Het grote Zeekr 7GT topic

Pagina: 1 ... 11 12 Laatste
Acties:

  • Ian_
  • Registratie: Juni 2025
  • Laatst online: 09:42
N-ickel schreef op dinsdag 23 juni 2026 @ 20:55:
Hebben jullie nog tips voor een goede laadpas? Ik zal vooral aangewezen zijn op snelladers in binnen en buitenland en andere publieke laders.
Snelladers kan je beter een subscription afnemen bij de gene die je het meeste gaat gebruiken.
  • Allego heeft nu 3 maanden gratis het + abbo
  • Electra heeft nu 3 maanden gratis het + abbo
Zefl heb ik een abbo bij IONITY en FASTNED omdat ik 90% daar momenteel laadt.

  • Ian_
  • Registratie: Juni 2025
  • Laatst online: 09:42
Rickm schreef op dinsdag 23 juni 2026 @ 21:05:
[...]

Heeft de 7GT ook normale cruise control? Die dus niet automatisch afstand houdt? Of is het altijd ACC?
Altijd ACC

  • Ian_
  • Registratie: Juni 2025
  • Laatst online: 09:42
NimmaRoc schreef op dinsdag 23 juni 2026 @ 18:45:
[...]

Stomme vraag misschien, maar die LCC kan ook uit toch? In mijn huidige auto heb ik die functie standaard uit staan, omdat ik niet weg ben van getrek aan het stuur.
LCC kan gewoon uit.

  • PaT
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

PaT

Moderator Mobile

Ja, dat mod

Daklem schreef op dinsdag 23 juni 2026 @ 21:26:
Wordt dezelfde vierkante sleutel (en pasje) geleverd als bij de zeekr 7x? zo ja, hoeveel van elk?
En die sleutel/keyfob is een naar ding. Gewoon zoals hij is, is hij behoorlijk glad en krasgevoelig maar vooral gewoon lomp groot voor wat het moet doen.

Velen kopen er een hoesje omheen. Dat houdt hem in ieder geval krasvrij en minder glad.

Groot genoeg voor 2 hoofdletters


  • remame
  • Registratie: September 2016
  • Laatst online: 23:16
Heeft er iemand ervaring met de Premium connected? Is dit echt een toevoeging?

  • Daklem
  • Registratie: September 2002
  • Nu online

Daklem

Nerd

remame schreef op dinsdag 23 juni 2026 @ 23:16:
Heeft er iemand ervaring met de Premium connected? Is dit echt een toevoeging?
Eerste jaar is het toch gratis?

  • Ezekielll
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 00:49
Ik ben wel benieuwd naar het rijgedrag van de core en long range, vooral in kader van de suspension, is dit een beetje lekker rijden? Je mist de luchtvering maar hoe is die in basis afgesteld? Dat is nog een vraagteken voor me, ik moet wachten op de long range in december, geen leasebudget voor de privilege

  • Rickm
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 08:42
Jammer. Zeker als ik wat sneller rij dan het overige verkeer vind ik CC vaak fijner dan ACC. Anders zit je de hele tijd alleen maar te voorkomen dat de auto gaat remmen en ga je eigenlijk onnodig vroeg naar de linkerrijstrook.

Op m'n Polestar 2 kan ik nog wisselen naar normale cruise control, dat ga ik dan wel missen.

  • Fallout
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 09:49
Als we met z'n allen zoveel mogelijk feedback via de app blijven geven, zullen ze wellicht een aanpassing maken...?

  • Fallout
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 09:49
Even heel wat anders; ik heb alvast een paar (niet foute) gadgets bij ome Ali gekocht. Waaronder een paar Zeekr Smart buttons. Ik denk (hoop) dat je hier een aantal presets mee kan programmeren. Zoals ADAS, luchtvering, etc. Ze passen met de siliconen inserts mooi achter het stuur:

https://nl.aliexpress.com/item/1005010162962764.html
https://nl.aliexpress.com/item/1005009087321649.html

Wat denken jullie er van?

