In het begin kreeg je die direct, later moest je die claimen. Kijk even in de Rewards Hub.dennisbos schreef op maandag 4 augustus 2025 @ 12:51:
Ik lees dat sommigen de 1 usdt direct kregen, maar ik kan het niet vinden in mijn assets. Moet je dat nog ergens claimen ofzo?
Ja na zaterdag as.SvMp schreef op maandag 4 augustus 2025 @ 12:50:
Heeft iemand al de shitcoins of USD-coins ontvangen? Ik vermoed pas na het echte einde van de actie.
Ik ga vrijdag as. voor de zekerheid weer 10k uit mijn Trezor halen en laten staan tot na zaterdag as. ivm die ‘eis’ dat die 10k niet van je account afgeschreven mag worden.
Better safe than sorry. De transactiekosten zijn minder dan de beloningen.
Ik laat ook de gestorte 1000 euro staan tot einde actie. Maar ik zou niet weten hoe ze de eis handhaven. Het lootje met terugwerkende kracht terughalen?Wispe schreef op maandag 4 augustus 2025 @ 13:10:
[...]
Ja na zaterdag as.
Ik ga vrijdag as. voor de zekerheid weer 10k uit mijn Trezor halen en laten staan tot na zaterdag as. ivm die ‘eis’ dat die 10k niet van je account afgeschreven mag worden.
Better safe than sorry. De transactiekosten zijn minder dan de beloningen.
Controleren en dan besluiten wel/niet te storten. De voorwaarden waren van te voren glashelder.SvMp schreef op maandag 4 augustus 2025 @ 14:15:
[...]
Ik laat ook de gestorte 1000 euro staan tot einde actie. Maar ik zou niet weten hoe ze de eis handhaven. Het lootje met terugwerkende kracht terughalen?
En wat als het lootje een directe drop van 1 USDT opleverde zoals de meeste? En de USDT zijn geswapt.. Het is inderdaad vrij eenvoudig bij de prijzen zie later pas gegeven worden, maar de kleine prijsjes kwamen direct.Wispe schreef op maandag 4 augustus 2025 @ 14:18:
[...]
Controleren en dan besluiten wel/niet te storten. De voorwaarden waren van te voren glashelder.
Daar waren de voorwaarden toch anders?SvMp schreef op maandag 4 augustus 2025 @ 14:35:
[...]
En wat als het lootje een directe drop van 1 USDT opleverde zoals de meeste? En de USDT zijn geswapt.. Het is inderdaad vrij eenvoudig bij de prijzen zie later pas gegeven worden, maar de kleine prijsjes kwamen direct.
Bij de 10k-lootjes kreeg ik ook 1 USDT en die heb ik niet direct gekregen.
Ook niet met mogelijkheid om te claimen? Die hebben ze later ingevoerd. Interessant. Volgens mij had ik na mijn 1000 euro storting twee grote prijzen dus ik weet niet hoe ze het met die 1 USDT dedne.Wispe schreef op maandag 4 augustus 2025 @ 14:48:
[...]
Daar waren de voorwaarden toch anders?
Bij de 10k-lootjes kreeg ik ook 1 USDT en die heb ik niet direct gekregen.
Mijn ervaring van vorige vergelijkbare acties is dat ze alles uitkeren ook al staat er geen 10k meer op. Eenmaal uitgedeeld krijg je het ook.SvMp schreef op maandag 4 augustus 2025 @ 14:58:
[...]
Ook niet met mogelijkheid om te claimen? Die hebben ze later ingevoerd. Interessant. Volgens mij had ik na mijn 1000 euro storting twee grote prijzen dus ik weet niet hoe ze het met die 1 USDT dedne.
Het is meer om bots eruit te kunnen halen voor zover ik weet.
Even een belangrijke heads-up voor wie op Bybit met meerdere accounts werkt. Ik was niet op de hoogte, misschien jullie wel?
Ik had op mijn main account en subaccounts meerdere lopende Isolated posities, allemaal netjes in Hedge Mode.
Gisteren wilde ik op één subaccount een nieuwe Cross Margin positie openen. Wat blijkt?
Zonder enige waarschuwing zijn al mijn lopende posities, ongeacht het pair of het account, plots omgezet naar Cross Margin.
Alsof dat nog niet genoeg is: Hedge Mode is tegelijk automatisch uitgeschakeld.
Ik heb dit aangekaart bij Bybit Support, en zij bevestigen nu dat dit "het huidige standaardgedrag" is, maar het staat nergens vermeld in hun FAQ of documentatie.
