Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pandahunterz
  • Registratie: Februari 2015
  • Laatst online: 16-09 17:06
KeFFeR1208 schreef op maandag 18 augustus 2025 @ 22:50:
Kun je die EU kaart tijdelijk niet bestellen totdat de Nederlandse er is of…? Sinds er een aparte EU site is heb ik alleen maar problemen met aanmelden e.d.
EU kaart is in september beschikbaar, mogelijk al iets eerder. NL kaart blijft tot (eind?) september als je hem al hebt, kan nooit meer nieuw aangevraagd worden

edit: (komen overigens meer AMA's in september, bybit houdt er wel echt van dingen onduidelijk te publiceren, zelfs hun eigen mods en community managers zijn vaak niet goed op de hoogte)

[ Voor 17% gewijzigd door pandahunterz op 19-08-2025 00:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pandahunterz
  • Registratie: Februari 2015
  • Laatst online: 16-09 17:06
Peppernut schreef op maandag 18 augustus 2025 @ 23:00:
[...]

Maar dat is dus niet gerelateerd aan een kaart? Want die is er nog niet toch?
de actie waar chris denk ik naar verwijst is wel betreffende de EU kaart, komt volgens die 2 van bybit een nieuwe actie die vergelijkbaar is met de 10% cashback op nl vroeger (veeeel hype in de AMA)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CHRlS
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 22:02
[...]

Die kaart schijnt er dus op of vlak voor 1 sept te zijn zijde en ze

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JK
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 15-09 12:08

JK

[...]

Dat is wel gerelateerd aan de kaart. Vanaf 1 sept op de EU-site kan je 'm aanvragen. Ik verwacht dan dus ook een grotere actie dan 10% cashback wat het eerst was. Denk een hoger % (tijdelijk, uiteraard) en ik las ergens nog wat over een contest met een kaart ontwerpen.

Ik ga wel een nieuwe kaart aanvragen, dat levert mij meer op dan de huidige over te zetten. Enige nadeel: je transactieoverzicht gaat niet mee dan. En er is volgens mij geen export-functie, dus dat moet je dan weer zelf gaan doen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flexion1
  • Registratie: Mei 2019
  • Laatst online: 22:39
JK schreef op dinsdag 19 augustus 2025 @ 08:33:
[...]

Dat is wel gerelateerd aan de kaart. Vanaf 1 sept op de EU-site kan je 'm aanvragen. Ik verwacht dan dus ook een grotere actie dan 10% cashback wat het eerst was. Denk een hoger % (tijdelijk, uiteraard) en ik las ergens nog wat over een contest met een kaart ontwerpen.

Ik ga wel een nieuwe kaart aanvragen, dat levert mij meer op dan de huidige over te zetten. Enige nadeel: je transactieoverzicht gaat niet mee dan. En er is volgens mij geen export-functie, dus dat moet je dan weer zelf gaan doen...
Ja het zou grootste actie ooit zijn dus moeten ze meer dan 10 % geven of hogere max dan vorige keer. Dus dat is altijd beter dan de hoogste tier.

Ik ga ook zeker voor de nieuwe kaart. Daar komen ook de tiers weer op en heb je zo weer terug opgebouwd dus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knakworst
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 18:46

knakworst

Get more sats!

Topicstarter
Flexion1 schreef op maandag 18 augustus 2025 @ 20:38:
[...]

Haha waarom niet. Ze zullen er niet om liegen. We wachten rustig af waar ze mee komen. Maar acties vorig jaar waren echt wel genereus.

Komt binnenkort aparte Bybit kaart AMA.
Nou vooruit, ik wacht nog wel even met GBIT dan maar, ik laat me graag verrassen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deurwaarder
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 20:32

Deurwaarder

*blaf*

Dat lijkt mij ook de beste route.
Ook ben ik er niet helemaal zeker van dat het migreren van accounts vlekkeloos gaat.
Mijn EU account heeft een ander email adres (want.. eigen domein mocht niet) en ander huisadres (want verhuizing, en nieuw adres doorgeven bij NL kan niet, want dat is KYC en doen ze niet meer :D)

Dus voor de zekerheid gooi ik handmatig mijn saldo wel over naar EU, en vraag daar een nieuwe kaart aan.

-Geen deurwaarder-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kazzzdafke
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 17:28
Ik heb nog helemaal niets gekregen (mail) als Belg.
Maar ik log gewoon aan via Bybit.com

Is deze dan buiten schot of hoe moet ik dat zien?
Netjes KYC gedaan dus ze weten dat ik Belg ben :)

Never ever financial advice...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• knakworst

knakworst

Get more sats!

Topicstarter
kazzzdafke schreef op dinsdag 19 augustus 2025 @ 09:24:
Ik heb nog helemaal niets gekregen (mail) als Belg.
Maar ik log gewoon aan via Bybit.com

Is deze dan buiten schot of hoe moet ik dat zien?
Netjes KYC gedaan dus ze weten dat ik Belg ben :)
Ik denk dat de tijdslijn later is. In Nederland is de AFM vrij streng met de adoptie van micar, zie ook partijen als kucoin etc. Die worden allemaal de laan uitgestuurd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kazzzdafke
Misschien dan nu al eens kijken voor een Bybit.eu account en de boel overzetten? Of toch maar een andere speler bekijken..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deurwaarder

Deurwaarder

*blaf*

Toch wel apart. Ik krijg nu net een email van Bybit.EU: "Make your first $100 top-up & get up to 50 USDC free"

(Helaas had ik een top-up gedaan voor dat ik op 'register' klikte, dus dat telt dan niet. En 'Register now' klikken geeft een hele sloot 'System error, please try again later' meldingen.
Edit: ik zie ook dat de actie alleen geldig is voor gebruikers die nog geen top-up hebben gedaan. Dus let op, eerst registreren voor de actie en dan pas een deposit doen..)

Maar, die actie loopt van 8 augustus tot 8 september, en alleen de eerste 500 gebruikers krijgen die 50$.
Dus tenzij er nog geen 500 mensen hebben gestort, is het wat flauw/gek om nu nog te adverteren met 'up to 50$'

Ik zag overigens wel dat voor de SEPA deposit nu geen fee wordt gerekend. Maar of dat nu komt doordat ik een fee-save coupon heb, of dat het echt gratis is weet ik niet..
In ieder geval kon ik 100 euro storten zonder fee via overboeking, en was het direct beschikbaar.

[ Voor 9% gewijzigd door Deurwaarder op 19-08-2025 11:46 ]

-Geen deurwaarder-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ElPensador
  • Registratie: Februari 2023
  • Laatst online: 21:08
Flexion1 schreef op maandag 18 augustus 2025 @ 20:38:
[...]

Haha waarom niet. Ze zullen er niet om liegen. We wachten rustig af waar ze mee komen. Maar acties vorig jaar waren echt wel genereus.

