Het grote Zeekr 7GT topic

Pagina: 1 ... 10 11 Laatste
Acties:

  • TweakersDerik
  • Registratie: Januari 2026
  • Laatst online: 00:01
Je kan je nu inschrijven voor test rit beschikbaarheid per locatie indien je het nog eerder wilt weten dan dat Zeekr het zelf communiceerd via de social kanalen of mail: https://zeekrstats.nl/zeekr-7gt
Geeft overigens ook een duidelijker overzicht in het algemeen.

https://zeekrstats.nl


  • Roger Beurskens
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 23:16
En alle andere locaties zijn nu ook beschikbaar. Heb de mijne omgezet naar Eindhoven

PVE install Midden Limburg: https://pvoutput.org/intraday.jsp?id=102722&sid=90342


  • Dani86
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 20-06 14:04

Dani86

AeroGeek

Ben zeer benieuwd naar Bjørns 1000KM challenge. Hij is waarschijnlijk een stuk zuiniger dan de 7X, dus wellicht komt ie gelijkt met de Mirai....

Ryzen 5 7500F - 32GB RAM @ 6000 MHz - RX7700XT - WD SN770 1TB nvme


  • Nedje
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 20:46
Dank voor het melden dat proefritten kunnen. Meteen een geboekt in Zeist :-)

PSN: Nedjee, XBL Gamertag: NedjeNL


  • Nijverdal85
  • Registratie: Juni 2017
  • Laatst online: 20:28
Heb inmiddels van Zeekr mijn kenteken ontvangen, 23-06 ophalen! Dit kenteken is overigens nu nog niet te zien op zeekrstats.nl.....

  • Roger Beurskens
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 23:16
Nijverdal85 schreef op donderdag 18 juni 2026 @ 15:27:
Heb inmiddels van Zeekr mijn kenteken ontvangen, 23-06 ophalen! Dit kenteken is overigens nu nog niet te zien op zeekrstats.nl.....
Oeh, spannend...

Wel al op de rdw site zichtbaar?

PVE install Midden Limburg: https://pvoutput.org/intraday.jsp?id=102722&sid=90342


  • Nijverdal85
  • Registratie: Juni 2017
  • Laatst online: 20:28
Roger Beurskens schreef op donderdag 18 juni 2026 @ 16:21:
[...]

Oeh, spannend...

Wel al op de rdw site zichtbaar?
Ja, dus binnen afzienbare tijd ook op zeekrstats vermoed ik.

  • TweakersDerik
  • Registratie: Januari 2026
  • Laatst online: 00:01
Nijverdal85 schreef op donderdag 18 juni 2026 @ 16:27:
[...]

Ja, dus binnen afzienbare tijd ook op zeekrstats vermoed ik.
hmm ik denk dat er dan een vertraging zit in wat zij vrijgeven op de opendata, die staat momenteel op 3325.

Heb de sync een handmatige opdracht gegeven, dat duurt ~40 minuten. Komt vanzelf goed! Tof dat je je kenteken al binnen hebt!

https://zeekrstats.nl


  • remame
  • Registratie: September 2016
  • Laatst online: 19:05
Nijverdal85 schreef op donderdag 18 juni 2026 @ 16:27:
[...]

Ja, dus binnen afzienbare tijd ook op zeekrstats vermoed ik.
Ik heb de mijne ook reeds binnen! Staan nu wel op Zeekrstats.

Laat de 22ste maar komen! :*)

  • remame
  • Registratie: September 2016
  • Laatst online: 19:05
Voor degene die hem particulier kopen, waar gaan jullie hem verzekeren?

Univé accepteert hem niet......

Zat zelf aan ABN Amro te denken.

  • Nijverdal85
  • Registratie: Juni 2017
  • Laatst online: 20:28
remame schreef op donderdag 18 juni 2026 @ 18:22:
Voor degene die hem particulier kopen, waar gaan jullie hem verzekeren?

Univé accepteert hem niet......