Hopelijk komt er snel een waarschuwing of aanpassing in de interface, want het wisselen van margintype zal je hele accountstructuur veranderen.
Ik had op mijn main account en subaccounts meerdere lopende Isolated posities, allemaal netjes in Hedge Mode.
Gisteren wilde ik op één subaccount een nieuwe Cross Margin positie openen. Wat blijkt?
Zonder enige waarschuwing zijn al mijn lopende posities, ongeacht het pair of het account, plots omgezet naar Cross Margin.
Alsof dat nog niet genoeg is: Hedge Mode is tegelijk automatisch uitgeschakeld.
Ik heb dit aangekaart bij Bybit Support, en zij bevestigen nu dat dit "het huidige standaardgedrag" is, maar het staat nergens vermeld in hun FAQ of documentatie.
Hopelijk komt er snel een waarschuwing of aanpassing in de interface, want het wisselen van margintype zal je hele accountstructuur veranderen.
Never ever financial advice...
Ik zag weer bij endless summer een ticket. Met F12 kan ik de divs weghalen, maar de knop werkt nog steeds niet 😇, want de id is ""
Werkt bij jullie de auto cashback nog? Sinds een paar dagen worden punten bij mij niet meer omgezet in USDC.
Ja, elke dag, wel in USDT (ik zit nog bij Bybit NL).Dreamer... schreef op woensdag 6 augustus 2025 @ 11:11:
Werkt bij jullie de auto cashback nog? Sinds een paar dagen worden punten bij mij niet meer omgezet in USDC.
Ik zie meerdere berichten in het TG kanaal dat auto-cashback niet goed werkt. Even geduld hebben denk ikDreamer... schreef op woensdag 6 augustus 2025 @ 11:11:
Je kunt wel weer crypto kopen met je punten!
Space12345 schreef op woensdag 6 augustus 2025 @ 12:47:

Mooi op tijd, morgen komt de gehele cashback vrij aan puntenSpace12345 schreef op woensdag 6 augustus 2025 @ 12:47:
Het feit dat je bij Bybit EU alleen kostenbespaarders kunt winnen, heeft dat te maken met de MiCA-regelgeving?
Lekker boeiend die events…
EU staat volop in de steigers, work in progress. Wat er allemaal van terecht komt moet nog blijken.
Voorlopig is het weinig interessant nu we nog op NL terecht kunnen.
Voorlopig is het weinig interessant nu we nog op NL terecht kunnen.
Ik moet die Home en NXPC meuk nog ontvangen. Zal wel snel komen. Helemaal prima, want ze zijn de laatste dagen in waarde gestegen....
Komt toch vanaf morgen als de actie klaar is? Dan komt het binnen 14 dagen volgens voorwaardeknakworst schreef op zaterdag 9 augustus 2025 @ 16:32:
Ik moet die Home en NXPC meuk nog ontvangen. Zal wel snel komen. Helemaal prima, want ze zijn de laatste dagen in waarde gestegen....
Kun je heel goed gebruiken hoor. Voor de token splash die nu gaande is (ICNT). Kopen/verkopen voor dezelfde prijs zondertransactiekosten en dan toch tokens verdienen.Wispe schreef op donderdag 7 augustus 2025 @ 08:08:
Het feit dat je bij Bybit EU alleen kostenbespaarders kunt winnen, heeft dat te maken met de MiCA-regelgeving?
En binnenkort voor WSOT, kun je het ook goed gebruiken.
hier ook, maar ook direct die usdt omgezet naar BTCWispe schreef op zondag 10 augustus 2025 @ 01:15:
Ik heb de shitcoins gekregen en net alles omgewisseld voor USDT.
nothing stops this train
Hier alles binnen gekregen aan muntjes. Toch leuk zakcentje. Hoop dat op de eu versie dit ook blijft komenknakworst schreef op zaterdag 9 augustus 2025 @ 16:32:
Hier ook meer dan 80 dollar binnen, alles omgezet in MNT.
Same, was omgerekend 180 euro bij elkaarWispe schreef op zondag 10 augustus 2025 @ 01:15:
Ik heb de shitcoins gekregen en net alles omgewisseld voor USDT.

/f/image/4La50iN60Ap1ay81w8YJAwaF.png?f=fotoalbum_large)
In tegenstelling tot velen zet ik het niet direct om naar USDT/BTC. Een deel van deze muntjes heb ik bij een vorige actie gekregen en eentje heeft al een 10x getrokken. Als we nog een dik alt seizoen krijgen hoop nog wat leuks hiermee te kunnen gaan doen. Als niet, dan is er ook geen man overboord.
