Het grote Zeekr 7GT topic

Pagina: 1 ... 17 18 Laatste
Acties:

• DaLass
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 11:38
Daklem schreef op donderdag 16 juli 2026 @ 10:18:
Gebruikersvraag.

Op een smalle 60km/u weg kom je soms over de wegmarkering heen. De auto begint dan te miepen dat je over de lijn rijdt. Daar ben ik wel aan gewend. Het vervelende is, is dat de auto dit doet met een geluidmelding en daardoor stopt de reguliere muziek. Op een lange 60 km/u weg gebeurt dit continu wat heel irritant is.

Heeft iemand al uitgevonden hoe je de geluidsmelding uit kan zetten in dit geval zodat je muziek niet continu stopt?
Ik weet even niet exact waar je het kunt instellen, maar ik heb de lijnmeldingen aangepast van geluid naar trilling in het stuur. Het geluid vond ik ook irritant, het trillen is prima wat mij betreft.

Mijn advertenties op V&A

• Mpaj
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 14:41
menno76 schreef op dinsdag 30 juni 2026 @ 15:42:
[...]

zoals ik al zei in vorige bericht is het levensgevaarlijk en erg dom om een lifehammer te verkopen bij een auto die niet werkt
Ik heb het nagevraagd bij mijn LM en ook hoe ze omgaan met aansprakelijkheid achteraf. Ze hebben nagevraagd bij Zeekr en dit als antwoord gekregen:
De Zeekr 7GT is voorzien van gelaagd (akoestisch) glas. Daarnaast beschikt de auto over een ingebouwde mechanische ruitbreker aan de bestuurderszijde. Deze is verwerkt in een verborgen hendel onder de knoppen waarmee je de zijruiten bedient.
Kunnen huidige berijders dit bevestigen?

Nog steeds vreemd dat je via de configurator een extra lifehammer kunt bestellen.

• Broodje_Aap
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 13:23

Broodje_Aap

Professioneel prutser

Mpaj schreef op donderdag 16 juli 2026 @ 11:44:
[...]

Ik heb het nagevraagd bij mijn LM en ook hoe ze omgaan met aansprakelijkheid achteraf. Ze hebben nagevraagd bij Zeekr en dit als antwoord gekregen:

[...]

Nog steeds vreemd dat je via de configurator een extra lifehammer kunt bestellen.
Volgens mij is dit al eerder genoemd in dit topic, maar ik vermoed dat ze dit bedoelen (is wel de 7X, kan niet verifieren of de 7GT dit ook heeft, maar maakt het zoeken voor mensen in het bezit van de 7GT wel makkelijker) YouTube: Zeekr 7X Window Breaker Demonstration

"A computer would deserve to be called intelligent if it could deceive a human into believing that it was human." - Alan Turing

• N-ickel
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 14:42
Mpaj schreef op donderdag 16 juli 2026 @ 11:44:
[...]

[...]

Ik kijk vanavond even voor je

• Eddo
  • Registratie: Juli 2022
  • Laatst online: 13:36
Hoe vinden jullie de normale verlichting op een weg zonder straatverlichting. Eergister reed ik op een onverlichte weg en ik schrok echt hoe slecht en laag de verlichting stond.
Ik had geen tijd om een foto te maken of te kijken naar mogelijke instellingen op dat moment. Wel zag ik later dat de adaptieve verlichting aan staat, maar als ik die thuis op de oprit uit zet, zie je de verlichting op een afstand van 10 meter op een roldeur maar een cm omhoog gaan.
Groot licht is echt 20x feller dan ik gewend was op de Cupra.

• cornholio24
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 15:18
menno76 schreef op donderdag 16 juli 2026 @ 07:58:
[...]

Niet stiekem mijn pimpel paarse pakken die ik om 12 uur haal
Whahahaha ik heb m wel zien staan denk ik als next up.

Na al het papierwerk werd eerst nog een "verkeerde" 7GT onthult (ander kenteken en longrange) ik zeg das niet goed :+ .... hij snel zijn blaadje checken en het doek weer terug en toen de juiste auto onthult haha.

Eerste indruk - wat een auto! 2e indruk wat een instellingen haha. Alleen lukt het me niet om in te loggen bij spotify via de zeekr app - verbindingsfout oid als melding. Iemand hier ook problemen mee (of een workaround gevonden?). Verder maar eens goed voor zitten. De stoelmassage al wel gevonden en werkt perfect 8)

5.520Wp | OW(13°) + schaduw | Polestar 2 MY22 | LRSM | Snow | 20” | Pilot + Plus + trekhaak |

• Ian_
  • Registratie: Juni 2025
  • Laatst online: 15:05
cornholio24 schreef op donderdag 16 juli 2026 @ 13:44:
[...]

Na al het papierwerk werd eerst nog een "verkeerde" 7GT onthult (ander kenteken en longrange) ik zeg das niet goed :+ .... hij snel zijn blaadje checken en het doek weer terug en toen de juiste auto onthult haha.

Eerste indruk - wat een auto! 2e indruk wat een instellingen haha. Alleen lukt het me niet om in te loggen bij spotify via de zeekr app - verbindingsfout oid als melding. Iemand hier ook problemen mee (of een workaround gevonden?). Verder maar eens goed voor zitten. De stoelmassage al wel gevonden en werkt perfect 8)
Heb je al de infotainment al goed staan, wifi aanzetten en anders premium connect

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/ybL2QfX0fqwOv7NK88diSluMBXc=/x800/filters:strip_exif()/f/image/sNuvbFZjjdWRtQtY4BtpOytA.png?f=fotoalbum_large

• Mpaj
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 14:41
Is dat nou een plaatje van de LR bij je Privelege?

• Ian_
  • Registratie: Juni 2025
  • Laatst online: 15:05
Mpaj schreef op donderdag 16 juli 2026 @ 14:41:
[...]

Is dat nou een plaatje van de LR bij je Privelege?
Is al wat over geschreven, weinig consistentie in de app maar het is een P in het grijs

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/6MFv_FHfyJwkJA4aYIG6S_ucB10=/x800/filters:strip_exif()/f/image/pJIZPDvmzctezogebMOUazNj.png?f=fotoalbum_large

Main page: P maar LR dakprofiel

Service: LR met P remmen

Controls: LR

Power: P

• Vic_28
  • Registratie: Juli 2026
  • Nu online
cornholio24 schreef op donderdag 16 juli 2026 @ 13:44:
[...]

Hahaha ja, daar had je ff mooi die van mij te pakken. Zag het gebeuren van een afstandje

• cornholio24
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 15:18
Ian_ schreef op donderdag 16 juli 2026 @ 14:27:
[...]

Heb je al de infotainment al goed staan, wifi aanzetten en anders premium connect

[Afbeelding]
Dank en nee - moest dat blijkbaar inderdaad nog doen. Na enkele foutmeldingen kwam ik erin bij vodafone en zou nu actief moeten zijn... stapje voor stapje.

5.520Wp | OW(13°) + schaduw | Polestar 2 MY22 | LRSM | Snow | 20” | Pilot + Plus + trekhaak |

Pagina: 1 ... 17 18 Laatste