Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 038Zwolle
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 14:54
Domino schreef op maandag 1 september 2025 @ 17:19:
[...]

Wat heeft de rabo cc te maken met een eventuele cashback debit card? Ik kan me alleen iets voorstellen in het geval van vele gbit’s zoals @outlandos stelt. Maar je gebruikt geen curve?

Ik gebruik mijn grootbank cc ook als primaire kaart in curve en gbit *alle* transacties daarna naar een cashback kaart. Nog nooit vragen en/of problemen gehad.
Ik heb ook geen idee waar het precies vandaan komt. Ik dacht eerst dat het kwam dat ik geen saldo meer had (ik schuif nogal wat heen en weer tussen cc, bybit , coinbase etc) maar dat is inmiddels alweer aangevuld.

Ik had ook verwacht dat ik met een simpel belletje mijn cc wel weer kon laten resetten. Maar ze hadden allerlei vragen over Bybit , BitcoinTJES , en waarom ik dit dat deed. Aangezien ze niet eens wist dat crypto meer is dan alleen BTC , vroeg ik om een collega die me verder kon helpen. Maar de medewerker gaf aan dat deze vandaag niet beschikbaar is en donderdag contact opneemt😅

Waar het precies om gaat , geen idee hopelijk hoor ik donderdag meer. Anders is het tijd om eens over te stappen.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Xqlus1ve
  • Registratie: Augustus 2019
  • Laatst online: 23:28

Xqlus1ve

Ik roep ook maar wat…

038Zwolle schreef op maandag 1 september 2025 @ 15:17:
[...]

Ik gebruik geen curve , wel bybit maar toevallig ook sinds vandaag is mijn CC geblokkeerd. Ik heb rabobank gebeld en die vroegen vervolgens wat dingen. Het schokkende was dat de medewerker echt geen idee had. Ze vroeg o.a wat dingen over wat ik er Bybit deed en wist het verschil niet tussen Crypto en BTC. Vervolgens maar gevraagd of er iemand was die me kon helpen. Maar schijnbaar was er niemand aanwezig / beschikbaar . Donderdag gaan ze me terug bellen, maar ze kon niet garanderen dat de kaart gedeblokkeerd zou worden.
Crypto en de Rabobank, dan vraag je er eerlijk gezegd wel om :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RenaldoN
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 21:55
Ah crap ik had blijkbaar ook nog op 1 van de 2 kaarten 400+ euro usdt staan. Die kan ik nu ook niet meer omzetten naar eur en overboeken.. iemand nog een tip om deze makkelijk in euros op de rekening te krijgen ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 038Zwolle
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 14:54
Xqlus1ve schreef op maandag 1 september 2025 @ 18:46:
[...]

Crypto en de Rabobank, dan vraag je er eerlijk gezegd wel om :/
Haha ja, je hoort het vaker. Al had ik tot vandaag nooit gezeur gehad met de Rabobank.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandrioni
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 19:12
RenaldoN schreef op maandag 1 september 2025 @ 18:48:
Ah crap ik had blijkbaar ook nog op 1 van de 2 kaarten 400+ euro usdt staan. Die kan ik nu ook niet meer omzetten naar eur en overboeken.. iemand nog een tip om deze makkelijk in euros op de rekening te krijgen ?
Denk het wel? Je kunt toch converten naar EUR en uit laten betalen? Fiat withdrawals gaan pas ergens rond september of zo op slot.

http://pvoutput.org/intraday.jsp?id=49325&sid=44923

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m-vw
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 18:40

m-vw

GEZOCHT: De Kluts

Warbringer schreef op maandag 1 september 2025 @ 14:19:
USDT mag dadelijk niet meer in Europa vanwege MiCAR. De "vervanger" is USDC welke gereguleerd is onder MiCAR en daarnaast hebben we ook nog EURC.
Maar beide hebben minder liquiditeit.

Garmin FR245M + HRM-RUN

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RenaldoN
Sandrioni schreef op maandag 1 september 2025 @ 19:24:
[...]

Denk het wel? Je kunt toch converten naar EUR en uit laten betalen? Fiat withdrawals gaan pas ergens rond september of zo op slot.
Nee usdt omzetten naar euro mag/kan niet meer helaas. Euro uitbetalen kan nog wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wispe
  • Registratie: September 2019
  • Niet online
m-vw schreef op maandag 1 september 2025 @ 19:31:
[...]

Maar beide hebben minder liquiditeit.
Er zijn niet echt andere alternatieven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xqlus1ve
  • Registratie: Augustus 2019
  • Laatst online: 23:28

Xqlus1ve

Ik roep ook maar wat…

RenaldoN schreef op maandag 1 september 2025 @ 18:48:
Uit de muur pinnen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m-vw
  • Laatst online: 18:40

m-vw

GEZOCHT: De Kluts

Wispe schreef op maandag 1 september 2025 @ 19:41:
[...]

Er zijn niet echt andere alternatieven.
Tot die conclusie was ik ook gekomen.
Ga binnenkort eens kijken hoe ik mijn bots het makkelijkste kan omzetten.

Garmin FR245M + HRM-RUN

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• conara
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 22:38
Is het nog mogelijk om op bybit nl de punten om te zetten naar crypto? (automatische conversie? Of bepaalde crypto kopen met punten?). Of kan je effectief niks meer met de punten? Ik wilde eigenlijk 50 euro uitgeven aan amazon abbonement en op die manier nog het laatste uit de kaart trekken.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Wispe
  • Niet online
conara schreef op maandag 1 september 2025 @ 20:08:
Is het nog mogelijk om op bybit nl de punten om te zetten naar crypto? (automatische conversie? Of bepaalde crypto kopen met punten?). Of kan je effectief niks meer met de punten? Ik wilde eigenlijk 50 euro uitgeven aan amazon abbonement en op die manier nog het laatste uit de kaart trekken.
Nee, je kan niks meer met die punten, behalve meenemen naar de EU-versie, maar dan kun je niet meedoen aan de ‘grootste actie’ als je je kaart wil behouden (en dus geen nieuwe aanvraagt).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ElPensador
  • Registratie: Februari 2023
  • Laatst online: 12-09 22:03
Wispe schreef op maandag 1 september 2025 @ 20:29:
[...]

Nee, je kan niks meer met die punten, behalve meenemen naar de EU-versie, maar dan kun je niet meedoen aan de ‘grootste actie’ als je je kaart wil behouden (en dus geen nieuwe aanvraagt).
Hoe weet je dit? Er lijken meerdere mensen op dit forum die de punten nog hebben kunnen verzilveren vandaag?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wispe
  • Niet online
ElPensador schreef op maandag 1 september 2025 @ 20:33:
[...]

Hoe weet je dit? Er lijken meerdere mensen op dit forum die de punten nog hebben kunnen verzilveren vandaag?
Flexion1 in "Bybit Card Topic"

Eerste 3-5 regels.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ElPensador
  • Registratie: Februari 2023
  • Laatst online: 12-09 22:03
Dit vermeld alleen auto-cashack. Wat betreft inwisselen voor coins?

[ Voor 8% gewijzigd door ElPensador op 01-09-2025 20:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cooLopke
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 01-09 20:47
Ik heb vrij veel punten staan. Jammer dat je geen 25€ bon meer met de punten kan kopen. Converteren jullie deze nu automatisch naar user of wat doen jullie nu?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wispe
  • Niet online
ElPensador schreef op maandag 1 september 2025 @ 20:39:
[...]

Dit vermeld alleen auto-cashack. Wat betreft inwisselen voor coins?
Ohja, nou, dan kijk je toch even of je punten kunt inwisselen voor die 4400 punten aan crypto. Auto-cashback kan dit in ieder geval niet.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/p9_HWJZCZWpnHsBUsi9ypAiQrOU=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/LnPyUgyOnN0SOsF8lNC45lcZ.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Domino
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 20:48
Wispe schreef op maandag 1 september 2025 @ 20:47:
[...]

Ohja, nou, dan kijk je toch even of je punten kunt inwisselen voor die 4400 punten aan crypto. Auto-cashback kan dit in ieder geval niet.

[Afbeelding]
Ze zeggen van niet maar…..

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/l9_qu6hLt5uTuc1xBnHxWRTh2Ak=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/00IW9Q1jcAfJFe6dQXTXJudw.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/AyXp2JL1pEVdJcpDmfGTIYKZuAs=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/QaGf7YtmBaMLL3DlvyffvOfe.jpg?f=fotoalbum_large

Misschien zijn ze vergeten een vinkje te zetten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wispe
  • Niet online
Domino schreef op maandag 1 september 2025 @ 20:50:
[...]

Ze zeggen van niet maar…..

[Afbeelding]

[Afbeelding]

Misschien zijn ze vergeten een vinkje te zetten?
:D

Ik ga deze maand niks doen met mijn kaart. Ik wacht rustig af en zie het wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Domino
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 20:48
Dit waren de resterende punten op NL, omdat het allemaal niet heel soepel gaat zelf maar actie ondernomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BeyondThunder
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 12-09 18:48

BeyondThunder

Lost Lightning

[...]

[Afbeelding]
If you already have ByBit card on EU....

Hoe dan? Die heb je toch nog nooit aan kunnen vragen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wispe
  • Niet online
BeyondThunder schreef op maandag 1 september 2025 @ 21:15:
[...]

If you already have ByBit card on EU....

Hoe dan? Die heb je toch nog nooit aan kunnen vragen?
Geen idee. Misschien andere landen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandrioni
RenaldoN schreef op maandag 1 september 2025 @ 19:31:
[...]

Nee usdt omzetten naar euro mag/kan niet meer helaas. Euro uitbetalen kan nog wel.
Huh? Ik heb te weinig udst in funding account staan om het te proberen. Toevallig wel wat btc, maar dat mag ik nog steeds naar EUR converteren?

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/8HRubkjymaRaimOkgSsAAqRcbV8=/x800/filters:strip_exif()/f/image/EuWOnmchQFlaLTb1eaY6NzrA.png?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FozBa
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 17:49
[...]