They who buy the dip, deserves the rip.
Even naar de ‘reward hub’ navigeren:Wispe schreef op zondag 10 augustus 2025 @ 10:17:
Dit staat onder Annoucements op Bybit.EU, maar ik krijg niet de juiste pagina als ik erop klik. Lukt iemand het wel?
[Afbeelding]
:strip_exif()/f/image/2GCSar1LoFQbgkhxE6oYBJjW.jpg?f=fotoalbum_large)
Bij mij niet zichtbaar:Domino schreef op zondag 10 augustus 2025 @ 12:24:
[...]
Even naar de ‘reward hub’ navigeren:
[Afbeelding]
/f/image/qbx6oxJxJO7wgxtrFTeIgIce.png?f=fotoalbum_large)
Zal vast verschillend zijn over diverse groepen. Ik heb de ‘new user’ taken niet. PS je moet nog wel even die 10 usdc claimen 😂
Haha ja zag ik ook toen ik mijn eigen screenshot bekeek, net geclaimd.Domino schreef op zondag 10 augustus 2025 @ 12:43:
Zal vast verschillend zijn over diverse groepen. Ik heb de ‘new user’ taken niet. PS je moet nog wel even die 10 usdc claimen 😂
Vanochtend ook de munten gekregen en omgewisseld.
Samen met de 1 USDT toch leuke actie geweest.
Nog dank voor de tip van het dagelijkse staken.
Samen met de 1 USDT toch leuke actie geweest.
Nog dank voor de tip van het dagelijkse staken.
[ Voor 96% gewijzigd door Jeldert op 10-08-2025 14:46 ]
Juist
Voor diegene die al overgestapt zijn naar de EU variant. Krijg je dan een nieuwe betaalpas of houd je de huidige van NL?
Is nog niet duidelijk. Laatste AMA vertelden ze dat het de bedoeling is dat je huidige kaart overgaat met behoud van je tiers enz. Maar nog niks concreet.GioStyle schreef op zondag 10 augustus 2025 @ 15:38:
Voor diegene die al overgestapt zijn naar de EU variant. Krijg je dan een nieuwe betaalpas of houd je de huidige van NL?
Het nieuwe Bybit EU maakt het wel stuk lastiger. Wil gewoon wat usdc versturen van de nieuwe Bybit eu naar mexc en moet info invullen over mexc van wie die wallet is ivm travel rule. Omdat het systeem dit niet herkent moet dit eerst nagekeken worden en kan paar dagen duren.
Wordt er allemaal niet eenvoudiger op zo.
Wordt er allemaal niet eenvoudiger op zo.
ik hou et gewoon bij Satos, zie geen reden om te verhuizen.
en ja straks gaat het automatisch, daar wacht ik dan gewoon op
nothing stops this train
Ja snap ik. Nog paar weken kan je handelen en dan eind september houdt satos er mee op. Volgens mij lan je in september al niet meer aankopen dus wilde dat voor zijn. Ook 115 usdc airdrop binnengeharkt in eu versie via refferal.Kol Nedra schreef op zondag 10 augustus 2025 @ 20:01:
ik hou et gewoon bij Satos, zie geen reden om te verhuizen.
Ondertussen is het wel verzonden en aangekomen bij mexc dus dat gaat nog redelijk snel.
Als nieuwe gebruiker kan ik helemaal geen pas aanvragen zo te zien.GioStyle schreef op zondag 10 augustus 2025 @ 15:38:
Op Bybit NL heb ik een account maar daar kan ik me niet meer KYCén (nooit afgerond), dan moet je naar de EU site.
Update:
Even de link van de .nl site (/card) op de .eu geplakt en dan krijg je wel een Card pagina maar helaas deze melding:
Dear User,
The product or service you are seeking to access is not available to you due to regulatory restrictions. If you believe you are a permitted customer of this product or service, please contact our Customer Support for assistance.
Thank You.
[ Voor 32% gewijzigd door genosis op 10-08-2025 22:07 ]
Dat klopt, dat kan al een tijdje niet meer. alleen bestaande kyc klanten mogen nog Satos NL gebruiken komende maand.genosis schreef op zondag 10 augustus 2025 @ 22:05:
[...]
Als nieuwe gebruiker kan ik helemaal geen pas aanvragen zo te zien.