Zat zelf aan ABN Amro te denken.
Ik heb mijn tussenpersoon mail gestuurd met de vraag om de auto all-risk te verzekeren, wacht zijn reactie wel even af 😁

  • supernova99
  • Registratie: November 2019
  • Laatst online: 18:00
Mijn aflevering staat voor de 25e, maar heb nog geen kenteken. Heb wel betaald (auw ;-))

Hoeveel zouden er per dag afgeleverd worden? Ik zie op Zeekrstats dat er 10 op kenteken gezet zijn...

[ Voor 37% gewijzigd door supernova99 op 18-06-2026 19:34 ]


  • Meteor Sans
  • Registratie: Mei 2026
  • Nu online
supernova99 schreef op donderdag 18 juni 2026 @ 19:31:
Mijn aflevering staat voor de 25e, maar heb nog geen kenteken. Heb wel betaald (auw ;-))

Hoeveel zouden er per dag afgeleverd worden? Ik zie op Zeekrstats dat er 10 op kenteken gezet zijn...
Toen ik contact heb gehad over mijn leverdatum kon ik kiezen uit 10u-12u-14u-16u dus ik gok dat ze max 2/3 tegelijk laten komen. 8/12 per dag?

  • Ian_
  • Registratie: Juni 2025
  • Laatst online: 22:05
Meteor Sans schreef op donderdag 18 juni 2026 @ 19:53:
[...]


Toen ik contact heb gehad over mijn leverdatum kon ik kiezen uit 10u-12u-14u-16u dus ik gok dat ze max 2/3 tegelijk laten komen. 8/12 per dag?
3 auto’s per keer op 4 momenten.

12 Zeekr’s (alle modellen) per dag maximaal.

  • seezu
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 22:35
remame schreef op donderdag 18 juni 2026 @ 18:22:
Voor degene die hem particulier kopen, waar gaan jullie hem verzekeren?

Univé accepteert hem niet......

Zat zelf aan ABN Amro te denken.
Ik heb een offerte klaar bij NN via me tussenpersoon, ze accepteren de auto (geen vraag over alarmklasse) en mooie nieuwwaarde regeling 3 jaar.

  • remame
  • Registratie: September 2016
  • Laatst online: 19:05
seezu schreef op donderdag 18 juni 2026 @ 20:19:
[...]

Ik heb een offerte klaar bij NN via me tussenpersoon, ze accepteren de auto (geen vraag over alarmklasse) en mooie nieuwwaarde regeling 3 jaar.
Ik heb hem toch bij ABN Amro afgesloten. Dit scheelde €20 met NN. Ook met 3 jaar nieuwwaarde, inzittende en ongevallen verzekering. Ik zou er dus Zeekr ff naar kijken. :*)

  • TalkingCarrot
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 16:39
Volgende week gaan wij proefrijden in de GT7! Het enige wat ik me afvroeg: kan iemand bevestigen of de long range helemaal geen lendensteun heeft?

Dat zou voor mij best een dealbreaker kunnen zijn. Merk dat ik met een lendensteun echt veel lekkerder zit en minder last van mijn rug krijg.

  • Nijverdal85
  • Registratie: Juni 2017
  • Laatst online: 20:28
Ik zie geen nieuw geregistreerde 7GT's op zeekrstats, de laatst geregistreerde is van 5 juni.... Doe ik wat verkeerd?

  • Meteor Sans
  • Registratie: Mei 2026
  • Nu online
TweakersDerik schreef op donderdag 18 juni 2026 @ 18:13:
[...]

hmm ik denk dat er dan een vertraging zit in wat zij vrijgeven op de opendata, die staat momenteel op 3325.

Heb de sync een handmatige opdracht gegeven, dat duurt ~40 minuten. Komt vanzelf goed! Tof dat je je kenteken al binnen hebt!
Ik was net aan het kijken op de site en ik zie dat er iets geks staat bij de uitvoering van sommige kentekens, als ik deze daarna zelf op Finnik zoek staat er wel het correcte uitvoeringsniveau bij.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/-h0lV4fWFp4jPNfla5XhBPzykOQ=/x800/filters:strip_exif()/f/image/jiibVdFzGnmDQ79KkaEMGd6s.png?f=fotoalbum_large

  • SjoerdBBB
  • Registratie: Juni 2026
  • Laatst online: 13:58
Gisteren het kenteken van m'n Business Edition doorgekregen. A.s. woensdag ophalen in Zeist!

  • DSomme
  • Registratie: Juli 2023
  • Laatst online: 16:09
Hebben jullie de insta-stories gezien waar iemand de auto inparkeert met de app terwijl hij op de achterbank zit en andere waar hij er naast staat. Krijgen wij die optie ook direct al of is dit testfase?

Ik kan die story alleen niet meer terugvinden. Wel deze nieuwe advertentie via Zeekr Europe https://www.instagram.com/reel/DZu13oODAEr/

  • seezu
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 22:35
TalkingCarrot schreef op vrijdag 19 juni 2026 @ 07:00:
Volgende week gaan wij proefrijden in de GT7! Het enige wat ik me afvroeg: kan iemand bevestigen of de long range helemaal geen lendensteun heeft?

Dat zou voor mij best een dealbreaker kunnen zijn. Merk dat ik met een lendensteun echt veel lekkerder zit en minder last van mijn rug krijg.
Alleen de Privilage heeft een elektrische lendensteun, zie brochure op de website.

  • Meteor Sans
  • Registratie: Mei 2026
  • Nu online
DSomme schreef op vrijdag 19 juni 2026 @ 09:17:
Hebben jullie de insta-stories gezien waar iemand de auto inparkeert met de app terwijl hij op de achterbank zit en andere waar hij er naast staat. Krijgen wij die optie ook direct al of is dit testfase?

Ik kan die story alleen niet meer terugvinden. Wel deze nieuwe advertentie via Zeekr Europe https://www.instagram.com/reel/DZu13oODAEr/
Dit heet in de handleiding parkeren op afstand en zou er direct bij moeten zitten, het staat ook in de brochure.

  • TweakersDerik
  • Registratie: Januari 2026
  • Laatst online: 00:01
Meteor Sans schreef op vrijdag 19 juni 2026 @ 09:14:
[...]

Ik was net aan het kijken op de site en ik zie dat er iets geks staat bij de uitvoering van sommige kentekens, als ik deze daarna zelf op Finnik zoek staat er wel het correcte uitvoeringsniveau bij.

[Afbeelding]
Thanks voor de feedback! Ik ga er naar kijken nu

https://zeekrstats.nl


  • TweakersDerik
  • Registratie: Januari 2026
  • Laatst online: 00:01
TweakersDerik schreef op vrijdag 19 juni 2026 @ 11:45:
[...]

Thanks voor de feedback! Ik ga er naar kijken nu
Meeste is nu gefixt - paar kleine dingetjes nog

[ Voor 10% gewijzigd door TweakersDerik op 19-06-2026 12:55 ]

https://zeekrstats.nl


  • voors
  • Registratie: Augustus 2021
  • Laatst online: 22:46
scoffie schreef op maandag 15 juni 2026 @ 11:13:
De Jisu Glory die al enkele dagen in Bristol aangemeerd lag, zal de volgende lading 7GT's voor West-Europa niet bij hebben, want is net terug vertrokken richting Walvis Bay.
De Jisu Fortune daarintegen is gisteren vanuit China vertrokken naar Bristol (UK) met ETA van 20 juli.

https://www.marinetraffic.com/en/ais/details/ships/shipid:9532547/mmsi:636024105/imo:9981570/vessel:JISU%20FORTUNE

  • TweakersDerik
  • Registratie: Januari 2026
  • Laatst online: 00:01
TweakersDerik schreef op vrijdag 19 juni 2026 @ 12:20:
[...]

Meeste is nu gefixt - paar kleine dingetjes nog
Finnik heeft zijn website aangepast en werkt nu met daily IP rate limiters. Ik trok er teveel vanaf in een tekorte tijd en je moet nu inloggen om meerdere zoek acties uit te kunnen voeren.

Dus dat heb ik nu gedaan en hij draait nu weer verder. Verwacht dat alles met 5 minuten weer up to date is met Finnik data.

https://zeekrstats.nl


  • EV angelist
  • Registratie: November 2023
  • Laatst online: 23:51
Vandaag nog ff in Zeist geweest en nu alle kleuren van de 7 Gt kunnen bekijken. De Mystic grey Liliac is zowel in de schaduw( gunmetal) als in de zon( met lichte Purple schakering) heel bijzonder. Op bijgaande foto getracht de tech grey en de Mystic grey Liliac op een foto te krijgen. De onderste twee zijn MGLil

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/K0Ewxi-Ed09iSBJQqUbpiwHDcYU=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/gJb7s9oAp63V5dumxhQSVBLz.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/pM7xYtR7QRdumDZxhwnZ7mxYf4U=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/oMP8diDzpUGOjIVAEEYXclMm.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Ezny3gpvMkXXgU8Hy5c4L7phUN0=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/UMrx1H2yCDVumdEFet4TVXSt.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/uQq5KkY9NVwgdMJT6dWgpnCfH5E=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/k41NM6IbUgZfZD5hD3gk1z3s.jpg?f=fotoalbum_large

  • Eddo
  • Registratie: Juli 2022
  • Laatst online: 16:10
EV angelist schreef op vrijdag 19 juni 2026 @ 17:53:
Vandaag nog ff in Zeist geweest en nu alle kleuren van de 7 Gt kunnen bekijken. De Mystic grey Liliac is zowel in de schaduw( gunmetal) als in de zon( met lichte Purple schakering) heel bijzonder. Op bijgaande foto getracht de tech grey en de Mystic grey Liliac op een foto te krijgen. De onderste twee zijn MGLil

[Afbeelding]

[Afbeelding]

[Afbeelding]

[Afbeelding]
Volgens mij ga ik heel blij worden van de keuze voor Tech Grey 8)

  • NimmaRoc
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 22:55
Vind zo eigenlijk elke kleur erg geslaagd. Uiteindelijk toch voor zwart gegaan.

  • funkylicious
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 21:50
Zou mooi zijn als deze auto wel rechtdoor kan rijden

[ Voor 9% gewijzigd door funkylicious op 19-06-2026 20:42 ]


  • remame
  • Registratie: September 2016
  • Laatst online: 19:05
EV angelist schreef op vrijdag 19 juni 2026 @ 17:53:
Vandaag nog ff in Zeist geweest en nu alle kleuren van de 7 Gt kunnen bekijken. De Mystic grey Liliac is zowel in de schaduw( gunmetal) als in de zon( met lichte Purple schakering) heel bijzonder. Op bijgaande foto getracht de tech grey en de Mystic grey Liliac op een foto te krijgen. De onderste twee zijn MGLil

[Afbeelding]

[Afbeelding]

[Afbeelding]

[Afbeelding]
De 7GT op de laatste 2 foto's is de mijne denk ik. 8) :*)

[ Voor 4% gewijzigd door remame op 19-06-2026 23:22 ]


  • menno76
  • Registratie: Oktober 2025
  • Laatst online: 18:24
funkylicious schreef op vrijdag 19 juni 2026 @ 20:42:
Zou mooi zijn als deze auto wel rechtdoor kan rijden
Probleem is bij 9 van de 10 7X opgelost dus zal vast ook wel bij GT zijn

  • N-ickel
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 21:24
menno76 schreef op zaterdag 20 juni 2026 @ 07:33:
[...]

Probleem is bij 9 van de 10 7X opgelost dus zal vast ook wel bij GT zijn
Waarom niet 10/10? Oprecht een vraag uit technische interesse.

  • menno76
  • Registratie: Oktober 2025
  • Laatst online: 18:24
N-ickel schreef op zaterdag 20 juni 2026 @ 10:34:
[...]

Waarom niet 10/10? Oprecht een vraag uit technische interesse.
Geen idee waarom er nog steeds 7x rondrijden blijkbaar die boven 100 niet rechtuitrijden. Althans dat lees ik in 7x forum. Misschien niet te fixen maandagochtend auto's.

  • funkylicious
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 21:50
Waar is die 9/10 op gebaseerd? Ik heb er zelf nog steeds last van en lees regelmatig dat ik niet de enige ben met het probleem.

