10 punten
[ Voor 10% gewijzigd door tomtom901 op 02-07-2025 17:21 ]
10 punten
[ Voor 10% gewijzigd door tomtom901 op 02-07-2025 17:21 ]
ah gaat samen met HP. Word je collega van HPowell. Lekker man. Gratis geld. Doe hem de groeten.tomtom901 schreef op woensdag 2 juli 2025 @ 17:21:
[...]
10 puntenMooi dat het ook van jou komt haha
[ Voor 20% gewijzigd door anti elppa op 02-07-2025 17:25 ]
Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024
Maar blijft ruk, alhoewel er vaak ook kansen liggen.tomtom901 schreef op woensdag 2 juli 2025 @ 17:21:
[...]
10 puntenMooi dat het ook van jou komt haha
Valt mee, in het overkoepelende geheel is juniper klein, maar omdat ze natuurlijk een niche (networking) van het HPE portfolio doen is het daar redelijk 50/50. Maar we gaan wel zien hoe het uitpakt.anti elppa schreef op woensdag 2 juli 2025 @ 17:23:
[...]
maar is toch niet samen gaan? HP heeft de boel gewoon opgekocht. juniper is vrij klein ivm HPE.
Van JNPR nu een HPE medewerker geworden? 😀tomtom901 schreef op woensdag 2 juli 2025 @ 15:39:
Vandaag is de drang naar "FU money" groot als nooit tevoren, ons bedrijf is zojuist overgenomen door een ander bedrijf (beide publiek traded dus iemand kan het vast vinden), eens zien wat voor rollercoaster het gaat worden. Dankzij die oranje munt hoef ik me in elk geval niet super druk te maken. Sigh.
Eusebius schreef op woensdag 2 juli 2025 @ 12:59:
[...]
Evenzo met Shitcoins: vorige run beloofde iedereen en zijn moeder allerlei geweldige toepassingen. Nu het stof is neergedwarreld blijkt daar niks van uit te komen. Enige wat gebeurt is dat mensen elkaar gek maken maar het heeft geen waarde. En bedrijven stappen niet in een muntje. Die maken gewoon zelf iets als ze iets willen doen. Waarvan ik nog precies 0 voorbeelden heb gezien.
[ Voor 34% gewijzigd door ByteMe_ op 02-07-2025 18:09 ]
Mijn laatste reviews: Xiaomi Mi 9T | Mpow H12
TACO speelt met mn Privé - SC Fonds 12-2024 - SC Fonds 07-2025
Die gebeuren niet vaak.Aeronaut schreef op woensdag 2 juli 2025 @ 18:10:
Maak geen triple top maak geen triple top maak geen triple top
Ik voel dat ik in herhaling kom. Zelfde kreet toen ter tijd met 72k?
Ja spant er wel om iddAeronaut schreef op woensdag 2 juli 2025 @ 18:10:
Maak geen triple top maak geen triple top maak geen triple top
Ik voel dat ik in herhaling kom. Zelfde kreet toen ter tijd met 72k?
Hated and loved!tomtom901 schreef op woensdag 2 juli 2025 @ 18:16:
Zo kennen we BTC ook wel weer, wat een breakout, die zag ik niet direct aankomen
Benzinebarrel (1:15) - 0 zonnepanelen - 10 aaa batterijen opslag (2019 model)
3, maar wel met een shitcoin.kazzzdafke schreef op woensdag 2 juli 2025 @ 18:17:
Al 2 TP’s gehit met deze nieuwe rally.
Today is a good day..
[Afbeelding]
They who buy the dip, deserves the rip.
USDT. Alles moet uiteindelijk toch weer terug in BTC.geldermalsen schreef op woensdag 2 juli 2025 @ 18:33:
Als jullie nu btc verkopen doen jullie dat tegen de dollar of euro? Btc ath tegen de dollar nog lang niet tegen de euro.