[Afbeelding]
Zoals ik het lees, kun je de kaart tot 15 september gebruiken en krijg je voor de transacties tot die datum zowel de punten als auto cashback (als dat aan staat). Omdat de punten een paar dagen na ijlen, komen die er na de 15e nog bij maar de cashback optie wordt dan uitgezet.
Vanochtend had ik de cashback gewoon ontvangen en ik verwacht hem morgen wederom 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SvMp
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
Op bybit EU is het evenement "Aug 8, 2025 ‒ Sep 8, 2025 Make your first $100 top-up & get up to 50 USDC free". Ik heb dit allang gedaan maar hoe weet je wat je krijgt?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RenaldoN
[quote]Sandrioni schreef op maandag 1 september 2025 @ 23:06:
[...]

Huh? Ik heb te weinig udst in funding account staan om het te proberen. Toevallig wel wat btc, maar dat mag ik nog steeds naar EUR converteren?

[Afbeelding]
[/quote
Tot dat je doorklikt .Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/yWwoU6c3f-rWPO_vtiGhjPHTDgk=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/lTUh1RHby95RrsOmUO4K6sZw.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knakworst
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 22:30

knakworst

Get more sats!

Topicstarter
SvMp schreef op maandag 1 september 2025 @ 23:48:
Op bybit EU is het evenement "Aug 8, 2025 ‒ Sep 8, 2025 Make your first $100 top-up & get up to 50 USDC free". Ik heb dit allang gedaan maar hoe weet je wat je krijgt?
Bij rewards hub? Let je trouwens op dat het niet fee saver is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wispe
  • Niet online
FozBa schreef op maandag 1 september 2025 @ 23:15:
[...]

Zoals ik het lees, kun je de kaart tot 15 september gebruiken en krijg je voor de transacties tot die datum zowel de punten als auto cashback (als dat aan staat). Omdat de punten een paar dagen na ijlen, komen die er na de 15e nog bij maar de cashback optie wordt dan uitgezet.
Vanochtend had ik de cashback gewoon ontvangen en ik verwacht hem morgen wederom 8)
Ik vind het knap dat je leest dat je auto cashback krijgt want dat staat er niet.
Dat je op dit moment wel auto cashback krijgt is tegenstrijdig met wat ze melden. ;)

[ Voor 7% gewijzigd door Wispe op 02-09-2025 07:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Peppernut
  • Registratie: Oktober 2024
Wordt 14 dagen na aflopen evenement uitgekeerd naar mijn weten. Ik zie ook nog niets in mijn rewards hub...

"Rewards will be automatically distributed to eligible users' Rewards Hub within 14 working days after the event ends. Users must manually claim their rewards from the Rewards Hub."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PlasticPimple
  • Registratie: Mei 2023
  • Laatst online: 21:40
Volgens mij zijn er nog wel wat andere voorwaarden aan verbonden, zoals volgen op bepaalde social media. Voldoe je daaraan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Peppernut
  • Registratie: Oktober 2024
PlasticPimple schreef op dinsdag 2 september 2025 @ 09:58:
[...]

Volgens mij zijn er nog wel wat andere voorwaarden aan verbonden, zoals volgen op bepaalde social media. Voldoe je daaraan?
Heb jij hem al ontvangen dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PlasticPimple
  • Registratie: Mei 2023
  • Laatst online: 21:40
Peppernut schreef op dinsdag 2 september 2025 @ 10:18:
[...]

Heb jij hem al ontvangen dan?
Nee, maar ik heb ook niet mee gedaan.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• outlandos
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 23:43
PlasticPimple schreef op dinsdag 2 september 2025 @ 09:58:
[...]

Mijn ervaring is dat daar nooit controle op plaatsvindt. Ik volg in elk geval nooit wat en krijg altijd de rewards.

Deze nog niet ontvangen, maar inderdaad 14 dagen na 8 sep.. dus eind van de maand pas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr.C4
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online
RenaldoN schreef op maandag 1 september 2025 @ 19:31:
[...]
Wat kan ik nu het beste doen met overgebleven usdt? Ik kan die ook niet omzetten naar usdc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kol Nedra
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 21:27
Mr.C4 schreef op dinsdag 2 september 2025 @ 13:24:
[...]

Wat kan ik nu het beste doen met overgebleven usdt? Ik kan die ook niet omzetten naar usdc.
geen idee hoeveel je over hebt, maar gewoon btc kopen? mocht het minder zijn je kan LTC kopen als het bijv $2 of minder is, je mag dan gewoon met laag bedrag traden, volgens mij is btc minimaal $10

nothing stops this train

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Danjel
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 12:59
Ik heb nog wat van die altcoins "restjes" die een paar cent waard zijn. Maar die kan ik niet meer omwisselen naar MNT/USDT/USDC helaas.

