Ja die krijgt dan direct voicemail inderdaad, goed als je weet iemand die je kent of je zelf in ziekenhuis of iets voor controle loopt is het niet handig.
Ik heb dat niet bij me zelf of niemand van de familie niet, goed kan er altijd nog iets gebeuren. maar je krijgt wel direct notificatie(En eventueel een voicemail bericht).
Ik nam anders toch ook al nummers niet op die ik niet kende.
Maar goed vooral voor mijn werk telefoon vind ik het handig, aangezien gebruikers het weigeren de procedures te volgen die er zijn.
Ze moeten al sinds jaar en dag gewoon de helpdesk bellen voor vragen/problemen, of zelf via de it portal hun dingen zoeken(Of daar chatten met iemand van de helpdesk).
Maar nee ze vertikken dat, en gaan altijd voor alles mij maar mailen of bellen. dus ben er klaar mee en neem voor niemand de telefoon meer op(Behalve mijn eigen directe collega's).
Dan stuur ze een keer na de helpdesk voor 1 ding, en dan volgende keer contacteren ze mij voor het zelfde als nog weer(En zeggen gerust ja geen idee ik anders moet zijn).
Ze denken zo sneller geholpen te worden, want ja ik kan het toch wel. maar ja wat ik kan kunnen mijn eigen collega's ook(van mijn afdeling).
Sommige dingen lost de helpdesk ook al voor ze op, en anders komt het met de juiste prio binnen. en kan het op juiste volgorde afgehandeld worden(En kan ik bijv ook door met andere projecten/ werkzaamheden).
Dus ja misschien zet ik het op mijn privé mobiel nog eens uit, maar op mijn werk telefoon zeker niet.
[
Voor 48% gewijzigd door
Carlos0_0 op 16-09-2025 21:54
]