Nee, staat er nog steeds sinds 17 november, gevraagd om de status, maar nog steeds hetzelfde, en bij jou?mitodriver schreef op dinsdag 25 november 2025 @ 17:34:
[...]
@Njord1 Hoe staat het met je auto? Is ie al uit storing en heb je hem al op kunnen halen?
Die van mijn staat sinds vorige week woensdag 19 nov in storing.
Vandaag ruitenwissers laten vervangen, wat een verademing. Profile had er al bij meerdere vervangen zeiden ze. Snap niet dat je standaard van die goedkope meuk op een toch wel prijzige auto doet.
Zelfde verhaal als die trommelremmen.Jeroen1979 schreef op dinsdag 25 november 2025 @ 19:52:
Vandaag ruitenwissers laten vervangen, wat een verademing. Profile had er al bij meerdere vervangen zeiden ze. Snap niet dat je standaard van die goedkope meuk op een toch wel prijzige auto doet.
Moest zo goedkoop mogelijk allemaal haha.
Maar goed om te weten, welk model heb je er nu op?
[ Voor 6% gewijzigd door Mitchelll010 op 26-11-2025 08:46 ]
Weet alleen dat het Bosch is, type of artikelnummer weet ik niet helaasMitchelll010 schreef op woensdag 26 november 2025 @ 08:45:
[...]
Zelfde verhaal als die trommelremmen.
Moest zo goedkoop mogelijk allemaal haha.
Maar goed om te weten, welk model heb je er nu op?
Deze ruitenwissers zouden het moeten zijn volgens mij aan de hand van de post van Ballskyy.
Ik heb ze inmiddels besteld.. Zouden morgen binnen moeten komen..
De prijs van de Tavascan gaat volgens Autoweek trouwens flink omlaag met 2.260 euro voor alle uitvoeringen.
De prijs van de Tavascan gaat volgens Autoweek trouwens flink omlaag met 2.260 euro voor alle uitvoeringen.
[ Voor 117% gewijzigd door M@cer op 26-11-2025 09:47 ]
Shut up Legs, keep moving...... - https://www.strava.com/athletes/505504 / www.eigenwijzetriathlon.nl
Compensatie alvast denk ik, voor de bijtelling hahaM@cer schreef op woensdag 26 november 2025 @ 09:40:
Deze ruitenwissers zouden het moeten zijn volgens mij aan de hand van de post van Ballskyy.