[SC] Cryptocurrency Slowchat topic #30 ATH++ Vorige deel Overzicht

Pagina: 1 ... 58 ... 232 Laatste
Acties:

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Danjel
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 10:23
Gelukszoekr schreef op woensdag 2 juli 2025 @ 21:09:
[...]

Hoezo vrouwlief?

Is dat om ons zelf wijs te maken dat ze daadwerkelijk lief is?
Ja, vrouwlief. <3

Weetje, ze HODL't ook trouw BTC.

[ Voor 8% gewijzigd door Danjel op 02-07-2025 21:28 ]

They who buy the dip, deserves the rip.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Coldcat
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 07:07

Coldcat

HODL

tomtom901 schreef op woensdag 2 juli 2025 @ 21:05:
[...]

Nog 2k tot dat helemaal waar is, de laatste ATH lag in mei.
Het kan vannacht zomaar gebeuren dat hoogtepunt uit July!

Benzinebarrel (1:15) - 0 zonnepanelen - 10 aaa batterijen opslag (2019 model)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• FrambozenTaart
  • Registratie: Maart 2024
  • Niet online
Kol Nedra schreef op woensdag 2 juli 2025 @ 20:47:
is dit eigenlijk al 100% rond in 2028?

[X]
Beter geven ze die knul een echte baan zodat ie zich nuttig kan maken voor de maatschappij in plaats van de finfluencer uit te hangen in de donkere steegjes van het internet.

A man who fears suffering is already suffering from what he fears.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• John245
  • Registratie: Januari 2020
  • Laatst online: 05:49
Aeronaut schreef op woensdag 2 juli 2025 @ 19:16:
[...]

Morpho is john, heb ze nooit gehad :+
Had MoonWell (verkocht) doorgerolld naar Reflect (rfl). Dat was wel een ruk trade tbh, maar ai dus komt wel weer goed.
Morpho is een leuk muntje om mee te spelen.

Tibber; 3-fase Victron ESS, 38,4 kWh opslag; gasloos sinds 2013; Nibe F1245-10PC; SAP; HomeSeer4; Proxmox 8

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• sjorremans
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 10:01
Vannacht nieuwe ath?

Gigabyte G1.Sniper B6 | Intel Core i5-4690 @ 3500 Mhz | Ballistix Sport 16GB @ 1600 Mhz | Samsung Evo 850 250GB | Be Queit! Power 430W | CoolerMaster N400 | Synology DS1511 6TB

Acties:
  • +23 Henk 'm!

• Alpina
  • Registratie: November 2019
  • Nu online
Vrouwlief

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/U5aggYAocjyL6_wB_Sr5gVPpGi4=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/n5XhilDcq0DPdNtAfxhogtkN.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Coldcat

Coldcat

HODL

Geloven we nog in een nieuwe ATH? bTC beukt tegen de weerstand. Allemaal lamgeslagen beren hier.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Danjel
Coldcat schreef op woensdag 2 juli 2025 @ 21:44:
Geloven we nog in een nieuwe ATH? bTC beukt tegen de weerstand. Allemaal lamgeslagen beren hier.
Lamgeslagen beren == ATH toch?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• gebruikershaes
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 10:29
Waah schreef op woensdag 2 juli 2025 @ 20:46:
[...]

Zit je er zelf nog dan? Of geen goede vrienden met je oude directeur? :+

Hier ook redelijk recent door een Amerikaans bedrijf overgenomen. Houd mijn hart vast O-)
Nooit van m’n leven dat ik bij hp aan de slag zou gaan. Hij is oud directeur bij mijn bedrijf. Hoewel mijn huidige bedrijf is ook Amerikaans en dan weet je het wel. Slavendrijvers.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Pinsa
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 10:54
John245 schreef op woensdag 2 juli 2025 @ 21:26:
[...]

Ben jij je winsten al aan het tellen?
De alts doen het beter als BTC bij mij :D

Maar nee nog geen winst genomen, TP1 staat nog even weg maar Q4 420K en een altseason toch 8)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Danjel
gebruikershaes schreef op woensdag 2 juli 2025 @ 21:47:
[...]

Nooit van m’n leven dat ik bij hp aan de slag zou gaan. Hij is oud directeur bij mijn bedrijf. Hoewel mijn huidige bedrijf is ook Amerikaans en dan weet je het wel. Slavendrijvers.
Je moet kiezen... Rabobank of HP?

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• knakworst
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 23-09 23:14

knakworst

Get more sats!

Danjel schreef op woensdag 2 juli 2025 @ 21:57:
[...]

Rabobank en dan het is de schuld van de Rabobank als bureaubladachtergrond instellen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• gebruikershaes
Danjel schreef op woensdag 2 juli 2025 @ 21:57:
[...]

Fak, dat is nog moeilijker kiezen dan of ik hem in m’n kont of mond wil nemen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Danjel
gebruikershaes schreef op woensdag 2 juli 2025 @ 22:06:
[...]

En de keus is?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Kol Nedra
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 09:42
BTC strong

nothing stops this train

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Bushalte
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 21-09 21:08
[...]

Afbeeldingslocatie: https://media1.tenor.com/m/brSqopISHjQAAAAC/stinky-clint-eastwood.gif

 MacBook Air M2 2022 / MacBook Pro Retina 13" 2015 / iPhone 16 Pro Natural Titanium 

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bushalte
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 21-09 21:08
Heerluk.
Was veel te druk met werken vandaag, maar ineens positief verrast toen ik mijn Delta meldingen checkte. 8)

 MacBook Air M2 2022 / MacBook Pro Retina 13" 2015 / iPhone 16 Pro Natural Titanium 

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Danjel
111.908,9 next toch?

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• gebruikershaes
Naja als je naar m’n portfolio kijkt dan is het duidelijk kont.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knakworst

knakworst

Get more sats!