They who buy the dip, deserves the rip.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• outlandos
Danjel schreef op dinsdag 2 september 2025 @ 15:19:
Ik heb nog wat van die altcoins "restjes" die een paar cent waard zijn. Maar die kan ik niet meer omwisselen naar MNT/USDT/USDC helaas.
Whale alert 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CHRlS
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 22:13
Danjel schreef op dinsdag 2 september 2025 @ 15:19:
Dat zet Bybit toch automatisch voor je om naar USDC als alles over gaat naar EU?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Danjel
:> Alle centjes tellen he?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FozBa
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 17:49
Wispe schreef op dinsdag 2 september 2025 @ 07:55:
[...]

Ik vind het knap dat je leest dat je auto cashback krijgt want dat staat er niet.
Dat je op dit moment wel auto cashback krijgt is tegenstrijdig met wat ze melden. ;)
Er staat ook niet dat je het niet krijgt :-)
Er staat dat je de NL kaart gewoon kan gebruiken tot 15 september. Dus ook punten verzamelen. Er staat niet dat je die niet kan laten omzetten met auto cashback als je dat aangezet hebt. (Of coins kopen die niet out of stock zijn met de vouchers)
Pas vanaf de 15e verandert dat. Dan kun je de kaart niet meer gebruiken en geen auto cashback meer krijgen. Omdat de punten pas een paar dagen later bijgeschreven worden, krijg je die nog wel na de 15e voor transacties die gedaan zijn tot de 15e.
Het blinkt inderdaad niet uit in duidelijkheid maar vooralsnog klopt het wel en heb ik vandaag ook weer mijn auto cashback ontvangen. _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RenaldoN
Kol Nedra schreef op dinsdag 2 september 2025 @ 13:48:
[...]

geen idee hoeveel je over hebt, maar gewoon btc kopen? mocht het minder zijn je kan LTC kopen als het bijv $2 of minder is, je mag dan gewoon met laag bedrag traden, volgens mij is btc minimaal $10
Dat kan ook niet meer. Ik kan in iedergeval niks traden kopen van de usdt die op het account staan. Ik denk dat ik een deel ga pinnen tot €100 gratis en de rest omzet met Amazon tegoed bonnen ofzo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• karakedi
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 20:27
RenaldoN schreef op dinsdag 2 september 2025 @ 20:30:
[...]

Dat kan ook niet meer. Ik kan in iedergeval niks traden kopen van de usdt die op het account staan. Ik denk dat ik een deel ga pinnen tot €100 gratis en de rest omzet met Amazon tegoed bonnen ofzo
Middels cc kan je ook je Revolut up toppen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pingu007
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 03-09 10:07
Lekker die Pairs bij Bybit EU, zit geen enkel coin bij die ik heb :-(

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• glatuin
  • Registratie: Juni 2015
Pingu007 schreef op woensdag 3 september 2025 @ 10:07:
Lekker die Pairs bij Bybit EU, zit geen enkel coin bij die ik heb :-(
Lekker belangrijk, ik gebruik het voor de kaart. Genoeg andere exchanges.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zazabez1
  • Laatst online: 11-09 22:13
Maar wanneer komt de kaart?
Of is het wachten tot NL gemigreerd wordt naar EU?
Communicatie is erg karig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• glatuin
  • Registratie: Juni 2015
Zazabez1 schreef op woensdag 3 september 2025 @ 11:35:
Ik wacht rustig af, wanneer je Curve hebt kun je de cashback desnoods in October verdienen. Is wel veel werk om alles te GBIT te doen.
Bybit wil ons allen behouden lijkt mij, maar even migreren is een flinke klus lijkt me. Dus het zal me niets verbazen als het nog even gaat duren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• outlandos
Hebben jullie de KYC gedaan voor specifiek de card? Moet 3 loonstroken inleveren etc. Maar de kaart gaat toch vanzelf ophouden te bestaan half september? Dus wat is het nut?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kol Nedra
  • Registratie: Maart 2013
Zazabez1 schreef op woensdag 3 september 2025 @ 11:35:
voor nu heb ik gewoon 2 accounts, ik neem aan dat er einde vd maand wel iets hoor wanneer de transfer is

nothing stops this train

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• CHRlS
Net een pushbericht dat er aangemeld kan worden voor kaarten!!!

20% cashback!! 🤑

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• knakworst

knakworst

Get more sats!

Topicstarter
Op slechts een paar categorieën, en maximaal 200 dollar.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• knakworst

knakworst

Get more sats!

Topicstarter
En alleen crypto-funded transacties. Teleurstellend allemaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaale
  • Registratie: Mei 2022
  • Laatst online: 23:36
knakworst schreef op woensdag 3 september 2025 @ 18:17:
Op slechts een paar categorieën, en maximaal 200 dollar.
Nieuwe gebruikers kunnen tot $ 200 cashback ontvangen, en bestaande gebruikers tot $ 100, uitbetaald in EUR of het equivalent in andere valuta. Nieuwe gebruikers zijn gebruikers die vóór de goedkeuring van de kaartaanvraag nog geen storting hebben gedaan.

Valt tegen.... :(

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• maxvdh
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 17:43
Klinkt matig (was het niet $600 voor Satos toentertijd en zou deze actie niet “heel veel beter” zijn), moet er nog even induiken voor de details. Maarja, gratis geld!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• conara
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 22:38
Kaale schreef op woensdag 3 september 2025 @ 18:21:
[...]

Nieuwe gebruikers kunnen tot $ 200 cashback ontvangen, en bestaande gebruikers tot $ 100, uitbetaald in EUR of het equivalent in andere valuta. Nieuwe gebruikers zijn gebruikers die vóór de goedkeuring van de kaartaanvraag nog geen storting hebben gedaan.

Valt zeker tegen en eigenlijk zijn we ook nog genaaid door de voerige actie om vroegtijdig een deposit te maken...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wispe
  • Niet online
Kaale schreef op woensdag 3 september 2025 @ 18:21:
[...]

Wat wordt bedoeld met ‘voor de goedkeuring van de kaartaanvraag’? Ik heb bv. vorige week al geld op gestort, maar heb nu nog geen kaart aangevraagd. Ben ik dan een nieuwe gebruiker? :?

Edit: ik zie het al. “ Gebruikers die zich vóór het begin van september hebben geregistreerd maar op 1 september nog geen storting hebben gedaan, ontvangen 20% cashback.”

[ Voor 13% gewijzigd door Wispe op 03-09-2025 18:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wispe
  • Niet online
conara schreef op woensdag 3 september 2025 @ 18:32:
[...]

Valt zeker tegen en eigenlijk zijn we ook nog genaaid door de voerige actie om vroegtijdig een deposit te maken...
Hoezo? De grens is 1 september.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaale
Stel ik wil een Macbook kopen, die valt dan niet onder 1 van de 5 categorieën: reizen, transport, mode, restaurants en beauty & wellness ?
Misschien kan ik beter mijn oude kaart aanhouden ? Heb geen zin om weer een kaart te gaan aanvragen en documenten aan te leveren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wispe
  • Niet online
Kaale schreef op woensdag 3 september 2025 @ 18:40:
Stel ik wil een Macbook kopen, die valt dan niet onder 1 van de 5 categorieën: reizen, transport, mode, restaurants en beauty & wellness ?
Misschien kan ik beter mijn oude kaart aanhouden ? Heb geen zin om weer een kaart te gaan aanvragen en documenten aan te leveren.
Nee, lijkt me niet.
Niet een reisje voor 2026 in de planning? Een vliegticket kost al gauw €500 pp. 20% cashback daarover is €100.

Ik ga zoiets doen denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wispe
  • Niet online
Mijn kaart is net goedgekeurd en er zijn idd weer tiers als de oude. Je begint als de ware opnieuw.

Dus deze maand 20% cashback over die categorieën met max van €100/200 + cashback in de bijhoudende tier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandrioni
Maar moeten dus weer vooraan beginnen (Base), en dus geen cashback op Netflix en Spotify?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wispe
  • Niet online
Sandrioni schreef op woensdag 3 september 2025 @ 18:48:
Maar moeten dus weer vooraan beginnen (Base), en dus geen cashback op Netflix en Spotify?
Jawel, nog steeds cashback op die 5.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/U8WDKO7Sje12Y6v9dXchRi9rF78=/x800/filters:strip_exif()/f/image/BpAmishDjxDb9rubLKvUdqYw.png?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/LhLLNHLhaBJ5wCh_xAYvF4NJe7g=/x800/filters:strip_exif()/f/image/VB0GFnycdmLpCuwzn5VC5Z6T.png?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BektLekker
  • Registratie: Januari 2018
  • Laatst online: 20:11
Nee hoor, eerst Base en dan pas volgende maand Bèta, zo lees ik het

Zojuist de kaart aangevraagd en voor de 2e keer 100 gestort. Aangezien het niet direct verwerkt wordt morgen maar is kijken of ik mee mag doen met deze actie aangezien ik al voor 1sept 100 gestort had.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Baats
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 12-09 18:59
Eerste in mijn DM's met een referral code gebruik ik :-)

Edit: itguy013 was de eerste

[ Voor 22% gewijzigd door Baats op 03-09-2025 19:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Danjel
Baats schreef op woensdag 3 september 2025 @ 19:02:
Eerste in mijn DM's met een referral code gebruik ik :-)
Done.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• itguy013
  • Registratie: Mei 2019
  • Laatst online: 12-09 12:35
Apple Pay is ook nog niet beschikbaar of kijk ik er overheen?

4970Wp | 14* 355 | IQ7+ | PVoutput

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Wispe
  • Niet online
Net een vliegticket geboekt. De transactie staat nu zo dat ik daarover 2% cashback krijg.
Ik houd jullie op de hoogte of ik daarover 20% krijg en dus alles goed gegaan is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snaak123
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 23:11
Hmm jammer dat het alleen beperkt is tot deze categorieën dit keer.. zat te azen op een nieuwe espresso machine wat zo wel heel verleidelijk werd :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• U123456
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 23:05
Twee kleine 'addertjes':
In aanmerking komende transacties:

Cashback geldt voor alle vijf beloningscategorieën: reizen, transport, mode, restaurants en beauty & wellness.

