Het Grote LTO Network topic - Nederlands Blockchain Bedrijf

Pagina: 1 ... 6 7 Laatste
Acties:

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tony71
  • Registratie: Februari 2021
  • Laatst online: 29-06 19:24
Northstar schreef op maandag 13 november 2023 @ 11:43:
[...]

Sorry, hier ga ik niet op reageren. Het team en mensen uit de communitie zijn continue bezig verder dingen uit te bouwen. Dat de prijs hier niet op reageert, zegt meer is over de markt en mensen die erin zitten dan over het project zelf naar mijn menig.
Ik ben het zeer met je eens dat de markt mede bepaald wordt door wat een zot er voor wilt geven. Voor wat betreft LTO is het voor onmogelijk een via een andere invalshoek (zoals boekwaarde; discount cashflow etc.) antwword te krijgen over de waarde van het bedrijf of de crypto die zij hebben uitgegeven en die ze zelfs nog moeten uitgeven. En die de waarde zo maar kan verlagen!! Dat is al 1 (groot) dingetje die de stijging van LTO coin tegen kan houden, tot dat die stukken op de markt zijn!

Het feit dat projecten op zijn gat liggen is ook iets... Helderheid van zaken geven is belangrijk lijkt me. Niet een illusie of iets in stand houden....en de schuld bij de gebruikers leggen. Dat is nr.2.

Daarnaast ben je niet objectief Northstar...je bent onderdeel van of heel nauw betroikken bij LTO.

Ik houd deze coins forever, ik ben jongs af aan geleerd wat een aandeelhouder betekent. Nooit verkopen, dividend pakken en geld laten werken. Op deze manier een betere toekomst voor iedereen. Mooi als je als dubbeltje geboren bent in Hartje Utrecht.

Daarnaast geloof ik er nog steeds in (LTO), maar mijn vrouw heeft een mandje waar LTO niet inzit omdat ze andere meer bemind vaak ook omdat deze bekender zijn (marketing funnel)...nr.3

Nr 4 en 5 komt later als deze zijn opgelost;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tony71
Ik keek nog even in haar mandje waar we zonet over spraken...Dusk (geen onbekende en prima team) zit daar wel in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tony71
En nog even voor de duidelijkheid...Ik wil niemand, Northstar, LTO of wie dan ook tegen de schenen schoppen. Ook ik wil dat het een succes word. Maar we moet kritisch zijn, het team moet verschrikkelijk hard werken en alles uit de kast trekken om deze wedstrijd tot een goede afloopt te brengen...Mijn Bilthovense Voetbalclub coach in 1984 begon ook altijd zo voorafgaande de wedstrijden op zaterdag. Een van de mooiste tijden uit mijn leven en vooral als we hadden gewonnen terwijl we eerst achter stonden...Dezelfde coach zei dan nadien, jongens dit is een overwinning op jezelf. Fantastisch!

Nu ben ik ouder en zie ik LTO nadat ik in 2017 mijn eerste stukken kocht via ideal betalingen aan de luitjes zel, ook als een klein voetbalclubje...bovenaan eindigen is te hoog gegrepen, de middenmoot, plekje 250 en 300 ipv 560 zou mooi zijn.

Volgende week weer trainen jongens voor de volgende wedstrijd;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Northstar
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 26-06 23:49
Tony71 schreef op maandag 13 november 2023 @ 16:52:
[...]

Ik ben het zeer met je eens dat de markt mede bepaald wordt door wat een zot er voor wilt geven. Voor wat betreft LTO is het voor onmogelijk een via een andere invalshoek (zoals boekwaarde; discount cashflow etc.) antwword te krijgen over de waarde van het bedrijf of de crypto die zij hebben uitgegeven en die ze zelfs nog moeten uitgeven. En die de waarde zo maar kan verlagen!! Dat is al 1 (groot) dingetje die de stijging van LTO coin tegen kan houden, tot dat die stukken op de markt zijn!

Het feit dat projecten op zijn gat liggen is ook iets... Helderheid van zaken geven is belangrijk lijkt me. Niet een illusie of iets in stand houden....en de schuld bij de gebruikers leggen. Dat is nr.2.

Daarnaast ben je niet objectief Northstar...je bent onderdeel van of heel nauw betroikken bij LTO.

Ik houd deze coins forever, ik ben jongs af aan geleerd wat een aandeelhouder betekent. Nooit verkopen, dividend pakken en geld laten werken. Op deze manier een betere toekomst voor iedereen. Mooi als je als dubbeltje geboren bent in Hartje Utrecht.

Daarnaast geloof ik er nog steeds in (LTO), maar mijn vrouw heeft een mandje waar LTO niet inzit omdat ze andere meer bemind vaak ook omdat deze bekender zijn (marketing funnel)...nr.3

Nr 4 en 5 komt later als deze zijn opgelost;)
Maar wat maakt het uit dat projecten stoppen dan als het team actief is en blijft bouwen? Weet jij van dag tot dag welke projecten er op Ethereum, FLUX, KDA starten of stoppen? Ik bedoel, het is leuk als er meer bij komt en een mooie use case zal meer ogen brengen, maar je kan in mijn ogen niet verwachten dat de organisatie het vol kan houden overal maar achter aan te zitten van de projecten die gestart zijn. Ze zullen altijd iets nieuws aanpakken als ze kunnen, daar kan je zeker van zijn, maar uiteindelijk moeten ze het ook weer uit handen geven.

Wat betreft de waarde van het bedrijf: Ja een goed lopend LTO Network als bedrijf is handig voor de stimulatie van het netwerk en ontwikkelingen, maar LTO is een decentraal netwerk. Zelfs als LTO er morgen mee ophoudt kan het project en blockchain verder blijven gaan, zich ontwikkelen, enz. Als bedrijfsvoering hoeft het team geen verantwoording af te leggen, terwijl ze dat wel geregeld doen, puur omdat ze de waarde van de community willen erkennen richting de community zelf. Ik geloof dan ook niet dat het team het netwerk zit tegen te werken, dat zou hen alleen maar zelf belemmeren.

En of de komende dingen goed landen en snel zullen verspreiden, tja dat moeten we nog zien. Ik hoop het in ieder geval wel. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoyK
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 30-06 16:34

RoyK

Hobby tekenaar

dank voor de opsomming / update in een notendop @Northstar

Mijn portfolio op Instagram

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Northstar
Ziet er naar uit de de 80% consensus bij de nodes al bereikt is voordat de counting periode ingaat morgen. Vote zal dus in de eerste count van 10k blocks geaccepteerd worden.

https://lto.tools/activation/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tony71
Ik adviseer om niet te veel geld te stoppen in LTO. Er zijn anderen die op de korte termijn het veel beter doen. Op de lange termijn is een gok! Persoonlijk vind ik LTO te gek...al was het alleen maar om het idee dat het Hollanders zijn en we elkaar moeten steunen. Hogere koersen zal meer geloofwaardigheid geven aan LTO, dat is wat ze nu ook nodig heeft...

Ik blijf ze steunen en zal het nooit verkopen:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Northstar
Persoonlijk ben ik ook enkel hier om updates over de voortgang van LTO te geven. Wellicht trekt het weer leuke usecases aan. Wat iedereen doet met crypto gokken... ik bedoel investeren, moet iedereen lekker zelf weten.

De 9,62% APY van LTO heeft mij in ieder geval prima geholpen om door de bearmarket tw komen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tony71
Northstar schreef op dinsdag 14 november 2023 @ 14:25:
Persoonlijk ben ik ook enkel hier om updates over de voortgang van LTO te geven. Wellicht trekt het weer leuke usecases aan. Wat iedereen doet met crypto gokken... ik bedoel investeren, moet iedereen lekker zelf weten.

De 9,62% APY van LTO heeft mij in ieder geval prima geholpen om door de bearmarket tw komen.
Het cummulerende effect van APY is wat uiteindelijk over een periode van jaren zijn vruchten gaan afwerpen...the Warrent Buffet methode;)
A higher price will do make me smile even more!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tony71
Mijn grafiek zegt dat er een pump aan zou kunnen komen hhahahahhaa

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tony71
LTO is blijkbaar niet klaar om mee te doen met de pump die de afgelopen tijd gaande is. Eigenlijk is het hele jaar al kommer en kwel voor LTO. Alleen bij dalingen is het het snelst beneden...
Welk koersdoel heb jij voor LTO voor het einde van het jaar?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Northstar
Tony71 schreef op zaterdag 18 november 2023 @ 13:41:
LTO is blijkbaar niet klaar om mee te doen met de pump die de afgelopen tijd gaande is. Eigenlijk is het hele jaar al kommer en kwel voor LTO. Alleen bij dalingen is het het snelst beneden...
Welk koersdoel heb jij voor LTO voor het einde van het jaar?
Geen die ook maar ergens op gebaseerd kan zijn want mijn mening komt blijkbaar niet overeen met die van de markt. Ik probeer gewoon ontwikkelingen te stimuleren zodat het ecosysteem groeit en ik heb al behoorlijk lang geleden de hoop opgegeven dat de markt echte inzet en potentie herkent in plaats achter hype en meme coins aan te jagen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tony71
Marketing funnel is in deze tijd enorm belangrijk.

Het gaat niet om de resultaten van vandaag, maar welke mogelijkheden er zijn.
Een bewijs hiervan afgeven, doelende op concrete samenwerkingen of aantrekken van mensen uit de markt die zich bewezen hebben zal de koers enorm goed doen en investeerders trekken, is mijn verwachting...

Voor mij maakt het niet uit of vandaag of over 5 jaar BIG NEWS naar buiten gebracht wordt...

Iets wat omhoog gaat, komt ook weer naar beneden en andersom...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Northstar
Titanium mainnet update is succesvol geactiveerd. Weer een stap dichterbij het complete ecosystem van identity, privacy en ownership.

Mobile wallet komt eraan en de road ahead. Very nice.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thom87
  • Registratie: December 2023
  • Laatst online: 24-05-2024
Hi, kan iemand mij vertellen waarom de verschillen in uitbetalingen per periode zo verschillend zijn? Ik begrijp dat er verschil in kan zitten, maar bij de laatste uitbetaling heb ik +/- 40% minder ontvangen dan bij de uitbetaling daarvoor. Dit terwijl er verder niks is veranderd...

Thx alvast!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Northstar
Thom87 schreef op zondag 3 december 2023 @ 16:49:
Hi, kan iemand mij vertellen waarom de verschillen in uitbetalingen per periode zo verschillend zijn? Ik begrijp dat er verschil ik kan zitten, maar bij de laatste uitbetaling heb ik +/- 40% minder ontvangen dan bij de uitbetaling daarvoor. Dit terwijl er verder niks is veranderd...

Thx alvast!
Welke node is het? Het ligt aan een aantal dingen waarschijnlijk. Ten eerste als de uitbetaling op een bepaalde dag is van de maand (zoals bij LowSea Leasing die 1ste en 15de van de maand uitbetaalt) dan is de ene periode om de maand een dag langer dan de andere. Verder verschilt het ook door de hoeveelheid totale leased tokens die op het netwerk gestaked zijn. Hoe meer tokens hoe langer het APY percentage per persoon. En daarnaast zitten er verschillen in de dagelijkse transacties die door echte bedrijven gedaan worden. Die kunnen fluctueren. Ook worden de extra rewards die gemint worden elk block een beetje minder en als laatste is er net een mainnet update geweest en zijn er wat nodes die veel transacties gaven die niet helemaal vloeiend upgraden waardoor ze wat downtime hadden.

Die dingen kunnen dus allemaal impact hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thom87
.

[ Voor 98% gewijzigd door Thom87 op 04-12-2023 16:24 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Thom87
Northstar schreef op maandag 4 december 2023 @ 08:44:
[...]

Welke node is het? Het ligt aan een aantal dingen waarschijnlijk. Ten eerste als de uitbetaling op een bepaalde dag is van de maand (zoals bij LowSea Leasing die 1ste en 15de van de maand uitbetaalt) dan is de ene periode om de maand een dag langer dan de andere. Verder verschilt het ook door de hoeveelheid totale leased tokens die op het netwerk gestaked zijn. Hoe meer tokens hoe langer het APY percentage per persoon. En daarnaast zitten er verschillen in de dagelijkse transacties die door echte bedrijven gedaan worden. Die kunnen fluctueren. Ook worden de extra rewards die gemint worden elk block een beetje minder en als laatste is er net een mainnet update geweest en zijn er wat nodes die veel transacties gaven die niet helemaal vloeiend upgraden waardoor ze wat downtime hadden.

Die dingen kunnen dus allemaal impact hebben.
Thx voor je uitgebreide antwoord en klinkt logisch. Ik kijk de volgende uitbetaling even aan, wellicht dat het dan weer op het 'normale' niveau zit.

Het gaat om Our /biz/ node trouwens.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Northstar
Thom87 schreef op maandag 4 december 2023 @ 16:24:
[...]

Thx voor je uitgebreide antwoord en klinkt logisch. Ik kijk de volgende uitbetaling even aan, wellicht dat het dan weer op het 'normale' niveau zit.

Het gaat om Our /biz/ node trouwens.
our biz node heeft als node wallet: 3JwDJx9poWx84v1ffkATRUCSQJnxW4WUcgb

Als je deze opzoek in de generator 30 day overzicht: https://lto.tools/generators-monthly/ dan zie je inderdaad dat die node een tijdje down is geweest recent, dus dat zal impact gemaakt hebben, maar die wordt over de langere termijn weer gecompenseerd doordat ze voor korte tijd iets meer nodes krijgen in ratio tot de andere geloof ik. Dus inderdaad even afwachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tony71
Het LTO grafiekje... laat iets zien wat me doet glimlachen. Ik schat (kansberekening) in dat we binnen een week een grote beweging omhoog gaan zien. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tony71
Willen we downtrend echt gaan verlaten dan is het eerste doel 0,125 -0,135 ct.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Northstar
Wat ook leuk is, is dat de eerste ownables op mainnet geforged zijn! :) Moet nog veel gebeuren, maar stapje voor stapje komt het dichterbij.

https://twitter.com/TheLTONetwork/status/1732406925311287505

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Northstar
LTO heeft deze week de nieuwe plannen voor RWA (Real World Assets) bekend gemaakt. Door verschillende onderdelen te combineren, is LTO in staat alle facetten van real world assets te ondersteunen, compleet met DAO en notaris ondersteuning.

https://blog.ltonetwork.com/rwa_roadmap/

Meer informatie volgt met het uitkomen van de RWA litepaper in de komende weken.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Janterworst
  • Registratie: Maart 2017
  • Laatst online: 30-06 23:44
LTO wordt ook een beetje wakker :).