Vooralsnog tegen de usd(c/t). Heb de tijd totdat die weer bijtrekt… of btc weer eens de onderkant opzoektgeldermalsen schreef op woensdag 2 juli 2025 @ 18:33:
Als jullie nu btc verkopen doen jullie dat tegen de dollar of euro? Btc ath tegen de dollar nog lang niet tegen de euro.
USDT & Usdc voor de dip.geldermalsen schreef op woensdag 2 juli 2025 @ 18:33:
geldermalsen schreef op woensdag 2 juli 2025 @ 18:33:
btc verkopen
Da's afhankelijk van het doel tochgeldermalsen schreef op woensdag 2 juli 2025 @ 18:33:
Bitcoin - A weapon of mass disruption
kazzzdafke schreef op woensdag 2 juli 2025 @ 18:17:
Al 2 TP’s gehit met deze nieuwe rally.
Today is a good day..
[Afbeelding]
Yes! Pamp It! Staan hogerop nog 4 TP’s te wachten!
Never ever financial advice...
Darrell schreef op woensdag 2 juli 2025 @ 18:55:
[...]
Altjes gaan wel hoor. Alleen TAO niet.
[Afbeelding]
Please don’t restore previous version!
Klinkt als een groenteman die blijft klagen dat de supermarkt naast hem alle omzet wegkaapt.
[ Voor 8% gewijzigd door BTC100K2021 op 02-07-2025 19:07 ]
Eindehalte van die trein is inzicht. Wellicht een keertje overstappen?BTC100K2021 schreef op woensdag 2 juli 2025 @ 19:02:
[...]
Klinkt als een groenteman die blijft klagen dat de supermarkt naast hem alle omzet wegkaapt.
Gaat natuurlijk niet veranderen, BTC slokt langzaam alle liquiditeit op.
Jij hebt mij al laten FOMO'en in Aero en Morpho.Aeronaut schreef op woensdag 2 juli 2025 @ 19:10:
[...]
Eindehalte van die trein is inzicht. Wellicht een keertje overstappen?
[ Voor 14% gewijzigd door BTC100K2021 op 02-07-2025 19:13 ]
Morpho is john, heb ze nooit gehadBTC100K2021 schreef op woensdag 2 juli 2025 @ 19:12:
[...]
Jij hebt mij al laten FOMO'en in Aero en Morpho.
En die zakjes staan er net zo kansloos bij als mijn gazon.
Gelukkig zijn het kleine zakjes voor de aardigheid, om wat skin in the game te hebben bij de alts.
eth, The world's computer
almelo15 schreef op woensdag 2 juli 2025 @ 19:21:
Q2 was voor eth. Q3 zal wederom voor eth zijn. Hatsee!
Zo.,.. persoonlijk meegemaakt, in 2010 werd het bedrijf waar ik werkte overgenomen door hpe, kan me nog herinneren wat de teamleider die ik kreeg toen zei: welkom en bereid je voor op een ijskoude periode. Binnen 1.5 jaar was 80% van ons ontslagen en de rest kreeg een dwingend (en heel goed toen) aanbod. Maar genomen en weg.. Hoop dat het nu beter is want oefanti elppa schreef op woensdag 2 juli 2025 @ 17:23:
[...]
ah gaat samen met HP. Word je collega van HPowell. Lekker man. Gratis geld. Doe hem de groeten.
maar is toch niet samen gaan? HP heeft de boel gewoon opgekocht. juniper is vrij klein ivm HPE.
Zal wel aardig leeg gezogen worden
Kun je nagaan als je dat toen in Bitcoin had gestopt…JoebarRC schreef op woensdag 2 juli 2025 @ 19:33:
[...]
