Angie1985 schreef op dinsdag 26 mei 2026 @ 09:04:
Heel erg benieuwd naar de reviews die we de komende weken gaan zien. Hopelijk vooral positief.
Ben heel benieuwd tot welke besteldatum nu uitgeleverd gaan worden als eerstvolgend. Heb deze zelf in januari besteld, dus hopelijk zit deze bij de eerste leveringen. Zie zelf nergens een verwachte leverdatum oid staan wanneer ik inlog en tot nu toe ook geen mailtjes ontvangen van Zeekr.
Kan in ieder geval niet wachten om de 7GT in ontvangst te nemen

Ik heb hem ook in Januari besteld. Ik heb vorige week nog gevraagd naar een update en kreeg onderstaande reactie terug:
Bedankt voor uw bestelling van een ZEEKR!
We begrijpen dat u graag een update wilt over de aflevering van uw ZEEKR 7GT. De leveringen van de 7GT starten in juli, maar we zijn nog niet begonnen met het inplannen ervan met klanten.
Er zijn 20 7GTs op kenteken gezet voor de pers, daarnaast nog 1 auto voor testgebruik. De volgende lading zal voor de klanten zijn.
Wij verwachten dat we vanaf volgende week kunnen beginnen met het inplannen!
Houd er rekening mee dat we eerst contact opnemen met de klanten met een oudere bestelling.
U was een van de eerdere bestellingen in het systeem dus u zult als een van de eerste aan de beurt komen.
Bedankt voor uw begrip en geduld.
Ik zit met smart te wachten op hun telefoontje