Ik heb ook geen idee waar het precies vandaan komt. Ik dacht eerst dat het kwam dat ik geen saldo meer had (ik schuif nogal wat heen en weer tussen cc, bybit , coinbase etc) maar dat is inmiddels alweer aangevuld.Domino schreef op maandag 1 september 2025 @ 17:19:
[...]
Wat heeft de rabo cc te maken met een eventuele cashback debit card? Ik kan me alleen iets voorstellen in het geval van vele gbit’s zoals @outlandos stelt. Maar je gebruikt geen curve?
Ik gebruik mijn grootbank cc ook als primaire kaart in curve en gbit *alle* transacties daarna naar een cashback kaart. Nog nooit vragen en/of problemen gehad.
Ik had ook verwacht dat ik met een simpel belletje mijn cc wel weer kon laten resetten. Maar ze hadden allerlei vragen over Bybit , BitcoinTJES , en waarom ik dit dat deed. Aangezien ze niet eens wist dat crypto meer is dan alleen BTC , vroeg ik om een collega die me verder kon helpen. Maar de medewerker gaf aan dat deze vandaag niet beschikbaar is en donderdag contact opneemt😅
Waar het precies om gaat , geen idee hopelijk hoor ik donderdag meer. Anders is het tijd om eens over te stappen.