Snikkeldrijer schreef op vrijdag 19 januari 2024 @ 07:19:
[...]
Tenzij je bij de ICO hebt gekocht ben je een stuk meer kwijt dan je bij elkaar hebt gestaked. Het is een van de weinige coins die nog geen stijging heeft gezien richting de komende Bull.
Ik zag dat je het er niet mee eens bent dat hypes worden nagejaagd, dat komt denk ik omdat je er veel te diep in zit. Eerst wilden ze notarissen vervangen, maar sinds de NFT hype zijn alle developers (zijn er ook maar een stuk of 3 lol) vol op NFTs gesprongen. Veel te laat geleverd natuurlijk, dus noemen ze zichzelf nu de RWA chain (nieuwe hype). Gaat toch nergens over?
Daarnaast staan er zogenaamde use cases en partnership op de website waarvan zelfs het team geen informatie heeft (weer lol, bestaan dus duidelijk niet).
Ook zou er een land registry project zijn geweest in Afghanistan die door de Taliban helaas niet door heeft kunnen gaan (lol weer). Nu hebben ze wel veel verschillende andere landen die daar graag gebruik van willen maken, aldus de CEO, maar duurt het jaren om die software (die dus al af was???) om te schrijven naar een meer generieke code die ook bij andere landen kan worden gebruikt. Zijn die drie developers bij LTO zo matig? Of is die Land Registry ook gewoon een meme?
Nogmaals, ik ben blij dat ik er uit ben. Heb er aardig verlies op gedraaid, maar maak dat inmiddels weer goed op andere munten die inmiddels al wel wat beweging laten zien in tegenstelling tot LTO.
Grappig, ik zou juist zeggen dat je denkt dat ze hypes najagen omdat jij niet goed volgt wat ze doen. Dus inderdaad, ik denk dat ik beter geïnformeerd ben dan jou en gebruik die kennis dan ook om je statement (die nergens op slaat) te weerleggen.
Alle tools van de eerste jaren zijn nog steeds beschikbaar en kunnen door integrators gebruikt worden. Daarnaast worden nieuwe tools verkend en gebouwd zodat deze ook aangeboden kunnen worden en je ziet dan ook projecten die interesse in de toosl van LTO meerdere dingen verkennen en implementeren voor hun visies. LTO is een layer-1 die als visie heeft identiteit, privacy en ownership oplossingen via blockchain tools in de digitale wereld te brengen. Het ene slaat aan, het andere niet. Dat weet je bijna nooit van tevoren en dus blijf je bouwen en netwerken.
Zelf werk ik vanuit de community mee met LTO en ben ook bij enkele projecten betrokken en/of doe outreach naar projecten. Of dan nou identity, ownables, of workflows met anchoring is maakt helemaal niet uit. Het land registry project is nog steeds gaande op meerdere fronten. Ik heb momenteel wekelijks overleg met de partij die het in één van de Afrikaanse landen gaat introduceren, maar vanwege politieke spanningen wordt er nog niets naar buiten gebracht totdat ze zelfverzekender zijn over hoe ze dingen kunnen aanpakken.
Of je weggaat uit een munt of niet, dat moet je zelf weten, maar ga geen onzin zitten blaten terwijl je het zelf niet meer volgt. Elke crypto investeerder die de flow van de markt kent weet dat je de afgelopen 2 jaar kon gebruiken om je bags te vullen en als je in een project geloofd maar te hoog bent ingestapt, dat je die tijd kan gebruiken om te DCA'en. Met LTO heb ik nooit rood mee gestaan omdat ik daar heel vroeg in zat, dat klopt. Maar van mijn andere munten stonden er zeker ook een paar onder water omdat ik daar te laat in ben gegaan. Voor mij waren dat dingen als DUSK en SXP. DUSK heb ik weggedaan en mij verlies gepakt net als jij met LTO, omdat ik het daar niet meer zag zitten met nog steeds geen mainnet na al die jaren, met één van de founders die een stapje terug deed en een zeer gefocusde use case. Maar dat was toen, wie weet wat ze nu doen of hoe ver ze nu zijn. Ik niet, maar je ziet mij dan ook niet over ze miepen. SXP ben ik gaan DCAén en heb ik van 2 USD average naar 60 cent average gebracht ofzo. Ook daar heb ik geen idee van de ontwikkelingen, en misschien DCA ik wel voor niets. Maar ook daar ga ik niet over miepen, want dat is gewoon mijn keuzen. Door mijn DCA weet ik in ieder geval dat ik weer sneller in het groen sta als de munt weer meegaat met de markt. Ik ken vele mensen die dan ook DCA met LTO hebben gedaan en de APY heeft voor het staken/leasen heeft daar zeker ook bij geholpen de afgelopen tijd.