Voor mij allemaal nog Chinees. Zou enkel solo willen spelen.DivjeFR schreef op zaterdag 8 november 2025 @ 12:05:
[...]
Oh dat zijn gewoon de namen die ik mezelf heb gegeven. Sneak over de map, trek soms sprintjes van cover naar cover. En loot alles wat los en vast zitGa ook vaak met alleen een MK2 loot augment raids in, geen wapens en andere items.
Het bastard gedeelte is vooral dat ik wel eens ARC lok naar andere players om na het gevecht de restjes op te rapen
Nahja goed, als solo vind ik het in ieder geval geweldigWolverine9000 schreef op zaterdag 8 november 2025 @ 12:10:
[...]
Voor mij allemaal nog Chinees. Zou enkel solo willen spelen.
De spanning van pvp, de uitmuntende ai van ARC (ook de kolderieke momenten die dat op kan leveren als zo'n Leaper struikelt of vast komt te zitten
Iedereen is er weg van blijkbaar. Mss dat ik deze wel aanschaf. Het looting systeem is mij nog niet zo duidelijkDivjeFR schreef op zaterdag 8 november 2025 @ 12:17:
[...]
Nahja goed, als solo vind ik het in ieder geval geweldig![]()
De spanning van pvp, de uitmuntende ai van ARC (ook de kolderieke momenten die dat op kan leveren als zo'n Leaper struikelt of vast komt te zitten) en de atmosfeer zijn wel geweldig.
Omdat ik ongelooflijk was verrast door de playtest heb ik voor 30 euro via een keysite deze game op de kop getikt.
Wat een plezier heb ik tot nu toe met deze game!
Allereerst, de game ziet er prachtig uit en echt draait echt fantastisch. Zelf speel ik op een 4k scherm met een 5080. Ik heb nog geen stottering gemerkt en speel vrijwel een strakke 120 fps (fps gecapped) met dlss-q en alles maxed. Met momenten stop ik echt even om te bewonderen hoe mooi de wereld is. En de lichteffecten en animaties zijn ook heel erg goed.
De gameplay is eigenlijk ook erg sterk. Ik ben nieuw binnen het genre extraction shooters dus ik kan moeilijk beoordelen of de game iets vernieuwends doet.
Eigenlijk duik je keer op keer opnieuw een van de meerdere werelden/maps in om op zoek te gaan naar loot. Deze loot is in diverse categorieën verdeeld. Met deze loot kun je vervolgens verschillende wapens, gadgets en upgrades maken. Daarbij geldt telkens; hoe meer risk je neemt, hoe groter je potentiele reward.
Wat het zo leuk maakt is dat iedere run anders is. Enerzijds doordat je iedere run met een ander eigen gekozen doel ingaat, anderzijds door de player encounters. Hierbij mag echt een compliment gemaakt worden naar het team van audio designers. Want dit doet de game fenomenaal. De game maakt gebruik van proximity chat. Kom je in een fabrieksloods iemand tegen, dan hoor je zijn/haar stem met een realistische echo. Staat de player links van je, komt het geluid van links. En staat de player ver weg, is het zachter. Dit draagt enorm bij aan de immersiveness. Zelf riep iemand een keer in de verte om hulp, dit klonk bijna alsof het in de game gescript was. Maar het was echt de proxmity chat die zijn werk deed.
Ik heb al veel leuke players ontmoet, waarbij het toch spannend blijft of ze je niet verraden. Daarnaast bieden de vele wapens en gadgets vele manieren om unieke gameplay te creëren. Zo zou je bijvoorbeeld een remote explosive kunnen plaatsen bij een exctraction point om spelers in de val te lokken, etc. etc.
De game heeft veel potentie. Ben benieuwd of we snel nieuwe content gaan zien! Voorlopig lijkt er in elk geval genoeg te doen.
Wat een plezier heb ik tot nu toe met deze game!
Allereerst, de game ziet er prachtig uit en echt draait echt fantastisch. Zelf speel ik op een 4k scherm met een 5080. Ik heb nog geen stottering gemerkt en speel vrijwel een strakke 120 fps (fps gecapped) met dlss-q en alles maxed. Met momenten stop ik echt even om te bewonderen hoe mooi de wereld is. En de lichteffecten en animaties zijn ook heel erg goed.
De gameplay is eigenlijk ook erg sterk. Ik ben nieuw binnen het genre extraction shooters dus ik kan moeilijk beoordelen of de game iets vernieuwends doet.
Eigenlijk duik je keer op keer opnieuw een van de meerdere werelden/maps in om op zoek te gaan naar loot. Deze loot is in diverse categorieën verdeeld. Met deze loot kun je vervolgens verschillende wapens, gadgets en upgrades maken. Daarbij geldt telkens; hoe meer risk je neemt, hoe groter je potentiele reward.
Wat het zo leuk maakt is dat iedere run anders is. Enerzijds doordat je iedere run met een ander eigen gekozen doel ingaat, anderzijds door de player encounters. Hierbij mag echt een compliment gemaakt worden naar het team van audio designers. Want dit doet de game fenomenaal. De game maakt gebruik van proximity chat. Kom je in een fabrieksloods iemand tegen, dan hoor je zijn/haar stem met een realistische echo. Staat de player links van je, komt het geluid van links. En staat de player ver weg, is het zachter. Dit draagt enorm bij aan de immersiveness. Zelf riep iemand een keer in de verte om hulp, dit klonk bijna alsof het in de game gescript was. Maar het was echt de proxmity chat die zijn werk deed.
Ik heb al veel leuke players ontmoet, waarbij het toch spannend blijft of ze je niet verraden. Daarnaast bieden de vele wapens en gadgets vele manieren om unieke gameplay te creëren. Zo zou je bijvoorbeeld een remote explosive kunnen plaatsen bij een exctraction point om spelers in de val te lokken, etc. etc.
De game heeft veel potentie. Ben benieuwd of we snel nieuwe content gaan zien! Voorlopig lijkt er in elk geval genoeg te doen.
C9 55 - Playstation 5 Pro - i7 13700K RTX5080 PC - LG C4 42 as monitor
Ja ik ga je niet overtuigen.. ik ben zelf echt heel blij met deze game. Solo, duo, trio alles is top. Maar ik weet wel dat niet iedereen dit leuk vind, in mijn vriendengroep is er namelijk niet 1 die Arc trekt 😆Wolverine9000 schreef op zaterdag 8 november 2025 @ 10:01:
[...]
Twijfel nog voor deze game te kopen.