Op Bybit NL heb ik een account maar daar kan ik me niet meer KYCén (nooit afgerond), dan moet je naar de EU site.
nothing stops this train
Bij mij werkt het gewoon prima?Dreamer... schreef op maandag 11 augustus 2025 @ 07:35:
Ik kreeg deze reactie terug van ByBit over het niet meer werken van de auto cashback, wat zou hier de reden achter zijn?
[Afbeelding]
:strip_exif()/f/image/zVR5fUXIbseVQ5s3TSu0tDPj.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/1YEJBGUPM1P4ygzQ1m1mEgPo.jpg?f=fotoalbum_large)
Bij mij staat het ook aan, maar punten worden niet (meer) omgezet (hetzelfde bij een aantal vrienden) in USDC of USDT.Wispe schreef op maandag 11 augustus 2025 @ 07:40:
[...]
Bij mij werkt het gewoon prima?
[Afbeelding]
[Afbeelding]
Oh.Dreamer... schreef op maandag 11 augustus 2025 @ 07:46:
[...]
Bij mij staat het ook aan, maar punten worden niet (meer) omgezet (hetzelfde bij een aantal vrienden) in USDC of USDT.
Ik kan 2 redenen bedenken: na al die acties is het geld op (kun je helaas maar 1x uitgeven) óf ze willen ons treiteren dat we niet op het laatste moment die punten kunnen omwisselen (want dat is dan weer een besparing voor ze).
Hoi, als Belg zit ik eigenlijk bij Bybit.com , zijn er nog anderen die dit ook gebruiken en kunnen vergelijken met Bybit.eu ? Ik heb de indruk dat er amper acties en rewards zijn op .com
Ben nog aan het twijfelen om een nieuwe account aan te maken daarom mijn vraag
Ben nog aan het twijfelen om een nieuwe account aan te maken daarom mijn vraag
.eu is relatief nieuw en heeft ook niet zoveel acties. Lijkt er op dat er een paar beginnen te komen, maar nog niet op het niveau zoals .nl had
Bij auto cashback staat nu dat ze per 20/08 weer gaan uitbetalen.Wispe schreef op maandag 11 augustus 2025 @ 07:49:
[...]
Oh.
Ik kan 2 redenen bedenken: na al die acties is het geld op (kun je helaas maar 1x uitgeven) óf ze willen ons treiteren dat we niet op het laatste moment die punten kunnen omwisselen (want dat is dan weer een besparing voor ze).
Hoop dat Bitcoin ook op voorraad komt. Anders kies ik wel SOL of zo.GioStyle schreef op dinsdag 12 augustus 2025 @ 12:48:
[...]
Bij auto cashback staat nu dat ze per 20/08 weer gaan uitbetalen.
ETH is er ook niet.
Typisch ByBit. Een stablecoin out of stock? Wtf..Dreamer... schreef op maandag 11 augustus 2025 @ 07:35:
Ik kreeg deze reactie terug van ByBit over het niet meer werken van de auto cashback, wat zou hier de reden achter zijn?
[Afbeelding]
Deze actie is er ook op NL. Actie is niet heel interessant, tenzij je veel handelt.
Deze is volgens mij alleen op de oude account. Staat ook powered bij satos bij. Als je bij de oude nl versie nog geen account had kan je die niet meer aanmaken.bingbadaboem schreef op dinsdag 12 augustus 2025 @ 21:02:
Lijkt erop dat de eu site nu een zelfde soort actie heeft als net op de nl is afgelopen:
[Afbeelding]
Iemand met een eu account die dat kan verifiëren? En wat de taken zijn? Kan leuke lokker zijn om account te maken. Zou je die later kunnen koppelen met het nl account om alles 1:1 te migreren?
Verder niet echt interessant. Je moet voor 1000 dollar handelen voor 1 lot en dan krijg je meestal 1 Usdt. Of je moet geluk hebben maar weinig kans
Ik kan niet meteen vinden of het effectief niet meer kan.
Maar kan je nog een kaart bestellen vanuit Belgie?
Bij elke poging sturen ze me terug naar bybit.eu
Maar kan je nog een kaart bestellen vanuit Belgie?
Bij elke poging sturen ze me terug naar bybit.eu
Lijkt mij makkelijk 10 USDC winnen bij de EU-versie:
Ik heb al geregistreerd en €100 gestort. Nu alleen nog op 18 augustus 1 van de eerste 1000 zijn.We starten de weg naar WSOT EU 2025 met een eenvoudige warming-up challange: stort $100, registreer je voor de competitie en ontvang 10 USDC!
Er zijn slechts 1.000 plaatsen beschikbaar, dus wees er snel bij!
📅 Stortingsperiode: 11 augustus 2025, 10:00 UTC – 17 augustus 2025, 23:59 UTC
Zo ontvang je jouw 10 USDC:
Stap 1: Stort $100
Stort minimaal $100 in je Bybit EU-wallet tijdens de stortingsperiode.
Stap 2: Registreer je voor WSOT EU 2025
Wanneer de registratie op 18 augustus 2025 begint, klik op ‘Registreren’ om mee te doen aan de WSOT EU.
Stap 3: Ontvang je beloning
Voltooi beide stappen en behoor tot de eerste 1.000 deelnemers om een airdrop van 10 USDC te ontvangen!
Algemene voorwaarden
Bybit EU GmbH ("Bybit EU") verleent bepaalde kortingen of airdrops, exclusieve producten en evenementen aan gebruikers die bepaalde activiteiten uitvoeren in het kader van het evenement "All roads lead to Bybit EU!" ("Evenement"), in elk geval onder voorbehoud van de volgende voorwaarden en op voorwaarde dat zij voldoen aan de Algemene Voorwaarden van Bybit EU ("Algemene Voorwaarden"), die HIER te vinden zijn. Termen die in de Algemene Voorwaarden zijn gedefinieerd, zijn ook van toepassing op deze voorwaarden.
Het evenement is alleen beschikbaar op Bybit EU voor geregistreerde en volledig geverifieerde gebruikers.
Gebruikers moeten zich voor dit evenement registreren via de knop "Nu registreren" op deze pagina om deel te nemen en in aanmerking te komen voor beloningen.
Alleen stortingen die tijdens de duur van het evenement zijn gedaan, worden in aanmerking genomen.
Alleen registratie voor WSOT EU tussen 18 augustus 2025 en 24 augustus 2025 wordt meegenomen.
In aanmerking komende stortingen omvatten geen bonussen of coupons van welke aard dan ook, noch stortingen van de ene Bybit EU-rekening naar een andere.
Alle deelnemende gebruikers moeten zich strikt houden aan de EU-gebruikersvoorwaarden van Bybit. Bybit EU behoudt zich het recht voor deelnemers te diskwalificeren die zich tijdens het evenement schuldig maken aan oneerlijk of misbruikend gedrag, inclusief massale accountregistraties om extra bonussen te verkrijgen of andere onwettige, frauduleuze of schadelijke activiteiten.
Bybit EU behoudt zich het recht voor om de voorwaarden van dit evenement zonder voorafgaande kennisgeving te wijzigen.
Bybit EU behoudt zich het recht voor tot de definitieve interpretatie van dit evenement. Neem bij vragen contact op met onze klantenservice.
Let op: de inhoud van het evenement vormt marketingcommunicatie in de zin van de MiCAR (Markets in Crypto-Assets Regulation). Het vormt geen beleggingsadvies en geen van de activiteiten of taken in het evenement mag als zodanig worden beschouwd.
Het evenement wordt vrijwillig, gratis en tot nader order aangeboden door Bybit EU. Bybit EU behoudt zich het recht voor deze voorwaarden op elk moment zonder voorafgaande kennisgeving te wijzigen en/of het evenement op elk moment te annuleren (waarbij reeds verdiende beloningen in ieder geval worden uitgekeerd in overeenstemming met deze voorwaarden
Bybit wil op het moment geen email vanaf een eigen domein las ik in het telegram kanaal. Gmail/outlook zou wel moeten werkenSvMp schreef op woensdag 13 augustus 2025 @ 12:27:
Iemand enige idee wat dit betekent? 41008: This email address cannot be linked to your account.
Ik krijg het als ik registreer op bybit eu
Alleen bloedirritant dat je zelf geld moet overmaken nu. Die topup functie op het oude ByBit platform werkt uitstekend én is gratis.Wispe schreef op woensdag 13 augustus 2025 @ 11:57:
Lijkt mij makkelijk 10 USDC winnen bij de EU-versie:
[...]
Ik heb al geregistreerd en €100 gestort. Nu alleen nog op 18 augustus 1 van de eerste 1000 zijn.
Ja eens. Ik hoop dat dat nog verandert.thierry1982 schreef op woensdag 13 augustus 2025 @ 16:42:
[...]
Alleen bloedirritant dat je zelf geld moet overmaken nu. Die topup functie op het oude ByBit platform werkt uitstekend én is gratis.
Ik heb inderdaad een eigen domein.Domino schreef op woensdag 13 augustus 2025 @ 14:56:
[...]
