Plek op de Coinmarketcap ranking, deze is op basis van Market Cap.Henkoes schreef op vrijdag 7 maart 2025 @ 16:40:
[...]
Wat zegt 650 precies? Soort investment ratio?
Market cap = Current price x Circulating supply
Plek op de Coinmarketcap ranking, deze is op basis van Market Cap.Henkoes schreef op vrijdag 7 maart 2025 @ 16:40:
[...]
Wat zegt 650 precies? Soort investment ratio?
Ok bedankt.Tony71 schreef op donderdag 3 april 2025 @ 13:10:
Goh wat is hier aan de hand...
Ik heb er lang ingezeten sinds 2017, maar ben bij 0,15 ct uit deze trein gesprongen omwille van voorgevoel. Heel spijtig voor diegene die er nog inzitten. Leef met jullie mee
Team wist er niks van af. Heeft waarschijnlijk met het handelsvolume te maken. Team is bezig met het binance Team om de stappen te doorlopen om dingen te verbeteren.RoyK schreef op zaterdag 5 april 2025 @ 12:43:
Het is wel zonde wat er gebeurd. Nu de boel op de watchlist staat van Binance. Kan je er wat over ophelderen @Northstar ? Ik volg het met een half oogje maar ik heb het niet helemaal scherp. Ik heb een tasje op stake staan en dat laat ik daar maar gewoon.
Ik heb geen behoefte om weer jaren te dca'en 😅RoyK schreef op zondag 6 april 2025 @ 19:29:
ik ben wel blij met de daling overal. Het zijn voor ons particulieren mooie kansen om een portfolio steviger neer te zetten.
Zeker jammer. Rest van de markt bloed ook behoorlijk maar LTO heeft wel hard meppen te voortduren gekregen. Gelukkig bouwen ze rustig door en zit het team niet stil. Zolang ze dat doen is er een kans dat het uiteindelijk weer omhoog gaat.Janterworst schreef op vrijdag 18 april 2025 @ 12:12:
Jeetje wat is LTO gezakken. Jammer zeg
Deze week komt de EQTY litepaper als het goed is. Veel in de community kijken daar naar uit. Of het way gaat doen/helpen... geen idee. De hele markt is belabberd.ojeewatnu schreef op maandag 2 juni 2025 @ 20:33:
Is er nog (goed) nieuws te melden vanuit het LTO front? Zou toch mooi zijn als het meer voet aan de grond kan krijgen... Binance heeft daar grote invloed op, maar een update met impact net zo goed maar hoor daar verder weinig nieuw over.
[ Voor 3% gewijzigd door RoyK op 20-06-2025 11:19 ]
Dat is echt ALLANG in de prijs ingegrepen, lijkt mij. Hele community wist gelijk begin april dat LTO monitoring tag heeft gekregen. Met alle stappen die het team zet is het logischer dat in Juli de monitoring tag verwijderd wordt. Of het gaat gebeuren of niet kan je vanalles over zeggen, maar het enige wat we kunnen doen is afwachten.knakworst schreef op vrijdag 20 juni 2025 @ 13:06:
LTO gaat binnenkort van Binance gedelist worden. Dan kan er in een paar weken nog wel 90 procent af vrees ik.
https://www.binance.com/en/square/post/22412083520449
Met 30% de min in vandaag is dit dus nog niet in de prijs inbegrepen. LTO is nog slechts 0,019 cent waard. Mensen stappen niet in en ja.. soms is het zo. Misschien dat traders er straks mee aan de haal gaan, maar dan dumpen ze het op een gegeven moment omdat ze er niet in zitten voor het project maar op prijs niveau weer massaal uitstappen.Northstar schreef op vrijdag 20 juni 2025 @ 15:19:
[...]
Dat is echt ALLANG in de prijs ingegrepen, lijkt mij. Hele community wist gelijk begin april dat LTO monitoring tag heeft gekregen. Met alle stappen die het team zet is het logischer dat in Juli de monitoring tag verwijderd wordt. Of het gaat gebeuren of niet kan je vanalles over zeggen, maar het enige wat we kunnen doen is afwachten.
Yep, I was totally wrong.RoyK schreef op donderdag 26 juni 2025 @ 15:45:
[...]
Met 30% de min in vandaag is dit dus nog niet in de prijs inbegrepen. LTO is nog slechts 0,019 cent waard. Mensen stappen niet in en ja.. soms is het zo. Misschien dat traders er straks mee aan de haal gaan, maar dan dumpen ze het op een gegeven moment omdat ze er niet in zitten voor het project maar op prijs niveau weer massaal uitstappen.
Niet zo raar omdat coinmerce in de achtergrond gewoon met binance verbonden is. Wel echt een belabberde streek van ze om gelijk de deposits en buy mogelijkheden te stoppen. Nu kunnen mensen moeilijker de dip kopen.RoyK schreef op donderdag 26 juni 2025 @ 17:26:
Ook Coinmerce knikkert LTO eruit
Hierbij laten wij je weten dat we per 3 juli 2025 geen diensten meer kunnen aanbieden voor LTO Network (LTO) vanwege de nieuwe EU MiCA (Markets in Crypto Assets) regelgeving. Dit betekent ook dat LTO staking wordt stopgezet en de resterende beloningen worden uitgekeerd.
Dit is wat je moet weten:
Het is vanaf nu niet meer mogelijk LTO te kopen of te storten.
Verkopen en opnemen is mogelijk tot en met 2 juli 2025.
Op 3 juli worden alle LTO-assets in staking uit het staking programma gehaald.
