Dat is uitgebreid besproken in de channel van de week, waar je neem ik aan ook in zit want het is nog nergens anders officieel iets over gezegd. Dit bedrijf en de UN zijn 2 verschillende tracks die gaande zijn. De ene sluit de andere niet uit.daiyx13 schreef op zaterdag 27 januari 2024 @ 11:08:
Werkt LTO nogsteeds samen met de Verenigde Naties. Dat was eigenlijk waarom ik was ingestapt in eerste instantie. Waarom noemen ze een ander bedrijf in Africa?
Alvast bedankt.
Dankjewel voor je antwoord.Northstar schreef op zaterdag 27 januari 2024 @ 20:22:
[...]
Dat is uitgebreid besproken in de channel van de week, waar je neem ik aan ook in zit want het is nog nergens anders officieel iets over gezegd. Dit bedrijf en de UN zijn 2 verschillende tracks die gaande zijn. De ene sluit de andere niet uit.
Ik zit niet in de telegram channel, maar ze hadden een announcement op twitter gedaan over dat Afrikaanse bedrijf.
Verder hoor ik echt niks meer over de UN en aan de kant van de UN is het helemaal stil. Dus het blijft voor mij nog een beetje vaag allemaal. Zou een hele mooie kans zijn voor marketing als het eindelijk rond is.
Partnerships met overheden en instanties is wat LTO zo uniek maakt, zeker met al die competitie.
Ik had LTO in het verleden ook gekocht omdat ze voorbereid waren op de komende regulaties. Maar jaren later lijken die regulaties nog steeds weinig te doen? Wanneer wordt er verwacht dat die regulaties er komen?
En klopt het dat LTO een connectie heeft met ISO20022? En Proofi is in samenwerking met Stanford university? Dit zouden toch ook dingen zijn die -- als ze waar zijn -- goed zouden zijn voor marketing?
Voor mijn gevoel gebeurt er wel veel achter de schermen maar dit is echt puur een gevoel, verder heb ik weinig om het aan te tonen.
Alvast bedankt.
Het probleem is een beetje dat UN geen "marketing" doet. Ze educaten, maar UN mag in principe geen bedrijf in het zonnetje zetten omdat er dan oneerlijke belangen ontstaan of hoe je dat ook noemt.daiyx13 schreef op zondag 28 januari 2024 @ 14:52:
[...]
Dankjewel voor je antwoord.
Ik zit niet in de telegram channel, maar ze hadden een announcement op twitter gedaan over dat Afrikaanse bedrijf.
Verder hoor ik echt niks meer over de UN en aan de kant van de UN is het helemaal stil. Dus het blijft voor mij nog een beetje vaag allemaal. Zou een hele mooie kans zijn voor marketing als het eindelijk rond is.
Partnerships met overheden en instanties is wat LTO zo uniek maakt, zeker met al die competitie.
Ik had LTO in het verleden ook gekocht omdat ze voorbereid waren op de komende regulaties. Maar jaren later lijken die regulaties nog steeds weinig te doen? Wanneer wordt er verwacht dat die regulaties er komen?
En klopt het dat LTO een connectie heeft met ISO20022? En Proofi is in samenwerking met Stanford university? Dit zouden toch ook dingen zijn die -- als ze waar zijn -- goed zouden zijn voor marketing?
Voor mijn gevoel gebeurt er wel veel achter de schermen maar dit is echt puur een gevoel, verder heb ik weinig om het aan te tonen.
Alvast bedankt.
Stanford is tijd geleden, volgens mij nergens heen gegaan, maar Proofi is bij meerdere lagen betrokken en zal ook nog wel op nieuwe plekken opduiken in de toekomst.
Als je kijkt naar de activiteit op github, dan lijkt het alsof er minder vaart zit in de ontwikkeling sinds vorig jaar zomer:
https://github.com/ltonet...lic-chain/commits/master/
Klopt dat ook echt of zou de ontwikkeling wel doorgaan ondertussen?
Ontwikkeling gaat gewoon door maar sommige gitgubs zoals die van goland zijn private, dus daar zie je de update niet van. Mainnet updates wordt momenteel weinig aan gewerkt omdat er meer gefocused wordt op dingen zoals de ownables bridge, maken van templates voor ownables etc. Etc.ojeewatnu schreef op maandag 12 februari 2024 @ 23:44:
Als je kijkt naar de activiteit op github, dan lijkt het alsof er minder vaart zit in de ontwikkeling sinds vorig jaar zomer:
https://github.com/orgs/ltonetwork/repositories daar staan andere repositories met hun commits.
[ Voor 6% gewijzigd door Northstar op 13-02-2024 21:50 ]
Investeren voor de lange termij is in mijn ogen de enige goede strategie voor goed rendement i.c.m. rust.Thom87 schreef op donderdag 11 januari 2024 @ 09:46:
Misschien wel interessant om eens te horen wat voor anderen uitstap levels zijn? RoyK geeft aan dat hij bij 15cent deels uitstapt. Ik denk dat het met alle beleggingen/investeringen goed is om na te denken over een exit strategie en dus winst te pakken of je verlies te nemen.
Wat is voor anderen een level waarbij je (deels) uitstapt?
Voor mijzelf geldt dat ik bij +/- 30cent een kwart van mijn LTO wil verkopen, zodat mijn investering eruit is. Dan hoop ik dat de bull echt begint en hij zomaar richting een euro kan schieten... Hoe staan jullie erin?
Al het andere is voor diegene die weinig slaap (nodig) hebben.
Door te staken is mijn aandeel binnen LTO al gestegen met ruim 25% in een paar jaar. Ik verwacht dat als de weerstand tussen 0,125 en 0,15 wordt gebroken, het doorstijgt naar 0,25.
Dit is mijn strategie. Ik oordeel niet over die van jou. Maar we zitten er wel samen in;)
Ik heb er altijd ingezeten voor de hoger dan 2-3 USD prijzen. Longterm adem was het zeker, maar ik verwacht dat LTO deze bull run wel dat prijs niveau zal bereiken. Ik ga er vanuit dat bijna elke coin die is door blijven ontwikkelen de ATH wel voorbij gaan. Verder is er gewoon een beetje geluk nodig met liquiditeit, volume en bekendheid.Tony71 schreef op woensdag 6 maart 2024 @ 13:41:
[...]
Investeren voor de lange termij is in mijn ogen de enige goede strategie voor goed rendement i.c.m. rust.
Al het andere is voor diegene die weinig slaap (nodig) hebben.
Door te staken is mijn aandeel binnen LTO al gestegen met ruim 25% in een paar jaar. Ik verwacht dat als de weerstand tussen 0,125 en 0,15 wordt gebroken, het doorstijgt naar 0,25.
Dit is mijn strategie. Ik oordeel niet over die van jou. Maar we zitten er wel samen in;)
We zijn niet ver meer verwijderd van de weerstand...kan zo 'overnight' hele andere waardes op de prikbord staan. RSI is nml ook top.
Het zou zomaar boven de 0,22 ct kunnen staan... deze maand nog.
Daar was die al. Veel plezier voor de zittenblijvers;)
zou je zo maar eens gelijk in kunnen krijgenTony71 schreef op maandag 18 maart 2024 @ 20:20:
Het zou zomaar boven de 0,22 ct kunnen staan... deze maand nog.
Waar wordt de huidige stijging eigenlijk door veroorzaakt?
