Ik heb sinds gisteren het 1e 'probleem' met de BZ4X met een knipperlicht naar rechts gaat het lampje met het pijltje soms opens snel knipperen , daar ik ooit .... heeeel lang geleden een Automonteur ben geweest weet ik dat dit komt door een defecte lamp ... dus vrouw even laten kijken terwijl het gebeurde en ja hoor de rechter achter unit werkt dan niet .
Het rare is dus wel dat het niet constant is en dat er volgens mij geen vervangbare lampjes zijn (led unit) en de auto het zelf niet lijkt te merken , mijn vorige auto wist exact welk lampje het wel of niet deed en gaf daar dan een storingsmeldling van.
Dus ...ik denk dat ik maar eens een bezoekje ga inplannen bij de lokale Toyota Dealer (Louwman) want ik denk dat dit niet met 1 bezoek klaar is , ze zullen zo`n LED unit vast niet op voorraad hebben. En om nou 2x naar Goes te rijden hiervoor zie ik even niet zitten..
Kijken hoe die service gaat bevallen .... dat zal voor mij bepalen of de volgende weer uit Goes gaat komen of misschien bij dit bedrijf ( de volgende wordt een nieuwe met 3 fase en + 500 KM echte range )
Het rare is dus wel dat het niet constant is en dat er volgens mij geen vervangbare lampjes zijn (led unit) en de auto het zelf niet lijkt te merken , mijn vorige auto wist exact welk lampje het wel of niet deed en gaf daar dan een storingsmeldling van.
Dus ...ik denk dat ik maar eens een bezoekje ga inplannen bij de lokale Toyota Dealer (Louwman) want ik denk dat dit niet met 1 bezoek klaar is , ze zullen zo`n LED unit vast niet op voorraad hebben. En om nou 2x naar Goes te rijden hiervoor zie ik even niet zitten..
Kijken hoe die service gaat bevallen .... dat zal voor mij bepalen of de volgende weer uit Goes gaat komen of misschien bij dit bedrijf ( de volgende wordt een nieuwe met 3 fase en + 500 KM echte range )
:strip_exif()/f/image/r6Egvtli6TSGgBsWs1WYYxIK.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/gkuPlVOXelBj3lQnRataYlEi.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/7ktBei3oeiYMIajSejHxp3L8.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/JF5TxeWFkDOMlL5ctT5jA97g.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/YCyzOwUr07QzjHvZAYK0rO3s.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/vKUZ2bpdW7ryyNdl8XcponnS.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/vqtKlSVqO9pLu1465trypnRR.jpg?f=fotoalbum_large)