Het grote Zeekr 7GT topic

Pagina: 1 ... 21 22 Laatste
Acties:

• Vic_28
  • Registratie: Juli 2026
  • Laatst online: 22:15
wouter1982 schreef op woensdag 5 augustus 2026 @ 18:24:
Ook ik ben mij aan het oriënteren op een nieuwe auto waarvan de Zeekr LR boven aan het lijstje staat.Maar de Kia EV6 is ook nog niet afgeschreven.
Ik ben zelf geïnteresseerd in de Glacier Silver. Heeft iemand hier meerdere fotos van? Op internet krijg ik amper resultaten. Hopelijk is hier wel iemand die deze kleur heeft besteld.
https://www.autoweek.nl/r...-rwd-launch-edition-2026/

• Eddo
  • Registratie: Juli 2022
  • Laatst online: 19:39
Kockie80 schreef op woensdag 5 augustus 2026 @ 13:37:
Ik rijd inmiddels een maand met mijn LR. heb er nu 4000km op zitten.

Maar kan iemand me zeggen hoe ik de dimlichten omhoog kan stellen?

Zonder de grootlicht matrix functie is er niet mee te rijden in het donker.... 10 meter voor de auto is alles verlicht maar dan houdt het wel op.
Bij mij precies hetzelfde en daar had ik Zeekr in Zeist over gemaild. Als reactie kreeg ik om bij hun een afspraak te maken over 6 weken of om bij een Zeekr partner garage een afspraak te maken.
Kent iemand heel toevallig dit bedrijf?

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/uUPR3NCmHGGy-Sn1n-4buQa41xA=/fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():strip_exif()/f/image/6r6Xu58CAfGHQHEIr81RoTuW.png?f=user_large

• HBO88
  • Registratie: Februari 2014
  • Nu online
DaLass schreef op woensdag 5 augustus 2026 @ 13:09:
Ik ben er twee weken geleden mee naar Denemarken geweest met een caravan erachter. Verbruik zonder caravan was 14,8kwh/100km, met caravan het dubbele, soms iets meer. En dat was met snelheden van max. 95km/h.

De aerodynamica van de auto zelf is dus dikke prima, maar als je er een groot blok achter hangt heb je daar weinig meer aan. :)

Het was dus iets vaker laden, maar bij de 400kw laders is dat een feestje, zelfs naar de 100% is heel goed te doen, zo'n 5 minuten langer dan tot 80% laden. Pas bij 95% zag ik de laadsnelheid onder de 100kw gaan.

Gisteren een ritje met een fietsendrager en twee electrische fietsen erop: 20kwh/100km.

Dit alles in de Core/Business Edition.

Waar ik nog niet achter ben, waarschijnlijk kijk ik ergens overheen:
Zonder aanhanger krijg ik de auto alleen in LCC, niet in ACC. Ik vind de LCC niet fijn, maar ACC is prima. Hoe krijg ik die werkend zonder iets aan de trekhaak?
Wat voor caravan had je erachter? En wat was je range met die erachter? Benieuwd hoe ver je dan komt in de core
Pagina: 1 ... 21 22 Laatste