Zo.,.. persoonlijk meegemaakt, in 2010 werd het bedrijf waar ik werkte overgenomen door hpe, kan me nog herinneren wat de teamleider die ik kreeg toen zei: welkom en bereid je voor op een ijskoude periode. Binnen 1.5 jaar was 80% van ons ontslagen en de rest kreeg een dwingend (en heel goed toen) aanbod. Maar genomen en weg.. Hoop dat het nu beter is want oef
Dat is letterlijk wat ik minstens 1x per maand bedenk.. Dat zouden bedragen zijn geworden waar ik mee in de quote 500 zou komenColdcat schreef op woensdag 2 juli 2025 @ 19:34:
[...]
Kun je nagaan als je dat toen in Bitcoin had gestopt…
Ik keek nog maar eens naar de ETHBTC chart. En nu vraag ik me nog meer af, in wat voor alternatieve realiteit leef jij?almelo15 schreef op woensdag 2 juli 2025 @ 19:21:
Q2 was voor eth. Q3 zal wederom voor eth zijn. Hatsee!
Dat zit wel Schnorr.
Een waar eth een betere q2 had en een betere q3 zal hebben. Niet meer en niet minder.Gelukszoekr schreef op woensdag 2 juli 2025 @ 19:39:
[...]
Ik keek nog maar eens naar de ETHBTC chart. En nu vraag ik me nog meer af, in wat voor alternatieve realiteit leef jij?
almelo15 schreef op woensdag 2 juli 2025 @ 19:43:
[...]
Een waar eth een betere q2 had en een betere q3 zal hebben. Niet meer en niet minder.
Lekker hoopvol ditJoebarRC schreef op woensdag 2 juli 2025 @ 19:33:
[...]
Zo.,.. persoonlijk meegemaakt, in 2010 werd het bedrijf waar ik werkte overgenomen door hpe, kan me nog herinneren wat de teamleider die ik kreeg toen zei: welkom en bereid je voor op een ijskoude periode. Binnen 1.5 jaar was 80% van ons ontslagen en de rest kreeg een dwingend (en heel goed toen) aanbod. Maar genomen en weg.. Hoop dat het nu beter is want oef
DeGiro, maar geen verstand van ETF's, heb ze (nog) nietanti elppa schreef op woensdag 2 juli 2025 @ 19:38:
Ff serieuze vraag. Wil wellicht wat in etf's gaan stoppen als btc richting de 420k gaat en aardig wat tp's in gedaan zijn, en ik dan dus veel waardeloze fiat heb. Das gewoon zonde, dus deel etf's met tikkie lager risico lijkt me verstandig.
Nou deed ik dat vroeger bij ing. Maar das al weer ff terug. Iemand tips waar fees laag zijn, maar wel met degelijke UI, en dus geen vage tent.
Ing is ook gewoon een optie. Lekker makkelijk. Maar wil ff horen waar jullie zitten.
nothing stops this train
Ach. Ben er stuk beter en vrolijker door geworden haha.. was voor mij de trigger om een totaal andere richting op te gaan (van solution architect naar privacy jurist) en veel leuker.
Ff serieus antwoord. Dan heb je nog aardig wat jaren bedenktijd.anti elppa schreef op woensdag 2 juli 2025 @ 19:38:
Ff serieuze vraag. Wil wellicht wat in etf's gaan stoppen als btc richting de 420k gaat en aardig wat tp's in gedaan zijn, en ik dan dus veel waardeloze fiat heb. Das gewoon zonde, dus deel etf's met tikkie lager risico lijkt me verstandig.
Nou deed ik dat vroeger bij ing. Maar das al weer ff terug. Iemand tips waar fees laag zijn, maar wel met degelijke UI, en dus geen vage tent.