Bybit wil op het moment geen email vanaf een eigen domein las ik in het telegram kanaal. Gmail/outlook zou wel moeten werken
Ik ook en ik ben daarmee geregistreerd, het lijkt dus dat ze dat recent uit hebben gezet. Hopelijk tijdelijk.
Zojuist de auto cashback gekregen.
Dus de punten zijn weer omgezet in USDT.
Dus de punten zijn weer omgezet in USDT.
Juist
Ja dit is mega irritant en ook dat er kosten zitten aan de deposit en de conversie van EUR naar USDC.
Ik heb nog niet helemaal scherp hoe het nu precies gaat met de switch naar Bybit EU.
Als ik het goed begrijp wordt mijn account op 1 september automatisch omgezet.
Ik zit in de Alpha tier en ik zou nog 1000 euro moeten uitgeven, zonder daar nu nog cashback voor te krijgen omdat ik de limiet van 150 euro al gehaald heb, om volgende maand in de alpha tier te blijven.
Gaat die tier ook mee naar ByBit EU? Is het nu nog de moeite om te proberen in dezelfde tier te blijven en die 1000 euro uit te geven?
Ik zit in de Alpha tier en ik zou nog 1000 euro moeten uitgeven, zonder daar nu nog cashback voor te krijgen omdat ik de limiet van 150 euro al gehaald heb, om volgende maand in de alpha tier te blijven.
Gaat die tier ook mee naar ByBit EU? Is het nu nog de moeite om te proberen in dezelfde tier te blijven en die 1000 euro uit te geven?
De kaart wordt een-op-een over gezet inclusief tier. Match gebeurt op naam (kyc) en/ e-mail adres.NCJ87 schreef op donderdag 14 augustus 2025 @ 11:40:
Ik heb nog niet helemaal scherp hoe het nu precies gaat met de switch naar Bybit EU.
Jouw account gaat geforceerd over tenzij je aangeeft dat niet te willen, dan heb je helemaal geen bybit account meer daar bybitNL gesloten gaat worden. Alle assets (bv btc, eth) worden ook overgezet indien de assets ook op EU beschikbaar zijn. Indien deze niet beschikbaar zijn (bv usdt) worden ze omgezet/verkocht tegen usdc en overgezet.
Je moet nog wel kyc doen op EU, ongeacht of je dat al hebt gedaan op NL.
Deze info staat zo in het bybit telegram kanaal, don’t shoot the messenger.
:strip_exif()/f/image/Yz5Bvm2LWPt5RkUW3aEUUtNm.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/h0oGpG9pmZhxgmKINgAsPBmO.jpg?f=fotoalbum_large)
[ Voor 23% gewijzigd door Domino op 14-08-2025 13:56 ]
Top, dat is goed om te horen. Dan is het wel de moeite waarde om de tier te behouden, dank!Domino schreef op donderdag 14 augustus 2025 @ 13:16:
[...]
De kaart wordt een-op-een over gezet inclusief tier. Match gebeurt op naam (kyc) en/ e-mail adres.
Jouw account gaat geforceerd over tenzij je aangeeft dat niet te willen, dan heb je helemaal geen bybit account meer daar bybitNL gesloten gaat worden. Alle assets (bv btc, eth) worden ook overgezet indien de assets ook op EU beschikbaar zijn. Indien deze niet beschikbaar zijn (bv usdt) worden ze omgezet/verkocht tegen usdc en overgezet.
Je moet nog wel kyc doen op EU, ongeacht of je dat al hebt gedaan op NL.
Deze info staat zo in het bybit telegram kanaal, don’t shoot the messenger.
Marga is gewoon moderator in het kanaal maar shaqiel is ‘country manager NL’. Zit dus best wat gewicht achter de mededeling.NCJ87 schreef op donderdag 14 augustus 2025 @ 14:46:
[...]
Top, dat is goed om te horen. Dan is het wel de moeite waarde om de tier te behouden, dank!
Dat is inderdaad fijn, ik moet eind deze maand of vroeg volgende maand een flinke betaling doen die me dan gelijk naar Alpha tier zou schieten.
Toch fijn als dat niet 'verloren' gaat.
Nu ik er over nadenk, wellicht beter op 1 september doen, en 2 maanden 4% krijgen
Edit: of niet, als ik me bij bybit.eu niet eens kan registreren met een eigen domein
Toch fijn als dat niet 'verloren' gaat.
Nu ik er over nadenk, wellicht beter op 1 september doen, en 2 maanden 4% krijgen
Edit: of niet, als ik me bij bybit.eu niet eens kan registreren met een eigen domein
[ Voor 14% gewijzigd door Deurwaarder op 14-08-2025 21:04 ]
-Geen deurwaarder-
Je kan nu ook registreren met gmail oid en later je email veranderen. Zo las ik het in de groep iig.Deurwaarder schreef op donderdag 14 augustus 2025 @ 20:51:
Of je wacht tot de geforceerde overgang, dan gaat alles automagisch over en hoef je alleen kyc opnieuw te doen.
Nog meer mensen waar het saldo van de crypto op de kaart ineens veranderd is? Hier is het saldo €300 lager dan gisteren. Terwijl er geen transacties geweest zijn.
Crypto is gister in waarde gedaaldRenaldoN schreef op vrijdag 15 augustus 2025 @ 10:11:
Nog meer mensen waar het saldo van de crypto op de kaart ineens veranderd is? Hier is het saldo €300 lager dan gisteren. Terwijl er geen transacties geweest zijn.
Bij mij is het de som van de besteedbare crypto wanneer je op de "pay with" drukt bij card.
Nevermind, ik zat op het verkeerde Bybit account te kijken, Saldo stond op het account van de vriendin.knakworst schreef op vrijdag 15 augustus 2025 @ 10:38:
[...]
Crypto is gister in waarde gedaald
Bij mij is het de som van de besteedbare crypto wanneer je op de "pay with" drukt bij card.
RenaldoN schreef op vrijdag 15 augustus 2025 @ 11:25:
[...]
Nevermind, ik zat op het verkeerde Bybit account te kijken, Saldo stond op het account van de vriendin.

Kunnen wij nu wel of niet deelnemen aan de nieuwe actie ‘Daily Treasure Hunt’? Heb me volgens een omweg wel in kunnen schrijven denk ik
/f/image/CNjxcmcvCOihPc4VpvLMGjKq.png?f=fotoalbum_large)
[ Voor 53% gewijzigd door Hamscho op 15-08-2025 12:11 ]
Een vraag voor .eu users.
Op .nl heb ik nog wat Usde staan waar ik (nu, wordt elke week aangepast) 8% rente over krijg.
Is dat op de .eu versie van Bybit ook zo?
Op .nl heb ik nog wat Usde staan waar ik (nu, wordt elke week aangepast) 8% rente over krijg.
Met dank aan micar - nee.SeeS schreef op vrijdag 15 augustus 2025 @ 12:35:
Een vraag voor .eu users.
Het mag wel, maar alleen micar compliant stables. Niet dat het de moeite waard is overigens, op bybit EU krijg je 3% locked staking op usdc.
Dikke MNT.knakworst schreef op zondag 10 augustus 2025 @ 08:01:
Hier ook meer dan 80 dollar binnen, alles omgezet in MNT.
Binnenkort maar alles naar BTC omzetten

Let op als je een SMS krijgt van 'bybit' waar iets staat als: je nummer is 123 456, je telefoonummer is gewijzigd etc en bel direct 010-660....nummer al dat niet klopt.
Die 010 nummers zijn niet van Bybit! Dat zijn scam SMSjes en als je belt zeggen ze dat je gehackt bent en dat je al je crypto moet verplaatsen naar ... , zodat ze jou geld kunnen afpakken. Bybit heeft niet eens een publiek nr waar je ze kan bellen!
Die 010 nummers zijn niet van Bybit! Dat zijn scam SMSjes en als je belt zeggen ze dat je gehackt bent en dat je al je crypto moet verplaatsen naar ... , zodat ze jou geld kunnen afpakken. Bybit heeft niet eens een publiek nr waar je ze kan bellen!
Ze blijven maar proberen tot ik wél toehapTheswitch schreef op zaterdag 16 augustus 2025 @ 15:30:
Let op als je een SMS krijgt van 'bybit' waar iets staat als: je nummer is 123 456, je telefoonummer is gewijzigd etc en bel direct 010-660....nummer al dat niet klopt.
/f/image/9xGwk4WlH0zrhUIaWFeZSHB6.png?f=fotoalbum_large)
De echte SMSjes komen hier van Qsms en heb de anti phishing code aangezet die komt nu mee.
Hier ookWispe schreef op zaterdag 16 augustus 2025 @ 15:58:
[...]
Ze blijven maar proberen tot ik wél toehap
[Afbeelding]

/f/image/PDm1XDMn0RqD3qXySRbpPvUo.png?f=fotoalbum_large)
Als ik een boek wil bestellen bij zowel Bol als bij Amazon, krijg ik een foutmelding als ik de Bybit-kaart gebruik. Hebben jullie dit ook?
Edit: laat maar, kaart was blijkbaar geblokkeerd.
Edit: laat maar, kaart was blijkbaar geblokkeerd.
[ Voor 16% gewijzigd door Wispe op 17-08-2025 19:47 ]
AMA is nu gaande.
Er is net gezegd dat er op de EU versie een mogelijkheid komt om een nieuwe kaart aan te vragen. Er komen weer grote acties op deze nieuwe kaart.
Als je daarvoor kiest vervalt je oude kaart. Keuze moet je dus gaan maken. Als je mee wil doen met de acties van de nieuwe kaart vervalt je oude met de tiers enz en moet je die weer opnieuw opbouwen.
Ze vergeleken de acties van de nieuwe Eu kaart wel weer met de acties van 10% cashback enzovoort en groter.
Dus iets om rekening mee te houden en af te wachten mocht je flinke transacties hebben
Ze hebben het over de grootste actie ooit. Je moet dan al wel zelf een Eu account aanmaken nu.
Er is net gezegd dat er op de EU versie een mogelijkheid komt om een nieuwe kaart aan te vragen. Er komen weer grote acties op deze nieuwe kaart.
Als je daarvoor kiest vervalt je oude kaart. Keuze moet je dus gaan maken. Als je mee wil doen met de acties van de nieuwe kaart vervalt je oude met de tiers enz en moet je die weer opnieuw opbouwen.
Ze vergeleken de acties van de nieuwe Eu kaart wel weer met de acties van 10% cashback enzovoort en groter.
Dus iets om rekening mee te houden en af te wachten mocht je flinke transacties hebben
Ze hebben het over de grootste actie ooit. Je moet dan al wel zelf een Eu account aanmaken nu.
[ Voor 19% gewijzigd door Flexion1 op 18-08-2025 20:28 ]
Wat een praatjesmakers die Meyade en Amjad, ik geloof er niets van.
Haha waarom niet. Ze zullen er niet om liegen. We wachten rustig af waar ze mee komen. Maar acties vorig jaar waren echt wel genereus.knakworst schreef op maandag 18 augustus 2025 @ 20:30:
Wat een praatjesmakers die Meyade en Amjad, ik geloof er niets van.
Komt binnenkort aparte Bybit kaart AMA.
[ Voor 6% gewijzigd door Flexion1 op 18-08-2025 20:40 ]
Volgens telegram geldt die niet voor Nederland. Je kan wel meedoen en punten verzamelen maar je kan geen prijzen winnen. Dan krijg je elke keer sorryTheswitch schreef op maandag 18 augustus 2025 @ 20:33:
Nieuwe actie daily treasure hunt
https://www.bybit.com/nl-NL/daily-treasure-hunt
Ik kreeg idd een melding dat ik niet mee kon doen, maar toch heb ik wel punten gekregen voor het traden...Flexion1 schreef op maandag 18 augustus 2025 @ 20:39:
[...]
Volgens telegram geldt die niet voor Nederland. Je kan wel meedoen en punten verzamelen maar je kan geen prijzen winnen. Dan krijg je elke keer sorry
:strip_exif()/f/image/agPwkqbA3AxRkbK3dq9FPJpb.jpg?f=fotoalbum_large)
Net de AMA gekeken. Zoals ik het interpreteerde kun je eerst die EU-kaart aanvragen, meedoen met de nieuwe actie en later je NL-kaart overzetten. Die vervangt dan de EU-kaart.
Zou top zijn, want ik heb nog een hele berg vakantie-uitgaven die ik mooi via Curve kan omzetten.
Zou top zijn, want ik heb nog een hele berg vakantie-uitgaven die ik mooi via Curve kan omzetten.
Hebben ze al een eventuele datum laten vallen wanneer die actie op de nieuwe EU kaart begint? Maak tijdelijk gebruik van een andere, niet nader te noemen kaart, maar als er meer in het vat zit qua cashback dan wacht ik nog ff met wat GBIT's
Kun je die EU kaart tijdelijk niet bestellen totdat de Nederlandse er is of…? Sinds er een aparte EU site is heb ik alleen maar problemen met aanmelden e.d.
Maar dat is dus niet gerelateerd aan een kaart? Want die is er nog niet toch?CHRlS schreef op maandag 18 augustus 2025 @ 22:15:
1 september gaat die nieuwe actie van start op EU. En wordt de grootste actie ooit zeggen ze.