[ Voor 18% gewijzigd door Janterworst op 23-12-2023 12:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daiyx13
  • Registratie: Januari 2024
  • Laatst online: 14-10-2024
De technologie is goed maar we missen naar mijn gevoel nog iets 'tastbaars'. Hoop dat de VN partnership LTO meer in het licht zal brengen. Klopt het nou dat LTO ook betrokken was bij ISO20022? Wat zou dat nog kunnen impliceren? En de EU regelgeving van 2024?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoyK

RoyK

Hobby tekenaar

Hoewel ik probeer positief te berichten, kijk ik er gewoon zo zakelijk mogelijk naar. LTO is een "gokje" die je kunt wagen in crypto space. Een wereld waar duizenden producten ons vertellen dat ze het gouden ei zijn en de wereld gaan veranderen. De één is nog sneller dan de andere, de ander nog groener dan zijn voorganger. Etc etc. LTO is daar ook één van, maar wel met een paar klanten die er gebruik van maken (of maakten).

Het is nooit verstandig om all-in te gaan op crypto product buiten ETH en BTC. Als je dat wel doet, heb je nog wat lessen te leren met betrekking tot verstandig je geld beleggen.

Rond de 15 cent stap ik in ieder geval op een maandlevel met een deel uit mijn positie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thom87
Misschien wel interessant om eens te horen wat voor anderen uitstap levels zijn? RoyK geeft aan dat hij bij 15cent deels uitstapt. Ik denk dat het met alle beleggingen/investeringen goed is om na te denken over een exit strategie en dus winst te pakken of je verlies te nemen.

Wat is voor anderen een level waarbij je (deels) uitstapt?

Voor mijzelf geldt dat ik bij +/- 30cent een kwart van mijn LTO wil verkopen, zodat mijn investering eruit is. Dan hoop ik dat de bull echt begint en hij zomaar richting een euro kan schieten... Hoe staan jullie erin?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daiyx13
In principe is er qua fundamentals niks veranderd, of ze zijn zelfs beter geworden. Enige wat is veranderd is marktsentiment. Ik ben nog steeds positief dat het goed komt long term en ik verwacht minstens 2 euro tijdens de bull run (kan zelfs veel hoger). LTO mist echter iets van marketing en het is demoraliserend dat alles stijgt en LTO steeds achter blijft. Ook vanuit het oogpunt van opportunity cost.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thom87
Eens, er is verder ook geen peil op te trekken, aangezien er ook andere crypto initiatieven zijn die achter blijven in prijs, maar qua fundementals meer kunnen dan veel andere projecten in de top100 op CMC.

Ook daar wordt geroepen, we missen marketing o.i.d.. Maar helaas is het vooralsnog vooral hype wat sommige altcoins doet exploderen en dan de FOMO die daarmee gepaard gaat. Laten we hopen dat LTO hier ook eens een graantje van kan meepakken.

Als je het mij vraagt zou een logische koers nu al rond de 2,50€ zijn, dan sta je qua marketcap rond de top 100. Dat zou betekenen dat je tijdens de bull run nog hoger zijn moeten kunnen komen. 5-10€?

Maargoed, helaas vraagt niemand het aan mij ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoyK

RoyK

Hobby tekenaar

Laten we het hopen hehe. Er zijn nog een paar duizend alts die hetzelfde verwachten of proberen. Het is iig zeer competief

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daiyx13
Zijn er nogmeer met een public/private layer?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snikkeldrijer
  • Registratie: April 2021
  • Laatst online: 28-02 13:12
daiyx13 schreef op donderdag 11 januari 2024 @ 11:57:
In principe is er qua fundamentals niks veranderd, of ze zijn zelfs beter geworden. Enige wat is veranderd is marktsentiment. Ik ben nog steeds positief dat het goed komt long term en ik verwacht minstens 2 euro tijdens de bull run (kan zelfs veel hoger). LTO mist echter iets van marketing en het is demoraliserend dat alles stijgt en LTO steeds achter blijft. Ook vanuit het oogpunt van opportunity cost.
Qua fundamentals is er juist van alles veranderd. Sinds de nieuwe "CMO" wordt de ene na de andere hype nagejaagd. LTO was mijn eerste liefde, maar ik ben blij dat inmiddels afscheid heb genomen van deze shitcoin.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Northstar
Snikkeldrijer schreef op zaterdag 13 januari 2024 @ 15:59:
[...]

Qua fundamentals is er juist van alles veranderd. Sinds de nieuwe "CMO" wordt de ene na de andere hype nagejaagd. LTO was mijn eerste liefde, maar ik ben blij dat inmiddels afscheid heb genomen van deze shitcoin.
Er worden helemaal geen hypes nagejaagd. Het is een evolutie van de tools die er gemaakt worden en de weg die bewandeld wordt. De market zal zeker invloed hebben op sommige keuzes, maar de verschillende pilaren van identity, privacy en ownership supporten gewoon een heel breed vlak. Zet daaronder nog de base layer van gewoon anchoren en in het verleden gemaakte tools als decentralized workflows en je kan gewoon alle kanten op. LTO is niet voor niet een layer-1.

Knip, onnodig.

[ Voor 6% gewijzigd door Taro op 13-01-2024 20:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tony71
Geen haar op mijn hoofd die denkt aan verkopen, niet op 8 ct; 15ct of 2,5 euro. Kopen en verkopen is meestal verliezen, uitzonderingen daargelaten.

Staking is de oplossing voor de lange termijn, geen kosten en toch groeien. LTO in mijn knip sinds 2017:)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Northstar
Tony71 schreef op dinsdag 16 januari 2024 @ 15:03:
Geen haar op mijn hoofd die denkt aan verkopen, niet op 8 ct; 15ct of 2,5 euro. Kopen en verkopen is meestal verliezen, uitzonderingen daargelaten.

Staking is de oplossing voor de lange termijn, geen kosten en toch groeien. LTO in mijn knip sinds 2017:)
Vandaag is LTO mainet 5 jaar oud. LowSea Leasing (de node die ik run) heeft in 5 jaar meer dan 3,2 miljoen LTO uitbetaald. Zelfs als de prijs altijd 8 cent geweest zou zijn is day toch een leuk bedrag van 256000 usd die aan de verschillende leasers is verdeeld. In werkelijkheid is het natuurlijk nog veel meer in waarde geweest met de ups en downs van de prijs. Er zijn slechtere rendementen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tony71
Northstar schreef op dinsdag 16 januari 2024 @ 19:04:
[...]

Vandaag is LTO mainet 5 jaar oud. LowSea Leasing (de node die ik run) heeft in 5 jaar meer dan 3,2 miljoen LTO uitbetaald. Zelfs als de prijs altijd 8 cent geweest zou zijn is day toch een leuk bedrag van 256000 usd die aan de verschillende leasers is verdeeld. In werkelijkheid is het natuurlijk nog veel meer in waarde geweest met de ups en downs van de prijs. Er zijn slechtere rendementen. :)
Ik ben er blij mee

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Snikkeldrijer
  • Laatst online: 28-02 13:12
Northstar schreef op dinsdag 16 januari 2024 @ 19:04:
[...]

Tenzij je bij de ICO hebt gekocht ben je een stuk meer kwijt dan je bij elkaar hebt gestaked. Het is een van de weinige coins die nog geen stijging heeft gezien richting de komende Bull.

Ik zag dat je het er niet mee eens bent dat hypes worden nagejaagd, dat komt denk ik omdat je er veel te diep in zit. Eerst wilden ze notarissen vervangen, maar sinds de NFT hype zijn alle developers (zijn er ook maar een stuk of 3 lol) vol op NFTs gesprongen. Veel te laat geleverd natuurlijk, dus noemen ze zichzelf nu de RWA chain (nieuwe hype). Gaat toch nergens over?

Daarnaast staan er zogenaamde use cases en partnership op de website waarvan zelfs het team geen informatie heeft (weer lol, bestaan dus duidelijk niet).

Ook zou er een land registry project zijn geweest in Afghanistan die door de Taliban helaas niet door heeft kunnen gaan (lol weer). Nu hebben ze wel veel verschillende andere landen die daar graag gebruik van willen maken, aldus de CEO, maar duurt het jaren om die software (die dus al af was???) om te schrijven naar een meer generieke code die ook bij andere landen kan worden gebruikt. Zijn die drie developers bij LTO zo matig? Of is die Land Registry ook gewoon een meme?

Nogmaals, ik ben blij dat ik er uit ben. Heb er aardig verlies op gedraaid, maar maak dat inmiddels weer goed op andere munten die inmiddels al wel wat beweging laten zien in tegenstelling tot LTO.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Northstar
Snikkeldrijer schreef op vrijdag 19 januari 2024 @ 07:19:
[...]

Tenzij je bij de ICO hebt gekocht ben je een stuk meer kwijt dan je bij elkaar hebt gestaked. Het is een van de weinige coins die nog geen stijging heeft gezien richting de komende Bull.

Ik zag dat je het er niet mee eens bent dat hypes worden nagejaagd, dat komt denk ik omdat je er veel te diep in zit. Eerst wilden ze notarissen vervangen, maar sinds de NFT hype zijn alle developers (zijn er ook maar een stuk of 3 lol) vol op NFTs gesprongen. Veel te laat geleverd natuurlijk, dus noemen ze zichzelf nu de RWA chain (nieuwe hype). Gaat toch nergens over?

Daarnaast staan er zogenaamde use cases en partnership op de website waarvan zelfs het team geen informatie heeft (weer lol, bestaan dus duidelijk niet).

Ook zou er een land registry project zijn geweest in Afghanistan die door de Taliban helaas niet door heeft kunnen gaan (lol weer). Nu hebben ze wel veel verschillende andere landen die daar graag gebruik van willen maken, aldus de CEO, maar duurt het jaren om die software (die dus al af was???) om te schrijven naar een meer generieke code die ook bij andere landen kan worden gebruikt. Zijn die drie developers bij LTO zo matig? Of is die Land Registry ook gewoon een meme?

Nogmaals, ik ben blij dat ik er uit ben. Heb er aardig verlies op gedraaid, maar maak dat inmiddels weer goed op andere munten die inmiddels al wel wat beweging laten zien in tegenstelling tot LTO.
Grappig, ik zou juist zeggen dat je denkt dat ze hypes najagen omdat jij niet goed volgt wat ze doen. Dus inderdaad, ik denk dat ik beter geïnformeerd ben dan jou en gebruik die kennis dan ook om je statement (die nergens op slaat) te weerleggen.

Alle tools van de eerste jaren zijn nog steeds beschikbaar en kunnen door integrators gebruikt worden. Daarnaast worden nieuwe tools verkend en gebouwd zodat deze ook aangeboden kunnen worden en je ziet dan ook projecten die interesse in de toosl van LTO meerdere dingen verkennen en implementeren voor hun visies. LTO is een layer-1 die als visie heeft identiteit, privacy en ownership oplossingen via blockchain tools in de digitale wereld te brengen. Het ene slaat aan, het andere niet. Dat weet je bijna nooit van tevoren en dus blijf je bouwen en netwerken.

Zelf werk ik vanuit de community mee met LTO en ben ook bij enkele projecten betrokken en/of doe outreach naar projecten. Of dan nou identity, ownables, of workflows met anchoring is maakt helemaal niet uit. Het land registry project is nog steeds gaande op meerdere fronten. Ik heb momenteel wekelijks overleg met de partij die het in één van de Afrikaanse landen gaat introduceren, maar vanwege politieke spanningen wordt er nog niets naar buiten gebracht totdat ze zelfverzekender zijn over hoe ze dingen kunnen aanpakken.

Of je weggaat uit een munt of niet, dat moet je zelf weten, maar ga geen onzin zitten blaten terwijl je het zelf niet meer volgt. Elke crypto investeerder die de flow van de markt kent weet dat je de afgelopen 2 jaar kon gebruiken om je bags te vullen en als je in een project geloofd maar te hoog bent ingestapt, dat je die tijd kan gebruiken om te DCA'en. Met LTO heb ik nooit rood mee gestaan omdat ik daar heel vroeg in zat, dat klopt. Maar van mijn andere munten stonden er zeker ook een paar onder water omdat ik daar te laat in ben gegaan. Voor mij waren dat dingen als DUSK en SXP. DUSK heb ik weggedaan en mij verlies gepakt net als jij met LTO, omdat ik het daar niet meer zag zitten met nog steeds geen mainnet na al die jaren, met één van de founders die een stapje terug deed en een zeer gefocusde use case. Maar dat was toen, wie weet wat ze nu doen of hoe ver ze nu zijn. Ik niet, maar je ziet mij dan ook niet over ze miepen. SXP ben ik gaan DCAén en heb ik van 2 USD average naar 60 cent average gebracht ofzo. Ook daar heb ik geen idee van de ontwikkelingen, en misschien DCA ik wel voor niets. Maar ook daar ga ik niet over miepen, want dat is gewoon mijn keuzen. Door mijn DCA weet ik in ieder geval dat ik weer sneller in het groen sta als de munt weer meegaat met de markt. Ik ken vele mensen die dan ook DCA met LTO hebben gedaan en de APY heeft voor het staken/leasen heeft daar zeker ook bij geholpen de afgelopen tijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daiyx13
Werkt LTO nogsteeds samen met de Verenigde Naties. Dat was eigenlijk waarom ik was ingestapt in eerste instantie. Waarom noemen ze een ander bedrijf in Africa?

Alvast bedankt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Northstar
daiyx13 schreef op zaterdag 27 januari 2024 @ 11:08:
Werkt LTO nogsteeds samen met de Verenigde Naties. Dat was eigenlijk waarom ik was ingestapt in eerste instantie. Waarom noemen ze een ander bedrijf in Africa?

Alvast bedankt.
Dat is uitgebreid besproken in de channel van de week, waar je neem ik aan ook in zit want het is nog nergens anders officieel iets over gezegd. Dit bedrijf en de UN zijn 2 verschillende tracks die gaande zijn. De ene sluit de andere niet uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daiyx13
Northstar schreef op zaterdag 27 januari 2024 @ 20:22:
[...]

Dat is uitgebreid besproken in de channel van de week, waar je neem ik aan ook in zit want het is nog nergens anders officieel iets over gezegd. Dit bedrijf en de UN zijn 2 verschillende tracks die gaande zijn. De ene sluit de andere niet uit.
Dankjewel voor je antwoord.

Ik zit niet in de telegram channel, maar ze hadden een announcement op twitter gedaan over dat Afrikaanse bedrijf.