Zijn een paar zaken, maar vooral alles over the 'real world assets RWA' waarvan LTO network er eentje is van de 40+
https://coinmarketcap.com...65fc676c715b7f34b261e968/
https://www.reddit.com/r/...at_projects_fit_the_bill/
https://cryptoslate.com/cryptos/real-world-assets/
https://coinmarketcap.com...65fc676c715b7f34b261e968/
https://www.reddit.com/r/...at_projects_fit_the_bill/
https://cryptoslate.com/cryptos/real-world-assets/
Een grotere stijging is in de maak, verwacht ik. Kan alleen door de snelheid van de laatste dagen, grafisch niet goed beoordelen wanneer dit gaat plaatsvinden. Het kan nml. ook zo zijn dat we vanaf deze hoogte ineens doorpakken naar boven de 0,35-0,45 grens. Als dat gebeurt is 1 op de borden er eerder dan we denken.
Nu 300 sats weerstand is gebroken lijkt er behoorlijk wat adem ruimte te zijn. Ben blij dat LTO een beetje bijtrekt, want de achterstand was behoorlijk.Tony71 schreef op vrijdag 8 maart 2024 @ 12:14:
We zijn niet ver meer verwijderd van de weerstand...kan zo 'overnight' hele andere waardes op de prikbord staan. RSI is nml ook top.
De combinatie van ownables voor decentralized assets, metaverses en dan ook nog eens RWAs gaat wel interessant zijn denk ik. Zelf ben ik voornamelijk nog op GoLand gefocused en met wat andere projecten bezig over hoe ze ownables kunnen gebruiken. Daarnaast springt er ook af en toe een geïnteresseerde op die LTO meer op de classic manier wil benutten. Securing data, workflows, etc. Er blijft in ieder geval gebouwd worden.
Endelijk een daling...ik kan nu iets zeggen hierover. De RSI daalt hard. Te hard naar mijn idee en de volumes nemen ook af. Kan dus wederom zo zijn dat binnen enkele uren tot maximaal een paar dagen er een draai komt naar boven. Ik verwacht dat we binnenkort op 0,33-0,35 ct staan. Veel kijkplezier!
Afkoel periode was wel even nodig. Tis aanzien wat BTC doet als die zakt kan LTO op sats sterk blijven terwijl er op usdt een cup en handle ontstaat.
Proof of concept die de CEO plaatste gisteren was nice. RWA maken zonder coding benodigheid met behulp van ownables en wettelijk vastgelegd via Firm24, ik ben wel benieuwd wat het allemaal teweeg gaat brengen.
Proof of concept die de CEO plaatste gisteren was nice. RWA maken zonder coding benodigheid met behulp van ownables en wettelijk vastgelegd via Firm24, ik ben wel benieuwd wat het allemaal teweeg gaat brengen.
Het lijkt er op dat we de beweging elk moment inzetten. Het verdient het, gezien de potentie die het nu al heeft.
LTO futures vandaag gelist op MEXC en Bybit.
Na flinke stijgingen, zie ik nu dalingen. Dee grafieken laten mij zien dat stijgingen met hoge volumes en dalingen met veel lagere volumes gepaard gaat. Ik verwacht dat 0,19-0,21 aangetikt zal worden en het een tijdje zijwaarts op zal bewegen zodoende weer lucht te brengen. Een paar dagen zijwaartse met wat uitschieters omhoog en omlaag, is voor mij een koop.
Toch bijzonder dat wanneer je in crypto zit, je na een kleine 2 weken zijwaartse beweging, het al bijna saai begint te vinden... Na zo'n stijging is het al mooi dat bij de afkoelperiode de ondergrens zo goed standhoudt, dus ik moet niet zeuren ;-)
Geen last van als je aan het bouwen ben, er is altijd (bijna te) veel om te doen.Thom87 schreef op woensdag 10 april 2024 @ 11:20:
Toch bijzonder dat wanneer je in crypto zit, je na een kleine 2 weken zijwaartse beweging, het al bijna saai begint te vinden... Na zo'n stijging is het al mooi dat bij de afkoelperiode de ondergrens zo goed standhoudt, dus ik moet niet zeuren ;-)
Grafisch staat het er geweldig voor vind ik persoonlijk. De huidige waardes (0,19 en 0,21) was verwacht en als dat een paar dagen houdt, is dat zeker voor mezelf het overwegen waard om bij te kopen, want als er weer genoeg lucht is, zal het zo weer rond de 0,30 staan is mijn verwachting.
De 'luchtperiode' tussen 0,19-0,21 biedt kansen.
Ik denk dat LTO zo maar hard kan stijgen vanaf dit punt. De RSI als guidline:)
Al het goede komt langzaam...
0,19 en 0,21 is sterker aan het worden!
Vanaf Okt. '23 heeft de RSI een paar keer op deze hoogte/laagte gestaan om van daaruit omhoog te klimmen.
Ben benieuwd;)
0,19 en 0,21 is sterker aan het worden!
Vanaf Okt. '23 heeft de RSI een paar keer op deze hoogte/laagte gestaan om van daaruit omhoog te klimmen.
Ben benieuwd;)
Blijkbaar zit ik fout met de 0,19 - 0,21. Zoals het nu lijkt, zullen zowel LTO als Dusk de 'overigen' volgen naar beneden. Een heel sterk punt ligt bij LTO tussen 0,14 en 0,15. Echter de volumes nemen nu zo sterk af en de RSI is heel erg oversold, dus verwacht ik rond de 0,16 als dieptepunt.
Dat heb ik altijd al gezegd voor de cup en handle die vormt over de maanden heen. Bijgestaan door bitcoin's gedrag natuurlijk. Bovendien is historisch gezien april een rode maand voor btc. Ook niet slecht na al die maanden groen.
Binnenkort voor LTO weer update over de wallet en als het goed is krijgen we meer helderheid over EQTY en hoe dat met LTO gaat werken om de rwa te bewerkstelligen.
Binnenkort voor LTO weer update over de wallet en als het goed is krijgen we meer helderheid over EQTY en hoe dat met LTO gaat werken om de rwa te bewerkstelligen.
Kreeg vandaag onderstaand bericht van Coinmerce:
Vanwege de verdere implementatie van Fireblocks om onze wallet structuur te verbeteren, vinden er wat veranderingen plaats. We zijn afhankelijk van Fireblocks voor het ondersteunen van het LTO mainnet. Het gebruikte blockchain netwerk voor LTO Network wordt dan ook gewijzigd, van mainnet naar Ethereum ERC-20.
Omdat jij voor LTO Network een externe wallet hebt geverifieerd, laten we je weten dat we deze externe wallet verificatie gaan verwijderen om foutieve transacties te voorkomen. Deze moet je dus opnieuw verifiëren.
Indien je gebruik maakt van de native LTO wallet kun je je tokens altijd bridgen van mainnet naar ERC-20 en andersom.
Onze excuses voor het ongemak. Mocht je nog vragen hierover hebben, neem dan contact op met ons support team via support@coinmerce.io. Bedankt voor je begrip.
Met vriendelijke groet,
Team Coinmerce
Wat is nu een mogelijke route van en naar mijn LTO Wallet? Zijn er exchanges die het mainnet ondersteunen?
Het omzetten lijkt te kunnen via de Token Bridge in de LTO wallet, echter kan ik ERC20 tokens naar hetzelfde walletadres sturen?
