[iOS en iPadOS 26] Ervaringen & Discussie

Pagina: 1 ... 4 ... 7 Laatste
Acties:

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Cariernb
  • Registratie: September 2023
  • Laatst online: 10:13
KorteGebruiker schreef op dinsdag 10 juni 2025 @ 11:36:
Voor de mensen die de bèta draaien: werkt die album animatie die ze lieten zien op het vergrendel scherm alleen als je bijvoorbeeld via Apple Music muziek luistert of ook via Spotify en dergelijke?
9to5mac gaf eerder aan dat het exclusief voor Apple Music is. Zie ook https://www.macrumors.com...-animated-artwork-ios-26/. Dit was wel voorafgaand aan de WWDC, echter heb ik gisteren niets gehoord over support op andere muziek streamingdiensten.

Vooralsnog doet de animatie het (nog) niet met Apple Music. Als ik hetzelfde nummer als tijdens de presentatie gebruik, blijft de animatie simpelweg stilstaan. Het is gelukkig nog een beta :9

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/VFG2WWR6iHRgeepMe0_iyrh2kLM=/x800/filters:strip_exif()/f/image/lfuLC6j8WiKuabHCMicmm39z.png?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SgtElPotato
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 15:09
Kan niet wachten als Nederlands straks ook werkt. Kan ik al die opdringerige bellers mooi aan de lijn houden, maar ook tegenwoordig die geautomatiseerde bellers..

Zucht...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mog
  • Registratie: Juli 2005
  • Niet online

Mog

Moderator Spielerij

Don't worry, Kupo.

Cariernb schreef op dinsdag 10 juni 2025 @ 11:52:
[...]

9to5mac gaf eerder aan dat het exclusief voor Apple Music is. Zie ook https://www.macrumors.com...-animated-artwork-ios-26/. Dit was wel voorafgaand aan de WWDC, echter heb ik gisteren niets gehoord over support op andere muziek streamingdiensten.

Vooralsnog doet de animatie het (nog) niet met Apple Music. Als ik hetzelfde nummer als tijdens de presentatie gebruik, blijft de animatie simpelweg stilstaan. Het is gelukkig nog een beta :9

[Afbeelding]
Bij mij werkt het wel. Met het nieuwste album van Coldplay.

Switch 2? Voeg me toe: SW-7213-3040-4357

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheKerremenke
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 15:07
Helaas werkt screenshots maken in CarPlay momenteel niet. Maar de zwarte iconen (dark mode) en de widget (klok) is wel een goede verbetering.

Valt me wel op dat de widgets en de muziek interface enkel in de donkere modus (dark) werken..

Misschien dat ik er vanavond wat foto’s van kan maken, mits de iPhone niet leeg is. Deze beta versie verbruikt genoeg stroom (en data, 20 Gb bundel was er in een paar uur doorheen….)

[ Voor 28% gewijzigd door TheKerremenke op 10-06-2025 12:01 ]

iPad 12.9 Pro 2021  iPhone 15 Pro Natural Titanium  Apple Watch Ultra 2 Black  Apple TV 4K HDR & 4K & HD  HomePods & HomePods Mini’s  AirPods Max & Pro  MagSafe  HomeKit  CarPlay

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
  • Registratie: Maart 2005
  • Nu online
Mog schreef op dinsdag 10 juni 2025 @ 11:56:
[...]

Hier ook op m’n iPad. :)

Twitch || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - GSI FPE / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheVMaster
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 13:59

TheVMaster

Moderator WOS
Cariernb schreef op dinsdag 10 juni 2025 @ 11:52:
[...]

[Afbeelding]
Hier werkt het wel..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheVMaster

TheVMaster

Moderator WOS
TheKerremenke schreef op dinsdag 10 juni 2025 @ 11:59:
Helaas werkt screenshots maken in CarPlay momenteel niet. Maar de zwarte iconen (dark mode) en de widget (klok) is wel een goede verbetering.

Valt me wel op dat de widgets en de muziek interface enkel in de donkere modus (dark) werken..

Misschien dat ik er vanavond wat foto’s van kan maken, mits de iPhone niet leeg is. Deze beta versie verbruikt genoeg stroom (en data, 20 Gb bundel was er in een paar uur doorheen….)
Daar kwam ik gisteravond ook achter. Staan hier een paar screenshots van mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheVMaster

TheVMaster

Moderator WOS
SgtElPotato schreef op dinsdag 10 juni 2025 @ 11:56:
[...]

Kan niet wachten als Nederlands straks ook werkt. Kan ik al die opdringerige bellers mooi aan de lijn houden, maar ook tegenwoordig die geautomatiseerde bellers..
Inderdaad. Dat zou wel heel gaaf zijn. Benieuwd of je de stem die opneemt ook kunt aanpassen en de tekst :-).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cariernb
  • Registratie: September 2023
  • Laatst online: 10:13
Mog schreef op dinsdag 10 juni 2025 @ 11:56:
[...]

Oh hmm, apart…. Wellicht komt het dan nog wel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mprkooij
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 16:48
Sinds de iOS 26 beta heb ik last van hapering als ik airplay naar mijn Sonos One speakers. Iemand anders last van met Airplay? Feedback al naar Apple verstuurd :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spoiler
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 12-06 15:44
Kan iemand mij vertellen of de MS Authenticator werkt?

http://eu.battle.net/d3/en/profile/Spoiler-2634/hero/28547946

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mprkooij
Spoiler schreef op dinsdag 10 juni 2025 @ 12:14:
Yes, werkt hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
En teams ook, was ik even vergeten te checken gisteren maar goed YOLO

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jovinho99
  • Registratie: December 2019
  • Laatst online: 16:44
Hoe bekomen jullie de beta? Als ik bij software update ga staat er alleen maar ios 18.5 up to date.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
  • Nu online
Donstil schreef op dinsdag 10 juni 2025 @ 12:18:
[...]

