Met opsparen doe je de aanname dat ze de prijzenpot opvullen. Het kan natuurlijk ook gebeuren dat ook de andere prijzen op raken en uiteindelijk iedereen een OOPS krijgt. Je weet het nooit bij deze club.Kol Nedra schreef op zondag 27 juli 2025 @ 11:29:
Hier ook OOPS, dus voorlopig die tickets maar opsparen
Aangezien het hier de standaard is om eerst te vragen/klagen op tweakers i.p.v. de voorwaarden te lezen gok ik zo dat dit nog inderdaad niet gedaan is en dat ze het prima hebben afgedekt.
Wel vervelend uiteraard, alhoewel het bijna om centen gaat.
Wel vervelend uiteraard, alhoewel het bijna om centen gaat.
[ Voor 9% gewijzigd door Nopheros op 27-07-2025 11:44 ]
Het staat gewoon in de voorwaarden dat als het op is het klaar is. Zie punt 3SvMp schreef op zondag 27 juli 2025 @ 11:07:
Ik kreeg ook een "OOPS!".
ByBit is weer eens bezig met spelregels veranderen tijdens een actie. Dit keer geen announcement. Dus ik heb een support ticket aangemaakt. Ik beschouw het als een storing zolang ze blijven zeggen dat er minimaal 1 USD uitgedeeld wordt.
Rewards are limited and will be distributed on a first-come, first-served basis.
En ze mogen zonder bericht voorwaarden aanpassen.
Zie punt 7
Bybit (Powered by SATOS) reserves the right to modify the terms of this event without notifying users in advance.
Ze hebben prima acties. Profiteer ervan zolang het kan:-).
Bitvavo nog niet zoveel zien weggeven.
[ Voor 6% gewijzigd door Flexion1 op 27-07-2025 11:55 ]
Ja, jammer idd. Net nu ik die 13 heb gekregen van het storten.
Waren ze allemaal ‘oeps’ of ‘sorry’? De pot is nog niet leeg, alleen de USDT’s.echthard schreef op zondag 27 juli 2025 @ 12:37:
Ja, jammer idd. Net nu ik die 13 heb gekregen van het storten.
Na 3 Oops's op rij ben ik even gestopt.Wispe schreef op zondag 27 juli 2025 @ 12:38:
[...]
Waren ze allemaal ‘oeps’ of ‘sorry’? De pot is nog niet leeg, alleen de USDT’s.
De summer blijkt toch niet zo endless, het lijkt het weer wel 😎
[ Voor 3% gewijzigd door Who_Dat op 27-07-2025 16:33 ]
Ik ben me niet bewust van het opzoeken van grenzen (Bybit daagt, met dat Alpha-Apex-Omega mechanisme van ze, zelf iedereen uit om zoveel mogelijk hun card te gebruiken) maar ik kreeg vandaag wel een mail waarin ze vragen eventjes een upload van mijn IB2024 te doen; met een: "failure to submit the required information on time will result in your card being blocked" erachteraan.CHRlS schreef op dinsdag 17 juni 2025 @ 11:59:
Even een waarschuwing voor iedereen die net als ik de grenzen van het Bybit-ecosysteem opzoekt. Mijn kaart en account zijn zojuist geblokkeerd vanwege "compliance reasons".
Had jij hetzelfde en kwam het goed na het opsturen van de gevraagde details?
Of is dit weer een andere data-hongerstuip van ze?
Dat verzoek heb ik ook gekregen nadat mijn uitgaven via de kaart begonnen op te lopen.
Ik had er wel wat moeite mee, maar goed, ze volgen ook maar het KYC proces.
Als je de IB upload (ik had alleen 2023, 2024 is beetje vertraagd) dan zijn ze blij en kunnen ze weer een vinkje zetten. Daarna geen problemen gehad.
Ik had er wel wat moeite mee, maar goed, ze volgen ook maar het KYC proces.
Als je de IB upload (ik had alleen 2023, 2024 is beetje vertraagd) dan zijn ze blij en kunnen ze weer een vinkje zetten. Daarna geen problemen gehad.
Zoiets had ik ook. Een aantal werden er net voor middernacht GMT gesetteld, en andere een paar uur later. Hierdoor precies het ticket misgelopen. Niet dat ik het precies aan het uitkienen ben ofzo, het viel me toevallig op. Al het ‘gratis geld’ is sowieso al mooi meegenomen.Wispe schreef op zondag 27 juli 2025 @ 17:21:
Wat ook echt heel flauw is, is dat ik gisteren 3 transacties heb gedaan en daarvan zijn vannacht 2 verwerkt:
[Afbeelding]
Iets zegt me dat ze dit expres doen
Vanochtend weer 2x Oops )-:
http://pvoutput.org/intraday.jsp?id=49325&sid=44923
Op telegram kan je nu dm sturen. En ze zijn er mee bezig staat er. Als je nog ongeopende kistjes hebt zou ik even wachten. Mogelijk komt de 1 usdt wel terugSandrioni schreef op maandag 28 juli 2025 @ 09:53:
Vanochtend weer 2x Oops )-:
Heeft Bybit Telegram???Flexion1 schreef op maandag 28 juli 2025 @ 09:56:
[...]
Op telegram kan je nu dm sturen. En ze zijn er mee bezig staat er. Als je nog ongeopende kistjes hebt zou ik even wachten. Mogelijk komt de 1 usdt wel terug
http://pvoutput.org/intraday.jsp?id=49325&sid=44923
Lijkt gefixt, net op twee accounts 10 USDQ. Maar één keer oeps gehad gisteren (wel op beide accounts helaas).
Wil eigenlijk nog iets van 500 euro uitgeven om volgende maand ook 4% te hebben (beetje perverse prikkel besef ik nu). Iemand een tip? Werkt amazon of bol.com giftcards bijvoorbeeld?
Gisteren een Oeps. Nu 8 NXPC.
Is toch weer meer waard dan 1 USDT
Juist
Ik ookJeldert schreef op maandag 28 juli 2025 @ 12:14:
Gisteren een Oeps. Nu 8 NXPC.

En 10 USDQ.
[ Voor 3% gewijzigd door Wispe op 28-07-2025 12:43 ]
het werkt weer? durft iemand het een aantal keer te proberen?
nothing stops this train
Ik had 2 tickets en beide succes. Probeer het uitKol Nedra schreef op maandag 28 juli 2025 @ 12:57:
[...]
het werkt weer? durft iemand het een aantal keer te proberen?
Zojuist met 3 tickets gedaan: 1x 10 USDQ en 2x 8 NXPC
-Geen deurwaarder-
https://archive.ph/XekOe
Lekker zo in de krant gaan staan. Wachten tot ze met de boor langskomen:
Remco bewaart al zijn geld in bitcoin: 'Ik heb zo min mogelijk op de bank staan'
Lekker zo in de krant gaan staan. Wachten tot ze met de boor langskomen:
Remco bewaart al zijn geld in bitcoin: 'Ik heb zo min mogelijk op de bank staan'
Ondertussen op de Belgische versie 0.0 te doen qua rewards 😅 wat een onzin..
Als ik het goed begrijp moet je minstens 500$/€ per maand spenden om toch iets of wat van die rebate te kunnen genieten?
Dus elke maand?
Ben ik wel even benieuwd hoe jullie die kaart gebruiken?
Ik ben nieuw daarin, gebruik enkel mijn gebruikelijke bankkaarten, VISA, MASTER, ... en soms Paypal.
Maar de Bybitkaart is nieuw hier, en de abbo van Netflix etc zie ik dat een rebate hebben, maar enkel als ik per maand 500€ betaal via die bybit kaart?
Dus elke maand?
Ik ben nieuw daarin, gebruik enkel mijn gebruikelijke bankkaarten, VISA, MASTER, ... en soms Paypal.
Maar de Bybitkaart is nieuw hier, en de abbo van Netflix etc zie ik dat een rebate hebben, maar enkel als ik per maand 500€ betaal via die bybit kaart?
Never ever financial advice...
Als je €500 uitgeeft, dan krijg je max. 2% cashback. Over die €500 krijg je dan €10 cashback van de max. €50. Dus als je max €50 cashback wil hebben, moet je €2500 p/m uitgeven.kazzzdafke schreef op maandag 28 juli 2025 @ 19:15:
Als ik het goed begrijp moet je minstens 500$/€ per maand spenden om toch iets of wat van die rebate te kunnen genieten?
Dus elke maand?
Ik gebruik die kaart voor boodschappen, benzine, pakketjes bestellen, etc., zolang ik nog cashback kan krijgen.
Meesten gebruiken hier Curve om de transacties met terugwerkende kracht te GBIT’en, maar om een of andere reden werd mijn kaart direct geblokkeerd bij de registratie en ik krijg de support niet te pakken, dus heb ik mijn account verwijderd.
Bybit heeft daarnaast nog soms acties waarbij je met taken voltooien tickets wint en dan krijg je shitcoins of USDT (of niks). Zie ook onder Reward Hubs. Wel eerst aanmelden.
Hou wel rekening dat van die 50 usd ook nog de cashback van de abo afgaat. Dus heb je bv Spotify family dan gaat er 26 usd af en hou je nog maar 24 usd cashback over voor de normale 2 %. Met Netflix en Amazon blijft er niet veel over. Maar heb je dus wel 3 gratis abonnementen.Wispe schreef op maandag 28 juli 2025 @ 19:29:
[...]
Als je €500 uitgeeft, dan krijg je max. 2% cashback. Over die €500 krijg je dan €10 cashback van de max. €50. Dus als je max €50 cashback wil hebben, moet je €2500 p/m uitgeven.
Ik gebruik die kaart voor boodschappen, benzine, pakketjes bestellen, etc., zolang ik nog cashback kan krijgen.
Meesten gebruiken hier Curve om de transacties met terugwerkende kracht te GBIT’en, maar om een of andere reden werd mijn kaart direct geblokkeerd bij de registratie en ik krijg de support niet te pakken, dus heb ik mijn account verwijderd.
Bybit heeft daarnaast nog soms acties waarbij je met taken voltooien tickets wint en dan krijg je shitcoins of USDT (of niks). Zie ook onder Reward Hubs. Wel eerst aanmelden.
Dus als je veel abonnementen hebt met cashback.:
500 spenderen en rest van de ruimte gebruiken voor je abo.
Je nieuwe tier is 2 maanden geldig dus volgende maand heb je hele maand om weer aan 500 te komen.
Even afwachten hoe dit bij Bybit Eu straks is uiteraard.
Hoe komen jullie allemaal aan zoveel loten?!
Ik kom eigenlijk niet verder dan max 2 per dag, 1x van earn en soms 1x van 100euro uitgeven
Ik kom eigenlijk niet verder dan max 2 per dag, 1x van earn en soms 1x van 100euro uitgeven
10k van je wallet naar Bybit sturen en terug. Dat zijn 13 loten.Peppernut schreef op maandag 28 juli 2025 @ 19:51:
Als je het hebt uiteraard. En de vraag is of Bybit dit accepteert na het event en de shitcoins uitkeert
Vandaag heb ik voor 1k gehandeld en met geluk was dat een buy low en sell high, dus heb de transactiekosten uit en kreeg 10 USDQ.
[ Voor 7% gewijzigd door Wispe op 28-07-2025 19:55 ]
Indien je €500 spendeert via de kaart krijg je 2% cashback in de lopende maand en de maand daarop. Die volgende maand weer €500 uitgeven, rinse-repeat. Als je veel onkosten hebt gaat je tier omhoog in staffels:kazzzdafke schreef op maandag 28 juli 2025 @ 19:15:
Dus elke maand?
:strip_exif()/f/image/PtpeicUODUIli77wdgcryTjC.jpg?f=fotoalbum_large)
Elke dag €100 uit earn trekken en weer terug stoppen, €100 uitgeven via de kaart. €10k storten die je na de actie weer terug haalt.Peppernut schreef op maandag 28 juli 2025 @ 19:51:
Keuze zat.
Je hebt alle opties al genoemd.Peppernut schreef op maandag 28 juli 2025 @ 19:51:
Die 10 loten komen van 10k storten maar dit kan slechts éénmalig.
Beetje shitcoins kopen, weer verkopen. Beetje BTC buy low, sell lower en de loten vliegen je om de oren. Compenseert de fees weer
Benzinebarrel (1:15) - 0 zonnepanelen - 10 aaa batterijen opslag (2019 model)
Net weer 2x USDR. De pot is nog niet leeg.
Iets zegt me dat dit een foutje moet zijn, je kan toch gewoon 1 USDT’s aanvullen ipv omgerekend met 10 euro’s smijten?
Iets zegt me dat dit een foutje moet zijn, je kan toch gewoon 1 USDT’s aanvullen ipv omgerekend met 10 euro’s smijten?
Er gaat zo onnoemelijk veel geld om op die exchanges, dit maak nog geen deuk in een pakje boter vanuit bybit gezien.Wispe schreef op dinsdag 29 juli 2025 @ 07:17:
Net weer 2x USDR. De pot is nog niet leeg.
