PVE install Midden Limburg: https://pvoutput.org/intraday.jsp?id=102722&sid=90342
Als ik de configurator op de site moet geloven klopt dat inderdaad.Roger Beurskens schreef op woensdag 10 juni 2026 @ 11:56:
[...]
Ja, want ook geen vol leder wat je vanaf de long range al hebt toch?
5.520Wp | OW(13°) + schaduw | Polestar 2 MY22 | LRSM | Snow | 20” | Pilot + Plus + trekhaak |
De sensor is voor je pas om de auto te unlocken…
😂😂😂
Dit zijn Core versies
[ Voor 10% gewijzigd door Ian_ op 10-06-2026 13:32 ]
Dat de enkel de Privilage automatische deuren had wist ik. Ik had verwacht dat de werking van de deuren op zijn minst hetzelfde zou zijn, maar dat de deur met een push mechanisme open zou worden geduwd als je er op zou drukken (ik rijd nu een Mach E en daar is dit ook het geval).Ian_ schreef op woensdag 10 juni 2026 @ 13:31:
Alleen P heeft automatische deuren….
De sensor is voor je pas om de auto te unlocken…
😂😂😂
Dit zijn Core versies
Een normale klink is helemaal prima
[ Voor 4% gewijzigd door Daklem op 10-06-2026 14:27 ]
:strip_exif()/f/image/XVKEztu8QCTemO2AMnQ3bXeK.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/vJox37w1dMqyMtAPRDsebnEu.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/WMYG8mN8L5Cr3wT6Qva0itEL.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/8jMrMJoAIaqqD3m5iTbF8A7X.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/L52weYJUUdV4ZrmHb519iN3A.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/5mCdYdyDhdqcZWZOJybEPRm2.jpg?f=fotoalbum_large)
[ Voor 90% gewijzigd door Hempie79 op 10-06-2026 15:59 ]
De Core laad dusadnig snel op dat het ik het extra bereik denk ik wel kan missen.
PSN: Nedjee, XBL Gamertag: NedjeNL
Dit snap ik nooit zo erg; ja, hij kan retesnel laden. En voor in nederland is het super goed te doen. Maar wil je er ook mee op vakantie ? Dan is die extra bereik wel echt een "musthave" in mijn ogen, behalve als je direct of in een straal van aantal km langs de Snelweg campeert ... Want als je beetje van de snelweg af bent en iets minder "toeristisch"; dan zijn er weinig tot geen laadpalen die snel laden en aantallen wat er staat is nihil of werkt niet (zeker als je richting spanje / italië of binnenlanden/bergen van Frankrijk oid gaat)Nedje schreef op woensdag 10 juni 2026 @ 16:05:
Ik ben ook aan het kijken voor een 7GT. Nog enige twijfel tussen een Core en Long Range, voornamelijk omdat ik bij een ID4 misselijk werd van de HUD. Zodra ik kan proefrijden een rondje maken.
De Core laad dusadnig snel op dat het ik het extra bereik denk ik wel kan missen.
Ik heb nu een Enyaq 60 en ben er niet mee op vakantie geweest omdat het praktijk bereik <300km is. Mijn kids zijn nu op een leeftijd dat ik ze er sowieso geen plezier mee doe om 6-8 uur in een auto te gaan zitten.Ezekielll schreef op woensdag 10 juni 2026 @ 16:27:
[...]
Dit snap ik nooit zo erg; ja, hij kan retesnel laden. En voor in nederland is het super goed te doen. Maar wil je er ook mee op vakantie ? Dan is die extra bereik wel echt een "musthave" in mijn ogen, behalve als je direct of in een straal van aantal km langs de Snelweg campeert ... Want als je beetje van de snelweg af bent en iets minder "toeristisch"; dan zijn er weinig tot geen laadpalen die snel laden en aantallen wat er staat is nihil of werkt niet (zeker als je richting spanje / italië of binnenlanden/bergen van Frankrijk oid gaat)
Je hebt een punt, maar ik weet nog niet in hoeverre ik daar echt 'last' van ga hebben zegmaar. Meer bereik is leuk, en als het niet schrikbarend veel duurder is dan mijn huidige lease bak wil ik het nog wel overwegen. Tegelijkertijd moet ik financieel ook ergens de principiele grens trekken
PSN: Nedjee, XBL Gamertag: NedjeNL