Het grote Zeekr 7GT topic

Pagina: 1 ... 19 20 Laatste
Acties:

• menno76
  • Registratie: Oktober 2025
  • Nu online
menno76 schreef op vrijdag 24 juli 2026 @ 16:55:
[...]

Ik vind de auto deinen zacht geveerd (met sportstand dus minder) en ook is zijn rechtuitstabiliteit minder dan andere autos waar ik in gereden heb. KIA EV6, Polestar/Tesla model 3/BMW. Rijdt prima hoor maar ben niet onder de indruk van wegligging. Geef je de 650 pk op zijn lazer stijgt neus zowat op en voelt alles voor mij vrij zenuwachtig en krijg idee dat de auto niet ontworpen is voor dit extreme vermogen/koppel. Verder heel tevreden maar een BMW m3 rijdt toch echt heel anders maar kost ook dubbele.
IK vindt de naam GT: GT staat voor Gran Turismo (Italiaans) of Grand Touring (Engels). Het is een aanduiding voor een sportieve auto die is gemaakt om comfortabel en snel lange afstanden te rijden. Dus meer gelden voor comfortabel dan sportief.

• itsme9x
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 18:15
Ik heb een 001 en lees mee in dit topic uit interesse/om soms tips te geven aan nieuwe gebruikers.

Voor de 001 was het €99 voor 7GB, inmiddels is het €99 voor 5GB. Verschilt dus blijkbaar per model.

• menno76
  • Nu online
itsme9x schreef op vrijdag 24 juli 2026 @ 16:56:
[...]

Ik heb een 001 en lees mee in dit topic uit interesse/om soms tips te geven aan nieuwe gebruikers.

Voor de 001 was het €99 voor 7GB, inmiddels is het €99 voor 5GB. Verschilt dus blijkbaar per model.
Ik heb toch echt 149 afgerekend voor de 7GT privilege connect. Waar haal je 99 vandaan?

• itsme9x
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 18:15
menno76 schreef op vrijdag 24 juli 2026 @ 16:59:
[...]

Ik heb toch echt 149 afgerekend voor de 7GT privilege connect. Waar haal je 99 vandaan?
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/0EX7cm5gN5TgojARguXhMHh__os=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/hPVjPn1riVNsiHoSyW6f1M1r.jpg?f=fotoalbum_large

Screenshot uit de Zeekr app, van 1 minuut geleden, wel voor de Zeekr 001

• CheesePizza
  • Registratie: Juni 2017
  • Laatst online: 17:51
itsme9x schreef op vrijdag 24 juli 2026 @ 17:00:
[...]

[Afbeelding]

Screenshot uit de Zeekr app, van 1 minuut geleden, wel voor de Zeekr 001
Leuk dat die voor de 7GT gewoon even 49 euro duurder is

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/qC8PntOg-W3BOo1nDAh3_SDS2E8=/x800/filters:strip_exif()/f/image/KXxBAPkMy5QMlwDrN3D8yQP9.png?f=fotoalbum_large

• Ian_
  • Registratie: Juni 2025
  • Nu online
menno76 schreef op vrijdag 24 juli 2026 @ 16:55:
[...]

Ik vind de auto deinen zacht geveerd (met sportstand dus minder) en ook is zijn rechtuitstabiliteit minder dan andere autos waar ik in gereden heb. KIA EV6, Polestar/Tesla model 3/BMW. Rijdt prima hoor maar ben niet onder de indruk van wegligging. Geef je de 650 pk op zijn lazer stijgt neus zowat op en voelt alles voor mij vrij zenuwachtig en krijg idee dat de auto niet ontworpen is voor dit extreme vermogen/koppel. Verder heel tevreden maar een BMW m3 rijdt toch echt heel anders maar kost ook dubbele.
Ja, het blijft een GT die meer comfort is dan sportief.

M3 is een auto die ook echt hard geveerd is en compleet ander publiek.

De 7GT maak je reizen van +1.000km en stap je relaxed een auto uit.

Rechtuit is kaarsrecht hier en echt 0 correcties nodig. Zelf hiervoor ook Model Y P en wat andere sportieve gereden maar afgezien van het opstijgen niet echt iets raars

• menno76
  • Nu online
CheesePizza schreef op vrijdag 24 juli 2026 @ 17:51:
[...]

[Afbeelding]
chinezen moeten ergens geld aan verdienen.....

• menno76
  • Nu online
Ian_ schreef op vrijdag 24 juli 2026 @ 18:08:
[...]

Ja, het blijft een GT die meer comfort is dan sportief.

M3 is een auto die ook echt hard geveerd is en compleet ander publiek.

De 7GT maak je reizen van +1.000km en stap je relaxed een auto uit.

Rechtuit is kaarsrecht hier en echt 0 correcties nodig. Zelf hiervoor ook Model Y P en wat andere sportieve gereden maar afgezien van het opstijgen niet echt iets raars
allemaal kwestie van smaak/ervaring/verwachting etc etc. Ik blijf de 7GT de minst goede wegligging hebben van alle autos gereden laatste 8 jaar maar verder heel tevreden, zeker gezien het bedrag wat je betaalt (leased). Nou die mega irritante piep enof uitzetten audio als je op een 60km weg de niet doorgetrokken streep overgaat. Lees NIET doorgetrokken streep wat dus gewoon mag. Hoe verzin je het. Hoop snel een update. Dit soort dingen zou toch zo gefixt moeten zijn.

• menno76
  • Nu online
CheesePizza schreef op vrijdag 24 juli 2026 @ 17:51:
[...]

[Afbeelding]
vraag me af als je hotspot maakt kan je dan wel "slim" navigeren naar een fastcharger en gaat de auto zelf de accu alvast voorverwarmen?

• Ian_
  • Registratie: Juni 2025
  • Nu online
menno76 schreef op vrijdag 24 juli 2026 @ 18:38:
[...]

allemaal kwestie van smaak/ervaring/verwachting etc etc. Ik blijf de 7GT de minst goede wegligging hebben van alle autos gereden laatste 8 jaar maar verder heel tevreden, zeker gezien het bedrag wat je betaalt (leased). Nou die mega irritante piep enof uitzetten audio als je op een 60km weg de niet doorgetrokken streep overgaat. Lees NIET doorgetrokken streep wat dus gewoon mag. Hoe verzin je het. Hoop snel een update. Dit soort dingen zou toch zo gefixt moeten zijn.
Software hebben ze een betere versie neergezet dan de 7X (had ik hiervoor) maar nog steeds wat punten aan te pakken.
Pagina: 1 ... 19 20 Laatste