Zeker in een bullmarkt waarin het transactie volume hoog ligt en ze op elke transactie 0.x % pakken.
Ja moet bijna well. Had 6 loten van gisteren. 4 x 10 usd 2 x 8 NXPC. 56 dollar voor wat kistjes openen. Mag zo wel doorgaan tot einde eventDomino schreef op dinsdag 29 juli 2025 @ 08:24:
[...]
Er gaat zo onnoemelijk veel geld om op die exchanges, dit maak nog geen deuk in een pakje boter vanuit bybit gezien.
Zeker in een bullmarkt waarin het transactie volume hoog ligt en ze op elke transactie 0.x % pakken.
Krijg je daags na 9 augustus, als het feestje afgelopen is.thierry1982 schreef op dinsdag 29 juli 2025 @ 10:00:
[Afbeelding]
Ik krijg de airdrops nog niet. Benieuwd hoe dit opgelost gaat worden.
Account van de wederhelft ook maar eens afgestoft:
:strip_exif()/f/image/zLw83X1LL8fQWD54LpDmGUci.png?f=user_large)
Daar staan wel minder opdrachten in de app..Kan daar bijvoorbeeld niks staken voor een ticket.
:strip_exif()/f/image/zLw83X1LL8fQWD54LpDmGUci.png?f=user_large)
Daar staan wel minder opdrachten in de app..Kan daar bijvoorbeeld niks staken voor een ticket.
Dat is behoorlijk netjesDomino schreef op dinsdag 29 juli 2025 @ 12:53:
Account van de wederhelft ook maar eens afgestoft:
[Afbeelding]
Hoe kan het dat jullie kunnen meedoen met die rewards, wanneer ik dit te zien krijg:
https://announcements.byb...sers-blt6115cdd9e17f610d/
:strip_exif()/f/image/attzfGGoLIXd31p8ttc2gRIj.png?f=user_large)
Hebben we wel over dezelfde event? ‘Endless Summer’-event?kazzzdafke schreef op dinsdag 29 juli 2025 @ 14:33:
Hoe kan het dat jullie kunnen meedoen met die rewards, wanneer ik dit te zien krijg:
[Afbeelding]
BybitNL. U bent Belg als ik het goed herinner?kazzzdafke schreef op dinsdag 29 juli 2025 @ 14:33:
[Afbeelding]
Ja klopt, maar.. zou niets mogen uitmaken:
If you're identified as an EEA user (including Austria, [h1]Belgium[/h1], Bulgaria, Croatia, Cyprus, Czech Republic, Denmark, Estonia, Finland, France, Germany, Greece, Hungary, Ireland, Italy, Latvia, Lithuania, Luxembourg, Malta, [h1]Netherlands[/h1], Poland, Portugal, Romania, Slovakia, Slovenia, Spain, Sweden, Iceland, Liechtenstein, and Norway), please review the following details for important information.
If you're identified as an EEA user (including Austria, [h1]Belgium[/h1], Bulgaria, Croatia, Cyprus, Czech Republic, Denmark, Estonia, Finland, France, Germany, Greece, Hungary, Ireland, Italy, Latvia, Lithuania, Luxembourg, Malta, [h1]Netherlands[/h1], Poland, Portugal, Romania, Slovakia, Slovenia, Spain, Sweden, Iceland, Liechtenstein, and Norway), please review the following details for important information.
In euro of crypto?Jasper0808 schreef op dinsdag 29 juli 2025 @ 16:00:
Eveneens de 10k naar mijn account gestuurd voor het groot aantal tickets, de prijzenpot blijft gevuld!
[Afbeelding]
In euro, vanaf mijn bankrekening. Na de actie haal ik het bedrag weer terug.
Ik snap de verwarring. BybitNL is geen bybitEU en had een uitzonderingspositie. Wat er dus op bybitEU staat is voor nederlanders, met een account op bybitNL, niet van toepassing.kazzzdafke schreef op dinsdag 29 juli 2025 @ 15:03:
Ja klopt, maar.. zou niets mogen uitmaken:
Dat is overigens binnenkort ook afgelopen. Wij worden ook geforceerd overgezet de komende maanden.
Ik had je liever geen duimpje gegeven, want het is niet zo een positief nieuws, maar wou je wel bedanken voor de duidelijkheid.
