Plek op de Coinmarketcap ranking, deze is op basis van Market Cap.Henkoes schreef op vrijdag 7 maart 2025 @ 16:40:
[...]
Wat zegt 650 precies? Soort investment ratio?
Market cap = Current price x Circulating supply
Plek op de Coinmarketcap ranking, deze is op basis van Market Cap.Henkoes schreef op vrijdag 7 maart 2025 @ 16:40:
[...]
Wat zegt 650 precies? Soort investment ratio?
Ok bedankt.Tony71 schreef op donderdag 3 april 2025 @ 13:10:
Goh wat is hier aan de hand...
Ik heb er lang ingezeten sinds 2017, maar ben bij 0,15 ct uit deze trein gesprongen omwille van voorgevoel. Heel spijtig voor diegene die er nog inzitten. Leef met jullie mee
Team wist er niks van af. Heeft waarschijnlijk met het handelsvolume te maken. Team is bezig met het binance Team om de stappen te doorlopen om dingen te verbeteren.RoyK schreef op zaterdag 5 april 2025 @ 12:43:
Het is wel zonde wat er gebeurd. Nu de boel op de watchlist staat van Binance. Kan je er wat over ophelderen @Northstar ? Ik volg het met een half oogje maar ik heb het niet helemaal scherp. Ik heb een tasje op stake staan en dat laat ik daar maar gewoon.
Ik heb geen behoefte om weer jaren te dca'en 😅RoyK schreef op zondag 6 april 2025 @ 19:29:
ik ben wel blij met de daling overal. Het zijn voor ons particulieren mooie kansen om een portfolio steviger neer te zetten.
Zeker jammer. Rest van de markt bloed ook behoorlijk maar LTO heeft wel hard meppen te voortduren gekregen. Gelukkig bouwen ze rustig door en zit het team niet stil. Zolang ze dat doen is er een kans dat het uiteindelijk weer omhoog gaat.Janterworst schreef op vrijdag 18 april 2025 @ 12:12:
Jeetje wat is LTO gezakken. Jammer zeg
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq