Voor mij allemaal nog Chinees. Zou enkel solo willen spelen.DivjeFR schreef op zaterdag 8 november 2025 @ 12:05:
[...]
Oh dat zijn gewoon de namen die ik mezelf heb gegeven. Sneak over de map, trek soms sprintjes van cover naar cover. En loot alles wat los en vast zitGa ook vaak met alleen een MK2 loot augment raids in, geen wapens en andere items.
Het bastard gedeelte is vooral dat ik wel eens ARC lok naar andere players om na het gevecht de restjes op te rapen
Nahja goed, als solo vind ik het in ieder geval geweldigWolverine9000 schreef op zaterdag 8 november 2025 @ 12:10:
[...]
Voor mij allemaal nog Chinees. Zou enkel solo willen spelen.
De spanning van pvp, de uitmuntende ai van ARC (ook de kolderieke momenten die dat op kan leveren als zo'n Leaper struikelt of vast komt te zitten
Iedereen is er weg van blijkbaar. Mss dat ik deze wel aanschaf. Het looting systeem is mij nog niet zo duidelijkDivjeFR schreef op zaterdag 8 november 2025 @ 12:17:
[...]
Nahja goed, als solo vind ik het in ieder geval geweldig![]()
De spanning van pvp, de uitmuntende ai van ARC (ook de kolderieke momenten die dat op kan leveren als zo'n Leaper struikelt of vast komt te zitten) en de atmosfeer zijn wel geweldig.
Omdat ik ongelooflijk was verrast door de playtest heb ik voor 30 euro via een keysite deze game op de kop getikt.
Wat een plezier heb ik tot nu toe met deze game!
Allereerst, de game ziet er prachtig uit en echt draait echt fantastisch. Zelf speel ik op een 4k scherm met een 5080. Ik heb nog geen stottering gemerkt en speel vrijwel een strakke 120 fps (fps gecapped) met dlss-q en alles maxed. Met momenten stop ik echt even om te bewonderen hoe mooi de wereld is. En de lichteffecten en animaties zijn ook heel erg goed.
De gameplay is eigenlijk ook erg sterk. Ik ben nieuw binnen het genre extraction shooters dus ik kan moeilijk beoordelen of de game iets vernieuwends doet.
Eigenlijk duik je keer op keer opnieuw een van de meerdere werelden/maps in om op zoek te gaan naar loot. Deze loot is in diverse categorieën verdeeld. Met deze loot kun je vervolgens verschillende wapens, gadgets en upgrades maken. Daarbij geldt telkens; hoe meer risk je neemt, hoe groter je potentiele reward.
Wat het zo leuk maakt is dat iedere run anders is. Enerzijds doordat je iedere run met een ander eigen gekozen doel ingaat, anderzijds door de player encounters. Hierbij mag echt een compliment gemaakt worden naar het team van audio designers. Want dit doet de game fenomenaal. De game maakt gebruik van proximity chat. Kom je in een fabrieksloods iemand tegen, dan hoor je zijn/haar stem met een realistische echo. Staat de player links van je, komt het geluid van links. En staat de player ver weg, is het zachter. Dit draagt enorm bij aan de immersiveness. Zelf riep iemand een keer in de verte om hulp, dit klonk bijna alsof het in de game gescript was. Maar het was echt de proxmity chat die zijn werk deed.
Ik heb al veel leuke players ontmoet, waarbij het toch spannend blijft of ze je niet verraden. Daarnaast bieden de vele wapens en gadgets vele manieren om unieke gameplay te creëren. Zo zou je bijvoorbeeld een remote explosive kunnen plaatsen bij een exctraction point om spelers in de val te lokken, etc. etc.
De game heeft veel potentie. Ben benieuwd of we snel nieuwe content gaan zien! Voorlopig lijkt er in elk geval genoeg te doen.
Wat een plezier heb ik tot nu toe met deze game!
Allereerst, de game ziet er prachtig uit en echt draait echt fantastisch. Zelf speel ik op een 4k scherm met een 5080. Ik heb nog geen stottering gemerkt en speel vrijwel een strakke 120 fps (fps gecapped) met dlss-q en alles maxed. Met momenten stop ik echt even om te bewonderen hoe mooi de wereld is. En de lichteffecten en animaties zijn ook heel erg goed.
De gameplay is eigenlijk ook erg sterk. Ik ben nieuw binnen het genre extraction shooters dus ik kan moeilijk beoordelen of de game iets vernieuwends doet.
Eigenlijk duik je keer op keer opnieuw een van de meerdere werelden/maps in om op zoek te gaan naar loot. Deze loot is in diverse categorieën verdeeld. Met deze loot kun je vervolgens verschillende wapens, gadgets en upgrades maken. Daarbij geldt telkens; hoe meer risk je neemt, hoe groter je potentiele reward.
Wat het zo leuk maakt is dat iedere run anders is. Enerzijds doordat je iedere run met een ander eigen gekozen doel ingaat, anderzijds door de player encounters. Hierbij mag echt een compliment gemaakt worden naar het team van audio designers. Want dit doet de game fenomenaal. De game maakt gebruik van proximity chat. Kom je in een fabrieksloods iemand tegen, dan hoor je zijn/haar stem met een realistische echo. Staat de player links van je, komt het geluid van links. En staat de player ver weg, is het zachter. Dit draagt enorm bij aan de immersiveness. Zelf riep iemand een keer in de verte om hulp, dit klonk bijna alsof het in de game gescript was. Maar het was echt de proxmity chat die zijn werk deed.
Ik heb al veel leuke players ontmoet, waarbij het toch spannend blijft of ze je niet verraden. Daarnaast bieden de vele wapens en gadgets vele manieren om unieke gameplay te creëren. Zo zou je bijvoorbeeld een remote explosive kunnen plaatsen bij een exctraction point om spelers in de val te lokken, etc. etc.
De game heeft veel potentie. Ben benieuwd of we snel nieuwe content gaan zien! Voorlopig lijkt er in elk geval genoeg te doen.
C9 55 - Playstation 5 Pro - i7 13700K RTX5080 PC - LG C4 42 as monitor
Ja ik ga je niet overtuigen.. ik ben zelf echt heel blij met deze game. Solo, duo, trio alles is top. Maar ik weet wel dat niet iedereen dit leuk vind, in mijn vriendengroep is er namelijk niet 1 die Arc trekt 😆Wolverine9000 schreef op zaterdag 8 november 2025 @ 10:01:
[...]
Twijfel nog voor deze game te kopen.
Acer predator XB271HU - Ryzen 3700x -MSI Z270 PGC - MSI 2070 super - 32gb DDR4 - NZXT H700i - Seasonic 650W gold
Als je de quests doet kom je er ook achter dat er echt een verhaal in zit met die cutscenes etc
Kan je niet vertellen waar het over gaat though maar het ziet er wel cool uit.
Kan je niet vertellen waar het over gaat though maar het ziet er wel cool uit.
[ Voor 6% gewijzigd door Ricmaniac op 08-11-2025 16:38 ]
Ik weet niet wat aan de hand is, maar de laatste twee dagen is het bij mij echt een slagveld. Kom steeds minder vriendelijke spelers tegen en in sommige potjes hoor ik continue gevechten. Ook heb ik zo'n idee dat groepen steeds meer naar plekken gaan waar gevochten wordt.
Dit weekend al meerdere keren meegemaakt dat ik op sommige plekken gewoon 7 lijken tegen kom.
Ook als wij een groep aanvallen, binnen een minuut volgt het volgende gevecht met een andere groep. Vorige week was de agressie tussen de spelers iets minder.
Het is ook te verwachten dat spelers uiteindelijk meer agressief gaan worden.
Dit weekend al meerdere keren meegemaakt dat ik op sommige plekken gewoon 7 lijken tegen kom.
Ook als wij een groep aanvallen, binnen een minuut volgt het volgende gevecht met een andere groep. Vorige week was de agressie tussen de spelers iets minder.
[ Voor 24% gewijzigd door Toonen1988 op 08-11-2025 17:01 ]
Dit ervaar ik ook.. in solo was het echt 80% friendly en nu 20% 🤣🤣 Ik schiet nu ook maar gewoon op alles wat beweegtToonen1988 schreef op zaterdag 8 november 2025 @ 16:57:
Ik weet niet wat aan de hand is, maar de laatste twee dagen is het bij mij echt een slagveld. Kom steeds minder vriendelijke spelers tegen en in sommige potjes hoor ik continue gevechten. Ook heb ik zo'n idee dat groepen steeds meer naar plekken gaan waar gevochten wordt.
Acer predator XB271HU - Ryzen 3700x -MSI Z270 PGC - MSI 2070 super - 32gb DDR4 - NZXT H700i - Seasonic 650W gold
Als ik toevallig op higher ground zit schiet ik ook op alles wat beweegt.Toonen1988 schreef op zaterdag 8 november 2025 @ 16:57:
PSN: Oxigeon | Mijn iRacing profiel | Mijn YouTube kanaal
Ik de hele tijd moeite doen om een Bastion neer te halen. Iemand lijkt mee te helpen en even later word ik bij het looten neergeschoten. Je hebt ongeveer 6 van die trigger nades nodig en dan issie op een paar schoten na dood. Waarschijnlijk eerder als je hem op zijn weak point kunt planten.
