Om je vingers niet in de weg te zitten? .. of eigenlijk andersom 😄P-Rock schreef op woensdag 22 april 2026 @ 18:49:
Waarom zit dat camera-eiland zo laag?
Ja, zat ik ook te denken, als ik altijd al ergens een probleem mee heb, is het feit dat ik heel vaak net m'n vinger voor de camera heb... Een beetje meer ruimte zou zeker niet gek zijn.BrbZrk schreef op donderdag 23 april 2026 @ 02:52:
[...]
Om je vingers niet in de weg te zitten? .. of eigenlijk andersom 😄
Thousands of years ago, cats were worshipped as Gods. Cats have never forgotten this.
![]() | ![]() |
Op mijn scherm met Ultra HDR is het nog méér pakkend uiteraard.
https://www.mymobiles.com/phones/sony/xperia-1-viiiExclusive: Sony Xperia 1 VIII CAD Renders Reveal Exact Dimensions and Settle the Front-Design Debate
First look at Sony's 2026 flagship. The renders confirm a 6.5-inch display, a redesigned square camera island, and the same symmetrical bezels as the Xperia 1 VII.
Moest iemand er zin in hebben, ik heb een port gemaakt van de originele Xperia S / Z2 / Z3 live wallpapers. Hier te downloaden: https://drive.google.com/...cUZbRar4uvTIr?usp=sharing of via XDA op https://xdaforums.com/t/x...r-modern-android.4786722/ (waar ik een changelog kan bijhouden).
Met nieuwe kleuren, anti-aliasing, 120Hz-support, meer opties.
/f/image/MeECB4s8VS1nUrcfRtO7cttB.png?f=fotoalbum_large)
/f/image/cUyx7gD4SpTA2s9UrDoo72mg.png?f=fotoalbum_large)
/f/image/9VM1lh3O9r4L1Rbx49IZwqla.png?f=fotoalbum_large)
Persoonlijke favoriet is Experience Flow in de (nieuwe) void-kleuren met ambient motion ingeschakeld zodat er permanent wat beweging in zit. Enkel getest op Xperia 1 VII en ik kan niet beloven dat ze goed zijn voor je batterij met alle tweaks voor looks + continue beweging. Maar cool zijn ze wel! Cosmic Flow (S) en Experience Flow (Z2) zijn redelijk rechtstreekse ports van de originele code met tweaks. Experience Flow 2 had een herimplementatie nodig (origineel is compiled native 32bit ARM) en is bijgevolg waarschijnlijk wat anders in een paar subtiele manieren, maar ziet er nog steeds wel goed uit.
Met nieuwe kleuren, anti-aliasing, 120Hz-support, meer opties.
/f/image/MeECB4s8VS1nUrcfRtO7cttB.png?f=fotoalbum_large)
/f/image/cUyx7gD4SpTA2s9UrDoo72mg.png?f=fotoalbum_large)
/f/image/9VM1lh3O9r4L1Rbx49IZwqla.png?f=fotoalbum_large)
Persoonlijke favoriet is Experience Flow in de (nieuwe) void-kleuren met ambient motion ingeschakeld zodat er permanent wat beweging in zit. Enkel getest op Xperia 1 VII en ik kan niet beloven dat ze goed zijn voor je batterij met alle tweaks voor looks + continue beweging. Maar cool zijn ze wel! Cosmic Flow (S) en Experience Flow (Z2) zijn redelijk rechtstreekse ports van de originele code met tweaks. Experience Flow 2 had een herimplementatie nodig (origineel is compiled native 32bit ARM) en is bijgevolg waarschijnlijk wat anders in een paar subtiele manieren, maar ziet er nog steeds wel goed uit.
Telefoon zal de komende weken worden aangekocht. Leverdatum zou begin juli zijn.
Hij stond gisteren heel even op amazon.de en amazon.it. Ik hoop wel dat de prijs incorrect is en ze de prijs van de telefoon en headset hebben samen geteld.
Hij stond gisteren heel even op amazon.de en amazon.it. Ik hoop wel dat de prijs incorrect is en ze de prijs van de telefoon en headset hebben samen geteld.
Geen micro sd kaart baart mij zorgen.
En geen verre zoom is ook niet leuk als je dat gewend bent.
Als het trouwens klopt dat de zoom "maar" 3x is.
Vermoed ik dat ze over een paar jaar met een vierde, 5x of 10x zoom ernaast komen. Zoals je ziet bij de chinezen. Maar eerst moeten ze de vraag "creëeren" en verder aanwakkeren
Vermoed ik dat ze over een paar jaar met een vierde, 5x of 10x zoom ernaast komen. Zoals je ziet bij de chinezen. Maar eerst moeten ze de vraag "creëeren" en verder aanwakkeren
[ Voor 53% gewijzigd door BrbZrk op 07-05-2026 20:44 ]
Voor mij was dit een usp van de Xperia 1 VII. Als dit zou wegvallen zou ik twijfelen om toch maar een VII aan te schaffen. Ook al is de kwaliteit van de telecamera niet zoals gehoopt met de beperkte 12 megapixel sensor.
13 mei is het voorstelling van de nieuwe Xperia 1 VIII.
Hmmm 3x zoom zou ikzelf het punt niet vinden; er zijn er maar weinig met meer dan 3x-3.5x zoom. Ja de Oppo Find X9 Ultra heeft een dedicated 10x zoom als aparte lens, maar als gangbare telelens is 3x best ok. Waar het em meer in zit, is de verwachte grootte van de sensor die op zijn grootst met 1/2.0" niet echt overhoudt...Tenzij ze een diafragma van f/1.5 o.i.d. erop gooien (maar dat lijkt me niet, want dan zou de telefoon aanzienlijk dikker moeten zijn).BrbZrk schreef op woensdag 6 mei 2026 @ 20:08:
Geen micro sd kaart baart mij zorgen.
Waar de hoge prijzen van Sony's Xperia's al lastig te verantwoorden waren, lijkt het me nu nog moeilijker. 1868 euro minus de koptelefoon kom je nog steeds rond de 1500 euro uit. En dat voor een flagship die volgens de geruchten niet mee lijkt te komen met de rest.... Maar goed, ik ben erg benieuwd naar de sensorgroottes, al moet je daar tegenwoordig ook alweer bij afvragen of het geadverteerde wel klopt, want tegenwoordig noemen ze iets een 1" sensor terwijl het dat gewoon niet is, maar eerder een "1 inch type" sensor wat weer refereert naar vroegere camera's die met een zgn vacuumtube een 1" beeld konden maken...
Ik weet dat Sony zich vooral focust op andere zaken, zoals een alpha-camera-like ervaring met AF etc., maar uiteindelijk ontkom je er toch niet aan dat grotere hardware gewoon betere prestaties neerzet.
Ik zou oprecht geinteresseerd zijn waarom mensen ~1500 euro over hebben voor zo'n telefoon en dan niet voor let's say een Find X9 Pro zouden gaan.
Canon: EOS R6 | EF 16-35/4L IS USM | EF 70-200/2.8L IS II USM
Zeiss: 35/2 Distagon | 50/2 Makro-Planar | 85/1.4 Planar | 100/2 Makro-Planar | 135/2 Apo Sonnar
Het zijn praktische zaken waarom ik interesse heb. Maar ik heb wel moeite met de extreme prijs.Deathchant schreef op maandag 11 mei 2026 @ 12:54:
[...]
Hmmm 3x zoom zou ikzelf het punt niet vinden; er zijn er maar weinig met meer dan 3x-3.5x zoom. Ja de Oppo Find X9 Ultra heeft een dedicated 10x zoom als aparte lens, maar als gangbare telelens is 3x best ok. Waar het em meer in zit, is de verwachte grootte van de sensor die op zijn grootst met 1/2.0" niet echt overhoudt...Tenzij ze een diafragma van f/1.5 o.i.d. erop gooien (maar dat lijkt me niet, want dan zou de telefoon aanzienlijk dikker moeten zijn).
Waar de hoge prijzen van Sony's Xperia's al lastig te verantwoorden waren, lijkt het me nu nog moeilijker. 1868 euro minus de koptelefoon kom je nog steeds rond de 1500 euro uit. En dat voor een flagship die volgens de geruchten niet mee lijkt te komen met de rest.... Maar goed, ik ben erg benieuwd naar de sensorgroottes, al moet je daar tegenwoordig ook alweer bij afvragen of het geadverteerde wel klopt, want tegenwoordig noemen ze iets een 1" sensor terwijl het dat gewoon niet is, maar eerder een "1 inch type" sensor wat weer refereert naar vroegere camera's die met een zgn vacuumtube een 1" beeld konden maken...
Ik weet dat Sony zich vooral focust op andere zaken, zoals een alpha-camera-like ervaring met AF etc., maar uiteindelijk ontkom je er toch niet aan dat grotere hardware gewoon betere prestaties neerzet.
Ik zou oprecht geinteresseerd zijn waarom mensen ~1500 euro over hebben voor zo'n telefoon en dan niet voor let's say een Find X9 Pro zouden gaan.
De vingerafdrukscanner in de power knop op de zijkant, Mico-SD geheugen, headphone jack en een ontwerp wat goed in een hand is vast te houden. Het feit dat geen enkele high end smartphone dit heeft is een verschuiving van de markt geweest. Maar nee het waarborgt totaal niet de prijs van 1800 euro...
Ik heb ook moeite met beslissen wat voor mije en beter optie is. Ik vond de Xiaomi Pro Max 17 bijvoorbeeld er erg cool uitzien. Alleen daar moet je weer door hoepels springen omdat het ding niet buiten China een release heeft gekregen...
De Find X9 Pro ziet er ook wel cool uit. Ik haak alleen af op de vingerafdrukscanner in het scherm zelf. Een dedicated knop is wat ik fijn vindt, omdat ik dat "blind" kan doen.
Paar uurtjes voor de onthulling van de Xperia 1 VIII, insane design hoor... Heel erg nice!
Asus Expertbook P5: 14,0" 2560x1600 mat IPS 144Hz / Intel Arc Graphics 140V / Intel Core Ultra 7 258V 4,8GHz/ 32GB RAM
2TB SSD / Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB A, USB C, Thunderbolt / 63Wh-accu / Windows 11 Pro 64 bit
Weet jij meer dan wij of ik mis iets haha. Ben benieuwd of ze wel een keer snel leveren en niet presentatie doen en na 3, maanden pas uitbrengenCLB schreef op dinsdag 12 mei 2026 @ 22:20:
Paar uurtjes voor de onthulling van de Xperia 1 VIII, insane design hoor... Heel erg nice!
https://m.gsmarena.com/sony_xperia_1_viii_leaks_ahead_of_launch-news-72778.php
Doel je hierop? Smaken verschillen vond het vorige camera eiland om maar zo te stellen beter/mooier
[ Voor 29% gewijzigd door Pukson op 12-05-2026 23:09 ]
Onder andere ja...
Tot morgen!
Asus Expertbook P5: 14,0" 2560x1600 mat IPS 144Hz / Intel Arc Graphics 140V / Intel Core Ultra 7 258V 4,8GHz/ 32GB RAM
2TB SSD / Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB A, USB C, Thunderbolt / 63Wh-accu / Windows 11 Pro 64 bit
Verbeterde vaste tele, 1500 euro (of 2000 voor een gouden): https://www.sony.nl/smartphones/products/xperia-1m8?sku=xqge54b.gc (tijdelijk met gratis WH-1000XM6)
Review: https://m.gsmarena.com/sony_xperia_1_viii-review-2963.php
Review: https://m.gsmarena.com/sony_xperia_1_viii-review-2963.php
[ Voor 4% gewijzigd door eindgebruiker op 13-05-2026 06:30 ]
Exact wat je had kunnen verwachten dus. Eigenlijk is alleen de telephoto nieuw tegenover de 1VII, en het design somewhat.
Waarom nou alléén goud voor de 1TB variant...
Verder..niks bijzonders. Eigenlijk minder vernieuwingen dan de afgelopen jaren.
De telelens verbetering wachten we al 5-7 jaar op. Niet normaal.
Verder..niks bijzonders. Eigenlijk minder vernieuwingen dan de afgelopen jaren.
De telelens verbetering wachten we al 5-7 jaar op. Niet normaal.
Wat ik in GSMarena's review lees is dat het toch weer veel van hetzelfde is, en dat de echt grote wijzigingen zich in het design van het camera-eiland bevinden. Alleen de telephoto lens is gewijzigd en heeft ook géén continious zoom meer. De selfie cam is nog steeds crap en ook Sony's overbelichting en low light fotografie blijkt nog altijd een dingetje. En daar vragen ze dan €1500,- tot €2000,- voor. Tja.
Maar het design is wel heel lekker industrial:
Tja, aangezien 90% van de gebruikers geliijk een case om de telefoon doet zie ja daar ook weinig van.
Lijkt wat op de texture die je had op de Google Pixel 5. Ik ben minder fan.CLB schreef op woensdag 13 mei 2026 @ 10:01:
Maar het design is wel heel lekker industrial:
[Afbeelding]
[ Voor 16% gewijzigd door mrbbs op 13-05-2026 10:16 ]
Lijkt op de textuur van een nagel- en voetvijl.mrbbs schreef op woensdag 13 mei 2026 @ 10:15:
[...]
Lijkt wat op de texture die je had op de Google Pixel 5. Ik ben minder fan.
[Afbeelding]
Wellicht kun je VIII daar ook voor gebruiken dan.
Ik vind dat camera eiland lelijk... Ben voorlopig nog heel gelukkig met m'n huidige VII, dus geen enkel probleem voor de komende paar jaar 
En die textuur, daar kun je het nooit goed mee doen, de ene wil glad, de andere wil ruw, en een derde wil weer daar iets tussenin, gelukkig heb je altijd nog cases, zoals @P-Rock al zei
. De textuur van de Sony case vind ik persoonlijk wel prettig, niet te glad maar ook niet te ruw...
En die textuur, daar kun je het nooit goed mee doen, de ene wil glad, de andere wil ruw, en een derde wil weer daar iets tussenin, gelukkig heb je altijd nog cases, zoals @P-Rock al zei
Thousands of years ago, cats were worshipped as Gods. Cats have never forgotten this.
Amazon DE
Op Amazon DE al zichtbaar/te bestellen voor €1499 incl. de headset. Komt nog wel 2% BTW verschil bovenop.
Op Amazon DE al zichtbaar/te bestellen voor €1499 incl. de headset. Komt nog wel 2% BTW verschil bovenop.
Ligt het aan mij of zijn die AI camera foto voorbeelden wel heel slecht gekozen ? :
https://www.sony.nl/smartphones/products/xperia-1m8
Vooral dat broodje/croissant...
[ Voor 11% gewijzigd door DDX op 13-05-2026 12:02 ]
Dat ligt niet aan jouDDX schreef op woensdag 13 mei 2026 @ 12:01:
Ligt het aan mij of zijn die AI camera foto voorbeelden wel heel slecht gekozen ? :
DroidApp.nl - KIA EV3 GT-PlusLine / Pixel 10 Pro XL & meer Android / MacBook Air
Even de plaatjes omwisselen Sony!
Zou denken dat de plaatjes omgewisseld moeten worden. Niet echt goed voor de verkoop als je overbelichte, wazige foto's NA AI-assistentie krijgt.
[ Voor 6% gewijzigd door P-Rock op 13-05-2026 12:19 ]
Ik zie ook op reddit veel comments over de kwaliteit van de AI plaatjes. Ik vraag mij echt af of dit een fout van Sony is of dat ze het echt niet snappen.
Mmm. Wellicht interessant om het via https://www.cashbackxl.nl/webshops/amazon te doen. Even een nieuw account aanmaken. Heb de voorwaarden nog niet gelezen maar eerste aankoop is 15% cashback, mocht dat niet werken is het voor mobiele telefoons alsnog 4,5% cashback en via Wissel.nl kan je tegen 6% korting Amazon cadeaubonnen kopenTrishul schreef op woensdag 13 mei 2026 @ 11:24:
Amazon DE
edit:
Helaas zie nu pas dat dit gaat over de duitse Amazon, en dus de cashback niet geclaim kan worden. Wellicht is er een duitse tegenhanger van CashbackXL?
Helaas zie nu pas dat dit gaat over de duitse Amazon, en dus de cashback niet geclaim kan worden. Wellicht is er een duitse tegenhanger van CashbackXL?
[ Voor 16% gewijzigd door Pukson op 13-05-2026 14:55 ]
Als de plaatjes omgedraaid zouden moeten worden dan is dat ook geen goed verkoopplaatje, want dat zou betekenen dat de 1 VIII gewoon hele brakke foto's maakt.avec_style schreef op woensdag 13 mei 2026 @ 13:46:
Ik zie ook op reddit veel comments over de kwaliteit van de AI plaatjes. Ik vraag mij echt af of dit een fout van Sony is of dat ze het echt niet snappen.
Als ik de verschillende topics op Reddit zie dan is het bij daglicht weer één grote overbelichte, kunstmatig verscherpte bende, en bij slecht licht en nacht agressieve ruisonderdrukking.
[ Voor 19% gewijzigd door P-Rock op 13-05-2026 14:52 ]
Kep de review van gsmarena bekeken, en brak zou ik ze niet noemen, maar duidelijk verschil met bijv. een Oppo Find X9 Pro (die een stuk goedkoper is) is er wel degelijk.P-Rock schreef op woensdag 13 mei 2026 @ 14:48:
[...]
Als de plaatjes omgedraaid zouden moeten worden dan is dat ook geen goed verkoopplaatje, want dat zou betekenen dat de 1 VIII gewoon hele brakke foto's maakt.
Als ik de verschillende topics op Reddit zie dan is het bij daglicht weer één grote overbelichte, kunstmatig verscherpte bende, en bij slecht licht en nacht agressieve ruisonderdrukking.
Gelukkig heeft de telelens dan toch niet "maar" een 1/2" sensor (of kleiner) gekregen, maar een 1/1.56".
Wat ik zo van hen concludeer is dat de telecamera de moeite wel waard is, maar de main cam niet echt overhoudt, op een antieke 5000mAh met trage charging speed blijft en maar 256GB opslag heeft. 500 euro verschil tussen de 256GB en 1TB versie, en ja ik hoor jullie zeggen "maar hij heeft microSD en daar moet ook voor betaald worden"...Ik vind het toch niet hetzelfde. Voor 1499 euro had ik toch meer verwacht, en mijns inziens moet je al bijna een loyale Sony-fan zijn wil dit enigszins te verantwoorden zijn. Ok, verkoop de koptelefoon voor 400 euro en dan zit je nog op 1100 euro, waarvoor je de mijns inziens veel betere Oppo Find X9 Pro kunt aanschaffen.
Canon: EOS R6 | EF 16-35/4L IS USM | EF 70-200/2.8L IS II USM
Zeiss: 35/2 Distagon | 50/2 Makro-Planar | 85/1.4 Planar | 100/2 Makro-Planar | 135/2 Apo Sonnar
Waarom zou je 500 euro meer gaan uitgeven voor 1tb als je ook gewoon meteen een 1tb of grotere sd kaart kan kopen ?
Ik denk dat ik hem wel gewoon aanschaf, of ik moet mooie aanbieding voor de VII tegenkonen.
Ik had de VI maar die ging paar maanden geleden kapot/kreeg geld daarvoor terug (VI gekocht in aanbieding toen de VII uitkwam) en had weinig zin om volle prijs voor de VII te betalen dus tijdelijk een oudere 5 gebruikt.
Dedicated camerabutton en koptelefoon aansluiting zijn voor mij belangrijkste redenen om voor sony te kiezen.
Het liefst had ik een kleiner scherm gehad maar het is niet anders....
Ik denk dat ik hem wel gewoon aanschaf, of ik moet mooie aanbieding voor de VII tegenkonen.
Ik had de VI maar die ging paar maanden geleden kapot/kreeg geld daarvoor terug (VI gekocht in aanbieding toen de VII uitkwam) en had weinig zin om volle prijs voor de VII te betalen dus tijdelijk een oudere 5 gebruikt.
Dedicated camerabutton en koptelefoon aansluiting zijn voor mij belangrijkste redenen om voor sony te kiezen.
Het liefst had ik een kleiner scherm gehad maar het is niet anders....
[ Voor 17% gewijzigd door DDX op 13-05-2026 20:02 ]
Ik doelde op de voorbeelden die Sony zelf op hun website heeft geplaatst. Als je die zou omdraaien, waarbij dus de overbelichte foto's het origineel zouden zijn, zou dat dus betekenen dat de 1 VIII gewoon slechte foto's maakt. Hoe je het nu wendt of keert, de AI Camera Assistant ziet er heel slecht uit.Deathchant schreef op woensdag 13 mei 2026 @ 19:23:
[...]
Kep de review van gsmarena bekeken, en brak zou ik ze niet noemen, maar duidelijk verschil met bijv. een Oppo Find X9 Pro (die een stuk goedkoper is) is er wel degelijk.
Gelukkig heeft de telelens dan toch niet "maar" een 1/2" sensor (of kleiner) gekregen, maar een 1/1.56".
Wat ik zo van hen concludeer is dat de telecamera de moeite wel waard is, maar de main cam niet echt overhoudt, op een antieke 5000mAh met trage charging speed blijft en maar 256GB opslag heeft. 500 euro verschil tussen de 256GB en 1TB versie, en ja ik hoor jullie zeggen "maar hij heeft microSD en daar moet ook voor betaald worden"...Ik vind het toch niet hetzelfde. Voor 1499 euro had ik toch meer verwacht, en mijns inziens moet je al bijna een loyale Sony-fan zijn wil dit enigszins te verantwoorden zijn. Ok, verkoop de koptelefoon voor 400 euro en dan zit je nog op 1100 euro, waarvoor je de mijns inziens veel betere Oppo Find X9 Pro kunt aanschaffen.
Oordeel zelf: https://www.sony.co.uk/smartphones/products/xperia-1m8
Of zou de Xperia ook nog uitkomen op de Nederlandse Amazon?Pukson schreef op woensdag 13 mei 2026 @ 14:46:
[...]
Mmm. Wellicht interessant om het via https://www.cashbackxl.nl/webshops/amazon te doen. Even een nieuw account aanmaken. Heb de voorwaarden nog niet gelezen maar eerste aankoop is 15% cashback, mocht dat niet werken is het voor mobiele telefoons alsnog 4,5% cashback en via Wissel.nl kan je tegen 6% korting Amazon cadeaubonnen kopen. Scheelt toch weer!
edit:
Voor sommige mensen (waaronder ik) is een telefoon meer dan een optelsom van specs. Ik vind Sony telefoons een stuk fraaier qua design, vingerprint aan de zijkant vind ik relaxter en qua specs is dit meer dan genoeg. Een chinese telefoon wil ik uberhaubt niet en een paar honderd eu meer of minder voor een apparaat wat je jarenlang dag in dag uit gebruikt maakt mij ook niet uit.Deathchant schreef op woensdag 13 mei 2026 @ 19:23:
[...]
Kep de review van gsmarena bekeken, en brak zou ik ze niet noemen, maar duidelijk verschil met bijv. een Oppo Find X9 Pro (die een stuk goedkoper is) is er wel degelijk.
En die charging speed.. maakt dat echt wat uit? Ik hang m'n 1V dagelijks een half uurtje aan de lader om em van 30-40% naar 80% te laden en that's it. Dat het misschien sneller kan betekent niet dat het zinvol is.
Dat zou je denken, maar bij Google hun Android 17 aankondiging toonden ze ook foto's die verbeterd waren met AI en daar had je hetzelfde overbelichting probleem.P-Rock schreef op woensdag 13 mei 2026 @ 12:18:
Zou denken dat de plaatjes omgewisseld moeten worden. Niet echt goed voor de verkoop als je overbelichte, wazige foto's NA AI-assistentie krijgt.
https://youtu.be/eFeDpUVEy48?si=f7xSrF75mKtuHgFF&t=123
Tijd voor een nieuw VIII-topic @AmbroosV ?
Technisch waarschijnlijk niets, hoewel het idee dat de Chinezen wellicht makkelijker bij veel van mijn data me niet helemaal aan staat. Verder ik heb ik niets met de merken en toestellen en het gegeven dat Chinese bedrijven allerlei markten proberen over te nemen (geldt niet alleen voor telefoons maar zeker ook voor autos bijv.) staat me ook niet aan. Uitendelijk is China een economische en systeem rivaal van het westen dus het is ook een beetje een principe kwestie. Nu is Japan natuurlijk ook niet westers, maar in ieder geval een bondgenoot. Maar goed dit gaat misschien wat teveel off topicP-Rock schreef op donderdag 14 mei 2026 @ 14:21:
Wat is er mis met Chinese gsm's?
Lol, Sony heeft de AI voorbeelden nu ook op instagram gezet.
Reacties zeggen genoeg
https://www.instagram.com/p/DYUE4XNiOuA/?img_index=1
Reacties zeggen genoeg
Oh en ik dacht eerst nog zou wel foutje zijn geweest op de site. Maar nu doen ze exact hetzelfde op socials. Kom op iedereen ziet toch dat de AI foto echt belachelijk is.DDX schreef op vrijdag 15 mei 2026 @ 09:21:
Lol, Sony heeft de AI voorbeelden nu ook op instagram gezet.
Reacties zeggen genoeg
Ik denk dat jullie het niet snappen.
Ligt ook aan Sony dat de communicatie niet goed is uiteraard. Met A.I foto's bedoelen ze niet dat Ai de foto's beter uit laten zien in de zin van strakker, contrastrijker, fijnere details zoals Apple dat doet, maar meer kunstig, stijlvol etc.
Nou moet ik zeggen dat ze bij mij ook super goedkoop overkomen. De verschillende stijlen die ze vorig jaar hadden proberen ze nu gewoon als A.I te verkopen.
Ligt ook aan Sony dat de communicatie niet goed is uiteraard. Met A.I foto's bedoelen ze niet dat Ai de foto's beter uit laten zien in de zin van strakker, contrastrijker, fijnere details zoals Apple dat doet, maar meer kunstig, stijlvol etc.
Nou moet ik zeggen dat ze bij mij ook super goedkoop overkomen. De verschillende stijlen die ze vorig jaar hadden proberen ze nu gewoon als A.I te verkopen.
tsja....je kan zeggen dat wij het niet snappen. Maar ik denk dat Sony niet snapt hoe je moet marketen.
De comments op Instagram zijn trouwens echt grappig. Ik hoop dat Sony iets leert van deze blunder.
De comments op Instagram zijn trouwens echt grappig. Ik hoop dat Sony iets leert van deze blunder.
We hebben allemaal ogen, we zien de AI enhanced voorbeelden toch? Wat valt er niet te snappen??BrbZrk schreef op vrijdag 15 mei 2026 @ 13:07:
Ik denk dat jullie het niet snappen.
Nou moet ik zeggen dat ze bij mij ook super goedkoop overkomen. De verschillende stijlen die ze vorig jaar hadden proberen ze nu gewoon in een A.I te verkopen.
Pixel, Galaxy, Vivo, Xiaomi, Oppo en iPhone hebben ook AI foefjes voor hun foto's en die zien er in ieder geval niet zo ruk uit als die van Xperia. ik denk dat jij het niet snapt...
:strip_exif()/f/image/hHV1K0SIepvIuJTe7ryuSUow.jpg?f=fotoalbum_tile)
:strip_exif()/f/image/IQeUUDwVedTkaVAsZ8wrqg4w.jpg?f=fotoalbum_tile)
:strip_exif()/f/image/invxiP5qo3Od0IoJqQ8BYMme.jpg?f=fotoalbum_large)