Acer predator XB271HU - Ryzen 3700x -MSI Z270 PGC - MSI 2070 super - 32gb DDR4 - NZXT H700i - Seasonic 650W gold
Als je de quests doet kom je er ook achter dat er echt een verhaal in zit met die cutscenes etc
Kan je niet vertellen waar het over gaat though maar het ziet er wel cool uit.
Kan je niet vertellen waar het over gaat though maar het ziet er wel cool uit.
[ Voor 6% gewijzigd door Ricmaniac op 08-11-2025 16:38 ]
Ik weet niet wat aan de hand is, maar de laatste twee dagen is het bij mij echt een slagveld. Kom steeds minder vriendelijke spelers tegen en in sommige potjes hoor ik continue gevechten. Ook heb ik zo'n idee dat groepen steeds meer naar plekken gaan waar gevochten wordt.
Dit weekend al meerdere keren meegemaakt dat ik op sommige plekken gewoon 7 lijken tegen kom.
Ook als wij een groep aanvallen, binnen een minuut volgt het volgende gevecht met een andere groep. Vorige week was de agressie tussen de spelers iets minder.
Het is ook te verwachten dat spelers uiteindelijk meer agressief gaan worden.
Dit weekend al meerdere keren meegemaakt dat ik op sommige plekken gewoon 7 lijken tegen kom.
Ook als wij een groep aanvallen, binnen een minuut volgt het volgende gevecht met een andere groep. Vorige week was de agressie tussen de spelers iets minder.
[ Voor 24% gewijzigd door Toonen1988 op 08-11-2025 17:01 ]
Dit ervaar ik ook.. in solo was het echt 80% friendly en nu 20% 🤣🤣 Ik schiet nu ook maar gewoon op alles wat beweegtToonen1988 schreef op zaterdag 8 november 2025 @ 16:57:
Ik weet niet wat aan de hand is, maar de laatste twee dagen is het bij mij echt een slagveld. Kom steeds minder vriendelijke spelers tegen en in sommige potjes hoor ik continue gevechten. Ook heb ik zo'n idee dat groepen steeds meer naar plekken gaan waar gevochten wordt.
Acer predator XB271HU - Ryzen 3700x -MSI Z270 PGC - MSI 2070 super - 32gb DDR4 - NZXT H700i - Seasonic 650W gold
Als ik toevallig op higher ground zit schiet ik ook op alles wat beweegt.Toonen1988 schreef op zaterdag 8 november 2025 @ 16:57:
PSN: Oxigeon | Mijn iRacing profiel | Mijn YouTube kanaal
Ik de hele tijd moeite doen om een Bastion neer te halen. Iemand lijkt mee te helpen en even later word ik bij het looten neergeschoten. Je hebt ongeveer 6 van die trigger nades nodig en dan issie op een paar schoten na dood. Waarschijnlijk eerder als je hem op zijn weak point kunt planten.
Als je de quests een beetje wil doen kan je het beter solo doen, de rest van de spelers zijn allleen maar gefocust op pvp als je in Squads speelt. Begint wel een beetje frustrerend te worden, het gaat mega langzaam zo
Boeiend, waarom moet het snel gaan?Pinjataaa schreef op zaterdag 8 november 2025 @ 22:37:
Als je de quests een beetje wil doen kan je het beter solo doen, de rest van de spelers zijn allleen maar gefocust op pvp als je in Squads speelt. Begint wel een beetje frustrerend te worden, het gaat mega langzaam zo
Ik heb nog nooit squads gedaan want precies wat je zegt die lui zitten er vooral in om pvp te doen leek mij
In solo's zoveel vriendelijkheid
Valt me ook op. Denk dat mensen stilaan de game wat beginnen te kennen en daardoor in pvp meer risico durven nemen. Ben in de laatste vijf potjes al meer pvp tegengekomen dan in alles van de dagen ervoor.Toonen1988 schreef op zaterdag 8 november 2025 @ 16:57:
Iedereen is of was in t begin bezig met quests afronden. Dat heb je denk ik minder behoefte aan PvP. Nu iedereen wat verder is, zal je zien dat er weinig pve meer overblijft.Powerblast schreef op zondag 9 november 2025 @ 12:43:
[...]
Valt me ook op. Denk dat mensen stilaan de game wat beginnen te kennen en daardoor in pvp meer risico durven nemen. Ben in de laatste vijf potjes al meer pvp tegengekomen dan in alles van de dagen ervoor.
iPhone 3G, Samsung Galaxy S2, HTC One M7, HTC One M8, Samsung Note 4, Samsung Galaxy S7 Edge, Oneplus 3T, iPhone X, Apple Watch Series 2, Apple Watch Series 6, iPhone 12 Pro, iPhone 14 Pro, iPhone 16 Pro, Apple Watch Series 10.
Ben gisteren begonnen met deze game. Speel solo.. heel veel Friesland enemys. Nog maar paar slechte tegen gekomen...Alekz87 schreef op zondag 9 november 2025 @ 13:26:
[...]
Iedereen is of was in t begin bezig met quests afronden. Dat heb je denk ik minder behoefte aan PvP. Nu iedereen wat verder is, zal je zien dat er weinig pve meer overblijft.
Ook ik heb een hekel aan friesland.Wolverine9000 schreef op zondag 9 november 2025 @ 15:26:
[...]
Ben gisteren begonnen met deze game. Speel solo.. heel veel Friesland enemys. Nog maar paar slechte tegen gekomen...
Oei friendly enemy moest da zijn...
Hmm nu twee uur aan het spelen. Heb squad fill aan staan maar geloof dat ik constant met mensen in een squad wordt gegooid die zelf geen microfoon hebben?
2 keer succesvol eruit gekomen, verder vooral dood gegaan door die vliegende schepen. Probeer wat te schieten met hand pistool, maar komt meestal neer op weg rennen maar je rent die dingen er nooit uit?
2 keer succesvol eruit gekomen, verder vooral dood gegaan door die vliegende schepen. Probeer wat te schieten met hand pistool, maar komt meestal neer op weg rennen maar je rent die dingen er nooit uit?
het "out runnen" kan bij sommige arc-robots, maar beperkt. beter gebruik je jouw pistool/revolver en schiet je op de 'propellers' van een vliegende robot (gevoelsmatig, zijn de achterste twee propellers het zwakke punt)President schreef op zondag 9 november 2025 @ 21:30:
Hmm nu twee uur aan het spelen. Heb squad fill aan staan maar geloof dat ik constant met mensen in een squad wordt gegooid die zelf geen microfoon hebben?
Squad fill gebruik ik zelf nooit.President schreef op zondag 9 november 2025 @ 21:30:
Of lekker echt solo of snel een party voor een trade.
In de discord zitten wel veel mensen die echt samen spelen, met microfoon.
Squad fill heb je geen invloed op je team, lijkt me echt niet fijn.
Ik merk wel dat veel meer mensen nu aan PvP doen en zelfs wanneer ik mensen die “don’t shoot!” zeggen binnenlaat in een gebouw…knallen ze me neer. Dat wordt gewoon het spel spelen als een call of duty dan maar.
Ik heb een andere ervaring. Op de dag van de release werd ik met regelmaat beschoten. Nu kom ik eigenlijk alleen maar mensen tegen die samen willen werken of met rust gelaten willen worden, omdat ze met een Quest bezig zijn.TrafalgarLaw schreef op maandag 10 november 2025 @ 01:49:
Ik merk wel dat veel meer mensen nu aan PvP doen en zelfs wanneer ik mensen die “don’t shoot!” zeggen binnenlaat in een gebouw…knallen ze me neer. Dat wordt gewoon het spel spelen als een call of duty dan maar.
Gisteren hebben we denk ik 4 of 5 runs gehad op Blue Gate om iemand in de groep te helpen met een van de simpele questen daar, elke keer kwamen we wel weer in een PvP situatie terecht en kwam er weinig van de quest terecht. Juist dikke lol.Pinjataaa schreef op zaterdag 8 november 2025 @ 22:37:
[ Voor 3% gewijzigd door D4NG3R op 10-11-2025 09:34 ]
Komt d'r in, dan kö-j d’r oet kieken
Na een paar duizend uur in EFT te hebben gestopt en daar al een paar maanden / jaar klaar mee te zijn kwam ik afgelopen weken in aanraking met Arc Raiders.
Afgelopen zaterdag AR aangeschaft en dit weekend gelijk ~15 uur erin gestopt. Maar geniaal spel. Het is een stuk simpeler dan EFT maar niet minder verslavend. Het was even wennen in het begin, maar na 1-2 potjes zat ik er al helemaal in.
Ben nu bijna level 20 maar ben echt hooked. Ook fijn dat er gratis loadouts zijn dat zorgt ervoor dat ik iig geen 'gear-fear' meer heb.
Speel alleen samen met een maatje van mij en merk dat het heel wisselend is met hoe mensen zijn en reageren als we elkaar tegenkomen. Sommige mensen schieten gelijk, anderen roepen 'don't shoot' en de laatste groep schiet gelijk. Ook veel lol gehad met de lure grenades, als we dan een groepje van 3 tegenkwamen een lure nade erop en we konden weer door.
Ben erg benieuwd straks als ik wat verder ben hoe het zit met de betere wapens en mods.
Afgelopen zaterdag AR aangeschaft en dit weekend gelijk ~15 uur erin gestopt. Maar geniaal spel. Het is een stuk simpeler dan EFT maar niet minder verslavend. Het was even wennen in het begin, maar na 1-2 potjes zat ik er al helemaal in.
Ben nu bijna level 20 maar ben echt hooked. Ook fijn dat er gratis loadouts zijn dat zorgt ervoor dat ik iig geen 'gear-fear' meer heb.
Speel alleen samen met een maatje van mij en merk dat het heel wisselend is met hoe mensen zijn en reageren als we elkaar tegenkomen. Sommige mensen schieten gelijk, anderen roepen 'don't shoot' en de laatste groep schiet gelijk. Ook veel lol gehad met de lure grenades, als we dan een groepje van 3 tegenkwamen een lure nade erop en we konden weer door.
Ben erg benieuwd straks als ik wat verder ben hoe het zit met de betere wapens en mods.
Zucht...
Er is geen Pro update/versie helaasWolverine9000 schreef op zaterdag 8 november 2025 @ 09:44:
Hoe speelt deze game op ps5 pro?
My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans
Ik lees dat online wel vaker maar herken dit helemaal niet.TrafalgarLaw schreef op maandag 10 november 2025 @ 01:49:
We hebben af en toe wel PvP maar als ik zou moeten schatten wordt 80% van de tijd "Don't shoot" beantwoord met een "don't shoot" en worden we met rust gelaten.
Welk platform speel je? Ik speel op de PS5 en dan Solo of met een PC speler erbij.
Gisteren ook een mooie encounter, overigens.
We lopen in Spaceport, op de begane grond van die spacetoren.
Beetje looten, niets geks, komt er van links een tweede team binnen dat het vuur op ons opent. Vanaf rechts komt echter een derde team dat het al op team 2 gemunt had, en daar ontstaat een vuurgevecht. Alleen wist team 3 niet van ons bestaan, dus wij konden vanuit cover op beide teams schieten en hebben zo 6 spelers kunnen looten. Team 3 had ook goed spul bij, dus we zijn weer lekker aangevuld voor vanavond .
Ik ben nu Level 16, dus trails is net open gegaan. Al moet ik nog even uitzoeken wat ik daar mee moet allemaal. Wel continu een enorm capaciteit probleem, heb nu 208 "vakjes" maar hoeveel vakjes je ook hebt het is altijd vol. Ik durf (bijna) niets te verkopen/sloten want je kan het nog maar eens nodig hebben
Beetje looten, niets geks, komt er van links een tweede team binnen dat het vuur op ons opent. Vanaf rechts komt echter een derde team dat het al op team 2 gemunt had, en daar ontstaat een vuurgevecht. Alleen wist team 3 niet van ons bestaan, dus wij konden vanuit cover op beide teams schieten en hebben zo 6 spelers kunnen looten. Team 3 had ook goed spul bij, dus we zijn weer lekker aangevuld voor vanavond .
Ik ben nu Level 16, dus trails is net open gegaan. Al moet ik nog even uitzoeken wat ik daar mee moet allemaal. Wel continu een enorm capaciteit probleem, heb nu 208 "vakjes" maar hoeveel vakjes je ook hebt het is altijd vol. Ik durf (bijna) niets te verkopen/sloten want je kan het nog maar eens nodig hebben
@Donstil
na een week niet gebruikt? salvage / verkoop het, houdt je meer bag-space over (en of credits om stash-space tot 280 tevergroten)"Ik ben u Level 16, dus trails is net open gegaan. Al moet ik nog even uitzoeken wat ik daar mee moet allemaal. Wel continu een enorm capaciteit probleem, heb nu 208 "vakjes" maar hoeveel vakjes je ook hebt het is altijd vol. Ik durf (bijna) niets te verkopen/sloten want je kan het nog maar eens nodig hebben :+¨
Misschien heb je hier wat aanDonstil schreef op maandag 10 november 2025 @ 10:41:
Gisteren ook een mooie encounter, overigens.
Beetje looten, niets geks, komt er van links een tweede team binnen dat het vuur op ons opent. Vanaf rechts komt echter een derde team dat het al op team 2 gemunt had, en daar ontstaat een vuurgevecht. Alleen wist team 3 niet van ons bestaan, dus wij konden vanuit cover op beide teams schieten en hebben zo 6 spelers kunnen looten. Team 3 had ook goed spul bij, dus we zijn weer lekker aangevuld voor vanavond .![]()
Intel Core i7 2600K @ 5021Mhz | #1 24/7 stable overclock op Tweakers since 2012
Ah cool die ga ik er vanavond even naast houden, thanks!
Het blijft alsnog drama hoorDonstil schreef op maandag 10 november 2025 @ 10:47:
[...]
Ik heb ook nog deze gevonden, die is interactief. Wat handiger als je wat verder zit in de quests en upgrades.Donstil schreef op maandag 10 november 2025 @ 10:47:
[...]
Gisteren voor het eerst die Hidden Bunker gedaan. Dan heb je 40 minuten de tijd.
Was nogal hectisch, maar op het eind waren wij met zijn 2en het enige team nog over. Maar we wisten niet waar de bunker was en er kwamen echt heel veel drones naar beneden dus zonder ammo en moeten rennen om de uitgang nog te halen.
De tijd vliegt als je beetje vuuurgevechten hebt met andere spelers en ARC.
Was nogal hectisch, maar op het eind waren wij met zijn 2en het enige team nog over. Maar we wisten niet waar de bunker was en er kwamen echt heel veel drones naar beneden dus zonder ammo en moeten rennen om de uitgang nog te halen.
De tijd vliegt als je beetje vuuurgevechten hebt met andere spelers en ARC.
Hebben jullie ook zoveel last van super waardeloze netcode? Ik ben niet iemand die over dit soort dingen normaal klaagt, maar soms schiet ik op een robot/of raider en duurt het echt een volle seconden voordat ik een hit animatie krijg. Ik denk dat deze servers een beetje overbelast zijn oid.
Verder merk ik dat veel mensen geen mic gebruiken, opening weekend had bijna iedereen ene microfoon of iig de 'don't shoot' communicatie tools. Tegenwoordig praat ik maar krijg ik bijna nooit reactie terug. En geen reactie = ik schiet je neer.
Verder merk ik dat veel mensen geen mic gebruiken, opening weekend had bijna iedereen ene microfoon of iig de 'don't shoot' communicatie tools. Tegenwoordig praat ik maar krijg ik bijna nooit reactie terug. En geen reactie = ik schiet je neer.
Nope, nog geen seconde last van gehad.Jobius schreef op maandag 10 november 2025 @ 12:31:
Hebben jullie ook zoveel last van super waardeloze netcode?
het komt voor, zeer zeker, ligt niet aan jouJobius schreef op maandag 10 november 2025 @ 12:31:
Hebben jullie ook zoveel last van super waardeloze netcode? Ik ben niet iemand die over dit soort dingen normaal klaagt, maar soms schiet ik op een robot/of raider en duurt het echt een volle seconden voordat ik een hit animatie krijg. Ik denk dat deze servers een beetje overbelast zijn oid.
zie ook;
^- filmpje toont de ervaringD4NG3R schreef op vrijdag 7 november 2025 @ 13:57:
@ShininNL Klopt, en dat speelt (iig voor mij) sinds zondag. Vrijdag was dit niet of nauwelijks merkbaar, terwijl ik er normaliter vrij gevoelig voor ben:
[...]
[YouTube: ARC Raiders Desync is WILD!]
Hier eigenlijk ook geen last van. Ben inmiddels level 8 of 9. In die tijd nog niks gemerktJobius schreef op maandag 10 november 2025 @ 12:31:
Dat filmpje laat het goed zien inderdaad. Ik ben er normaal gesproken ook helemaal niet zo gevoelig voor, maar het viel mij afgelopen weekend toch wel regelmatig op. Ik hoop dat ze dat snel fixen.
Ik merk niet alleen dat ik om een hoekje word neergeschoten, maar ook dat mijn eigen schoten gewoon een stuk later aankomen. Alsof er heeeeel veel bullet travel time is, behalve dat het ook gebeurt als ik een paar meter van een arc afsta. Ook niet elk potje last van, maar vaak genoeg om me er aan te irriteren.
Ik ben ondertussen level 24 en bezig met mijn level 3 workbenches. Verder nog erg veel plezier met het spel.
[ Voor 24% gewijzigd door Jobius op 10-11-2025 13:07 ]
Performance was hier afgelopen weekend weer gewoon, niet perfect - maar zeker niet de absurde delay zoals in de video welke ik eerder deelde. En dat hoorde ik eigenlijk van iedereen in de groep waar ik mee speel.
Nog nooit last van gehad, en ben inmiddels lvl 45. heel veel uurtjes gespeeld al.Jobius schreef op maandag 10 november 2025 @ 12:31:
Ben geen klager, maar het valt mij ook op. Al achter een muur zijn en dan toch nog geraakt worden. Ook zie ik (en mijn teammates) vaak het oranje of rode icoontje aan de rechterkant van het scherm. Met andere spellen heb ik hier eigenlijk geen last van. Ik hoop dat ze dit toch fixen.Jobius schreef op maandag 10 november 2025 @ 12:31:
Press any button... "Where is the 'any button'?!"
dat zeker - ik zag van te weekend ook regelmatig van die "warning icoontjes" rechts in beeld, die verdwenen dan ook weer. maar het 'voelde' niet altijd even smooth.xtreme_lunatic schreef op maandag 10 november 2025 @ 13:33:
[...]
Ben geen klager, maar het valt mij ook op. Al achter een muur zijn en dan toch nog geraakt worden. Ook zie ik (en mijn teammates) vaak het oranje of rode icoontje aan de rechterkant van het scherm. Met andere spellen heb ik hier eigenlijk geen last van. Ik hoop dat ze dit toch fixen.
zie; https://id.embark.games/t.../46-in-game-warning-icons
veelal staan die er te kort, of heb ik de inhoud van het symbool niet (goed) gezien, nog geen idee wat er aan de hand was
//edit; deze stond vandaag op reddit; https://www.reddit.com/r/...2vk/this_desync_is_crazy/
[ Voor 6% gewijzigd door himlims_ op 10-11-2025 16:32 ]
@Jobius Ik had er vooral zaterdag last van, merkbare tijd tussen schieten en hit op de ARC. Thanks voor de link @himlims_ , die server performance zie ik vaak
Als ik iets van die dingen in beeld krijg is het 9/10 keer die server performance (3 rechthoekige balkjes)himlims_ schreef op maandag 10 november 2025 @ 13:57:
[...]
dat zeker - ik zag van te weekend ook regelmatig van die "warning icoontjes" rechts in beeld, die verdwenen dan ook weer. maar het 'voelde' niet altijd even smooth.
veelal staan die er te kort, of heb ik de inhoud van het symbool niet (goed) gezien, nog geen idee wat er aan de hand was
//edit; deze stond vandaag op reddit; https://www.reddit.com/r/...2vk/this_desync_is_crazy/
Ik heb spel net gekocht en even een paar rondjes gedaan met een free loadout. En dat was maar goed ook 
De eerste twee rondjes neergeschoten door ARC robots.
Het derde rondje zowaar kunnen extracten met loot!!
Vierde rondje was ik bij een extraction lift en kon deze oproepen maar werd binnen gedowned door weer ARC's. Gelukkig heb ik streams zitten kijken en wist dat je dan alsnog kon extracten.
Maar helaas kwam er een andere speler die mij afmaakte.
Jammer, maar that's all in the game. Had een paars item bij me (geen idee wat) dus dat is wel zonde.
Hebben jullie nog wat leuke beginners tips voor mij zodat ik wat langer leef?
De eerste twee rondjes neergeschoten door ARC robots.
Het derde rondje zowaar kunnen extracten met loot!!
Vierde rondje was ik bij een extraction lift en kon deze oproepen maar werd binnen gedowned door weer ARC's. Gelukkig heb ik streams zitten kijken en wist dat je dan alsnog kon extracten.
Maar helaas kwam er een andere speler die mij afmaakte.
Jammer, maar that's all in the game. Had een paars item bij me (geen idee wat) dus dat is wel zonde.
Hebben jullie nog wat leuke beginners tips voor mij zodat ik wat langer leef?
We don't stop playing games because we grow old - We grow old because we stop playing games
- Als je met een free loadout hebt kunnen extracten, kun je de free kit altijd ruilen voor een groene kit bij Lance (Clinic)
- Wapens die heavy ammo gebruiken zoals de Ferro doen meeste damage tegen Arc robots
- Wasps en hornets (drones) zijn met 2-3 schoten neer te halen door te mikken op de propellors
- Er gaat een lijstje rond van items die je beter niet kunt verkopen omdat ze je workbenches upgradem
- Veel items hebben een secondary use, zo kun je Snitch cores gooien om meer drones te spawnen (om bv. iemand het leven zuur te maken)
- Investeer je geld in stash upgrades, je ruimte in je stash is capped en raakt snel vol!
- Een knipperend/piepend knopje is altijd veilig bij de extract/elevator console
[ Voor 6% gewijzigd door TrafalgarLaw op 10-11-2025 20:22 ]
8. Schiet op alles wat beweegt
Behalve wanneer iemand een of meerdere “mijnen” geplaatst heeftTrafalgarLaw schreef op maandag 10 november 2025 @ 20:22:
- Een knipperend/piepend knopje is altijd veilig bij de extract/elevator console
Zit een beetje mee te lezen hier.
Ben wel geïnteresseerd in deze game..moet zeggen dat de graphics en hoe de game eruit ziet echt een beetje mijn stijl is. (En ik vind het er echt heel goed uitzien!)
Het doet me op de 1 of andere manier een beetje denken aan HL2.
Ik zal de komende weken nog wat op YouTube koekeloeren en dan over een week of 2 de knoop doorhakken vwb de aankoop (heb de komende 2 weken helaas geen tijd en mogelijkheid om te gamen)
Ben (normaal gesproken) alleen niet zo'n squad speler... (Speel liever alleen/ solo) Maar misschien toch maar eens proberen met deze game.
Ben wel geïnteresseerd in deze game..moet zeggen dat de graphics en hoe de game eruit ziet echt een beetje mijn stijl is. (En ik vind het er echt heel goed uitzien!)
Ik zal de komende weken nog wat op YouTube koekeloeren en dan over een week of 2 de knoop doorhakken vwb de aankoop (heb de komende 2 weken helaas geen tijd en mogelijkheid om te gamen)
Ben (normaal gesproken) alleen niet zo'n squad speler... (Speel liever alleen/ solo) Maar misschien toch maar eens proberen met deze game.
[ Voor 17% gewijzigd door Format-C op 10-11-2025 22:12 ]
Ducati 899 Panigale / CM MB511 RGB/ 7800X3D @ ML360R RGB/ RTX4090 FE/ Gigabyte B650 GAMING PLUS/ G.Skill Trident Z5 DDR5 6000 CL30 A-Die / Team MP34 M2 PCIe 1TB SSD/ Crucial MX500 2,5" 1TB/ 5TB SATA / Gbyte WBAX200/ CM V850/ Scarlett Solo / AOC AG493UCX
Hier is dat overzicht met items welke je wel/niet moet bewaren: https://drive.google.com/...cvdBc3pBd6gteUs7Nz5D/view
Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie
Je kan ook prima solo spelen in deze game!Format-C schreef op maandag 10 november 2025 @ 22:10:
Zit een beetje mee te lezen hier.
Potverdikkemme! Had ik een Wolfpack geloot (weet nog niet precies wat het is maar is blijkbaar zeer waardevol) en ik ging gelijk opweg naar een extraction point.
Wordt ik genadeloos afgemaakt door een andere speler .... zo jammer
Had geeneens tijd om "Don't Shoot" te zeggen. Ach ja, kan gebeuren. Volgende keer beter!
EDIT: toch kom ik meer vriendelijke spelers tegen. Heb al een paar rondjes gehad dat we samen een ARC neerschoten bijvoorbeeld en dan ieder ons weegs gaan. Dat geeft wel een speciaal gevoel moet ik zeggen
Wordt ik genadeloos afgemaakt door een andere speler .... zo jammer
EDIT: toch kom ik meer vriendelijke spelers tegen. Heb al een paar rondjes gehad dat we samen een ARC neerschoten bijvoorbeeld en dan ieder ons weegs gaan. Dat geeft wel een speciaal gevoel moet ik zeggen
[ Voor 24% gewijzigd door Vortigen op 10-11-2025 22:42 ]
We don't stop playing games because we grow old - We grow old because we stop playing games
Wow, wat handig! Heel erg bedankt hiervoorAngeloonie schreef op maandag 10 november 2025 @ 22:17:
Hier is dat overzicht met items welke je wel/niet moet bewaren: https://drive.google.com/...cvdBc3pBd6gteUs7Nz5D/view
Dit is dezelfde als @India Sierra hierboven al poste, handig idd!