Eth 2600.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• kazzzdafke
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 01:01
Paar targets?

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/7DaBPZzkaEaPIFymI9WrBUvpmes=/800x/filters:strip_exif()/f/image/JfVvUYuGb4Giga2g7gVv7hhK.png?f=fotoalbum_large

Never ever financial advice...

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• keanu_
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 10:04
wen altseason?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Waah
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 23-09 21:09
FrambozenTaart schreef op woensdag 2 juli 2025 @ 21:00:
Sell in May and go away but remember to come back in... July.
Eerst maar zien wat de rest van juli en augustus brengt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jasper 99
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 07:58
[...]

klinkt sterk als een voorkeur voor beide?

Maar wel een mooi dagje zo alles groen en 7% stijging ten opzichte van gisteren :)

[ Voor 14% gewijzigd door Jasper 99 op 02-07-2025 22:40 ]

Acties:
  • +37 Henk 'm!

• bsmpower
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 23-09 22:20
Pinsa schreef op dinsdag 1 juli 2025 @ 21:08:
@bsmpower Klasse gewoon op juiste moment uitgestapt
Mocht iemand zich zorgen maken, ik heb gisteren alsnog teruggekocht... Ik vond alle adviezen fijn en ongetwijfeld was een pauze nemen ook goed voor me geweest. Maar ik had een enorme onrust en onderbuik gevoel dat al dat gedump een keer moest stoppen. Dus op puur geluk op de bodem gisteravond weer gekocht en de stijging mee mogen maken. Wel besloten het nu echt meer rust te geven dus hier ook minder aanwezig te zijn. Ik ben een hodler en geen trader dus moet van het gedrag af dat ik er elke dag mee bezig ben. Ik probeer ook iets te doen met de andere adviezen zoals het levensgeluk weer vinden, zelfontwikkeling, etc. Iig proberen. Nou fijne avond nog 👍🏻

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• keanu_
bsmpower schreef op woensdag 2 juli 2025 @ 22:41:
[...]

Mocht iemand zich zorgen maken, ik heb gisteren alsnog teruggekocht... Ik vond alle adviezen fijn en ongetwijfeld was een pauze nemen ook goed voor me geweest. Maar ik had een enorme onrust en onderbuik gevoel dat al dat gedump een keer moest stoppen. Dus op puur geluk op de bodem gisteravond weer gekocht en de stijging mee mogen maken. Wel besloten het nu echt meer rust te geven dus hier ook minder aanwezig te zijn. Ik ben een hodler en geen trader dus moet van het gedrag af dat ik er elke dag mee bezig ben. Ik probeer ook iets te doen met de andere adviezen zoals het levensgeluk weer vinden, zelfontwikkeling, etc. Iig proberen. Nou fijne avond nog 👍🏻
Lekker man, en nu meegaan met de wave. Hodl. Maandje of 2-3 wachten en dan sell :)
tussentijds niet naar dips kijken, die gaan komen, maar dat is enkel 'organisch'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jasper 99
Even andere vraag, wat hebben meeste hier als doel? Proberen top te timen dan terug naar FIAT iets leuks kopen? Of terug naar FIAT en later terug naar BTC eventueel met een DCA ?

In principe zou je toch verwachten dat de aandelen/huizen/gehele economie bubbel ergens weer klappen gaat krijgen, als je dan veel fiat hebt kan je natuurlijk ook echt mooi BTC inkopen

[ Voor 43% gewijzigd door Jasper 99 op 02-07-2025 22:46 ]

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• keanu_
50% FIAT, 25% extra BTC en 25% stables als ik ga uitstappen

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Waah
Jasper 99 schreef op woensdag 2 juli 2025 @ 22:39:
[...]

klinkt sterk als een voorkeur voor beide?
ATM of MTA :+

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• Aeronaut
  • Laatst online: 11:20
Fiat -> ETF —> met pensioen

TACO speelt met mn Privé - SC Fonds 12-2024 - SC Fonds 07-2025

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Waah
Jasper 99 schreef op woensdag 2 juli 2025 @ 22:45:
Even andere vraag, wat hebben meeste hier als doel? Proberen top te timen dan terug naar FIAT iets leuks kopen? Of terug naar FIAT en later terug naar BTC eventueel met een DCA ?

In principe zou je toch verwachten dat de aandelen/huizen/gehele economie bubbel ergens weer klappen gaat krijgen, als je dan veel fiat hebt kan je natuurlijk ook echt mooi BTC inkopen
Fiat, dan over 1 a anderhalf jaar DCA.

Als je het elke run uitgeeft, kun je nooit naar generatie al wealth :+

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Danjel
[...]

You shall be reminded of this post. :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Coldcat

Coldcat

HODL

[...]

Mooi man! Goed gedaan!

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• Moiety
  • Registratie: September 2012
  • Nu online

Gewoon, stinkend rijk worden…
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/MAsXWyZatSpH3LrOPj8tfkza0bA=/fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():strip_exif()/f/image/TtZkOHXtm45P69zHo4V84C21.jpg?f=user_large

Acties:
  • +15 Henk 'm!

• Kol Nedra
Even andere vraag, wat hebben meeste hier als doel?
tja

[ Voor 21% gewijzigd door Kol Nedra op 02-07-2025 23:05 ]

nothing stops this train

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alpina
  • Nu online
[...]

Goed bezig kerel! Succes.

Acties:
  • +15 Henk 'm!

• Alpina
  • Nu online
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/2gPqipvMLw0SViD8lOwAFFJUEXY=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/8jhFICX0bjZsXZBamuWTsuYt.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jasper 99
Haha duidelijk!