Edit: Blijkbaar kost het 100 LTO om te bridgen naar ERC-20.. en dan zijn er om het makkelijk te maken blijkbaar ook nog een versie v1 en v2 van de ERC-20 tokens..
Vanwege de verdere implementatie van Fireblocks om onze wallet structuur te verbeteren, vinden er wat veranderingen plaats. We zijn afhankelijk van Fireblocks voor het ondersteunen van het LTO mainnet. Het gebruikte blockchain netwerk voor LTO Network wordt dan ook gewijzigd, van mainnet naar Ethereum ERC-20.
Omdat jij voor LTO Network een externe wallet hebt geverifieerd, laten we je weten dat we deze externe wallet verificatie gaan verwijderen om foutieve transacties te voorkomen. Deze moet je dus opnieuw verifiëren.
Indien je gebruik maakt van de native LTO wallet kun je je tokens altijd bridgen van mainnet naar ERC-20 en andersom.
Onze excuses voor het ongemak. Mocht je nog vragen hierover hebben, neem dan contact op met ons support team via support@coinmerce.io. Bedankt voor je begrip.
Met vriendelijke groet,
Team Coinmerce
Wat is nu een mogelijke route van en naar mijn LTO Wallet? Zijn er exchanges die het mainnet ondersteunen?
Het omzetten lijkt te kunnen via de Token Bridge in de LTO wallet, echter kan ik ERC20 tokens naar hetzelfde walletadres sturen?
Edit: Blijkbaar kost het 100 LTO om te bridgen naar ERC-20.. en dan zijn er om het makkelijk te maken blijkbaar ook nog een versie v1 en v2 van de ERC-20 tokens..
[ Voor 6% gewijzigd door TXav op 30-04-2024 18:31 ]
Ik hoorde het vanmiddag in de community ja. Team is al onderzoek gestart om te kijken of het alsnog via mainnet kan.TXav schreef op dinsdag 30 april 2024 @ 18:16:
Kreeg vandaag onderstaand bericht van Coinmerce:
Met vriendelijke groet,
Team Coinmerce
De erc20 is inderdaad v1 (oude smart contract) and v2 (meest recente en secure smart contract die geaudit is). De bridge in je mainnet wallet ontvangt beide v1 en v2, maar geeft alleen v2 uit naar erc20.
Binance en kucoin ondersteunen mainnet. Kucoin laat vooralsnog Nederlanders toe en het volume is redelijk.
Knip, shillen
[ Voor 89% gewijzigd door Taro op 07-06-2024 20:31 ]
Knip, shillen
[ Voor 91% gewijzigd door Taro op 07-06-2024 20:31 ]
Knip, je bent een shiller als je het mij vraagt
[ Voor 50% gewijzigd door Taro op 07-06-2024 20:31 ]
Wat een ritje weer...Even sliken en weer verder, denk ik dan maar als 'houder'. Maw. ik zit er nog steeds in en heb er geen enkele verkocht. Voortuitgang kun je toch niet stoppen en 'staken' maakt heel veel goed. Fijn weekend voor iedereen hier;)
Het is niet best inderdaad. Maar wel mooi moment om weer wat bij te kopen. Helaas doen mijn andere coins het ook niet best. De winst die ik daar uit haal stop ik in LTO, dus moet nog even geduld hebben.
Met LTO kopen en 'staken', waar ik all enkele jaren mee bezig ben, heb ik minder last van dergelijke dalingen, omdat het aantal coins in bezit blijft stijgen.
als je iets bijkoopt, dan gaat het aantal daarvan inderdaad stijgenTony71 schreef op zaterdag 6 juli 2024 @ 13:19:
Met LTO kopen en 'staken', waar ik all enkele jaren mee bezig ben, heb ik minder last van dergelijke dalingen, omdat het aantal coins in bezit blijft stijgen.
nevermind / opgelost
[ Voor 94% gewijzigd door PhrancK op 22-11-2024 11:29 ]
Is er nog iets uit het onderzoek gekomen?Northstar schreef op dinsdag 30 april 2024 @ 20:03:
[...]
Ik hoorde het vanmiddag in de community ja. Team is al onderzoek gestart om te kijken of het alsnog via mainnet kan.
…..
Zijn er verder nog wat ontwikkelingen te melden? Kwam wat tegen over een LTO Wallet (release 5 dec), wat is hier het voordeel van ten opzichte van de huidige LTO Network Wallet?
Fireblocks vraagt helaas een flinke financiële input om mainnet integratie voor elkaar te krijgen en dat is een hoge drempel. Wellicht als het hoge handelsvolume aanhoudt geeft dit meer motivatie voor dat soort partijen om het uit zichzelf te down of wellicht de prijs flink te laten zakken.TXav schreef op zaterdag 23 november 2024 @ 17:32:
[...]
Is er nog iets uit het onderzoek gekomen?
Zijn er verder nog wat ontwikkelingen te melden? Kwam wat tegen over een LTO Wallet (release 5 dec), wat is hier het voordeel van ten opzichte van de huidige LTO Network Wallet?
De wallet die uitkomt geeft de mogelijkheid voor meer crypto gerichte projecten om lto network als platform te gebruiken. Digital content, real world assets en meer in de toekomst. Vooral de real world asset methode lijkt interessant te worden.
Wallet release vandaag, ziet er goed uit!
Wallet ziet er inderdaad prima uit, moet ik om hier LTO naar toe te sturen het LTO-Mainnet gebruiken?
Edit: Idd het Mainnet gebruikt en het staat vrijwel direct in de Wallet, nu eens kijken hoe het staken vanuit deze Wallet werkt..
Iemand enig idee wanneer de app voor Android beschikbaar komt?
Edit: Idd het Mainnet gebruikt en het staat vrijwel direct in de Wallet, nu eens kijken hoe het staken vanuit deze Wallet werkt..
Iemand enig idee wanneer de app voor Android beschikbaar komt?
[ Voor 50% gewijzigd door TXav op 06-12-2024 17:27 ]
Volgens de Telegram groepen moest de app nog door de Google screening heen. Geen datum afgegeven volgens mij, maar zal snel volgen hopelijk!
Hallo allen.
Recentelijk hierin aan het verdiepen.
De prijs lijkt al fors gestegen te zijn. Helaas ben ik wat laat. Is het te laat om LTO te kopen? 😅
Verwachten jullie dat dit de top is en dat hij weer terugvalt?
Wel echt een mooi initiatief.
Recentelijk hierin aan het verdiepen.
De prijs lijkt al fors gestegen te zijn. Helaas ben ik wat laat. Is het te laat om LTO te kopen? 😅
Verwachten jullie dat dit de top is en dat hij weer terugvalt?
Wel echt een mooi initiatief.
[ Voor 33% gewijzigd door Henkoes op 08-12-2024 17:28 ]
Qua prijs ontwikkeling ziet het er goed uit de afgelopen maand, 2 maanden en ze zitten nog niet op ATH dus het kan hoger natuurlijk. Met de komst van de universal wallet en de geruchten over samenwerkingen met Rolex en Klibanski scheppen hoop natuurlijk.
Dus te laat? Ik denk van niet.
De all time high was afgelopen Q2 2024 toch? Zitten er wel dichtbij.Harveo schreef op zondag 8 december 2024 @ 19:00:
Qua prijs ontwikkeling ziet het er goed uit de afgelopen maand, 2 maanden en ze zitten nog niet op ATH dus het kan hoger natuurlijk. Met de komst van de universal wallet en de geruchten over samenwerkingen met Rolex en Klibanski scheppen hoop natuurlijk.
Die "samenwerking" tussen de artist en rolex vind ik alleen marketing en niet echt iets bijdragen.
Waar ik vooral geïnteresseerd in ben is hoe ze nu aandelen verhandelbaar willen maken en of ze daadwerkelijk bedrijven hebben die assets nu gaan tokenizen.
Vervolgens, waar worden deze dan verhandeld?
Kan iedereen een asset maken? Wie verifieert de authenticiteit en bewaart de asset dan?
Ik heb zojuist de universal wallet bekeken. Lijkt er op dat je vrij makkelijk een NFT kan maken.
Maar er is geen exchange? Hoe verhandel je deze? Lijkt alleen p2p te zijn? Die handelsplaats lijkt mij wel echt nodig.
[ Voor 4% gewijzigd door Henkoes op 08-12-2024 19:25 ]
Ik hoop dat het nog eens die ATH van 0,68 haalt haha. Maar daar zijn we nog heeeeeel ver van verwijderd.
Is dat realistisch?Janterworst schreef op zondag 8 december 2024 @ 22:11:
Ik hoop dat het nog eens die ATH van 0,68 haalt haha. Maar daar zijn we nog heeeeeel ver van verwijderd.
Errr. de ATH van LTO is 87 cent, behaald op 3 april 2021.Janterworst schreef op zondag 8 december 2024 @ 22:11:
@Henkoes We zitten dus nog heel ver van de ATH af met genoeg groei ruimte naar mijn inziens. Zelf ben ik ook van mening dat de meeste coins met daadwerkelijk een team, visie en build methode erachter, allemaal hun ATH van de vorige cycle overstijgen. Geen garantie natuurlijk, maar de markt heeft dit behoorlijk vaak laten zien in de afgelopen jaren.
LTO is dit jaar weer uitgebreider dan de voorgaande jaren. Ze hebben nooit stil gezeten en hebben nu ook meer crypto gerichte ontwikkelingen gehad terwijl de verbindingen naar de echte wereld zoals met de land registratie, documenten securen, etc. ook gewoon doorgaat.
En als je het anders bekijkt: tech hoeft geen drol uit te maken, als je met community voorbij de ATH wilt dan hoef je maar één ding te doen: niet verkopen.
Maar alle gekheid op een stokje, ik denk dat we nog maar aan het begin van de bullrun zitten. LTO gaat nog met leuke dingen komen en hopelijk pakt ownables de aandacht van menig project om er gebruik van te maken.
Documenten securen heeft bijna geen tx/inkomsten per lto.Northstar schreef op maandag 9 december 2024 @ 10:43:
[...]
Errr. de ATH van LTO is 87 cent, behaald op 3 april 2021.
@Henkoes We zitten dus nog heel ver van de ATH af met genoeg groei ruimte naar mijn inziens. Zelf ben ik ook van mening dat de meeste coins met daadwerkelijk een team, visie en build methode erachter, allemaal hun ATH van de vorige cycle overstijgen. Geen garantie natuurlijk, maar de markt heeft dit behoorlijk vaak laten zien in de afgelopen jaren.
LTO is dit jaar weer uitgebreider dan de voorgaande jaren. Ze hebben nooit stil gezeten en hebben nu ook meer crypto gerichte ontwikkelingen gehad terwijl de verbindingen naar de echte wereld zoals met de land registratie, documenten securen, etc. ook gewoon doorgaat.
En als je het anders bekijkt: tech hoeft geen drol uit te maken, als je met community voorbij de ATH wilt dan hoef je maar één ding te doen: niet verkopen.![]()
Maar alle gekheid op een stokje, ik denk dat we nog maar aan het begin van de bullrun zitten. LTO gaat nog met leuke dingen komen en hopelijk pakt ownables de aandacht van menig project om er gebruik van te maken.
Land registratie zou wel super zijn als dat echt wat wordt. Alleen, hebben we wel genoeg nodes om de integrity en beschikbaarheid van de informatie te waarborgen voor een overheid? Er zijn ook geen contractuele eisen gesteld aan de nodes.
Dat ligt eraan om hoeveel processen het gaat en hoeveel documenten, bovendien alle beetjes helpen. Als het om een eind document gaat die gehashed wordt dan is het inderdaad niet zo veel. Is het een levend document dat in combinaties met verifiable credentials door meerdere partijen decentraal up-to-date gehouden wordt, dan zal dat al meer zijn. En als je gestandaardiseerde processen kan aanbieden die makkelijk herbruikbaar zijn bij verschillende instanties maak dat toekomstig gebruik weer makkelijker.Henkoes schreef op maandag 9 december 2024 @ 11:32:
[...]
Documenten securen heeft bijna geen tx/inkomsten per lto.
Land registratie zou wel super zijn als dat echt wat wordt. Alleen, hebben we wel genoeg nodes om de integrity en beschikbaarheid van de informatie te waarborgen voor een overheid? Er zijn ook geen contractuele eisen gesteld aan de nodes.
Verder is er tot nu toe nog nooit sprake geweest van het twijfelen aan de integriteit van LTO Network en het aantal nodes dat er draait. Organisaties die gebruik gaan maken van LTO wordt ook altijd aangemoedigd zelf nodes te gaan draaien. Gebeurd natuurlijk niet altijd, maar elke keer een beetje erbij is prima. In ieder geval geen probleem en geen specifieke eisen.
Op basis van de huidige cijfers brengen die document hashes bijna geen geld in het laatje per lto in %.Northstar schreef op maandag 9 december 2024 @ 13:35:
[...]
Dat ligt eraan om hoeveel processen het gaat en hoeveel documenten, bovendien alle beetjes helpen. Als het om een eind document gaat die gehashed wordt dan is het inderdaad niet zo veel. Is het een levend document dat in combinaties met verifiable credentials door meerdere partijen decentraal up-to-date gehouden wordt, dan zal dat al meer zijn. En als je gestandaardiseerde processen kan aanbieden die makkelijk herbruikbaar zijn bij verschillende instanties maak dat toekomstig gebruik weer makkelijker.
Verder is er tot nu toe nog nooit sprake geweest van het twijfelen aan de integriteit van LTO Network en het aantal nodes dat er draait. Organisaties die gebruik gaan maken van LTO wordt ook altijd aangemoedigd zelf nodes te gaan draaien. Gebeurd natuurlijk niet altijd, maar elke keer een beetje erbij is prima. In ieder geval geen probleem en geen specifieke eisen.
Vandaar dat ik dat geen selling point vind.
Maar ik sta open om overtuigt te worden.
Ik heb vooral mijn ogen op de firm24 integratie en het volume dat dat zal brengen.
[ Voor 3% gewijzigd door Henkoes op 09-12-2024 15:34 ]
Terwijl BTC door dendert zakt LTO naar een diepte punt (#650 op CMC).
Enig idee waardoor het verval komt? (ik volg het niet gedetailleerd)
Geen hype, geen marketing, geen fomo. Gewoon een andere coin zoals er zoveel zijn. Leuk dat ze het in de real world aan de man proberen te brengen maar daar hebben de WallstreetBets degens geen boodschap aan.
Die kopen liever de laatste memecoins.
Die kopen liever de laatste memecoins.
Veel van de markt ging onderuit door Trump shenanigans. Er zijn genoeg community dingen gaande. Inclusief airdrops, art drop, rwa drop die eraan komen. Mensen die ownables aan het maken zijn. Grotere concepten opzetten. Land registratie kruipt vooruit, bitopia decentralized university die dingen onderzoekt, EQTY waaraan gewerkt wordt. Plenty.PhrancK schreef op maandag 20 januari 2025 @ 09:23:
Wat zegt 650 precies? Soort investment ratio?PhrancK schreef op maandag 20 januari 2025 @ 09:23:
Wanneer zien we dan tx? Zo weinig echt rendement op het netwerk. Meeste rendement is inflatie in meer lto coins?Northstar schreef op maandag 20 januari 2025 @ 20:53:
[...]
Veel van de markt ging onderuit door Trump shenanigans. Er zijn genoeg community dingen gaande. Inclusief airdrops, art drop, rwa drop die eraan komen. Mensen die ownables aan het maken zijn. Grotere concepten opzetten. Land registratie kruipt vooruit, bitopia decentralized university die dingen onderzoekt, EQTY waaraan gewerkt wordt. Plenty.
Plek op de Coinmarketcap ranking, deze is op basis van Market Cap.Henkoes schreef op vrijdag 7 maart 2025 @ 16:40:
[...]
Wat zegt 650 precies? Soort investment ratio?
Market cap = Current price x Circulating supply
Goh wat is hier aan de hand...
Ik heb er lang ingezeten sinds 2017, maar ben bij 0,15 ct uit deze trein gesprongen omwille van voorgevoel. Heel spijtig voor diegene die er nog inzitten. Leef met jullie mee
Ik heb er lang ingezeten sinds 2017, maar ben bij 0,15 ct uit deze trein gesprongen omwille van voorgevoel. Heel spijtig voor diegene die er nog inzitten. Leef met jullie mee
Ok bedankt.Tony71 schreef op donderdag 3 april 2025 @ 13:10:
Goh wat is hier aan de hand...
Het is wel zonde wat er gebeurd. Nu de boel op de watchlist staat van Binance. Kan je er wat over ophelderen @Northstar ? Ik volg het met een half oogje maar ik heb het niet helemaal scherp. Ik heb een tasje op stake staan en dat laat ik daar maar gewoon.
Team wist er niks van af. Heeft waarschijnlijk met het handelsvolume te maken. Team is bezig met het binance Team om de stappen te doorlopen om dingen te verbeteren.RoyK schreef op zaterdag 5 april 2025 @ 12:43:
Het is wel zonde wat er gebeurd. Nu de boel op de watchlist staat van Binance. Kan je er wat over ophelderen @Northstar ? Ik volg het met een half oogje maar ik heb het niet helemaal scherp. Ik heb een tasje op stake staan en dat laat ik daar maar gewoon.
Beetje zuur is het wel want te heeft ze altijd op de hoogte gehouden van vorderingen etc.
Maar afijn, de hele markt is belabberd dankzij Trump en de oorlogen, dus ik wacht niet heel veel van crypto de komende tijd. Wel jammer want vind dat door die meme shitzooi er niet echt een bullrun is geweest.
ik ben wel blij met de daling overal. Het zijn voor ons particulieren mooie kansen om een portfolio steviger neer te zetten.
Ik heb geen behoefte om weer jaren te dca'en 😅RoyK schreef op zondag 6 april 2025 @ 19:29:
ik ben wel blij met de daling overal. Het zijn voor ons particulieren mooie kansen om een portfolio steviger neer te zetten.
Ik heb een beetje zitten snuffelen en het maakt me niet echt enthousiast allemaal. Er is niet echt wat sprankelends gaande. Ik lees dat mensen al een poosje klagen over de wallet dat maar niet gefixed lijkt te worden. Marketcap ligt momenteel zelfs lager dan 5 jaar geleden. Ook dat is niet zo lekker.
Eerlijk is eerlijk, heel echt uniek is LTO ook niet meer hedendaags. Er zijn verschillende oplossingen die ongeveer hetzelfde kunnen doen waar van alles binnen gebeurd en grote spelers achter zitten. Neem bijvoorbeeld Algorand, met 10x zoveel volume. Zit ook in overheidsprojecten, ID's, enzovoorts
Hoe je er ook in wil staan, je stapt ergens in omdat je denkt (hoopt) dat het rendement op gaat leveren. Ik zie het niet zo snel meer gebeuren voor de LTO fans. Ik denk dat de niche te klein is en dat andere projecten dingen rondom de niche van LTO kunnen opvangen.
Als de markt weer een beetje opleeft haal ik mn stake los en stop ik er mee.
Eerlijk is eerlijk, heel echt uniek is LTO ook niet meer hedendaags. Er zijn verschillende oplossingen die ongeveer hetzelfde kunnen doen waar van alles binnen gebeurd en grote spelers achter zitten. Neem bijvoorbeeld Algorand, met 10x zoveel volume. Zit ook in overheidsprojecten, ID's, enzovoorts
Hoe je er ook in wil staan, je stapt ergens in omdat je denkt (hoopt) dat het rendement op gaat leveren. Ik zie het niet zo snel meer gebeuren voor de LTO fans. Ik denk dat de niche te klein is en dat andere projecten dingen rondom de niche van LTO kunnen opvangen.
Als de markt weer een beetje opleeft haal ik mn stake los en stop ik er mee.
Ik ben zelf nog steeds bezig vanuit de community met land registratie en één of twee andere projecten. Het team richt zich voornamelijk op EQTY structuur, in de community zijn er wat mensen bezig met Ownables. Er zijn echt nog wel wat dingen gaande, maar het markt sentiment is inderdaad belabberd, ook binnen de LTO community.
Jeetje wat is LTO gezakken. Jammer zeg
Zeker jammer. Rest van de markt bloed ook behoorlijk maar LTO heeft wel hard meppen te voortduren gekregen. Gelukkig bouwen ze rustig door en zit het team niet stil. Zolang ze dat doen is er een kans dat het uiteindelijk weer omhoog gaat.Janterworst schreef op vrijdag 18 april 2025 @ 12:12:
Jeetje wat is LTO gezakken. Jammer zeg
De monitoring tag van Binance zorgt wel voor meer volatiliteit, wat dan weer aantrekkelijk is voor de traders en mensen die trading bots gebruiken.
Aankomende maandag begint de public beta van EQTY voor de community. Als je mee wilt doen (je kan ook wat LTO verdienen geloof ik), dan staat er ergens een link in het telegram kanaal om je in te schrijven.
Is er nog (goed) nieuws te melden vanuit het LTO front? Zou toch mooi zijn als het meer voet aan de grond kan krijgen... Binance heeft daar grote invloed op, maar een update met impact net zo goed maar hoor daar verder weinig nieuw over.
Deze week komt de EQTY litepaper als het goed is. Veel in de community kijken daar naar uit. Of het way gaat doen/helpen... geen idee. De hele markt is belabberd.ojeewatnu schreef op maandag 2 juni 2025 @ 20:33:
Is er nog (goed) nieuws te melden vanuit het LTO front? Zou toch mooi zijn als het meer voet aan de grond kan krijgen... Binance heeft daar grote invloed op, maar een update met impact net zo goed maar hoor daar verder weinig nieuw over.
De dagelijkse trading volume in LTO is echt compleet ingestort. Het is zelfs op het punt van 2020 gekomen en ziet het er niet zo best uit. Een volume van nog geen 600.000 dollar is ook niet een plek waar een trader of investeerder wil zijn, want de risico's zijn dan te hoog. Er zijn meer dan voldoende projecten binnen de crypto wereld die veel interessanter zijn om je centen in te duwen qua risk management.
Je kan het ook niet verkopen met 'de markt is overal slecht', want dat is gewoon niet zo. De afkoeling is er ja, maar staan deze producten niet in hun all time lows maar gewoon klaar om weer nieuwe all time highs te maken.
Ik vrees voor de TLO holders, waar ik er ook één van ben dat het een te niche verhaal is en andere projecten ongeveer hetzelfde kunnen bieden plus meer. Wel is het nu als je van een gokje hou een moment om extra aan te kopen. Als het mee veert omhoog heb je een mazzeltje. Maar meer is het dan ook niet voor mij (op dit moment).
Je hebt er altijd wel één tussen zitten in een breed portfolio. LTO is mijn zwakste schakel in de mijne. Ik heb zelf een uitcheck moment staan. Zodra hij daar in terecht kom stap ik uit en sluit ik dit af.
Je kan het ook niet verkopen met 'de markt is overal slecht', want dat is gewoon niet zo. De afkoeling is er ja, maar staan deze producten niet in hun all time lows maar gewoon klaar om weer nieuwe all time highs te maken.
Ik vrees voor de TLO holders, waar ik er ook één van ben dat het een te niche verhaal is en andere projecten ongeveer hetzelfde kunnen bieden plus meer. Wel is het nu als je van een gokje hou een moment om extra aan te kopen. Als het mee veert omhoog heb je een mazzeltje. Maar meer is het dan ook niet voor mij (op dit moment).
Je hebt er altijd wel één tussen zitten in een breed portfolio. LTO is mijn zwakste schakel in de mijne. Ik heb zelf een uitcheck moment staan. Zodra hij daar in terecht kom stap ik uit en sluit ik dit af.
[ Voor 3% gewijzigd door RoyK op 20-06-2025 11:19 ]
LTO gaat binnenkort van Binance gedelist worden. Dan kan er in een paar weken nog wel 90 procent af vrees ik.
https://www.binance.com/en/square/post/22412083520449
Dat is echt ALLANG in de prijs ingegrepen, lijkt mij. Hele community wist gelijk begin april dat LTO monitoring tag heeft gekregen. Met alle stappen die het team zet is het logischer dat in Juli de monitoring tag verwijderd wordt. Of het gaat gebeuren of niet kan je vanalles over zeggen, maar het enige wat we kunnen doen is afwachten.knakworst schreef op vrijdag 20 juni 2025 @ 13:06:
LTO gaat binnenkort van Binance gedelist worden. Dan kan er in een paar weken nog wel 90 procent af vrees ik.
Met 30% de min in vandaag is dit dus nog niet in de prijs inbegrepen. LTO is nog slechts 0,019 cent waard. Mensen stappen niet in en ja.. soms is het zo. Misschien dat traders er straks mee aan de haal gaan, maar dan dumpen ze het op een gegeven moment omdat ze er niet in zitten voor het project maar op prijs niveau weer massaal uitstappen.Northstar schreef op vrijdag 20 juni 2025 @ 15:19:
[...]
Dat is echt ALLANG in de prijs ingegrepen, lijkt mij. Hele community wist gelijk begin april dat LTO monitoring tag heeft gekregen. Met alle stappen die het team zet is het logischer dat in Juli de monitoring tag verwijderd wordt. Of het gaat gebeuren of niet kan je vanalles over zeggen, maar het enige wat we kunnen doen is afwachten.
Yep, I was totally wrong.RoyK schreef op donderdag 26 juni 2025 @ 15:45:
[...]
Met 30% de min in vandaag is dit dus nog niet in de prijs inbegrepen. LTO is nog slechts 0,019 cent waard. Mensen stappen niet in en ja.. soms is het zo. Misschien dat traders er straks mee aan de haal gaan, maar dan dumpen ze het op een gegeven moment omdat ze er niet in zitten voor het project maar op prijs niveau weer massaal uitstappen.

Ik zit inmiddels voorbij het punt van verkopen, heeft geen nut van mij te verkopen nu, bovendien ben ik benieuwd naar wat EQTY gaat brengen in de komende maanden. Iedereen moet dat zelf weten natuurlijk.
ik heb dit ook meegemaakt met AION een hele poos geleden. Ik verkocht toen op de bodem der bodems, en toen gingen de traders er mee aan de haal. Dit keer hou ik het wel vast, het is toch al verloren. Dus wat kan er erger worden? Als hij opveert kieper ik het eruit. Gelukkig gaat het voor mij om een leuk handje vol, maar meer ook niet. Het staat zelfs nog in stake
Ook Coinmerce knikkert LTO eruit
Hierbij laten wij je weten dat we per 3 juli 2025 geen diensten meer kunnen aanbieden voor LTO Network (LTO) vanwege de nieuwe EU MiCA (Markets in Crypto Assets) regelgeving. Dit betekent ook dat LTO staking wordt stopgezet en de resterende beloningen worden uitgekeerd.
Dit is wat je moet weten:
Het is vanaf nu niet meer mogelijk LTO te kopen of te storten.
Verkopen en opnemen is mogelijk tot en met 2 juli 2025.
Op 3 juli worden alle LTO-assets in staking uit het staking programma gehaald.
Op 3 juli worden alle laatste beloningen uitgekeerd en wordt alle overgebleven LTO-assets automatisch omgezet naar USDC
Hierbij laten wij je weten dat we per 3 juli 2025 geen diensten meer kunnen aanbieden voor LTO Network (LTO) vanwege de nieuwe EU MiCA (Markets in Crypto Assets) regelgeving. Dit betekent ook dat LTO staking wordt stopgezet en de resterende beloningen worden uitgekeerd.
Op 3 juli worden alle laatste beloningen uitgekeerd en wordt alle overgebleven LTO-assets automatisch omgezet naar USDC
Niet zo raar omdat coinmerce in de achtergrond gewoon met binance verbonden is. Wel echt een belabberde streek van ze om gelijk de deposits en buy mogelijkheden te stoppen. Nu kunnen mensen moeilijker de dip kopen.RoyK schreef op donderdag 26 juni 2025 @ 17:26:
Ook Coinmerce knikkert LTO eruit
Las inderdaad ook in de channels dat ze claimen dat lto niet mica approved zou zijn wat echt onzin is volgens mij. Die onzin moet van binance afkomen. Lto is juist mica compliant vanwege de hybrid structuur en het feit dat alles tijdens de seed rounds keurig geregeld was.
[ Voor 5% gewijzigd door Northstar op 26-06-2025 23:49 ]
Helaas ook bij Bitvavo weg
.. LTO maar overgezet naar Metamask, niet de moeite om nu te verkopen.
Is er ook een reden dat LTO verdwijnt van de exchanges?
Er gaan verschillende theorieën rond maar er is niets bevestigd vanuit binance dus dat maakt het moeilijk te zeggen. Het is wel belachelijk. Er is niets veranderd aan lto, team bouwt door gaat etqy launchen heeft rebrand voor september aangekondigd en weet ik het allemaal en binance knikkert ze er af. Heel raar en dubbel zo raar dat binance niet aangeeft wat het probleem is.TXav schreef op dinsdag 1 juli 2025 @ 23:46:
Helaas ook bij Bitvavo weg.. LTO maar overgezet naar Metamask, niet de moeite om nu te verkopen.
Bitvavo valt trouwens weg omdat ze binance orderbook in de achtergrond gebruiken denk ik. Heeft weinig met bitvavo's mening of het project te maken als je het mij vraagt.
Roerige dag in het telegram channel vandaag. Arnold ( voorheen lead architect en nu nog advisor en backup dev) stapt op en zegt geen vertrouwen meer te hebben in de blockchain wegens te lage waarde die vastgehouden wordt on chain (market cap).
Het lijkt dat lto niet meer het tij kan keren helaas. De CEO is er niet voor de community en de delisting van binance heeft de waarde van de coin enorm veel schade toegebracht.
Het lijkt dat lto niet meer het tij kan keren helaas. De CEO is er niet voor de community en de delisting van binance heeft de waarde van de coin enorm veel schade toegebracht.
Een slachtveld bij LTO. vanaf 2017 in mijn bezit gehad, maar met een klein beetje winst kunnen verkopen kleine half jaar geleden toen het even goed omhoog ging. Mijn twijfel onstond toen ik de heren in Monaco zag bij de formule 1...en mij een misselijk voorgevoel gaf.
Deze gasten hebben het enkel aan hun zelf te danken. Ben je er zo vroeg als LTO en dan is dit wat je gebracht hebt...
Deze gasten hebben het enkel aan hun zelf te danken. Ben je er zo vroeg als LTO en dan is dit wat je gebracht hebt...
Vervang LTO door elk andere willekeure ICO token die in de hype van 2017 is ontstaan en je ziet hetzelfde patroon qua prijs.
Rick heeft net aangekondigd weg te stappen als CEO. Ze gaan kijken of er iemand anders het wil overnemen, maar ik zie het somber in.Tony71 schreef op donderdag 3 juli 2025 @ 15:08:
Een slachtveld bij LTO. vanaf 2017 in mijn bezit gehad, maar met een klein beetje winst kunnen verkopen kleine half jaar geleden toen het even goed omhoog ging. Mijn twijfel onstond toen ik de heren in Monaco zag bij de formule 1...en mij een misselijk voorgevoel gaf.
Het is zuur dat het zo snel bergafwaarts is gegaan. Ik hoop dat iemand uit de community het project kan en gaat doorzetten om er toch nog iets van te maken.
Je kan natuurlijk beter een nieuw project beginnen dan deze vergiftigde historie.Harveo schreef op donderdag 3 juli 2025 @ 19:22:
Het is zuur dat het zo snel bergafwaarts is gegaan. Ik hoop dat iemand uit de community het project kan en gaat doorzetten om er toch nog iets van te maken.
Ja, daarom hoop ik dat er uiteindelijk iemand is die kan doorpakken hier op. Met een EQTY token, de aanwezige(?) tech en een nieuw team.
Ik vermoed dat er meer aan de hand is dan wat de community weet. Projecten worden natuurlijk niet zomaar op een delist gezet. En als ik een beetje rond snuffel zijn er ook best wat mensen die al een tijdje hun bedenkingen hebben bij het project. Ik kan me ook wel wat foto's herinneren waarvan ik dacht.. hmmm. Beetje levend als een koning met een wijntje zijn zijn hand. Die paste niet. Vaak hebben de eigenaren van dit soort projecten hun eigen boontjes al lang gedopt en dragen de mensen die verliefd zijn geworden de uiteindelijke lasten. Zo werkt het in het wilde westen, en er zullen er nog velen volgen.
Wat betreft een doorstart onder een andere naam: iedere euro die je hier in wil steken is gewoon een casino verhaal. Er zijn vele goedlopende projecten die veel aandacht krijgen waar je dan toch beter je zuurverdiende centen in kan stoppen.
Probeer niet de volgende x100 te pakken, maar een stabiele x5 samen met gezond verstand. Ik had gelukkig een klein plukje LTO die op zijn beste moment 250 euro waard was. Dit heb ik er gelukkig niet voor betaald en staat het bovendien al een hele poos op stake. Ik heb geen idee wat daar nu mee gaat gebeuren want ik kan me voorstellen dat er een boel nodes nu aan het omvallen zijn.
Ik hou het gewoon verder vast want verkopen levert een paar euro op haha. Dus kan het net zo goed bij me houden.
Wat betreft een doorstart onder een andere naam: iedere euro die je hier in wil steken is gewoon een casino verhaal. Er zijn vele goedlopende projecten die veel aandacht krijgen waar je dan toch beter je zuurverdiende centen in kan stoppen.
Probeer niet de volgende x100 te pakken, maar een stabiele x5 samen met gezond verstand. Ik had gelukkig een klein plukje LTO die op zijn beste moment 250 euro waard was. Dit heb ik er gelukkig niet voor betaald en staat het bovendien al een hele poos op stake. Ik heb geen idee wat daar nu mee gaat gebeuren want ik kan me voorstellen dat er een boel nodes nu aan het omvallen zijn.
Ik hou het gewoon verder vast want verkopen levert een paar euro op haha. Dus kan het net zo goed bij me houden.
En nog steeds weerspreken heel veel mensen (met coins) het feit dat het bitcoin gebeuren deels een piramidespel is waar alleen 'de hoge heeren' flink aan verdienen.Tony71 schreef op donderdag 3 juli 2025 @ 15:08:
Ik denk dat er nog veel meer 'bedrijfjes' in deze sector om gaan vallen de komende jaren.
Muntjes waarmee je geen ijsje of visje kunt kopen op de markt hebben gewoon geen toekomst.
Only two things are infinite, the universe and human stupidity, and I'm not sure about the former
Als je positief ingesteld bent: Je moet toch ook nieuwe funds hebben om een goed team bij elkaar te krijgen.knakworst schreef op donderdag 3 juli 2025 @ 20:29:
[...]
Je kan natuurlijk beter een nieuw project beginnen dan deze vergiftigde historie.
Als je wat pessimistischer bent: Gewoon weer hetzelfde trucje doen, kijken hoeveel geld je deze keer bij elkaar kan harken.
Is het niet simpelweg dat het volume zo laag is, dat de handel in de gaten houden, onderhouden, support bieden, etc meer kost dan het ze oplevert?RoyK schreef op donderdag 3 juli 2025 @ 21:04:
Ik vermoed dat er meer aan de hand is dan wat de community weet. Projecten worden natuurlijk niet zomaar op een delist gezet.
Onder de streep is dit natuurlijk gewoon de zoveelste alt coin, waarbij ze allemaal zeggen dat hun serieuzer zijn dan de andere, ze hebben echt goede partnerships, kijk al die proof-of-concepts eens! Maar wat is er echt in productie op hun blockchain wat zowel een blockchain nodig heeft, als dat het de blockchain als geheel inkomsten oplevert (ik kan wel 1x per dag op een random alt chain de hash van mijn Github project zetten zodat het duidelijk is dat niemand het heeft aangepast, maar 1 transactie per dag levert natuurlijk niet echt een cash flow op).
Zeg je nu dat bitcoin een ponzi is of begrijp ik je verkeerdYaksa schreef op donderdag 3 juli 2025 @ 21:12:
[...]
En nog steeds weerspreken heel veel mensen (met coins) het feit dat het bitcoin gebeuren deels een piramidespel is waar alleen 'de hoge heeren' flink aan verdienen.
Nou, echt fraude zou ik het niet willen noemen. Maar alsnog is het gegeven dat er geïnvesteerd wordt in een product zonder dat daar een intrinsieke waarde achter zit, terwijl de 'waarde' stijgt naarmate er meer vraag naar is/komt waarbij de investeerder een grote kans loopt zijn investering kwijt te raken.knakworst schreef op donderdag 3 juli 2025 @ 21:48:
[...]Zeg je nu dat bitcoin een ponzi is of begrijp ik je verkeerd
Misschien is een vergelijking met de tulpenmanie in de Gouden Eeuw een betere...
Only two things are infinite, the universe and human stupidity, and I'm not sure about the former
Bitcoin heeft dan wel één voordeel ten opzichte van LTO, de CEO lijkt al vroeg vertrokken te zijn.Yaksa schreef op donderdag 3 juli 2025 @ 22:09:
[...]
Nou, echt fraude zou ik het niet willen noemen. Maar alsnog is het gegeven dat er geïnvesteerd wordt in een product zonder dat daar een intrinsieke waarde achter zit, terwijl de 'waarde' stijgt naarmate er meer vraag naar is/komt waarbij de investeerder een grote kans loopt zijn investering kwijt te raken.
Misschien is een vergelijking met de tulpenmanie in de Gouden Eeuw een betere...
Oef, er blijft echt niets over van LTO. Nog maar 0.0037 USDT waard. Auw 
Als je er nu 10 euro in knikker heb je tig duizend LTO haha. Zet dat op stake en ... is het nog steeds geen reet waard.
Maar even over het Bitcoin verhaal. Wat iets wel of niet waard is, en of daar een onderliggende waarde wel of niet aanwezig is doet er allemaal niet toe. WIJ bepalen wat iets waard is. Als er meer mensen iets willen hebben dan beschikbaar is gaat de prijs omhoog. Zo simpel is het. Al het andere is emotie en is mijn advies dit weg te laten. Kijk er technisch naar.
Bitcoin is van niemand, er is geen eigenaar die de baas is, er is geen hoofdkantoor die je kan bellen en niemand zal je email beantwoorden als je die naar Bitcoin zou sturen, wat al heel knap zou zijn als je dit lukt. Kortom, het is decentraal. We weten allemaal dat er steeds minder van zal zijn, want zo werkt het mechanisme. Schaarste is een onderdeel van prijsontwikkeling.
En hoe je ook tegen Bitcoin aankijkt, of je het iets waard vind of niet, gebakken lucht of onzin, het boeit allemaal helemaal niets. Allemaal emoties. Zolang mensen, bedrijven en overheden het aankopen en/of op hun balans zetten en willen zetten is het waard wat het waard is. Tot nu toe lijkt het erop dat de waarde in de toekomst hoger zal zijn dan nu. En daar kunnen jij en ik de vruchten van plukken.
Je koopt het als prijs wat lager ligt en je neemt winsten als de prijs omhoog is gegaan. Winst nemen is wat veel mensen eng vinden om te doen. Want ja.. de prijs kan nog hoger uitvallen en dan mis je al die winst. Weer emotie. Op emotie gaan mensen plat. Ze worden verliefd op een coin (zoals LTO), ze houden het vast tot de eeuwingheid want ze staan onder water (bagholders) en ze durven geen winst te nemen want misschien gaat de prijs verder omhoog.
Maak gewoon een plan, investeer met je hersenen aan en hou je aan je plan. Dan zal je zien dat het echt wel goed komt. En laat al die gedachtes over piramide spelletjes gaan. In iedere markt waar veel volume is zijn grote bedrijven aan het spelen met gigantische bedragen, waar ze ook veel risico nemen. Alleen kunnen hun duizenden orders in secondes op de markt plaatsen en nemen ze micro winsten. Waar jij en ik lang dubben voor 1 order, en zijn we minuten bezig om hem wel of niet te zetten.
Lieve mensen, LTO is dood, game over. Succes met de andere beleggingen.
Als je er nu 10 euro in knikker heb je tig duizend LTO haha. Zet dat op stake en ... is het nog steeds geen reet waard.
Maar even over het Bitcoin verhaal. Wat iets wel of niet waard is, en of daar een onderliggende waarde wel of niet aanwezig is doet er allemaal niet toe. WIJ bepalen wat iets waard is. Als er meer mensen iets willen hebben dan beschikbaar is gaat de prijs omhoog. Zo simpel is het. Al het andere is emotie en is mijn advies dit weg te laten. Kijk er technisch naar.
Bitcoin is van niemand, er is geen eigenaar die de baas is, er is geen hoofdkantoor die je kan bellen en niemand zal je email beantwoorden als je die naar Bitcoin zou sturen, wat al heel knap zou zijn als je dit lukt. Kortom, het is decentraal. We weten allemaal dat er steeds minder van zal zijn, want zo werkt het mechanisme. Schaarste is een onderdeel van prijsontwikkeling.
En hoe je ook tegen Bitcoin aankijkt, of je het iets waard vind of niet, gebakken lucht of onzin, het boeit allemaal helemaal niets. Allemaal emoties. Zolang mensen, bedrijven en overheden het aankopen en/of op hun balans zetten en willen zetten is het waard wat het waard is. Tot nu toe lijkt het erop dat de waarde in de toekomst hoger zal zijn dan nu. En daar kunnen jij en ik de vruchten van plukken.
Je koopt het als prijs wat lager ligt en je neemt winsten als de prijs omhoog is gegaan. Winst nemen is wat veel mensen eng vinden om te doen. Want ja.. de prijs kan nog hoger uitvallen en dan mis je al die winst. Weer emotie. Op emotie gaan mensen plat. Ze worden verliefd op een coin (zoals LTO), ze houden het vast tot de eeuwingheid want ze staan onder water (bagholders) en ze durven geen winst te nemen want misschien gaat de prijs verder omhoog.
Maak gewoon een plan, investeer met je hersenen aan en hou je aan je plan. Dan zal je zien dat het echt wel goed komt. En laat al die gedachtes over piramide spelletjes gaan. In iedere markt waar veel volume is zijn grote bedrijven aan het spelen met gigantische bedragen, waar ze ook veel risico nemen. Alleen kunnen hun duizenden orders in secondes op de markt plaatsen en nemen ze micro winsten. Waar jij en ik lang dubben voor 1 order, en zijn we minuten bezig om hem wel of niet te zetten.
Lieve mensen, LTO is dood, game over. Succes met de andere beleggingen.
Ik geloof dat 'verliezers' mogelijk wat gecompenseerd kunnen krijgen, ondanks dat crypto 'regeltjes-vrij' is. Ik vermoed dat chris toch met zijn bedrijf wat heeft geinvesteerd...Ik vermoed ook dat zij zelf op de verkoopknoppen hebben gedrukt en LTO de genadeklap hebben gegeven. Vanuit een bron heb ik begrepen dat LTO stukjes verkocht om Bitcoins te kopen.
Ik denk dat onderzoek nodig is. Zelf heb ik er geen baat bij, maar ik vind het kwalijk als dit zonder enige devils advocate view;) niet zou worden onderzocht.
Ga voor je gelijk!
Ik denk dat onderzoek nodig is. Zelf heb ik er geen baat bij, maar ik vind het kwalijk als dit zonder enige devils advocate view;) niet zou worden onderzocht.
Ga voor je gelijk!
Tja als ze het echt hebben opgelicht, dan horen ze vervolgd te worden. Tegelijk willen de crypto investeerders geen regeltjes als het goed gaat, want het is decentraal! Dan moet je ook niet ineens wel regeltjes willen als het slecht gaat.