En dan deze nog:
https://nl.aliexpress.com/item/1005011712997460.html

[ Voor 31% gewijzigd door Fallout op 24-06-2026 08:56 ]


  • TweakersDerik
  • Registratie: Januari 2026
  • Laatst online: 09:59
Fallout schreef op woensdag 24 juni 2026 @ 08:53:
Even heel wat anders; ik heb alvast een paar (niet foute) gadgets bij ome Ali gekocht. Waaronder een paar Zeekr Smart buttons. Ik denk (hoop) dat je hier een aantal presets mee kan programmeren. Zoals ADAS, luchtvering, etc. Ze passen met de siliconen inserts mooi achter het stuur:

https://nl.aliexpress.com/item/1005010162962764.html
https://nl.aliexpress.com/item/1005009087321649.html

Wat denken jullie er van?

En dan deze nog:
https://nl.aliexpress.com/item/1005011712997460.html
Die kwam ik ook tegen inderdaad en leek mij ideaal. Was alleen even echte reviews aan het afwachten wat je ermee kan programmeren. Ik zou het top vinden als je die knoppen kan gebruiken om direct alle ADAS mee uit te schakelen, rijstrook assistentie, nood rem etc.. en ook gelijk je zit positie met een druk op de knop.

https://zeekrstats.nl


  • Ian_
  • Registratie: Juni 2025
  • Laatst online: 09:42
Fallout schreef op woensdag 24 juni 2026 @ 08:53:
Even heel wat anders; ik heb alvast een paar (niet foute) gadgets bij ome Ali gekocht. Waaronder een paar Zeekr Smart buttons. Ik denk (hoop) dat je hier een aantal presets mee kan programmeren. Zoals ADAS, luchtvering, etc. Ze passen met de siliconen inserts mooi achter het stuur:

https://nl.aliexpress.com/item/1005010162962764.html
https://nl.aliexpress.com/item/1005009087321649.html

Wat denken jullie er van?

En dan deze nog:
https://nl.aliexpress.com/item/1005011712997460.html
De button werkt niet op de EU versie, heb ik met mijn 7X ook geprobeerd.

De inlay is heel fijn, heb ik ook voor de 7X! Zelf ben ik erg benieuwd naar de ramen. Bij de 7X heb je enkel glas en werd de binnentemperatuur zo heet dat ik na 3 weken warmtewerende folie erop heb laten zetten.

De 7GT heeft 2/3 glas lijkt het:
  • Isolatie laag
  • Warmte laag
  • Glas laag dubbel

  • Ian_
  • Registratie: Juni 2025
  • Laatst online: 09:42
TweakersDerik schreef op woensdag 24 juni 2026 @ 09:32:
[...]

Die kwam ik ook tegen inderdaad en leek mij ideaal. Was alleen even echte reviews aan het afwachten wat je ermee kan programmeren. Ik zou het top vinden als je die knoppen kan gebruiken om direct alle ADAS mee uit te schakelen, rijstrook assistentie, nood rem etc.. en ook gelijk je zit positie met een druk op de knop.
Er komt een: One Tap functie binnenkort.

  • TweakersDerik
  • Registratie: Januari 2026
  • Laatst online: 09:59
Ian_ schreef op woensdag 24 juni 2026 @ 09:33:
[...]

Er komt een: One Tap functie binnenkort.
fantastisch!

https://zeekrstats.nl


  • Fallout
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 09:49
Ian_ schreef op woensdag 24 juni 2026 @ 09:32:
[...]

De button werkt niet op de EU versie, heb ik met mijn 7X ook geprobeerd.

De inlay is heel fijn, heb ik ook voor de 7X! Zelf ben ik erg benieuwd naar de ramen. Bij de 7X heb je enkel glas en werd de binnentemperatuur zo heet dat ik na 3 weken warmtewerende folie erop heb laten zetten.

De 7GT heeft 2/3 glas lijkt het:
  • Isolatie laag
  • Warmte laag
  • Glas laag dubbel
Ouch dat zou erg jammer zijn. Ik zag wat positieve reviews vanuit Oekraine, dus ging er vanuit dat dat ook voor ons zou gaan werken... Ik gooi ze voorlopig nog maar even niet weg tot ik de mijne krijg in september.

Wel fijn dat er een one-touch functie komt voor ADAS!
Pagina: 1 ... 11 12 Laatste