Zit al weken te zoeken naar die rewards enz, verschillende mensen al voor aangeschreven :SORRY) en dacht dat ik gek/dom was geworden.
Maar.. het is duidelijk nu
Zit al weken te zoeken naar die rewards enz, verschillende mensen al voor aangeschreven :SORRY) en dacht dat ik gek/dom was geworden.
Maar.. het is duidelijk nu
[ Voor 7% gewijzigd door kazzzdafke op 29-07-2025 18:56 ]
Zojuist de dagelijkse unstake - stake gedaan voor een ticket, de USDR prijzen zijn nog niet op:Flexion1 schreef op woensdag 30 juli 2025 @ 04:28:
Had zojuist weer na 3x NXPC een keer 1 usdt. Denk dat de pot weer gevuld is met 1 usdt.
:strip_exif()/f/image/m9rlYsTnMsYnFTuQMdnaQHJU.jpg?f=fotoalbum_large)
Heb dit topic al tijdje niet gevolgd omdat ik met veel plezier 5% cashback geniet bij een niet nader te noemen andere kaart. Maar welke coin staken jullie dan, gewoon USDT ofzo?
Ik stake ongeveer €150 aan USDT, vervolgens unstake en stake ik dit elke dag om tickets te bemachtigen vanwege de actie.paul-s83 schreef op woensdag 30 juli 2025 @ 08:52:
Heb dit topic al tijdje niet gevolgd omdat ik met veel plezier 5% cashback geniet bij een niet nader te noemen andere kaart. Maar welke coin staken jullie dan, gewoon USDT ofzo?
Dit kan elke coin zijn. Ik heb zelf wat btc, verkregen met de bybit kaart punten, die ik elke dag heen en weer schuif. Zolang het maar een waarde heeft van > 100EUR.paul-s83 schreef op woensdag 30 juli 2025 @ 08:52:
[ Voor 5% gewijzigd door Domino op 30-07-2025 09:57 ]
Net even uitgerekend maar over 2 accounts toch 270 dollar binnen geharkt tot nu toe. Dan heb ik wel 10K crypto gestort op beide accounts. Maar is toch makkelijk verdienen. Bij mij stond er trouwens ook een trading bot task. Die heb ik ook volbracht door daar even een paar keer (ik snap de berekening van het te voltooien bedrag niet) erin gezet en er weer uit gehaald. Iets meer risico misschien maar levert toch weer een kans op een daarmee op beide accounts 2 x Usdr gepakt, misschien een tip voor anderen.
Die taak lukt mij ook niet omdat ik hem niet begrijp en niet weet hoe het moet (en wat ik aan het doen ben). Wellicht iemand die dat simpel kan uitleggen?Who_Dat schreef op woensdag 30 juli 2025 @ 11:03:
Net even uitgerekend maar over 2 accounts toch 270 dollar binnen geharkt tot nu toe. Dan heb ik wel 10K crypto gestort op beide accounts. Maar is toch makkelijk verdienen. Bij mij stond er trouwens ook een trading bot task. Die heb ik ook volbracht door daar even een paar keer (ik snap de berekening van het te voltooien bedrag niet) erin gezet en er weer uit gehaald. Iets meer risico misschien maar levert toch weer een kans op een daarmee op beide accounts 2 x Usdr gepakt, misschien een tip voor anderen.
Maar als het risico is dat ik meer dan 10 USD kwijt kan raken, laat dan maar zitten.
[ Voor 5% gewijzigd door Wispe op 30-07-2025 11:43 ]
Ook 10k gestort. Helaas wordt minder 10 usd en meer 1 usd gegeven tov voorgaande dagenJasper0808 schreef op dinsdag 29 juli 2025 @ 16:28:
[...]
In euro, vanaf mijn bankrekening. Na de actie haal ik het bedrag weer terug.
:strip_exif()/f/image/pBAEiXd39KE1h2MaWFROmxy2.jpg?f=fotoalbum_large)
Het lijkt haast alsof de USDT pot leeg was, en je een 'oops' kreeg als je USDT zou krijgen.
En toen de 'oops' uitgezet was waren alle prijzen dus airdrops.
In de aankondiging stond iets van 'gegarandeerd ten minste 1 USDT per ticket'.
Nu is er weer USDT in de pot (mijn 4 tickets van vandaag en gister waren allemaal 1 USDT), ik ben benieuwd of de airdrops nu op zijn of dat we die ook nog kunnen krijgen.
Ik kan me zo voorstellen dat ze voor de airdrops een budget/pot hadden en op=op. En USDT dan bijvullen, die 1 a 2 dollar per dag per user zullen ze niet van wakker liggen.
Nu is er weer USDT in de pot (mijn 4 tickets van vandaag en gister waren allemaal 1 USDT), ik ben benieuwd of de airdrops nu op zijn of dat we die ook nog kunnen krijgen.
Ik kan me zo voorstellen dat ze voor de airdrops een budget/pot hadden en op=op. En USDT dan bijvullen, die 1 a 2 dollar per dag per user zullen ze niet van wakker liggen.
-Geen deurwaarder-
Vanmorgen had ik 1x 10 USDQ en 1x 1 USDT.Deurwaarder schreef op donderdag 31 juli 2025 @ 15:04:
Het lijkt haast alsof de USDT pot leeg was, en je een 'oops' kreeg als je USDT zou krijgen.
Ik ben vooral benieuwd of de cashback op de EU account aanwezig blijft.
Nieuwe maand is begonnen en al 3 transacties gemaakt.
Alleen… punten inwisselen voor o.a. BTC is verdwenen.
Zelfde bij mij. Ik wou net wat omwisselen omdat BTC een dipje heeft gemaakt.
If it does not kill u, it makes u stronger
Oei, dat is vervelend. Had zelf de meeste punten al omgezet naar BTC toen ik las dat de punten komen te vervallen bij automatisch overzetten naar Bybit.eu maar blijft toch jammer. Automatisch omzetten dan maar aanzetten.
Blijft ook wel wonderbaarlijk dat ze zo'n actie als endless summer blijven uitvoeren op een platform waarvoor je je niet meer kan aanmelden. Je zou zeggen initieer dat op bybit.eu
Blijft ook wel wonderbaarlijk dat ze zo'n actie als endless summer blijven uitvoeren op een platform waarvoor je je niet meer kan aanmelden. Je zou zeggen initieer dat op bybit.eu
Wat ik vreemd vind is dat bij de 10 USDT uitbetaling via de rewards een vraagteken staat. En dat de 1 USDT direct in je account staat.
Bij de 10 usdt staat bij mij geen vraagteken. De 10 usdt wordt pas na actie uitbetaald om misbruik te voorkomen. Dan kan je het niet gelijk eraf halen en kunnen ze indien nodig eerst controleren. Die 1 usdt is te overzien blijkbaar en betalen ze daarom gelijk uitthierry1982 schreef op vrijdag 1 augustus 2025 @ 08:43:
Wat ik vreemd vind is dat bij de 10 USDT uitbetaling via de rewards een vraagteken staat. En dat de 1 USDT direct in je account staat.
Dat is op 1 september, toch?Peppernut schreef op vrijdag 1 augustus 2025 @ 08:08:
Oei, dat is vervelend. Had zelf de meeste punten al omgezet naar BTC toen ik las dat de punten komen te vervallen bij automatisch overzetten naar Bybit.eu maar blijft toch jammer.
paul-s83 schreef op woensdag 30 juli 2025 @ 08:52:
Heb dit topic al tijdje niet gevolgd omdat ik met veel plezier 5% cashback geniet bij een niet nader te noemen andere kaart.
offtopic:
Welke?
Welke?
[ Voor 27% gewijzigd door anandus op 01-08-2025 09:12 ]
"Always remember to quick save" - Sun Tzu
Na 31 augustus worden en geen transacties meer verwerkt. Opgaan voor een hogere tier heeft dus geen zin meer. Helaas loopt onze netflix op de 3e van de maand dus die gaat het ook niet meer lang volhouden.
Wat betekent dit worst kaas? Je kunt nog wel USDT krijgen, mag ik aannemen?Wispe schreef op vrijdag 1 augustus 2025 @ 07:34:
Nieuwe maand is begonnen en al 3 transacties gemaakt.
Plan is dat de kaart naar Eu versie wordt overgezet. Hoop wel dat de tiers meegaan en ook de cashback op aboTheswitch schreef op vrijdag 1 augustus 2025 @ 09:23:
Na 31 augustus worden en geen transacties meer verwerkt. Opgaan voor een hogere tier heeft dus geen zin meer. Helaas loopt onze netflix op de 3e van de maand dus die gaat het ook niet meer lang volhouden.
COCA, eea staat in Het Grote Cryptobetaalkaartentopicanandus schreef op vrijdag 1 augustus 2025 @ 09:11:
[...]
Dat is op 1 september, toch?
[...]
offtopic:
Welke?
Ik heb nu maar automatische cashback ingeschakeld, ook gezien de punten niet meegenomen worden naar de EU-versie.
Als er een beter alternatief is, houd ik me aanbevolen.
Als er een beter alternatief is, houd ik me aanbevolen.
Ik wacht nog even af. Wellicht komen de crypto nog terug deze maand, tijd zat om alsnog in USDT uit te betalen.
Kan dat alsnog dan met die automatische cashback-functie?Domino schreef op vrijdag 1 augustus 2025 @ 12:04:
Ik wacht nog even af. Wellicht komen de crypto nog terug deze maand, tijd zat om alsnog in USDT uit te betalen.
[ Voor 7% gewijzigd door Wispe op 01-08-2025 12:09 ]
Als je de automatische optie aanzet, dan wordt dagelijks (ik geloof 's nachts) je hele puntensaldo omgezet naar USDT
-Geen deurwaarder-
Nee, autocashback is altijd uitkeren in USDT. Als je de punten opspaart kun je regelmatig BTC, ETH enz kopen met korting. 4400 punten voor $10 in crypto waar normaal 5000 punten $10 USDT oplevert.Wispe schreef op vrijdag 1 augustus 2025 @ 12:07:
[...]
Kan dat alsnog dan met die automatische cashback-functie?
Het is niet heel veel voordeel, maar ook de kleintjes tellen.
Komen de crypto niet terug voor de punten dan kan ik altijd nog de USDT uit laten keren.
Is het bevestigd dat dit ook voor card transacties is? Ik had naïef aangenomen dat dit ging om crypto transacties. Dan moet Bybit.eu toch vaart gaan maken met de kaartTheswitch schreef op vrijdag 1 augustus 2025 @ 09:23:
Important Dates to Be Aware Of
- 1 July 2025: New users can register via www.bybit.eu
- 1 August 2025: New Margin and Crypto Loan positions will no longer be available on Bybit.nl
- 31 August 2025: No new transactions will be processed on Bybit.nl (only closing existing positions or withdrawals will be allowed)
- 15 September 2025: All remaining Margin positions and crypto loans will be automatically settled
- 30 September 2025: All existing Bybit.nl accounts, including balances and customer data, will be migrated to Bybit EU GmbH
- 1 August 2025: New Margin and Crypto Loan positions will no longer be available on Bybit.nl
- 31 August 2025: No new transactions will be processed on Bybit.nl (only closing existing positions or withdrawals will be allowed)
- 15 September 2025: All remaining Margin positions and crypto loans will be automatically settled
- 30 September 2025: All existing Bybit.nl accounts, including balances and customer data, will be migrated to Bybit EU GmbH
Als ik dat lees is het me nog steeds niet duidelijk of dit ook incl kaarttransacties is.Theswitch schreef op vrijdag 1 augustus 2025 @ 14:20:
Important Dates to Be Aware Of
Alle rewards zijn nu definitief op. Komt nu een melding dat alles op is en de loterij gesloten is.
Hoop dat iedereen zoveel mogelijk kistjes heeft ingeleverd.
Hoop dat iedereen zoveel mogelijk kistjes heeft ingeleverd.
[ Voor 24% gewijzigd door Flexion1 op 04-08-2025 08:16 ]
Endless summer die eerder eindigtHamscho schreef op maandag 4 augustus 2025 @ 08:42:
Ook wel weer logisch dat de pot een keer op is. Op naar de volgende actie!
Vanochtend om een uurtje of 7 nog 2x 1 USDT kunnen pakken dan van de laatste lootjes. Jammer dat de endless summer idd niet endless is dan
maar al met al tegen de koersen van vandaag toch ~€100 via de lootjes binnengeharkt dus mag opzich niet klagen.
Vanmorgen nog kunnen staken/unstaken en 1 USDT geclaimd. Ben benieuwd naar hoeveel de shitcoins nog waard zijn.
Heeft iemand al de shitcoins of USD-coins ontvangen? Ik vermoed pas na het echte einde van de actie.
Ik lees dat sommigen de 1 usdt direct kregen, maar ik kan het niet vinden in mijn assets. Moet je dat nog ergens claimen ofzo?