• glatuin
  • Registratie: Juni 2015
  • Laatst online: 19:53
Ik had de max cashback al verdient, en heb intussen Bybit nl leeg geharkt en de muntjes elders geparkeerd. Ik wacht nog even af hoe het op bybit.eu gaat. Heb er wat muntjes op staan maar zeker niet alle wat ik op nl had. Nu even coca gebruiken, en kijken of ik zin heb op 31 aug 1500 coca in de wallet te zetten. Ik heb meer vertrouwen in bybit, maar even afwachten hoe het straks allemaal gaat, ze hebben wel hele strakke tijdslijnen en het lijkt me allemaal best veel werk zon nieuwe eu versie opbouwen die geheel voldoet aan onze regeltjes.

• Kol Nedra
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 03:08
als ik trouwens op ByBit EU kijk, ze hebben wel gewoon usdt? dus ik hoef mijn usdt niet te veranderen?

helaas plukje BNB + THETA moeten verkopen, ze staan niet op .EU
maar voordeel: alweer een stukje meer maxi ;)

[ Voor 35% gewijzigd door Kol Nedra op 28-08-2025 12:50 ]

nothing stops this train

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Wispe
  • Registratie: September 2019
  • Niet online
Kol Nedra schreef op donderdag 28 augustus 2025 @ 12:35:
als ik trouwens op ByBit EU kijk, ze hebben wel gewoon usdt? dus ik hoef mijn usdt niet te veranderen?

helaas plukje BNB + THETA moeten verkopen, ze staan niet op .EU
maar voordeel: alweer een stukje meer maxi ;)
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/fUPYmakOLXci8do8adv3bYcSBAo=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/rNGFiMUvJLfaG5KmKdCznY2H.jpg?f=fotoalbum_large

Dat je op BTC/USDT en ETH/USDT “kunt” (niet uitgeprobeerd) traden, zou ik er niet op wagen en gewoon omwisselen.

• BeyondThunder
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 17:11

BeyondThunder

Lost Lightning

Deze had in in de slowchat gezet, maar @Wispe wees me erop dat dit wellicht een beter plekje is.

Even een vraag over de overstap van ByBit.nl naar ByBit.eu.
Ik vind de mailings super onduidelijk. (net als de websites).
Net als jullie denk.

Ik heb nu alles overgezet naar USDT, ja, zelfs $ROOT op .NL
Mijn account balance voor de ByBit card staat in EUR op .NL

Ik heb inmiddels een actief account op .EU (zelfde KYC,login, etc)

Moet ik nou mijn nog andere acties nemen of niet?

Vanaf 15 september:
To ensure smooth transition, please ensure to bind your Bybit.nl account to a Bybit EU account. Both accounts need to be same KYC

Deze optie is volgens mij nog niet beschikbaar.

Edit, volgens mij is dit niet helemaal correct, het is ze enkel te doen om de referal bonus

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Domino
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 22:22
BeyondThunder schreef op donderdag 28 augustus 2025 @ 16:56:
Deze had in in de slowchat gezet, maar @Wispe wees me erop dat dit wellicht een beter plekje is.

Even een vraag over de overstap van ByBit.nl naar ByBit.eu.
Ik vind de mailings super onduidelijk. (net als de websites).
Net als jullie denk.

Ik heb nu alles overgezet naar USDT, ja, zelfs $ROOT op .NL
Mijn account balance voor de ByBit card staat in EUR op .NL

Ik heb inmiddels een actief account op .EU (zelfde KYC,login, etc)

Moet ik nou mijn nog andere acties nemen of niet?

Vanaf 15 september:
To ensure smooth transition, please ensure to bind your Bybit.nl account to a Bybit EU account. Both accounts need to be same KYC

Deze optie is volgens mij nog niet beschikbaar.

Edit, volgens mij is dit niet helemaal correct, het is ze enkel te doen om de referal bonus
Usdt is dus net de foute keuze, die mag niet meer onder de micar wetgeving. Die gaat geswapt worden naar usdc en dan gemigreerd worden.

Of je doet het nu zelf, spot usdt-usdc en onchain versturen naar je EU deposit adres. En bereid je voor op een ‘travel-rule’ verificatie.

Er zijn overigens vandaag nog wat opmerkelijke zaken aan het licht gekomen op bybitEU:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/eX7t838KFtbiVP0xo6MzsNhs82c=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/QyrzlN025tuqlumkumMu6RoG.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/BbhqyIB3xFpLUix7T6Jcm_4nrGw=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/CcyBEwgpkgPArQa1B2GFofHM.jpg?f=fotoalbum_large

Ondanks dat het wettelijk niet is toegestaan onder de micar wet staat usdt wel gelist en zijn er twee tradingparen. 8)7

Lekker soepel die migratie, op deze manier hadden ze beter NL in de lucht gehouden.

• dehardstyler
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 27-09 09:09
Maar waarom maken jullie uberhaupt een EU account aan, dat gaat toch vanzelf over, mits je uiteraard de juiste coins aanhoudt (dat zijn er niet veel meer)?
rom Sep 15 to Sep 29 2025
You will be able to access your Asset Page to self -initiate migration over to Bybit EU.
-) If you already have an existing Bybit EU account, you will be guided to merge your accounts over to Bybit EU.
- If you do not have an existing EU account yet, a Bybit EU account will be created for you using the same login details.
You will be guided to complete the necessary KYC verification on Bybit EU.
Dus gewoon wachten is ook goed toch?

• Wispe
  • Niet online
dehardstyler schreef op donderdag 28 augustus 2025 @ 17:04:
Maar waarom maken jullie uberhaupt een EU account aan, dat gaat toch vanzelf over, mits je uiteraard de juiste coins aanhoudt (dat zijn er niet veel meer)?

[...]

Waarom zou je het niet doen? Er is geen goed of fout.

• dehardstyler
Wispe schreef op donderdag 28 augustus 2025 @ 17:07:
[...]

Waarom zou je het niet doen? Er is geen goed of fout.
Klinkt allemaal als een hoop gezeik, om eerder met minder functionaliteit te zitten? :P

• Domino
dehardstyler schreef op donderdag 28 augustus 2025 @ 17:04:

[...]

Als je nu een account aanmaakt kun je vast kyc doen en de promo acties verzilveren (15 usdc met ref, 10-15 usdc voor je eerste euro storting).

Met name kyc neem best wat tijd in beslag, zeker als iedereen het erop aan laat komen.
dehardstyler schreef op donderdag 28 augustus 2025 @ 17:14:
[...]

Klinkt allemaal als een hoop gezeik, om eerder met minder functionaliteit te zitten? :P
Tja, eerder met minder. NL stopt over een paar dagen. Na 31 augustus geen trades meer en geen storting naar de debit kaart.

[ Voor 23% gewijzigd door Domino op 28-08-2025 17:16 ]

• dehardstyler
Domino schreef op donderdag 28 augustus 2025 @ 17:15:
[...]

Als je nu een account aanmaakt kun je vast kyc doen en de promo acties verzilveren (15 usdc met ref, 10-15 usdc voor je eerste euro storting).

Met name kyc neem best wat tijd in beslag, zeker als iedereen het erop aan laat komen.
Ahh vandaar. En ik wist niet dat KYC opnieuw moest, grrr.

• Wispe
  • Niet online
Domino schreef op donderdag 28 augustus 2025 @ 17:15:
[...]

[...]

Tja, eerder met minder. NL stopt over een paar dagen. Na 31 augustus geen trades meer en geen storting naar de debit kaart.
Is het dan slim om nu alvast geld op te storten om nog 2% cashback te pakken tot en met 15 september?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Domino
dehardstyler schreef op donderdag 28 augustus 2025 @ 17:16:
[...]

Ahh vandaar. En ik wist niet dat KYC opnieuw moest, grrr.
Dat moet sowieso. Compleet ander platform en staat los van NL ook al draagt het de bybit branding. Ook voor de nieuwe debit kaart is het uiteraard een verplichting.
Wispe schreef op donderdag 28 augustus 2025 @ 17:17:
[...]

Is het dan slim om nu alvast geld op te storten om nog 2% cashback te pakken tot en met 15 september?
We weten nog steeds niet wat die nieuwe mega actie mbt de nieuwe EU kaart gaat zijn. Beetje koffiedik kijken. Ik zou, als het kan iig de 100% perks (netflix, prime ed) nog snel via NL pakken.

[ Voor 37% gewijzigd door Domino op 28-08-2025 17:19 ]

• dehardstyler
Domino schreef op donderdag 28 augustus 2025 @ 17:18:
[...]

Dat moet sowieso. Compleet ander platform en staat los van NL ook al draagt het de bybit branding. Ook voor de nieuwe debit kaart is het uiteraard een verplichting.
Ja ik zou zeggen stuur mijn chagrijnige kiekje even over naar de EU versie, maar dat is te simpel gedacht natuurlijk met die GDPR regels etc. :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Wispe
  • Niet online
[...]

[...]

We weten nog steeds niet wat die nieuwe mega actie mbt de nieuwe EU kaart gaat zijn. Beetje koffiedik kijken. Ik zou, als het kan iig de 100% perks (netflix, prime ed) nog snel via NL pakken.
Netflix wordt bij mij pas aan het eind van de maand afgeschreven, dus helaas.

• kazzzdafke
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 01:33
[...]

Dat is dus niet waar!
Paar posts hierboven nog met bybit gechat, en NL kan dus "gratis" het portfolio overzetten naar EU, maar ik vanuit .com kan dat niet.
We vallen allemaal onder EU regels, maar duus enkel voor de NL accounts is het duidelijk.
Voor alle andere EU accounts, die NIET op .NL zitten, is het nog veel onduidelijker. Ik weet zelfs officieel niets van bybit uit, NUL communicatie en ze gaven zelf toe dat we beter wachten met IETS te doen, dan nu al de fees te betalen van overdracht.

Ze wisten me dus te zeggen dat NL en EU wel met elkaar verbonden zijn,

[ Voor 15% gewijzigd door kazzzdafke op 28-08-2025 17:23 ]

Never ever financial advice...

• BeyondThunder

BeyondThunder

Lost Lightning

@Domino Thanks, USDT of USDC is mij om het even, volgens mij ben ik er dan klaar voor.

• Domino
kazzzdafke schreef op donderdag 28 augustus 2025 @ 17:22:
[...]

Dat is dus niet waar!
Paar posts hierboven nog met bybit gechat, en NL kan dus "gratis" het portfolio overzetten naar EU, maar ik vanuit .com kan dat niet.
We vallen allemaal onder EU regels, maar duus enkel voor de NL accounts is het duidelijk.
Voor alle andere EU accounts, die NIET op .NL zitten, is het nog veel onduidelijker. Ik weet zelfs officieel niets van bybit uit, NUL communicatie en ze gaven zelf toe dat we beter wachten met IETS te doen, dan nu al de fees te betalen van overdracht.

Ze wisten me dus te zeggen dat NL en EU wel met elkaar verbonden zijn,
Dit suggereert iets anders:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/PCqx5ooOdN0YCY6xvbIGgR3Z0PU=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/DCPtEZcqZobzFhVqW6JIoLqO.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/mHesnS-tY1VZ4HdxT9LRJs9E1DE=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/qO8qhNePDkWotfxXScjPasZH.jpg?f=fotoalbum_large

Dat ze aan elkaar gelinkt kunnen worden zegt weinig. Binance is destijds voor nederlanders ook automagisch gelinkt aan coinmerce. Twee totaal verschillende platforms.

En ja, het is een beste puinhoop, en jullie in België komen er vooralsnog nog slechter uit. Wellicht is het een troost dat wij nederlanders straks alle bugs (grotendeels iig) eruit hebben. NL-migratie moest ook hals-over-kop omdat satos de stekker eruit trok.

[ Voor 7% gewijzigd door Domino op 28-08-2025 18:08 ]

• kazzzdafke
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 01:33
Ik ga nog eens zoeken als ik het transcript kan terugvinden, maar de agent zei letterlijk:

oh ik dacht even dat je een bybit.NL account had, dan was dit inderdaad gratis (overzetten omdat dit op hetzelfde platform is).
Dus graag bevestiging dat jullie kostenloos deze overzet kunnen doen?

Maar dus als belg en .com gebruiker zei ze dit:

Helaas kunnen de assets in dit geval niet via een interne overboeking worden overgezet, omdat de transactie wordt verstuurd naar een ander platform binnen Bybit (bijvoorbeeld van Bybit.com naar Bybit.eu). Hierdoor wordt het technisch gezien beschouwd als een externe overdracht. Daarom is op dit moment de enige beschikbare optie om uw assets over te zetten via een on-chain transactie. Hierbij worden er netwerktransactiekosten in rekening gebracht. Belangrijk om te weten: deze kosten worden niet door Bybit bepaald, maar zijn onderdeel van de blockchain zelf en worden betaald aan het netwerk dat uw transactie verwerkt.

Never ever financial advice...

• GioStyle
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 23:00

Is er überhaupt op Bybit.eu al een nieuwe kaart aan te vragen?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kol Nedra
GioStyle schreef op donderdag 28 augustus 2025 @ 22:18:
[...]

Is er überhaupt op Bybit.eu al een nieuwe kaart aan te vragen?
volgens mij niet, kan er niks over vinden

nothing stops this train

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• GioStyle
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 23:00
Kol Nedra schreef op donderdag 28 augustus 2025 @ 22:38:
[...]

volgens mij niet, kan er niks over vinden
Ik mag absoluut niet klagen wat Bybit hier thuis heeft gebracht, maar dit is wel weer onhandig en onduidelijk geregeld. Dan moet ik weer tijdelijk een N26/Revolut/Openbank kaart afstoffen, totdat Bybit met de nieuwe kaart komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SvMp
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
Wispe schreef op donderdag 28 augustus 2025 @ 10:48:
[...]

Zo lees ik het, idd.
Ik ben benieuwd wat die grotere-actie-dan-Black-Friday zal worden.
Een of andere kansloze loterij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Domino
kazzzdafke schreef op donderdag 28 augustus 2025 @ 18:08:
Ik ga nog eens zoeken als ik het transcript kan terugvinden, maar de agent zei letterlijk:

oh ik dacht even dat je een bybit.NL account had, dan was dit inderdaad gratis (overzetten omdat dit op hetzelfde platform is).
Dus graag bevestiging dat jullie kostenloos deze overzet kunnen doen?

Maar dus als belg en .com gebruiker zei ze dit:

Helaas kunnen de assets in dit geval niet via een interne overboeking worden overgezet, omdat de transactie wordt verstuurd naar een ander platform binnen Bybit (bijvoorbeeld van Bybit.com naar Bybit.eu). Hierdoor wordt het technisch gezien beschouwd als een externe overdracht. Daarom is op dit moment de enige beschikbare optie om uw assets over te zetten via een on-chain transactie. Hierbij worden er netwerktransactiekosten in rekening gebracht. Belangrijk om te weten: deze kosten worden niet door Bybit bepaald, maar zijn onderdeel van de blockchain zelf en worden betaald aan het netwerk dat uw transactie verwerkt.
Dat antwoord is dus dubbelzinnig maar ik snap de verwarring. NL naar EU kan ook niet via interne transfer:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/23BrhD1GTAPJGAbOiYC1_oLELS0=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/9UxNMOTX7dzd4uaE0Ru0AIr9.jpg?f=fotoalbum_large

Wel komt er een speciale migratie waarvan de kosten (blijkbaar) door bybit worden gedragen.

Ik post hier alleen de info die ik krijg via TG dus als er iets niet klopt of wijzigt: don’t shoor the messenger! :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freekers
  • Registratie: April 2009
  • Niet online

Freekers

⭐⭐⭐⭐⭐

Wat een chaos weer. Classic Bybit. Ik haal alles ervanaf en kijk even de kat uit de boom.

🔋 MG Marvel R Luxury 70kWh | ☀️ 2225Wp oost, 1580Wp zuid, 2225Wp west | 🌡️ Daikin 3,5kW + 3x 2,5kW l/l & Ariston Nuos Split 270L l/w warmtepomp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Domino
Het verdient zeker geen schoonheidsprijzen en de EU exchange is ook nog weinig liquide. Logisch met zo weinig gebruikers.

Ik kijk het ook maar even aan, wil wel graag de debit kaart met cashback zien én gebruiken.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Wispe
  • Niet online
SvMp schreef op vrijdag 29 augustus 2025 @ 00:25:
[...]

Een of andere kansloze loterij.
Hoop het niet, anders heb ik voor niks een nieuwe bank uitgekozen, twee vakantieplannen gemaakt en een offerte voor een airco geregeld. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dennisbos
  • Laatst online: 22:27
Ik heb nog aardig wat points vanuit cashback. Die kan je nu niet voordelig inwisselen voor btc (of een andere coin) en denk ook niet dat dit terug komt. Hoe zet je deze points nu om in euro's (of usdc)?

En als ik het goed begrijp wordt je auto cashback opgeschort vanaf 1 september (wat dit ook mag betekenen), maar je krijgt nog wel points als je auto niet hebt ingeschakeld?

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• knakworst
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 18:46

knakworst

Get more sats!

Topicstarter
Wat een zooitje. Ik ga alle gbit transacties naar COCA doen. Beter 5 procent in de hand dan wachten op de illusionaire 10 procent.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ElPensador
  • Registratie: Februari 2023
  • Laatst online: 23:13
dennisbos schreef op vrijdag 29 augustus 2025 @ 09:12:
Ik heb nog aardig wat points vanuit cashback. Die kan je nu niet voordelig inwisselen voor btc (of een andere coin) en denk ook niet dat dit terug komt. Hoe zet je deze points nu om in euro's (of usdc)?

En als ik het goed begrijp wordt je auto cashback opgeschort vanaf 1 september (wat dit ook mag betekenen), maar je krijgt nog wel points als je auto niet hebt ingeschakeld?
Dit is ook mijn struggle. Ik verwacht wel dat je in September weer je punten kan omruilen voor BTC/SOL. USDT zal wellicht niet meer kunnen inderdaad.

En kan je dan in September nog je BTC van .nl naar eu versturen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BektLekker
  • Registratie: Januari 2018
  • Laatst online: 25-09 23:01
Hier ook, crypto verkocht, uitgegeven via GBIT Curve die ik al een maand had opgespaard en met de vakantie tikte dat behoorlijk aan en nu terug naar crypto.com. Hoop dat ik mijn cashback nog binnenkrijg over dat bedrag (150 euro) en laat er nog 50 euro op staan voor de cashback begin september op Spotify (helaas Netflix niet, komt eind van de maand pas)
Bybit EU staat klaar om alsnog van een actie te profiteren.

[ Voor 8% gewijzigd door BektLekker op 29-08-2025 12:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JK
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 15-09 12:08

JK

Prior to Sep 8, 2025, 7AM UTC
Should you still be holding any tokens that have previously already been delisted, please ensure that you manage and withdraw these tokens as they will not be migrated to Bybit EU.
After Sep 8, 2025, 7AM UTC, withdrawals for all delisted assets will be permanently closed and we will attempt to convert any remaining delisted assets into USDC, but conversion is not guaranteed.
Tokens that failed in conversion due to low liquidity, will be recalled by the platform.
Hoe kan je nog coins hebben die gedelist zijn in het verleden? Normaal gesproken zet een exchange dat toch om in een stablecoin? ben sowieso wel benieuwd hoeveel liquiditeit er straks nog is. Ik heb alles van NL verplaatst naar Ledger dan wel andere exchange en zet het er later wel op als er wat meer pairs zijn. Qua staking ook jammer dat je nu minimaal 10 dagen er aan vast zit. Ik wil het eruit trekken als er een godcandle is. Heb zo al eens een mooie winst niet kunnen pakken.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Jeldert
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

Jeldert

Rozijntjes

Vanochtend laatste beetje USDT omgezet naar EUR, en alles terug laten storten via IBAN.
Stond binnen een paar seconden al op de rekening.

Ondanks alle communicatie en tijdlijnen toch niet helemaal duidelijk hoe en wat, dus beter maar leeg halen, en dan als de betaalkaart er is op EU maar weer gebruiken.

Juist

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JK

JK

Ik heb wel wat funds op EU staan voor de airdrop voor nieuwe gebruikers. Dat moet er dan op staan tot einde actie en je weet niet of je 50,40,30 of 20 USDT dan krijgt. Of helemaal niks, als je echt laat bent.

Daarna wil ik wel weer meer op Bybit gaan handelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Theswitch
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 21:04
Ik heb toch nog even 1800 euro neergezet bij bybit NL voor de 2% cashback tot half september. De rest omgezet naar euros nu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GabrielZ
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 27-09 16:17
Theswitch schreef op vrijdag 29 augustus 2025 @ 18:47:
Ik heb toch nog even 1800 euro neergezet bij bybit NL voor de 2% cashback tot half september. De rest omgezet naar euros nu.
Tot half september krijg je nog cashback?
Word het automatisch omzetten ook nog steeds gedaan tot half september?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wispe
  • Niet online
GabrielZ schreef op vrijdag 29 augustus 2025 @ 19:45:
[...]

Tot half september krijg je nog cashback?
Word het automatisch omzetten ook nog steeds gedaan tot half september?
Ja en nee.
Zie kopje ‘Bybit card’ in de mail van gisteren en vandaag (kan geen copy paste doen op telefoon).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reintje
  • Registratie: September 2022
  • Laatst online: 00:35
Als je niet wilt migreren naar .eu dan kun je voor de opt-out optie kiezen onder assets.
Probleem is dat ik die optie helemaal niet kan vinden. Weet iemand hoe je dit kunt oplossen?

Ik wil niet migreren, maar mijn account met nog een paar euro erop, verwijderen/opzeggen/beëindigen.

Alleen geen idee hoe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xqlus1ve
  • Registratie: Augustus 2019
  • Laatst online: 23:45

Xqlus1ve

Ik roep ook maar wat…

Mijn SEPA overboeking van EUR naar Bankrekening faalt telkens, is dit een normaal voor het weekend, moet ik wachten tot maandag?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deurwaarder
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 01:15

Deurwaarder

*blaf*

Wispe schreef op vrijdag 29 augustus 2025 @ 19:48:
[...]

Ja en nee.
Zie kopje ‘Bybit card’ in de mail van gisteren en vandaag (kan geen copy paste doen op telefoon).
Huh.. Mijn emails vermelden helemaal niets over de kaart.. Wel een opsomming van data wanneer wat gebeurt of moet, maar de kaart wordt niet genoemd.

-Geen deurwaarder-

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Eegee
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 23:05
Deurwaarder schreef op vrijdag 29 augustus 2025 @ 23:39:
[...]

Huh.. Mijn emails vermelden helemaal niets over de kaart.. Wel een opsomming van data wanneer wat gebeurt of moet, maar de kaart wordt niet genoemd.
Zet de afbeeldingen aan in je e-mail. Ze zijn zo slim geweest tabellen met informatie als externe afbeeldingen in de e-mail op te nemen, dus als je een mailclient hebt die std. externe afbeeldingen blokkeert, mis je heel veel informatie, waaronder de info over de kaart.

De tabellen met info staan ook op https://announcements.byb...ategory=latest_bybit_news

[ Voor 20% gewijzigd door Eegee op 30-08-2025 00:21 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Eegee
Reintje schreef op vrijdag 29 augustus 2025 @ 23:32:
Als je niet wilt migreren naar .eu dan kun je voor de opt-out optie kiezen onder assets.
Probleem is dat ik die optie helemaal niet kan vinden. Weet iemand hoe je dit kunt oplossen?

Ik wil niet migreren, maar mijn account met nog een paar euro erop, verwijderen/opzeggen/beëindigen.

Alleen geen idee hoe.
Die optie om niet over te stappen komt pas beschikbaar op of na 15 september, naast de optie om wel over te stappen

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Eegee
Xqlus1ve schreef op vrijdag 29 augustus 2025 @ 23:33:
Mijn SEPA overboeking van EUR naar Bankrekening faalt telkens, is dit een normaal voor het weekend, moet ik wachten tot maandag?
Daar hebben meer mensen last van las ik in Telegram, nog geen oplossing gezien... dus sowieso wachten voor nu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xqlus1ve

Xqlus1ve

Ik roep ook maar wat…

Eegee schreef op zaterdag 30 augustus 2025 @ 00:07:
[...]