  • Gh0st
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 00:19
Ik had er ook last van. Auto teruggebracht en geld terug gevorderd. Had er geen vertrouwen meer in dat het opgelost ging worden. Misschien de 7GT een kans geven...

  • Ian_
  • Registratie: Juni 2025
  • Laatst online: 22:05
Let’s see, de 7GT zou intern ook compleet met andere merken materiaal zijn gebouwd (denk hierbij een Bosch ipv een Chinees merk).

Maandag komen de reviews online, zelf vrijdag de 7GT ophalen maar mijn 7X heeft 0 issues met rechtuit rijden.

  • Dani86
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 20-06 14:04

Dani86

AeroGeek

De rechtuitstabiliteit van de 7X is dat alleen een probleem met RWD modellen?

Moet zeggen dat mijn Tesla Model Y RWD een beetje "twitchy" is in de neus wat ik heb opgelost door zwaar spul in de frunk te hebben (gereedschap wat ik voor kamperen nodig heb, laat ik er altijd in)

Ryzen 5 7500F - 32GB RAM @ 6000 MHz - RX7700XT - WD SN770 1TB nvme


  • Ian_
  • Registratie: Juni 2025
  • Laatst online: 22:05
Dani86 schreef op zaterdag 20 juni 2026 @ 13:48:
De rechtuitstabiliteit van de 7X is dat alleen een probleem met RWD modellen?

Moet zeggen dat mijn Tesla Model Y RWD een beetje "twitchy" is in de neus wat ik heb opgelost door zwaar spul in de frunk te hebben (gereedschap wat ik voor kamperen nodig heb, laat ik er altijd in)
Momenteel rijdt ik een 7X LR (RWD) geen last van, we hadden zo’n poll een keer gedaan.

50/50 LR of P versie qua issues met rechtuitstabiliteit

  • N-ickel
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 21:24
Zou het dan toch tussen de oren zitten? In de zin van: misschien rijden alle autos hetzelfde, maar merken sommige mensen het niet?


Of is het een hardware verschil?

  • funkylicious
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 21:50
Gh0st schreef op zaterdag 20 juni 2026 @ 13:22:
Ik had er ook last van. Auto teruggebracht en geld terug gevorderd. Had er geen vertrouwen meer in dat het opgelost ging worden. Misschien de 7GT een kans geven...
Interessant om te lezen! Dat heb ik vaak genoeg overwogen om in gang te zetten. Heb je een ingebrekestelling gedaan? En hoelang had je de auto toen je dat deed?

[ Voor 5% gewijzigd door funkylicious op 20-06-2026 19:02 ]


  • funkylicious
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 21:50
N-ickel schreef op zaterdag 20 juni 2026 @ 18:23:
Zou het dan toch tussen de oren zitten? In de zin van: misschien rijden alle autos hetzelfde, maar merken sommige mensen het niet?


Of is het een hardware verschil?
Ja, zou kunnen. Ik heb het onafhankelijk door een schadehersteller later beoordelen en die kwamen tot dezelfde conclusie. Zelfs bij lagere snelheden wijk ik direct af naar rechts.

  • seezu
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 22:35
Volgens een instagram story van Zeekr Europe account wordt de embargo morgenochtend opgeheven en zullen we eindelijk rij-impresses meemaken en zullen veel videos tegelijkertijd online komen.

  • Roger Beurskens
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 23:16
seezu schreef op zondag 21 juni 2026 @ 08:25:
Volgens een instagram story van Zeekr Europe account wordt de embargo morgenochtend opgeheven en zullen we eindelijk rij-impresses meemaken en zullen veel videos tegelijkertijd online komen.
ja, ben benieuwd. of dat vanacht om 0:00 al is of pas morgenvroeg :D

PVE install Midden Limburg: https://pvoutput.org/intraday.jsp?id=102722&sid=90342


  • Meteor Sans
  • Registratie: Mei 2026
  • Nu online
Roger Beurskens schreef op zondag 21 juni 2026 @ 10:25:
[...]

ja, ben benieuwd. of dat vanacht om 0:00 al is of pas morgenvroeg :D
Ik meen ergens 22 juni 9:00 te hebben gelezen maar ik zou je niet meer durven te vertellen waar.

  • Roger Beurskens
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 23:16
Ben benieuwd.. zie er met veel belangstelling naar uit.
Al mag ik zelf vrijdag ook al een rondje sturen in een 7GT.

PVE install Midden Limburg: https://pvoutput.org/intraday.jsp?id=102722&sid=90342


  • Gh0st
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 00:19
funkylicious schreef op zaterdag 20 juni 2026 @ 18:58:
[...]

Interessant om te lezen! Dat heb ik vaak genoeg overwogen om in gang te zetten. Heb je een ingebrekestelling gedaan? En hoelang had je de auto toen je dat deed?
Toen ik mijn auto ophaalde (performance awd) merkte ik het meteen. Terug gebracht. Auto was opnieuw uitgeleind en ze hadden camera's gecalibreerd. Daarna weer problemen. En daarna problemen met de ophanging. Ik hoorde flinke tikken / klappen bij het inveren.

Ik had een leen auto een RWD 7x gekregen van zeekr en die reed wel rechtuit.


Op mijn vraag bij Zeekr waarom die wel rechtuit reed, was het antwoord. Maar meneer dat is toch een compleet andere ophanging.


Dit werkte niet mee met mijn vertrouwen, auto stond inmiddels 10 dagen in de werkplaats. En heb toen gebruik gemaakt van mijn herroepingsrecht gebruik gemaakt.... Dit ging niet zonder moeite. Maar uit eindelijk wel gelukt.

  • NimmaRoc
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 22:55
Zo te zien wordt het embargo om 8:59u gelift. Staan al wat filmpjes op YouTube die dan 'in première' gaan.

  • Nedje
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 20:46
Ik zit er klaar voor! Als de reviews net zo prima zijn als de prijs/uitrusting moet het vrijdag erg tegenvallen wil dit niet mijn volgende leaseauto worden.

PSN: Nedjee, XBL Gamertag: NedjeNL


  • Daklem
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 23:15

Daklem

Nerd

Veel plezier voor degene die zijn of haar auto deze week gaat ophalen! O+

  • r0el
  • Registratie: November 2001
  • Niet online
https://www.autoweek.nl/autotests/artikel/lage-zeekr-7gt-biedt-meer-power-range-luxe-en-ruimte-voor-minder-geld-maar/
Niet perfect: "Bij vol gas merk je een soort snelle opbouw van vermogen en als het piekt, voel je het rubber en de koets flink bewegen. En niet op een strakke manier. De demping kan het simpelweg niet bijhouden. Ook niet in de sportstand, waarin de koets lager is. Zo’n 400 pk was echt genoeg geweest voor deze auto."
Maar toch: "....is het een van de beste Chinese auto’s op de markt om te rijden."

Meer hier:
https://www.evupdate.nl/rijtesten/artikel/review-zeekr-7gt-indrukwekkende-stuurmans-ev
https://www.autocar.co.uk/car-review/zeekr/7gt
https://www.autogids.be/autotests/eerste-test/zeekr-7gt-privilege-awd-2026.html
https://www.autoexpress.co.uk/zeekr/369833/new-zeekr-7gt-2026-review-fast-stylish-and-cheaper-its-rivals
https://www.carmagazine.co.uk/car-reviews/zeekr/2026-7gt/

[ Voor 33% gewijzigd door r0el op 22-06-2026 09:41 ]


  • Ian_
  • Registratie: Juni 2025
  • Laatst online: 22:05
Nedje schreef op maandag 22 juni 2026 @ 08:28:
Ik zit er klaar voor! Als de reviews net zo prima zijn als de prijs/uitrusting moet het vrijdag erg tegenvallen wil dit niet mijn volgende leaseauto worden.
YouTube: I Drive The Zeekr 7GT For The First Time - Ridiculous Performance For The Price

  • remame
  • Registratie: September 2016
  • Laatst online: 19:05
Net te horen gekregen dat ik officieel de eerste ben die hem op zijn naam heeft gekregen. Super gaaf _/-\o_. zo meteen de aflevering 8-)

  • TweakersDerik
  • Registratie: Januari 2026
  • Laatst online: 00:01
remame schreef op maandag 22 juni 2026 @ 10:02:
Net te horen gekregen dat ik officieel de eerste ben die hem op zijn naam heeft gekregen. Super gaaf _/-\o_. zo meteen de aflevering 8-)
Super tof! Gefeliciteerd en heel veel plezier ermee! Ben reuze benieuwd 😃


Voor diegene die alle reviews willen zien, deze import ik iedere 15 minuten: https://zeekrstats.nl/media

maakt het wat overzichtelijker 👍🏻

https://zeekrstats.nl


  • Ian_
  • Registratie: Juni 2025
  • Laatst online: 22:05
remame schreef op maandag 22 juni 2026 @ 10:02:
Net te horen gekregen dat ik officieel de eerste ben die hem op zijn naam heeft gekregen. Super gaaf _/-\o_. zo meteen de aflevering 8-)
Ik had naast je gestaan, alleen ben ik net terug en de eerst volgende optie was vrijdag om 10:00 😅

  • Ian_
  • Registratie: Juni 2025
  • Laatst online: 22:05
r0el schreef op maandag 22 juni 2026 @ 09:09:
https://www.autoweek.nl/autotests/artikel/lage-zeekr-7gt-biedt-meer-power-range-luxe-en-ruimte-voor-minder-geld-maar/
Niet perfect: "Bij vol gas merk je een soort snelle opbouw van vermogen en als het piekt, voel je het rubber en de koets flink bewegen. En niet op een strakke manier. De demping kan het simpelweg niet bijhouden. Ook niet in de sportstand, waarin de koets lager is. Zo’n 400 pk was echt genoeg geweest voor deze auto."
Maar toch: "....is het een van de beste Chinese auto’s op de markt om te rijden."

Meer hier:
https://www.evupdate.nl/rijtesten/artikel/review-zeekr-7gt-indrukwekkende-stuurmans-ev
https://www.autocar.co.uk/car-review/zeekr/7gt
https://www.autogids.be/autotests/eerste-test/zeekr-7gt-privilege-awd-2026.html
https://www.autoexpress.co.uk/zeekr/369833/new-zeekr-7gt-2026-review-fast-stylish-and-cheaper-its-rivals
https://www.carmagazine.co.uk/car-reviews/zeekr/2026-7gt/
De opbouw heb je ook in de 7X, het lijkt soort van 0-50 km/h 60% en dan opeens een boost mode op 200% haha

  • Roger Beurskens
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 23:16
remame schreef op maandag 22 juni 2026 @ 10:02:
Net te horen gekregen dat ik officieel de eerste ben die hem op zijn naam heeft gekregen. Super gaaf _/-\o_. zo meteen de aflevering 8-)
Heel veel plezier ermee.. En houdt ons aub hier op de hoogte met wat plaatjes en de pro's en cons wat je aantreft als je dat zou willen.

PVE install Midden Limburg: https://pvoutput.org/intraday.jsp?id=102722&sid=90342


  • menno76
  • Registratie: Oktober 2025
  • Laatst online: 18:24
Roger Beurskens schreef op maandag 22 juni 2026 @ 10:41:
[...]

Heel veel plezier ermee.. En houdt ons aub hier op de hoogte met wat plaatjes en de pro's en cons wat je aantreft als je dat zou willen.
Enjoy!!

  • Nedje
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 20:46
Ben nog wel heel benieuwd naar reviews van de Core en LR. Leuk al die Privilege AWD modellen, maar dan is de bijtelling me toch echt te gortig

PSN: Nedjee, XBL Gamertag: NedjeNL


  • TweakersDerik
  • Registratie: Januari 2026
  • Laatst online: 00:01
r0el schreef op maandag 22 juni 2026 @ 09:09:
https://www.autoweek.nl/autotests/artikel/lage-zeekr-7gt-biedt-meer-power-range-luxe-en-ruimte-voor-minder-geld-maar/
Niet perfect: "Bij vol gas merk je een soort snelle opbouw van vermogen en als het piekt, voel je het rubber en de koets flink bewegen. En niet op een strakke manier. De demping kan het simpelweg niet bijhouden. Ook niet in de sportstand, waarin de koets lager is. Zo’n 400 pk was echt genoeg geweest voor deze auto."
Maar toch: "....is het een van de beste Chinese auto’s op de markt om te rijden."

Meer hier:
https://www.evupdate.nl/rijtesten/artikel/review-zeekr-7gt-indrukwekkende-stuurmans-ev
https://www.autocar.co.uk/car-review/zeekr/7gt
https://www.autogids.be/autotests/eerste-test/zeekr-7gt-privilege-awd-2026.html
https://www.autoexpress.co.uk/zeekr/369833/new-zeekr-7gt-2026-review-fast-stylish-and-cheaper-its-rivals
https://www.carmagazine.co.uk/car-reviews/zeekr/2026-7gt/
Ik heb hier ook even wat onderzoek naar gedaan. Nu zijn de banden waarop ze gelevered worden, Michelin Pilot Sport EV ook niet de beste banden voor dit vermogen.

Als je echt maximale grip wilt op droog wegdek en ook circuit ready, dan laat je deze monteren:

Yokohama Advan A052
255/40 R20 101Y (€233)

Als je een allrounder wilt die significant meer grip heeft dan die Michelins die er nu onder zitten, dan word deze aanbevolen:


Continental SportContact 7 (€213)
255/40 R20 101Y XLContiSilentEVc

Ik denk dat ik zelf als eerste de Continental SportContact 7 laat monteren bij zijn eerste banden wissel.

https://zeekrstats.nl


  • remame
  • Registratie: September 2016
  • Laatst online: 19:05
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/1TvZaXtrDGwCnHtcGRdyx-Ypltc=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/eRV7YIlZ4m8dyAdci7hgOSWD.jpg?f=fotoalbum_largeHier de eerste foto. Ik zal eerdaags ff kijken om er meer op te zetten. Eerst 100km ook gereden en wat een comfort en vermogen. In sport modus is het echt niet normaal. Lane control ben Ik nog geen vriendje mee. Deze moet ik nog ff fine tune denk ik.

  • Nedje
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 20:46
Mystic Lilac begint me toch wel steeds meer te overtuigen...Wellicht trekt dat me nog over de streek om voor de LR te gaan, de kleuren voor de Core zijn wat standaard

PSN: Nedjee, XBL Gamertag: NedjeNL


  • menno76
  • Registratie: Oktober 2025
  • Laatst online: 18:24
Nedje schreef op maandag 22 juni 2026 @ 14:15:
Mystic Lilac begint me toch wel steeds meer te overtuigen...Wellicht trekt dat me nog over de streek om voor de LR te gaan, de kleuren voor de Core zijn wat standaard
Doe eens gek neem Paars, grijs/wit/zwart zijn er genoeg

  • supernova99
  • Registratie: November 2019
  • Laatst online: 18:00
Geweldig hoor. Ben benieuwd wanneer ik er voor het eerst een zie rijden.

zelf donderdag 1400 ophalen, heb net m’n kenteken gekregen :-)

  • Fallout
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 21:54
Ik heb al een aantal reviews bekeken en vind zelf deze het fijnst om naar te kijken: YouTube: Zeekr 7GT AWD | FINALLY TEST DRIVEN !

Die van out of spec is wel wat muggenzifterig, maar wellicht nuttig voor de aanvullende info

  • voors
  • Registratie: Augustus 2021
  • Laatst online: 22:46
Imho vond ik die van Car Maniac het meest interessant: YouTube: DEUTSCHLAND in den Boden gerammt | ZEEKR 7GT

Bespreekt punten die de anderen vaak achterwege laten. Algemeen ben ik wel een fan van zijn reviews.

  • seezu
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 22:35
Voor de Tech Grey liefhebbers tussen al die Mystic Lilac video’s (ook erg mooi hoor):

YouTube: WOW Zeekr 7GT: Første køretur skuffer på INGEN måde! | Bilguiden gennemgang

Volgens mij toch de meest bestelde kleur denk ik, erg mooie blauwachtig gloed in de zon, blij met de keuze voor Tech Grey!
Pagina: 1 ... 10 11 Laatste