Best arbeidsintensief, maar Advanced Flows kan je niet openen op mobiel. Als je flows verplaatst naar verschillende Advanced Flows loop je niet het risico dat je vrouw onterecht flows start.Borne schreef op vrijdag 9 januari 2026 @ 12:18:
[...]
Het zou alleen mooi zijn als je kunt kiezen tot welke opties deze gebruikers toegang hebben. In ons huis gaat alles automatisch dmv flows. Verder moet iedereen overal afblijven. Als ik nu de homey app wil gebruiken voor bijvoorbeeld Presence of meldingen dan moet ik ook gelijk toegang geven tot de besturing van alle apparaten.
Het zou mooi zijn om een gastaccount aan te kunnen maken en te bepalen tot welke onderdelen er toegang verleend wordt. In HA kun je bijvoorbeeld indivuele dashboards per gebruiker/groep maken en beschikbaar stellen. Dit mis ik echt.
Ik zou bijvoorbeeld wel gewoon meldingen naar mijn vrouw willen sturen maar niet willen dat ze zelf per ongeluk op een flow klikt of een apparaat in/uitschakelt waarvan ze niet weet wat het precies doet.
Wat apparaten in- en uitschakelen betreft: daar heb ik niet zo 1,2,3 een oplossing voor.
:strip_exif()/f/image/asLAsSdTRvOuMA2NRhoigfh0.jpg?f=fotoalbum_large)