Teams werkt.

Twitch || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - GSI FPE / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roy Tollenaar
  • Registratie: Januari 2018
  • Laatst online: 13:28

Misschien icloud back-up of icloud foto's, bij mij is er niet extreem veel data naar systeem gegaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennisdn
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 16:39
Donstil schreef op dinsdag 10 juni 2025 @ 12:18:
[...]

Intune werkt gelukkig ook prima :)

Had voor zekerheid een offline backup gemaakt met iPad, maar vooralsnog geen spijt….
Was alleen even schrikken toen het toetsenbord van het Magic Keyboard het niet deed maar alleen de trackpad, maar een keer herstarten was de oplossing.

[ Voor 19% gewijzigd door Dennisdn op 10-06-2025 12:33 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• KorteGebruiker
  • Registratie: Februari 2022
  • Niet online
Wellicht overbodige informatie maar ik zag een screenshot voorbijkomen op threads van een instelling waarin je kon kiezen wanneer je een screenshot maakt of je dan automatisch ook CarPlay meeneemt of niet. Misschien is dat bij jou automatisch uitgeschakeld bij het installeren van de beta

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Pieterve
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 13-06 16:27
Hoe kan je die kleur afzetten in Safari bij MacOS?
Bij de tweakers site worden alle bookmarks en adresbalk rood en onleesbaar

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• mv1
  • Registratie: Januari 2023
  • Laatst online: 14-06 14:04

mv1

Dennisdn schreef op dinsdag 10 juni 2025 @ 08:41:
In de presentatie lieten ze zien dat na het maken van een screenshot onderin wat opties zouden komen om AI erop los te laten. Iemand al ontdekt of dat een instelling is? Want ik zie niets daarvan:

[Afbeelding]
Je moet ff op dat teken icoontje rechts boven in t scherm drukken, dan krijg je de AI opties.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• TheKerremenke
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 15:07
KorteGebruiker schreef op dinsdag 10 juni 2025 @ 12:38:
[...]

Wellicht overbodige informatie maar ik zag een screenshot voorbijkomen op threads van een instelling waarin je kon kiezen wanneer je een screenshot maakt of je dan automatisch ook CarPlay meeneemt of niet. Misschien is dat bij jou automatisch uitgeschakeld bij het installeren van de beta
Goede tip. Staat inderdaad uitgeschakeld. Te vinden onder instellingen/algemeen/schermafbeelding/carplay-schermafbeeldingen. Hier de slider weer op aangezet.
d:)b

iPad 12.9 Pro 2021  iPhone 15 Pro Natural Titanium  Apple Watch Ultra 2 Black  Apple TV 4K HDR & 4K & HD  HomePods & HomePods Mini’s  AirPods Max & Pro  MagSafe  HomeKit  CarPlay

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• AppleFan2007
  • Registratie: Mei 2019
  • Laatst online: 13:26
mprkooij schreef op dinsdag 10 juni 2025 @ 12:11:
Sinds de iOS 26 beta heb ik last van hapering als ik airplay naar mijn Sonos One speakers. Iemand anders last van met Airplay? Feedback al naar Apple verstuurd :)
Ja hier ook, denk dat het ligt aan die nieuwe mix functie. Eenmaal ik die uitzette leek het opgelost te zijn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennisdn
Hier is op de iPad de grote Tweakersknop bovenaan de site verdwenen die normaal naast Nieuws staat om naar de frontpage te gaan. Hij zit er nog wel als je helemaal op de rand links drukt maar verder niet zichtbaar. Geen idee of dat een fout is van de Tweakers-site of van Safari…

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/JQiLn70Flt4UaemtB839XvspNcw=/fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():strip_exif()/f/image/R2aCfiypwkXQQycodVDlxYoV.jpg?f=user_large

[ Voor 5% gewijzigd door Dennisdn op 10-06-2025 12:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
  • Nu online
Smart Zoom in CarPlay werkt mooi met grote displays.
Van Reddit geplukt. Scherm in kwestie is 14”.

Smart Zoom enabled:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/dtJ20dhVme3IMSxPqeE4MiH0hro=/232x232/filters:strip_exif()/f/image/CsLxb1bjYEDim0VZHgL4dv98.webp?f=fotoalbum_tileAfbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/CN-8v0MdZv9_0NZ6zU3VqvwHTv4=/232x232/filters:strip_exif()/f/image/5zkYnqhu9SpKKUdGXhvTqfGw.webp?f=fotoalbum_tile

Smart Zoom disabled:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/GZ2oN_uzXSrJp3oZclbNrWGviqM=/232x232/filters:strip_exif()/f/image/3rEaGlTmfSSZ8vGvcCLlvlJ9.webp?f=fotoalbum_tileAfbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/G1xY4zoT95uBGGZoZldc2VBLEoQ=/232x232/filters:strip_exif()/f/image/xQHZ54YDrYC1HQNaMp3rcT8r.webp?f=fotoalbum_tile

[ Voor 7% gewijzigd door Rivanov op 10-06-2025 13:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheVMaster

TheVMaster

Moderator WOS
Yes

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Help!!!!
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online

Help!!!!

Mr Majestic

Bedankt allen voor de screenshots. Ben (nog) niet echt kapot van dat Liquid Glass-design voor iOS maar lijkt me ook al wel weer zoiets dat je daadwerkelijk op je telefoon moet hebben om het goed te kunnen ervaren en beoordelen.

Ik ga het allemaal maar gewoon rustig afwachten :)

PC Specs
Asus ROG Strix B650E-E | AMD 7700X | G-Skill 32GB DDR5 6000C30 M-die | 4090 FE | LG 38GN950-B 3840*1600p 160Hz | Corsair RM1000x Shift | WD Black SN850X 1TB M.2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BiaggioLuciano
  • Registratie: Maart 2015
  • Laatst online: 12-06 21:32
Ik zit nu het iPadOS gedeelte te kijken, maar zoals ik het nu zie: de iPad kan nu als alternatief gezien worden voor zo’n touchscreen laptop? Ben benieuwd of er ook een 15” iPad komt dan.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• mprkooij
Vergeet ook niet dat een hoop wat tijdens WWDC is laten zien niet helemaal werkt/er zo uitziet in Beta 1. Ik vond het er tijdens de WWDC presentatie wel clean uitzien, maar nu draai ik het en denk ik meh, beetje Windows Aero/Windows Vista era gevoel, maar er zal vast nog een hoop getweaked worden! MacOS en iPadOS daarentegen vind ik wel goed gelukt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Dennisweb
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 12:42
mprkooij schreef op dinsdag 10 juni 2025 @ 13:29:
Vergeet ook niet dat een hoop wat tijdens WWDC is laten zien niet helemaal werkt/er zo uitziet in Beta 1. Ik vond het er tijdens de WWDC presentatie wel clean uitzien, maar nu draai ik het en denk ik meh, beetje Windows Aero/Windows Vista era gevoel, maar er zal vast nog een hoop getweaked worden! MacOS en iPadOS daarentegen vind ik wel goed gelukt.
Yup. En een andere wallpaper doet ook een hoop. Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/N4VSZTp00donJ2zjohKHQAyBv7g=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/3l9LSd2S1cFT3oUBDuJvaaOu.jpg?f=fotoalbum_large
Trouwens, Safari is in dark mode wel veel mooier dan in light mode. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mprkooij
Dennisweb schreef op dinsdag 10 juni 2025 @ 13:42:
[...]

Yup. En een andere wallpaper doet ook een hoop. [Afbeelding]
Heb jij via toegankelijkheid het verminderen van transparantie aangezet? Jouw notification tiles zien er minder transparant uit dan bij mij. Kan ook door de achtergrond komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Rivanov schreef op dinsdag 10 juni 2025 @ 13:03:
Smart Zoom in CarPlay werkt mooi met grote displays.
Van Reddit geplukt. Scherm in kwestie is 14”.

Smart Zoom enabled:

[Afbeelding][Afbeelding]

Smart Zoom disabled:

[Afbeelding][Afbeelding]
Doe je dat binnen Carplay op de auto of op je telefoon?
Want in de Telefoon kan ik het niet vinden, maar mijn scherm is ook onnodig ingezoomd namelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheVMaster

TheVMaster

Moderator WOS
Ik heb eigenlijk niets gevonden wat niet werkt…gelukkig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jovinho99
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/b-LW6XN9Cp0hp_9vsDYrt0t1sSY=/x800/filters:strip_exif()/f/image/wy7BlDOpU90kyMV3Yq5mWPDf.png?f=fotoalbum_large
Heb alleen dit staan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• carpebios
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 15:31
Dan staat bij privacy je develop mode nog niet aan denk ik.

O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
  • Nu online
Donstil schreef op dinsdag 10 juni 2025 @ 13:44:
[...]

Doe je dat binnen Carplay op de auto of op je telefoon?
Want in de Telefoon kan ik het niet vinden, maar mijn scherm is ook onnodig ingezoomd namelijk.
Don’t know. Van Reddit geplukt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xmoo
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 11-06 13:22
Ik gebruik mijn iPad Pro M4 met een 34" Curved screen op kantoor.
Hier heb ik de Magic Keyboard en Magic Mouse mbv Bluetooth op aangesloten.
Sinds iPadOS 26, werkt right-click met de Magic Mouse niet meer. Reguliere USB-Muis, werkt het wel.

Toevallig iemand hier die ook een Magic Mouse heeft en dit kan testen? Muis wordt wel correct herkend en kan de settings ook wijzigen, maar heeft verder geen effect lijkt het.
Ik had hier gisteren ook last van. Ik zat op de WIFI. Wifi uitgezet, pagina afgesloten en weer via settings naar update gegaan en toen stond die er plots tussen. Ik zie dat jij al op de 5G zit. Al eens herstart? Developer Mode controleren had ik niet gedaan, was bij mij niet zichtbaar. Werd automatisch weer zichtbaar na een herstart.

[ Voor 43% gewijzigd door Xmoo op 10-06-2025 14:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carlos0_0
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 11:09
Is het tevens een prive telefoon, of een telefoon die je via je werk krijgt ?.
Werkgevers kunnen via Intune blokkeren dat je beta's mag draaien, dan zie je hele optie beta niet namelijk.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• robbinonline
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 10:05
iPad OS is wel een mooie update, zeker op de 12 inch met al die venster naast elkaar. Eindelijk begint de de iPad (pro) een beetje volwassen te worden. Wel jammer dat ze niks met de home app hebben gedaan.

Ga niet uit van het haalbare, maar van het denkbare

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spoiler
Mensen die issue's hebben met iMessage? Hij geeft bij mijn iMessage app dat ik uitgelogd ben?! En kan uiteindelijk niet meer mijn nummer toevoegen??

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• dafmay
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 14-06 10:36
TheVMaster schreef op dinsdag 10 juni 2025 @ 13:50:
[...]

Ik heb eigenlijk niets gevonden wat niet werkt…gelukkig.
Hier werkt alles ook (gelukkig) nog w.o. Teams, Outlook, MS Authenticator, 3CX voip, ABN, enz.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jovinho99
@Xmoo heropgestart , nog steed hetzelfde, zit op mobiel netwerk, telenet (belgie), misschien dat het thuis op wifi wel tevoorschijn komt.. geen idee 😀.
@Carlos0_0 nee, is prive.

[ Voor 8% gewijzigd door Jovinho99 op 10-06-2025 15:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tricto
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 14-06 21:38
Jovinho99 schreef op dinsdag 10 juni 2025 @ 15:00:
@Xmoo heropgestart , nog steed hetzelfde, zit op mobiel netwerk, telenet (belgie), misschien dat het thuis op wifi wel tevoorschijn komt.. geen idee 😀.
@Carlos0_0 nee, is prive.
Je kunt die pagina ook verversen door de pagina naar beneden te trekken. Dat al geprobeerd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Garret1410
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 16:00
Mooie update en ik zie veel verbeteringen maar ik vind de iconen niet mooi. Het ziet er naar mijn mening wat goedkoop uit. Dit soort iconen zag je vroeger ook wel eens voorbij komen in icon packs bij Android.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sluuz
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 13-06 15:49
Als je in Apple Music de automix functie aanzet, wordt ook de albumart van de oude plaat met de nieuwe plaat "gemixt" door een soort bubbelige overgang. Als een soort lavalamp. Wel tof.

Automix werkt inmiddels ineens beter. Hoewel het bij het shuffelen van m'n hele library wel tot rare dingen leidt. Een plaatje van Beach House mixen met een uptempo klappertje van Partyraiser is niet echt geslaagd.

PSN: Sluuz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luinwethion
  • Laatst online: 13-06 19:24
Het komt niet vaak voor dat ik mij verzet tegen een interface-redesign, maar ik heb al verschillende feedbackformulieren ingevuld.

In mijn geval, waarin ik alle iconen van een kleurtoon heb voorzien, ondermijnt de nieuwe ‘glas’-interface dit volledig:
• Widgets en notificaties zijn nu slecht leesbaar.
• Een rustige, vlakke en monotone interface is niet langer mogelijk.

Ik hoop dan ook dat veel van deze wijzigingen uitgeschakeld kunnen worden.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/823YCDdx7Thaxez4QKEUGXdeDGY=/232x232/filters:strip_exif()/f/image/HxE3FeNyFV5JMz1eNPE9JLKR.png?f=fotoalbum_tileAfbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/MiglNGBLWvG6QcDE_K_HrAe_u8k=/232x232/filters:strip_exif()/f/image/nlAYM5uYD72PFDjYDlWyNmmg.png?f=fotoalbum_tile

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pieterve
Ik kan maar niet wennen aan de nieuwe safari, 1x extra klikken om te wisselen van tabblad..

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Dennisweb
Pieterve schreef op dinsdag 10 juni 2025 @ 15:58:
Ik kan maar niet wennen aan de nieuwe safari, 1x extra klikken om te wisselen van tabblad..
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Z3JsVds6QoEwzs_EepEPjzZjBBU=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/z6xMqy29ZjjXPP854YzbXDI1.jpg?f=fotoalbum_large
Opgelost. :-))

Of bedoelde je dat niet?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• WayLikeMark
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 13:20
Je bedoeld dat de knop van alle tabladen weg is? Je kan, en dat zit er al langer in, de URL omhoog swipen en kom je meteen bij de tabladen. Dat is dan maar een actie/ klik. Plus je kunt ook gewoon over de URL balk van links naar rechts of andersom swipen om naar het vorige/ volgende tablad te gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pieterve
Dennisweb schreef op dinsdag 10 juni 2025 @ 16:03:
[...]

[Afbeelding]
Opgelost. :-))

Of bedoelde je dat niet?
Bedankt, dat was het!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mog
  • Registratie: Juli 2005
  • Niet online

Mog

Moderator Spielerij

Don't worry, Kupo.

Pinch!

Switch 2? Voeg me toe: SW-7213-3040-4357

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mv1
  • Registratie: Januari 2023
  • Laatst online: 14-06 14:04

mv1

Spoiler schreef op dinsdag 10 juni 2025 @ 14:55:
Mensen die issue's hebben met iMessage? Hij geeft bij mijn iMessage app dat ik uitgelogd ben?! En kan uiteindelijk niet meer mijn nummer toevoegen??
Had ik ook. Even nummer uit iMessage gehaald, vervolgens iMessage uitgezet. Toen weer aangezet en m’n nummer weer toegevoegd. Duurt even, maar na een tijdje is je nummer weer toegevoegd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AppleFan2007
  • Registratie: Mei 2019
  • Laatst online: 13:26
Luinwethion schreef op dinsdag 10 juni 2025 @ 15:50:
Het komt niet vaak voor dat ik mij verzet tegen een interface-redesign, maar ik heb al verschillende feedbackformulieren ingevuld.

In mijn geval, waarin ik alle iconen van een kleurtoon heb voorzien, ondermijnt de nieuwe ‘glas’-interface dit volledig:
• Widgets en notificaties zijn nu slecht leesbaar.
• Een rustige, vlakke en monotone interface is niet langer mogelijk.

Ik hoop dan ook dat veel van deze wijzigingen uitgeschakeld kunnen worden.

[Afbeelding][Afbeelding]
Als je een glas effect wil met kleur moet je de 2e slider iets meer naar rechts verschuiven, dan worden ze als het ware iets doorzichtiger en geeft het glas meer op. Ook vind ik dat als je de lichte modus gebruik het beter tot zijn recht komt.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/O4LeUBLTYZPYrAWTd4IRZbywpPM=/x800/filters:strip_exif()/f/image/6c16jiKBCcjI09VNLWcSkPqK.png?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Rivanov schreef op dinsdag 10 juni 2025 @ 14:22:
[...]

Don’t know. Van Reddit geplukt.
Moet in de auto. Wel heel mooi want alles is nu wat kleiner en dus scherper en daarom weer meer op mijn scherm 👌🏼

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spoiler
mv1 schreef op dinsdag 10 juni 2025 @ 16:10:
[...]

Had ik ook. Even nummer uit iMessage gehaald, vervolgens iMessage uitgezet. Toen weer aangezet en m’n nummer weer toegevoegd. Duurt even, maar na een tijdje is je nummer weer toegevoegd.
Ik heb mijn nummer uiteindelijk via iCloud opgevoerd en daarna deed vervolgens mijn iMessage het weer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Splinter Cell
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 14-06 20:07

Splinter Cell

Glasvezel MASTER RACE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steeffoon
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 08:47

Steeffoon

Smartphone-nerd

Ik zit zo eens mee te lezen over iOS 26, en dat glazen design.

Is er eigenlijk nog wat aan de oude bekende (niet glazen) interface veranderd qua vormen en kleuren?

Werkt die Hold-functie tijdens telefoonoproepen ook in het Nederlands?

En Apple Intelligence, komt dat nou eind dit jaar in het Nederlands? De ene site zegt van wel, de andere van niet.

Android-nieuws, Android-apps en smartphone-advies/reviews: DroidApp.nl

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gr4mpyC3t
  • Registratie: Juni 2016
  • Laatst online: 16:45
Steeffoon schreef op dinsdag 10 juni 2025 @ 16:46:
Ik zit zo eens mee te lezen over iOS 26, en dat glazen design.

Is er eigenlijk nog wat aan de oude bekende (niet glazen) interface veranderd qua vormen en kleuren?

Werkt die Hold-functie tijdens telefoonoproepen ook in het Nederlands?

En Apple Intelligence, komt dat nou eind dit jaar in het Nederlands? De ene site zegt van wel, de andere van niet.
  1. Ja, ook de knoppen en algehele stijl van elementen verandert mee. Doorzichtig of niet maakt niet zo veel uit.
  2. Denk het? Het leunt op Apple Intelligence.
  3. Ja, ondersteuning komt er aan. Geen precieze datum vermeld, maar ergens ‘dit jaar’.

Have you tried turning it off and on again?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JB
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 16:32

JB

Cédric roelt!

Ik vind de nieuwe toetsenbord layout ook erg prettig. Lijkt veel beter en minder false/positives alsin "er naast" typen.

Mijn boefje is liev!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _AN
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 16:33

_AN

Ik kreeg zojuist een notificatie op mijn iPhone dat het tijd is om mijn AirPods op te laden. Deze heb ik niet eerder gezien, denk ook een nieuwe feature. Wel handig. :)

En kon het toch niet laten om ook iOS26 op mijn iPhone te installeren. Beetje traag hier en daar, maar werkt aardig. CarPlay mooi verbetering tot nu toe!

[ Voor 32% gewijzigd door _AN op 10-06-2025 17:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennisweb
_AN schreef op dinsdag 10 juni 2025 @ 17:07:
Ik kreeg zojuist een notificatie op mijn iPhone dat het tijd is om mijn AirPods op te laden. Deze heb ik niet eerder gezien, denk ook een nieuwe feature. Wel handig. :)

En kon het toch niet laten om ook iOS26 op mijn iPhone te installeren. Beetje traag hier en daar, maar werkt aardig. CarPlay mooi verbetering tot nu toe!
Die kreeg ik van de week ook op iOS 18.5 beta. :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• TheVMaster

TheVMaster

Moderator WOS
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/oW7Bze-EvkdfFrbQmx8ED7tcdHU=/232x232/filters:strip_exif()/f/image/zMuwv4kFc9lUPqu7qoassG4m.png?f=fotoalbum_tileAfbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Xt183eWLQFZY_jNWVEuevqaalyo=/232x232/filters:strip_exif()/f/image/GvWDCjpddLLQjj23qgvFw26M.png?f=fotoalbum_tileAfbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/DdFAmv0fWchASN_-h62OPJqnNq8=/232x232/filters:strip_exif()/f/image/dOST2vJhq3kOPTfZ1R3LnFOz.png?f=fotoalbum_tile
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/gYenmKlhxMadzSdaN09fRQtd7dA=/232x232/filters:strip_exif()/f/image/765OKozxNW8xQeUO5oEMqdOG.png?f=fotoalbum_tileAfbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/DQpAxWH6U11A35fLr7Or2El9Of0=/232x232/filters:strip_exif()/f/image/2Jh7mRP6crG8L41AwnI0yZ8O.png?f=fotoalbum_tileAfbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/pnHrIO5Gxc8kIQDWD8WpOGboxMM=/232x232/filters:strip_exif()/f/image/p39BsWZx8c5G1RVHBHy62JtY.png?f=fotoalbum_tile
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/JK6sM9tW2FP308ltHUUlyUdmk24=/232x232/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/7e4feU5hoVRrGdNkmyCZnm6e.jpg?f=fotoalbum_tileAfbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/qK5owet0nYgPsF2BQTkL5KHQQ0s=/232x232/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/NIoIvFxeC8tZos4WKKs4RlxZ.jpg?f=fotoalbum_tileAfbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/DTC2BvKj8w4nqI5bRsw9hA9bDWU=/232x232/filters:strip_exif()/f/image/RjZLrWskxQkoxmG0wzqX1KWR.png?f=fotoalbum_tile
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/wJXqxR7tTnMPHnoiikQ2XiWbUUo=/232x232/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/LnvHkQxtQFp7ZOZJDWRdrCDs.jpg?f=fotoalbum_tile

Ik moet zeggen dat ik de nieuwe opties in CarPlay wel nice vind. Wel jammer dat ik maar 2 rijen iconen kan weergeven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• QempZoR
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 16:20
Dennisweb schreef op dinsdag 10 juni 2025 @ 13:42:
[...]

Yup. En een andere wallpaper doet ook een hoop. [Afbeelding]
Wil je die wallpaper is delen? :+

Smarthome - HomeAssistant | Zigbee2MQTT | Homekit | Philips Hue | Synology | Unifi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pukson
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 16:50
Hebben jullie ook het idee dat typen trager is geworden? Of is dat puur gevoelsmatig

Add me op Stadia: Gloogle

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• combimagnetronn
  • Registratie: April 2019
  • Laatst online: 12-06 11:23
Spoiler schreef op dinsdag 10 juni 2025 @ 14:55:
Dit had ik ook heel even, daarna wel weer gelukt nummer terug te zetten als primair.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennisdn
Iemand al ontdekt hoe je in Safari alle openstaande tabs tegelijk kan sluiten? De optie lijkt te zijn verdwenen…

Edit: ik was iets te snel met posten. Het zit nu verstopt onder het kruisje van een willekeurige openstaande tab :)

[ Voor 34% gewijzigd door Dennisdn op 10-06-2025 18:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marco
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 14-06 19:16
Na het installeren werkt het checken voor updates niet meer, of is daar al een oplossing voor?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _AN
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 16:33

_AN

Dennisweb schreef op dinsdag 10 juni 2025 @ 17:29:
[...]

Die kreeg ik van de week ook op iOS 18.5 beta. :)
Ah, was die er toch al eerder. Was me nog niet opgevallen. 😊

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JB

JB

Cédric roelt!

Wow een iPad voelt nu inderdaad bijna aan als MacOS. Erg gaaf gedaan!

edit:
Het achtergrond gebeuren instellen, is alleen compleet buggy. Lukt me niet om daar zaken aan te passen met de nieuwe klok enz. Meer mensen dit?

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/A7vwMEjTJvxZH0weQeaRmgJsVc8=/800x/filters:strip_exif()/f/image/hb2Qf2aNmriTgKCz6Y4hy4sT.png?f=fotoalbum_large

[ Voor 95% gewijzigd door JB op 10-06-2025 18:50 ]

Mijn boefje is liev!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennisweb
Pukson schreef op dinsdag 10 juni 2025 @ 18:11:
Hebben jullie ook het idee dat typen trager is geworden? Of is dat puur gevoelsmatig
Nee. Dat heb ik ook. Maar dat komt door de lag van de beta. Zal over een week of twee, bij een nieuwe beta, vast beter zijn. Tenzij ze die verprutsen (is weleens gebeurd). Maar ik ben hoopvol.

Inmiddels is de grote schok wel geweest. Ik denk dat als Apple wat meer contrast toevoegt, het wel goed komt. Al mag het met al die glazen animaties van mij wel wat minder.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Pukson
Valt mij nu pas op dat de widgets onderaan staan. Vindt dat ook veel prettiger.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/3_50zKu-vrfOoL_WEBfXRww3PkQ=/x800/filters:strip_exif()/f/image/p6Gat7IvCr7FFgkUqAc03llh.png?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennisdn
Pukson schreef op dinsdag 10 juni 2025 @ 18:54:

[Afbeelding]
Alleen als je de meest linkse klok neemt die je in formaat kan aanpassen. Ik dacht in het begin dat het een bug was, maar kan er inmiddels ook wel aan wennen als het echt zo bedoeld is :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• briecht
  • Registratie: Juli 2017
  • Laatst online: 13-06 17:36
Nog aan het twijfelen om de beta te installeren. Zou de allereerste keer zijn. Is de telefoon nog bruikbaar dagdagelijks of zijn er toch heel wat problemen met bestaande apps?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Pukson
Dennisdn schreef op dinsdag 10 juni 2025 @ 18:59:
[...]

Alleen als je de meest linkse klok neemt die je in formaat kan aanpassen. Ik dacht in het begin dat het een bug was, maar kan er inmiddels ook wel aan wennen als het echt zo bedoeld is :)
Werkt ook met de andere soorten althans hier! :)

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/DTRA-cnyCHvFd95yjtyf24fuW9k=/x800/filters:strip_exif()/f/image/Hcozp6agHUmBKAT461HKOXp6.png?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Irritantste aan de beta vind ik het ontbrekende tweakers logo. Merk nu dat ik die heel vaak gebruikte om naar de frontpage te gaan 😆

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matthijst
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 16:25
Reply en hier gaat ook niet echt lekke rop iphone? Tekstveld compleet weg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennisdn
Pukson schreef op dinsdag 10 juni 2025 @ 19:06:
[...]

Werkt ook met de andere soorten althans hier! :)

[Afbeelding]
Je hebt gelijk :) bij de verstelbare klok wordt ik gedwongen naar beneden, maar bij die anderen mag je dus kiezen. Dan zal het wel zo bedoeld zijn.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Dennisdn
Donstil schreef op dinsdag 10 juni 2025 @ 19:12:
Irritantste aan de beta vind ik het ontbrekende tweakers logo. Merk nu dat ik die heel vaak gebruikte om naar de frontpage te gaan 😆
Ja echt he. Op iPad zag ik het eerder al maar nu op iPhone ook. Op iPad moet je links naast het nieuws klikken dan doet ie het nog op het randje en is rest knop buiten beeld gevallen, maar op iPhone lukt dat niet…. Fout van Tweakers? Misschien moeten we het even ergens melden bij de redactie….

[ Voor 6% gewijzigd door Dennisdn op 10-06-2025 19:15 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Dennisweb
QempZoR schreef op dinsdag 10 juni 2025 @ 17:55:
[...]

Wil je die wallpaper is delen? :+
Yup! In je DM. :)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• PrimusIP
  • Registratie: Juni 2021
  • Laatst online: 14-06 05:07
BiaggioLuciano schreef op dinsdag 10 juni 2025 @ 13:28:
Ik zit nu het iPadOS gedeelte te kijken, maar zoals ik het nu zie: de iPad kan nu als alternatief gezien worden voor zo’n touchscreen laptop? Ben benieuwd of er ook een 15” iPad komt dan.
Nee. Althans dat hangt af van wat je met je laptop doet. Voor sommigen was een smartphone vroeger ook al een vervanger.
Maar zat software die voor de Mac bestaat en niet voor een iPad. En zat dingen die een iPad besturingssysteem vertikt te doen die een Mac wel kan.

Kortom het hangt er vanaf wat je er mee wilt doen. Misschien is het genoeg voor wat je er mee wilt doen, maar qua functionaliteit is een iPad wel veel beperkter.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Rivanov
  • Nu online
Donstil schreef op dinsdag 10 juni 2025 @ 19:12:
Heeft Tweakers een frontpage? :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
BiaggioLuciano schreef op dinsdag 10 juni 2025 @ 13:28:
Ja! Ik doe al een paar jaar vrijwel alles met iPadOS (van het managen van VM’s tot het bewerken van mijn RAW images) en gaat prima, laat die grotere iPad maar komen inderdaad.

[ Voor 7% gewijzigd door Donstil op 10-06-2025 20:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aiii
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 15:09

Aiii

何これ

Blijf nog maar even een beta versie of twee in full-screen app mode, heb al drie keer mijn iPad moeten hard rebooten omdat er iets misging met het openen van een window.

Nog niet helemaal stabiel, deze eerste dev beta O-)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• t.w.e.a.k.e.r
  • Registratie: Januari 2025
  • Laatst online: 14-06 19:11

t.w.e.a.k.e.r

¯\_(ツ)_/¯

let me cry let me cry... Nog nooit zo een lagging ding gehad is precies samsung :+

5 euro op je muil gauw.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MainframeX
  • Registratie: September 2017
  • Laatst online: 16:41
PrimusIP schreef op dinsdag 10 juni 2025 @ 19:49:
[...]

Nee. Althans dat hangt af van wat je met je laptop doet. Voor sommigen was een smartphone vroeger ook al een vervanger.
Maar zat software die voor de Mac bestaat en niet voor een iPad. En zat dingen die een iPad besturingssysteem vertikt te doen die een Mac wel kan.

Kortom het hangt er vanaf wat je er mee wilt doen. Misschien is het genoeg voor wat je er mee wilt doen, maar qua functionaliteit is een iPad wel veel beperkter.
Ik moet er niet aan denken dat op een iPad moet werken. Wellicht dat ik nog een eind kom door VSCode in een webbrowser te draaien maar ik zou al gauw al m'n terminal applicaties uit Brew missen.

Idempotent.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skywalker27
  • Laatst online: 13-06 21:26
Net even de ruimtelijke scenes getest in de nieuwe foto galerij maar dat ziet er wel heeeeel gaaf uit. Dat hebben ze super gedaan.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Dennisweb
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/0_k9Dlydk_QSUJTEYe8zmSctkrE=/800x/filters:strip_exif()/f/image/G4CQ6SJraBQRYrn9xHuGqk8g.png?f=fotoalbum_large
Los van het onderwerp op het filmpje, ik vind deze UI niet geslaagd.

Als je dit op fullscreen ziet, zie je niet echt een glas effect, maar meer ‘zeepbellen’. Heb door die lange balk het gevoel dat ik naar Windows Vista zit te kijken. Nu heb ik wel een Dennisweb-probleempje: dit heeft niets met contrast te maken. Het is de design language die Apple gaat hanteren. Glas wordt het helemaal en ik vind het in deze vorm op zo’n mediaplayer niet geweldig.

Heb nog nooit zo’n controversieel ontwerp meegemaakt. Het visionOS-gedeelte in iOS is mooi. Dus het toetsenbord, Safari en dergelijke. Maar daar waar het echt fullblown glassmorphism is, is het te veel.

Ik moet erbij zeggen: ik heb aanleg om snel duizelig te worden van dit soort effecten. Heb een evenwichtsstoornis. Het is niet per se de schuld van Apple, maar ik zit niet te wachten op een telefoon die me ziek maakt. Ik had er toen met Parallax ook last van. Voel mezelf wel een beetje een zeikerd nu. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Toppe
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 09:05

Toppe

Oké ✅

Dennisweb schreef op dinsdag 10 juni 2025 @ 21:04:
[Afbeelding]
Los van het onderwerp op het filmpje, ik vind deze UI niet geslaagd.

Als je dit op fullscreen ziet, zie je niet echt een glas effect, maar meer ‘zeepbellen’. Heb door die lange balk het gevoel dat ik naar Windows Vista zit te kijken. Nu heb ik wel een Dennisweb-probleempje: dit heeft niets met contrast te maken. Het is de design language die Apple gaat hanteren. Glas wordt het helemaal en ik vind het in deze vorm op zo’n mediaplayer niet geweldig.

Heb nog nooit zo’n controversieel ontwerp meegemaakt. Het visionOS-gedeelte in iOS is mooi. Dus het toetsenbord, Safari en dergelijke. Maar daar waar het echt fullblown glassmorphism is, is het te veel.

Ik moet erbij zeggen: ik heb aanleg om snel duizelig te worden van dit soort effecten. Heb een evenwichtsstoornis. Het is niet per se de schuld van Apple, maar ik zit niet te wachten op een telefoon die me ziek maakt. Ik had er toen met Parallax ook last van. Voel mezelf wel een beetje een zeikerd nu. :+
Over 10 jaar klagen we weer als ze het helemaal terug brengen naar van die platgeslagen iconen :9

Donstil: Je moet kopen wat je wilt hebben. Niet wat je nodig hebt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennisweb
Toppe schreef op dinsdag 10 juni 2025 @ 21:19:
[...]

Over 10 jaar klagen we weer als ze het helemaal terug brengen naar van die platgeslagen iconen :9
Ik vond skeuomorphism wel mooi, hoor. Maar het is wel echt you’ll hate it or you’ll love it. Ik zou willen dat Apple het meer zoals Safari had gemaakt en niet overal bellen aan het blazen is.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• SuperVeloce
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 16:15
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Zs9V4Vz7WdMh2AG9bF7i2wsLtMM=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/O0J52wGodv5slQaIK1aYm4KZ.jpg?f=fotoalbum_large

Nog wel even wennen aan glazen look. Ook nog best wat haperingen in transities.

Intel i5 13600K | ASUS ROG RTX 4080 | ASUS ROG Z790-E | Corsair DDR5 32GB 6000Mhz | WD SN850X 1TB | ASUS ROG Helios | 27" 4K 60Hz | 27" ROG QD-OLED 360Hz | ASUS ROG Scope Deluxe | ASUS ROG Delta S | ASUS ROG Chakram X | 16ProMax | WatchUltra 2 zw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steeffoon
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 08:47

Steeffoon

Smartphone-nerd

Gr4mpyC3t schreef op dinsdag 10 juni 2025 @ 16:48:
[...]
  1. Ja, ook de knoppen en algehele stijl van elementen verandert mee. Doorzichtig of niet maakt niet zo veel uit.
  2. Denk het? Het leunt op Apple Intelligence.
  3. Ja, ondersteuning komt er aan. Geen precieze datum vermeld, maar ergens ‘dit jaar’.
Ah thanks. Maar waarin is de stijl dan veranderd dan wat je nu met iOS 18 hebt? Dat zie ik niet goed terugkomen in beelden.

Aah, goed om te horen. Zou tof zijn als die spullen eens beschikbaar komen in dit land.

Android-nieuws, Android-apps en smartphone-advies/reviews: DroidApp.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• renegrunn
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 16:16
SuperVeloce schreef op dinsdag 10 juni 2025 @ 21:45: Ook nog best wat haperingen in transities.
Dit kun je doen om transities te minimaliseren, wordt de gebruikservaring ook wat rustiger van.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/sqwUbiP4345T61jPhN2v13WGkko=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/UjSmQ13GhBJhbl3X4akhzmGf.jpg?f=fotoalbum_large

[ Voor 8% gewijzigd door renegrunn op 10-06-2025 22:18 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• THE_BASE
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
Ook echt voor het eerst dat ik geen behoefte voel om deze bèta van een totaal nieuw UI te installeren. Heb nog helemaal niets met dat glas en vind dat Apple totaal doorgeslapen is met zeep en bellen blazen.

iPhone 16 Pro  iPad mini 6  MacBook Air M2  iMac M4  Watch Series 10  TV 4K HDR  AirPods Max & Pro 2  HomeKit  CarPlay  MagSafe  AirTags

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Pukson
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/yIuHUmatMnBZKLfV693nhSgpLiE=/x800/filters:strip_exif()/f/image/JzvRqcMMij8xoUW95jeTjsta.png?f=fotoalbum_large

Kan er wel aan wennen moet ik zeggen. Met de juiste achtergrond is het toch wel echt nice

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Taxcommunism
  • Registratie: Februari 2023
  • Laatst online: 12:07
Het is wel een lag fest geworden zeg…

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Dennisweb
THE_BASE schreef op dinsdag 10 juni 2025 @ 22:38:
Ook echt voor het eerst dat ik geen behoefte voel om deze bèta van een totaal nieuw UI te installeren. Heb nog helemaal niets met dat glas en vind dat Apple totaal doorgeslapen is met zeep en bellen blazen.
Dus ik hoef niet naar een praatgroepje of psycholoog omdat ik het me allemaal maar inbeeld? :+

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Oké, bedankt voor de mededeling :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JB

JB

Cédric roelt!

Pukson schreef op dinsdag 10 juni 2025 @ 18:54:

[Afbeelding]
Ik krijg alleen niet elke keer die klok (bij andere afbeeldingen met duidelijke berg rand) erachter. Doe ik iets fout?

Mijn boefje is liev!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MainframeX
  • Registratie: September 2017
  • Laatst online: 16:41
Ik hoop dat de ui nog grondig verbetert gaat worden want ik vind het zelf ook niet om aan te zien. De beta kan ik nog skippen maar de ga release in het najaar niet :/

Idempotent.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjah
  • Registratie: Juli 2000
  • Nu online
Call Screening heeft zelfs het radiojournaal gehaald, tja tis idd een feature waar ik op zit te wachten, en tevens een waar ik van opkijk. Zit dit ook nog niet op de Android phones?

[ Voor 12% gewijzigd door Sjah op 11-06-2025 01:41 ]

Pagina: 1 ... 4 ... 7 Laatste

Let op:
iOS/iPadOS betas zijn beschikbaar voor deelnemers aan het Apple Developer Program of het Apple Beta Sofware Program. Vragen om of helpen met het verkrijgen van de iOS/iPadOS betas op elke ander manier is dan ook niet toegestaan. Zie ook de huisregels.