Inderdaad, stel dat ik gewoon zou HODLn en op vaste periodes automatisch zou DCA'n ofzo.. dan zou ik als Belg nog niet op de hoogte zijn.
Ik heb natuurlijk wel alles gelezen in het nieuws en je kan trouwens als EU burger niet meer registeren op bybit.com, maar enkel op bybit.eu
https://learn.bybit.com/e...bybit-europe-eu-and-micar
Daar staat alle info, en dan specifiek:
What does this licensure mean for EU crypto users? This development brings important changes designed to enhance the trading experience for our users in the EEA. Bybit EU GmbH is now the dedicated entity for residents within this region. The EEA includes Austria, Belgium, Bulgaria, Croatia, Cyprus, the Czech Republic, Denmark, Estonia, Finland, France, Germany, Greece, Hungary, Iceland, Ireland, Italy, Latvia, Liechtenstein, Lithuania, Luxembourg, Malta, the Netherlands, Norway, Poland, Portugal, Romania, Slovakia, Slovenia, Spain and Sweden (Note, however, that services via Bybit EU will not be available to Maltese residents at this time.) Effective immediately, new users residing in the EEA can no longer register on the global Bybit platform. Instead, they’re invited to pre-register on the new Bybit EU website. Starting Jul 1, 2025, the full Bybit EU platform will go live. On this date, existing users from eligible EEA countries will also be able to onboard to the new, fully licensed European platform, ensuring they can continue to access our services within a compliant framework.
Voor mij is dit van de pot gerukt. Trek uw plan, enkel bybit.nl helpen we kosteloos.
Het antwoord:
Helaas kunnen de assets in dit geval niet via een interne overboeking worden overgezet, omdat de transactie wordt verstuurd naar een ander platform binnen Bybit (bijvoorbeeld van Bybit.com naar Bybit.eu). Hierdoor wordt het technisch gezien beschouwd als een externe overdracht. Daarom is op dit moment de enige beschikbare optie om uw assets over te zetten via een on-chain transactie. Hierbij worden er netwerktransactiekosten in rekening gebracht. Belangrijk om te weten: deze kosten worden niet door Bybit bepaald, maar zijn onderdeel van de blockchain zelf en worden betaald aan het netwerk dat uw transactie verwerkt.
We zouden zelfs tijdelijk functies kunnen missen:
Aangezien Bybit EU opereert onder de nieuwe MiCAR-regelgeving binnen de Europese Economische Ruimte (EER), worden bepaalde diensten, zoals margin trading, derivaten, en crypto leningen, momenteel nog niet aangeboden, of zijn ze in ontwikkeling en wachten ze op verdere goedkeuring. We begrijpen dat dit voor bestaande gebruikers een beperking kan vormen, zeker als u gewend bent aan de uitgebreide functies van Bybit.com. Er wordt echter actief gewerkt aan het geleidelijk uitbreiden van de functionaliteiten op Bybit EU, uiteraard binnen de grenzen van de Europese regelgeving. Tot die tijd kan het zijn dat u als EU-ingezetene beperkte toegang heeft tot bepaalde functies op Bybit.com, en dat ook Bybit EU deze (nog) niet volledig aanbiedt. We raden u daarom aan om op de hoogte te blijven van toekomstige updates en aankondigingen, zodra bepaalde functies beschikbaar worden op het EU-platform, zullen we dat uiteraard communiceren.
Mijn aanpak:
Ik laat alles staan en blijf traden op .com
ik zie het wel wat en wanneer er iets gebeurd, mijn account op .eu staat klaar.
[
Voor 20% gewijzigd door
kazzzdafke op 21-08-2025 15:44
]
Never ever financial advice...