Alleen transacties die met crypto zijn uitgevoerd, komen in aanmerking voor 20% cashback.
https://announcements.byb...card-bltc3cde73588f04342/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wispe
  • Niet online
itguy013 schreef op woensdag 3 september 2025 @ 19:10:
Apple Pay is ook nog niet beschikbaar of kijk ik er overheen?
Je kijkt er overheen. Handmatig de nummers intoetsen en verder, dan lukt het.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/h_gbr8bVrqh7K8Gusu0YhoNrnSU=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/WGxVKkkdCnyR9mcyOczMckWH.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DjeezD
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 06-09 17:58
Dus het is euro's storten, die omzetten naar - bijvoorbeeld - USDC en dan die als token aanzetten voor kaart betalingen? Dat is best omslachtig (plus: het kost je iedere keer weer wat). En dit geldt dan alleen voor deze campagne? De reguliere cashback kan wel weer t.o.v. euro betalingen? Echt helemaal lekker duidelijk is het niet.

Plus: ik had mij een tijdje geleden al aangemeld bij BB EU en moest toen een validatie storing doen van 1 euro. Daarmee ben ik waarschijnlijk ook geen nieuwe gebruiker.

Zucht .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deurwaarder
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 23:10

Deurwaarder

*blaf*

conara schreef op woensdag 3 september 2025 @ 18:32:
[...]

Ja nogal.. Ik had pro-actief vast een deel van mijn saldo in SOL overgemaakt van NL naar EU.
Daardoor had ik al een storting gedaan en kwam ik niet in aanmerking voor de vorige actie.
Dat had ik niet goed gelezen (want mails over de actie alleen sturen naar mensen die ook mee mogen doen? nah..) en had dus 100 euro via SEPA gestort.

En nu is deze (matige) mega actie dus ook effectief 0.

-Geen deurwaarder-

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Retb
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 19:21
ja valt een beetje tegen. Had al geld over geboekt zodat ik de kaart straks meteen kan gebruiken. Had ik beter niet kunnen doen.

Knip, dat is niet toegestaan, genoteerd.

[ Voor 40% gewijzigd door Taro op 03-09-2025 20:16 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• spacewagon
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 21:03
Knip, dat is niet toegestaan, genoteerd.

[ Voor 203% gewijzigd door Taro op 03-09-2025 20:16 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• anandus
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Hier problemen de nieuwe kaart toe te voegen aan Curve. Gaat mis bij het "verifiëren met de bank" (of zoiets).
Anderen wel gelukt?

"Always remember to quick save" - Sun Tzu

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Flexion1
  • Laatst online: 19:50
anandus schreef op woensdag 3 september 2025 @ 20:12:
Hier problemen de nieuwe kaart toe te voegen aan Curve. Gaat mis bij het "verifiëren met de bank" (of zoiets).
Anderen wel gelukt?
Ja net gedaan en gelukt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Taro
  • Registratie: September 2000
  • Niet online

Taro

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit
Modbreak:Het vragen om of delen van een refferalcode is niet toegestaan. Ook niet door je vraag of de code later weer snel weg te halen. Staat genoteerd.

Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | Totaal 190 kWh opslag | 10.660 Wp zonnepanelen

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• paul-s83
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 22:24
Hier vorige week al een storting gedaan om mee te doen aan wat airdrop acties. Zojuist nogmaals wat euro's gestort, en hiermee wat USDC gekocht. Dit was blijkbaar voldoende om de 20% cashback actie te unlocken voor mij.

En wordt blijkbaar ook gezien als nieuwe klant gezien aangezien het tot 200 piek gaat.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/T3jg8L5fT-fZtbNsP8HnKdESwx0=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/V7SCy8ZIItS1AzXHmy1Fz0sW.jpg?f=fotoalbum_large

[ Voor 37% gewijzigd door paul-s83 op 03-09-2025 20:18 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jasper0808
  • Registratie: November 2014
  • Laatst online: 15:34
anandus schreef op woensdag 3 september 2025 @ 20:12:
Anderen wel gelukt?
10 min wachten en opnieuw proberen werkte bij mij!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jasper0808
  • Registratie: November 2014
  • Laatst online: 15:34
paul-s83 schreef op woensdag 3 september 2025 @ 20:18:
Hier vorige week al een storting gedaan om mee te doen aan wat airdrop acties. Zojuist nogmaals wat euro's gestort, en hiermee wat USDC gekocht. Dit was blijkbaar voldoende om de 20% cashback actie te unlocken voor mij.

En wordt blijkbaar ook gezien als nieuwe klant gezien aangezien het tot 200 piek gaat.

[Afbeelding]
Bankstortingen (SEPA) via ING duren helaas wel een paar uur voordat ze bij Bybit aankomen. Welke tegenrekening gebruik jij om de stortingen zo snel uit te voeren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anandus
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Jasper0808 schreef op woensdag 3 september 2025 @ 20:20:
[...]

Bankstortingen (SEPA) via ING duren helaas wel een paar uur voordat ze bij Bybit aankomen. Welke tegenrekening gebruik jij om de stortingen zo snel uit te voeren?
Ik gebruik ING het is bij mij redelijk instant?
Net 90 euro gestort om de 20% cashback te unlocken.

