Oef, er blijft echt niets over van LTO. Nog maar 0.0037 USDT waard. Auw
Als je er nu 10 euro in knikker heb je tig duizend LTO haha. Zet dat op stake en ... is het nog steeds geen reet waard.
Maar even over het Bitcoin verhaal. Wat iets wel of niet waard is, en of daar een onderliggende waarde wel of niet aanwezig is doet er allemaal niet toe. WIJ bepalen wat iets waard is. Als er meer mensen iets willen hebben dan beschikbaar is gaat de prijs omhoog. Zo simpel is het. Al het andere is emotie en is mijn advies dit weg te laten. Kijk er technisch naar.
Bitcoin is van niemand, er is geen eigenaar die de baas is, er is geen hoofdkantoor die je kan bellen en niemand zal je email beantwoorden als je die naar Bitcoin zou sturen, wat al heel knap zou zijn als je dit lukt. Kortom, het is decentraal. We weten allemaal dat er steeds minder van zal zijn, want zo werkt het mechanisme. Schaarste is een onderdeel van prijsontwikkeling.
En hoe je ook tegen Bitcoin aankijkt, of je het iets waard vind of niet, gebakken lucht of onzin, het boeit allemaal helemaal niets. Allemaal emoties. Zolang mensen, bedrijven en overheden het aankopen en/of op hun balans zetten en willen zetten is het waard wat het waard is. Tot nu toe lijkt het erop dat de waarde in de toekomst hoger zal zijn dan nu. En daar kunnen jij en ik de vruchten van plukken.
Je koopt het als prijs wat lager ligt en je neemt winsten als de prijs omhoog is gegaan. Winst nemen is wat veel mensen eng vinden om te doen. Want ja.. de prijs kan nog hoger uitvallen en dan mis je al die winst. Weer emotie. Op emotie gaan mensen plat. Ze worden verliefd op een coin (zoals LTO), ze houden het vast tot de eeuwingheid want ze staan onder water (bagholders) en ze durven geen winst te nemen want misschien gaat de prijs verder omhoog.
Maak gewoon een plan, investeer met je hersenen aan en hou je aan je plan. Dan zal je zien dat het echt wel goed komt. En laat al die gedachtes over piramide spelletjes gaan. In iedere markt waar veel volume is zijn grote bedrijven aan het spelen met gigantische bedragen, waar ze ook veel risico nemen. Alleen kunnen hun duizenden orders in secondes op de markt plaatsen en nemen ze micro winsten. Waar jij en ik lang dubben voor 1 order, en zijn we minuten bezig om hem wel of niet te zetten.
Lieve mensen, LTO is dood, game over. Succes met de andere beleggingen.