Dat zou je denken, maar toch is het zo ... Vorig jaar tig keer geprobeerd en het werkte niet verwarmen wel maar koelen via de app niet ..kun je ergens in de draad vast ook nog wel terugvinden. Geen foutmelding maar gewoon niet koelen ventileren deed hij wel .. maar nu is het gewoon koel en draait de warmtepomp.
Nu werkt het ' opeens ' wel ....maar het kan ook best opgelost zijn door de beurt in afgelopen December maar in de winter maanden test ik dit niet ...pas nu het zo warm was heb ik het weer eens geprobeerd en warempel het werkt fantastisch!
Nu heb ik nog maar 1 puntje wat mij echt irriteert...je zet de auto op de AC lader en sluit hem af vervolgens kom je terug en wil je in de auto zitten of er iets uitpakken... Zodra je de auto ontgrendeld stopt hij met laden en lost de laadkabel.. super irritant dan moet ik de kabel uit de auto halen weer aankoppelen en een nieuwe sessie starten.. buiten de handelingen kost dat buiten SGZH palen ook steeds extra geld ivm de startkosten.
Tesla's doen dit dus niet , die stoppen met laden zodra jij het expliciet onderbreekt, Toyota denkt blijkbaar dat dit handig is , maar ik vind het onhandig.
[
Voor 4% gewijzigd door
MPCoreDeveloper op 22-06-2026 18:48
]