Verder hoor ik echt niks meer over de UN en aan de kant van de UN is het helemaal stil. Dus het blijft voor mij nog een beetje vaag allemaal. Zou een hele mooie kans zijn voor marketing als het eindelijk rond is.

Partnerships met overheden en instanties is wat LTO zo uniek maakt, zeker met al die competitie.

Ik had LTO in het verleden ook gekocht omdat ze voorbereid waren op de komende regulaties. Maar jaren later lijken die regulaties nog steeds weinig te doen? Wanneer wordt er verwacht dat die regulaties er komen?

En klopt het dat LTO een connectie heeft met ISO20022? En Proofi is in samenwerking met Stanford university? Dit zouden toch ook dingen zijn die -- als ze waar zijn -- goed zouden zijn voor marketing?

Voor mijn gevoel gebeurt er wel veel achter de schermen maar dit is echt puur een gevoel, verder heb ik weinig om het aan te tonen.

Alvast bedankt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Northstar
daiyx13 schreef op zondag 28 januari 2024 @ 14:52:
[...]

Dankjewel voor je antwoord.

Ik zit niet in de telegram channel, maar ze hadden een announcement op twitter gedaan over dat Afrikaanse bedrijf.

Verder hoor ik echt niks meer over de UN en aan de kant van de UN is het helemaal stil. Dus het blijft voor mij nog een beetje vaag allemaal. Zou een hele mooie kans zijn voor marketing als het eindelijk rond is.

Partnerships met overheden en instanties is wat LTO zo uniek maakt, zeker met al die competitie.

Ik had LTO in het verleden ook gekocht omdat ze voorbereid waren op de komende regulaties. Maar jaren later lijken die regulaties nog steeds weinig te doen? Wanneer wordt er verwacht dat die regulaties er komen?

En klopt het dat LTO een connectie heeft met ISO20022? En Proofi is in samenwerking met Stanford university? Dit zouden toch ook dingen zijn die -- als ze waar zijn -- goed zouden zijn voor marketing?

Voor mijn gevoel gebeurt er wel veel achter de schermen maar dit is echt puur een gevoel, verder heb ik weinig om het aan te tonen.

Alvast bedankt.
Het probleem is een beetje dat UN geen "marketing" doet. Ze educaten, maar UN mag in principe geen bedrijf in het zonnetje zetten omdat er dan oneerlijke belangen ontstaan of hoe je dat ook noemt.

Stanford is tijd geleden, volgens mij nergens heen gegaan, maar Proofi is bij meerdere lagen betrokken en zal ook nog wel op nieuwe plekken opduiken in de toekomst.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ojeewatnu
  • Registratie: Oktober 2015
  • Laatst online: 16:09
Als je kijkt naar de activiteit op github, dan lijkt het alsof er minder vaart zit in de ontwikkeling sinds vorig jaar zomer:
https://github.com/ltonet...lic-chain/commits/master/
Klopt dat ook echt of zou de ontwikkeling wel doorgaan ondertussen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Northstar
ojeewatnu schreef op maandag 12 februari 2024 @ 23:44:
Als je kijkt naar de activiteit op github, dan lijkt het alsof er minder vaart zit in de ontwikkeling sinds vorig jaar zomer:
https://github.com/ltonet...lic-chain/commits/master/
Klopt dat ook echt of zou de ontwikkeling wel doorgaan ondertussen?
Ontwikkeling gaat gewoon door maar sommige gitgubs zoals die van goland zijn private, dus daar zie je de update niet van. Mainnet updates wordt momenteel weinig aan gewerkt omdat er meer gefocused wordt op dingen zoals de ownables bridge, maken van templates voor ownables etc. Etc.

https://github.com/orgs/ltonetwork/repositories daar staan andere repositories met hun commits.

[ Voor 6% gewijzigd door Northstar op 13-02-2024 21:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tony71
Thom87 schreef op donderdag 11 januari 2024 @ 09:46:
Misschien wel interessant om eens te horen wat voor anderen uitstap levels zijn? RoyK geeft aan dat hij bij 15cent deels uitstapt. Ik denk dat het met alle beleggingen/investeringen goed is om na te denken over een exit strategie en dus winst te pakken of je verlies te nemen.

Wat is voor anderen een level waarbij je (deels) uitstapt?

Voor mijzelf geldt dat ik bij +/- 30cent een kwart van mijn LTO wil verkopen, zodat mijn investering eruit is. Dan hoop ik dat de bull echt begint en hij zomaar richting een euro kan schieten... Hoe staan jullie erin?
Investeren voor de lange termij is in mijn ogen de enige goede strategie voor goed rendement i.c.m. rust.
Al het andere is voor diegene die weinig slaap (nodig) hebben.

Door te staken is mijn aandeel binnen LTO al gestegen met ruim 25% in een paar jaar. Ik verwacht dat als de weerstand tussen 0,125 en 0,15 wordt gebroken, het doorstijgt naar 0,25.

Dit is mijn strategie. Ik oordeel niet over die van jou. Maar we zitten er wel samen in;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Northstar
Tony71 schreef op woensdag 6 maart 2024 @ 13:41:
[...]

Investeren voor de lange termij is in mijn ogen de enige goede strategie voor goed rendement i.c.m. rust.
Al het andere is voor diegene die weinig slaap (nodig) hebben.

Door te staken is mijn aandeel binnen LTO al gestegen met ruim 25% in een paar jaar. Ik verwacht dat als de weerstand tussen 0,125 en 0,15 wordt gebroken, het doorstijgt naar 0,25.

Dit is mijn strategie. Ik oordeel niet over die van jou. Maar we zitten er wel samen in;)
Ik heb er altijd ingezeten voor de hoger dan 2-3 USD prijzen. Longterm adem was het zeker, maar ik verwacht dat LTO deze bull run wel dat prijs niveau zal bereiken. Ik ga er vanuit dat bijna elke coin die is door blijven ontwikkelen de ATH wel voorbij gaan. Verder is er gewoon een beetje geluk nodig met liquiditeit, volume en bekendheid.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tony71
We zijn niet ver meer verwijderd van de weerstand...kan zo 'overnight' hele andere waardes op de prikbord staan. RSI is nml ook top.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tony71
Daar gaat ie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tony71
Volgende doel is 0,20-0,25

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tony71
Het zou zomaar boven de 0,22 ct kunnen staan... deze maand nog.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tony71
Daar was die al. Veel plezier voor de zittenblijvers;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PhrancK
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 09:40
Tony71 schreef op maandag 18 maart 2024 @ 20:20:
Het zou zomaar boven de 0,22 ct kunnen staan... deze maand nog.
zou je zo maar eens gelijk in kunnen krijgen ;)
Waar wordt de huidige stijging eigenlijk door veroorzaakt?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Tony71
Zijn een paar zaken, maar vooral alles over the 'real world assets RWA' waarvan LTO network er eentje is van de 40+

https://coinmarketcap.com...65fc676c715b7f34b261e968/

https://www.reddit.com/r/...at_projects_fit_the_bill/

https://cryptoslate.com/cryptos/real-world-assets/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tony71
Een grotere stijging is in de maak, verwacht ik. Kan alleen door de snelheid van de laatste dagen, grafisch niet goed beoordelen wanneer dit gaat plaatsvinden. Het kan nml. ook zo zijn dat we vanaf deze hoogte ineens doorpakken naar boven de 0,35-0,45 grens. Als dat gebeurt is 1 op de borden er eerder dan we denken.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Northstar
Tony71 schreef op vrijdag 8 maart 2024 @ 12:14:
We zijn niet ver meer verwijderd van de weerstand...kan zo 'overnight' hele andere waardes op de prikbord staan. RSI is nml ook top.
Nu 300 sats weerstand is gebroken lijkt er behoorlijk wat adem ruimte te zijn. Ben blij dat LTO een beetje bijtrekt, want de achterstand was behoorlijk.

De combinatie van ownables voor decentralized assets, metaverses en dan ook nog eens RWAs gaat wel interessant zijn denk ik. Zelf ben ik voornamelijk nog op GoLand gefocused en met wat andere projecten bezig over hoe ze ownables kunnen gebruiken. Daarnaast springt er ook af en toe een geïnteresseerde op die LTO meer op de classic manier wil benutten. Securing data, workflows, etc. Er blijft in ieder geval gebouwd worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tony71

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tony71
Endelijk een daling...ik kan nu iets zeggen hierover. De RSI daalt hard. Te hard naar mijn idee en de volumes nemen ook af. Kan dus wederom zo zijn dat binnen enkele uren tot maximaal een paar dagen er een draai komt naar boven. Ik verwacht dat we binnenkort op 0,33-0,35 ct staan. Veel kijkplezier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Northstar
Afkoel periode was wel even nodig. Tis aanzien wat BTC doet als die zakt kan LTO op sats sterk blijven terwijl er op usdt een cup en handle ontstaat.

Proof of concept die de CEO plaatste gisteren was nice. RWA maken zonder coding benodigheid met behulp van ownables en wettelijk vastgelegd via Firm24, ik ben wel benieuwd wat het allemaal teweeg gaat brengen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tony71
Het lijkt er op dat we de beweging elk moment inzetten. Het verdient het, gezien de potentie die het nu al heeft.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Northstar
LTO futures vandaag gelist op MEXC en Bybit.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Tony71
Na flinke stijgingen, zie ik nu dalingen. Dee grafieken laten mij zien dat stijgingen met hoge volumes en dalingen met veel lagere volumes gepaard gaat. Ik verwacht dat 0,19-0,21 aangetikt zal worden en het een tijdje zijwaarts op zal bewegen zodoende weer lucht te brengen. Een paar dagen zijwaartse met wat uitschieters omhoog en omlaag, is voor mij een koop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thom87
Toch bijzonder dat wanneer je in crypto zit, je na een kleine 2 weken zijwaartse beweging, het al bijna saai begint te vinden... Na zo'n stijging is het al mooi dat bij de afkoelperiode de ondergrens zo goed standhoudt, dus ik moet niet zeuren ;-)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Northstar
Thom87 schreef op woensdag 10 april 2024 @ 11:20:
Toch bijzonder dat wanneer je in crypto zit, je na een kleine 2 weken zijwaartse beweging, het al bijna saai begint te vinden... Na zo'n stijging is het al mooi dat bij de afkoelperiode de ondergrens zo goed standhoudt, dus ik moet niet zeuren ;-)
Geen last van als je aan het bouwen ben, er is altijd (bijna te) veel om te doen. 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tony71
Grafisch staat het er geweldig voor vind ik persoonlijk. De huidige waardes (0,19 en 0,21) was verwacht en als dat een paar dagen houdt, is dat zeker voor mezelf het overwegen waard om bij te kopen, want als er weer genoeg lucht is, zal het zo weer rond de 0,30 staan is mijn verwachting.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tony71
De 'luchtperiode' tussen 0,19-0,21 biedt kansen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tony71
Ik denk dat LTO zo maar hard kan stijgen vanaf dit punt. De RSI als guidline:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tony71
Al het goede komt langzaam...
0,19 en 0,21 is sterker aan het worden!
Vanaf Okt. '23 heeft de RSI een paar keer op deze hoogte/laagte gestaan om van daaruit omhoog te klimmen.

Ben benieuwd;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tony71
Blijkbaar zit ik fout met de 0,19 - 0,21. Zoals het nu lijkt, zullen zowel LTO als Dusk de 'overigen' volgen naar beneden. Een heel sterk punt ligt bij LTO tussen 0,14 en 0,15. Echter de volumes nemen nu zo sterk af en de RSI is heel erg oversold, dus verwacht ik rond de 0,16 als dieptepunt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Northstar
Dat heb ik altijd al gezegd voor de cup en handle die vormt over de maanden heen. Bijgestaan door bitcoin's gedrag natuurlijk. Bovendien is historisch gezien april een rode maand voor btc. Ook niet slecht na al die maanden groen.

Binnenkort voor LTO weer update over de wallet en als het goed is krijgen we meer helderheid over EQTY en hoe dat met LTO gaat werken om de rwa te bewerkstelligen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TXav
  • Laatst online: 10-06 23:04
Kreeg vandaag onderstaand bericht van Coinmerce:

Vanwege de verdere implementatie van Fireblocks om onze wallet structuur te verbeteren, vinden er wat veranderingen plaats. We zijn afhankelijk van Fireblocks voor het ondersteunen van het LTO mainnet. Het gebruikte blockchain netwerk voor LTO Network wordt dan ook gewijzigd, van mainnet naar Ethereum ERC-20.

Omdat jij voor LTO Network een externe wallet hebt geverifieerd, laten we je weten dat we deze externe wallet verificatie gaan verwijderen om foutieve transacties te voorkomen. Deze moet je dus opnieuw verifiëren.

Indien je gebruik maakt van de native LTO wallet kun je je tokens altijd bridgen van mainnet naar ERC-20 en andersom.

Onze excuses voor het ongemak. Mocht je nog vragen hierover hebben, neem dan contact op met ons support team via support@coinmerce.io. Bedankt voor je begrip.

Met vriendelijke groet,

Team Coinmerce

Wat is nu een mogelijke route van en naar mijn LTO Wallet? Zijn er exchanges die het mainnet ondersteunen?
Het omzetten lijkt te kunnen via de Token Bridge in de LTO wallet, echter kan ik ERC20 tokens naar hetzelfde walletadres sturen?

Edit: Blijkbaar kost het 100 LTO om te bridgen naar ERC-20.. en dan zijn er om het makkelijk te maken blijkbaar ook nog een versie v1 en v2 van de ERC-20 tokens..

[ Voor 6% gewijzigd door TXav op 30-04-2024 18:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Northstar
TXav schreef op dinsdag 30 april 2024 @ 18:16:
Kreeg vandaag onderstaand bericht van Coinmerce:

Vanwege de verdere implementatie van Fireblocks om onze wallet structuur te verbeteren, vinden er wat veranderingen plaats. We zijn afhankelijk van Fireblocks voor het ondersteunen van het LTO mainnet. Het gebruikte blockchain netwerk voor LTO Network wordt dan ook gewijzigd, van mainnet naar Ethereum ERC-20.

Omdat jij voor LTO Network een externe wallet hebt geverifieerd, laten we je weten dat we deze externe wallet verificatie gaan verwijderen om foutieve transacties te voorkomen. Deze moet je dus opnieuw verifiëren.

Indien je gebruik maakt van de native LTO wallet kun je je tokens altijd bridgen van mainnet naar ERC-20 en andersom.

Onze excuses voor het ongemak. Mocht je nog vragen hierover hebben, neem dan contact op met ons support team via support@coinmerce.io. Bedankt voor je begrip.

Met vriendelijke groet,

Team Coinmerce

Wat is nu een mogelijke route van en naar mijn LTO Wallet? Zijn er exchanges die het mainnet ondersteunen?
Het omzetten lijkt te kunnen via de Token Bridge in de LTO wallet, echter kan ik ERC20 tokens naar hetzelfde walletadres sturen?

Edit: Blijkbaar kost het 100 LTO om te bridgen naar ERC-20.. en dan zijn er om het makkelijk te maken blijkbaar ook nog een versie v1 en v2 van de ERC-20 tokens..
Ik hoorde het vanmiddag in de community ja. Team is al onderzoek gestart om te kijken of het alsnog via mainnet kan.

De erc20 is inderdaad v1 (oude smart contract) and v2 (meest recente en secure smart contract die geaudit is). De bridge in je mainnet wallet ontvangt beide v1 en v2, maar geeft alleen v2 uit naar erc20.

Binance en kucoin ondersteunen mainnet. Kucoin laat vooralsnog Nederlanders toe en het volume is redelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tony71
Knip, shillen

[ Voor 89% gewijzigd door Taro op 07-06-2024 20:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tony71
Knip, shillen

[ Voor 91% gewijzigd door Taro op 07-06-2024 20:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tony71
Knip, je bent een shiller als je het mij vraagt

[ Voor 50% gewijzigd door Taro op 07-06-2024 20:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tony71
Wat is een 'shiller' ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tony71
Wat een ritje weer...Even sliken en weer verder, denk ik dan maar als 'houder'. Maw. ik zit er nog steeds in en heb er geen enkele verkocht. Voortuitgang kun je toch niet stoppen en 'staken' maakt heel veel goed. Fijn weekend voor iedereen hier;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harveo
  • Registratie: December 2020
  • Laatst online: 30-06 21:18
Het is niet best inderdaad. Maar wel mooi moment om weer wat bij te kopen. Helaas doen mijn andere coins het ook niet best. De winst die ik daar uit haal stop ik in LTO, dus moet nog even geduld hebben.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tony71
Met LTO kopen en 'staken', waar ik all enkele jaren mee bezig ben, heb ik minder last van dergelijke dalingen, omdat het aantal coins in bezit blijft stijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 0rt3x
  • Registratie: Mei 2024
  • Laatst online: 26-01 13:20
Tony71 schreef op zaterdag 6 juli 2024 @ 13:19:
Met LTO kopen en 'staken', waar ik all enkele jaren mee bezig ben, heb ik minder last van dergelijke dalingen, omdat het aantal coins in bezit blijft stijgen.
als je iets bijkoopt, dan gaat het aantal daarvan inderdaad stijgen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PhrancK
nevermind / opgelost :)

[ Voor 94% gewijzigd door PhrancK op 22-11-2024 11:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TXav
Northstar schreef op dinsdag 30 april 2024 @ 20:03:
[...]

Ik hoorde het vanmiddag in de community ja. Team is al onderzoek gestart om te kijken of het alsnog via mainnet kan.

…..
Is er nog iets uit het onderzoek gekomen?

Zijn er verder nog wat ontwikkelingen te melden? Kwam wat tegen over een LTO Wallet (release 5 dec), wat is hier het voordeel van ten opzichte van de huidige LTO Network Wallet?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Northstar
TXav schreef op zaterdag 23 november 2024 @ 17:32:
[...]

Is er nog iets uit het onderzoek gekomen?

Zijn er verder nog wat ontwikkelingen te melden? Kwam wat tegen over een LTO Wallet (release 5 dec), wat is hier het voordeel van ten opzichte van de huidige LTO Network Wallet?
Fireblocks vraagt helaas een flinke financiële input om mainnet integratie voor elkaar te krijgen en dat is een hoge drempel. Wellicht als het hoge handelsvolume aanhoudt geeft dit meer motivatie voor dat soort partijen om het uit zichzelf te down of wellicht de prijs flink te laten zakken.

De wallet die uitkomt geeft de mogelijkheid voor meer crypto gerichte projecten om lto network als platform te gebruiken. Digital content, real world assets en meer in de toekomst. Vooral de real world asset methode lijkt interessant te worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harveo
Wallet release vandaag, ziet er goed uit!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TXav
Wallet ziet er inderdaad prima uit, moet ik om hier LTO naar toe te sturen het LTO-Mainnet gebruiken?

Edit: Idd het Mainnet gebruikt en het staat vrijwel direct in de Wallet, nu eens kijken hoe het staken vanuit deze Wallet werkt..

Iemand enig idee wanneer de app voor Android beschikbaar komt?

[ Voor 50% gewijzigd door TXav op 06-12-2024 17:27 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Harveo
Volgens de Telegram groepen moest de app nog door de Google screening heen. Geen datum afgegeven volgens mij, maar zal snel volgen hopelijk!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Northstar
Zit ik ook op te wachten. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Henkoes
  • Registratie: Juni 2022
  • Laatst online: 27-06 19:09
Hallo allen.

Recentelijk hierin aan het verdiepen.

De prijs lijkt al fors gestegen te zijn. Helaas ben ik wat laat. Is het te laat om LTO te kopen? 😅

Verwachten jullie dat dit de top is en dat hij weer terugvalt?

Wel echt een mooi initiatief.

[ Voor 33% gewijzigd door Henkoes op 08-12-2024 17:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harveo
Qua prijs ontwikkeling ziet het er goed uit de afgelopen maand, 2 maanden en ze zitten nog niet op ATH dus het kan hoger natuurlijk. Met de komst van de universal wallet en de geruchten over samenwerkingen met Rolex en Klibanski scheppen hoop natuurlijk.

Dus te laat? Ik denk van niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Henkoes
Harveo schreef op zondag 8 december 2024 @ 19:00:
Qua prijs ontwikkeling ziet het er goed uit de afgelopen maand, 2 maanden en ze zitten nog niet op ATH dus het kan hoger natuurlijk. Met de komst van de universal wallet en de geruchten over samenwerkingen met Rolex en Klibanski scheppen hoop natuurlijk.

Dus te laat? Ik denk van niet.
De all time high was afgelopen Q2 2024 toch? Zitten er wel dichtbij.

Die "samenwerking" tussen de artist en rolex vind ik alleen marketing en niet echt iets bijdragen.

Waar ik vooral geïnteresseerd in ben is hoe ze nu aandelen verhandelbaar willen maken en of ze daadwerkelijk bedrijven hebben die assets nu gaan tokenizen.
Vervolgens, waar worden deze dan verhandeld?
Kan iedereen een asset maken? Wie verifieert de authenticiteit en bewaart de asset dan?

Ik heb zojuist de universal wallet bekeken. Lijkt er op dat je vrij makkelijk een NFT kan maken.
Maar er is geen exchange? Hoe verhandel je deze? Lijkt alleen p2p te zijn? Die handelsplaats lijkt mij wel echt nodig.

[ Voor 4% gewijzigd door Henkoes op 08-12-2024 19:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Janterworst
  • Registratie: Maart 2017
  • Laatst online: 30-06 23:44
Ik hoop dat het nog eens die ATH van 0,68 haalt haha. Maar daar zijn we nog heeeeeel ver van verwijderd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Henkoes
Janterworst schreef op zondag 8 december 2024 @ 22:11:
Ik hoop dat het nog eens die ATH van 0,68 haalt haha. Maar daar zijn we nog heeeeeel ver van verwijderd.
Is dat realistisch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Northstar
Janterworst schreef op zondag 8 december 2024 @ 22:11:
Errr. de ATH van LTO is 87 cent, behaald op 3 april 2021.

@Henkoes We zitten dus nog heel ver van de ATH af met genoeg groei ruimte naar mijn inziens. Zelf ben ik ook van mening dat de meeste coins met daadwerkelijk een team, visie en build methode erachter, allemaal hun ATH van de vorige cycle overstijgen. Geen garantie natuurlijk, maar de markt heeft dit behoorlijk vaak laten zien in de afgelopen jaren.

LTO is dit jaar weer uitgebreider dan de voorgaande jaren. Ze hebben nooit stil gezeten en hebben nu ook meer crypto gerichte ontwikkelingen gehad terwijl de verbindingen naar de echte wereld zoals met de land registratie, documenten securen, etc. ook gewoon doorgaat.

En als je het anders bekijkt: tech hoeft geen drol uit te maken, als je met community voorbij de ATH wilt dan hoef je maar één ding te doen: niet verkopen. ;)

Maar alle gekheid op een stokje, ik denk dat we nog maar aan het begin van de bullrun zitten. LTO gaat nog met leuke dingen komen en hopelijk pakt ownables de aandacht van menig project om er gebruik van te maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Henkoes
Northstar schreef op maandag 9 december 2024 @ 10:43:
[...]

Errr. de ATH van LTO is 87 cent, behaald op 3 april 2021.

@Henkoes We zitten dus nog heel ver van de ATH af met genoeg groei ruimte naar mijn inziens. Zelf ben ik ook van mening dat de meeste coins met daadwerkelijk een team, visie en build methode erachter, allemaal hun ATH van de vorige cycle overstijgen. Geen garantie natuurlijk, maar de markt heeft dit behoorlijk vaak laten zien in de afgelopen jaren.

LTO is dit jaar weer uitgebreider dan de voorgaande jaren. Ze hebben nooit stil gezeten en hebben nu ook meer crypto gerichte ontwikkelingen gehad terwijl de verbindingen naar de echte wereld zoals met de land registratie, documenten securen, etc. ook gewoon doorgaat.

En als je het anders bekijkt: tech hoeft geen drol uit te maken, als je met community voorbij de ATH wilt dan hoef je maar één ding te doen: niet verkopen. ;)

Maar alle gekheid op een stokje, ik denk dat we nog maar aan het begin van de bullrun zitten. LTO gaat nog met leuke dingen komen en hopelijk pakt ownables de aandacht van menig project om er gebruik van te maken.
Documenten securen heeft bijna geen tx/inkomsten per lto.

Land registratie zou wel super zijn als dat echt wat wordt. Alleen, hebben we wel genoeg nodes om de integrity en beschikbaarheid van de informatie te waarborgen voor een overheid? Er zijn ook geen contractuele eisen gesteld aan de nodes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Northstar
Henkoes schreef op maandag 9 december 2024 @ 11:32:
[...]

Documenten securen heeft bijna geen tx/inkomsten per lto.

Land registratie zou wel super zijn als dat echt wat wordt. Alleen, hebben we wel genoeg nodes om de integrity en beschikbaarheid van de informatie te waarborgen voor een overheid? Er zijn ook geen contractuele eisen gesteld aan de nodes.
Dat ligt eraan om hoeveel processen het gaat en hoeveel documenten, bovendien alle beetjes helpen. Als het om een eind document gaat die gehashed wordt dan is het inderdaad niet zo veel. Is het een levend document dat in combinaties met verifiable credentials door meerdere partijen decentraal up-to-date gehouden wordt, dan zal dat al meer zijn. En als je gestandaardiseerde processen kan aanbieden die makkelijk herbruikbaar zijn bij verschillende instanties maak dat toekomstig gebruik weer makkelijker.

Verder is er tot nu toe nog nooit sprake geweest van het twijfelen aan de integriteit van LTO Network en het aantal nodes dat er draait. Organisaties die gebruik gaan maken van LTO wordt ook altijd aangemoedigd zelf nodes te gaan draaien. Gebeurd natuurlijk niet altijd, maar elke keer een beetje erbij is prima. In ieder geval geen probleem en geen specifieke eisen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Henkoes
Northstar schreef op maandag 9 december 2024 @ 13:35:
[...]

Dat ligt eraan om hoeveel processen het gaat en hoeveel documenten, bovendien alle beetjes helpen. Als het om een eind document gaat die gehashed wordt dan is het inderdaad niet zo veel. Is het een levend document dat in combinaties met verifiable credentials door meerdere partijen decentraal up-to-date gehouden wordt, dan zal dat al meer zijn. En als je gestandaardiseerde processen kan aanbieden die makkelijk herbruikbaar zijn bij verschillende instanties maak dat toekomstig gebruik weer makkelijker.

Verder is er tot nu toe nog nooit sprake geweest van het twijfelen aan de integriteit van LTO Network en het aantal nodes dat er draait. Organisaties die gebruik gaan maken van LTO wordt ook altijd aangemoedigd zelf nodes te gaan draaien. Gebeurd natuurlijk niet altijd, maar elke keer een beetje erbij is prima. In ieder geval geen probleem en geen specifieke eisen.
Op basis van de huidige cijfers brengen die document hashes bijna geen geld in het laatje per lto in %.

Vandaar dat ik dat geen selling point vind.
Maar ik sta open om overtuigt te worden.

Ik heb vooral mijn ogen op de firm24 integratie en het volume dat dat zal brengen.

[ Voor 3% gewijzigd door Henkoes op 09-12-2024 15:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PhrancK
Terwijl BTC door dendert zakt LTO naar een diepte punt (#650 op CMC).
Enig idee waardoor het verval komt? (ik volg het niet gedetailleerd)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• paul-s83
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 14:02
Geen hype, geen marketing, geen fomo. Gewoon een andere coin zoals er zoveel zijn. Leuk dat ze het in de real world aan de man proberen te brengen maar daar hebben de WallstreetBets degens geen boodschap aan.

Die kopen liever de laatste memecoins.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Northstar
PhrancK schreef op maandag 20 januari 2025 @ 09:23:
Veel van de markt ging onderuit door Trump shenanigans. Er zijn genoeg community dingen gaande. Inclusief airdrops, art drop, rwa drop die eraan komen. Mensen die ownables aan het maken zijn. Grotere concepten opzetten. Land registratie kruipt vooruit, bitopia decentralized university die dingen onderzoekt, EQTY waaraan gewerkt wordt. Plenty.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Henkoes
PhrancK schreef op maandag 20 januari 2025 @ 09:23:
Wat zegt 650 precies? Soort investment ratio?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Henkoes
Northstar schreef op maandag 20 januari 2025 @ 20:53:
[...]

Veel van de markt ging onderuit door Trump shenanigans. Er zijn genoeg community dingen gaande. Inclusief airdrops, art drop, rwa drop die eraan komen. Mensen die ownables aan het maken zijn. Grotere concepten opzetten. Land registratie kruipt vooruit, bitopia decentralized university die dingen onderzoekt, EQTY waaraan gewerkt wordt. Plenty.
Wanneer zien we dan tx? Zo weinig echt rendement op het netwerk. Meeste rendement is inflatie in meer lto coins?
Pagina: 1 ... 6 7 Laatste