Daar hebben meer mensen last van las ik in Telegram, nog geen oplossing gezien... dus sowieso wachten voor nu.
Het wordt steeds erger, nu is de email verificatiecode die ze opsturen incorrect of direct verlopen :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deurwaarder

Deurwaarder

*blaf*

Ik had dat in combinatie met de authenticatie 2FA code.
Eerst code per mail ontvangen, dan totp code invoeren. Maar als je net te langzaam bent en de totp code is vervallen als je op 'submit' drukt, dan vervalt de email code ook.

-Geen deurwaarder-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xqlus1ve

Xqlus1ve

Ik roep ook maar wat…

Deurwaarder schreef op zaterdag 30 augustus 2025 @ 07:30:
Ik had dat in combinatie met de authenticatie 2FA code.
Eerst code per mail ontvangen, dan totp code invoeren. Maar als je net te langzaam bent en de totp code is vervallen als je op 'submit' drukt, dan vervalt de email code ook.
Dat is inderdaad de volgorde die ik aanhoud, maar het is inmiddels gelukt. Ben benieuwd want heb nu enkel nog voldoende staan voor nog 1 keer gratis Spotify :+

Nu wachten tot maandag bij deze Ponzi toko :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CHRlS
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 22:02
Doordat het onduidelijk is wanneer de nieuwe kaarten komen, twijfel ik wat te doen.
Ik kan dit weekend nog net voor de deadline €3500 naar NL storten en zo 4% meepakken via de Alpha tier.

Want ik heb nog veel transacties in Curve, die ik eigenlijk liever bewaar voor een vliegende start met de EU-kaart en hopelijk direct weer een tier daar.

Maar door het rommelige verloop vrees ik dat het langer kan duren. Begin oktober verlopen bovendien mijn eerste Curve transacties (ivm 3 maanden termijn bij BIT).

Wat is wijsheid in deze?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dennisbos
Hoe wissel je de points eigenlijk in voor fiat of btc bijvoorbeeld? Ik had altijd auto-cashback of ik wisselde het in voor die deals met 10% korting. Maar ik kan niet vinden waar ik ze nu kan inwisselen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• outlandos
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 27-09 08:44
Ik moet 101 kyc gerelateerde vragen beantwoorden op bybit nl om mn kaart werkend te houden.

Maar waarom zou ik hieraan meewerken? Die kaart/dat platform komt sowieso op korte termijn te vervallen met de komst van bybit EU?

En komt er ook een debit kaart op bybit EU? Die withdraw fee daar is wel een beetje lame, maar dat geheel terzijde.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• BeyondThunder

BeyondThunder

Lost Lightning

Hier het zekere voor het onzekere genomen en alles van .nl afgetrokken via SEPA. Deel van dit bedrag gestort op .eu en gelijk vol in BTC.
Ik ga niet wachten op de zoveelste f*ckup van ByBit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wispe
  • Niet online
Ik heb nog 286 punten die moeten worden omgezet in BTC. Hopelijk gebeurt dat de komende nacht. Dan stuur ik al mijn BTC naar mijn Trezor en is mijn Bybit.nl-account ook zo goed als leeg (op 0,04 USDT en 0,0zoveel123456789 MNT na).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maxvdh
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 23:59
Klantenservice gaf bij mij aan dat de punten vergaard in september op NL niet meer verkocht kunnen worden in de rewards shop (die zijn leeg).

Zouden wel gemigreerd kunnen worden, maar dan kun je weer niet mee doen met nieuwe acties van EU rondom de kaart.

Oftewel mijn conclusie is: niets meer uitgeven op NL tenzij je de punten mee wilt nemen. Jammer, want had er net geld op gezet :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wispe
  • Niet online
dennisbos schreef op zaterdag 30 augustus 2025 @ 10:51:
Hoe wissel je de points eigenlijk in voor fiat of btc bijvoorbeeld? Ik had altijd auto-cashback of ik wisselde het in voor die deals met 10% korting. Maar ik kan niet vinden waar ik ze nu kan inwisselen.
Gewoon auto-cashback aanzetten? Zo heb ik mijn BTC gekregen de afgelopen week.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dennisbos
Wispe schreef op zaterdag 30 augustus 2025 @ 12:13:
[...]

Gewoon auto-cashback aanzetten? Zo heb ik mijn BTC gekregen de afgelopen week.
Heb ik nu gedaan. Zou dan vannacht omgezet moeten worden volgens mij. Maar heb vandaag nog Netflix afgeschreven gekregen, dus wat er dan met die cashback gebeurt als dit vanaf maandag vrijkomt weet ik ook niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wispe
  • Niet online
dennisbos schreef op zaterdag 30 augustus 2025 @ 13:01:
[...]

Heb ik nu gedaan. Zou dan vannacht omgezet moeten worden volgens mij. Maar heb vandaag nog Netflix afgeschreven gekregen, dus wat er dan met die cashback gebeurt als dit vanaf maandag vrijkomt weet ik ook niet.
Dat komt toch 3 dagen daarna vrij, dus dinsdag?
Ik vrees dat je die punten kwijt bent als je voor een nieuwe kaart kiest zodat je mee kan doen met de zogeheten grootste actie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dennisbos
Ik neig ook steeds meer naar de makkelijke weg door mij gewoon over te laten zetten. Die actie verwacht ik ook niet zoveel van. Het is ook vreemd dat we nog steeds niet weten wat het is terwijl het overmorgen september is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JK

JK

Eerst naar crypto en dan kan je dat weer converteren naar EUR of verkopen en weer BTC kopen. Hoewel je straks dus niet meer kan kopen. De punten moeten wel automatisch mee gaan naar je EU-account, ik begreep dat ze de punten zouden bevriezen. Kan je heel binnenkort dus niets mee doen, tot ze naar EU zijn overgezet.

Het is nu wachten op de EU-kaart. Ik gebruik de kaart nu dus eventjes niet... dan mis ik wat cashback. Het is maar zo. 2% is toch niet zo schokkend.

[ Voor 8% gewijzigd door JK op 30-08-2025 15:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kol Nedra
vandaag voor mij laatste dag om de Bybit kaart te gebruiken en automatisch overzetten naar usdc,
cdc activiteit zal vast toenemen komende maand :)

nothing stops this train

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kobject
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 27-09 08:40
CHRlS schreef op zaterdag 30 augustus 2025 @ 10:39:
Doordat het onduidelijk is wanneer de nieuwe kaarten komen, twijfel ik wat te doen.
Ik kan dit weekend nog net voor de deadline €3500 naar NL storten en zo 4% meepakken via de Alpha tier.

Want ik heb nog veel transacties in Curve, die ik eigenlijk liever bewaar voor een vliegende start met de EU-kaart en hopelijk direct weer een tier daar.

Maar door het rommelige verloop vrees ik dat het langer kan duren. Begin oktober verlopen bovendien mijn eerste Curve transacties (ivm 3 maanden termijn bij BIT).

Wat is wijsheid in deze?
Heb jij Curve Premium voor zoveel transacties?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Domino
Drie maanden is curve pro. Pro+ doet 4 maanden.
Allebei unlimited gbit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CHRlS
Kobject schreef op zaterdag 30 augustus 2025 @ 15:19:
[...]

Heb jij Curve Premium voor zoveel transacties?
Curve pro inderdaad. Kost 10 euro per maand. Maar maakt het voor mij wel makkelijk om de cashback maximaal uit te vullen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ElPensador
  • Registratie: Februari 2023
  • Laatst online: 23:13
Het is mij helaas ook te onduidelijk. Heb mijn punten toch maar omgezet naar USDT en alle muntjes omgezet naar eur. Mocht ik de kaart nog kunnen gebruiken in September staat er genoeg op, zoniet haal ik alle fiat eraf...

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• maxvdh
Auto cashback stopt per 1 sept (of is nu al gestopt). Volgens de klantenservice is ook de rewardsshop waar je punten uit kan geven gestopt. Oftewel: je kan wel punten verdienen - niet uitgeven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rtrh
  • Registratie: Augustus 2025
  • Laatst online: 24-09 18:32
Ik heb dus een vraag. Er is momenteel zo veel chaos en de overstap is ook wel prima te doen waarschijnlijk, maar hoe checken ze je identiteit? Op bybit NL heb ik dus mijn rijbewijs gebruikt volgens mij voor KYC, en op bybit eu mijn brits paspoort. Ik heb dus een dubbele nationaliteit. De reden dat ik geen NL ID heb gebruikt is omdat die beschadigd is. Ben nu een beetje bang dat dit een probleem zal aorden bij de migratie terwijl ze bij de klantenservice zeiden dat dit geen probleem zal zijn..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hamscho
  • Registratie: April 2021
  • Laatst online: 00:54
Hier alles van NL naar EU overgeboekt - vanaf maandag 15% cashback? Heb het idee dat het nog lang wachten wordt op evt acties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wispe
  • Niet online
Hamscho schreef op zaterdag 30 augustus 2025 @ 21:52:
Hier alles van NL naar EU overgeboekt - vanaf maandag 15% cashback? Heb het idee dat het nog lang wachten wordt op evt acties
Hoe kom je op 15%?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• outlandos
Hamscho schreef op zaterdag 30 augustus 2025 @ 21:52:
Bybit EU heeft nauwelijks coins? Niet eens POL of Render... Toch belachelijk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wispe
  • Niet online
maxvdh schreef op zaterdag 30 augustus 2025 @ 21:28:
[...]

Auto cashback stopt per 1 sept (of is nu al gestopt). Volgens de klantenservice is ook de rewardsshop waar je punten uit kan geven gestopt. Oftewel: je kan wel punten verdienen - niet uitgeven.
Ik heb net cashback in BTC gekregen, mn hele account leeggetrokken en verplaatst naar m’n Trezor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sh4d0wman
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 03:42

sh4d0wman

Attack | Exploit | Pwn

Hier ook alles naar eigen beheer. Eerst maar zien of ik de KYC weer door kan komen.

This signature has been taken down by the Dutch police in the course of an international lawenforcement operation.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hamscho
  • Registratie: April 2021
  • Laatst online: 00:54
Zelf verzonnen - denk namelijk dat de acties wel meevallen - hoop dat ik ongelijk heb

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kobject
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 27-09 08:40
Welke munt kozen jullie voor de cashback? Ik heb altijd BTC gekozen, maar wellicht zijn er betere redenen om een andere munt te kiezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nopheros
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 26-09 19:53
Kobject schreef op zondag 31 augustus 2025 @ 11:40:
Welke munt kozen jullie voor de cashback? Ik heb altijd BTC gekozen, maar wellicht zijn er betere redenen om een andere munt te kiezen.
Dat ligt er toch helemaal aan wat je zelf wilt?

Ik gebruik inmiddels cashback kaarten sinds 2020/2021 en zet het altijd om naar BTC. Heb inmiddels een leuk stapeltje gespaard.

Vaak wordt het dan toch eerst USDC zodat ik het goedkoper naar Nexo kan sturen, op Nexo vang ik vervolgens 7% rente op m'n BTC.

[ Voor 13% gewijzigd door Nopheros op 31-08-2025 12:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anandus
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Ik heb komende maand "Beta", dat is tot max 50USD en cashback op diverse abo's, waaronder Amazon Prime.
Kan ik morgen mijn maandelijkse Prime-abo veranderen naar een jaarabo (á €49,99) en dan in één klap die 50USD verzilveren? Verder gebruik ik Bybit op het moment niet, dus het is niet dat ik verder cashback mis.

"Always remember to quick save" - Sun Tzu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wispe
  • Niet online
anandus schreef op zondag 31 augustus 2025 @ 13:57:
Ik heb komende maand "Beta", dat is tot max 50USD en cashback op diverse abo's, waaronder Amazon Prime.
Kan ik morgen mijn maandelijkse Prime-abo veranderen naar een jaarabo (á €49,99) en dan in één klap die 50USD verzilveren? Verder gebruik ik Bybit op het moment niet, dus het is niet dat ik verder cashback mis.
Ik zie niet waarom dat niet zou kunnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anandus
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Oei, fiatstortingen zijn al sinds vanochtend niet meer mogelijk, ik dacht dat ik vandaag de hele dag nog had. Dat is balen.
Kan ik nog geld op de kaart krijgen? USDC op Coinbase en dan naar Bybit sturen ofzo?

"Always remember to quick save" - Sun Tzu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maxvermeij95
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 20-09 16:09
Iemand enig idee of ik mijn huidige bybit kaart nog kan blijven gebruiken als ik deze migreer? Ik las hier iets over in de mail van donderdag.
Probleem bij mij is dat ik een pre-order heb gedaan een tijdje terug bij pokemoncenter.com. dit wordt pas eind sept of begin oktober afgeschreven. Ik heb dus wel echt de kaart nog nodig die ik nu gebruik bij NL.

Iemand tips hoe ik deze kaart kan migreren en meenemen naar EU? Wordt niet heel veel duidelijker uit die mail namelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flexion1
  • Registratie: Mei 2019
  • Laatst online: 22:39
anandus schreef op zondag 31 augustus 2025 @ 15:19:
Oei, fiatstortingen zijn al sinds vanochtend niet meer mogelijk, ik dacht dat ik vandaag de hele dag nog had. Dat is balen.
Kan ik nog geld op de kaart krijgen? USDC op Coinbase en dan naar Bybit sturen ofzo?
Nee helaas. Je kan er niks meer op storten. Ik heb het niet geprobeerd maar denk dat het teruggestuurd wordt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CHRlS
Omdat ik ooit vip was op Bybit NL heb ik nog een accountmanager van Bybit op whatsapp. Had bij hem ook even de vraag neergelegd wat de te verwachten planning is voor de kaarten op EU.
Fwiw: hij gaf aan dat de verwachting was rond de tweede week september.

Ik ga dus geen geld meer proberen te storten naar NL en wacht even rustig af.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeoflexNL
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 27-09 12:07

NeoflexNL

Forever young

Zojuist alles op bybit weggehaald en nieuwe app, bybit eu, gedownload en kyc nu pending.

Kan ik hier straks een nieuwe kaart aanvragen en dan de oude in curve weggooien?

“Compound interest is the eighth wonder of the world. He who understands it, earns it … he who doesn’t … pays it.”

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Eegee
NeoflexNL schreef op zondag 31 augustus 2025 @ 20:56:
Zojuist alles op bybit weggehaald en nieuwe app, bybit eu, gedownload en kyc nu pending.

Kan ik hier straks een nieuwe kaart aanvragen en dan de oude in curve weggooien?
Je kan komende maand kiezen om ofwel de NL-kaart te migreren om je nummer te behouden, ofwel een nieuwe EU-kaart aan te vragen en mee te kunnen doen met nieuwe EU-kaartacties.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Wispe
  • Niet online
Misschien handig om ook de transactiegeschiedenis oid te downloaden voor de belastingaangifte volgend jaar.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• NeoflexNL

NeoflexNL

Forever young

Eegee schreef op zondag 31 augustus 2025 @ 20:58:
[...]

Je kan komende maand kiezen om ofwel de NL-kaart te migreren om je nummer te behouden, ofwel een nieuwe EU-kaart aan te vragen en mee te kunnen doen met nieuwe EU-kaartacties.
Oke, thanks. Ik kan in de nieuwe app nog niets terugvinden over de kaart (sowieso een oase van rust in vergelijking tot de oude app). Maar dat zal nog wel komen dan aankomende maand?

“Compound interest is the eighth wonder of the world. He who understands it, earns it … he who doesn’t … pays it.”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeoflexNL

NeoflexNL

Forever young

Wispe schreef op zondag 31 augustus 2025 @ 21:01:
Misschien handig om ook de transactiegeschiedenis oid te downloaden voor de belastingaangifte volgend jaar.
Ik doe alles met curve, dus op zich staan daar alle transacties wel in. Mocht het nodig zijn...

Edit: dat zijn de kaarttransacties. Crypto aankopen deed ik al bijna niet met bybit.

[ Voor 12% gewijzigd door NeoflexNL op 31-08-2025 21:04 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Wispe
  • Niet online
NeoflexNL schreef op zondag 31 augustus 2025 @ 21:03:
[...]

Ik doe alles met curve, dus op zich staan daar alle transacties wel in. Mocht het nodig zijn...
Voor degenen zonder curve dan (zoals ik) :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Whiskeyjack
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 20:59
ik probeer euro's op het bybit account naar mn rekening te krijgen maar de optie lijkt niet open, meer mensen die dit hebben?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kol Nedra
Whiskeyjack schreef op zondag 31 augustus 2025 @ 23:06:
ik probeer euro's op het bybit account naar mn rekening te krijgen maar de optie lijkt niet open, meer mensen die dit hebben?
kom je erg laat mee, volgens mij kan het niet meer.

nothing stops this train

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RenaldoN
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 02:52
Kol Nedra schreef op maandag 1 september 2025 @ 01:34:
[...]

kom je erg laat mee, volgens mij kan het niet meer.
Via Revolut kan je het geld er nog afhalen. Zojuist ook gedaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nobleone
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 27-09 10:54
22 September zou pas de laatste dag zijn om alle fiat- en crypto-assets op te nemen.
Wat zegt Bybit's klantenservice?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Domino
Vandaag nogmaals proberen, er zit een limiet aan het uitbetalen van euro's elke dag. Dat ligt aan de betaalprovider overigens, elke dag wordt die limiet gereset.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PlasticPimple
  • Registratie: Mei 2023
  • Laatst online: 19:37
Je kan geen fiat meer storten, dus de ByBit card is een soort van onbruikbaar geworden

Weet iemand een tijdelijke gratis debitcard om transacties op te parkeren totdat de ByBit.eu kaart live is? Liefst een die eenvoudig in gebruik is, dus geen Plutus of Coca ofzo met wallets, staking, etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maxvdh
Stiekem toch even een transactie gedaan op de Bybit card om te kijken of er nog iets met de punten/cashback gedaan kan worden :-) Cashback wordt iig toegekend, ik verwacht ook dat ik de punten krijg en ben bang dat het daar bij blijft :+)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NCJ87
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 23:31
Ik heb sinds vorige week problemen met mijn Curve kaart en de cc van de Rabobank. Dit nadat ik veel transacties met GBIT terug heb gezet van de Rabo cc naar Coca en Bybit. Meer mensen bij wie de Rabo cc niet meer werkt?
De support van de Rabobank wil niet meewerken, ze geven aan dat ze de Curve ondersteuning willen gaan stopzetten. En volgens Curve is er een fraude blokkade in werking getreden op m'n Rabo cc en is Curve helemaal geblokkeerd. Curve kan dat probleem niet verhelpen.

Iemand anders die ook problemen heeft met Curve en de Rabo cc?

[ Voor 4% gewijzigd door NCJ87 op 01-09-2025 10:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Domino
PlasticPimple schreef op maandag 1 september 2025 @ 09:58:
Je kan geen fiat meer storten, dus de ByBit card is een soort van onbruikbaar geworden

Weet iemand een tijdelijke gratis debitcard om transacties op te parkeren totdat de ByBit.eu kaart live is? Liefst een die eenvoudig in gebruik is, dus geen Plutus of Coca ofzo met wallets, staking, etc.
Parkeren? Ik neem aan via curve? Ik zou een debit kaart van revolut (of andere fintech bank) pakken.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Deurwaarder

Deurwaarder

*blaf*

maxvdh schreef op maandag 1 september 2025 @ 10:10:
Stiekem toch even een transactie gedaan op de Bybit card om te kijken of er nog iets met de punten/cashback gedaan kan worden :-) Cashback wordt iig toegekend, ik verwacht ook dat ik de punten krijg en ben bang dat het daar bij blijft :+)
Nou, ik heb zojuist $10 MNT gekocht met punten.. Dus misschien kan je nog iets

-Geen deurwaarder-

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Deurwaarder

Deurwaarder

*blaf*

NCJ87 schreef op maandag 1 september 2025 @ 10:13:
Ik heb sinds vorige week problemen met mijn Curve kaart en de cc van de Rabobank. Dit nadat ik veel transacties met GBIT terug heb gezet van de Rabo cc naar Coca en Bybit. Meer mensen bij wie de Rabo cc niet meer werkt?
De support van de Rabobank wil niet meewerken, ze geven aan dat ze de Curve ondersteuning willen gaan stopzetten. En volgens Curve is er een fraude blokkade in werking getreden op m'n Rabo cc en is Curve helemaal geblokkeerd. Curve kan dat probleem niet verhelpen.

Gister werkte het nog wel bij mij met Rabo CC.
edit:
Zojuist ook nog een flinke transactie betaald met Curve, met rabo cc onderliggend. Nu maar hopen dat GBIT ook nog kan

Ik hoop dat het nog even blijft werken, ik heb een flinke bult transacties daar staan te wachten tot Bybit EU kaart beschikbaar is.

Maar ik heb me wel al eerder afgevraagd of dat GBIT geen gedoe zou opleveren bij Rabobank, zeker als je het veel gebruikt. :?

[ Voor 6% gewijzigd door Deurwaarder op 01-09-2025 14:14 ]

-Geen deurwaarder-

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• exelletor
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 23:25
maxvdh schreef op maandag 1 september 2025 @ 10:10:
Ik heb vandaag punten kunnen omwisselen voor MNT. Wellicht niet de beste keus, maar dat zie ik wel.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• m-vw
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 21:26

m-vw

Dus?

Net de KYC van EU doorlopen en krijg direct een melding dat usdt niet ondersteund wordt.

Laat dat nu net de munt zijn die ik het meeste gebruik bij mijn pairs voor de bots.

Beste alternatief? Usdc?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Warbringer
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 21:01
USDT mag dadelijk niet meer in Europa vanwege MiCAR. De "vervanger" is USDC welke gereguleerd is onder MiCAR en daarnaast hebben we ook nog EURC.

I want to live forever, so far.. so good.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 038Zwolle
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 27-09 16:13

Ik gebruik geen curve , wel bybit maar toevallig ook sinds vandaag is mijn CC geblokkeerd. Ik heb rabobank gebeld en die vroegen vervolgens wat dingen. Het schokkende was dat de medewerker echt geen idee had. Ze vroeg o.a wat dingen over wat ik er Bybit deed en wist het verschil niet tussen Crypto en BTC. Vervolgens maar gevraagd of er iemand was die me kon helpen. Maar schijnbaar was er niemand aanwezig / beschikbaar . Donderdag gaan ze me terug bellen, maar ze kon niet garanderen dat de kaart gedeblokkeerd zou worden.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• outlandos

Ik vind het een Godswonder dat ICS mijn kaart nog nooit heeft geblokkeerd of mij heeft gebeld hoe het zit met al die GBIT transacties. Het is ook een kut verhaal dat je dan moet ophouden. Als je pech hebt en Truus van de boekenclub treft die 24 uur per week bij Rabo werkt en geen idee heeft waar je t over hebt zal het ook niet snel worden opgelost vrees ik.

@038Zwolle precies dat dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Domino
038Zwolle schreef op maandag 1 september 2025 @ 15:17:
[...]

Ik gebruik geen curve , wel bybit maar toevallig ook sinds vandaag is mijn CC geblokkeerd. Ik heb rabobank gebeld en die vroegen vervolgens wat dingen. Het schokkende was dat de medewerker echt geen idee had. Ze vroeg o.a wat dingen over wat ik er Bybit deed en wist het verschil niet tussen Crypto en BTC. Vervolgens maar gevraagd of er iemand was die me kon helpen. Maar schijnbaar was er niemand aanwezig / beschikbaar . Donderdag gaan ze me terug bellen, maar ze kon niet garanderen dat de kaart gedeblokkeerd zou worden.
Wat heeft de rabo cc te maken met een eventuele cashback debit card? Ik kan me alleen iets voorstellen in het geval van vele gbit’s zoals @outlandos stelt. Maar je gebruikt geen curve?

Ik gebruik mijn grootbank cc ook als primaire kaart in curve en gbit *alle* transacties daarna naar een cashback kaart. Nog nooit vragen en/of problemen gehad.
Pagina: 1 ... 8 ... 17 Laatste