Als je de quests een beetje wil doen kan je het beter solo doen, de rest van de spelers zijn allleen maar gefocust op pvp als je in Squads speelt. Begint wel een beetje frustrerend te worden, het gaat mega langzaam zo
Boeiend, waarom moet het snel gaan?Pinjataaa schreef op zaterdag 8 november 2025 @ 22:37:
Als je de quests een beetje wil doen kan je het beter solo doen, de rest van de spelers zijn allleen maar gefocust op pvp als je in Squads speelt. Begint wel een beetje frustrerend te worden, het gaat mega langzaam zo
Ik heb nog nooit squads gedaan want precies wat je zegt die lui zitten er vooral in om pvp te doen leek mij
In solo's zoveel vriendelijkheid
Valt me ook op. Denk dat mensen stilaan de game wat beginnen te kennen en daardoor in pvp meer risico durven nemen. Ben in de laatste vijf potjes al meer pvp tegengekomen dan in alles van de dagen ervoor.Toonen1988 schreef op zaterdag 8 november 2025 @ 16:57:
Iedereen is of was in t begin bezig met quests afronden. Dat heb je denk ik minder behoefte aan PvP. Nu iedereen wat verder is, zal je zien dat er weinig pve meer overblijft.Powerblast schreef op zondag 9 november 2025 @ 12:43:
[...]
Valt me ook op. Denk dat mensen stilaan de game wat beginnen te kennen en daardoor in pvp meer risico durven nemen. Ben in de laatste vijf potjes al meer pvp tegengekomen dan in alles van de dagen ervoor.
iPhone 3G, Samsung Galaxy S2, HTC One M7, HTC One M8, Samsung Note 4, Samsung Galaxy S7 Edge, Oneplus 3T, iPhone X, Apple Watch Series 2, Apple Watch Series 6, iPhone 12 Pro, iPhone 14 Pro, iPhone 16 Pro, Apple Watch Series 10.
Ben gisteren begonnen met deze game. Speel solo.. heel veel Friesland enemys. Nog maar paar slechte tegen gekomen...Alekz87 schreef op zondag 9 november 2025 @ 13:26:
[...]
Iedereen is of was in t begin bezig met quests afronden. Dat heb je denk ik minder behoefte aan PvP. Nu iedereen wat verder is, zal je zien dat er weinig pve meer overblijft.
Ook ik heb een hekel aan friesland.Wolverine9000 schreef op zondag 9 november 2025 @ 15:26:
[...]
Ben gisteren begonnen met deze game. Speel solo.. heel veel Friesland enemys. Nog maar paar slechte tegen gekomen...
Hmm nu twee uur aan het spelen. Heb squad fill aan staan maar geloof dat ik constant met mensen in een squad wordt gegooid die zelf geen microfoon hebben?
2 keer succesvol eruit gekomen, verder vooral dood gegaan door die vliegende schepen. Probeer wat te schieten met hand pistool, maar komt meestal neer op weg rennen maar je rent die dingen er nooit uit?
2 keer succesvol eruit gekomen, verder vooral dood gegaan door die vliegende schepen. Probeer wat te schieten met hand pistool, maar komt meestal neer op weg rennen maar je rent die dingen er nooit uit?
het "out runnen" kan bij sommige arc-robots, maar beperkt. beter gebruik je jouw pistool/revolver en schiet je op de 'propellers' van een vliegende robot (gevoelsmatig, zijn de achterste twee propellers het zwakke punt)President schreef op zondag 9 november 2025 @ 21:30:
Hmm nu twee uur aan het spelen. Heb squad fill aan staan maar geloof dat ik constant met mensen in een squad wordt gegooid die zelf geen microfoon hebben?
Squad fill gebruik ik zelf nooit.President schreef op zondag 9 november 2025 @ 21:30:
Of lekker echt solo of snel een party voor een trade.
In de discord zitten wel veel mensen die echt samen spelen, met microfoon.
Squad fill heb je geen invloed op je team, lijkt me echt niet fijn.
Ik merk wel dat veel meer mensen nu aan PvP doen en zelfs wanneer ik mensen die “don’t shoot!” zeggen binnenlaat in een gebouw…knallen ze me neer. Dat wordt gewoon het spel spelen als een call of duty dan maar.