• Roger Beurskens
  • Registratie: Januari 2000
  • Nu online
ben ook zo benieuwd. denk dat ik het over een goed half uurtje weet :D

PVE install Midden Limburg: https://pvoutput.org/intraday.jsp?id=102722&sid=90342

• TweakersDerik
  • Registratie: Januari 2026
  • Laatst online: 19:19
Heb nu exact 7 dagen de Privilege in bezit en de eerste 1500km erop zitten.

Heb geen goodies gehad bij Broekhuis. Het was instappen en wegwezen.

De wagen word afgeleverd met een wax laag erop, deze heb ik er afgelopen zaterdag met een hoog alkalisch shampoo en iron remover afgeboend omdat ik hem gelijk in een dubbele keramische (glas) coating heb gezet daarna. (5 uur mee bezig geweest). Wel opgelet, op de motorkap was ik een klein stukje vergeten te buffen met gevolg dat ik de motorkap opnieuw moest polijsten, dat spul word kneiter hard (lijkt op seconde lijm) en krijg je op geen andere manier er vanaf. Maar eenmaal erop en klaar, is je lak spekglad en glijdt een doekje ervan af. Ook de ruiten en het dak in de Glaco ultra coating gezet.

Heb de geluidsinstellingen die Ian gedeeld heeft ingesteld, die zijn voor mij prima. Heb meestal geen geluid aan staan maar af en toe heb je wel zin in een beat. Daarnaast standaard procedure om “Hulp bij verkeerd gebruik gaspedaal” uit te schakelen, dat is eigenlijk de belangrijkste voor mij, los van die overige 3 - vermoeidheid, afleiding en snelheidswaarschuwing.

Ik laad de auto iedere dag op, laagste niveau wat ik heb gehad was ~40% en laad hem altijd op tot ongeveer 94% bij de Shell recharge of Fastned stations langs de snelweg.

Mijn gemiddelde verbruik ligt over de 1500km op 24.1 kWh. Dikke prima voor mij, had erger verwacht. Vind het heerlijk om iedere dag aan de lader te staan om even wat werk tussendoor te doen op de laptop.

Heb de entertainment pack gekocht gister, maar dat was een grote miskoop denk ik. Misschien dat er nog wat leuks word toegevoegd komend jaar, enige wat leuk is tijdens het laden is YouTube voor dat ene kwartiertje.

Navigatie vind ik waardeloos maar is misschien bevooroordeeld want ik vind Apple CarPlay echt veel te goed. De Zeekr navigatie is overigens ook gigantisch traag, dat hapert alsof je 100 apps tegelijkertijd aan heb staan.

De digitale key in Apple Wallet is echt fenomenaal, dit vind ik werkelijk fantastisch. Gewoon alleen al het idee dat je nooit aan je sleutels hoeft te denken. Je telefoon heb je altijd bij, je loopt er heen en gaat open, loopt weg en gaat op slot, je hoeft nergens aan te denken! Heel ongemakkelijk in het begin maar echt werelds dit.

Al met al een fantastische wagen, heb echt 0 klachten tot zover. Alles is beter tov mijn vorige wagen 👍🏻

https://zeekrstats.nl

• Mpaj
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 19:13
De Zeekr is voor mij een reden geweest om ook Nuki voor thuis aan te schaffen. Nooit meer een sleutelbos of portemonnee mee. Love it.
Pagina: 1 ... 29 30 Laatste