Ah no worries een wolfpack is een speciale granaat die wel dodelijk is maar verder ach
En ratting in een video uitgelegd:
Ieder z’n ding, maar ratting is het laatste wat ik zou doen. Daar zou ik geen voldoening uit kunnen halen, echt suf. Maar ieder zijn speelstyle.
Whole lot of stars ***
Die post van een tick rate van 3 is onzin. Dat is al gezegd door Embark.himlims_ schreef op maandag 10 november 2025 @ 13:57:
[...]
dat zeker - ik zag van te weekend ook regelmatig van die "warning icoontjes" rechts in beeld, die verdwenen dan ook weer. maar het 'voelde' niet altijd even smooth.
Ze hebben ook aangegeven naar de desync problemen te kijken. Ik heb er zelf niet zo'n last van. Het zou ook kunnen komen door slechte ping van andere spelers bijvoorbeeld.
Het zegt inderdaad heel wat over de persoonlijkheid van zo'n persoon dat hij hier voldoening uithaalt. "Some people just want to watch the world burn"Rudios schreef op dinsdag 11 november 2025 @ 08:18:
Ieder z’n ding, maar ratting is het laatste wat ik zou doen. Daar zou ik geen voldoening uit kunnen halen, echt suf. Maar ieder zijn speelstyle.
Alles voor de views.rapture schreef op dinsdag 11 november 2025 @ 01:57:
[...]
En ratting in een video uitgelegd:
[YouTube: How I Became the BIGGEST RAT in ARC Raiders...]
iPhone 3G, Samsung Galaxy S2, HTC One M7, HTC One M8, Samsung Note 4, Samsung Galaxy S7 Edge, Oneplus 3T, iPhone X, Apple Watch Series 2, Apple Watch Series 6, iPhone 12 Pro, iPhone 14 Pro, iPhone 16 Pro, Apple Watch Series 10.
Beetje afwisseling vind ik wel lachen. Rondje 'ratten' door niet te schieten etc wekt prima! Zeker met wat mindere gear.Rudios schreef op dinsdag 11 november 2025 @ 08:18:
Zucht...
Dit soort acties of gewoon campen bij extraction points zie ik steeds meer. Niet mijn ding. Met mijn teammates al vaker over gehad dat we om de beurt een hatch key meenemen om dit te voorkomen. Maar met een free loadout is dat niet mogelijk. Zo ben ik gisteren dus een BP voor een Anvil kwijtgeraakt.
Hopelijk komt de game met wat middelen om campers te spotten (bijvoorbeeld een snitch scanner die je kunt gebruiken met een radius van 20 meter ofzo). Tot die tijd is het oppassen geblazen.
Is er niet al een nade die alles tracked in een X radius ingame?xtreme_lunatic schreef op dinsdag 11 november 2025 @ 09:25:
[...]
Dit soort acties of gewoon campen bij extraction points zie ik steeds meer. Niet mijn ding. Met mijn teammates al vaker over gehad dat we om de beurt een hatch key meenemen om dit te voorkomen. Maar met een free loadout is dat niet mogelijk. Zo ben ik gisteren dus een BP voor een Anvil kwijtgeraakt.![]()
Hopelijk komt de game met wat middelen om campers te spotten (bijvoorbeeld een snitch scanner die je kunt gebruiken met een radius van 20 meter ofzo). Tot die tijd is het oppassen geblazen.
EDIT:
https://arcraiders.wiki/wiki/Tagging_Grenade
Tagging Grenade: "A grenade that detonates after a delay, tagging Raiders and ARC enemies in an area, allowing you to briefly track their location."
Geen idee hoe useful die is hoor, maar heb er wel al een paar gevonden, dus daarom dacht ik hieraan.
[ Voor 18% gewijzigd door Morion op 11-11-2025 09:28 ]
tip; je kunt het 'kastje' (argument) welke je krijgt bij het volbrengen van een run met 'free-loadout', inwisselen bij 'lance' (trader) voor een argument incl. safeslot!xtreme_lunatic schreef op dinsdag 11 november 2025 @ 09:25:
[...]
Dit soort acties of gewoon campen bij extraction points zie ik steeds meer. Niet mijn ding. Met mijn teammates al vaker over gehad dat we om de beurt een hatch key meenemen om dit te voorkomen. Maar met een free loadout is dat niet mogelijk. Zo ben ik gisteren dus een BP voor een Anvil kwijtgeraakt.![]()
ik probeer zo min mogelijk nog met een free-loadout te doen; die safepocket is mij meer waard
temu-outfit; argument (incl. 1 safeslot) + ferror (low budget craft) + 2x shield recharger + 5 bandages (+evt nades)
ga je dood, geen ramp is geen outfit die je 20k kostte, craft wel weer een nieuwe
[ Voor 4% gewijzigd door himlims_ op 11-11-2025 09:29 ]
Lootkit L2, Fer L2/L3 (is vrij cheap) en idd shield rechargers en bandages en gaan... meestal prima en cheap...himlims_ schreef op dinsdag 11 november 2025 @ 09:29:
[...]
tip; je kunt het 'kastje' (argument) welke je krijgt bij het volbrengen van een run met 'free-loadout', inwisselen bij 'lance' (trader) voor een argument incl. safeslot!
ik probeer zo min mogelijk nog met een free-loadout te doen; die safepocket is mij meer waard
temu-outfit; argument (incl. 1 safeslot) + ferror (low budget craft) + 2x shield recharger + 5 bandages (+evt nades)
ga je dood, geen ramp is geen outfit die je 20k kostte, craft wel weer een nieuwe
Ahh ik ben zo dom. Ik dacht dat je deze echt OP een raider moest gooien. Daarom altijd verkocht...Morion schreef op dinsdag 11 november 2025 @ 09:26:
[...]
Is er niet al een nade die alles tracked in een X radius ingame?
EDIT:
https://arcraiders.wiki/wiki/Tagging_Grenade
Tagging Grenade: "A grenade that detonates after a delay, tagging Raiders and ARC enemies in an area, allowing you to briefly track their location."
Geen idee hoe useful die is hoor, maar heb er wel al een paar gevonden, dus daarom dacht ik hieraan.
Toch maar eens gebruik van maken! Thx!
Ja die tip die ken ik, alsnog bedankt! Het is af en toe meer het gebrek aan tijd waardoor ik (of we) soms even kiezen om even voor een freeloadout te kiezen.himlims_ schreef op dinsdag 11 november 2025 @ 09:29:
[...]
tip; je kunt het 'kastje' (argument) welke je krijgt bij het volbrengen van een run met 'free-loadout', inwisselen bij 'lance' (trader) voor een argument incl. safeslot!
Ik zie vaak flares af gaan, maar er lijken verschillende soorten te zijn. Weet iemand welke voor wat staat?
/f/image/dnfdSdERAKUoSlq8ldDoG7oe.png?f=fotoalbum_large)
Supply drops is er één, maar die gaat in een boogje volgens mij, dus wat is dit dan weer?
/f/image/dnfdSdERAKUoSlq8ldDoG7oe.png?f=fotoalbum_large)
Supply drops is er één, maar die gaat in een boogje volgens mij, dus wat is dit dan weer?
[ Voor 10% gewijzigd door Angeloonie op 11-11-2025 09:49 ]
Zou ik ook niet weten. Wat ik wel weet voor mezelf, flare (al is die groen, paars, rood, wit, roze, zwart) dan is het H gevolgd door Shift + W in die richting 😛😛Angeloonie schreef op dinsdag 11 november 2025 @ 09:48:
Ik zie vaak flares af gaan, maar er lijken verschillende soorten te zijn. Weet iemand welke voor wat staat?
[Afbeelding]
Dit is een raider downAngeloonie schreef op dinsdag 11 november 2025 @ 09:48:
[Afbeelding]
Ohja dat is ook zo, maar dit is een raider down in ieder geval of een fake raider down
Nog een simpele tip die mensen misschien niet weten: met "X" (PC) kun je de camera van schouder wisselen. Dus als je links om een hoekje wilt kijken (default zit de camera rechts) dan kun je hiermee makkelijk wisselen en zonder problemen om hoekjes kijken/schieten.
Dat is door op de het pookje te klikken op je PS5 voor de mensen die dat afvroegen... maar denk dat de meeste console gamers dit al vaker per ongeluk tegen kwamen in een vuurgevecht, heel vervelend als je het niet wenstAngeloonie schreef op dinsdag 11 november 2025 @ 10:11:
Nog een simpele tip die mensen misschien niet weten: met "X" (PC) kun je de camera van schouder wisselen. Dus als je links om een hoekje wilt kijken (default zit de camera rechts) dan kun je hiermee makkelijk wisselen en zonder problemen om hoekjes kijken/schieten.
Dat inderdaad! Hoevaak ik ongewild switch tijdens een vuurgevecht, die R3 knop is heel gevoelig. Ik wil die functie heel graag onder een andere knop zetten, maar vreemd genoeg kan je de controller lay-out niet aanpassen.Morion schreef op dinsdag 11 november 2025 @ 10:14:
[...]
Dat is door op de het pookje te klikken op je PS5 voor de mensen die dat afvroegen... maar denk dat de meeste console gamers dit al vaker per ongeluk tegen kwamen in een vuurgevecht, heel vervelend als je het niet wenst
Whole lot of stars ***
@Rudios probeer eens een 'stack' te splitten op console
laat staan tijden een potje je bag-space te organiseren. aantal potjes met controller gespeeld, maar damn... dat gaat traaaaag tozv PC. Ik meen ergens gelezen te hebben dat Embark werkt aan 'quality of life' voor de console gebruikers (mag toch wel verwachten dat aanpassen controls daarbij zit)
Tot nu toe vertrouw ik Embark volledig, hopelijk stellen ze niet teleur.himlims_ schreef op dinsdag 11 november 2025 @ 10:42:
@Rudios probeer eens een 'stack' te splitten op console![]()
laat staan tijden een potje je bag-space te organiseren. aantal potjes met controller gespeeld, maar damn... dat gaat traaaaag tozv PC. Ik meen ergens gelezen te hebben dat Embark werkt aan 'quality of life' voor de console gebruikers (mag toch wel verwachten dat aanpassen controls daarbij zit)
Iemand nog tips voor de rusted gears?
Ik heb nu al 30 runs gemaakt om ze te vinden, maar kom ze echt nergens tegen.
zelfde gedoe; ze schijnen in de vrachtauto/bus bij de Dam te liggen (nabij de lift) heb zelf nog 0 gevondenDennis_k schreef op dinsdag 11 november 2025 @ 11:12:
@theHoff @Dennis_k https://metaforge.app/arc...usted-gear-in-arc-raiders
[ Voor 13% gewijzigd door himlims_ op 11-11-2025 11:34 ]
Inderdaad, motorkappen van auto's openen en achterkanten van bussen. Droprate is dramatisch lijkt het.himlims_ schreef op dinsdag 11 november 2025 @ 11:16:
[...]
zelfde gedoe; ze schijnen in de vrachtauto/bus bij de Dam te liggen (nabij de lift) heb zelf nog 0 gevonden
Ik heb 13x dit item.. vraag me niet hoe ik eraan gekomen ben 🤣theHoff schreef op dinsdag 11 november 2025 @ 11:27:
[...]
Inderdaad, motorkappen van auto's openen en achterkanten van bussen. Droprate is dramatisch lijkt het.
Ik heb ze in een paar van mijn eerste runs gesalvaged 
Dat was 100% zeker op Dam, dus idd auto's checken denk ik zo.
Dat was 100% zeker op Dam, dus idd auto's checken denk ik zo.
Ach, voor een van de eerste questen heb ik power cables zitten scrappen om wires te krijgen. Heeft ff geduurd voordat ik er later weer 3 vond om een bench te upgraden.Angeloonie schreef op dinsdag 11 november 2025 @ 13:14:
Ik heb ze in een paar van mijn eerste runs gesalvaged
Wat wil je voor 3 hebbenKorkss schreef op dinsdag 11 november 2025 @ 12:30:
[...]
Ik heb 13x dit item.. vraag me niet hoe ik eraan gekomen ben 🤣
Je probeert conclusies te trekken, en dan name over mijn "persoonlijkheid" uit een videogame. Dat is wat het uiteindelijk is, een spel. Trek jij ook conclusies uit zakdoekje leggen?theHoff schreef op dinsdag 11 november 2025 @ 08:23:
[...]
Het zegt inderdaad heel wat over de persoonlijkheid van zo'n persoon dat hij hier voldoening uithaalt. "Some people just want to watch the world burn"
Met een paar punten in survivability tree kun je een key fieldcraften, heeft 3 sensors en 2 advanced electrical components nodig dacht ik. Sensors kun je makkelijk salvagen van veel items en als team moet je wel wat components kunnen vinden. Desnoods dood je een Leaper en dismantle je de leaper core.xtreme_lunatic schreef op dinsdag 11 november 2025 @ 09:25:
[...]
Ik neem er altijd wat mee om mensen richting geboobytrapte lichamen te lokken, met ook wat wilde schoten om het geloofwaardig te maken.himlims_ schreef op dinsdag 11 november 2025 @ 10:03:
[...]
je hebt ook 'fake' flairs (om iemand te foppen)
Op de dam heb ik er vandaag 3 gevonden. 2 bij de Scrap Yard. Er is daar iets wat op een generator lijkt. En soms kan deze van 2 kanten gebreached worden. Soms van maar 1 kant en soms helemaal niet. Dit lijkt te veranderen per potje. En eentje uit een bus deze kan je soms aan de achterkant breachen . In het begin vooral autos geprobeerd maar echt nooit eentje in gevonden.Dennis_k schreef op dinsdag 11 november 2025 @ 11:12:
Good luck
Je moet vooral zelf spelen zoals je wilt, want is inderdaad een spelletjes.TrafalgarLaw schreef op dinsdag 11 november 2025 @ 14:53:
[...]
Je probeert conclusies te trekken, en dan name over mijn "persoonlijkheid" uit een videogame. Dat is wat het uiteindelijk is, een spel. Trek jij ook conclusies uit zakdoekje leggen?
Maar de meeste mensen zullen de speelstijl zoals bij de extraction campen met wat granaten op de knop koppelen aan een laffe wijze van bezig zijn met PVP, zonder enige vorm van skill. En dat je vooral bezig bent met het plezier bij andere probeert te vergallen nadat ze 20 min hebben lopen looten en daarom wordt er een bepaalde persoonlijkheid aangekoppeld. Kun je vervelend vinden maar heel begrijpelijk.
Maar uiteindelijk is het goed dat er 'klootzakken' rond lopen op servers, anders werd het ook snel saai als iedereen vriendelijk is. Het is niet voor niets PvPvE.
Dan moeten ze maar beter opletten bij de extractAlbinoraptor schreef op dinsdag 11 november 2025 @ 16:06:
[...]
En dat je vooral bezig bent met het plezier bij andere probeert te vergallen nadat ze 20 min hebben lopen looten en daarom wordt er een bepaalde persoonlijkheid aangekoppeld. Kun je vervelend vinden maar heel begrijpelijk.
Ik heb een paar mensen in koelen bloede
spoiler:
om ze een lesje te leren.
gerevived
[ Voor 47% gewijzigd door TrafalgarLaw op 11-11-2025 16:25 ]
Extracts riggen is gewoon part of the game, dat maakt het ook spannend en leuk om succesvol te raiden... als er geen pvp was, enkel pve, dan was het spel heel veel minder populair geweest. Ben vaak genoeg gethird-partied en geambushed, speel zelf heel erg vriendelijk en solo. Soms is het frustrerend, maar hoort er bij... enige wat ik jammer vind is de spelers die eerst "Dont shoot" spammen en dan als je samen loopt je backstabben, maar goed, ook die zijn er
Zo te zien is Tweakers bezig met een review, aangezien Jurre de game op kantoor aan het spelen was in de vlog van vandaag. Ik ben benieuwd.
Het geeft een extra wending weer. Mensen die in alle haast proberen te extracten maar vervolgens niet kijken en door wat mijnen gepakt worden. Doet je de volgende keer weer 2x nadenken om als kip zonder kop naar de extract te rennen.Morion schreef op dinsdag 11 november 2025 @ 16:25:
Extracts riggen is gewoon part of the game, dat maakt het ook spannend en leuk om succesvol te raiden... als er geen pvp was, enkel pve, dan was het spel heel veel minder populair geweest. Ben vaak genoeg gethird-partied en geambushed, speel zelf heel erg vriendelijk en solo. Soms is het frustrerend, maar hoort er bij... enige wat ik jammer vind is de spelers die eerst "Dont shoot" spammen en dan als je samen loopt je backstabben, maar goed, ook die zijn er
Zucht...
Ik zie de laatste dagen echt wel opmerkelijk veel meer pvp dan de eerste dagen. I like it
. Maakt de game toch iets meer uitdagend als je alles kan verliezen vind ik.
Ondertussen level 31 dus wel rustig aan. Op één of andere manier blijft de game me wel trekken. Dit lijkt zowat de ideale balans tussen hardcode en mainstream te gaan aanhouden. Dit kan wel eens een game worden die het lang gaat uithouden. Player base is echt super friendly vind ik. Je komt wel wat pvp tegen maar het is leuk om te doen.
Ondertussen level 31 dus wel rustig aan. Op één of andere manier blijft de game me wel trekken. Dit lijkt zowat de ideale balans tussen hardcode en mainstream te gaan aanhouden. Dit kan wel eens een game worden die het lang gaat uithouden. Player base is echt super friendly vind ik. Je komt wel wat pvp tegen maar het is leuk om te doen.
Vandaag 4 raids gespeeld solo en alle 4 werd ik neergeschoten, terwijl ik in de extract op de computer aan het tikken was om de raid te verlaten. Vind dag toch wel het naarste in solo, heb steeds het gebied vd extract gecleared, smoke erin en dan maar gaan. Helaas dat mensen dus wachten tot je gaat “computeren” om dan aan te vallen.
Achjah als je zo je loot moet verdienen dan veel plezier ermee he. Gelukkig zaten alle goodies die er toe doen diep in mijn arie verstopt 😬
Achjah als je zo je loot moet verdienen dan veel plezier ermee he. Gelukkig zaten alle goodies die er toe doen diep in mijn arie verstopt 😬
Dag 10 van het zoeken naar een rusted gear. Tot nu toe 2 gears en maar liefst 10 bettina blueprints. Iemand nog een Bettina nodig?
Speel vooral een industrial map zoals Spaceport en/of nightraids en dan een industrial locatie bezoeken.TrafalgarLaw schreef op dinsdag 11 november 2025 @ 21:57:
Dag 10 van het zoeken naar een rusted gear. Tot nu toe 2 gears en maar liefst 10 bettina blueprints. Iemand nog een Bettina nodig?
:strip_exif()/f/image/Vdy9c4XMRudfyZ5gWzec6fX6.jpg?f=fotoalbum_large)