Eventjes wachten hielp inderdaad. En de Bybit EU-app installeren ipv de gewone Bybit app.

[ Voor 17% gewijzigd door anandus op 03-09-2025 20:29 ]

"Always remember to quick save" - Sun Tzu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zazabez1
  • Laatst online: 11-09 22:13
Mmm best matig. Als je in de 4% Tier zit en deze wordt met de migratie overgenomen, dan kun je net zo goed wachten (zeker als dit in september nog gebeurd). Anders moet je die Tier ook weer opbouwen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flexion1
paul-s83 schreef op woensdag 3 september 2025 @ 20:18:

Lees goed de voorwaarden. Er staat up to 200. Is alleen voor nieuwe klanten. De bestaande krijgen maar 20% tot 100 dollar.

- en beperkte categorieën
- en betaald met crypto
- en cashback rekent ie in usd dus 200 euro betaling lijkt nu 40 dollar te geven. Maar dit laatste zijnmisschien nog kinderziektes?

Rest is gewoon in cashback van de tier waar je inzit.

Behoorlijke tegenvaller. Snap niet dat ze zit zo groots hebben aangekondigd van te voren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wispe
  • Niet online
Dat betaald met crypto hé, zou het gaan om transacties volledig betaald met crypto, of ook betaald met crypto? :')
Moet eerlijk zeggen dat ik dat over het hoofd heb gezien, en mijn vliegticket is betaald met 99% fiat en 1% crypto (puur toeval).

Zal wel zien wanneer de transactie is verwerkt…

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• knakworst

knakworst

Get more sats!

Topicstarter
Flexion1 schreef op woensdag 3 september 2025 @ 20:36:
[...]

Lees goed de voorwaarden. Er staat up to 200. Is alleen voor nieuwe klanten. De bestaande krijgen maar 20% tot 100 dollar.

- en betaald met crypto
- en cashback rekent ie in usd dus 200 euro betaling lijkt nu 40 dollar te geven. Maar dit laatste zijnmisschien nog kinderziektes?

Behoorlijke tegenvaller. Snap niet dat ze zit zo groots hebben aangekondigd van te voren.
Het waren gewoon een stelletje blaaskaken. Kon je verwachten. Blij dat ik alles bij Coca erdoor gepompt heb. Nu weer terug naar CDC.
knakworst schreef op maandag 18 augustus 2025 @ 20:30:
Wat een praatjesmakers die Meyade en Amjad, ik geloof er niets van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• paul-s83
Jasper0808 schreef op woensdag 3 september 2025 @ 20:20:
[...]

Rabobank :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• paul-s83
Wispe schreef op woensdag 3 september 2025 @ 20:42:
Dat betaald met crypto hé, zou het gaan om transacties volledig betaald met crypto, of ook betaald met crypto? :')
Moet eerlijk zeggen dat ik dat over het hoofd heb gezien, en mijn vliegticket is betaald met 99% fiat en 1% crypto (puur toeval).

Zal wel zien wanneer de transactie is verwerkt…
Ik vermoed dat je de transactie moet betalen met crypto. In mijn geval wordt dit de route:

Euro storten --> Converteren naar USDC --> Via Curve de transactie omzeggen van reguliere kaart naar Bybit kaart.

Ik zorg er wel voor dat er dan geen Fiat tegoed openstaat om te voorkomen dat de transactie alsnog met fiat wordt betaald.

Edit: Stomme actie gedaan, eerste transactie die ik heb gedaan is omzetten van Spotify, maar omdat ik nog in de laagste tier zit krijg je nog geen 100% cashback op Spotify, Netflix etc.

Hopelijk wordt dat recht getrokken zodra ik er nog meer transacties doorheen heb geknald.

[ Voor 15% gewijzigd door paul-s83 op 03-09-2025 20:58 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Theswitch
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 21:05
anandus schreef op woensdag 3 september 2025 @ 20:28:
[...]

Ik gebruik ING het is bij mij redelijk instant?
Net 90 euro gestort om de 20% cashback te unlocken.

Eventjes wachten hielp inderdaad. En de Bybit EU-app installeren ipv de gewone Bybit app.
Revolut binnen 10 seconden.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Wispe
  • Niet online
paul-s83 schreef op woensdag 3 september 2025 @ 20:56:
[...]

Ik vermoed dat je de transactie moet betalen met crypto. In mijn geval wordt dit de route:

Euro storten --> Converteren naar USDC --> Via Curve de transactie omzeggen van reguliere kaart naar Bybit kaart.

Ik zorg er wel voor dat er dan geen Fiat tegoed openstaat om te voorkomen dat de transactie alsnog met fiat wordt betaald.

Edit: Stomme actie gedaan, eerste transactie die ik heb gedaan is omzetten van Spotify, maar omdat ik nog in de laagste tier zit krijg je nog geen 100% cashback op Spotify, Netflix etc.

Hopelijk wordt dat recht getrokken zodra ik er nog meer transacties doorheen heb geknald.
Het staat er niet echt duidelijk, of het 100% in crypto moet of ook in crypto moet.
Leermoment voor ons beide :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lucatoni
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 20:07
Hoe moet ik dat 'betaald met Crypto" interpreteren? Dat ik gestorte Euro's eerst moet omzetten in USDC en dan mn Bybit kaart ga gebruiken? Bij Bybit.com kon je alles in Euro's houden, lijkt iets minder kosten te hebben...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CHRlS
Weet iemand of je die nieuwe kaart nog kan annuleren? Heb hem aangevraagd en ontvangen, maar zit nu op 4% alpha tier en dat is denk ik interessanter.

[ Voor 15% gewijzigd door CHRlS op 03-09-2025 21:02 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Space12345
  • Registratie: Januari 2024
  • Laatst online: 22:22
Het lijkt te werken. Ik heb een hotelboeking GBIT gedaan en ik krijg 20% terug op een 100% volledige USDC betaling

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• outlandos
paul-s83 schreef op woensdag 3 september 2025 @ 20:56:
[...]

Hoe kom je in hogere tier dan? 50k storten? Mag dat ook in bijv eth? En waar vind ik de EU site de perks per tier?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• paul-s83
Space12345 schreef op woensdag 3 september 2025 @ 21:08:
Het lijkt te werken. Ik heb een hotelboeking GBIT gedaan en ik krijg 20% terug op een 100% volledige USDC betaling
Hier net ook wat betalingen gedaan op Landal omgezet via USDC en idd 20% cashback.

Daarna een betaling van de Appie Heijn en daar zat geen 20% op, dus de categorieen zijn beperkt zoals vermeld in de voorwaarden.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• paul-s83
Flexion1 schreef op woensdag 3 september 2025 @ 20:36:
[...]

- en betaald met crypto

Nee die 200 is de cashback waarde. Net een hotelovernachting van 280 euri betaald en daar zat iets van 58 USDC cashback op. Dus je moet +-1000 euri uitgeven om de max cashback te bereiken.

Voorlopig is het voor mij nog een beetje hit and miss qua MCC codes die wel 20% geven.

[ Voor 9% gewijzigd door paul-s83 op 03-09-2025 21:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaale
Om de kaart aan te vragen moet ik een verificatiecode aanvragen en binnen 60 sec invullen maar ik krijg die code pas na 4 minuten binnen in mijn mail, heb de afzender al in mijn adresboek toegevoegd maar krijg de code nog steeds niet op tijd binnen.
Heeft iemand een tip hoe ik dit kan oplossen ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DjeezD
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 06-09 17:58
Vraagje: hoe hou je nu het meeste aan je euro's over? Je stort, verhandeld je ze dan op de markt voor USDC of converteer je euro's direct naar USD? Ik had nu dat eerste gedaan maar dan merk ik al dat ik tijdens het 'verhandelen' een euro kwijt ben...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flexion1
paul-s83 schreef op woensdag 3 september 2025 @ 21:31:
[...]

Nee die 200 is de cashback waarde. Net een hotelovernachting van 280 euri betaald en daar zat iets van 58 USDC cashback op. Dus je moet +-1000 euri uitgeven om de max cashback te bereiken.

Voorlopig is het voor mij nog een beetje hit and miss qua MCC codes die wel 20% geven.
Nee klopt dus niet. Jij als bestaande gebruiker kan max 100 krijgen en niet 200. Staat in voorwaarde en wordt ook zo op telegram gemeld.

Dus als je 500 hebt uitgegeven zit je aan de max cashback vwb de promo. Daarna val je terug op regulier. Los van de overige voorwaarde.

Die 200 (dus 1000 uitgeven) is alleen als je nog geen account hebt, aanmeld en gelijk minimaal 100 euro optopt. Dus niet voor ons

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Flexion1
Kaale schreef op woensdag 3 september 2025 @ 21:35:
Om de kaart aan te vragen moet ik een verificatiecode aanvragen en binnen 60 sec invullen maar ik krijg die code pas na 4 minuten binnen in mijn mail, heb de afzender al in mijn adresboek toegevoegd maar krijg de code nog steeds niet op tijd binnen.
Heeft iemand een tip hoe ik dit kan oplossen ?
Ja gebruik je ziggo? Die is namelijk traag. Het schijnt te werken als je je mail veranderd naar een Gmail account

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaale
Heb inderdaad Ziggo.
Helaas geen Gmail.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• lucatoni
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 20:07
DjeezD schreef op woensdag 3 september 2025 @ 21:52:
Vraagje: hoe hou je nu het meeste aan je euro's over? Je stort, verhandeld je ze dan op de markt voor USDC of converteer je euro's direct naar USD? Ik had nu dat eerste gedaan maar dan merk ik al dat ik tijdens het 'verhandelen' een euro kwijt ben...
Dat dus....en als je dan een Euro transactie uitvoert via je kaart, zal Bybit in de achtergrond je USDC verkopen voor Eur, wat je dus ook een bepaalde fee kost. Effectief is je winst dus wel lager.
Pagina: 1 ... 9 ... 14 Laatste