Ing is ook gewoon een optie. Lekker makkelijk. Maar wil ff horen waar jullie zitten.
nothing stops this train
Laatste kans voor Kol om een "morgen nieuwe ATH"-voorspelling te doen die niet uitkomtKol Nedra schreef op woensdag 2 juli 2025 @ 19:56:
laatste kans om BTC nog onder de $110 te kopen
IBIT via Interactive?anti elppa schreef op woensdag 2 juli 2025 @ 19:38:
thanks. gaat ook niet echt om de rendamenten. gewoon inflatie iig corrigeren en wellicht paar % winst tov daarvan. Meer niet. Ook totaal niet actief handelen. Dat alles doe ik wel met Bitcoin (net als rendamenten pakken).almelo15 schreef op woensdag 2 juli 2025 @ 19:55:
[...]
Ff serieus antwoord. Dan heb je nog aardig wat jaren bedenktijd.![]()
Dat gezegd hebbende is deze vraag wel extreem breed. Met dividend, zonder dividend? Tech, industrie. In europa of wereldspreiding?
In het algemeen ben je bij een broker bijna altijd goedkoper uit dan bij een grootbank.
De trend in de aandelen (en daarmee etf) wereld is nu erg pro europa omdat de dollar het zo slecht doet. De vraag is natuurlijk of dat long term verstandig is.
Ja zou voor een all world etf, een euro 50 of euro 600 etf kunnen gaan. Een grondstoffen etf en een vastgoed etf kunnen pakken. Heb je ook etf's die echt "los" van elkaar bewegen op koers gebied.
Mijn oude directeur is nu CTO bij hp Europe. Aardige gast. Vrienden mee worden en dan zit je goed.
Ik gebruik Trade Republic & Bolero. Bolero is zeker niet de goedkoopste, maar veel aanbod, en degelijke interface. Trade Republic is een stuk summierder, kleiner aanbod, maar veel goedkoper. (1€/trade, ook op de US markten).anti elppa schreef op woensdag 2 juli 2025 @ 19:38:
Ja, tevreden met IBKR, of wil je echt een set and forget type ETF @anti elppa, dan vind ik meesman wel een goeie partij maar die zijn niet het allergoedkoopst (ook niet enorm duur in vergelijking)almelo15 schreef op woensdag 2 juli 2025 @ 19:58:
Puur qua prijzen en fees is interactive brokers volgens mij een van de goedkoopste met tevens het grootste aanbod. Zelf geen ervaring mee.
meer dat idd. Maar thanks iig voor de input allen. Kan er zeker wat mee tot nu toetomtom901 schreef op woensdag 2 juli 2025 @ 20:03:
[...]
Ja, tevreden met IBKR, of wil je echt een set and forget type ETF @anti elppa, dan vind ik meesman wel een goeie partij maar die zijn niet het allergoedkoopst (ook niet enorm duur in vergelijking)
nothing stops this train
Je kunt tegenwoordig ook op SOL STONKS kopen.anti elppa schreef op woensdag 2 juli 2025 @ 20:05:
[...]
meer dat idd. Maar thanks iig voor de input allen. Kan er zeker wat mee tot nu toe
Er is ook niets dat jij niet kooptKol Nedra schreef op woensdag 2 juli 2025 @ 20:15:
bij winsten ga ik vooral in dividend kings aandelen zitten en deels fiat usd en euro om later weer te kopen. bij DeGiro kun je ook een dollar account hebben, zo heb ik op DeGiro eigenlijk 2 losse markten; de Europese markt (euro) en Amerikaanse markt (dollars)
oh ja en heb ook Unilever, daar krijg ik Britse pounds van, maar ik kocht Unilever toen het nog in Nederland zat.
Kwam deze wel eens tegen in het ETF’s topic (Passief beleggen met indexfondsen - Deel 1) hier op Tweakers:anti elppa schreef op woensdag 2 juli 2025 @ 19:38:
Trust me when I say this is only the beginning.
Je moet naar de tech kijken, qua waarde is eth een pareltje.Gelukszoekr schreef op woensdag 2 juli 2025 @ 19:39:
[...]
Ik keek nog maar eens naar de ETHBTC chart. En nu vraag ik me nog meer af, in wat voor alternatieve realiteit leef jij?
