Het Grote LTO Network topic - Nederlands Blockchain Bedrijf

Pagina: 1 ... 6 7 Laatste
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PhrancK
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 28-05 12:42
Henkoes schreef op vrijdag 7 maart 2025 @ 16:40:
[...]

Wat zegt 650 precies? Soort investment ratio?
Plek op de Coinmarketcap ranking, deze is op basis van Market Cap.

Market cap = Current price x Circulating supply

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tony71
  • Registratie: Februari 2021
  • Laatst online: 18-05 12:01
Goh wat is hier aan de hand...
Ik heb er lang ingezeten sinds 2017, maar ben bij 0,15 ct uit deze trein gesprongen omwille van voorgevoel. Heel spijtig voor diegene die er nog inzitten. Leef met jullie mee

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Northstar
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 06-05 10:01
Tony71 schreef op donderdag 3 april 2025 @ 13:10:
Goh wat is hier aan de hand...
Ik heb er lang ingezeten sinds 2017, maar ben bij 0,15 ct uit deze trein gesprongen omwille van voorgevoel. Heel spijtig voor diegene die er nog inzitten. Leef met jullie mee
Ok bedankt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoyK
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 20:59

RoyK

Hobby tekenaar

Het is wel zonde wat er gebeurd. Nu de boel op de watchlist staat van Binance. Kan je er wat over ophelderen @Northstar ? Ik volg het met een half oogje maar ik heb het niet helemaal scherp. Ik heb een tasje op stake staan en dat laat ik daar maar gewoon.

Mijn portfolio op Instagram

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Northstar
RoyK schreef op zaterdag 5 april 2025 @ 12:43:
Het is wel zonde wat er gebeurd. Nu de boel op de watchlist staat van Binance. Kan je er wat over ophelderen @Northstar ? Ik volg het met een half oogje maar ik heb het niet helemaal scherp. Ik heb een tasje op stake staan en dat laat ik daar maar gewoon.
Team wist er niks van af. Heeft waarschijnlijk met het handelsvolume te maken. Team is bezig met het binance Team om de stappen te doorlopen om dingen te verbeteren.

Beetje zuur is het wel want te heeft ze altijd op de hoogte gehouden van vorderingen etc.

Maar afijn, de hele markt is belabberd dankzij Trump en de oorlogen, dus ik wacht niet heel veel van crypto de komende tijd. Wel jammer want vind dat door die meme shitzooi er niet echt een bullrun is geweest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoyK

RoyK

Hobby tekenaar

ik ben wel blij met de daling overal. Het zijn voor ons particulieren mooie kansen om een portfolio steviger neer te zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Northstar
RoyK schreef op zondag 6 april 2025 @ 19:29:
ik ben wel blij met de daling overal. Het zijn voor ons particulieren mooie kansen om een portfolio steviger neer te zetten.
Ik heb geen behoefte om weer jaren te dca'en 😅

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RoyK

RoyK

Hobby tekenaar

Ik heb een beetje zitten snuffelen en het maakt me niet echt enthousiast allemaal. Er is niet echt wat sprankelends gaande. Ik lees dat mensen al een poosje klagen over de wallet dat maar niet gefixed lijkt te worden. Marketcap ligt momenteel zelfs lager dan 5 jaar geleden. Ook dat is niet zo lekker.

Eerlijk is eerlijk, heel echt uniek is LTO ook niet meer hedendaags. Er zijn verschillende oplossingen die ongeveer hetzelfde kunnen doen waar van alles binnen gebeurd en grote spelers achter zitten. Neem bijvoorbeeld Algorand, met 10x zoveel volume. Zit ook in overheidsprojecten, ID's, enzovoorts

Hoe je er ook in wil staan, je stapt ergens in omdat je denkt (hoopt) dat het rendement op gaat leveren. Ik zie het niet zo snel meer gebeuren voor de LTO fans. Ik denk dat de niche te klein is en dat andere projecten dingen rondom de niche van LTO kunnen opvangen.

Als de markt weer een beetje opleeft haal ik mn stake los en stop ik er mee.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Northstar
Ik ben zelf nog steeds bezig vanuit de community met land registratie en één of twee andere projecten. Het team richt zich voornamelijk op EQTY structuur, in de community zijn er wat mensen bezig met Ownables. Er zijn echt nog wel wat dingen gaande, maar het markt sentiment is inderdaad belabberd, ook binnen de LTO community.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Janterworst
  • Registratie: Maart 2017
  • Laatst online: 19-05 22:29
Jeetje wat is LTO gezakken. Jammer zeg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Northstar
Janterworst schreef op vrijdag 18 april 2025 @ 12:12:
Jeetje wat is LTO gezakken. Jammer zeg
Zeker jammer. Rest van de markt bloed ook behoorlijk maar LTO heeft wel hard meppen te voortduren gekregen. Gelukkig bouwen ze rustig door en zit het team niet stil. Zolang ze dat doen is er een kans dat het uiteindelijk weer omhoog gaat.

De monitoring tag van Binance zorgt wel voor meer volatiliteit, wat dan weer aantrekkelijk is voor de traders en mensen die trading bots gebruiken.

Aankomende maandag begint de public beta van EQTY voor de community. Als je mee wilt doen (je kan ook wat LTO verdienen geloof ik), dan staat er ergens een link in het telegram kanaal om je in te schrijven.
Pagina: 1 ... 6 7 Laatste