Ben ook gezicht en had net zoiets als Vincent hierboven: dit ding kan weer jaren en jaren mee. Heb de rode variant besteld in een bundel met de witte headset en een rood hoesje. Via een random kortingswebsite vond ik wonderbaarlijk genoeg een kortingscode die nog werkte ook, scheelde 5% op het totaal. Nu een maandje wachten op het ding.
Mocht je de code willen hebben, stuur me even een DM, zou voor iedereen moeten werken.
Edit: hier de code, heb ik gewoon via Google zoeken op "Sony coupon code" gevonden, geen enkele garantie of en zo ja vpor hoe lang hij nog werkt:
Van wat ik nu begrijp hebben ze het proces voor de "gratis" headset wel weer een stuk eenvoudiger gemaakt, als in ik ga er vanuit dat ik hem gewoon meteen krijg. In het verleden moest je nog een aanmelding doen, foto maken van de bon en hem IMEI nummer en wat niet allemaal, dat weer insturen en dan kreeg je weken later pas de headset toegestuurd (als de aanvraag niet eerst een keer werd afgekeurd omdat de foto's niet duidelijk genoeg waren...).
En ja, het is een smak geld, maar de Sony telefoons blijven toch bepaalde aspecten hebben die ik veel fijner vind dan bij andere merken, of ze hebben dingen wat bij anderen totaal ontbreekt. De 3.5mm headset plug gebruik ik nog bijna dagelijks, ik zou niet zonder de 2-stage cameraknop kunnen voor het maken van foto's en de algehele software ervaring is nog altijd dikke prima. Heb vanuit het werk eerst een iPhone gehad en nu een of ander Samsung ding, maar beiden vind ik maar niets. Met name de Samsung software, hoe ze alles net iets anders doen dan anderen (lees: stock Android en afgeleiden daarvan) is mateloos frustrerend. En ja, dan zou ik een S26 Ultra kunnen halen en wat geld besparen, maar dan erger ik mij dag in dag uit eraan. Of ik betaal iets meer voor deze Sony en heb jarenlang plezier. Wellicht dat ik de headset nog verkoop, heb nog genoeg goede headsets liggen, dan scheelt het onder de streep al bijna niets meer.
[
Voor 5% gewijzigd door
Moi_in_actie op 20-05-2026 16:25
]