Ik heb zelf nog 1 ding in gedachten altijd 0.1 btc achterhouden die je gewoon helemaal met rust laat, voor als we echt ooit naar het miljoen scenario gaan. Meerdere die dat denken? Of wel gewoon volledig cash out om dan later hopelijk te kunnen verdubbelen? Vind dat met BTC iets meer een gamble.

Heb zelf wel vorige high op 100k euro stukje verkocht en later weer ingekocht dat was top, maar nu is het natuurlijk maar weer de vraag waar de echte ATH gaat komen als we discovery mode hebben zo.

Acties:
  • +27 Henk 'm!

• Coldcat

Coldcat

HODL

Kol Nedra schreef op woensdag 2 juli 2025 @ 23:04:
[...]

spoiler:
tja
[video]https://www.youtube.com/watch?v=MDAZvSwU_yc&ab_channel=NewKids-Topic[/video]
Over 6 maanden loop je de hoerentent binnen. Zie je al zo'n dikke blauwe paterserbak voor de deur staan. De Porsche van Tom! Aangeschoven bij de wachtrij staat iemand met een HP shirt vooraan. Dat zal Tom wel zijn. Het is druk want Bitcoin is geëxplodeerd. Een nieuw patroon heeft zich ontwikkeld waarbij een nieuwe groep klanten dagelijks intrek heeft gedaan in het hoerenpand.

Staat die man in dat HP shirt vooraan, zegt hij: "ik wil er 3 tegelijk. Je weet wel, TP1.. dan TP2 en daarna komt TP3" De eigenaar probeert de boel in toom te houden en heeft een Zwembroek gevonden die op zoek was naar een bijbaantje, boot gemist. Hij weet de mooiste vrouwen tevoorschijn te toveren alleen het zijn er nooit genoeg. Alsnog blijft de helft op het perron staan.

Altijd een glimlach op het gezicht van Yes als die weer uit een druk moderatie-overleg komt. Tegenwoordig gaat dat in de Champagne room. Taro heeft tweakers namelijk afgekocht van DPG en volgegooid met referral links. Eigenlijk de enige die diversificeerd, hij heeft overal accu's opgehangen en uit de lakens wordt energie teggeleverd. Op een meter boven de bar staat de hashrate van z'n Bitcoin miner. Zo weet hij precies de opbrengst per bezoeker.

Dan heb je nog een klein kamertje, want ook Gelukszoeker kwam langs. Vroeg verkocht in deze run. Hypotheekvrij en klaar met werken, maar altijd op zoek naar een zakcentje. Daarom verkoop hij tweedehands kleding. Hij naait er een speciaal label in.... Schrale Atser staat erin. Aan het eind van de dag neemt hij de blikken mee naar huis. Opgeruimt staat netjes. Schijnt dat Kol z'n vrouw vaak over de vloer komt. Slim als die is heet hij twee prijskaartjes. De kleine lettertjes zijn alleen voor de uber-atsers.

Het is een goedlopende zaak. Taro heeft zoveel energie nodig met z'n systemen dat er geen koelkast geinstalleerd kan worden. Lauwe Schultenbrau is toch de beste drank. Iedere dag zitten de uitgediende Elppa en Frambozentaart voor drie lauwe jongs de dag door te spreken. Vijfhonderd miljoen ETF inflow vandaag... nieuwe rolexen en hippe BBQ's. Iedere dag weer een nieuw verhaal.

Vrouwen kwamen nooit veel langs. Maar af en toe komt er een vrouwlijke bitcoiner langs. Iedereen voor de ramen aan het SIMP'en. Op dat moment geeft Taro een kraai, want de hash-rate daalt richting ATLs.

De jongelui die langslopen lachen ze uit. BTC-boomers zijn het. Iedereen stinkend jaloers kijkend met afgunst. Niemand die weet wat voor hel de weg naar de >$100k geweest is.

[ Voor 3% gewijzigd door Coldcat op 02-07-2025 23:20 ]

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Moiety
  • Nu online
Jasper 99 schreef op woensdag 2 juli 2025 @ 23:12:
Haha duidelijk!

Ik heb zelf nog 1 ding in gedachten altijd 0.1 btc achterhouden die je gewoon helemaal met rust laat, voor als we echt ooit naar het miljoen scenario gaan. Meerdere die dat denken? Of wel gewoon volledig cash out om dan later hopelijk te kunnen verdubbelen? Vind dat met BTC iets meer een gamble.

Heb zelf wel vorige high op 100k euro stukje verkocht en later weer ingekocht dat was top, maar nu is het natuurlijk maar weer de vraag waar de echte ATH gaat komen als we discovery mode hebben zo.
Idd, minimaal 0,1 BTC op een ledger en de komende 10 jaar niet meer naar omkijken. Voor nu… alles in ALTS…
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/TVkuffaJCV8WBwMtrUf62ApV45w=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/IqPvdYlRzNBMyGvDUnlTSYEJ.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +10 Henk 'm!

• Aeronaut
zolang usd naar de vinketering gaat geen euro btc ath voor jullie.. even bedenken dat het 118k usd nodig hebt voor een euroton btc

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Ivdx3IOKYTDEbPJlYk3_QwK8Aug=/fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():strip_exif()/f/image/yDvisELG8bTt5Ao53zO8ek80.png?f=user_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Danjel
-

[ Voor 99% gewijzigd door Danjel op 02-07-2025 23:27 ]

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Gelukszoekr
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 23-09 17:47

Doel is wel zo'n beetje gehaald. Nu aan het sparen om eind 2026, op de bodem van de cycle weer in te stappen en dan hopelijk voor de 3e keer een mooie run maken voor de lol.

Bitcoin - A weapon of mass disruption

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Waah
Aeronaut schreef op woensdag 2 juli 2025 @ 23:21:
zolang usd naar de vinketering gaat geen euro btc ath voor jullie.. even bedenken dat het 118k usd nodig hebt voor een euroton btc

[Afbeelding]
Daarom straks van BTC naar USDC/T. Om vervolgens als de dollar weer stabiel richting de oude prijs gaat tov de euro pas te cashen.... Tenzij we anderhalf jaar na start bear zijn, dan DCA.

Die dollar/euro koers boeit pas op het moment dat je naar fiat gaat.

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• X21r
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 08:15
Jullie kennen allenmaal wel die kolommen met het weer bericht voor de komende 4 dagen wanneer het weer bitcoins gaat regenen.
Dus hier mijn bijdrage wanner het bitcoins gaat regenen volgens de Trend-Based-Fib-Extension.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/APyKzZLymGph32LvyCql3ph0HV8=/800x/filters:strip_exif()/f/image/llyL8jx9vOtuUn1pxkASovIx.png?f=fotoalbum_large
De eerste dag 1 liep bijna de Golden pocket Golden pot vol. gelukkige regende het wel op sommige plaatsen.
Dag 2a werd helaas niets, door dat er een nieuw Lower Low druk gebied voorbij kwam
Dag 2b zag er beter uit , helaas geen bitcoin regen voor sommige van ons.
Dag 3 ziet er positief uit ... alleen het lijken wel dunne stapel stap wolkjes voor dat de Golden pot gevuld gaat worden.
Dus het weer word beter voor de longen longers.. meer adem ruimte.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Pinsa
[...]

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/bojfZyVGmXA-jzx3CRLjICJir7w=/fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():gifsicle():strip_exif()/f/image/FAmWzYdJYWp566WgrvmSTRoa.gif?f=user_large

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Guere
  • Nu online
ETF inflow gisteren $407.8 miljoen. Alle panic sells van dinsdag weer ongedaan gemaakt :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tomtom901
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 11:09

tomtom901

Moderator General Chat
Dit, alleen in NL wordt dat een stuk lastiger zolang ze box 3 in stand houden

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• anti elppa
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 11:11
Haha duidelijk!

ik ga sowieso nooit meer verkopen dan 50 a 55%. Dat doe ik al niet sinds 2013.

Kleine note......tot deze cycle lukte het me überhaupt niet om zelfs maar 10% te verkopen _O- Ben nogal gehecht aan die magische internet muntjes

Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kneepie
  • Registratie: April 2019
  • Laatst online: 23-09 12:00

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pinsa
tomtom901 schreef op donderdag 3 juli 2025 @ 07:45:
[...]

Postadresje in Monaco?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BTC100K2021
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 09:56
Wat is het raadsel vandaag @tomtom901, je identiteit? Zo langzamerhand durf ik wel een poging te doen :P

When moon? EUR/USD gaat in ieder geval vrolijk verder omhoog :X

[ Voor 18% gewijzigd door BTC100K2021 op 03-07-2025 08:09 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• knakworst

knakworst

Get more sats!

Deze meme gaat voor LTO niet meer op. Je verwacht het niet.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/AKk4nLmUZr0Rp8NzQangLHUMBP4=/fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():strip_exif()/f/image/mYyCPkta093gMLwmCH3gOKFP.jpg?f=user_large

Het Grote LTO Network topic - Nederlands Blockchain Bedrijf

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tomtom901

tomtom901

Moderator General Chat
X21r schreef op donderdag 3 juli 2025 @ 00:59:
Jullie kennen allenmaal wel die kolommen met het weer bericht voor de komende 4 dagen wanneer het weer bitcoins gaat regenen.
Dus hier mijn bijdrage wanner het bitcoins gaat regenen volgens de Trend-Based-Fib-Extension.
[Afbeelding]
De eerste dag 1 liep bijna de Golden pocket Golden pot vol. gelukkige regende het wel op sommige plaatsen.
Dag 2a werd helaas niets, door dat er een nieuw Lower Low druk gebied voorbij kwam
Dag 2b zag er beter uit , helaas geen bitcoin regen voor sommige van ons.
Dag 3 ziet er positief uit ... alleen het lijken wel dunne stapel stap wolkjes voor dat de Golden pot gevuld gaat worden.
Dus het weer word beter voor de longen longers.. meer adem ruimte.
Hahaha leuk gebracht.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• tomtom901

tomtom901

Moderator General Chat
BTC100K2021 schreef op donderdag 3 juli 2025 @ 08:06:
Wat is het raadsel vandaag @tomtom901, je identiteit? Zo langzamerhand durf ik wel een poging te doen :P
En dan, kom je met een boormachine of wat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BTC100K2021
tomtom901 schreef op donderdag 3 juli 2025 @ 08:20:
[...]

En dan, kom je met een boormachine of wat?
Haha nee hoor, maar meer een heads-up om in het enthousiasme niet teveel info te delen. Je weet maar nooit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knakworst

knakworst

Get more sats!

[...]

VAE, Portugal, Duitsland (maar redelijk onzeker qua ontwikkelingen).

Dan nog landen waar je niet dood gevonden wilt worden (Panama, Malta, Monaco, etc.).

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Amens
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 23-09 09:01
Haha duidelijk!

Dat is ook wel een beetje mijn idee. 0,1 laten staan en voor de rest wat handelen af en toe. Doel is voor mij in ieder geval het creëeren van passief inkomen op termijn.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• vdLee
  • Registratie: Mei 2016
  • Laatst online: 08:54
knakworst schreef op donderdag 3 juli 2025 @ 08:27:
[...]

Dan nog landen waar je niet dood gevonden wilt worden (Panama, Malta, Monaco, etc.).
Dat is juist het probleem; je wórdt er dood gevonden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vdLee
  • Registratie: Mei 2016
  • Laatst online: 08:54
Amens schreef op donderdag 3 juli 2025 @ 08:28:
[...]

Dat is ook wel een beetje mijn idee. 0,1 laten staan en voor de rest wat handelen af en toe. Doel is voor mij in ieder geval het creëeren van passief inkomen op termijn.
Op welke manier creëer je dan dat passief inkomen?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Danjel
knakworst schreef op donderdag 3 juli 2025 @ 08:27:
[...]

VAE, Portugal, Duitsland (maar redelijk onzeker qua ontwikkelingen).

Ik was afgelopen weekend in de Eifel, best mooie rustige dorpjes daar. Circuit in de buurt waar je kan scheuren met je Porsche. Dat is wel wat voor @tomtom901 denk ik. Mooie huizen ook daar. :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koelebobes
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 10:37

koelebobes

Wen BTC €100K

Vandaag weer boven de 93k€ op kraken bitte
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/tOQuzUtxLz4Qz3x7T01VzDMoiiE=/fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():gifsicle():strip_exif()/f/image/912rhQNnRgqcZlkGX1L6A6It.gif?f=user_large

BTC €94.837,08

Acties:
  • +9 Henk 'm!

• MrMrq
  • Registratie: Februari 2021
  • Laatst online: 09:57
vdLee schreef op donderdag 3 juli 2025 @ 08:34:
[...]

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/ZyCYO7Y5dYWE3A22yXKIPgm-rJI=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/lp8qVHmQDTnEu2rc9pC1x7vy.jpg?f=fotoalbum_large

Maktub

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• paul-s83
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 10:49
[...]

Super dat je dit hier durft te posten. In het verleden werd er nog wel eens lacherig om je berichten gedaan (including moi) omdat je jezelf maar van alles kwalijk bleef nemen.

Erg knap van je dat je eerder deze week alsnog de keuze hebt durven maken om alles te verkopen.
Dat je later in zag dat dat wellicht toch niet de juiste keuze was in een goed leermoment toch?

Gelukkig werd je beloond met het feit dat je uiteindelijk goedkoper terug hebt kunnen kopen d:)b

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BootjeVaren
  • Registratie: Januari 2021
  • Laatst online: 10:36
almelo15 schreef op woensdag 2 juli 2025 @ 20:50:
[Afbeelding]

Hoeveel jaar nog voor btc ook in de buitenring mag?
Afbeeldingslocatie: https://media3.giphy.com/media/v1.Y2lkPTc5MGI3NjExZjk1ZndqMmx3MHZmeDBxbng4d2QyMXZ5ZXZ3NWI3NGdpMDlsZnlrYSZlcD12MV9pbnRlcm5hbF9naWZfYnlfaWQmY3Q9Zw/eJdW08dTywpKxBMTzw/giphy.gif

O ja, wanneer flippening?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Jasper 99
anti elppa schreef op donderdag 3 juli 2025 @ 07:48:
[...]

ik ga sowieso nooit meer verkopen dan 50 a 55%. Dat doe ik al niet sinds 2013.

Kleine note......tot deze cycle lukte het me uberhaubt niet om zelfs maar 10% te verkopen _O- Ben nogal gehecht aan die machische internet muntjes
haha heel herkenbaar dit... voor mij 2017, maar heb wel elke keer mijn profits zien verdampen door steeds te weinig te verkopen. Pijnlijkste is nog steeds Polkadot, echt vastgehouden van 60$ naar nu 4/5$

tenminste zijn pijnlijkere coins geweest, maar polkadot was ooit zo'n 50K nu 4k XD maar goed ik heb er ook een stuk minder in gestopt, denk all in all zo'n 10/15K dus moet nog wel even om igv die break even te doen.

Maar denk voor mij wel na deze zeer pijnlijke alt destruction cycle dat ik wel ga proberen grootste deel alts gewoon 100% te verkopen en een paar projecten waarvan ik denk; maar dit heeft gewoon een vette toepassing en moet ooit nog eens wat worden, daar wat in houden.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Gelukszoekr
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 23-09 17:47
Jasper 99 schreef op donderdag 3 juli 2025 @ 08:57:
[...]

haha heel herkenbaar dit... voor mij 2017, maar heb wel elke keer mijn profits zien verdampen door steeds te weinig te verkopen. Pijnlijkste is nog steeds Polkadot, echt vastgehouden van 60$ naar nu 4/5$

tenminste zijn pijnlijkere coins geweest, maar polkadot was ooit zo'n 50K nu 4k XD maar goed ik heb er ook een stuk minder in gestopt, denk all in all zo'n 10/15K dus moet nog wel even om igv die break even te doen.

Maar denk voor mij wel na deze zeer pijnlijke alt destruction cycle dat ik wel ga proberen grootste deel alts gewoon 100% te verkopen en een paar projecten waarvan ik denk; maar dit heeft gewoon een vette toepassing en moet ooit nog eens wat worden, daar wat in houden.
Ik kan dat echt niet, zo lang iets vasthouden dat continu maar waarde verliest, jaar na jaar. Polkadot was hier ook een tijdje zo'n hype. Maar met al die shitcoins, zodra de hype er uit raakt moet je ze snel dumpen, of je nu op winst over verlies staat.

Is dat niet een oorzaak waardoor mensen toch besluiten langer iets vast te houden dan wenselijk, omdat ze teveel aan hun inkoopprijs vasthouden?

Bitcoin - A weapon of mass disruption

Acties:
  • +9 Henk 'm!

• knakworst

knakworst

Get more sats!

Jasper 99 schreef op donderdag 3 juli 2025 @ 08:57:
[...]

en een paar projecten waarvan ik denk; maar dit heeft gewoon een vette toepassing en moet ooit nog eens wat worden, daar wat in houden.
DOE MAAR NIET.

Bedank me later.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• BTC100K2021
Gelukszoekr schreef op donderdag 3 juli 2025 @ 09:05:
[...]

