe zelfs dat het scrollen in notification center stottert, je krijgt het gewoon niet verzonnen. 1500 fucking euros en een lijstje met notificaties wat niet vloeiend kan scrollen![]()
Ik gebruik iOS 26 sinds release en vind het nog steeds een draak van een OS. Dat een bedrijf als Apple, met alle kunde en ‘know how’, het voor elkaar weet te krijgen om zoiets als iOS 26 te lanceren. Het is gewoon bedroevend.
Maar dan stap je toch lekker over op Android? Da’s dus het ding, ik zit vast aan Apple vanwege het formaat van de iPhone 13 Mini. Ik wil niet groter.
Gevalletje je zult in het diepe moeten springen. Want de kans dat dat formaat ooit terug komt is vrij nihil en je kunt ook niet eindeloos met een 13 blijven doen.Yonix schreef op woensdag 10 december 2025 @ 06:39:
[...]
ik zit vast aan Apple vanwege het formaat van de iPhone 13 Mini. Ik wil niet groter.
Ik ben overgestapt naar een iPhone 17 vanaf een Samsung Galaxy S25. Niets mis met de S25, maar ik had een nieuwe laptop nodig en kon simpelweg niet om de MacBook Air heen. Dus gelijk ook maar een iPhone 17. Moet eerlijk zeggen dat ik vooraf wel een beetje huiverig was vanwege alle verhalen over liquid glass. Maar het valt voor mij reuze mee. Vind het eigenlijk zelfs mooi en loop nergens tegenaan. Geen enkele stotter of hick-up. Hele andere ervaring dus hier.
[ Voor 3% gewijzigd door AreVeeDee op 10-12-2025 07:19 ]
Ja je moet dit soort klachten altijd met een korreltje zout nemen. Het is tenslotte internet. De kleinste irritatie wordt opgeblazen tot epische proporties 😀AreVeeDee schreef op woensdag 10 december 2025 @ 07:17:
Ik ben overgestapt naar een iPhone 17 vanaf een Samsung Galaxy S25. Niets mis met de S25, maar ik had een nieuwe laptop nodig en kon simpelweg niet om de MacBook Air heen. Dus gelijk ook maar een iPhone 17. Moet eerlijk zeggen dat ik vooraf wel een beetje huiverig was vanwege alle verhalen over liquid glass. Maar het valt voor mij reuze mee. Vind het eigenlijk zelfs mooi en loop nergens tegenaan. Geen enkele stotter of hick-up. Hele andere ervaring dus hier.
Mijn 16 pro loopt ook gewoon vloeiend. Ik vind het nog steeds lelijk maar het is wel snel.
Atheism is a non-prophet organization. “Wenn ist das Nunstück git und Slotermeyer?” “Ja! … Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput.”
Mijn 17PM loopt ook soepel. Net als alle telefoons welke ik ervoor had. De 12 van mijn dochter stottert wel. Maar dat deed hij op iOS 18 ook al
Ach een heel oud beestje, vind het al knap dat hij überhaupt nog updates krijgt.
Precies.giantgiantus schreef op woensdag 10 december 2025 @ 07:20:
[...]
Ja je moet dit soort klachten altijd met een korreltje zout nemen. Het is tenslotte internet. De kleinste irritatie wordt opgeblazen tot epische proporties 😀
“Choose a job you love, and you will never have to work a day in your life.”
Ik zal de zoveelste zijn die zegt dat m’n iPhone 17 Pro vloeiend loopt; maar heb weinig te klagen over hardware en iOS 26. Het voldoet, nergens bugs tegengekomen. Het kan altijd beter, maar dat geldt voor elk OS.
KIA EV3 GT-Line LR iPhone 17 Pro MacBook Air M4 iMac M4 iPad mini 6 Watch Series 10 TV 4K HDR AirPods Pro 2 & Max
Hier ook geen klachten met een 16 PRo en mijn vrouw klaagt ook niet met een 12pro.
Sony A7 iv en wat recycled glas
Let op:
iOS/iPadOS betas zijn beschikbaar voor deelnemers aan het Apple Developer Program of het Apple Beta Sofware Program. Vragen om of helpen met het verkrijgen van de iOS/iPadOS betas op elke ander manier is dan ook niet toegestaan. Zie ook de huisregels.
Vergeet ook niet om feedback en bugs bij Apple te melden!
iOS/iPadOS betas zijn beschikbaar voor deelnemers aan het Apple Developer Program of het Apple Beta Sofware Program. Vragen om of helpen met het verkrijgen van de iOS/iPadOS betas op elke ander manier is dan ook niet toegestaan. Zie ook de huisregels.
Vergeet ook niet om feedback en bugs bij Apple te melden!
:strip_exif()/f/image/pxUbc9HJuqkhO9DruMXEFrOC.jpg?f=fotoalbum_tile)
:strip_exif()/f/image/A2saRJDlOkBH152IOsMsEoWn.jpg?f=fotoalbum_tile)