Komt binnenkort aparte Bybit kaart AMA.
Heeft iemand de link van de TG? Kan het online niet vinden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ElPensador
  • Registratie: Februari 2023
  • Laatst online: 21:08
Net ook de AMA geluisterd. Zoals meerdere hier al melden lijkt het slim om transacties op te sparen met Curve en na 1 september gbit te doen naar de Bybit.eu kaart .
Verwacht minimaal 10% op 6000 euro, misschien wel tot 10k. Wellicht nog iets met tickets van 1 tot 10 usd ernaast.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flexion1
Deurwaarder schreef op dinsdag 19 augustus 2025 @ 11:42:

Ik zag overigens wel dat voor de SEPA deposit nu geen fee wordt gerekend. Maar of dat nu komt doordat ik een fee-save coupon heb, of dat het echt gratis is weet ik niet..
In ieder geval kon ik 100 euro storten zonder fee via overboeking, en was het direct beschikbaar.
Nee sepa is nu voor iedereen gratis ivm dat trade event

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flexion1
ElPensador schreef op dinsdag 19 augustus 2025 @ 12:01:
[...]

Heeft iemand de link van de TG? Kan het online niet vinden
https://t.me/Bybit_NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JK
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 15-09 12:08

JK

Flexion1 schreef op dinsdag 19 augustus 2025 @ 08:42:
[...]

Ja het zou grootste actie ooit zijn dus moeten ze meer dan 10 % geven of hogere max dan vorige keer. Dus dat is altijd beter dan de hoogste tier.

Ik ga ook zeker voor de nieuwe kaart. Daar komen ook de tiers weer op en heb je zo weer terug opgebouwd dus
Komt zelfs nog eerder dan 1 september, is het plan.
Ben heel benieuwd waar ze mee komen, maar die eerste maand moet je wel weer opnieuw opbouwen.
Heb al leuk geld met Bybit verdiend met allerlei acties. Hoop alleen wel dat ze meer pairs snel erop gaan zetten en dat het volume flink omhoog gaat. Gebruik hiernaast nog Bitvavo, maar Bybit doet véél meer voor z'n klanten en via TG goede support, dus daar zit ik liever. :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KeFFeR1208
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 22-09 19:14
pandahunterz schreef op dinsdag 19 augustus 2025 @ 00:13:
[...]

EU kaart is in september beschikbaar, mogelijk al iets eerder. NL kaart blijft tot (eind?) september als je hem al hebt, kan nooit meer nieuw aangevraagd worden
Ik zal support wel even contacten want ik kan me niet aanmelden voor die kaart. Geeft aan dat het niet beschikbaar is voor mijn regio terwijl ik wel op de EU-site zit. In app op mn EU account zie ik nergens een iccontje staan voor de kaart, terwijl ik me kan herinneren dat het in de global app er wel stond.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Flexion1
KeFFeR1208 schreef op dinsdag 19 augustus 2025 @ 13:35:
[...]

Ik zal support wel even contacten want ik kan me niet aanmelden voor die kaart. Geeft aan dat het niet beschikbaar is voor mijn regio terwijl ik wel op de EU-site zit. In app op mn EU account zie ik nergens een iccontje staan voor de kaart, terwijl ik me kan herinneren dat het in de global app er wel stond.
Hij is er nog niet op de Eu app. Komt ergens komende weken

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• kazzzdafke
Hmmmm wil ik de KYC voltooien op .eu, blijk ik daar QDHNBNMSTT NPGGUMKGNH te heten.
Werkt goed, dat digitale scannen.

3x geprobeerd, blijft rare tekens geven terwijl alle andere dingen wel correct zijn.

Case moeten aanmaken.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• knakworst

knakworst

Get more sats!

Topicstarter
kazzzdafke schreef op dinsdag 19 augustus 2025 @ 15:31:
Hmmmm wil ik de KYC voltooien op .eu, blijk ik daar QDHNBNMSTT NPGGUMKGNH te heten.

3x geprobeerd, blijft rare tekens geven terwijl alle andere dingen wel correct zijn.

Case moeten aanmaken.
You are doxxxxed.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Deurwaarder

Deurwaarder

*blaf*

kazzzdafke schreef op dinsdag 19 augustus 2025 @ 15:31:

Case moeten aanmaken.
Dat had ik ook, ook na een 2e keer scannen. 8)7
Toen heb ik het maar gesubmit, en dat was geaccepteerd.
Ik denk dat het een (aparte) manier van privacy afscherming is, dat ie een pseudoniem toont in dat scherm. Geen idee waarom.

-Geen deurwaarder-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Peppernut
  • Registratie: Oktober 2024
  • Laatst online: 26-09 20:52
Begrijp ik het dan goed dat het verstandig is om een heel nieuw account aan te maken op Bybit.eu i.p.v. (automatisch) over laten zetten? En dit kan dus wel met hetzelfde email adres als op bybit.nl? Dan heb je tijdelijk twee accounts naast elkaar neem ik aan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NCJ87
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 08:22
Peppernut schreef op dinsdag 19 augustus 2025 @ 22:10:
Begrijp ik het dan goed dat het verstandig is om een heel nieuw account aan te maken op Bybit.eu i.p.v. (automatisch) over laten zetten? En dit kan dus wel met hetzelfde email adres als op bybit.nl? Dan heb je tijdelijk twee accounts naast elkaar neem ik aan?
Ik volg het ook niet meer precies, is het verstandig om nu al over te stappen (met die 50 dollar actie dat vast geen 50 dollar meer oplevert) of wachten tot na 1 september? Of is wachten alleen nodig om met GBIT transacties uit voeren?
Ik was van plan om automatisch te migreren en dan mijn tier te houden, maar zo werkt het dus niet meer?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flexion1
Peppernut schreef op dinsdag 19 augustus 2025 @ 22:10:
Je als je met de nieuwe kaart mee wilt doen die binnenkort op eu komt en met die actie dan zal je al nieuw account moeten hebben op eu.

Doe je niks dan ga je ter zijner tijd over van nl naar eu met je huidige kaart maar kan je dus niet met de nieuwe actie meedoen.

Kan met zelfde emailadres en je hebt dan 2 accounts naast elkaar idd. Zijn ook 2 verschillende apps die je naast elkaar kan gebruiken

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Flexion1
NCJ87 schreef op dinsdag 19 augustus 2025 @ 23:04:
[...]

Ik volg het ook niet meer precies, is het verstandig om nu al over te stappen (met die 50 dollar actie dat vast geen 50 dollar meer oplevert) of wachten tot na 1 september? Of is wachten alleen nodig om met GBIT transacties uit voeren?
Ik was van plan om automatisch te migreren en dan mijn tier te houden, maar zo werkt het dus niet meer?
Als je met de nieuwe actie voor de nieuwe kaart mee wilt doen zal je een nieuw eu account moeten hebben en die nu moeten aanmaken.

Doe je dat niet gaat alles over eind september en houd je je eigen kaart maar kan je niet met de nieuwe eu actie meedoen.

Aangezien het grootste actie ooit is moet het minimaal rond de 10 % cashback liggen dus meer dan de hoogste tier die je nu kan hebben

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jasper0808
  • Registratie: November 2014
  • Laatst online: 21:00
Ik denk dat ik ook maar alvast over moet stappen naar EU, zal een mijn referral code van mijn NL account werken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enermax
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 23-09 07:42
Jasper0808 schreef op woensdag 20 augustus 2025 @ 07:48:
Ik denk dat ik ook maar alvast over moet stappen naar EU, zal een mijn referral code van mijn NL account werken?
Nee, ander platform.

• kazzzdafke
Toch nog eens even nagevraagd via de bybit chat en..
NL's worden in september kostenloos overgezet van bybit.nl naar bybit.eu

Belgen die een account hebben op bybit.com moeten zelf opdraaien voor de overdracht naar .eu, en moeten dus ook transactie- en networkkosten betalen.

dubbele WTF.. ik ga toch eens bekijken of er geen alternatieven zijn. Gedwongen worden naar een nieuw platform en er dan nog voor moeten betalen ook?

• Nopheros
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 26-09 19:53
kazzzdafke schreef op donderdag 21 augustus 2025 @ 15:01:
Belgen die een account hebben op bybit.com moeten zelf opdraaien voor de overdracht naar .eu, en moeten dus ook transactie- en networkkosten betalen.
Als dit zo zou zijn dan staat het toch gewoon in de mail die je ontvangen hebt? Waarom dan nog navragen.

Eerste deel over Nederlanders staat duidelijk uitgelegd in de mail namelijk.

Krijg het gevoel dat je als Belg geen mail hebt ontvangen en ook helemaal niet perse over hoeft en vervolgens aannames doet maar ik laat me graag corrigeren ;)

[ Voor 34% gewijzigd door Nopheros op 21-08-2025 15:08 ]

• kazzzdafke
Ik heb GEEN mail gekregen inderdaad, en als Belg MOETEN we ook over.

Aanname is verkeerd:
Bestaande Bybit-gebruikers:
Als je inwoner bent van een EER-land (met uitzondering van Malta), moet je migreren naar Bybit.eu.

• Nopheros
kazzzdafke schreef op donderdag 21 augustus 2025 @ 15:16:
Ik heb GEEN mail gekregen inderdaad, en als Belg MOETEN we ook over.

Aanname is verkeerd:
Bestaande Bybit-gebruikers:
Als je inwoner bent van een EER-land (met uitzondering van Malta), moet je migreren naar Bybit.eu.
Dus even samenvattend:

Je hebt een account op een platform waarmee je in geld/crypto handelt.
Ze gaan je account binnenkort stopzetten.
Ze hebben je hierover niet geïnformeerd en als je zelf er niet over had gelezen wist je van niets?

Dat is wel zwaar bijzonder te noemen en idd niet acceptabel.

• kazzzdafke
Inderdaad, stel dat ik gewoon zou HODLn en op vaste periodes automatisch zou DCA'n ofzo.. dan zou ik als Belg nog niet op de hoogte zijn.
Ik heb natuurlijk wel alles gelezen in het nieuws en je kan trouwens als EU burger niet meer registeren op bybit.com, maar enkel op bybit.eu

https://learn.bybit.com/e...bybit-europe-eu-and-micar

Daar staat alle info, en dan specifiek:

What does this licensure mean for EU crypto users? This development brings important changes designed to enhance the trading experience for our users in the EEA. Bybit EU GmbH is now the dedicated entity for residents within this region. The EEA includes Austria, Belgium, Bulgaria, Croatia, Cyprus, the Czech Republic, Denmark, Estonia, Finland, France, Germany, Greece, Hungary, Iceland, Ireland, Italy, Latvia, Liechtenstein, Lithuania, Luxembourg, Malta, the Netherlands, Norway, Poland, Portugal, Romania, Slovakia, Slovenia, Spain and Sweden (Note, however, that services via Bybit EU will not be available to Maltese residents at this time.) Effective immediately, new users residing in the EEA can no longer register on the global Bybit platform. Instead, they’re invited to pre-register on the new Bybit EU website. Starting Jul 1, 2025, the full Bybit EU platform will go live. On this date, existing users from eligible EEA countries will also be able to onboard to the new, fully licensed European platform, ensuring they can continue to access our services within a compliant framework.

Voor mij is dit van de pot gerukt. Trek uw plan, enkel bybit.nl helpen we kosteloos.

Het antwoord:

Helaas kunnen de assets in dit geval niet via een interne overboeking worden overgezet, omdat de transactie wordt verstuurd naar een ander platform binnen Bybit (bijvoorbeeld van Bybit.com naar Bybit.eu). Hierdoor wordt het technisch gezien beschouwd als een externe overdracht. Daarom is op dit moment de enige beschikbare optie om uw assets over te zetten via een on-chain transactie. Hierbij worden er netwerktransactiekosten in rekening gebracht. Belangrijk om te weten: deze kosten worden niet door Bybit bepaald, maar zijn onderdeel van de blockchain zelf en worden betaald aan het netwerk dat uw transactie verwerkt.

We zouden zelfs tijdelijk functies kunnen missen:

Aangezien Bybit EU opereert onder de nieuwe MiCAR-regelgeving binnen de Europese Economische Ruimte (EER), worden bepaalde diensten, zoals margin trading, derivaten, en crypto leningen, momenteel nog niet aangeboden, of zijn ze in ontwikkeling en wachten ze op verdere goedkeuring. We begrijpen dat dit voor bestaande gebruikers een beperking kan vormen, zeker als u gewend bent aan de uitgebreide functies van Bybit.com. Er wordt echter actief gewerkt aan het geleidelijk uitbreiden van de functionaliteiten op Bybit EU, uiteraard binnen de grenzen van de Europese regelgeving. Tot die tijd kan het zijn dat u als EU-ingezetene beperkte toegang heeft tot bepaalde functies op Bybit.com, en dat ook Bybit EU deze (nog) niet volledig aanbiedt. We raden u daarom aan om op de hoogte te blijven van toekomstige updates en aankondigingen, zodra bepaalde functies beschikbaar worden op het EU-platform, zullen we dat uiteraard communiceren.

Mijn aanpak:
Ik laat alles staan en blijf traden op .com
ik zie het wel wat en wanneer er iets gebeurd, mijn account op .eu staat klaar.

[ Voor 20% gewijzigd door kazzzdafke op 21-08-2025 15:44 ]

• SvMp
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
Domino schreef op donderdag 14 augustus 2025 @ 06:34:
[...]

Ik ook en ik ben daarmee geregistreerd, het lijkt dus dat ze dat recent uit hebben gezet. Hopelijk tijdelijk.
Ongeveer een week geleden mail gestuurd aan Bybit over dit probleem (mailadres kan niet gebruikt worden). Nooit een reactie gehad, zojuist opnieuw geprobeerd en nu werkt het. Heldere communicatie blijkt keer op keer een probleem te zijn met ByBit.

• SvMp
  • Niet online
Nopheros schreef op donderdag 21 augustus 2025 @ 15:19:
[...]

Dus even samenvattend:

Je hebt een account op een platform waarmee in je geld/crypto handelt.
Ze gaan je account binnenkort stopzetten.
Ze hebben je hierover niet geïnformeerd en als je zelf er niet over had gelezen wist je van niets?

Dat is wel zwaar bijzonder te noemen en idd niet acceptabel.
ByBit communiceert niet, half of gewoon slecht. Alles gaat om communicatie. Als het onmogelijk is om een helder beeld te krijgen van wat er gaat gebeuren zonder het doorworstelen van fora, een Telegram groep en Q&A-video's dan gaat er iets niet goed.