Ik kan dat echt niet, zo lang iets vasthouden dat continu maar waarde verliest, jaar na jaar. Polkadot was hier ook een tijdje zo'n hype. Maar met al die shitcoins, zodra de hype er uit raakt moet je ze snel dumpen, of je nu op winst over verlies staat.

Is dat niet een oorzaak waardoor mensen toch besluiten langer iets vast te houden dan wenselijk, omdat ze teveel aan hun inkoopprijs vasthouden?
Het beeld bestaat dat het herstel vanzelf wel weer komt. Dat het een kans is "om je GAK verlagen". Dat is enorme dikke tech is die de wereld gaat veranderen.

Er wordt ook te veel een vergelijk gemaakt met aandelen. Een solide onderneming met positieve kasstromen en winst kan op sentiment ook hard dalen, maar die komt wel weer boven drijven. Bij alts is de bodem gewoon 0, er zijn geen steunniveau's te berekenen. Bij een ASML is de bodem ook 0, maar zodra de K/W of FCF-ratio beneden een bepaald punt komt wordt het aandeel gewoon opgekocht.

Daarnaast is verlies nemen lastiger dan winst nemen.

Alts gaan de geschiedenis in als de grootste oplichtingstruc uit deze eeuw.

Het is een stoelendans, wie is exit liquidity en wie kan er op het allerlaatste moment maximal profiteren daarvan. Daarna is het door naar het volgende muntje. Dat hebben we 2,5 cycle gezien (tel ik maart 2024 even mee voor de helft).

De meeste gebruikers hier die al wat langer meelopen hebben zelf ook dezelfde fouten gemaakt overigens.

[ Voor 3% gewijzigd door BTC100K2021 op 03-07-2025 09:16 ]

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Danjel
Ik was heel goed in buy and forget. Had ik niet met alts moeten doen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Moiety
  • Nu online
Doe mij maar een flesje water van $10,- ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• almelo15
  • Registratie: Oktober 2011
  • Nu online
Deze cycle gaan we heel dichtbij komen, maar goj dat het pas de volgende cycle zal gebeuren.

eth, The world's computer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amens
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 23-09 09:01
vdLee schreef op donderdag 3 juli 2025 @ 08:34:
[...]

Door meer BTC te kopen en winst te pakken?

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• Guere
  • Nu online
almelo15 schreef op donderdag 3 juli 2025 @ 09:26:
Deze cycle gaan we heel dichtbij komen, maar goj dat het pas de volgende cycle zal gebeuren.
Hoe dichtbij denk je dan? Je weet inmiddels wel dat het gros van de mensen hier jouw overtuiging niet deelt, maar ergens hoop ik dat tussen je extreme enthousiasme voor ETH er nog wel enig realisme is over wat er mogelijk is.

Want vergeet niet: zelfs al komt er een full blown altseason, BTC zal zelf eerst ook nog moves maken. Laten we voorzichtig zijn en uitgaan van een top van $150k: in dat geval moet ETH een x10 doen vanaf hier voor de flippening. Dat is dus $26.000 per ETH. Als je zegt dat we dichtbij gaan komen, wat bedoel je dan? Ik mag toch hopen dat je zelf ook wel inziet dat dit een behoorlijk onrealistisch target is.

Zelfs al zou BTC stil blijven staan, dan nog moet ETH naar $18.500 voor de flippening.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aeronaut
[...]

hop hop, naar VAE, thailand, vietnam. betaal wat belasting en leef als een influencer 24/7

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• BootjeVaren
almelo15 schreef op donderdag 3 juli 2025 @ 09:26:
[...]

Afbeeldingslocatie: https://i.imgflip.com/9z88su.jpg

Check anders even het ethereum topic hier. Er is al 2 bulls sprake van een flippening maar nog nooit is ETH in de buurt gekomen van BTC mcap. Het ging gebeuren met de Shangai update, daarna Dencun. Altijd hetzelfde riedeltje.

Zoals @Guere zegt zal er heel veel inflow moeten komen omdat tot stand te laten komen. En er komen nog altijd L1's bij die een stuk van de taart mee pikken.

Om het even anders uit te leggen zodat het heel misschien in dat koppie van je binnen sijpelt. Zelf vind ik zilver mooier dan goud. Ik zou zelf nooit een gouden rolex kopen om te dragen. Maar tegen een goudstaaf als hedge tegen inflatie zou ik zekerlijk geen nee zeggen. Zou ik willen dat zilver meer waard wordt dan goud? Misschien wel maar als we objectief naar de metrics kijken dan komen we tot de conclusie dat dit niet snel zal gebeuren.
Tenzij El Dorado natuurlijk echt bestaat en wordt ontdekt.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• kazzzdafke
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 01:01
Zijn er hier veel mensen die momenteel ETF’s in portefeuille hebben?

Ik merk dat daar soms nogal lyrisch over wordt gedaan, terwijl het rendement in vergelijking met een goed gekozen selectie individuele aandelen toch vaak aanzienlijk lager uitvalt.

Begrijp me niet verkeerd: ik heb zelf ook ETF’s, vooral om te kunnen investeren in sectoren of bedrijven die anders financieel moeilijk toegankelijk zijn. Maar het argument van "stabiliteit", dat vaak naar voren wordt geschoven, lijkt mij toch wat overdreven.

De belangrijkste voordelen van ETF’s zijn volgens mij risicospreiding, gemak en tijdsbesparing, al valt dat laatste, zeker voor wie vertrouwd is met aandelenanalyse, best mee.

Zijn er hier trouwens mensen die naast hun BTC of ETH ook crypto-ETF’s in portefeuille houden?
Ik heb me altijd afgevraagd waarom je dat zou doen. Het voelt een beetje alsof je een auto koopt, maar vervolgens altijd met een huurwagen gaat rijden.

Never ever financial advice...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Luuk
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
Hebben we het nou serieus weer over the flippening? :F

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Coldcat

Coldcat

HODL

Luuk schreef op donderdag 3 juli 2025 @ 10:07:
Altijd op de top!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• BootjeVaren
Luuk schreef op donderdag 3 juli 2025 @ 10:07:
Ja, sinds ze nog steeds last hebben van een lokale hittegolf in Almelo.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• anti elppa
best saai zo. when nieuwe ATH????

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• keanu_
anti elppa schreef op donderdag 3 juli 2025 @ 10:51:
Even wachten op uitslag big beautiful bill vote..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anti elppa
keanu_ schreef op donderdag 3 juli 2025 @ 10:52:
[...]

Even wachten op uitslag big beautiful bill vote..
wanneer is dat?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Coldcat

Coldcat

HODL

anti elppa schreef op donderdag 3 juli 2025 @ 10:51:
Jij hodl’t voor duizenden dagen en nu een beetje ongeduldig worden :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anti elppa
Coldcat schreef op donderdag 3 juli 2025 @ 10:58:
[...]

Jij hodl’t voor duizenden dagen en nu een beetje ongeduldig worden :+
hahaah ja. Wil wel eens wat andere getallen op de klok zien. Lang genoeg geconsolideerd weer

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• PlasticPimple
  • Registratie: Mei 2023
  • Laatst online: 09:09
kazzzdafke schreef op donderdag 3 juli 2025 @ 09:59:

De belangrijkste voordelen van ETF’s zijn volgens mij risicospreiding, gemak en tijdsbesparing, al valt dat laatste, zeker voor wie vertrouwd is met aandelenanalyse, best mee.
Het merendeel van de handelaars verslaat een all-world ETF of de S&P niet over de lange duur. Je bespaart niet alleen tijd, maar hebt waarschijnlijk ook een hoger rendement.
Zijn er hier trouwens mensen die naast hun BTC of ETH ook crypto-ETF’s in portefeuille houden?
Ik heb me altijd afgevraagd waarom je dat zou doen. Het voelt een beetje alsof je een auto koopt, maar vervolgens altijd met een huurwagen gaat rijden.
Een paar jaar geleden had ik het overwogen als je een ETF kon kopen met de top 20 coins ofzo. Maar inmiddels ben ik ook een zure maxi geworden.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• keanu_
Laatste debate nu nog bezig, daarna vote

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Magpie
  • Registratie: September 2013
  • Nu online
kazzzdafke schreef op donderdag 3 juli 2025 @ 09:59:
Zijn er hier veel mensen die momenteel ETF’s in portefeuille hebben?

Ik merk dat daar soms nogal lyrisch over wordt gedaan, terwijl het rendement in vergelijking met een goed gekozen selectie individuele aandelen toch vaak aanzienlijk lager uitvalt.

Begrijp me niet verkeerd: ik heb zelf ook ETF’s, vooral om te kunnen investeren in sectoren of bedrijven die anders financieel moeilijk toegankelijk zijn. Maar het argument van "stabiliteit", dat vaak naar voren wordt geschoven, lijkt mij toch wat overdreven.

Ik selecteer nooit individuele aandelen, al heel lang geleden leergeld betaald. De gespreide aandelen ETF is voor mij een geschenk uit de hemel.

Verder is Bitcoin voor mij wel een conviction buy, zolang ik de overtuiging behoud dat er maximaal 21 mln blijven. Met de huidige structurele vraag en het beperkte aanbod, moet de prijs uiteindelijk reageren. En 90% van mijn positie zit in ETF's van BlackRock en Bitwise, 10% in cold storage. Als de koers verder stijgt, gaat waarschijnlijk 60% in cold storage met multisig oplossing. Gemak, lage kosten en een bekend/vertrouwd toegangskanaal: alle stereotypen voor ETF keuze zijn op deze boomer van toepassing.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Eusebius
  • Registratie: November 2001
  • Niet online

Er wordt hier best HODL'en geroepen, maar dat is onzin. Je gaat met een volle Ledger de kist in?

Je moet doelen stellen wat je wilt. Vermogen nalaten voor je kinderen? Of een aankoop, zoals een auto? Daar ga je voor. De wereldeconomie kan inzakken, zoals vaker is gebeurt. Ik verwacht dan wel dat crypto als asset als één van de eerste inzakt. Het is namelijk een luxe-asset. Olie en goud en dergelijke blijf je nodig hebben.

Vroegah had je het Wilde Westen met mooie kansen om een stuk grond te bemachtigen. Werd allengs gereguleerd. Zo zie ik het ook met crypto: het wordt allemaal volwassener. Slechte partijen zijn er tussenuit gesloopt. We kunnen lopen mopperen op overheid, maar zaken als KYC zorgt wel voor meer veiligheid. Pieken en dalen worden wat minder.

Elke beweging heeft een enthousiaste, ongereguleerde beginfase. Dan komt de regulatie-fase: een beweging krijgt een overlegorgaan, regels et cetera. En dan de institutionalisering. Gebeurt bij religie, bij politiek, bij volksbewegingen, bij crypto .. noem maar op.

Alleen bij de dingen die ineens heel hard gaan in het leven kun je erop wachten dat het ook instort. Bijvoorbeeld NSC: veels te hard. Dondert in elkaar. PvdD en SP zijn gewoon partijen die langzaam gegroeid zijn.
NFT's? Hoe lang heeft dat geduurd? 1 jaar? Hippe munten 'die het zouden gaan doen'? Rugpull en het is voorbij.

In het Wilde Westen moet je kansen pakken en rekening houden dat je ook neergeschoten kunt worden. Is het Westen uiteindelijk getemd, dan kun je veiligere wegen gebruiken.

==
hoi

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• knakworst

knakworst

Get more sats!

Eusebius schreef op donderdag 3 juli 2025 @ 11:04:
[...]

Er wordt hier best HODL'en geroepen, maar dat is onzin. Je gaat met een volle Ledger de kist in?
Hodl tot 'pensioen' daarna langzaam opsouperen. Maar voor sommigen is langer dan 3 weken hodl al lastig.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Eusebius
  • Niet online
knakworst schreef op donderdag 3 juli 2025 @ 11:13:
[...]

Hodl tot 'pensioen' daarna langzaam opsouperen. Maar voor sommigen is langer dan 3 weken hodl al lastig.
During Lifetime is niet tot je pensioen he ;-)

Maar het kan een doel zijn: investeren voor pensioen. De vraag is of het pas bij je 67,8e jaar is en je dan lekker kunt gaan touren of dat je je pensioen naar voren wil halen naar bijvoorbeeld 45 of 55. Nou, dan heb je ook een doel: eerder stoppen met werken.

==
hoi

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• Kol Nedra
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/L8hkqIbRtWWzNfXvPuqcg3wV2lY=/800x/filters:strip_exif()/f/image/TgzrcUtlyD6MM7O8hLO9Ykhb.png?f=fotoalbum_large

nothing stops this train

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• knakworst

knakworst

Get more sats!

Eusebius schreef op donderdag 3 juli 2025 @ 11:16:
[...]

During Lifetime is niet tot je pensioen he ;-)

Maar het kan een doel zijn: investeren voor pensioen. De vraag is of het pas bij je 67,8e jaar is en je dan lekker kunt gaan touren of dat je je pensioen naar voren wil halen naar bijvoorbeeld 45 of 55. Nou, dan heb je ook een doel: eerder stoppen met werken.
Werken is onwijs leuk maar ben er op mijn 45e ook wel een beetje klaar mee. Nog een klein zetje moet die vieze ponzi doen. En dan een fluf verkopen om een paar jaar mee vooruit te kunnen om in cash aan te houden. De rest hodl'en tot 2030+. Heb dan hopelijk nog tientallen jaren om te verzilveren. Maar je weet het nooit, zie Freek van Freek&Suzan. Keigezonde marathonloper, niet rokend, ongeneeslijk longkanker op je 32e. Geniet dus bovenal van elke dag hier op deze planeet. Ondanks hoe we het hier verklooien met zijn allen :F

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• knakworst

knakworst

Get more sats!

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/3QokE2EvG8kb2vqh9xYVr9W0l-w=/fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():gifsicle():strip_exif()/f/image/eUELqNMEXE93oYAnC4hojzCR.gif?f=user_large

[ Voor 6% gewijzigd door knakworst op 03-07-2025 11:25 ]

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• koelebobes
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 10:37

koelebobes

Wen BTC €100K

geen donder donder dip dag

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/WmW8dnTET8mmXrqYz6wdpUW-cQc=/fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():gifsicle():strip_exif()/f/image/GVMOvlYPxdELTProJREBaewv.gif?f=user_large

BTC €94.837,08

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• keanu_
ATH loading

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• knakworst

knakworst

Get more sats!

JINX ALERT :henk

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Eusebius
  • Niet online
knakworst schreef op donderdag 3 juli 2025 @ 11:21:
[...]

Werken is onwijs leuk maar ben er op mijn 45e ook wel een beetje klaar mee. Nog een klein zetje moet die vieze ponzi doen. En dan een fluf verkopen om een paar jaar mee vooruit te kunnen om in cash aan te houden. De rest hodl'en tot 2030+. Heb dan hopelijk nog tientallen jaren om te verzilveren. Maar je weet het nooit, zie Freek van Freek&Suzan. Keigezonde marathonloper, niet rokend, ongeneeslijk longkanker op je 32e. Geniet dus bovenal van elke dag hier op deze planeet. Ondanks hoe we het hier verklooien met zijn allen :F
Nou ja dat bedoel ik. We kennen de mensen uit dit topic die ook veel meemaken thuis. Privé en voor werk ook meerdere keren meegemaakt dat je op de begraafplaats staat voor mensen onder de 60.
Je kunt wel wachten tot datum x voordat je y doet, maar je weet niks over je gezondheid/relatie/wereldeconomie op datum x.

Stukje relativering aan de andere kant en ik zie dat de BTC door de € 93k is gekomen. Fijn, dat is 1550000 maal 6 cent.

==
hoi

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• zenith
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Jaja, zo is er nog 1tje die in de rondte gaat.
Op 0,11ct verkocht volgens mij. Zijn laatste response op twitter was "Alive, but dead inside".... :)
Pagina: 1 ... 58 ... 232 Laatste

Let op:
  • "Wat vinden jullie van coin X?" of "Wat is jullie mening over cryptocurrency Y?" vragen horen niet in dit topic thuis. Onderbouw je vraag, licht de techniek en voor- & nadelen grondig toe, etc. of stel je vraag niet.
  • Technische analyses, onderbouwde koersvoorspellingen & crypto gerelateerd nieuws kan je ook in het Nieuws, koers en handel topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws, koers & handel topic #3 posten.
  • Blijf on-topic, hypotheken, Corona/COVID19, voetbal en zonnepanelen zijn bijv. offtopic. Politiek, Trump en Elon Musk zijn alleen on-topic als dit relevant is mbt crypto.
  • Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
  • Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
  • Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen. Referrallinks zijn ook niet toegestaan in je signature/handtekening.
  • Wees vriendelijk en reageer inhoudelijk, speel het niet op de persoon.
  • Commentaar op de moderatie per DM of in het feedbacktopic, niet hier.
  • Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk en crypto gerelateerd. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
  • Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
  • Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.

En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!