VinnieV schreef op donderdag 15 mei 2025 @ 15:31:
Kan iemand me uitleggen wat ik met de Lumina points moet doen? Ik heb ze nu evenredig verdeeld over de characters, maar het zou ook iets met de picto's moeten doen? Ik ben een paar uur onderweg in Act1, moet nu voor iemand zijn lievelingssteen zoeken.....
Je hebt picto's en elk karakter heeft de mogelijkheid om 3 picto's te selecteren. Dan krijgt die karakter de specifieke eigenschappen van die picto. Neem als voorbeeld de picto: Dodger: Dan krijgt die karakter de volgende "upgrade": gain 1 AP on Perfect Dodge, once per turn.
Daarnaast krijgt het karakter een passieve buff in de vorm van bijvoorbeeld extra health, speed of critical.
Als een karakter een picto heeft geequipped en je wint vier gevechten dan heb je in feite de picto voor het hele team vrijgespeeld en kun je met de hulp van Lumina points de specifieke eigenschappen van die picto voor elk karakter selecteren.
Dus in het geval van Dodger kan je hele party de specifieke eigenschappen van de Dodger picto selecteren. Echter enkel degene die de picto in 1 van zijn of haar 3 slots heeft geselecteerd krijgt de passieve buff van extra health, speed of critical. Echter elke picto heeft een bepaalde waarde van lumina points. Dus een picto met een hele sterke "upgrade" kost meer lumina points. Je kunt je lumina points dus evenredig verdelen over al je karakters, maar uiteindelijk had ik het meeste geinvesteerd in Maelle, zodat zij een stuk meer upgrades kon selecteren dan de rest van mijn party, omdat zij mijn belangrijkste damage dealer was.
Het zijn ook echt twee aparte schermen. De pictos selecteer je door op 1 van de 3 picto slots te klikken. De lumina's selecteer je rechtsonder in het karakterscherm volgens mij.
Het klinkt misschien ingewikkeld, maar zodra je die twee verschillende schermen weet te vinden is het een vrij eenvoudig systeem.
[
Voor 15% gewijzigd door
uchiha tijntje op 15-05-2025 15:48
]
Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.