Niet alleen rond deze transitie naar een ander platform, het is structureel. Ander recent voorbeeld is het zonder iets te zeggen stop zetten van de automatische omzetting van punten, en het stilzwijgend hervatten, zonder enige communicatie.

[ Voor 15% gewijzigd door SvMp op 21-08-2025 16:59 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Nopheros
SvMp schreef op donderdag 21 augustus 2025 @ 16:57:
[...]

ByBit communiceert niet, half of gewoon slecht. Alles gaat om communicatie. Als het onmogelijk is om een helder beeld te krijgen van wat er gaat gebeuren zonder het doorworstelen van fora, een Telegram groep en Q&A-video's dan gaat er iets niet goed.

Niet alleen rond deze transitie naar een ander platform, het is structureel. Ander recent voorbeeld is het zonder iets te zeggen stop zetten van de automatische omzetting van punten, en het stilzwijgend hervatten, zonder enige communicatie.
De reden dat het voor mij zo ongeloofwaardig overkwam is omdat ze het in mijn geval prima gecommuniceerd hebben, de logica om dit alleen bij Nederlanders te doen ontgaat mij.

Daarnaast vind ik persoonlijk dingen als automatisch punten aan/uitzetten niet echt communicatie waardig, deze platforms zijn zo uitgebreid dat het me niet zou verbazen als ze dan honderden artikelen per dag moeten gaan zitten schrijven. Zeker omdat het een korte tijd later alweer aanstond. Daarnaast kan ik me herinneren er in de app zelf wel iets over gelezen te hebben?

• Wispe
  • Registratie: September 2019
  • Niet online
Nopheros schreef op donderdag 21 augustus 2025 @ 17:04:
[...]

De reden dat het voor mij zo ongeloofwaardig overkwam is omdat ze het in mijn geval prima gecommuniceerd hebben, de logica om dit alleen bij Nederlanders te doen ontgaat mij.

Daarnaast vind ik persoonlijk dingen als automatisch punten aan/uitzetten niet echt communicatie waardig, deze platforms zijn zo uitgebreid dat het me niet zou verbazen als ze dan honderden artikelen per dag moeten gaan zitten schrijven. Zeker omdat het een korte tijd later alweer aanstond. Daarnaast kan ik me herinneren er in de app zelf wel iets over gelezen te hebben?
Klopt, er stond een melding dat USDT’s op waren en per x/08 weer kon. Dit was zelfs eerder opgelost en toen verdween die melding.

Ik geloof niet dat de traditionele banken veel beter/meer communiceren trouwens.

• SvMp
  • Niet online
Wispe schreef op donderdag 21 augustus 2025 @ 17:08:
[...]

Klopt, er stond een melding dat USDT’s op waren en per x/08 weer kon. Dit was zelfs eerder opgelost en toen verdween die melding.

Ik geloof niet dat de traditionele banken veel beter/meer communiceren trouwens.
Die melding kwam na een tijdje. En inderdaad, het werd eerder hervat dan in de melding stond. Slechte communicatie dus. Als een traditionele bank zo communiceert dan gaan programma's als Radar en Kassa helemaal los.

• Wispe
  • Niet online
SvMp schreef op donderdag 21 augustus 2025 @ 17:11:
[...]

Die melding kwam na een tijdje. En inderdaad, het werd eerder hervat dan in de melding stond. Slechte communicatie dus. Als een traditionele bank zo communiceert dan gaan programma's als Radar en Kassa helemaal los.
Het verdwijnen van de melding is ook communicatie.

• Fleske
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 16:48
Maar kunnen we de huidige kaart en tier nog gebruiken op bybit.nl? Of stopt dit op 1 september? Er is nog geen kaart beschikbaar op eu platform. Is het verstandig om wel uitgaven te doen? Dat is me niet helemaal duidelijk.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Domino
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 22:22
Fleske schreef op donderdag 21 augustus 2025 @ 17:24:
Maar kunnen we de huidige kaart en tier nog gebruiken op bybit.nl? Of stopt dit op 1 september? Er is nog geen kaart beschikbaar op eu platform. Is het verstandig om wel uitgaven te doen? Dat is me niet helemaal duidelijk.
Je hebt twee keuzes. De NL kaart meenemen of een nieuwe EU kaart aanvragen. Er is gezegd dat tiers en cashback gelijk blijft maar eerst zien dan geloven.

Er schijnt ook een grote actie aan te komen mbt de nieuwe EU kaart volgens de berichten maar echt duidelijk is het allemaal nog niet.

Wat wel vaststaat: per 1 september kun je geen stortingen meer doen op NL dus wil je die kaart nog gebruiken dan dien je voor die datum geld op NL gezet hebben.

/edit: ik las de vraag een beetje verkeerd. Volgens de TG berichten kun je de NL kaart in september nog gebruiken. Maar ook hier liever de officiele berichten afwachten.

[ Voor 9% gewijzigd door Domino op 21-08-2025 17:41 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• enermax
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 23-09 07:42
Mijn strategie: 50 euro op bybit.nl kaart op 1sept. Die gebruik je bijv voor yearly Amazon Prime €50, Spotify,Netflix, Chatgpt (alleen browser betaling)! En als dat settled is gelijk de cashback verkopen en door naar nieuwe kaart aanvragen op Bybit.eu

[ Voor 4% gewijzigd door enermax op 21-08-2025 18:06 ]

• Domino
enermax schreef op donderdag 21 augustus 2025 @ 18:04:
Mijn strategie: 50 euro op bybit.nl kaart op 1sept. Die gebruik je bijv voor yearly Amazon Prime €50, Spotify,Netflix, Chatgpt (alleen browser betaling)! En als dat settled is gelijk de cashback verkopen en door naar nieuwe kaart aanvragen op Bybit.eu
Ik heb de volledige bestedingsruimte van mijn tier gestort. Is de EU actie echt veel beter dan haal ik het saldo er wel weer af.

Gerucht gaat dat het dezelfde actie (of beter) is als begin dit jaar: 10% met max €600 cashback.

• Fleske
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 16:48
Oké, maar moet je die storting echt voor 1 september doen!? Of kan dat gedurende maand ook nog.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Domino
Fleske schreef op donderdag 21 augustus 2025 @ 19:45:
Oké, maar moet je die storting echt voor 1 september doen!? Of kan dat gedurende maand ook nog.
Hier is een duidelijke en beknopte samenvatting van de verstrekte informatie over de overgang van Bybit NL naar Bybit EU:

- QR Code functie: Ja, deze komt terug op Bybit EU.
- Bybit app: Bybit NL en Bybit EU hebben aparte apps en accounts. Je kunt niet dezelfde app of account gebruiken.
- iDEAL stortingen: Werken nog steeds op Bybit NL. Op Bybit EU komt iDEAL zeer binnenkort, zonder kosten.
- Travel rule bij stortingen: zeer binnenkort functie waar men van te voren zijn adres kan whitelisten en op kan slaan.
- Tegoeden overzetten: Geen interne transfer mogelijk. Gebruik de "withdraw"-functie op Bybit NL om tegoeden handmatig op te nemen en over te zetten naar Bybit EU.
- Bybit Card na 31 aug:
Oude NL-kaart kan niet meer worden opgewaardeerd na 31 augustus.
Twee opties:
1. Vraag een nieuwe Bybit EU-kaart aan en doe mee aan een grote campagne (exclusief voor nieuwe EU-kaarten).
2. Neem je NL-kaart mee naar EU, maar dan kun je niet deelnemen aan de campagne.
- IBAN: Staat op de roadmap voor de Bybit EU-kaart.
- Historische data: Worden alleen overgedragen als je je NL-kaart meeneemt naar EU.
- Assets omzetten naar USDC: Mogelijk na 31 augustus.
- Automatische incasso’s: Alleen mogelijk als je je NL-kaart overzet naar EU. Bij een nieuwe EU-kaart moet je kiezen tussen de NL- of EU-kaart.
- Cashbacks en refunds: Blijven hetzelfde bij overzetting van NL-kaart naar EU.
- Automatische migratie: Accounts worden automatisch overgezet naar Bybit EU als je niets doet.

Belangrijke data:
- 31 aug: Geen stortingen of trading meer mogelijk op Bybit NL. Assets omzetten naar USDC blijft mogelijk.
Begin sep: "1-click migratie"-knop beschikbaar, gebaseerd op KYC-matching (niet e-mail). Niet-ondersteunde assets worden omgezet naar USDC.
- 15 sep: Opt-out mogelijk als je niet automatisch wilt migreren. Marginposities en cryptoleningen worden automatisch afgesloten.
- 30 sep: Alle Bybit NL-accounts worden gesloten, openstaande tegoeden worden overgeplaatst naar EU.

- Kantoor: Blijft in Amsterdam.
- Nieuw EU-account: Vereist nieuwe KYC-procedure. Bij 1-click migratie kunnen extra KYC-vragen worden gesteld. Leuke acties beschikbaar!
- Waarom geen automatische migratie?: Bybit EU biedt grote acties, zoals WSOT en card-campagnes.
- Bybit Card op EU: Campagne start 1 september met nieuwe designs en community-contests voor card-ontwerpen.
- Prijzen en acties: VIPs krijgen grotere prijzen, maar non-VIPs kunnen meedoen aan alle acties, zoals cashbacks (bijv. 2x $600, met nog grotere acties gepland). Bybit EU richt zich op álle gebruikers.
- Telegram community: Doe mee voor leuke prijzen.
- Subaccounts: Worden niet automatisch overgezet. Tegoeden worden naar het hoofdaccount op Bybit EU gestort. Nieuwe subaccounts kunnen op EU worden aangemaakt.
- E-mailproblemen: Aanmelden met eigen domein-e-mails werkt niet. Gebruik Gmail, Hotmail of Protonmail. Maak een apart e-mailadres voor crypto met 2FA.
- Hacks: Neem contact op met support of teamleden zoals Meyade, Amjad, Shaqiel of Arif bij problemen.
- Bestaande EU-accounts: Bestaande gebruikers en gebruikers met een nieuw EU-account kunnen meedoen aan de EU-cardcampagne als ze een Bybit EU card aanvragen.
- Minder netwerken/tokens op EU: Bybit EU werkt hard aan uitbreiding van netwerken en tokens.
- API: komt eraan en is nog niet direct beschikbaar

- Samenvatting: Bybit NL sluit eind september, met automatische migratie naar Bybit EU tenzij je kiest voor opt-out. Tegoeden en kaarten kunnen worden overgezet, maar nieuwe EU-kaarten bieden exclusieve campagnes. iDEAL en extra netwerken/tokens komen binnenkort naar Bybit EU. Doe mee aan acties en zorg voor een veilig crypto-e-mailadres!
Linkje naar het bericht.

• bingbadaboem
  • Registratie: Juli 2024
  • Laatst online: 22:07
Ik zie in dit overzicht een stukje over automatisch incasso. Interessant, dit kan nu toch nog niet op nl? Krijg je dan ook cashback hierover? Of zijn deze transacties uitgesloten? Snap ook verhaal met overzetten of nieuwe kaart mbt automatisch incasso niet echt.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Domino
bingbadaboem schreef op donderdag 21 augustus 2025 @ 22:54:
[...]

Ik zie in dit overzicht een stukje over automatisch incasso. Interessant, dit kan nu toch nog niet op nl? Krijg je dan ook cashback hierover? Of zijn deze transacties uitgesloten? Snap ook verhaal met overzetten of nieuwe kaart mbt automatisch incasso niet echt.
Het staat een beetje dubbelzinnig, wij kennen automatische incasso’s als zijnde machtigingen om nota’s af te schrijven van een iban. Ik denk dat ze hier abonnementen bedoelen die je met een cc betaald (bijvoorbeeld streaming diensten, office365 enz). Indien je ervoor kiest om de NL kaart over te laten zetten hou je hetzelfde cc nummer en hoef je dus geen wijzigingen door te voeren bij de diensten die je via de cc af neemt. Kies je voor een EU kaart dan krijg je (uiteraard) een nieuw nummer/vervaldatum/sec code.

Die passage betreffende iban, ik denk dat het minder spannend is dan je denkt. Dat wordt gewoon een betaalrekening die gekoppeld is aan bybit via de payment provider. Automatische incasso’s zullen hier wellicht direct van afgeschreven kunnen worden maar dat staat los van de bybit card en/of cashback.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kol Nedra
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 22:44
verkeerde topic

[ Voor 80% gewijzigd door Kol Nedra op 22-08-2025 10:23 ]

nothing stops this train

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nobleone
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 10:54
Domino schreef op donderdag 21 augustus 2025 @ 17:39:
[...]
Je hebt twee keuzes. De NL kaart meenemen of een nieuwe EU kaart aanvragen.
Als je niet opt-out voor de automatische migratie, kun je dan nog wél een nieuwe .eu kaart aanvragen?

Ik ben benieuwd naar de nieuwe designs; heb momenteel nog deze:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/VQc9oy9Pyjw-eHXVc-7tyEeWk6g=/800x/filters:strip_exif()/f/image/Xsy1f7PLo8khxutgr3WsAMCd.png?f=fotoalbum_large
Ik vind 'm nog steeds wel grappig maar als een nieuwe kaart met een nieuwe actie (€600 cashback hoor ik? 🤞🏼) komt, laat ik de oude liever voor wat ie is.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Domino
nobleone schreef op zaterdag 23 augustus 2025 @ 16:59:
[...]

Als je niet opt-out voor de automatische migratie, kun je dan nog wél een nieuwe .eu kaart aanvragen?

[Afbeelding]
Ik vind 'm nog steeds wel grappig maar als een nieuwe kaart met een nieuwe actie (€600 cashback hoor ik? 🤞🏼) komt, laat ik de oude liever voor wat ie is.
Geen idee, ik heb dezelfde vragen gesteld aan de country manager van bybit. Vooralsnog oorverdovende stilte.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nobleone
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 10:54
Oké. Afwachten dan maar.
Die '50 USDC bij je eerste storting'-actie, heb ik in elk geval al aan m'n neus voorbij zien gaan. 🫤
Bybit's uitleg:
Kindly note that this event is open only to new users and existing users who haven't yet made a top-up on Bybit EU.

Upon checking, you were already making deposits before this event has started, that is why the system won't allow you to register.

We kindly advise you to take a part in our different events, such as Launchpool, Token Splash, WSOT EU 2025 or stay tuned for more upcoming campaigns.
Blijkbaar was ik iets te enthousiast geweest met het openen van een .eu account.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Peppernut
  • Registratie: Oktober 2024
  • Laatst online: 26-09 20:52
nobleone schreef op zaterdag 23 augustus 2025 @ 16:59:
[...]

[Afbeelding]
Is er ergens een knop waar je voor opt-out kan kiezen? Of wordt de huidige Bybit.nl kaart omgezet naar een bybit.eu versie en kan je daarnaast ook een nieuw bybit.eu account + kaart aanvragen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flexion1
Peppernut schreef op zaterdag 23 augustus 2025 @ 22:25:
[...]

Is er ergens een knop waar je voor opt-out kan kiezen? Of wordt de huidige Bybit.nl kaart omgezet naar een bybit.eu versie en kan je daarnaast ook een nieuw bybit.eu account + kaart aanvragen?
Die opt-out komt er nog. Je kan je huidige kaart om laten zetten maar dan kan je niet meedoen aan de nieuwe actie die eraan komt.

Je kan nu al wel een account aanmaken op eu. Vanaf september kan je daar dan ook nieuwe kaart aanvragen en meedoen.
De keuze was meest voordelige is moet je t.z.t. zelf maken. Je kan wel al een eu account aanmaken natuurlijk. Dat heeft geen nadeel en dan staat het vast klaar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Theswitch
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 21:04
Klopt dit dus voor de keuze:

* Bybit.nl opzeggen, nieuw account bybit.eu aanmaken en meedoen met de 10% actie
* OF bybit.nl automatisch omzetten en je tier level houden op de kaart, maar geen 10% actie?

Of kan je het allebei doen?

[ Voor 6% gewijzigd door Theswitch op 24-08-2025 10:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wispe
  • Niet online
Dus eigenlijk hebben degenen die in de beta-tier zitten het voordeel aangezien je met de overstap naar EU-kaart zowat nog steeds in dezelfde tier zit én mee kan doen met de grote actie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Theswitch
Wispe schreef op zondag 24 augustus 2025 @ 10:21:
Dus eigenlijk hebben degenen die in de beta-tier zitten het voordeel aangezien je met de overstap naar EU-kaart zowat nog steeds in dezelfde tier zit én mee kan doen met de grote actie?
Dat vraag ik me dus ook af. Waar staat dat eigenlijk die grote actie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nicap
  • Laatst online: 22:54

Nicap

Tsssk....

Ik vind het ook maar onduidelijk. Als ik op bybit.eu kijk zie ik zo op het eerste gezicht helemaal nergens iets over een kaart waarmee je kunt betalen. Vraag me ook af wat nou het beste is om te doen als beta tier.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Wispe
  • Niet online
Nicap schreef op zondag 24 augustus 2025 @ 11:53:
Ik vind het ook maar onduidelijk. Als ik op bybit.eu kijk zie ik zo op het eerste gezicht helemaal nergens iets over een kaart waarmee je kunt betalen. Vraag me ook af wat nou het beste is om te doen als beta tier.
Dat komt pas op 1 september.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Theswitch
Moet je dan voor 1 sept een account aanmaken of wachten totdat je wordt overgezet?!?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wispe
  • Niet online
Theswitch schreef op zondag 24 augustus 2025 @ 12:41:
Moet je dan voor 1 sept een account aanmaken of wachten totdat je wordt overgezet?!?
Vind ik ook niet duidelijk, maar er staat: - Automatische migratie: Accounts worden automatisch overgezet naar Bybit EU als je niets doet.. Dus als je niks doet, word je automatisch overgezet, dus het is aan jou of je wacht of dat je zelf alvast een account aanmaakt, lijkt me.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CHRlS
Wispe schreef op zondag 24 augustus 2025 @ 12:46:
[...]

Vind ik ook niet duidelijk, maar er staat: - Automatische migratie: Accounts worden automatisch overgezet naar Bybit EU als je niets doet.. Dus als je niks doet, word je automatisch overgezet, dus het is aan jou of je wacht of dat je zelf alvast een account aanmaakt, lijkt me.
Hoe ik het begrepen had gebeurt dat automatisch overzetten pas eind september. Dus als je dan nog niks hebt ondernomen en geen nieuw account hebt op EU zal je worden overgezet denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Theswitch
Ik las dat er volgende week weer een update email komt, wacht daat nog even op.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Flexion1
Theswitch schreef op zondag 24 augustus 2025 @ 12:41:
Wat je zelf wilt. Met de laatste AMA is er aangekondigd dat vanaf begin september de nieuwe kaart beschikbaar komt op eu. Die komt met de grootste actie ooit. Wil je daar als bestaande klant aan meedoen moet je nu eu account aanmaken en in september de kaart aanvragen. De actie zal dus minimaal 10% cashback zijn.

Doe je niks dan ga je eind september automatisch over met je kaart dmv een knop om alles om te zetten. Je kan dan niet met de actie meedoen maar gaat met je oude kaart over en houdt je tier.

Maar hoogste tier nu is nooit 10% dus meest verstandige is om nu eu account aan te maken en in september de nieuwe kaart.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• knakworst

knakworst

Get more sats!

Topicstarter
Iedereen rekent zich rijk met 10% cashback. De grootste actie ooit kan ook zijn meer landen, blablabla. My body is ready voor 10% maar zal niet verbaasd zijn als het veel minder is. Even om teleurstellingen te voorkomen. :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SvMp
  • Niet online
De "grootste actie ooit" kan alles zijn. Ook een of andere kansloze loterij.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• knakworst

knakworst

Get more sats!

Topicstarter
Overigens laat ik natuurlijk alle transacties lekker op mijn ICS staan en bepaal ik op 1 september wel waar ik ze naar toe stuur, hopelijk een positieve verrassing en is er ook een geldboom op bybit.eu ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CHRlS
knakworst schreef op zondag 24 augustus 2025 @ 17:01:
Overigens laat ik natuurlijk alle transacties lekker op mijn ICS staan en bepaal ik op 1 september wel waar ik ze naar toe stuur, hopelijk een positieve verrassing en is er ook een geldboom op bybit.eu ;)
Ga je dan voor het einde van de maand geld storten naar NL voor de zekerheid?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knakworst

knakworst

Get more sats!

Topicstarter
CHRlS schreef op zondag 24 augustus 2025 @ 18:14:
[...]

Ga je dan voor het einde van de maand geld storten naar NL voor de zekerheid?
Nee ik heb nl niet meer gebruikt verder dus ook geen tier, gebruik COCA momenteel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kol Nedra
Wispe schreef op zondag 24 augustus 2025 @ 12:46:
[...]

Ik laat het automatisch doen, geen behoefte om opnieuw aan te vragen en die kyc te doorlopen.

nothing stops this train

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Wispe
  • Niet online
Kol Nedra schreef op zondag 24 augustus 2025 @ 19:32:
[...]

Ik laat het automatisch doen, geen behoefte om opnieuw aan te vragen en die kyc te doorlopen.
Nieuw EU-account: Vereist nieuwe KYC-procedure. Bij 1-click migratie kunnen extra KYC-vragen worden gesteld. Leuke acties beschikbaar!

