• bambam1979
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 08:35
HertogJack schreef op woensdag 21 januari 2026 @ 10:30:
[...]

nice.. achter een locked deur of gewoon 'out in the open' in een kastje oid?
Beide, twee in locked rooms en de andere twee in lades in het open.
Heb er nog één weg willen geven maar iedereen die ik aansprak reageerde niet en liep door.

XBL: Chaoz BamBam | PSN: Chaoz-BamBam

• Waah
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 07:24
bambam1979 schreef op woensdag 21 januari 2026 @ 12:29:
[...]

Beide, twee in locked rooms en de andere twee in lades in het open.
Heb er nog één weg willen geven maar iedereen die ik aansprak reageerde niet en liep door.
Omdat iedereen die daar vaker komt die blueprints Al heeft. Ik heb 3 aphelion blueprints momenteel....
Er was een trail voor shredders, en daar waren heel veel mensen die de blueprints vonden en ze weggaven aan andere mensen. Dus dat niemand reageerde verbaasd me eigenlijk niet :+
gisteren de wolfpack blueprint gevonden in Spaceport. In een random laatje, aan de rand van de map ver weg van de gele en rode gebieden. 8)7

• SgtElPotato
  • Registratie: Juli 2008
  • Nu online
Waah schreef op woensdag 21 januari 2026 @ 12:56:
gisteren de wolfpack blueprint gevonden in Spaceport. In een random laatje, aan de rand van de map ver weg van de gele en rode gebieden. 8)7
Die wolfpack bp is er eentje die ik nooit tegenkom. De dingen die ik niet nodig heb, zoals de flares etc kom ik continue tegen, maar het enige wat ik wil is die wolfpack..

Zucht...

• Morion
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 08:58
Zojuist of electric storm mode op spaceport in een random computer de Snaphook BP gevonden :)
Wolfpack moet ik nog steeds, nooit gevonden helaas...

• bambam1979
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 08:35
Waah schreef op woensdag 21 januari 2026 @ 12:56:
[...]

Omdat iedereen die daar vaker komt die blueprints Al heeft. Ik heb 3 aphelion blueprints momenteel....
Er was een trail voor shredders, en daar waren heel veel mensen die de blueprints vonden en ze weggaven aan andere mensen. Dus dat niemand reageerde verbaasd me eigenlijk niet :+
Wist ik niet dat die zo vaak te vinden is. Ik speel het spel sinds November en dit was mijn eerste legendary blueprint die ik gevonden heb. Wolfpack ook nog steeds niet gevonden.

XBL: Chaoz BamBam | PSN: Chaoz-BamBam

• Khaelos
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 21-01 18:03
Gisteren tijdens een queen raid een aphelion blueprint gratis gekregen van iemand nadat ik riep " man.. I just shot 48 grenades and the queen and now I get no loot!"
Tegen de tijd dat ik bij de Queen was, was alles al geplunderd -O-

Z790, 4070Ti, 13600K, 32gb DDR5 6200mhz, Samsung 980pro 2TB, Scythe Mugen rev C , Corsair 4000D airflow | Seat Leon Cupra 300 ST 4DRIVE

• Protax
  • Registratie: Januari 2010
  • Nu online
Zojuist de game gekocht en ga het zo voor het eerst spelen. Mensen tips? :-)

• Tuktop
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 07:34
Protax schreef op woensdag 21 januari 2026 @ 20:26:
Hecht niet teveel waarde aan je gear })

• Waah
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 07:24
Bewaar je rusted gears })

• Senaxx
  • Registratie: December 2010
  • Nu online
- Zie je inventory als een soort van leensysteem. Alles wat erin zit is nooit van jou; je leent het tijdelijk :+
- Celeste is gek op zaad
- Ook al is een kastje geloot, loot hem nog een keer voor 200 xp, ook als je duo's of trio's speelt.
- Bewaar je Rusted Gears
- Voor progress tracken kan je ook arctracker.io gebruiken.
- De quests zijn leuk om op bepaalde plekken te komen, maar ze geven geen XP, alleen soms rewards.
- Enjoy de game, voor mij zijn juist de random encounters het leukste.

• Oxigeon
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 08:10

Oxigeon

En zo is dat!

Waarom weet ik niet. Savonds ps5 aan en eigenlijk start ik AR niet op. Smorgens tweakers checken 3n dan denk ik. Waarom start ik AR niet meer op. Benches zijn allemaal level 1 of 2. Wordt toch tijd dat ik weer ga spelen en BP ga verzamelen haha. Vanavond toch nog maar eens starten. En nu echt haha.

PSN: Oxigeon | Mijn iRacing profiel | Mijn YouTube kanaal

• SgtElPotato
  • Registratie: Juli 2008
  • Nu online
Oxigeon schreef op donderdag 22 januari 2026 @ 07:20:
Waarom weet ik niet. Savonds ps5 aan en eigenlijk start ik AR niet op. Smorgens tweakers checken 3n dan denk ik. Waarom start ik AR niet meer op. Benches zijn allemaal level 1 of 2. Wordt toch tijd dat ik weer ga spelen en BP ga verzamelen haha. Vanavond toch nog maar eens starten. En nu echt haha.
Aanslingeren die PS5 en met een free kitje lekker wat maps af en gaan.

Zucht...

• sjufke
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 09:02
Rusted gear krijgen voor gunsmith was wel even een dingetje... Alsof je blueprints aan het zoeken bent 8)7 Tip: De bussen bij north complex elevator. Daar heb ik uiteindelijk alles gevonden.

Wat betreft blueprints; gaat het echt schrijnend. Het geluk hangt niet aan mijn kont zeg maar. Heb er vier, maar niks noemenswaardigs. Misschien ben ik te lief :|

PSN: bollsie

• Morion
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 08:58
sjufke schreef op donderdag 22 januari 2026 @ 08:55:
Rusted gear krijgen voor gunsmith was wel even een dingetje... Alsof je blueprints aan het zoeken bent 8)7 Tip: De bussen bij north complex elevator. Daar heb ik uiteindelijk alles gevonden.

Wat betreft blueprints; gaat het echt schrijnend. Het geluk hangt niet aan mijn kont zeg maar. Heb er vier, maar niks noemenswaardigs. Misschien ben ik te lief :|
Stella is blueprint heaven, helemaal als je een nighttime raid doet... gewoon iedere container openen, inclusief de vuilnisbakken en de computers... verder ook altijd proberen 3-sterren bij je wekelijkse trails (in ieder geval de makkelijke) te halen, krijg je ook regelmatig BPs van... Anvil BP die ik heb kwam van de trails, Aphelion en Deadline BPs heb ik dubbele van uit gewone kluisjes enzo op Stella en toevallig gisteren de Snaphook BP gescoord op electro-storm Spaceport uit een computer bij een desk die verder leeg was...
Pagina: 1 ... 16 17 Laatste