Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wispe
  • Registratie: September 2019
  • Niet online
Flexion1 schreef op woensdag 3 september 2025 @ 22:00:
[...]

Nee klopt dus niet. Jij als bestaande gebruiker kan max 100 krijgen en niet 200. Staat in voorwaarde en wordt ook zo op telegram gemeld.

Dus als je 500 hebt uitgegeven zit je aan de max cashback vwb de promo. Daarna val je terug op regulier. Los van de overige voorwaarde.

Die 200 (dus 1000 uitgeven) is alleen als je nog geen account hebt, aanmeld en gelijk minimaal 100 euro optopt. Dus niet voor ons
Nee, dat staat er niet. Check de voorwaarden: “ Nieuwe gebruikers kunnen tot $ 200 cashback ontvangen, en bestaande gebruikers tot $ 100, uitbetaald in EUR of het equivalent in andere valuta. Nieuwe gebruikers zijn gebruikers die vóór de goedkeuring van de kaartaanvraag nog geen storting hebben gedaan. - Gebruikers die zich vóór het begin van september hebben geregistreerd maar op 1 september nog geen storting hebben gedaan, ontvangen 20% cashback.

Ik had al een account en heb deze maand nog geen storting gedaan, dus ik ben een nieuwe gebruiker en krijg 20%.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• U123456
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 23:05
lucatoni schreef op woensdag 3 september 2025 @ 22:05:
[...]

Dat dus....en als je dan een Euro transactie uitvoert via je kaart, zal Bybit in de achtergrond je USDC verkopen voor Eur, wat je dus ook een bepaalde fee kost. Effectief is je winst dus wel lager.
EURC is ook crypto. Dus EUR storten en dan omwisselen in EURC? Of is dat niet mogelijk bij Bybit EU?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• CHRlS
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 22:13
U123456 schreef op woensdag 3 september 2025 @ 22:19:
[...]
EURC is ook crypto. Dus EUR storten en dan omwisselen in EURC? Of is dat niet mogelijk bij Bybit EU?
EURC kan je niet selecteren bij de kaart.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flexion1
  • Registratie: Mei 2019
  • Laatst online: 19:50
Wispe schreef op woensdag 3 september 2025 @ 22:06:
[...]

Nee, dat staat er niet. Check de voorwaarden: “ Nieuwe gebruikers kunnen tot $ 200 cashback ontvangen, en bestaande gebruikers tot $ 100, uitbetaald in EUR of het equivalent in andere valuta. Nieuwe gebruikers zijn gebruikers die vóór de goedkeuring van de kaartaanvraag nog geen storting hebben gedaan. - Gebruikers die zich vóór het begin van september hebben geregistreerd maar op 1 september nog geen storting hebben gedaan, ontvangen 20% cashback.

Ik had al een account en heb deze maand nog geen storting gedaan, dus ik ben een nieuwe gebruiker en krijg 20%.
Wat mij betreft prima uiteraard. Bybit zelf bevestigd op telegram dat zodra je ooit een storting gedaan hebt (al was het maar 1 euro verificatie) dat je bestaande klant bent.

Maar laat het vooral weten als je toch de 200 krijgt. Ben benieuwd. Dan ga ik daar ook uiteraard voor :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maxvdh
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 17:43
Ik heb 2 kleine test transacties gedaan in de juiste categorie en 20% gekregen. Heb in Augustus al 100eu op m’n account gezet en vandaag >100 USDC waarmee ik de transacties heb gedaan. 🤞

Ga die 20% proberen te krijgen en dan alsnog m’n NL kaart en tier proberen te migreren.

[ Voor 19% gewijzigd door maxvdh op 03-09-2025 22:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wispe
  • Niet online
Flexion1 schreef op woensdag 3 september 2025 @ 22:25:
[...]

Wat mij betreft prima uiteraard. Bybit zelf bevestigd op telegram dat zodra je ooit een storting gedaan hebt (al was het maar 1 euro verificatie) dat je bestaande klant bent.

Maar laat het vooral weten als je toch de 200 krijgt. Ben benieuwd. Dan ga ik daar ook uiteraard voor :-)
Ik heb na de vliegticket een hotel in Zuid-Frankrijk geboekt en bij de transactie staat dat ik ongeveer 98200 punten krijg. Dus ik denk dat het gelukt is, ja.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Flexion1
maxvdh schreef op woensdag 3 september 2025 @ 22:27:
Ik heb 2 kleine test transacties gedaan in de juiste categorie en 20% gekregen. Heb in Augustus al 100eu op m’n account gezet en vandaag >100 USDC waarmee ik de transacties heb gedaan. 🤞
Ja klopt. Dat kan gewoon. Je komt ook wel in aanmerking sowieso voor de 20%. Maar laat even weten als je meer dan 500 (100 cashback) hebt gekregen en je dus ook in aanmerking komt voor de 200 cashback bij 1000 uitgaven.

Want dat is dus het issued op telegram. Iedereen werd geadviseerd een account aan te maken en nu is iedereen boos dat ze dus maar 20 % cashback over 500 krijgen ipv over 1000 voor nieuwe gebruikers

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DjeezD
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 06-09 17:58
Flexion1 schreef op woensdag 3 september 2025 @ 22:25:
[...]

Dit zal wel echt waardeloos zijn. Ik heb ook die euro ter verificatie gedaan. Ze krijgen dan toch iedereen over zich heen. Ze hebben zelf gepromoot om over te stappen en dan komen ze nu hiermee. Die lijkt me moeilijk vol te houden...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maxvdh
Flexion1 schreef op woensdag 3 september 2025 @ 22:30:
[...]

Ja klopt. Dat kan gewoon. Je komt ook wel in aanmerking sowieso voor de 20%. Maar laat even weten als je meer dan 500 (100 cashback) hebt gekregen en je dus ook in aanmerking komt voor de 200 cashback bij 1000 uitgaven.

Want dat is dus het issued op telegram. Iedereen werd geadviseerd een account aan te maken en nu is iedereen boos dat ze dus maar 20 % cashback over 500 krijgen ipv over 1000 voor nieuwe gebruikers
Ik wacht even op helderheid daarover. Anders zet ik eerst 500 aan dingen die niet mee doen op de kaart om vervolgens nog een grote transactie die wel mee doet te doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CHRlS
maxvdh schreef op woensdag 3 september 2025 @ 22:27:

Ga die 20% proberen te krijgen en dan alsnog m’n NL kaart en tier proberen te migreren.
Maar volgens mij weet je pas zeker of je die cashback echt krijgt als de transactie gesetteld is en de punten toegekend zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Peppernut
  • Registratie: Oktober 2024
  • Laatst online: 12-09 18:48
Ik heb een niet kaart gerelateerde vraag. Ik ben zo dom geweest om niet voor 31 augustus al mijn crypto van Bybit.nl af te halen. Ik heb nu nog een paar munten staan die niet ondersteund worden door Bybit.eu, niet meer omgezet kunnen worden en niet uitgegeven kunnen worden met de kaart.

Ik heb een nieuw account aangemaakt op Bybit.eu en wil in principe het huidige account niet migreren maar wat gebeurd er met mijn muntjes die er dan nog op staan? Zetten ze alles om naar USDC en kan je zelf een adres kiezen? Of kan ik beter voor de zekerheid de muntjes naar een wallet sturen die ze wel ondersteund?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CHRlS
Peppernut schreef op woensdag 3 september 2025 @ 22:49:
Ik heb een niet kaart gerelateerde vraag. Ik ben zo dom geweest om niet voor 31 augustus al mijn crypto van Bybit.nl af te halen. Ik heb nu nog een paar munten staan die niet ondersteund worden door Bybit.eu, niet meer omgezet kunnen worden en niet uitgegeven kunnen worden met de kaart.

Ik heb een nieuw account aangemaakt op Bybit.eu en wil in principe het huidige account niet migreren maar wat gebeurd er met mijn muntjes die er dan nog op staan? Zetten ze alles om naar USDC en kan je zelf een adres kiezen? Of kan ik beter voor de zekerheid de muntjes naar een wallet sturen die ze wel ondersteund?
Volgens mij heb je nu nog 2 opties:
  1. account aanmaken op EU en overgaan, je niet ondersteunde munten worden omgezet naar USDC
  2. Geen account aanmaken en afscheid nemen van al je muntjes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• outlandos
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 23:43
Vraag 1)
Krijg je bij beta tier op Netflix, Prime, etc. allemaal die 100% cashback of moet je er eentje kiezen?

Vraag 2)
Ik heb toevallig gister een Prime jaar abonnement genomen voor €49,90 (eenmalige betaling). Stel ik GBIT die transactie, krijg ik dan de gehele 49,90 als cashback?

[ Voor 26% gewijzigd door outlandos op 03-09-2025 23:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Peppernut
CHRlS schreef op woensdag 3 september 2025 @ 22:55:
[...]

Volgens mij heb je nu nog 2 opties:
  1. account aanmaken op EU en overgaan, je niet ondersteunde munten worden omgezet naar USDC
  2. Geen account aanmaken en afscheid nemen van al je muntjes
Iets teveel waarde om volledig afscheid te nemen :+ Ik heb een account op EU maar wil natuurlijk ook gebruikmaken van de 20% actie. Overzetten en 20% actie gaan niet samen heb ik begrepen. Toch maar kijken of ik ze naar een andere wallet kan sturen

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Eegee
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 00:37
Peppernut schreef op woensdag 3 september 2025 @ 23:03:
[...]

Iets teveel waarde om volledig afscheid te nemen :+ Ik heb een account op EU maar wil natuurlijk ook gebruikmaken van de 20% actie. Overzetten en 20% actie gaan niet samen heb ik begrepen. Toch maar kijken of ik ze naar een andere wallet kan sturen
Voor zover ik begrepen heb, staat overzetten van account en overzetten van card los van elkaar. D.w.z. je kunt je account overzetten (aka NL-account met EU-account koppelen om die overgebleven munten te migreren naar USDC op EU), maar alsnog kiezen of je de EU-kaart of NL-kaart wilt behouden.

[ Voor 15% gewijzigd door Eegee op 04-09-2025 00:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flexion1
outlandos schreef op woensdag 3 september 2025 @ 22:57:
Vraag 1)
Krijg je bij beta tier op Netflix, Prime, etc. allemaal die 100% cashback of moet je er eentje kiezen?

Vraag 2)
Ik heb toevallig gister een Prime jaar abonnement genomen voor €49,90 (eenmalige betaling). Stel ik GBIT die transactie, krijg ik dan de gehele 49,90 als cashback?
1. Ja je krijgt van al die abo geld terug als je bèta hebt. Ook de dure varianten. Alleen tot Max 50 usd bij beta.
2. Ja dan krijg je die hele 50 als cashback. Maar de rest dus niet meer die maand omdat je aan je max zit. Of je partner moet account hebben die je voor de rest gebruikt

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Flexion1
DjeezD schreef op woensdag 3 september 2025 @ 22:37:
[...]

Dit zal wel echt waardeloos zijn. Ik heb ook die euro ter verificatie gedaan. Ze krijgen dan toch iedereen over zich heen. Ze hebben zelf gepromoot om over te stappen en dan komen ze nu hiermee. Die lijkt me moeilijk vol te houden...
Die meyade is dus een medewerker van Bybit die met de ama de grootste actie ooit beloofde

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/YvelIjpsDVTnfjSdVN_rYLIb-rY=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/W3aQyvjx4bXcZ6zIi4GLck67.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/sISVzb0jlrtSknFfnnX6QjGs01c=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/UIC60mCieXjyCHjZfKFRTmLu.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• outlandos
Flexion1 schreef op woensdag 3 september 2025 @ 23:08:
[...]

1. Ja je krijgt van al die abo geld terug als je bèta hebt. Ook de dure varianten. Alleen tot Max 50 usd bij beta.
2. Ja dan krijg je die hele 50 als cashback. Maar de rest dus niet meer die maand omdat je aan je max zit. Of je partner moet account hebben die je voor de rest gebruikt
Top bedankt voor de opheldering.

Nog 1 vraag: op bybit nl zit ik nu in de bèta tier. Ik heb er ook nog wat euro staan, iets meer dan 50. Kan ik dan niet beter die jaar Prime daarop laten afschrijven? Of is de cashback inmiddels stopgezet op bybit nl kaarten?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• maxvdh
CHRlS schreef op woensdag 3 september 2025 @ 22:41:
[...]

Maar volgens mij weet je pas zeker of je die cashback echt krijgt als de transactie gesetteld is en de punten toegekend zijn?
Klopt. Hier wacht ik even op.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Flexion1
outlandos schreef op woensdag 3 september 2025 @ 23:11:
[...]

Nog 1 vraag: op bybit nl zit ik nu in de bèta tier. Ik heb er ook nog wat euro staan, iets meer dan 50. Kan ik dan niet beter die jaar Prime daarop laten afschrijven? Of is de cashback inmiddels stopgezet op bybit nl kaarten?
Dat kan dan nog prima op je oude kaart idd. De punten van de cashback migreren mee naar eu begreep ik. Maar hoe dat precies gaat geen idee. Veranderen vaker de spelregels

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Deurwaarder
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 23:10

Deurwaarder

*blaf*

outlandos schreef op woensdag 3 september 2025 @ 23:11:
[...]

Ik kreeg vandaag nog punten, en gister nog auto cashback op NL
Of dat zo blijft? Ik durf het niet te beloven

-Geen deurwaarder-

• outlandos
@Flexion1 @Deurwaarder thanks!

Grappig ik heb echt nooit op die tiers gelet, punten ook nooit in de gaten gehouden. Zonde want ik had graag Prime en Netflix etc gratis gehad de afgelopen jaren.

Heb wel 1800 usdt aan cashback ontvangen, dus mag niet klagen. 800 op mijn kaart, 500 op mn vriendin en 500 op die van mijn vader. Vanaf nu dus ook maar die tiers in de gaten houden :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SvMp
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
[...]

Dat dus....en als je dan een Euro transactie uitvoert via je kaart, zal Bybit in de achtergrond je USDC verkopen voor Eur, wat je dus ook een bepaalde fee kost. Effectief is je winst dus wel lager.
Bij de bybit NL was er een flinke opslag bij verkopen via crypto saldo, ook veel hoger dan de spot trading fees. Ik weet niet of het bij bybit EU ook zo is, maar als je maar over een klein deel van de aankopen de 20% cashback krijgt is het te veel gedoe. Daarnaast speelt ook het valuta-risico (bij stablecoins) en grote volatiliteit bij niet-stable coins.

[ Voor 21% gewijzigd door SvMp op 04-09-2025 00:28 ]

• Eegee
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 00:37
Nu lijkt er op Telegram zelfs gezegd te worden dat op eurotransacties nooit meer cashback gegeven gaat worden, dus ook voor transacties buitenom die beperkte lijst van MCCs van de 20%-actie. Dat zou helemaal wel bizar zijn, dat je altijd per se euro's naar crypto om moet zetten wil je cashback krijgen. Maar ook wel gelezen dat sommigen gewoon de 2% cashback kregen op hun eurotransactie. Het blijft onduidelijk.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Wispe
  • Niet online
Eegee schreef op donderdag 4 september 2025 @ 02:01:
Nu lijkt er op Telegram zelfs gezegd te worden dat op eurotransacties nooit meer cashback gegeven gaat worden, dus ook voor transacties buitenom die beperkte lijst van MCCs van de 20%-actie. Dat zou helemaal wel bizar zijn, dat je altijd per se euro's naar crypto om moet zetten wil je cashback krijgen. Maar ook wel gelezen dat sommigen gewoon de 2% cashback kregen op hun eurotransactie. Het blijft onduidelijk.
Ik heb gewoon 2% cashback gekregen op mijn eurotransactie.

• CHRlS
Wispe schreef op donderdag 4 september 2025 @ 05:01:
[...]

Ik heb gewoon 2% cashback gekregen op mijn eurotransactie.
Dat zou mooi nieuws zijn!
Zijn die transacties ook al gesetteld?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Wispe
  • Niet online
CHRlS schreef op donderdag 4 september 2025 @ 07:17:
[...]

Nee, dat niet. Ik heb 2 transacties gemaakt:
1) niet-100%-crypto-transactie: 2% cashback;
2) 100%-crypto-transactie: 20% cashback,
de beide cashbacks komen vooralsnog correct terug in de toe te kennen punten en de beide transacties zijn nog niet geautoriseerd.

• Domino
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 20:48
Wispe schreef op woensdag 3 september 2025 @ 22:29:
[...]

Ik heb na de vliegticket een hotel in Zuid-Frankrijk geboekt en bij de transactie staat dat ik ongeveer 98200 punten krijg. Dus ik denk dat het gelukt is, ja.
Wispe schreef op donderdag 4 september 2025 @ 07:33:
[...]

Nee, dat niet. Ik heb 2 transacties gemaakt:
1) niet-100%-crypto-transactie: 2% cashback;
2) 100%-crypto-transactie: 20% cashback,
de beide cashbacks komen vooralsnog correct terug in de toe te kennen punten en de beide transacties zijn nog niet geautoriseerd.
Dat is apart, jij krijgt punten voor die 20% actie? Ik krijg cashback in usdc:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/r_DcsbcguswNadJNcMQRya3tkLY=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/qlpN4VuFOaeeH0Wzv5qbHH1P.jpg?f=fotoalbum_large

• Wispe
  • Niet online
Domino schreef op donderdag 4 september 2025 @ 07:50:
[...]

[...]

Dat is apart, jij krijgt punten voor die 20% actie? Ik krijg cashback in usdc:

[Afbeelding]
Ik heb automatische cashback uitstaan. Staat ook in de tekst van het event in welke vorm je de cashback krijgt:

“ Wanneer ontvang ik mijn beloningen?
Beloningen worden uitgegeven als cashback of beloningspunten, afhankelijk van het gekozen beloningsmodel. Bezoek het Bybit EU-helpcentrum voor meer informatie.”

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/kS9qajn1adlrStG47WtTgq5fEAY=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/5UnP0Ql7WvEXLrjq1KqZwj20.jpg?f=fotoalbum_large

[ Voor 19% gewijzigd door Wispe op 04-09-2025 08:00 ]

• Domino
Ik heb auto-cashback ook uitstaan, heel vreemd.

• Wispe
  • Niet online
Domino schreef op donderdag 4 september 2025 @ 08:05:
Ik heb auto-cashback ook uitstaan, heel vreemd.
Dat is raar ja. Ik dacht slim te zijn om dat goed begrepen te hebben. :P

• NCJ87
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 06:38
Wordt er nog wel gekeken naar de categorie van de aankoop of wordt voor alles 20% cashback gerekend?

• Sypher
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 12:39
Weet iemand hoe dat zit met die Cashback tiers?

Je kan (straks) schijnbaar kiezen om je NL kaart te houden en over te laten zetten naar EU of je kan een nieuwe EU kaart aanvragen. Mijn NL kaart heeft een hogere tier ivm uitgaven, de EU heeft dat niet dus zit nog in "Base". Vraag me af of ze die tiers ook overzetten (dan mis je alleen 1-15 september?)

Maar als ik nu bijv 1000 EUR uitgeef met de nieuwe kaart die nog op Base tier zit, ga je dan meteen die naar die Beta (VIP1) Tier en krijg je ook cashback over het volledige bedrag (2% met max 50 EUR cashback) of alleen over die eerste (2% tot max 5 EUR cashback?)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• CHRlS
NCJ87 schreef op donderdag 4 september 2025 @ 08:27:
Wordt er nog wel gekeken naar de categorie van de aankoop of wordt voor alles 20% cashback gerekend?
Wordt zeker op gefilterd. Had in Curve een filter gezet op restaurants. Maar daar zaten ook een paar kleine bar uitgaven bij die geen 20% cashback gaven.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Domino
NCJ87 schreef op donderdag 4 september 2025 @ 08:27:
Er is een lijst met mcc codes die meedoen:
Only these Category Codes (MCCs) will be eligible for the campaign: Transport - 4111, 4121, 4789, 5541, 5542 Fashion - 5311, 5611, 5621, 5631, 5651, 5655, 5661, 5691, 5699, 5948 Restaurants - 5811, 5812, 5814, 5499 Beauty & Wellness - 5912, 5977, 7230, 7231, 7297, 7298 Travel - 4511, 4582, 4411,4722,5309, 7011 including the following : MCC 3058 (Emirates), MCC 3078 (Singapore Airlines), MCC 3066 (Qatar Airways), MCC 3100 (Cathay Pacific), MCC 3031 (Lufthansa), MCC 3075 (Turkish Airlines), MCC 3043 (Air France), MCC 3047 (KLM Royal Dutch Airlines), MCC 3049 (British Airways), MCC 3065 (Etihad Airways), MCC 3050 (ANA), MCC 3051 (Japan Airlines), MCC 3068 (Swiss International Air Lines), MCC 3060 (Thai Airways), MCC 3053 (Korean Air), MCC 3057 (Asiana Airlines), MCC 3062 (Malaysia Airlines), MCC 3064 (Qantas Airways), MCC 3059 (Austrian Airlines), MCC 3063 (EVA Air), MCC 3501 (Marriott International), MCC 3502 (Hilton Hotels & Resorts), MCC 3503 (Hyatt Hotels Corporation), MCC 3504 (InterContinental Hotels Group), MCC 3505 (AccorHotels), MCC 3506 (Wyndham Hotels), MCC 3507 (Choice Hotels), MCC 3508 (Radisson Hotel Group), MCC 3509 (Four Seasons), MCC 3510 (Mandarin Oriental), MCC 3511 (Shangri-La), MCC 3512 (Kempinski), MCC 3513 (The Leading Hotels), MCC 3514 (Best Western), MCC 3515 (Loews Hotels), MCC 3516 (Ritz-Carlton), MCC 3517 (Fairmont Hotels), MCC 3518 (Sofitel), MCC 3519 (NH Hotels), MCC 3520 (Melia Hotels), MCC 3521 (Millennium Hotels), MCC 3522 (Rosewood Hotels), MCC 3523 (The Peninsula), MCC 3524 (Jumeirah), MCC 3525 (Oberoi), MCC 3526 (Langham), MCC 3527 (The Luxury Collection), MCC 3528 (St. Regis), MCC 3529 (CitizenM), and MCC 3530 (Banyan Tree).
Bij twijfel even in de oude NL app de mcc code erbij zoeken voor bijvoorbeeld tankstations ed.
Sypher schreef op donderdag 4 september 2025 @ 08:28:
Weet iemand hoe dat zit met die Cashback tiers?

Je kan (straks) schijnbaar kiezen om je NL kaart te houden en over te laten zetten naar EU of je kan een nieuwe EU kaart aanvragen. Mijn NL kaart heeft een hogere tier ivm uitgaven, de EU heeft dat niet dus zit nog in "Base". Vraag me af of ze die tiers ook overzetten (dan mis je alleen 1-15 september?)

Maar als ik nu bijv 1000 EUR uitgeef met de nieuwe kaart die nog op Base tier zit, ga je dan meteen die naar die Beta (VIP1) Tier en krijg je ook cashback over het volledige bedrag (2% met max 50 EUR cashback) of alleen over die eerste (2% tot max 5 EUR cashback?)
Naar mijn info kan je alsnog de NL kaart over laten zetten, dan vervalt de EU kaart weer.
Maar, dat is info uit de TG groep, zal er niet van staan te kijken als dat uiteindelijk ook niet klopt.

[ Voor 18% gewijzigd door Domino op 04-09-2025 08:51 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Wispe
  • Niet online
Domino schreef op donderdag 4 september 2025 @ 08:49:
[...]

Er is een lijst met mcc codes die meedoen:

[...]

Bij twijfel even in de oude NL app de mcc code erbij zoeken voor bijvoorbeeld tankstations ed.

[...]

Naar mijn info kan je alsnog de NL kaart over laten zetten, dan vervalt de EU kaart weer.
Maar, dat is info uit de TG groep, zal er niet van staan te kijken als dat uiteindelijk ook niet klopt.
Hoe kom je achter of welke bedrijven oid onder een MCC code vallen?

• Sypher
Domino schreef op donderdag 4 september 2025 @ 08:49:

Ze hebben voor veel zaken dingen goed uitgelegd maar de kaart is een beetje een black-box. We gaan het zien.

Ben voor nu vooral benieuwd of je met 1 transactie van EUR 1000,- meteen in de Beta/VIP1 tier terecht komt en voor het volledige cashback bedrag krijgt of dat je max 5 EUR krijgt (limiet Base Tier). Iemand die hier ervaring mee heeft toevallig?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RenaldoN
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 21:55
Sypher schreef op donderdag 4 september 2025 @ 08:57:
[...]

Ze hebben voor veel zaken dingen goed uitgelegd maar de kaart is een beetje een black-box. We gaan het zien.

Ben voor nu vooral benieuwd of je met 1 transactie van EUR 1000,- meteen in de Beta/VIP1 tier terecht komt en voor het volledige cashback bedrag krijgt of dat je max 5 EUR krijgt (limiet Base Tier). Iemand die hier ervaring mee heeft toevallig?
Bij BybitNL was dit niet het geval. je ging pas een dag of 2 later over nadat de transactie settled was.
weet dit uit ervaring :+ je kan beter net tot de 500 euro gaan en dan als je over ben de €1000 transactie doen.

• karakedi
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 20:27
Bybiy is consistent in inconsistent zijn. Tijdens de duur van een actie veranderen de regels weleens.
Vorig jaar kreeg je eerst 10% tot max $ 600 in fiat. In de loop van de actie is het veranderd naar 10% tot max % 600. Je had $ 1200 kunnen "verdienen".
Het zou mij niet verbazen dat tussentijds weer regels worden veranderd.

• Domino
Wispe schreef op donderdag 4 september 2025 @ 08:56:
[...]

Hoe kom je achter of welke bedrijven oid onder een MCC code vallen?
Normaal gesproken niet, ik heb curve gebruikt om de limiet volledig te benutten.
Stonden nog drie transacties van het tankstation in, die mcc kon ik terugvinden in de oude NL app onder transacties. En een keer buiten huis eten bij een tenje waarvan ik de mcc code ook kon terugzoeken.

En toen was de limiet al bereikt.
[...]

Ik zag die vraag ook voorbij komen op TG. Was jij dat toevallig? Anders even terugzoeken daarzo

• Sypher
RenaldoN schreef op donderdag 4 september 2025 @ 09:01:
[...]

Bij BybitNL was dit niet het geval. je ging pas een dag of 2 later over nadat de transactie settled was.
weet dit uit ervaring :+ je kan beter net tot de 500 euro gaan en dan als je over ben de €1000 transactie doen.
Bummer, dan kan ik mijn vakantie beter betalen met de TR kaart :+
Met die "20% cashback" actie zou dat lekker scoren geweest zijn (aangezien "travel" een van de categorieën is)
Domino schreef op donderdag 4 september 2025 @ 09:03:
Ik zag die vraag ook voorbij komen op TG. Was jij dat toevallig? Anders even terugzoeken daarzo
Nope, ik zit niet in de TG groep.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• lubbertkramer
  • Registratie: Augustus 2009
Flexion1 schreef op woensdag 3 september 2025 @ 23:10:
[...]

Die meyade is dus een medewerker van Bybit die met de ama de grootste actie ooit beloofde

[Afbeelding]

[Afbeelding]
Zwaar teleurstellende reactie van hem op mijn vragen waar ze hij het afdoet als we hadden niet moeten hypen terwijl de twee explicitiete zinnen "registreer je nu dan ben je klaar voor als de kaart er is en de actie telt volledig voor jou" en "dit gaat groter worden dan de NL actie" terwijl onder de streep we 100 euro minder krijgen dan nieuwe gebruikers en de 20% leuk klinkt maar onder water VEEL minder is dan de NL actie waar we op een bredere MCC scope 600 euro cashback konden verdienen in de 10% actie

• SvMp
  • Niet online
Zie ik iets over het hoofd, of kan ik de kaart niet toevoegen aan Apple pay? Dit zou betekenen dat ik de kaart niet eens kan gebruiken in winkels.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SvMp
  • Niet online
lubbertkramer schreef op donderdag 4 september 2025 @ 09:08:
[...]

Zwaar teleurstellende reactie van hem op mijn vragen waar ze hij het afdoet als we hadden niet moeten hypen terwijl de twee explicitiete zinnen "registreer je nu dan ben je klaar voor als de kaart er is en de actie telt volledig voor jou" en "dit gaat groter worden dan de NL actie" terwijl onder de streep we 100 euro minder krijgen dan nieuwe gebruikers en de 20% leuk klinkt maar onder water VEEL minder is dan de NL actie waar we op een bredere MCC scope 600 euro cashback konden verdienen in de 10% actie
Het geeft een inkijkje in de puinhoop bij ByBit. Mensen lijken langs elkaar heen te werken. Het woord "groter" is moeilijk te objectiveren. Ik denk inderdaad dat de huidige actie duidelijker kleiner is dan de eerdere actie (10% op alles tot 600 euro).

Daarnaast is de mededeling in de app "20% cashback with every spend up to 200 EUR in cashback" misleidend. Ze laten weg dat het gaat om specifieke uitgaven met crypto.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Wispe
  • Niet online
SvMp schreef op donderdag 4 september 2025 @ 09:11:
Zie ik iets over het hoofd, of kan ik de kaart niet toevoegen aan Apple pay? Dit zou betekenen dat ik de kaart niet eens kan gebruiken in winkels.
Wispe in "Bybit Card Topic"

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• lubbertkramer
  • Registratie: Augustus 2009
SvMp schreef op donderdag 4 september 2025 @ 09:11:
handmatig toevoegen werkt heb ik gelezen op TG, zelf niet gedaan ivm gebruik via Curve

• Deurwaarder
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 23:10

Deurwaarder

*blaf*

SvMp schreef op donderdag 4 september 2025 @ 09:14:
[...]

Het geeft een inkijkje in de puinhoop bij ByBit. Mensen lijken langs elkaar heen te werken. Het woord "groter" is moeilijk te objectiveren. Ik denk inderdaad dat de huidige actie duidelijker kleiner is dan de eerdere actie (10% op alles tot 600 euro).

Daarnaast is de mededeling in de app "20% cashback with every spend up to 200 EUR in cashback" misleidend. Ze laten weg dat het gaat om specifieke uitgaven met crypto.
Enorm misleidend.. Op de announcement pagina staat:
Nieuwe Bybit Card-gebruikers in de EU ontvangen tijdelijk 30 dagen lang 20% cashback op alle aankopen.
Net even gekeken in Curve, van ruim 4000 euro aan transacties komt er 96 euro in aanmerking (tankbeurt).

Maar goed, nu maar even puzzelen hoe ik dan het efficiënte in de 1e en 2e tier kom

-Geen deurwaarder-

• U123456
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 23:05
Momenteel heb ik bij Bybit NL zowel een virtuele als een fysieke Mastercard. Heeft iemand al ontdekt of deze straks allebei mee kunnen naar Bybit EU als straks de "transferknop" er is?

• anandus
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Wat is de beste manier om de kaart met USDC aan te vullen?
Ik had voor €90 USDC gekocht op Bybit (fiat storting), maar op mijn kaart staat nu maar €88,91. Dus die conversie is prijzig.

Kan ik beter op Coinbase kopen en versturen bijv?

"Always remember to quick save" - Sun Tzu

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sandrioni
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 19:12
anandus schreef op donderdag 4 september 2025 @ 11:11:
Wat is de beste manier om de kaart met USDC aan te vullen?
Ik had voor €90 USDC gekocht op Bybit (fiat storting), maar op mijn kaart staat nu maar €88,91. Dus die conversie is prijzig.

Kan ik beter op Coinbase kopen en versturen bijv?
Denk idd dat het via Coinbase en dan het Base netwerk het meest voordelig is. BybitEU accepteert USDC via dit netwerk. Zo deed ik dat bij COCA kaart ook.

http://pvoutput.org/intraday.jsp?id=49325&sid=44923

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• arjanvdh
  • Registratie: Februari 2022
  • Laatst online: 18:28
Ik heb nog een curve transactie staan bij een restaurant die ik kan GBIT. De eerste betaling is op mijn bybitNL kaart gedaan. Als ik deze GBIT doen naar bybitEU zal ik dan het bedrag wel retour kijken op NL?

• Peppernut
[b]Deurwaarder in "Bybit Card Topic"Deurwaarder schreef op donderdag 4 september 2025 @i.Stijn

[...]

Net even gekeken in Curve, van ruim 4000 euro aan transacties komt er 96 euro in aanmerking (tankbeurt).

Maar goed, nu maar even puzzelen hoe ik dan het efficiënte in de 1e en 2e tier kom
Dat is balen, de categorieën zijn wel beperkt inderdaad. Snap ook niet helemaal waarom ze dat doen? Hebben zij er voordeel bij als je bij een bepaalde merchant uitgeeft? Gaat toch gewoon om transacties?

Misschien wel mogelijk om geld op te nemen bij je tankbeurt? Die zou dan in dezelfde merchant code moeten vallen toch? Weet alleen niet hoe rendabel dat is. Euro's erop zetten, omzetten naar USDC en euro's opnemen. Iemand hier deze berekening al gemaakt/getest?

• pakkiwakki
  • Registratie: Oktober 2010
  • Nu online
Ik heb op Bybit EU nu wel een optie voor een kaart.
Voorlopig heb ik een virtuele kaart kunnen activeren.

• BektLekker
  • Registratie: Januari 2018
  • Laatst online: 20:11
De ene transactie krijg ik wel 20% op en op andere weer niet. Met name tanken en restaurants “scoren” maar goed. Dat schiet niet echt op…. Nu Tier1 vol en wachten tot ik naar tier2 mag

• Domino
BektLekker schreef op donderdag 4 september 2025 @ 14:04:
De ene transactie krijg ik wel 20% op en op andere weer niet. Met name tanken en restaurants “scoren” maar goed. Dat schiet niet echt op…. Nu Tier1 vol en wachten tot ik naar tier2 mag
Dat is direct te herleiden naar de mcc codes die 'meedoen' aan die 20% actie. Staan hierboven in een post van mij: Domino in "Bybit Card Topic"

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• knakworst
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 22:30

knakworst

Get more sats!

Topicstarter
[...]

Bybit berekent daar 0,9% voor. Voor transacties die 20% opleveren, is dat dus nog zeer rendabel.

• veertje
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 22:14
*knip* niet doen

[ Voor 77% gewijzigd door YES op 04-09-2025 16:31 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Domino
Wispe schreef op donderdag 4 september 2025 @ 08:09:
[...]

Dat is raar ja. Ik dacht slim te zijn om dat goed begrepen te hebben. :P
Zal wel een foutje bij bybit zijn geweest. Nu staat alles ineens in punten, ook transacties van gisteren 8)

Lekker harken zo.

• Wispe
  • Niet online
Domino schreef op donderdag 4 september 2025 @ 16:23:
[...]

Zal wel een foutje bij bybit zijn geweest. Nu staat alles ineens in punten, ook transacties van gisteren 8)

Lekker harken zo.
Was die cryptobetalingen-eis of het percentage van 20% maar ook een foutje. :+

• Nopheros
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 19:57
knakworst schreef op donderdag 4 september 2025 @ 14:17:
[...]

Bybit berekent daar 0,9% voor. Voor transacties die 20% opleveren, is dat dus nog zeer rendabel.
Heb het hier anders zojuist omgezet voor 0,1%, spot market.

• knakworst

knakworst

Get more sats!

Topicstarter
Nopheros schreef op donderdag 4 september 2025 @ 19:05:
[...]

Heb het hier anders zojuist omgezet voor 0,1%, spot market.
Ik heb het over kaartbetalingen met crypto, dat is verplicht wil je de 20% krijgen, die kosten 0,9%.

• Nopheros
knakworst schreef op donderdag 4 september 2025 @ 19:12:
[...]

Ik heb het over kaartbetalingen met crypto, dat is verplicht wil je de 20% krijgen, die kosten 0,9%.
Niet goed gelezen idd.

Ik heb verder nogal wat problemen met de nieuwe virtuele kaart. Steam, booking.com, overal moet ik de betaling authentiseren in de bybit app maar ik krijg geen popup om de betaling te accepteren.

Blijkbaar komt dit nog of ben ik de enige met dit probleem, lees er hierboven zo niets over.

[EDIT]
Zie net dat ik ook kan kiezen om de betaling via m'n email account te authentiseren.

[ Voor 8% gewijzigd door Nopheros op 04-09-2025 19:16 ]

• Wispe
  • Niet online
Nopheros schreef op donderdag 4 september 2025 @ 19:14:
[...]

Niet goed gelezen idd.

Ik heb verder nogal wat problemen met de nieuwe virtuele kaart. Steam, booking.com, overal moet ik de betaling authentiseren in de bybit app maar ik krijg geen popup om de betaling te accepteren.

Blijkbaar komt dit nog of ben ik de enige met dit probleem, lees er hierboven zo niets over.

[EDIT]
Zie net dat ik ook kan kiezen om de betaling via m'n email account te authentiseren.
Dat probleem heb ik ook. Heb toen via mail geauthentiseerd. En die mogelijkheid is er niet op telefoon, dus dat is wel vervelend. Gisteren had ik een hotel gevonden met mobile only-prijzen en scheelde €100 met de computer-versie. Doordat die pop-up niet kwam, was ik gedwongen om via de computer te boeken. Jammer maar ja.

[ Voor 17% gewijzigd door Wispe op 04-09-2025 19:21 ]

• GioStyle
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 21:57
Hoe lang zou een sepa betaling moeten duren?

• Wispe
  • Niet online
GioStyle schreef op donderdag 4 september 2025 @ 19:36:
Ik heb ASN en hier duurt het 5 seconden maximaal.

• GioStyle
Wispe schreef op donderdag 4 september 2025 @ 19:39:
[...]

Ik heb ASN en hier duurt het 5 seconden maximaal.
Ik zit al een half uur te wachten, maar ik lees dat het tot 3 a 4 werkdagen kan duren. ;(

Edit: ik heb trouwens ING.

[ Voor 5% gewijzigd door GioStyle op 04-09-2025 19:44 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• CHRlS
GioStyle schreef op donderdag 4 september 2025 @ 19:36:
Bij mij via ING 1 dag. Via Revolut instant.

• Wispe
  • Niet online
GioStyle schreef op donderdag 4 september 2025 @ 19:42:
[...]

Ik zit al een half uur te wachten, maar ik lees dat het tot 3 a 4 werkdagen kan duren. ;(
Heb je wel die referentie ID in omschrijving gedaan?

• GioStyle
Wispe schreef op donderdag 4 september 2025 @ 19:43:
[...]

Heb je wel die referentie ID in omschrijving gedaan?
Zeker, maar ik heb ING. Zie hier boven, dat kan een werkdag duren.

• Wispe
  • Niet online
GioStyle schreef op donderdag 4 september 2025 @ 19:44:
[...]

Zeker, maar ik heb ING. Zie hier boven, dat kan een werkdag duren.
Vind wel een irritante, omslachtige manier zo. Hoop dat het nog wordt zoals het was bij de NL-versie.

• Kobject
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 19:47
Betalen jullie alles/zoveel mogelijk Bybit? Dus ook boodschappen, uit eten, reizen etc?

• GioStyle
Wispe schreef op donderdag 4 september 2025 @ 19:45:
[...]

Vind wel een irritante, omslachtige manier zo. Hoop dat het nog wordt zoals het was bij de NL-versie.
Ja, iDeal was echt perfect. Gewoon elke keer een x bedrag overmaken om genoeg te hebben om de uitgaven te doen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• NeoflexNL
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 12-09 20:34

NeoflexNL

Forever young

GioStyle schreef op donderdag 4 september 2025 @ 19:47:
[...]

Ja, iDeal was echt perfect. Gewoon elke keer een x bedrag overmaken om genoeg te hebben om de uitgaven te doen.
Nou zeg dat wel... hier ook ING en dat wachten op je topup geeft weer ouderwetse Plutus vibes

“Compound interest is the eighth wonder of the world. He who understands it, earns it … he who doesn’t … pays it.”

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• knakworst

knakworst

Get more sats!

Topicstarter
NeoflexNL schreef op donderdag 4 september 2025 @ 20:51:
[...]

Nou zeg dat wel... hier ook ING en dat wachten op je topup geeft weer ouderwetse Plutus vibes
Gebruik Revolut. Gratis. En instant SEPA.

• SvMp
  • Niet online
Kobject schreef op donderdag 4 september 2025 @ 19:46:
Betalen jullie alles/zoveel mogelijk Bybit? Dus ook boodschappen, uit eten, reizen etc?
Ja met ByBit NL wel. Met de 2% cashback. Met ByBit EU weet ik het nog niet, even kijken hoe dat gaat.

• SvMp
  • Niet online
Peppernut schreef op donderdag 4 september 2025 @ 13:12:
[...]

Dat is balen, de categorieën zijn wel beperkt inderdaad. Snap ook niet helemaal waarom ze dat doen? Hebben zij er voordeel bij als je bij een bepaalde merchant uitgeeft? Gaat toch gewoon om transacties?
Mogelijk is de truuc dat het in combinatie met crypto moet. Als iemand alles betaalt met de bybit card, van crypto ivm. de 20%, dan zullen er ook veel betalingen gedaan worden die niet voor de 20% in aanmerking komen maar alleen voor 2% met een maximum van 5 euro (in veel gevallen).

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Trasos
  • Registratie: Juli 2003
  • Niet online
[...]

Ik dacht het 'ff snel' via Coinbase te doen.
Dus daar een topup via Ideal, omzetten naar USDC en dat dan verzenden.
Dat werkt een stuk sneller dan wachten totdat mijn bank eindelijk eens een SEPA-betaling verwerkt heeft.
Alleen nu moet ik bij ByBit aangeven wat de oorsprong is, maar ik kan Coinbase niet als exchange kiezen...
Moet ik dan maar de optie 'personal wallet' kiezen?

Edit:
Kennelijk kon je dat veld ook leeglaten, en dan dus alleen je naam invullen.

[ Voor 6% gewijzigd door Trasos op 04-09-2025 23:04 ]

• Sandrioni
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 19:12
Trasos schreef op donderdag 4 september 2025 @ 23:02:
[...]

Ik dacht het 'ff snel' via Coinbase te doen.
Dus daar een topup via Ideal, omzetten naar USDC en dat dan verzenden.
Dat werkt een stuk sneller dan wachten totdat mijn bank eindelijk eens een SEPA-betaling verwerkt heeft.
Alleen nu moet ik bij ByBit aangeven wat de oorsprong is, maar ik kan Coinbase niet als exchange kiezen...
Moet ik dan maar de optie 'personal wallet' kiezen?

Edit:
Kennelijk kon je dat veld ook leeglaten, en dan dus alleen je naam invullen.
Had ik ook. Je kunt de exchange gewoon leeg laten (maar wel je eigen naam invullen)

http://pvoutput.org/intraday.jsp?id=49325&sid=44923

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Wispe
  • Niet online
CHRlS schreef op donderdag 4 september 2025 @ 07:17:
[...]

Ze zijn beiden nu gesetteld.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Wispe
  • Niet online
[...]

Vannacht zijn meerdere transacties van in totaal iets boven €500 geautoriseerd en nu heb ik de base-tier ontgrendeld. Het vreemde is dat dit er staat:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/7KvQfS18-g60-qwV9pl--pBSZFY=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/RNXoz9gIVyzor9GI0jqTmKdd.jpg?f=fotoalbum_large

Die €18,75 is van de eerste transactie die om 00:08 uur is geautoriseerd en de andere transacties waren om/rond 02:45 uur en 05:25 uur. Die staan nog niet in dat balkje verwerkt waardoor ik nog niet in de beta-tier zit.

Daarnaast heb ik ook een transactie van ca €1k waarover ik 20% cashback heb gekregen. Deze is ook geautoriseerd maar vermoedelijk zit deze niet bij het saldo van €3,5k in om de beta-tier te ontgrendelen (zou ik ook raar vinden omdat je anders daarover 20% en 2% cashback krijgt).

Dus ik ga nu even stoppen met de kaart gebruiken en wachten tot de beta-tier is ontgrendeld.

Nu maar wachten tot de punten vrijkomen:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/AcUV3MRh4ncTJxMz1V11XiWw2o0=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/22Ijn0E3XkCFhXxo9xkOnpWb.jpg?f=fotoalbum_large

Alleen jammer dat je er geen BTC van kan kopen in die winkel. Dan maar wisselen van potjes fiat en die €25 aan Card Bonus.

Wat ook opmerkelijk is: ik heb in totaal 100874 punten gekregen en zo’n Card Bonus kost 11000 punten.
100874/11000=9 zoveel.
9x€25=€225
20% cashback was maximaal $200 (voor nieuwe gebruikers) en de cashback van de base-tier is €5. Dus met die Card Bonus krijg je nóg meer cashback als de ware.

[ Voor 7% gewijzigd door Wispe op 05-09-2025 06:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Theswitch
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 21:05
2 gbits gedaan op de nieuwe bybit EU cc. Allebei 5541, tanken. Bij de eerste krijg ik 20% cashback, de 2e alleen 2% punten. Allebei met USDC betaald. Vreemd hoor

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anandus
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
[...]

Wel maf, ik heb ook ING en bij mij is het redelijk instant.
Kobject schreef op donderdag 4 september 2025 @ 19:46:
Reizen, mode, etc doe ik nu met Bybit (ivm 20%), ook Netflix en Spotify (100%). Rest met COCA (3% cashback).
Zeker nu topup niet direct kan ben ik bang teveel te verliezen om de 2% de moeite waard te maken.

[ Voor 7% gewijzigd door anandus op 05-09-2025 09:30 ]

"Always remember to quick save" - Sun Tzu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trasos
  • Registratie: Juli 2003
  • Niet online
Theswitch schreef op vrijdag 5 september 2025 @ 08:49:
2 gbits gedaan op de nieuwe bybit EU cc. Allebei 5541, tanken. Bij de eerste krijg ik 20% cashback, de 2e alleen 2% punten. Allebei met USDC betaald. Vreemd hoor
Hoe kun je überhaupt zien wat de code is in Curve? Nu moet ik een beetje gokken of de transactie wel of niet voldoet aan de regels voor de 20% cashback. In de app van ICS, waar de transacties vooralsnog gestald zijn, kan ik het ook niet vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Theswitch
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 21:05
Ik zie ze in de 2 nieuwe bybit transacties staan.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/vZ0ctccK_HiCPp9DKmV9jVzYD00=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/XjA6xWWmvMXmM0KQ1pEIgacP.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/1khYRG8SV90pgnG6gzZsgNlKMpQ=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/0TlalNISAEp38CiovpHNHr9G.jpg?f=fotoalbum_large

[ Voor 88% gewijzigd door Theswitch op 05-09-2025 09:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kobject
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 19:47
Trasos schreef op vrijdag 5 september 2025 @ 09:32:
[...]

Hoe kun je überhaupt zien wat de code is in Curve? Nu moet ik een beetje gokken of de transactie wel of niet voldoet aan de regels voor de 20% cashback. In de app van ICS, waar de transacties vooralsnog gestald zijn, kan ik het ook niet vinden.
In Curve kan je het niet zien, in Bybit zelf kan je wel zien. Maar dat is inderdaad achteraf pas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Baats
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 12-09 18:59
Jammer dat er een geen EURC oid. ondersteund wordt. Zou graag wat euro fiat/EURC van andere exchanges overzetten naar ByBit.

Toch een gedoe met USDC (+ door een reeks kosten schiet er dan weinig van je cashback over). Euro storten kan ook, maar dan kan ik evengoed mijn tradfi CC gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Domino
Trasos schreef op vrijdag 5 september 2025 @ 09:32:
[...]

Is het een winkel waar je vaker koopt en ooit eens met de NL kaart betaald (al dan niet via gbit)?
Dan daar even terugzoeken in de transacties.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wispe
  • Niet online
Domino schreef op vrijdag 5 september 2025 @ 10:30:
[...]

Is het een winkel waar je vaker koopt en ooit eens met de NL kaart betaald (al dan niet via gbit)?
Dan daar even terugzoeken in de transacties.
(Heb je volgens mij al 3x gezegd in dit topic 😅)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Domino
Wispe schreef op vrijdag 5 september 2025 @ 10:35:
[...]

(Heb je volgens mij al 3x gezegd in dit topic 😅)
En ik zie nog steeds dezelfde vragen :+

Zag trouwens dat jij wel $200 cashback had met die 20% actie? Nieuw account of een oude (volgens de bybit regels)? Ik zit nu aan de $100 en heb geen kleine transactie meer om te proberen |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thierry1982
  • Registratie: December 2015
  • Laatst online: 22:32
Wat levert nu het meeste op dan? Auto cashback of de punten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wispe
  • Niet online
Domino schreef op vrijdag 5 september 2025 @ 10:37:
[...]

En ik zie nog steeds dezelfde vragen :+

Zag trouwens dat jij wel $200 cashback had met die 20% actie? Nieuw account of een oude (volgens de bybit regels)? Ik zit nu aan de $100 en heb geen kleine transactie meer om te proberen |:(
Ja, heb $200 gekregen met nieuw account omdat ik in de maand september geen stortingen had gedaan voordat ik de kaart aanvroeg. Dat mocht namelijk niet.

[ Voor 3% gewijzigd door Wispe op 05-09-2025 10:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deuceboss
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 12-09 15:26
Is er hier iemand die de nieuwe EU kaart aan Curve heeft toegevoegd en het volgende probleem heeft of herkent?

Kaart handmatig (duh) toegevoegd aan Curve, authorisatiebetaling gedaan (Successful in Bybit app), maar de kaart is niet zichtbaar in Curve. Opnieuw toevoegen werkt niet, ook niet na opnieuw installeren van Curve. Ik heb de Curve helpdesk al ingeschakeld, maar die laten al 2 dagen niets horen.

[ Voor 0% gewijzigd door deuceboss op 05-09-2025 10:41 . Reden: typo ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Domino
Wispe schreef op vrijdag 5 september 2025 @ 10:39:
[...]

Ja, heb $200 gekregen met nieuw account omdat ik in de maand september geen stortingen had gedaan voordat ik de kaart aanvroeg. Dat mocht namelijk niet.
Duidelijk. Jammer dat dat achteraf pas bekend werd. Heb al een account sinds augustus en gestort voor een welkomstbonus.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Wispe
  • Niet online
thierry1982 schreef op vrijdag 5 september 2025 @ 10:38:
Wat levert nu het meeste op dan? Auto cashback of de punten?
Punten want je kan €25 aan kaart kopen met korting.
En automatische cashback kost jou geld, want:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/ctdErs5m61UtlSguGL-R6xW9uW4=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/luua5NOvfXOKwvt0ktqEIYYd.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wispe
  • Niet online
Domino schreef op vrijdag 5 september 2025 @ 10:41:
[...]

Duidelijk. Jammer dat dat achteraf pas bekend werd. Heb al een account sinds augustus en gestort voor een welkomstbonus.
Ik ook hoor. Je mag geen nieuwe stortingen hebben gedaan in september voordat je de kaart aanvroeg. Dan ben je een nieuwe gebruiker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nopheros
Het duurt een dag minimaal na het settelen van een transactie voordat je de usdc krijgt? @Wispe

Hier nog niets ontvangen namelijk.

[ Voor 3% gewijzigd door Nopheros op 05-09-2025 10:43 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Domino
deuceboss schreef op vrijdag 5 september 2025 @ 10:40:
Is er hier iemand die de nieuwe EU kaart aan Curve heeft toegevoegd en het volgende probleem heeft of herkent?

Kaart handmatig (duh) toegevoegd aan Curve, authorisatiebetaling gedaan (Successful in Bybit app), maar de kaart is niet zichtbaar in Curve. Opnieuw toevoegen werkt niet, ook niet na opnieuw installeren van Curve. Ik heb de Curve helpdesk al ingeschakeld, maar die laten al 2 dagen niets horen.
Ik heb de nieuwe EU kaart ook in curve toegevoegd maar hier is ie wel zichtbaar. Vrees dat je op curve support bent aangewezen

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Wispe
  • Niet online
Nopheros schreef op vrijdag 5 september 2025 @ 10:42:
Het duurt een dag minimaal na het settelen van een transactie voordat je de usdc krijgt? @Wispe

Hier duurde het 2 dagen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thierry1982
Wispe schreef op vrijdag 5 september 2025 @ 10:41:
[...]

Punten want je kan €25 aan kaart kopen met korting.
En automatische cashback kost jou geld, want:

[Afbeelding]
Merci, dat dacht ik al! Dank je voor de bevestiging.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• thierry1982
Nopheros schreef op vrijdag 5 september 2025 @ 10:42:

3 zelfs.
Pagina: 1 ... 10 ... 14 Laatste