:+
En die KYC stelt echt niks voor hoor (bij mij dan).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kol Nedra
maar alle funds moet je zelf overplaatsen toch?

nothing stops this train

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Domino
Kol Nedra schreef op zondag 24 augustus 2025 @ 19:53:
maar alle funds moet je zelf overplaatsen toch?
Nee. Alleen coins die geen listing hebben op EU en die je wilt behouden, anders worden ze verkocht tegen usdc en die wordt automatisch overgezet. Die zogenaamde ‘one-click migration’ zou kosteloos zijn.

Maar het is een beetje een zooitje omdat de officiele communicatie uitblijft. Veel aannames en geruchten in de groepen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kol Nedra
Domino schreef op zondag 24 augustus 2025 @ 20:37:
[...]

Nee. Alleen coins die geen listing hebben op EU en die je wilt behouden, anders worden ze verkocht tegen usdc en die wordt automatisch overgezet. Die zogenaamde ‘one-click migration’ zou kosteloos zijn.

Maar het is een beetje een zooitje omdat de officiele communicatie uitblijft. Veel aannames en geruchten in de groepen.
geen idee hoe dat werkt allemaal dan, want je moet een nieuw account maken? die link je met elkaar dan ofzo?

nothing stops this train

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Domino
Kol Nedra schreef op zondag 24 augustus 2025 @ 20:46:
[...]

geen idee hoe dat werkt allemaal dan, want je moet een nieuw account maken? die link je met elkaar dan ofzo?
Kyc, ze weten alles van de houder van het account. Zal wel op bsn gaan oid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bingbadaboem
  • Registratie: Juli 2024
  • Laatst online: 22:07
Dan alvast eu account op vrouwlief , met actie meedoen en eigen account automatisch over laten zetten toch ook een optie beste van beide werelden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kol Nedra
Domino schreef op zondag 24 augustus 2025 @ 20:37:
[...]

kyc gedaan op ByBit EU, gaat de transfer automatisch van NL --> EU (de funds?)
en hoelang duurt zoiets?

nothing stops this train

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Domino
Kol Nedra schreef op maandag 25 augustus 2025 @ 10:46:
[...]

kyc gedaan op ByBit EU, gaat de transfer automatisch van NL --> EU (de funds?)
en hoelang duurt zoiets?
\Voor zover ik het begrepen heb:
- Er komt een 'one-click' migratie knop. Hoe en wat is nog niet duidelijk.
- De transfer behelst alle cons/tokens die gelist zijn op EU. Indien niet gelist > USDC en alsnog migratie.
- Ik neem aan dat het vrijwel instant is, net als een interne transfer op uuid.

Er volgt deze week een mail met waarin alles aan bod komt volgens de bybit country manager.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kol Nedra
Domino schreef op maandag 25 augustus 2025 @ 11:29:
[...]

\Voor zover ik het begrepen heb:
- Er komt een 'one-click' migratie knop. Hoe en wat is nog niet duidelijk.
- De transfer behelst alle cons/tokens die gelist zijn op EU. Indien niet gelist > USDC en alsnog migratie.
- Ik neem aan dat het vrijwel instant is, net als een interne transfer op uuid.

Er volgt deze week een mail met waarin alles aan bod komt volgens de bybit country manager.
ok thx!

eerste storting op dit account gedaan, helaas geen iDeal dus dan maar via SEPA

nothing stops this train

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• CHRlS
Gisteren ook eerste storting gedaan. Kwam vanochtend binnen en kon gelijk 15 USDC claimen d:)b

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GabrielZ
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 16:17
Ideal zal nog wel komen wanneer de EU bybit card ook live gaat lijkt me.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Domino
Sepa is nu iig gratis. Was de eerste weken ook niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaale
  • Registratie: Mei 2022
  • Laatst online: 19:26
Domino schreef op maandag 25 augustus 2025 @ 17:34:
Sepa is nu iig gratis. Was de eerste weken ook niet.
geld opnemen via Sepa van Bybit.EU is erg duur
0.08% + 3.50 kosten
als ik 100 euro wil opnemen krijg je maar 96.42 overgemaakt
Of is dat weer de schuld van de Rabobank ? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knakworst

knakworst

Get more sats!

Topicstarter
Kaale schreef op maandag 25 augustus 2025 @ 22:21:
[...]

0.08% + 3.50 kosten
Waarom zou je geld willen opnemen :+

Anyway, genoeg plekken waar het gratis kan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaale
omdat ik ronde getallen wil hebben in duizendjes
dan moet ik maar 900 bijstorten haha

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• thierry1982
  • Registratie: December 2015
  • Laatst online: 19:22
Ik heb het een beetje gemist allemaal geloof ik. Tot wanneer kan je nu de huidige bybit card gebruiken? Zojuist een ticket aangemaakt bij Bybit.eu omdat mijn sepa deposit steeds mislukt en het geld met een dag weer op mijn ING rekening staat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• glatuin
  • Registratie: Juni 2015
  • Laatst online: 19:53
Kaale schreef op maandag 25 augustus 2025 @ 22:21:
[...]

0.08% + 3.50 kosten
Waarschijnlijk is het voordeliger in dit geval om je muntjes eerst naar Kraken te sturen en dan naar je bank te laten boeken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• veertje
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 20:50
knakworst schreef op maandag 25 augustus 2025 @ 22:32:
[...]
Waarom zou je geld willen opnemen :+
Hoe kan ik het anders uitgeven?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knakworst

knakworst

Get more sats!

Topicstarter
veertje schreef op dinsdag 26 augustus 2025 @ 12:23:
[...]

Hoe kan ik het anders uitgeven?
Met de credit card, s00n.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaale
glatuin schreef op dinsdag 26 augustus 2025 @ 11:16:
[...]

Waarschijnlijk is het voordeliger in dit geval om je muntjes eerst naar Kraken te sturen en dan naar je bank te laten boeken.
Kraken heb ik niet en heb ook geen metamask.
Heb alleen bybit en bitvavo en ledger.
Ik word gek van al die wachtwoorden enzo dus heb geen zin om nog meer wallets aan te maken.

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• knakworst

knakworst

Get more sats!

Topicstarter
Kaale schreef op dinsdag 26 augustus 2025 @ 20:07:
[...]

Kraken heb ik niet en heb ook geen metamask.
Heb alleen bybit en bitvavo en ledger.
Ik word gek van al die wachtwoorden enzo dus heb geen zin om nog meer wallets aan te maken.
Tekenen van dementie. Ik heb >1.000 accounts en weet ze allemaal.

Mijn naam is bitwarden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaale
daar heb ik allemaal geen verstand van, heb gpt moeten vragen wat bitwarden is haha
ben al blij als ik mijn computer aan en uit kan zetten :)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Xqlus1ve
  • Registratie: Augustus 2019
  • Laatst online: 22:43

Xqlus1ve

Ik roep ook maar wat…

Kaale schreef op dinsdag 26 augustus 2025 @ 20:18:
daar heb ik allemaal geen verstand van, heb gpt moeten vragen wat bitwarden is haha
ben al blij als ik mijn computer aan en uit kan zetten :)
Je bent nogal een durfal als digibeet die zich met crypto bezig houdt :P

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Flexion1
Er staat op Bybit nl een announcement die niet overeenkomt met eerdere info. Het wordt er allemaal niet duidelijker van:

Bybit Card usage for existing cardholders:
Existing card users will not be able to use their card to make new transactions from Sep 15, 2025, 7AM UTC.
Points will continue to accrue on transactions made before this date. However, auto-cashback will be temporarily paused until you migrate your card to Bybit EU.
Outstanding balance:
If you have any outstanding balance on your Bybit Card, please transfer sufficient funds to your Funding Account for repayment by Sep 22, 2025, 7AM UTC.
If repayment is not made by then, the outstanding balance will be deducted from your account balance.
Bybit Card migration:
The migration feature will be available starting Sep 15, 2025, 7AM UTC. Please link your Bybit.nl account to your Bybit.eu account and complete onboarding for your EU account using the same identity — including Proof of Identity (POI) and Proof of Address (POA) — before Sep 22, 2025 to ensure a smooth migration of your Bybit Card to Bybit EU. Failure to complete this step may result in unsuccessful migration.
If you already have a Bybit Card on EU, you may only keep one card. You can either keep your EU card and migrate only the points accumulated on your Bybit.nl account, or cancel your EU card and migrate both your NL card and its points.
Post migration:
After successfully migrating your card and completing onboarding on bybit.eu, you’ll be able to access and view your Bybit Card details on bybit.eu.

• Flexion1
Op telegram al wat vragen gesteld maar lijkt dus dat je kaart maar tot 15 september gaat en je de punten niet meer kan omzetten met autocashback maar pas na migratie naar je eu kaart. Als dat allemaal goed gaat met omzetten van de punten enzo.

Denk dat ik de kaart in september maar niet te veel gebruik voor cashback. En hoop dat eu variant er snel is en een eenduidig antwoord

• anandus
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Heeft het zin om nu alvast een account aan te maken op EU (een lekkere welkomstbonus ofzo) of is het beter gewoon te wachten op de one-click-migratie?

"Always remember to quick save" - Sun Tzu

• Domino
Flexion1 schreef op donderdag 28 augustus 2025 @ 07:39:
Op telegram al wat vragen gesteld maar lijkt dus dat je kaart maar tot 15 september gaat en je de punten niet meer kan omzetten met autocashback maar pas na migratie naar je eu kaart. Als dat allemaal goed gaat met omzetten van de punten enzo.

Denk dat ik de kaart in september maar niet te veel gebruik voor cashback. En hoop dat eu variant er snel is en een eenduidig antwoord
Het is een grote rotzooi, vooral qua communicatie, iedereen roept maar wat zonder duidelijke bron (betekent overigens niet dat het antwoord per se fout is). Zo gaan geruchten een eigen leven leiden. Ik heb al verschillende keren een flinke discussie gehad met de mods, ambasadors en bybit medewerkers daarzo.

- Kaart zou heel september gebruikt kunnen worden > nu tot 15-09
- cashback zou doorlopen > ehh, niet dus
- Migratie zou matchen op KYC > zelf doen
anandus schreef op donderdag 28 augustus 2025 @ 08:29:
Heeft het zin om nu alvast een account aan te maken op EU (een lekkere welkomstbonus ofzo) of is het beter gewoon te wachten op de one-click-migratie?
Er zijn welkomst acties, maar doe het vooral dat zodat je rustig opnieuw de KYC kan doorlopen. Dat moet uiteindelijk toch.

• maxvdh
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 21:26
Flexion1 schreef op donderdag 28 augustus 2025 @ 07:37:
Er staat op Bybit nl een announcement die niet overeenkomt met eerdere info. Het wordt er allemaal niet duidelijker van:

Bybit Card usage for existing cardholders:
Existing card users will not be able to use their card to make new transactions from Sep 15, 2025, 7AM UTC.
Points will continue to accrue on transactions made before this date. However, auto-cashback will be temporarily paused until you migrate your card to Bybit EU.
Outstanding balance:
If you have any outstanding balance on your Bybit Card, please transfer sufficient funds to your Funding Account for repayment by Sep 22, 2025, 7AM UTC.
If repayment is not made by then, the outstanding balance will be deducted from your account balance.
Bybit Card migration:
The migration feature will be available starting Sep 15, 2025, 7AM UTC. Please link your Bybit.nl account to your Bybit.eu account and complete onboarding for your EU account using the same identity — including Proof of Identity (POI) and Proof of Address (POA) — before Sep 22, 2025 to ensure a smooth migration of your Bybit Card to Bybit EU. Failure to complete this step may result in unsuccessful migration.
If you already have a Bybit Card on EU, you may only keep one card. You can either keep your EU card and migrate only the points accumulated on your Bybit.nl account, or cancel your EU card and migrate both your NL card and its points.
Post migration:
After successfully migrating your card and completing onboarding on bybit.eu, you’ll be able to access and view your Bybit Card details on bybit.eu.
Het wordt er allemaal niet duidelijker op.

Betekent dit nu dat je op NL/SATOS je punten niet meer omgezet worden naar cashback na Aug 31? En dat deze dan gemigreerd kunnen worden naar een EU account? Ben benieuwd of dat goed gaat idd en of dat nog implicaties heeft voor eventuele 'welkom' acties.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Flexion1
maxvdh schreef op donderdag 28 augustus 2025 @ 09:17:
[...]

Betekent dit nu dat je op NL/SATOS je punten niet meer omgezet worden naar cashback na Aug 31? En dat deze dan gemigreerd kunnen worden naar een EU account? Ben benieuwd of dat goed gaat idd en of dat nog implicaties heeft voor eventuele 'welkom' acties.
Als jij het nog weet ? Wat ik aangaf. Ik denk dat ik de kaart maar niet teveel gebruik in september. Hoop m’n punten van spotify enz om te kunnen zetten met de 4400 punten aanbiedingen. Voor de rest gebruik ik komende maand m’n coca kaart maar even tot er duidelijkheid is

• Nopheros
Maak me er niet druk om, gebruik gewoon m'n Nexo kaart de komende maand en we zien het vanzelf ;w

[EDIT]
Laat ik nu net een mailtje hebben ontvangen van Bybit waar vrijwel alle benodigde informatie in lijkt te staan.

Kaart stopt met werken op 15 sept wordt er inderdaad aangegeven. Prima voor mij.

[ Voor 51% gewijzigd door Nopheros op 28-08-2025 09:48 ]

• Rogers
  • Registratie: April 2023
  • Laatst online: 20-09 17:51
Wat is dit nou voor onzin ik wil mijn account verwijderen omdat ik niet over wil naar hun EU versie maar dat mag niet?!

Die opt out voor transfer kan ik ook nergens vinden.
Wordt echt schijtziek van die tent alles moet moeizaam.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/7k1YSnZCCqBru1ky9HOP2JR0jIA=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/nWqOEZsIbPpgNTbsBz7ItsfV.jpg?f=fotoalbum_large

[ Voor 4% gewijzigd door Rogers op 28-08-2025 10:22 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Wispe
  • Niet online
maxvdh schreef op donderdag 28 augustus 2025 @ 09:17:
[...]

Zo lees ik het, idd.
Ik ben benieuwd wat die grotere-actie-dan-Black-Friday zal worden.
Pagina: 1 ... 7 ... 17 Laatste