Op 3 juli worden alle laatste beloningen uitgekeerd en wordt alle overgebleven LTO-assets automatisch omgezet naar USDC
[ Voor 5% gewijzigd door Northstar op 26-06-2025 23:49 ]
Er gaan verschillende theorieën rond maar er is niets bevestigd vanuit binance dus dat maakt het moeilijk te zeggen. Het is wel belachelijk. Er is niets veranderd aan lto, team bouwt door gaat etqy launchen heeft rebrand voor september aangekondigd en weet ik het allemaal en binance knikkert ze er af. Heel raar en dubbel zo raar dat binance niet aangeeft wat het probleem is.TXav schreef op dinsdag 1 juli 2025 @ 23:46:
Helaas ook bij Bitvavo weg.. LTO maar overgezet naar Metamask, niet de moeite om nu te verkopen.
Is er ook een reden dat LTO verdwijnt van de exchanges?
Rick heeft net aangekondigd weg te stappen als CEO. Ze gaan kijken of er iemand anders het wil overnemen, maar ik zie het somber in.Tony71 schreef op donderdag 3 juli 2025 @ 15:08:
Een slachtveld bij LTO. vanaf 2017 in mijn bezit gehad, maar met een klein beetje winst kunnen verkopen kleine half jaar geleden toen het even goed omhoog ging. Mijn twijfel onstond toen ik de heren in Monaco zag bij de formule 1...en mij een misselijk voorgevoel gaf.
Deze gasten hebben het enkel aan hun zelf te danken. Ben je er zo vroeg als LTO en dan is dit wat je gebracht hebt...
Je kan natuurlijk beter een nieuw project beginnen dan deze vergiftigde historie.Harveo schreef op donderdag 3 juli 2025 @ 19:22:
Het is zuur dat het zo snel bergafwaarts is gegaan. Ik hoop dat iemand uit de community het project kan en gaat doorzetten om er toch nog iets van te maken.
En nog steeds weerspreken heel veel mensen (met coins) het feit dat het bitcoin gebeuren deels een piramidespel is waar alleen 'de hoge heeren' flink aan verdienen.Tony71 schreef op donderdag 3 juli 2025 @ 15:08:
Een slachtveld bij LTO. vanaf 2017 in mijn bezit gehad, maar met een klein beetje winst kunnen verkopen kleine half jaar geleden toen het even goed omhoog ging. Mijn twijfel onstond toen ik de heren in Monaco zag bij de formule 1...en mij een misselijk voorgevoel gaf.
Deze gasten hebben het enkel aan hun zelf te danken. Ben je er zo vroeg als LTO en dan is dit wat je gebracht hebt...
Only two things are infinite, the universe and human stupidity, and I'm not sure about the former
Als je positief ingesteld bent: Je moet toch ook nieuwe funds hebben om een goed team bij elkaar te krijgen.knakworst schreef op donderdag 3 juli 2025 @ 20:29:
[...]
Je kan natuurlijk beter een nieuw project beginnen dan deze vergiftigde historie.
Is het niet simpelweg dat het volume zo laag is, dat de handel in de gaten houden, onderhouden, support bieden, etc meer kost dan het ze oplevert?RoyK schreef op donderdag 3 juli 2025 @ 21:04:
Ik vermoed dat er meer aan de hand is dan wat de community weet. Projecten worden natuurlijk niet zomaar op een delist gezet.
Zeg je nu dat bitcoin een ponzi is of begrijp ik je verkeerdYaksa schreef op donderdag 3 juli 2025 @ 21:12:
[...]
En nog steeds weerspreken heel veel mensen (met coins) het feit dat het bitcoin gebeuren deels een piramidespel is waar alleen 'de hoge heeren' flink aan verdienen.
Nou, echt fraude zou ik het niet willen noemen. Maar alsnog is het gegeven dat er geïnvesteerd wordt in een product zonder dat daar een intrinsieke waarde achter zit, terwijl de 'waarde' stijgt naarmate er meer vraag naar is/komt waarbij de investeerder een grote kans loopt zijn investering kwijt te raken.knakworst schreef op donderdag 3 juli 2025 @ 21:48:
[...]Zeg je nu dat bitcoin een ponzi is of begrijp ik je verkeerd
Only two things are infinite, the universe and human stupidity, and I'm not sure about the former
Bitcoin heeft dan wel één voordeel ten opzichte van LTO, de CEO lijkt al vroeg vertrokken te zijn.Yaksa schreef op donderdag 3 juli 2025 @ 22:09:
[...]
Nou, echt fraude zou ik het niet willen noemen. Maar alsnog is het gegeven dat er geïnvesteerd wordt in een product zonder dat daar een intrinsieke waarde achter zit, terwijl de 'waarde' stijgt naarmate er meer vraag naar is/komt waarbij de investeerder een grote kans loopt zijn investering kwijt te raken.
Misschien is een vergelijking met de tulpenmanie in de Gouden Eeuw een betere...
No clue. Geen nieuws voor zover ik weet.knakworst schreef op woensdag 30 juli 2025 @ 09:19:
Koers is meer dan 70% gestegen. Nieuws of laatste stuiptrekking
Maar van niks naar niks is nog steeds geen flikker waard natuurlijk.knakworst schreef op woensdag 30 juli 2025 @ 09:19:
Koers is meer dan 70% gestegen. Nieuws of laatste stuiptrekking
AMD Ryzen 7 5800X, ASRock B550M Steel Legend, 32GB Kingston Fury Renegade RGB (2x16GB), ASUS ROG Strix Radeon RX 6650 XT OC Edition RGB, Gelid Solutions Tranquillo Rev.5, Sharkoon REV220 Case, Sharkoon SilentStorm Cool Zero 650W, Lexar NM620 1TB SSD
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq