Het grote Zeekr 7GT topic

Pagina: 1 ... 20 21 Laatste
Acties:

• seezu
  • Registratie: September 2004
  • Nu online
Fallout schreef op vrijdag 31 juli 2026 @ 15:20:
[...]

Is het ook mogelijk om de HUD minimaal uit te voeren? Het lijkt mij vrij onnodig (en afleidend) om te zien dat er autos en voetgangers zijn, terwijl je dat ook recht voor je ziet gebeuren.
Ook mogelijk, als je Navigation info en Dynamic window uitzet, hou je alleen snelheid en verkeersborden over in de HUD.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/BNBvUSctkVp9ZSkUGvSHH1xHki8=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/7Z1MsnKiZz2tZmjqwqyFBQSC.jpg?f=fotoalbum_large

• Roger Beurskens
  • Registratie: Januari 2000
  • Nu online
seezu schreef op vrijdag 31 juli 2026 @ 15:27:
[...]

Ook mogelijk, als je Navigation info en Dynamic window uitzet, hou je alleen snelheid en verkeersborden over in de HUD.

[Afbeelding]
Gelukkig, ik had deze vraag al eens gesteld maar toen wist nog niemand het. Want tijdens de proefrit werd ik al "hoerendol" zoals ze dat hier in het zuiden zeggen van die traffic info/visualisatie. HUD is goed maar dan met minimale extra informatie zoals snelheid en eventueel navigatie aanwijzingen.
Thanx voor deze update. ik mag nog een goeie week wachten maar dan gaat dit als een van de eerste dingen uitgezet worden. _/-\o_

PVE install Midden Limburg: https://pvoutput.org/intraday.jsp?id=102722&sid=90342

• sst0107
  • Registratie: November 2015
  • Nu online
Eddo schreef op vrijdag 17 juli 2026 @ 10:50:
Heeft iemand een idee waarom Android Auto mijn stem niet hoort als ik voice commando's geef? Als ik 'hey google' zeg dan werkt dat wel, maar daarna lijkt hij mij niet te horen. Hetzelfde als ik in Waze een adres wil inspreken. Dan druk ik op het microfoon icoontje maar hij hoort mij niet. En ook als ik Whatsapp berichten afspeel en hij vraagt of ik wil antwoorden.
Ik heb een Samsung S25 en Android Auto al opnieuw gekoppeld en ook Waze opnieuw geïnstalleerd. Alle rechten toegestaan. Iemand nog een briljant idee?
Ik heb inderdaad hetzelfde probleem. :-( Voor je info: als je de microfoon knop op het stuur kort indrukt, dan krijg je de Zeekr assistent. Druk je lang op de knop, dan krijg je de Google assistent. Maar ook dan werkt het niet bij mij. Je kan praten en commando's geven wat je wilt: er gebeurd niets.
Pagina: 1 ... 20 21 Laatste