Hier staat ook veel informatie m.b.t. ETF's en waar te kopen: https://www.financieelonafhankelijkblog.nl/de-beste-etf/anti elppa schreef op woensdag 2 juli 2025 @ 19:38:
Ik vind dit wel een goed verhaalanti elppa schreef op woensdag 2 juli 2025 @ 19:38:
Never ever financial advice...
Saxo hier, want dat kan op een gezamenlijk account met de vrouwlief.kazzzdafke schreef op woensdag 2 juli 2025 @ 20:31:
@anti elppa ik gebruik Saxo vooral. Mexem kan ook.
Het wisselt in laagste kosten nogal eens tussen beide.
ik koop geen schoenen en geen kleding
nothing stops this train
Ach, we hebben toch allemaal wel eens 64 ETH gekocht om een node te kunnen draaien die ons gillend rijk gaat maken?Gelukszoekr schreef op woensdag 2 juli 2025 @ 19:39:
[...]
Maktub
Keurig, blijf notities maken als ik hier wat post.knakworst schreef op woensdag 2 juli 2025 @ 20:24:
[...]
Je moet naar de tech kijken, qua waarde is eth een pareltje.
Zit je er zelf nog dan? Of geen goede vrienden met je oude directeur?gebruikershaes schreef op woensdag 2 juli 2025 @ 20:02:
[...]
Mijn oude directeur is nu CTO bij hp Europe. Aardige gast. Vrienden mee worden en dan zit je goed.
Kennen ze sarcastisch reageren op sarcasme waar jij woont?Danjel schreef op woensdag 2 juli 2025 @ 20:45:
Kennen ze sarcasme in Almelo?
Belasting betalen over geld wat je hebt verdiend nog niet genoeg voor je?
— Mees Wijnants (@MeesWijnants) 2 juli 2025
Goed nieuws!
Binnenkort mag je ook belasting gaan betalen over geld wat je nog NIET verdiend hebt, en daar de staatskas mee spekken.
Super! #box3 pic.twitter.com/V5qDYJvVcs
nothing stops this train
Die roeptoeter lijkt ook echt in NL te wonen
almelo15 schreef op woensdag 2 juli 2025 @ 20:50:
[Afbeelding]
Hoeveel jaar nog voor btc ook in de buitenring mag?
Maar wel Nike!
Lol.Waah schreef op woensdag 2 juli 2025 @ 20:54:
[...]
[Afbeelding]
BTC kan helemaal niet in die ring. Misschien iets beter verdiepen in Bitcoin en wat Ethereum precies doet....
A man who fears suffering is already suffering from what he fears.
Ben benieuwd hoe ETH een samenwerking kan aangaan of kan faciliteren in iets wat volledig decentraal isalmelo15 schreef op woensdag 2 juli 2025 @ 20:58:
[...]
Lol.
Wat btc kan is helemaal niet relevant om in de buitenring te komen. (Overigens kan btc niet zoveel, behalve stijgen en dalen). Het gaat om wat eth kan en doet.
[ Voor 5% gewijzigd door Waah op 02-07-2025 21:03 ]
Nog 2k tot dat helemaal waar is, de laatste ATH lag in mei.FrambozenTaart schreef op woensdag 2 juli 2025 @ 21:00:
Sell in May and go away but remember to come back in... July.
32MrMrq schreef op woensdag 2 juli 2025 @ 20:37:
[...]
Ach, we hebben toch allemaal wel eens 64 ETH gekocht om een node te kunnen draaien die ons gillend rijk gaat maken?
[Afbeelding]
Hoezo vrouwlief?
[ Voor 3% gewijzigd door Gelukszoekr op 02-07-2025 21:14 ]
Ben jij je winsten al aan het tellen?
Tibber; 3-fase Victron ESS, 38,4 kWh opslag; gasloos sinds 2013; Nibe F1245-10PC; SAP; HomeSeer4; Proxmox 8
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq